A Kosher Hot Dog: העליה השניה / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: ourboox.com|

12-8-4-2-1. את הפוסט סיזן של 2022 במייג'ור ליג בייסבול החלו 12 קבוצות. לאחר שלב הוויילד קארד נותרנו עם שמונה, וכעת, כשאנחנו בעיצומן של סדרות הצ'מפיונשיפ סיירס, ארבע קבוצות עדיין נלחמות על התואר. זה כמובן הנושא המרכזי בפרק מספר 105 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל.

המארינרס מסיאטל, הגארדיאנס מקליבלנד, הדודג'רס מלוס אנג'לס והברייבס מאטלנטה הודחו בסדרות הדיוויז'ן, ואנחנו ניסינו להבין כיצד זה קרה, ומה אפשר ללמוד מזה על המשך הפלייאוף. קצת עצבים על מנג'רים, התלהבות משחקנים מפתיעים, ואכזבה מכאלה שלא מתפקדים. ולאחר היעדרות של שבוע: הפינות החביבות חוזרות – "השבוע לפני" ו-"מורה נבוכים".

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה, בזכות החגים יצא שאפשר היה להתמקד בכל סדרה וקצת להביא משלנו על הדברים שקרו, בהחלט אחד הטובים שלנו.

    1. מתנצל שאני כבר לא מגיב לתוכן הדברים (ויש לי מה), פשוט הזמן היחיד שיש לי לשמוע זה בלילה ואין לי כוח לעצור את זה בשביל לרשום תגובה מסודרת

  2. היום הרולטה שהיא הבולפן של פילי כבר התפוצצה להם בפנים (למרות שזה דומינגז האמין). היו צריכים לתת לווילר עוד אינינג לדעתי וחשבתי ככה עוד לפני שהוא הוחלף, למרות שגם אחרי זה היו יכולים לפוצץ את השמירה

  3. הפאדרס לעומתם השאירו את דארוויש והספיק להם דאבל אחד בשביל להוריד אותו. שוב בלי קשר לתוצאה הסופית אני הייתי עושה הפוך משני המנג'רים היום (משאיר את ווילר ומוריד את דארוויש) בתחילת כל חצי אינינג

  4. טוב מסתבר שאני מדבר שטויות.. לא שמתי לב שדומינגז עלה אחרי חובט אחד שפגש את ווילר והנחתי בטעות שזה היה בתחילת האינינג

  5. מה שהוסקינס והארפר עושים בפלייאוף הזה.. וואו
    .
    הארפר היה אחד השחקנים המושפלים ביותר באינטרנט ועכשיו הוא על סף וורלד סירייס שאפשר להגיד שסחב אותה לשם כמעט בעצמו

    1. האמת לא ברור מה רוצים מהארפר, זה דיון מעניין. עשה מהלך דבילי בזמנו כשעבר מוושינגטון לפיליס כדי להיות בקבוצה מנצחת וראה את הנאשיונלס לוקחים אליפות כשפילדלפיה לא משיגה עונה מנצחת, אבל זה לא שהוא לא שיחק, לקח MVP עונה קודמת.
      להגיד שהוא לקח כמעט בעצמו לא הייתי אומר, הוסקינס היה יותר משמעותי במשחקים 2 ו4 ובמשחק 3 זה בכלל היו שווארבר וההיט המנצח של סגורה. הארפר הביא את ה2 ריצות במשחק 1, וכמובן את הנצחון ב5, שבגדול זה מה שאתה רוצה, וצריך גם לזכור שזה שלפניו חובט ריאלמוטו ואחריו קסטייאנוס נתן לו המון פרוטקשן שהוא כמובן ניצל. בכלל ה-סיפור של הפיליס כמו שציינתי הוא שכל הסגל שלהם בפורמה, וזה אומר שהמכה תבוא, לא מפה, משם, לא ממנו, מההוא. אין שחקן אחד שתצליח לשתק והלך עליהם, לא בהתקפה, ולא בפיצ׳ינג, וביכולת הזו, אפילו ההגנת זבל שלהם לא מצליחה לחרבן להם את הנצחון.

      1. הכוונה סחב יותר במהלך העונה הסדירה (אולי אני טועה, לא כזה חשוב). היו אליו פוסטים מלאי שנאה פשוט כי ככה לא אהבו אותו אישית, אולי התנהג כמו דוש כבר לא זוכר, וחתם על חוזה עצום לאותם ימים שניבאו ורצו שיהיה כישלון עבורו ועבור הפיליז

        1. בינגו, חתם על חוזה עצום לאותם ימים. כמדומני שגם עונה אחרי ירד קצת ביכולת ומיד התחילו לזמר שהוא אובר רייטד, שהפיליס רכשו חתול בשק. אני האמת חושב שהוא אכן אובר-רייטד, אבל לא צריך להגזים, הוא עדיין מאיקס השחקנים הטובים בליגה, השאלה היא איזה איקס. חמשת? לא. 25? לגמרי. עכשיו השאלה היא איפה בין שני אלה. הוא מקום 15 מבחינת השכר, שזה די מתאים. במיוחד שמעליו כל מני סמיאן וסיגר וכמובן שרזר וגריט קול (וטרבור באוור…), אז גם הטענות לגבי החוזה שלו שבזמנו שם אותו בין 3 השחקנים המובילים, כבר פחות, וככה היום הוא באמת במקום נכון מבחינת חוזה. וככה הגלגל מסתובב.
          במהלך העונה הסדירה, הוא היה DH כל העונה בגלל הפציעה שלו, ולגמרי אאוט איזה חודשיים. הMVP שלהם זה לגמרי ריאלמוטו מבחינת התפוקה הכללית, וכמובן שווארבר עם 46 הומראנס, הארפר מה שצריך להגיד לזכותו זה שהוא ידע מתי לחזור לשחק ובהחלט היה פקטור רציני בפוש של הפיליס לווילד קארד, וכמובן תודה למילווקי.

    1. לא, זה מה שיהיה. האסטרוז מטיילים ולך תדע אם יעצרו. הסוויפ מול המארלינס עוד היה תחרותי, היאנקיז נראו בהלם מוחלט.
      מצד שני, הפיליס נתנו פלייאוף של אלופים עד עכשיו, מה שפחות אפשר להגיד על האסטרוז (פרט למשחק האחרון ולמשחק הראשון מול המארינרס). לך תדע. מכל הקבוצות במפעל יוסטון היתה זו שהכי חששתי ממנה, זו שהכי הרגיש שלנצח אותם יהיה קשה, ואכן הם, פעם רביעית בשש שנים, הגיעו לוורלד סירייז. והפעם זה גם מרגיש שיכולה להיות סדרה נהדרת.

      1. מעניין, האסטרוז 7-0 אבל כל משחק (כמעט) על ראן אחד. כנראה שהם הפייבוריטים אבל כי הם תמיד מוצאים איך לנצח ולא כי הם הרבה יותר טובים מכולם

        1. ג׳ון סמולץ אמר יפה ואני מסכים, שיבוא השיפוט המכני, החובטים הולכים להתגעגע לקריאות של השופטים. לדעתי חצי עונה והחובטים ישבתו רעב מול משרדי הליגה שיבטלו את השיפוט המכני.

          1. זה לא עובד ככה, זה נרטיב שעובד בכדורגל, כדורסל, לא בייסבול, יש לך בעצם שני משחקים שמשוחקים בו זמנית, מה הקשר בין הסטרייקאאוט מצד אחד להומראן מהצד השני? אם לא היה סטרייקאאוט ואם היו מצליחים להוציא עוד 3 ראנס גם לא היתה השפעה כי גם ככה בון עלה עם לואיזיגה ועבר להולמס רק אחרי השוויון, לא שזה עזר. וחוץ מזה, שלא שהיו רצים על הבסיסים או משהו, ככה שזה סיים את האינינג, לא מנע מהיאנקיז לפתוח יתרון. זה דבר ראשון.
            דבר שני היאנקיז לא היו בשליטה, היט אחד (הומראן של ביידר) מהאינינג החמישי זה לא שליטה, ולא לדבר על הרביעיה שהאסטרוז השיגו בשלישי.
            וחוץ מזה, אם ונניח וזה היה נכון, והיאנקיז אחרי טעות שיפוט הרימו ידיים, אז עשה איתם חסד השופט, אבל כאמור, זה לא מה שקרה. ובכלל, נצחו 4-0 בסדרה, כולל שאטאאוט בשלישי, יחס ריצות 18-12, אבל קריאה אחת באינינג השביעי של המשחק הרביעי במצב של 5-4 ליאנקיז, זה מה שגמר את הסדרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט