אירועי דיומא – 25.10.2022 – כדורגל

ליגת האלופות – שלב הבתים, מחזור 5 / עמיחי קטן

בית ח':

פ.ס.ז ובנפיקה עם 8 נקודות כל אחת ומאזן שערים של 7- 4 ו-6- 3 בהתאמה, יובנטוס ומכבי חיפה עם 3 נקודות כל אחת, כאשר יובנטוס עם מאזן שערים של 5- 7 ואילו אלופת ישראל עם מאזן שערים של 4- 8.

22:00 פ.ס.ז. – מכבי חיפה:

ללא דולב חזיזה ודניאל סונדגרן הפצועים, וגם אילו הם היו משחקים, המשחק הזה סומן ביומן הירוק ככזה שכל דבר מלבד הפסד רב שערים יהיה הפתעה מרשימה מאוד. עם זאת, קשה לומר שהצרפתים הרשימו בינתיים, כשהם ניצחו 2- 1 את יובנטוס בבית ו-3- 1 בחיפה וסיימו פעמיים בתיקו עם בנפיקה. מצד שני, זה אומר שיש להם על מה לשחק, כך שאנחנו צפויים לראות את הטריו של מסי, אמבפה וניימאר שוב בפעולה. ניצחון של פריס כאן, או תיקו כשבנפיקה לא מפסידים, והצרפתים יבטיחו את המקום בשמינית, ואילו חיפה ישמרו על סיכוי רק אם ינצחו.

22:00 בנפיקה – יובנטוס:

המפגש הקודם נגמר בניצחון 2- 1 של הפורטוגלים באיטליה, והם רוצים להבטיח את המקום בשמינית, ואולי אחר כך גם להיאבק עם פ.ס.ז. על ראשות הבית. יובנטוס כמובן לא יתנגדו לנצח ולחזור למאבק העלייה, אך הציפייה הריאלית היא קודם כל לשמור על המקום השלישי מפני מכבי חיפה, כשרק הפרש השערים עושה זאת בינתיים עבורם. הסיטואציה של הקבוצות כאן זהה לזו של פ.ס.ז. וחיפה בהתאמה.

בית ה':

צ'לסי עם 7 נקודות ומאזן שערים של 6- 2, זלצבורג עם 6 נקודות ומאזן שערים של 4- 3, דינמו זאגרב ומילאן עם 4 נקודות כל אחת, כאשר לקרואטים יש מאזן שערים של 3- 5 לעומת מאזן 4- 7 של האיטלקים.

19:45 זלצבורג – צ'לסי:

המשחק הקודם ביניהן הסתיים בתיקו 1, אך מאז צ'לסי ניצחו פעמיים את מילאן והשתלטו על ראשות הבית, ואילו זלצבורג השיגו 4 נקודות נגד דינמו זאגרב, והם השתלטו על המקום השני אחרי פתיחה רעה. צ'לסי תבטיח מקום בשמינית עם ניצחון, ואילו זלצבורג יצטרכו גם תיקו במשחק השני כדי להבטיח את המקום.

22:00 דינמו זאגרב – מילאן:

אלופת איטליה ניצחה 3- 1 במפגש הקודם ביניהן ושתיהן תפסו אז את 2 המקומות הראשונים בבית, אך הדברים השתנו, וכעת הסיכוי של כל אחת מהן להעפיל לשלב הבא אינו גבוה, אך הקרואטים ישלימו בכל מקרה קמפיין מרשים מאוד מבחינתם. המפסידה תודח בכל מקרה (למעט מילאן בהפרש של שער אחד, אם צ'לסי לא תפסיד), ואילו המנצחת תשמור על סיכוי, שיישאר עבור שתיהן במקרה של תיקו.

בית ו':

ריאל עם 10 נקודות ומאזן שערים של 8- 2, לייפציג עם 6 נקודות ומאזן שערים של 6- 7 שחטאר עם 5 נקודות ומאזן שערים של 7- 5, ואילו סלטיק עם נקודה בודדת ומאזן שערים של 2- 9.

22:00 סלטיק – שחטאר דונייצק:

בסיבוב הקודם, הקבוצות סיימו בתיקו 1, אך שחטאר גם ניצחו את לייפציג ועשו תיקו עם ריאל, ואילו סלטיק הפסידו ביתר 3 המשחקים. רק ניצחון ישאיר לסלטיק סיכוי למקום בשמינית או אפילו למקום השלישי בבית, ואילו האורחים ישמרו על סיכוי בכל מקרה שלא כולל הפסד שלהם וניצחון של לייפציג על ריאל.

22:00 לייפציג – ריאל מדריד:

ריאל כבר הבטיחו את מקומם בשמינית, ויבטיחו את הפסגה עם תיקו כאן, ואילו לייפציג יקוו להגיע בעמדה עדיפה לקרב הראש בראש נגד שחטאר בשבוע הבא, כשרק ניצחון שלהם והפסד של שחטאר יעניק להם כרטיס לשמינית מראש.

בית ז':

סיטי עם 10 נקודות ומאזן שערים של 11- 1 (האלנד עם 5), דורטמונד עם 7 נקודות ומאזן שערים של 9- 4, ואילו סביליה וקופנהגן שתיהן עם 2 נקודות, כאשר מאזן השערים של סביליה עומד על 2- 9, ואילו זה של קופנהגן עומד על 0- 8.

19:45 סביליה – קופנהגן:

קרב ראש בראש שבו המנצחת תבטיח לפחות את המקום השלישי, ואולי תישאר גם עם סיכוי להשתחל למקום השני אם דורטמונד יפסידו לסיטי. קופנהגן גם מחזיקים בסיכוי תיאורטי לעבור את דורטמונד עם ניצחון עליהם בהפרש של 4 שערים יחד עם ניצחון על סביליה, אבל כל זה רק אם דורטמונד יעשו תיקו עם סיטי ולא ינצחו אותם.

22:00 דורטמונד – מנצ'סטר סיטי:

סיטי הבטיחו את המקום בשמינית ויבטיחו את פסגת הבית עם תיקו, ואילו דורטמונד יבטיחו רשמית את מקומם בכל ניצחון, כשגם תיקו יספיק אם קופנהגן לא ינצחו את סביליה. בכל מקרה, 2 תוצאות תיקו יספיקו לגרמנים למקום בשמינית.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

    1. כבשו אבל זה ממש לא משנה – יש סיכוי להגיע לאירופית על הפרש שערים מול יובנטוס, תעשו בונקר למען השם, אם ישחקו פתוח והתקפי מה יותר סביר שישיגו תיקו או יקבלו חמישייה? וכן תיתכן גם חמישייה מול בונקר אבל פחות סביר

        1. עכשיו אני מתחרט ששמחתי על הצהוב לניימאר.. צריך אותו לעזור בפירוק של יובנטוס (אבל בתכלס לא נצליח להדביק אותם בהפרש שערים אלא אם בנפיקה תעשה משהו ממש מטורף במחצית השנייה)

      1. גם לפני המשחק הזה, לא היה סיכוי ריאלי להגיע לאירופית על הפרש שערים (בגלל פיגור של 2 שערים מהמחזורים הקודמים, זה דורש שני הפסדים מינימליים, כי יובה לא יחטפו יותר מ-2-3 נגד פ.ס.ז.). המסלול לאירופית הוא דרך תיקו ביתי עם בנפיקה (או ניצחון), שזה קצת יותר ריאלי.

            1. אני לא, אבל בסדר

            1. שלא לדבר על השני של חיפה חחח תענוג

            2. לא אכפת לי לצאת טועה בוא נגיד את זה ככה

      1. אני נהנה. באתי עם 0 ציפיות ויצאתי עם 0 אכזבות, כך שהרווחתי משחק כדורגל טוב (גם של מסי, אמבפה וניימאר וגם של חיפה רוב הזמן – חוץ משני מקבצים של שני שערים מהירים כל אחד). ברור שהייתי שמח יותר אם הייתי מקבל גם תוצאה, אבל אני מעדיף את זה על הפסד 1- 0 משמים במשחק של בונקר

    1. כמו מה שהיה כשחטפנו 7- 2 מטוטנהאם לפני שנתיים, שיחקנו כדורגל טוב והתוצאה משקפת את פערי הרמות על הנייר יותר מאשר את פערי היכולת באותו משחק (מאז חיפה השתפרו וכעת הפער מפ.ס.ז. הוא 7- 2 ולא בטוטנהאם)

    1. חיפה לא באה מוכנה פיזית. רוב השערים היו על אגף ימין של ההגנה בלי סונדגרן הפצוע (וחזיזה שהיה המחליף הכי טוב בעמדה הזאת עם 3 בלמים). חוץ מזה, התוצאה די משקפת את פערי הרמות באופן כללי, ופחות את פערי האיכות במשחק (שהיו הרבה פחות גדולים)

    1. עזוב אותך מ"מרוצים" או "לא מרוצים"
      עשו מה שהיו יכולים ולא חושב שהושפלו או משהו כזה
      אגב מספיק תיקו מול בנפיקה אם יובה מפסידים לפס"ז (ואז כבר שום הפסד לא יעשה אותנו "מרוצים")

כתיבת תגובה

סגירת תפריט