A Kosher Hot Dog: מי מספר 1? / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: fox.com

כל העונה אנחנו מחכים לרגע הזה – והנה הוא הגיע. בלילה שבין שישי לשבת יצאה לדרך הסדרה האחרונה של העונה: הוורלד סירייס, בין היוסטון אסטרוז לפילדלפיה פיליס. ארבעה ניצחונות – ויש אליפות (כרגע המצב הוא 1:1). בפרק מספר 106 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, סיכמנו את סדרות הצ'מפיונשיפ, כולל ניסיון להוציא את יוני מהדיכאון (או לפחות לתת לו במה לפרוק כעסים), ותחזית לקראת הקרב על התואר.

מה עוד בפרק? גילינו מי הוחתם ומי נפטר השבוע לפני, בפינה "השבוע לפני"; מה נחשב ומה מה לא, לשחקן שרושם רצף משחקים עם היטס ב-"מורה נבוכים"; ומה הספיק לעשות המנג'ר של יוסטון, דאסטי בייקר, ומה לא? ו…הדובדבן שבקצפת, פינה חדשה בהנחיית המאזין הנאמן אלעד לבנה. תבלו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה יוני, מי ייתן ועוד פינות רבות יהיו לנו ואנחנו כקריינית הרצף בהעולם הערב נשב ונביע את דעתנו המלומדת עליהן, אח, לחיות את החלום…

  2. תודה חברים
    .
    למרות התוצאה, משחק 2 הצליח להיות כמעט דרמטי כמו הראשון, מה דעתכם? (הכנס את הביטוי "game of inches" שארז לא אוהב 😉)

    1. בסדרה הזו, עם ההתקפה של הפיליס, גם 5:0 בפתיחה זה יתרון נזיל ועל כן המתח, עובדה ששווארבר כמעט העיף בק-טו-בק 2-ראן הומראנס, רק שהראשון עבר בצד של הפאול והשני בצד של היש שחקן. בינתיים זה הולך לכיוונים חיוביים, בעיקר שאלטובה הבין שאם הוא לא רוצה לסיים עם 0 מפוסט סיזן, שיתכבד ויפסיק לנסות להעיף הומראנס, וראה זה פלא, 3 מ4. עכשיו הולכים לפילדלפיה שבהחלט יכולה להוציא 2 ולקחת את הסדרה חזרה ליוסטון.
      ולגבי האינצ׳ים, לא שאני טוען שבייסבול אינו משחק של אינצ׳ים, אלא שכל ענף הוא משחק של אינצ׳ים, אז להגיד ״בייסבול הוא וכו׳״ זה כאילו שאתה אומר ״בניגוד לכל ענף אחר שבו סטיה של ס״מ ימינה היא ההבדל בין שער לחוץ, בין נקודה לפסילה, בייסבול הוא לבדו משחק של אינצ׳ים.״ זה הכל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט