טריט או האט טריק – סיכום מחזור 8 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, עידו רבינוביץ' ורביב פייג

מחזור מפחיד



מסקירת המשחקים במחזור הנוכחי לא הייתי מאשים אתכם אם לא התלהבתם יותר מדי מהמטצ'אפים הצפויים לנו במהלך השבוע. נראה שהמשחקים לא מעניינים מדיי או לא ממש מזווגים בצורה מרגשת קבוצות עם סטורי ליין מעורר עניין והשלכות.
אני מודה שאפילו אני ניסיתי בכוח בסקירה לקראת השבוע למצוא דרכים ליצור איזשהו הייפ סביב המחזור הזה.
אבל העונה הנוכחית הוכיחה לנו שגם אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה יקרה, אנחנו לא יודעים כלום.

המון משחקים חזקים, המון נקודות על הלוח, המון הישגים אישיים, נצחונות ותבוסות מפתיעות (אם משהו כבר יכול להפתיע אותנו השנה) והמון טלטלה בטבלאות הכוח והשלכות לעתיד העונה.

שבעה קבוצות הבקיעו מעל 30 נקודות ועוד שישה מעל 25 נקודות כשזכינו להמון התקפה במחזור הזה. כשבחלק גדול מהמקרים זה מלווה בביצועים מטורפים של שחקנים בודדים עם שפע של האט טריקים (3 ט"ד למשחק).
דיונטה פורמן באטלנטה, טוני פולארד בדאלאס, אלוין קאמרה בניו אורלינס (אחרי שלא הבקיע כלום מתחילת העונה), אי, ג'יי בראון בפילדלפיה, וכריסטיאן מקקפרי בסן פרנסיסקו. כולם עם 3 ט"ד במשחק מעמדת הסקיל. אני אישית לא זוכר מחזור כזה, אשמח אם מישהו יכול לתקן אותי.
שמונה מחזורים לתוך העונה, ובראש הNFC  עמדים בבטחה פילדלפיה הבלתי מנוצחת, אטלנטה וסיאטל. בדיוק כמו שחשבנו בתחילת העונה.

לקבוצות מניו ג'רזי נקטע רצף הנצחונות והתפוח הגדול שוב נופל לייאוש. טום בריידי ואהרון רודג'רס שוב מפסידים בפעם השלישית והרביעית ברציפות בהתאמה. הריידרס מפסידים על ה-0, ודאלאס מורידה 49 נקודות על שיקגו שעדיין הייתה תחרותית המשחק הזה. המזרח ממשיך לשלוט כשגם ב NFC וגם בAFC מזרח  כל הקבוצות עם מאזן חיובי.

ועדיין, עם כל זאת, הכל צמוד מתמיד, הכל פתוח מתמיד.

ג'קסונוויל ג'אגוארס (6:2) – דנבר ברונקוס (5:3) 21:17

שניים הקווטרבקים המאכזבים בליגה נפגשו לקרב ישיר בלונדון, במשחק שלא הבטיח הרבה וגם לאחריו נשאר לתהות מדוע האוהדים בלונדון ממשיכים לגדוש בהמוניהם את האצטדיונים בבירת בריטניה, לאור המשחקים החלשים שהם מקבלים מקברניטי הליגה.

לאור היכולת שהקבוצה הציגה העונה, האוהדים מקולורדו שצפו מהבית לא ציפו להרבה כאשר הברונקוס חזרו מהפסקת שתי הדקות, אבל ריצה של שני יארד לעבר האנדזון של לאטביוס מארי קבעה את תוצאת המשחק.

משחק אנמי נוסף של ראסל ווילסון (252 יארד 1ו-1), שהוא אולי ספורטאי על בזמן טיסה, אבל אנושי לגמרי על הקרקע. בצד השני טרבור לורנס ממשיך להראות הכי רחוק שיש מהבחירה הראשונה בדראפט עם 133 יארד בלבד, ט"ד ושתי חטיפות.

חזר לבשל, ראסל ווילסון

דאלאס קאובויס (2:6) – שיקגו ברס (5:3) 29:49

האוהדים בג'רי וורלד ציפו לתצוגה התקפית מקבוצת הבית, וזה בדיוק מה שהם קיבלו. ארבעה טאצ'דאונים בארבעת הפוזשנים הראשונים שלהם במשחק סגרו את הסיפור עוד לפני שהתחיל, ומאותו הרגע היה מדובר בגארבג' טיים ארוך עד הסיום.

הברס עוד עשו קולות של חזרה למשחק עם 10 נקודות רצופות בשתי הדקות האחרונות של המחצית, אבל איבוד כדור שהוביל לטאצ'דאון של הגנת הקאובויס הוכיח שזה היה רק חיזיון תעתועים…

משחק נהדר של דאק פרסקוט המתקאמבק, עם 250 יארד (12 מ-27 מסירות מוצלחות) שני ט"ד ואיבוד, כשלצידו טוני פולארד עם משחק מצוין של 131 יארד על הקרקע ושלושה ט"ד, שהתחילו את הלחישות בדאלאס בנוגע להחלפתו של יחזקאל אליוט. בצד השני היה משחק יעיל מאוד של ג'סטין פילדס שהצליח לסיים עם פאסר רייטינג של 120 כאשר השיג 151 יארד באוויר עם שני ט"ד והוסיף עם 60 יארד וט"ד על הקרקע.

מצב הרוח בדאלאס

ניו אורלינס סיינטס (5:3) – לאס וגאס ריידרס (5:2) 0:24

ג'וש מקדניאלס, שטען בעברו שהוא יכול להפוך כל קווטרבק תיכונים להול אוף פיימר, ממשיך בתצוגת הבלהות שלו בקדנציה השניה שלו כמאמן ראשי. הפעם הריידרס רשמו את משחקם ההתקפי הגרוע ביותר העונה, כשהם מסיימים אותו עם אפס נקודות על הלוח. הסיינטס פשוט אמרו תודה והשאירו את הניצחון בניו אורלינס.

משחק נהדר של אלווין קאמרה שסיים עם 62 יארד וט"ד על הקרקע, אך הוסיף 96 יארד ושני ט"ד בתפיסה. בצד השני דייויד קאר סיים עוד משחק בינוני ומטה עם 101 יארד בלבד וחטיפה.

I"m back baby, אלווין קאמרה

אטלנטה פאלקונס (4-4) – קרוליינה פנת׳רס (6-2), 34:37

אחד מהמשחקים המשוגעים ביותר של העונה נגמר דווקא בניצחון של הקבוצה שנוטה להפסיד את המשחק המטורפיםהללו. 

הרבע הראשון התחיל עם חטיפה במהלך השני אך רק 3 נקודות עלו על הלוח ב-15 דקות הפתיחה. קייל פיטס תפס ט״דנדיר והעלה את הפאלקונס ליתרון, שהתחלף עוד ארבע פעמים. המקומיים היו ביתרון שש בשניות הסיום לפני שפי.ג׳יי ווקרשחרר פצצה לדי.ג׳יי  מור שמצא את האנדזון והשווה את המשחק. 

הנקודה אחרי הורחקה בשל דגל מפוקפק על החגיגה של מור ונשלחנו להארכה. מאריוטה נחטף והוחזר למרחק שער שדהקליל שלכאורה יגמור את המשחק, אך אדי פיניירו נכשל ונתן ליאנגויי קו את ההזדמנות לנצח בצד השני. אחד מהבועטיםהטובים בליגה נתן לפאלקונס את הניצחון ואת ראשות הבית. 

דטרויט ליונס (6-1) – מיאמי דולפינס (3-5),31:27

המחצית הראשונה הייתה המחצית הפורייה ביותר מבחינת יארדים התקפיים כל העונה.  ההגנה של דטרויט ידועה בתורההגנה הגרועה בליגה, אפילו מבחינה היסטורית, וההגנה של הדולפינס חסרה 4 פותחים מהסקנדרי (לא כולל זאבייןהווארד ששיחק  למרות פציעה), אז הפיצוץ ההתקפי מובן.

במחצית השנייה, ג׳וש בוייר, מתאם ההגנה של מיאמי, הצליח לעורר את שחקניו. ג׳ארד גוף והליונס לא שמו נקודה בכלהמחצית השנייה (שבוע שני ברצף שההתקפה הנגדית לדולפינס לא מבקיעה במחצית השנייה), ובינתיים טואה המשיךלשחק כקוורטרבק עילית עם אחת מההופעות הטובות בקריירה שלנו. 

טייריק היל וג׳יילן וואדל שוב עברו בקלות 100 יארד כל אחד,  צמד התופסים הטוב ביותר בליגה. 

מנגד, דן קאמפבל חביב הקהל לאחר ההארד נוקס, נראה כמאמן שלא יכול לארגן את קבוצתו לנצח משחקים צמודים.

מינסוטה ויקינגס (1-6) – אריזונה קארדינלס (5-3) 26-34
דקות לתוך הרבע הראשון, קירק קאזינס עושה קיילר מארי ומלהטט בריצה של 17 יארד לתוך האנד זון, ודוקטור אחרי זה אני לא זוכר כלום.
אבל זה לא היה קל למינסוטה מול אריזונה במשחק שהחליף הובלה מספר פעמים לאורכו.
משחק ריצה יעיל של דלווין קוק (111 יארד וט"ד) ו2 חטיפות של קיילר מארי במחצית השניה, עזרו למינסוטה להחזיר את היתרון לאחר הובלה רגעית של הקרדינלס ברבע השלישי. ומשם מינסוטה לא הרפו עד לנצחון.
דאנדרה הופקינס חזר לכושרו הטבעי כשתפס 12 מסירות ל159 יארד וט"ד וירטואוזי שיכול להיות מועמד לתפיסת השנה. חזרתו מבשרת המון טובות לקבוצה מהמדבר, אבל לא הפעם.
השנה, אולי יותר מתמיד, מוכח שללא משחק ריצה יעיל קשה מאוד לנצח בNFL ולמרות משחק סטטיסטי טוב של מארי (31/44 ל326 יארד ו3 ט"ד) אריזונה הצליחה לצבור רק 80 יארד על הקרקע שמתוכם 36 היו של מארי עצמו שהוביל את הקבוצה בריצה.
הויקינגס צולחים את המבחן ופותחים פער ענק של 3 משחקים על שאר היריבות לבית. והקרדינס צונחים לתחתית הAFC  מערב.

הידיים הכי טובות בNFL, דיאנדרה הופקינס

יוסטון טקסנס (5-1-1) – טנסי טייטאנס (2-5), 17:10

לאחר שפתחו את העונה עם 2 הפסדים, הטייטאנס ניצחו את המשחק החמישי שלהם ברציפות והפעם נגד יריבת הביתמטקסס.

זה לא בא בקלות, אבל הגנת הריצה של הטייטאנס שחנקו את אחד מהרצים  המסקרנים ביותר בליגה, דמיאון פירס, ל-35 יארד בלבד ב-13 נשיאות, הכריחה את דייויס מילס למסור הרבה יותר משהוא רוצה. מנגד, מאליק וויליס מסר רק  מסירות, לא צריך הרבה כאשר דרק הנרי שם 219 יארד על הדשא ו-2 ט״ד ודונטרל הילארד מחמיא לו עם 10.4 יארדלנשיאה כשהקינג צריך מנוחה. 

שבוע הבא הטייטאנס ישחקו משחק קריטי בפריים טיים נגד הקנזס סיטי צ׳יפס שמציגה מאזן זהה לשלהם לאחר שבוע הביישל החבורה של אנדי ריד.

הטקסנס מצידם ממשיכים את הקמפיין שלהם לעבר הדראפט הקרוב, שמציג כמה פרוספקטים מסקרנים במיוחד בעמדתהקוורטרבק. 

אינדיאנפוליס קולטס (4-3-1) – וושינגטון קומאנדרס (4-4), 17:16

טיילור הייניקי עם ניצחון שני ברציפות לאחר שנכנס בריליף במקום קרסון וונץ, הפעם בעוד משחק קלאץ׳ נגד קהל עוין.

הקולטס כבר הובילו בהפרש 2 פוזשנים ברבע הרביעי במשחק הרשמי הראשון בו סאם אלינגר פותח במקום מאט ראיין, אךשער שדה של ג׳ואי סליי קיצץ את ההפרש=C2לפני שהייניקי  מצא את טרי מקלורין, יליד אינדיאנה, לאחת מהתפיסות המרהיבותביותר של העונה על קו היארד עם פחות מדקה לסיום הזמן החוקי.

הייניקי החליט לקרוא את המספר של עצמו, עשה סניק לאנדזון והשלים את הקאמבק האדיר שהחזיר את הקומיז למאזןחצוי.

שני פאמבלים קריטיים של הקולטס עלו להם במשחק הזה, בעיה שהייתה פרומיננטית בעיקר עם מאט ראיין בראש הקסדה. שבוע הבא הם  נגד היריבה המושבעת מניו אינגלנד במשחק חשוב. 

פילדלפיה איגלס (0-7) – פיטסבורג סטילרס (6-2), 13:35

הדרבי של פנסילבניה אפילו לא היה קרוב. ג׳יילן הרטס והאיגלס שומרים על מאזן מושלם לאחר דריסה של הסטילרסהמדשדשים. 

הרטס שם 4 ט״ד באוויר, שלושה מהם לאי.ג׳יי בראון שחתם עוד יום מפלצתי שלו, וגם מיילס סנדרס תרם עוד אחד עלהקרקע כדי לקבוע את הסקורינג אצל החבורה של ניק סיריאני.

קני פיקט נאלץ להשליך את  הכדור 8 פעמים, לא מסר לט״ד אך נחטף פעם אחת על ידי סי.ג׳יי גארדנר ג׳ונסון. לצידו, גםנאג׳י האריס התקשה, הרץ מאלאבמה ממשיך את פתיחת העונה הרעה שלו ושוב פעם ג׳יילן וורן המחליף נראה טוב ממנו. 

הסטילרס בחופש בשבוע הבא לפני שיפגשו הסיינטס בעוד שבועיים. האיגלס דווקא בשבוע קצר, הם משחקים מול יוסטון ביןחמישי לשישי. 



ניו יורק ג'טס (3-5) – ניו אינגלנס פטריוטס (4-4) 22-17

הקבלה של ניו אינגלנד פטריוטס כנראה הלכה לאיבוד בדואר כשהניו יורק ג'טס מפסידים בצורה רשלנית ליריבה מהבית ומעניקים לביל בליצ'ק את הנצחון המיוחל שמעלה אותו מעל ג'ורג' "פאפא בר" האלאס האגדי, למקום השני בהיסטוריה במספר נצחונות למאמן בNFL.
הג'טס מפסידים לפטריוטס כל מפגש כבר יותר מ 4 שנים רצוף ובמשחק הזה נראה שהק"ב הצעיר שלהםף זאק וילסון, לקח צעד אחורה בהתפתחות שלו כשעשה כמה טעויות מנטליות קשות והעניק כמה כדורים קלים להגנת היריב כשדוין מקורת'י חוטף אותו פעמיים מתוך שלוש חטיפות במשחק.
אי אפשר לומר שמאט ג'ונס בצד השני היה טוב יותר, אבל לפחות הוא מסר רק חטיפה אחת לעומת השלושה של זאק ווילסון שבהחלט עלו להם במשחק שהיה בר השגה מבחינתם.
הק"ב של הג'טס שלט ברוב האספקטים הסטטיסטים של המשחק, אבל ניו אינגלנד רצה בצורה יותר יעילה, ושלטה בזמן האחזקה כשניו יורק לא מצליחה לייצר משחק ריצה ללא הרץ הטירון המצטיין בריס הול שנפצע פציעה מסיימת עונה שבוע שעבר.
ניו אינגלנד עדיין במקום האחרון בבית, אבל זוחלת את דרכה במעלה טבלת ה AFC מזרח הקשוחה בה כל הקבוצות במאזן חיובי כרגע.

אחת משלוש, זאק ווילסון

סיאטל סיהוקס (3:5) – ניו יורק ג'איינטס (2:6) 13:27

שתי הקבוצות המפתיעות של העונה נפגשו בקרב שאולי יוכיח מי הסינדרלה ומי הלכלוכית. הפעם מי שיצאה עם ידה על העליונה היתה סיאטל, שניצלה משחק רשלני (בלשון המעטה) של האורחים כדי להבטיח ניצחון נוסף ואולי יתרון במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף.

ג'ינו סמית' ממשיך בעונת התחייה המחודשת שלו, כשסיים עוד משחק סולידי עם 212 יארד ושני ט"ד, בעוד קנת' ווקר מוסיף 51 יארד על הקרקע וט"ד. דניאל ג'ונס עם משחקו החלש ביותר העונה סיים עם 176 יארד באוויר ורק 20 על הקרקע.

בהחלט אחת מהפתעות העונה, ג'ינו סמית'

לוס אנג'לס ראמס (5-3) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-4) 31-14

אחרי שבועיים של היעדרות, אחת ההגנות הטובות בליגה עושה קאמבק כשסן פרנסיסקו מביסה את שכנתה מדרום, בפעם השמינית  ב4 העונות הסדירות האחרונות, בצורה אופיינית שהפכה לכמעט מיסטית ביריבות הקלאסית בין שתי הקבוצות.
לא בדיוק מובן מה בדיוק במפגשים האלו בין שון מקווי לקייל שאנאהן שגורם להוציא את המיטב מהאחרון וקבוצתו.
אולי זה האצטדיון הביתי של הראמס שהיה מלא ב80% אוהדים באדום בקרב של קליפורניה? או אולי ההזדמנות להציג לראווה את הנשק החדש והורסטילי שהצית את האש בדמו של שאנאהן. מה שזה לא יהיה, הפורטי ניינרס חזרו לתחייה אחרי שני מחזורים קשים ומעוררי תהיות.
המשחק היה סיפור של שתי מחציות כשבראשונה נראה ששון מקווי הגיע עם תוכנית משחק שמשחקת בול לחולשות של הקבוצה שמולו. הראמס השתמשו בשלל מסירות סקרין קצרות כדי להאט ולנטרל את קו ההגנה האגרסיבי של הניינרס וזה עבד להם מספיק טוב כדי להניע את הכדור בצורה יעילה עם דרייבים ארוכים ומתודיים ולהגיע למחצית ביתרון קל של 14-10.
המחצית השניה כבר לא הייתה כזאת שקולה. מה שזה לא היה שדמיקו ראיינס וצוות האימון של סן פרנסיסקו אמרו להם בחדר ההלבשה במחצית, כנראה עשוי מהחומרים של תסריטאי הוליווד הקרובה והקבוצה יצאה למחצית השניה למשחק כמעט מושלם.
גארופולו עם מעל 80% השלמה וכן, אפילו מסירה מוצלחת שעברה יותר מ30 יארד באויר, השתמש המון בצעצוע החדש של הקבוצה שנראה שכל המשחק הזה נבנה בשבילו: כריסטיאן מקפרי, עם שבוע שלם של היכרות עם ספר המהלכים, נצץ כמו יהלום כשהשלים 84 יארד וט"ד ב18 ריצות, תפס 55 יארד וט"ד ואפילו מסר לט"ד של 34 יארד. הטריפל קראון, ט"ד בריצה, תפיסה ומסירה במשחק בודד, הוא תעלול שלא נעשה בליגה 17 שנה מאז לדניאן טומלינסון ב2005. מקפרי עשה זאת במשחק השני שלו במדי הניינרס.

אז בינתיים עוד לא ידוע אם המשחק הזה מסמן את חזרתה של סן פרנסיסקו לשולחן המועמדות או שזה שידרוג שהם מקבלים כל פעם שהראמס עומדים מעבר לקוים ועם מאזן 4-4 הם מקום שני בבית אחרי סיאטל המצויינת. אבל מה שבטוח שאלופת הסופרבול המכהנת נמצאת בצרות כל עוד הם חד מימדיים עם משחק ריצה שפשוט לא קיים.

משתלב יפה, מקאפרי


בפאלו בילס (1:6) – גרין ביי פאקרס (5:3) 17:27

גרין ביי הגיעו למשחק הזה כאנדרדוג ב-10.5 נקודות – הפעם הראשונה שהם מגיעים כאנדרדוג במאזן דו ספרתי כשארון רודג'רס פותח את המשחק – וסיימו אותו בדיוק כמו שציפו. יחסי הכוחות היו ברורים מפתיחת המשחק כשלמחצית המארחים ירדו ביתרון 7:24 ולא נדרשו לעשות מעבר כדי להשאיר את הניצחון בבאפלו.

ג'וש אלן סיים משחק שקט (במונחים שלו) עם 218 יארד באוויר 2 ו-2 והוסיף 49 יארד על הקרקע, כאשר סטפון דיגס מוסיף 108 בתפיסה עם ט"ד. רדג'רס עם 203 יארד 2 ט"ד וחטיפה, כשארון ג'ונס מוסיף 143 על הקרקע.

קליבלנד בראונס (5-3) – סינסנטי בנגאלס (4-4) 13-32
הדרבי של אוהיו היה שייך כולו לניק צ'אב, ג'יקובי בריסט ומיילס גארט כשסינסנטי חזרו לסורם ונתנו להגנת קליבלנד להתעלל בג'ו בורו עם 5 סאקים, סטריפ פאמבל וחטיפה.
הבראונס החזיקו את הבנגאלס ללא נקודות במשך 3 רבעים כששני הט"ד של סינסנטי ברבע האחרון מגיעים כבר הרבה אחרי שקליבלנד מחזיקה יתרון בטוח של 25 נקודות.
ג'קובי בריסט עם משחק יעיל כשבהוא נעזר באמארי קופר שהופך לכוח משמעותי יותר ויותר בהתקפה של קליבלנד, הפעם הוא צבר 131 יארד וט"ד. ניק צ'אב קיבל את מרבית המעמסה עם 23 נשיאות ל101 יארד ו2 ט"ד משלו ברקע הבקשות לטרייד של החלק השני במפלצת הדו ראשית של משחק הריצה של הבראונס, קארים האנט.
בצד השני ג'ו מיקסון צבר רק 27 יארד כל המשחק כשהבנגאלס שיחקו קאטצ' אפ כל המשחק.

לא יום מוצלח, ג'ו בורו

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה על הסיקור
    הניינרס בהחלט עושים קולות שכדאי לקחת אותם בחשבון.
    ומה בגיזרת הקאובויס? 49 נקודות מהתקפה שעד עכשיו לא היתה החלק החזק או שאולי " נזקוף " את זה להגנה המחוררת של שיקאגו. מה שכן , טוני פולארד שוב איש המשחק .

    1. בדקתי בעצמי…
      הפעם האחרונה ששתיהן לא היו במאזן שלילי – 12/11/2015 – באפלו עם 4-4 והג'טס עם 5- 3 לפני המשחק.
      הפעם האחרונה ששתיהן במאזן חיובי – 6/11/2011 – באפלו עם 5- 2 והג'טס עם 4- 3 לפני המשחק.
      הפעם הבאה – 6/11/2022.

  2. תודה רבה לצוות!
    דטרויט העבירה את טיג׳יי הוקנסון הטרייד בתמורה לבחירה בסיבוב ה2 בדראפט הקרוב לבחירה בסיבוב הרביעי ב2024. הם גם מעבירים למינסוטה בחירה בסיבוב ה4 בדראפט הקרוב, ואולי עוד אחת ב2024 (תלוי בתנאים).
    מה הם עושים?

    1. בעיקרון הליונס צוברים בחירות דראפט, וכרגע יש להם כבר ארבע בחירות בשני הסיבובים הראשונים ב- 2023.
      הם גם חוסכים כסף על שנת הארכת חוזה של הוקינסון.

      1. עדיין לא מובן לי, הוא טייט אנד שזו עמדה שלא מקבלת הרבה כסף… אלא אם כן הסתומים לקחו את האופציה של השנה החמישית ואז זה באמת כסף גדול

  3. מופע הלוזריות המדהים של הפנת'רס הרס סיטואציה מופלאה בה כל הnfc south היה עומד על מאזן מביך של 5-3. גם ככה חצי מ-12 הניצחונות של קבוצות הבית הגיעו בתוכו…

  4. "מדוע האוהדים בלונדון ממשיכים לגדוש בהמוניהם את האצטדיונים בבירת בריטניה, לאור המשחקים החלשים שהם מקבלים מקברניטי הליגה."
    כאילו שאם יביאו לפה משחק ידידותל של הטקסנס נגד הליונס בהרכבים סופר חסרים לא כל אוהדי הפוטבול בישראל פלוס כל תקשורת הספורט פלוס כל מני שירצו לראות ולהראות לא יעמדו בתור לכרטיסים. כשאתה מקבל שלושה משחקים בשנה, אתה הולך לשלושתם, זה כמו שתשאל למה אוהדי הליונס (וסליחה מראש לאוהדי הליונס) ממשיכים לצפות בקבוצתם ולא נניח הולכים לראות את הראמס נגד הצ׳יפס, כולה כמה שעות טיסה ללוס אנג׳לס, מה הסיפור. חודש הבא יהיו משחקים בגרמניה, שם יש האמת הרבה יותר קהל לפוטבול אמריקני, אבל אם מישהו פה חושב שאיכות המשחק תגרום לאצטדיון לא להיות מלא, אשמח להפנות אותו למגדל הפיקוח בנתב״ג שם יסייעו לו לנחות.
    הג׳איינטס מה לעשות, לא לעולם חוסן, אני רוצה להאמין שמה שראינו מהם עד כה מייצג, אבל כולנו יודעים שאם עכשיו הם יפסידו חמש רצוף איש לא יופתע מהסיפור. גם היכולת המדהימה של זאק ווילסון לשים את הכדור פונקט בידיים של הגנת היריב כבר לא מפתיעה. האיש הוא אינטרספשן מהלך. עונה שעברה עוד היו תירוצים, העונה הזו כבר לא. בג׳טס חייבים לעשות משהו ומהר, כי עוד משחק שניים כאלה והעונה הזו הולכת לפח. והכי מסכנים האוהדים, שלרגע אחד היה נדמה שהם ראו את האור בקצה המנהרה, עכשיו לא בטוח שזה לא רכבת מתקרבת.
    אם כבר עונה אבודה, אפשר כבר להגיד לשון מקווי שחבל שלא הלך על האופציה של לפרוש בשיא. זה לא התבזות ברמה של בריידי, ואני מקווה שבבית הכל טוב, אבל חבל.
    מנגד, מסתמן שהאיגלס הם for real. מי היה מאמין, האם העיר פילדלפיה תרשום אליפות כפולה העונה? אני מציע לשועי העיר לשים אבטחה צמודה על הפסל של וויליאם פן, רק ליתר בטחון, ושוב שלום וברכה לניינרס שממשיכים להכשל כשכולם מחמיאים להם ולהצליח כשכולם מקוננים עליהם. אפשר ממש לפתוח את ה״עיתון״ (או הופס, או espn), לקרוא מה אומרים עליהם, ולחזות את תוצאת המשחק. סיבוב הבא הם נגד הצ׳ארג׳רס, נראה מה יהיו התחזיות.
    וברכות גם לביל בליצ׳ק וגם לג׳ורג׳ האלאס, המאמן האגדי של השיקגו ברס שהפעם זכה לאזכור בשמו.

  5. משחק יעיל מאוד של קליבלנד
    בכלל בכל משחק שסוקר פה חוזר הניגון .. משחק ריצה וכדי להרחיב למה .
    העיקר זה שליטה בשעון , מהלכים ארוכים מעייפים את ההגנה יותר ואת ההתקפה .
    בנוסף הקטנת הסיכוי לאבד את הכדור באוויר , הקטנה משמעותית של האפשרות לחטוף סאק (+פמבל ) דבר שמביא תמיד לאיבוד יארדים .
    אז כך נראה המשחק על הלוח
    שעון : קליבלנד 36:45 סינסי 23:15 זה הפרש על גבול השערורייה .
    סאק 5-2 לטובת קליבלנד
    דאון 1 : 24-15 לטובת קליבלנד , לסינסי היו רק 6 דאון ראשון בריצה כל המשחק
    דאון שלישי שלרוב רצים אותו בצורה כזאת או אחרת : 8-13 לחומים , 4-10 לסינסי
    הנתון הכי מעניין הוא מספר הדרייבים שהיו לכל צד , 11 לקליבלנד 10 לסינסי כלומר – אורך כל דרייב של החומים היה כמעט כפול .
    וכמובן לסיום יארדים בריצה 172 לעומת 36
    קליבלד הם קבוצת בית צפוני טיפוסית עם הגנה חזקה ואגרסיבית ומשחק ריצה , למרות חזרתו של המטריד בשבוע 11 קשה לראות אותם משיגים את הרייבנס בשל לוח המשחקים הקל שלהם, בעונה הבאה אם דשון ווטסון יחזור לכושרו מהעבר אני רואם חזק למעלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט