פילדלפיה בפתיחת עונה עגומה, קליבלנד עם נצחון בכורה ודאלאס הביכה את ממפיס בבית בשבת עמוסת משחקים / אור ילובצקי

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3-0) 105 – סן אנטוניו ספרס (1-2) 114

לאחר 2 הפסדים לשתי מועמדות לאליפות מהמזרח, פילדלפיה קיוותה להיכנס למעגל הנצחונות על חשבונה של אחת הקבוצות המועמדות לטאנקינג, אבל בסופו של דבר נכנעה לחבורה הצעירה של גרג פופוביץ'. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך ריצת 0-10 של הספרס באמצע הרבע הרביעי פתחה יתרון של 12 נקודות 4 דקות לסיום. הסיקסרס ניסו לחזור למשחק והצליחו לצמק ל 6 שתי דקות לסיום, אך 8 נקודות רצופות של טרה ג'ונס הבטיחו לספרס את הניצחון.

אצל המנצחת, דווין ואסל הוביל עם 22 נקודות, קלדון ג'ונסון הוסיף 21 נקודות ו8 ריבאונדים והספרס נהנו מערב נהדר של הספסל שסך הכל קלע 40 נקודות לעומת 12 בלבד של הסיקסרס.

בצד המפסיד, 40 נקודות (13 ריבאונדים) של אמביד לא עזרו לסיקסרס, מקסי הוסיף 25 נקודות וג'יימס הארדן אמנם היה קרוב לטריפל דאבל (12 נקודות, 9 ריבאונדים ו12 אסיסטים) אך סיים עם ערב קליעה מחריד של 4 מ-18 מהשדה.

אינדיאנה פייסרס (2-1) 124 – דטרויט פיסטונס (2-1) 115

במפגש פחות מסקרן בין שתי קבוצות שצפויות לסיים בתחתית המזרח, דטרויט פתחה טוב את הרבע הראשון וסיימה אותו ביתרון 10, אך שני רבעים טובים של אינדיאנה הכניסו אותה לרבע האחרון ביתרון 9, ממנו דטרויט לא הצליחה לחזור. הפייסרס חסמו לא פחות מ 15 זריקות של דטרויט (ללא מיילס טרנר הפצוע) וקיבלו 60 נקודות משחקני הספסל שלהם יחדיו, לעומת 29 של דטרויט.

טייריס האליברטון הוביל את הפייסרס עם 24 נקודות, 10 אסיסטים ו-5 חטיפות, בנדיקט מאטורין, הבחירה ה 6 בדראפט, קלע 27 נקודות מהספסל והוסיף 7 ריבאונדים, וג'יילן סמית הוסיף 19 נקודות, 15 ריבאונדים ו3 חסימות.

אצל המפסידה בלט סאדיק ביי עם 20 נקודות ו11 ריבאונדים, קייד קאנינגהאם הוסיף 22 נקודות וג'יידן אייבי הוסיף 17 נקודות ו11 ריבאונדים, וינסו לחזור למסלול הנצחונות נגד ווישינגטון ודני אבדיה ברביעי לפנות בוקר.

אורלנדו מג'יק (3-0) 120 – בוסטון סלטיקס (0-3) 126

בוסטון המשיכה במומנטום החיובי מול קבוצה שבעיקר חושבת על ויקטור וומבניאמה בקיץ. בכל זאת המג'יק הצעירים באו להילחם, אך האיכות של בוסטון ובעיקר יכולת מעולה של ג'ייסון טייטום ודריק ווייט ברבע הרביעי, אפשרה לבוסטון לפתוח פער של 8 נקודות דקה וחצי לסיום. בוסטון ממשיכה בשלה ונמצאת במאזן מושלם של 3 נצחונות לעומת 0 הפסדים. המג'יק ישארו בעיקר עם המחמאות.

ג'ייסון טייטום סחב את בוסטון עם 40 נקודות ו8 ריבאונדים, דריק ווייט הוסיף 27 נקודות חשובות (5 שלשות), ג'יילן בראון ומרכוס סמרט סיימו ערב רע עם 18 נקודות משותפות ב 6 מ – 27 מהשדה יחד.

אצל אורלנדו, טרנס רוס קלע 29 נקודות, פאולו באנצ'רו הרוקי הוסיף 23 נקודות ו5 ריבאונדים ו-וונדל קרטר ג'וניור קלע 15 נקודות ו 12 ריבאונדים, בדרך לעוד עונה בקרקעית המזרח.

ג'ייסון טייטום במאבק מול אר ג'יי המפטון

שיקגו בולס (2-1) 96 – קליבלנד קאבלירס (1-1) 128

שתי הקבוצות שצפויות להיאבק על המקום השישי במזרח הגיעו למשחק מסקרן לאחר הפסד במשחקן הקודם. הקאבלירס, ללא דאריוס גארלנד הפצוע, רשמו נצחון ראשון על הבולס, שקיבלו חזרה את זאק לאבין שחזר מפציעה. מחצית ראשונה של 70 נקודות מול 53 של הבולס הספיקה לקליבלנד, שלא איבדה יתרון מסוף הרבע הראשון.

דונובן מיטצ'ל הוביל את הקאבס עם 32 נקודות, 9 ריבאונדים ו8 אסיסטים, קווין לאב תרם 15 נקודות ו12 ריבאונדים מהספסל.

זאק לאבין הוביל את קלעי שיקגו עם 23 נקודות, ניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 16 נקודות ו4 ריבאונדים, בעוד דמאר דרוזן קלע רק 13 נקודות עם 3 מ-9 מהשדה במשחק שהוא ככל הנראה ירצה לשכוח.

מילווקי באקס (0-2) 125 – יוסטון רוקטס (3-0) 105

לאחר ניצחון מרשים על פילדלפיה בחוץ, מילווקי פתחה רצף של 6 משחקי בית עם ניצחון על אחת הקבוצות הצעירות בליגה. הבאקס פתחו מבערים כבר מתחילת הרבע הראשון עם יתרון 0-13, ולא נקלעה לפיגור פעם אחת. מילווקי כבר הובילה ב 24 הפרש באמצע הרבע השני, מה שגרר את שאר המשחק לגארבג' טיים ארוך ומנוחה חשובה לשחקני המפתח.

יאניס אנטטוקומפו היה בלתי ניתן לעצירה עם 44 נקודות ב-27 דקות ב 17 מ-21 מהשדה ו12 ריבאונדים, ג'רו הולידיי הוסיף 19 נקודות ו10 אסיסטים. כריס מידלטון הפצוע לא שותף.

אצל הרוקטס, ג'יילן גרין רשם משחק סולידי של 22 נקודות ו4 ריבאונדים, והבחירה השלישית בדראפט ג'בארי סמית ג'וניור הוסיף 13 נקודות ו11 ריבאונדים.

יאבק על תואר ה MVP? יאניס

מיאמי היט (2-1) 112 – טורונטו ראפטורס (2-1) 109

ההיט התאוששו משני הפסדים רצופים על חשבונם של הקנדים, שהפסידו לברוקלין במשחק הראשון של הבאק-טו-באק. בעוד הרבע הראשון היה צמוד, הרבע השני היה שייך להיט שניצחו אותו 33-17 ונכנסו למחצית השנייה ביתרון 21 נקודות. טורונטו התחילה את הקאמבק ברבע השלישי והצליחה אף לצמק את הפער ל 3 נקודות לקראת הסיום, אך בסופו של דבר מיאמי יצאה עם הנצחון.

ג'ימי באטלר הוביל את מיאמי עם 24 נקודות ו5 אסיסטים, מקס סטרוס עם תרומה משמעותית של 20 נקודות מהספסל וקייל לאורי הוסיף 17 נקודות ו 6 אסיסטים.

אצל הראפטורס, פסקל סיאקם נשק לטריפל דאבל עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו 9 אסיסטים, גארי טרנט ג'וניור גם הוסיף 23 נקודות ואקס מיאמי פרשס אצ'ויה עלה מהספסל וקלע 18 נקודות יחד עם 11 ריבאונדים.

דאלאס מאבריקס (1-1) 137 – ממפיס גריזליס (1-2) 96

משחק שעל הנייר היה אמור להיות צמוד ומרתק, הפך לגארבג' טיים ארוך לטובת לוקה דונצ'יץ' והמאבס. לוקה ניצח את ממפיס לבדו ברבע הראשון 17-21(!), והמאבס סיימו את המחצית הראשונה ביתרון 28. המחצית השנייה הייתה באותה מגמה של הראשונה, כשהיתרון בשיאו עמד על 42.

לוקה דונצ'יץ נרגע אחרי הרבע הראשון וסיים עם 32 נקודות ו10 אסיסטים וסיים במדד הפלוס מינוס הכי גבוה במשחק (32+), כריסטיאן ווד הראה למה צריכים לקחת אותו בחשבון לתואר האיש השישי של השנה כשקלע 25 נקודות ב 25 דקות מהספסל.

אצל הגריזליס ההמומים, ג'ה מוראנט קלע "רק" 20 נקודות וחילק 4 אסיסטים, דזמונד ביין ניסה לעזור לו עם 14 נקודות ו5 ריבאונדים, והגריזליס ינסו להתאושש מההפסד הנוראי מול הנטס בשלישי לפנות בוקר.

לוקה. צחק על ממפיס ברבע הראשון

דנבר נאגטס (1-2) 122 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-0) 117

מועמדת לאליפות נפגשת עם מועמדת לבחירה הראשונה בדראפט, והתוצאה בהתאם. דנבר, שניצחה אמש את גולדן סטייט בסן פרנסיסקו, חזרה לבול ארנה (עדיין מוזר לי שכבר לא קוראים לה פפסי סנטר) ואירחה את אחת מנמושות הליגה וקיבלה ממנה אתגר לא פשוט, אך לבסוף יצאה עם ידה על העליונה במשחק צמוד. המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 55, דנבר פתחה טוב את הרבע השלישי ועלתה ליתרון 9, הת'אנדר נגסו בהפרש ואף עלו ליתרון 94-91 עשר דקות לסיום, אך 2 שלשות חשובות של קאלדוול-פופ נתנו לנאגטס מרווח בטוח לנצחון.

יוקיץ' סיים עם טריפל דאבל מפלצתי של 19 נקודות, 16 ריבאונדים ו13 אסיסטים, מייקל פורטר ג'וניור וקנטאביוס קלדוול-פופ סיפקו את הסחורה עם 22 ו-21 נקודות בהתאמה וג'אמל מארי הוסיף 16 נקודות ו5 אסיסטים.

אצל הת'אנדר, שי גילג'ס אלכסנדר קלע 28 נקודות וחילק 7 אסיסטים, ג'וש גידי הוסיף 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, מייק מוסקלה תרם 18 מהספסל, שלא הספיקו מול הנאגטס האיכותיים.

סקרמנטו קינגס (2-0) 109 – לוס אנג'לס קליפרס (0-2) 111

הקליפרס נפגשים עם יריבה עירונית נוספת בדמותה של הקינגס, שהפסידו לפורטלנד במשחק הראשון של העונה. קוואי לאונרד וג'ון וול קיבלו מנוחה לקראת המפגש מול פיניקס (באק-טו-באק) למחרת, והודות למשחק נהדר של פול ג'ורג' הקליפרס נשארו מושלמים, בעוד הקינגס עדיין ללא ניצחון. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 3 לקינגס, אך הקליפרס חזרו יותר חדים מההפסקה ועלו ליתרון דו-ספרתי בתחילת הרבע האחרון. הקינגס לא ויתרו וצמצמו את ההפרש ל-3 דקה לסיום, אך שתי קליעות עונשין של נורמן פאוול סגרו את הסיפור.

פול ג'ורג' עשה הכל בשביל הקליפרס עם 40 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, רג'י ג'קסון הוסיף 14 נקודות ו 5 אסיסטים, לוק קנארד עם 11 מהספסל.

אצל הקינגס, 36 של דיארון פוקס לא מנעו הפסד, קיגן מארי בהופעת בכורה סולידית מהספסל קלע 19 נקודות והוריד 5 ריבאונדים.

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. בנדיקט מאתרון נראה רמה מעל כל הרוקיס (אולי קיגן מארי יביא לו פייט).
    בקצב הזה מאתרון והליברטון יעשו פלייאוף, הבק-קורט של אינדיאנה תפוס לשנים הקרובות.

    קיגן מארי פתח עונה יפה, ממשיך מאיפה שהפסיק בליגת הקיץ ובאימונים.

    מארי או מאתרון? מה תבחרו?

    מה קורה שם בפילי, או שהארדן מביא תצוגה יפה והם מפסידים או שאמביד מביא תצוגה יפה והם מפסידים – מה נסגר שם…..

    סלטיק ובאקס משייטים בליגה הזו.

  2. ערב ניחושים חזק בפריוויו לעידו רבינוביץ עם 7 מוצלחים מתוך ה-9 (77.7%), נפל רק בהפתעה האדירה שהנחילו הספארס לפילי (שהופכת רשמית לנאחס הקבוע של מעריכי ההופס, שחזו להם נצחון בכל אחד מהמפגשים עד כה ), עידו רק המתיק את הגלולה בחזותו 40 נקודות לאמביד מה שאכן קרה במדויק ….מעניין מי יהיה הראשון לחזות נכונה את פילי בהמשך….הנפילה השניה של עידו היתה אינדיאנה שלה הוא חזה הפסד ב-9 והיא לא התרגשה (בדומה לספארס ) מתחזיות הטנקינגיאמה המוקדמות ונצחה לראשונה העונה בדיוק באותו הפרש. 7 ניחושים מציבים את עידו בראש הטבלה עד עתה , ומתוכם ראוי לציין את הנצחון של מיאמי ב-3 שהינו בול מושלם (ואם זה היה בהארכה כמו שהוא הרהיב להוסיף זה בכלל היה מטורף ), גם הנצחון של מילווקי ב-20 (עידו חזה 12) ראוי לציון ואילו שאר הניחושים הנכונים היו רחוקים מבחינת הטווח של ההפרש (בוסטון 26, קאבס 27, דאלאס 37, דנבר 16, קליפרס 10 …למי שמתעניין)….
    הטבלה הנוכחית :
    1. עידו רבינוביץ , 7/9, 77.7%
    2. עמיחי קטן, 8/12 , 66.6%
    3. דור בלוך , 5/11, 45.5%
    4. רותם אלרן, 1/2
    5. אינדיאני, 0/2

    1. צריך לזכור שיש ערבים די ברורים בתוצאות ויש כאלה שפחות . הערב היה די ברור מראש איך יסתיים חוץ מההפתעה העצומה של הספרס. לעומת זאת ביום שישי היו הרבה משחקים מאוזנים שהרבה יותר קשה לחזות אותם מראש.
      רק אמרתי.
      נ.ב – לא מת על התחרות הזאת. קצת מיותר בעייני. בריאות.

  3. ברוך הבא, אור, ותודה רבה על אחלה סיפתח!
    .
    תובנות מהמחצית השניה של הספרס – ברור שזה רק משחק אחד, וברור שזה רק המשחק השלישי לעונה ושדברים עוד ישתנו, אבל אחרי הכוכביות האלה – פילי פשוט חרפה.
    .
    משחק נרפה ולא אכפתי, חוסר קבוצתיות, העדר אנרגיה, ממש זוועה. פולטל לוקח 7 ריב' התקפה? אחד מהם, לקראת הסוף היה כשלידו עומדים אמביד ועוד שני לבנים… ממש היה נראה שאין להם רצון לשחק כדורסל. אמביד היה איטי ולא ממוקד, ונדהמתי לגלות שיש לו 40 נקודות… ועם כל הכבוד לחוסר הכושר של אמביד, למשקל הידוע של הירדן, ול"פרווה" שהוא טוביאס האריס, חומר השחקנים שלהם יותר טוב מזה של הספרס. איך יכול להיות שהספסל שלהם קולע רק 10 נק'? ואם רק החמישיה משחקת, מול הרכבי טלאים מתחלפים בשחור/אפור, איך יכול להיות שהחמישיה הזו לא קורעת את הספרס? דוק ריברס חייב ללכת משם, זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת.
    .
    הספרס – קלענו "טוב יחסית לעונה", מניח שזה קצת מקרי וקצת בזכות אסופת השחקנים התמוהה בצד השני, ולכן זה לא ימשך לאורך זמן, אבל גם בהנחה שהקליעה תדרדר בהמשך, חייבים להטריד את החשודים הרגילים כי הם פשוט מחבלים בטנקינג… ריצ'רדסון הפך לסוג של סטף – שחרור מיידי וקליעה רק רשת, מקדרמוט גם לא החמיץ מספיק, ופולטל פשוט שחקן מצוין.
    .
    טרה ג'ונס פשוט תענוג, צריך לשלוח פרחים להורים שלו ולבקש שיפתחו קייטנות לילדים צעירים. פשוט שחקנים אדירים הם גידלו.
    .
    קלדון היה מצוין, גם וואסל. פרימו לא ברור לי.
    .
    דטרויט, אורלנדו, יוסטון ואוקלהומה ממשיכות להפסיד, בעוד יוטה ואינדי ממשיכות לנצח…כוחו של הרגל? סטיית תקן שתתיישר? נגלה בהמשך.

    1. 1+
      ראיתי את המחצית הראשונה וזה היה בדיוק כמו שתיארת.
      עשו יעני מאמץ 2 משחקים ראשונים מול קונטנדריות מהמזרח, והיום חשבו שמספיק שיעלו למגרש כדי לקבל את ה-W.
      אירגון רקוב, שמובל בידי 2 שחקנים רקובים.
      איכסה
      מחצית ראשונה הקהל כבר שרק להם בוז

      1. +30 . מסכים עם קול מילה כולל המגעילות של שני השחקנים שמובילים אותה.. אין לי מושג מה קרה במשחק הזה כמעט לא רואה משחקים של פילי קבוצה עם כדורסל משעמם שמבוסס על איזו חסר יצירתיות ודוק ריברס בעיניי הוא סוג של אסון. סן אנטוניו אמורה להפסיד השנה הרבה משחקים אין לי מושג איך פילי הצליחו להפסיד להם. לאוהדים של פילי מקוה עבורם שזה יהיה וויק אפ קול. מילא להפסיד לבוסטון ומיאמי אבל הספרס זה כבר אופרה אחרת. זה פשוט מגוחך ברמות.

        1. פילי הפסידו לבוסטון והבאקס. ההפסד למיאמי יגיע בהמשך….
          פילי קבוצה רקובה חסרת ספסל ועם שני משאבות כדורים שהכדור לא יוצא מהיד שלהם. המספרים של אמביד משקרים כי הקבוצה שלו תמיד נראית זוועה

    2. אני ראיתי חצי שעה מזה. ספארי כמו כל קבוצה של פאפ, מזיזה את הכדור בחוסר אנוכיות והגיעו לזריקות פנויות לחלוטין. ולהלן האחוזים הגבוהים מאד. והמנעד הרחב בנקודות הדו ספרתיות.
      פילי כמו כל קבוצה של ראס/הארדן שחקו הירו ובוליבול.
      כל מי שהטבלה של שמעון בלבלה אותו מומלץ לראות במבחן העין.

  4. דאריך מורי עובד על כולם. אליפות לא מעניינת אותו. במקום הוא עושה טאנקינג במסווה של קונטנדרית כדי לבנות את הקו הקדמי המפלצתי של אמבי-ניינמה.

  5. 1. לא ראיתי את המשחק מול הספרס אבל לפי התגובות טמביד (יצא בטעות בהקלדה אבל כינוי מעולה) ממשיך את המגמה מ2 המשחקים הקודמים אוויר מוחלט בהגנה. פשוט זורק זין מטייל בצבע לא נלחם לא מנסה לחסום וכלום ומתנשף אחרי 2 רבעים.
    הארדן או שאיבד את המנוע מהשטחים (הדרך לאילת ארוכה) או שחגג מייק טייסון סטייל (הסידרה עליו מומלצת) בסטריפ קלאב לפני המשחק.
    מתי עושים טרייד על טוביאס האריס ומונטרזל תמורת דוראנט? יאללה מרקס לעבודה.

    2. באוק יש שחקן בשם טריי מאן שהוא הכי טוב בקבוצה אחרי שגא ובקושי רואה דק. כנראה בגלל שאין לו מוטת ידיים.

    3. הקינגס נראים טוב בהגנה ממה שיצא לי לראות אותם העונה. הבעיה זה הריסון בארנס והורטר שם. מאחל אותן את דריי וסימונס לסאנס ללייקרס וכו דיתחלקו ביניהם מי לאיפה 😉

    4. אני במקום קליפרס מטריד את המדדה ויוצר קבוצה מאד חזקה.

    1. שמעון בספארס היתה הגנה. לחץ על הכדור. והם גם הזיזו את הכדור בהתקפה, ככה שלא היתה מנוחה בחלק ההגנתי. אולי ריברס ניסה להגיד משהו אבל החברה נזכרו בארמונות השיש שלהם והמאה מליון שיש להם בבנק והמשיכו לזרוק זיין .

  6. פילי נראים מזעזע. להפסיד לספרס? הספרס אפילו לא מנסים לנצח.
    מאתורין נראה כמו חיה רעה. לחלוטין בינגו של הפייסרס. הוא והאליבורטון יכולים להתפתח לקו אחורי מהטובים בליגה.
    לוקה התעלל בג'ה, כועס מהעובדה שדמיון לי ניצח אותו. עונת MVP בפתח? רק הזמן יגיד.
    אחלה סיכום למשחקים, תודה רבה.

  7. תודה אור ברוך בואך ושנזכה להרבה סיקורים פרי ידך
    מזיין את המוח גם היום אבל נראה לי שזה פשוט הזמן לעלות על העגלה של המג'יק. אם סאגס מצדיק את הבחירה הרביעית הם הולכים להיות מאוד מאוד מלהיבים בשנים הבאות.
    האליבורטון מראה ניצוצות של פרצ'ייז. פשוט שחקן מצוין עם גמישות בעמדות. הוא ושגא מאוד מזכירים האחד את השני עם האורך הקליעה המצויינת. האליבורטון מנהל משחק אפילו יותר טוב לטעמי.
    ראיתי קצת את הקאבס.. הם יכולים לעשות מילווקי בהגנה. הנוכחות של אלן את מובלי זה סיוט עבור כל יריבה. פחות חשוב שהקו האחורי קצת יותר אוורירי. מגדלי התאומים סותמים את הצבע. יהיה מעניין לראות את זה מתבטא בסטטיסטיקה

  8. בס"ד
    תודה רבה על סיקורים זריזים ותמציתיים.
    מוקדם מדי לחרוץ את גורלה של פילי.
    אבל קבוצות הטנקינג נותנות פייט יפה לקבוצות הצמרת.

  9. תודה אור ובהצלחה.
    ראיתי חצי שני בפילי, הבעייה שם היא בעיקר "רזון" (וזה מצחיק כי הם כולם שמנים חחח)
    אין להם ספסל, בקושי יש להם חמישייה. טוביאס וטאקר זה כבר לא שחקני חמישייה בקבוצה שמתיימרת להיות קונטנדרית. ובספסל – כאמור – שממה.
    לגבי הארדן – שני משחקי אש בפתיחה קצת בלבלו – הוא כבד, איטי ולא פוגע. אמרתי את זה גם אחרי שקלע 35
    אמביד כבד, פולטל עשה טרור מתחת לסל של פילי ברבע הרביעי.

    1. הקדשתי איזה רבע שעה מהיום שלי לראות את הפלא. הסקרנות התגברה עלי. ואכן זה נראה שאמביד חייב דחוף בלון חמצן הארדן לרדת 10 קילו ולגבי הספסל יש בעיה אבל זה לא השחקנים. הבעיה יושבת לידם והיא האיש שמנהל את כל הארוע. אני לא יודע אם לריברס היה את זה פעם הדעות חלוקות אם היה לו את זה פעם ולגבי היום נראה שהרוב חושב שגם אם פעם היה לו את זה אז היום כבר אין לו. אבל העיקר שם הוא שכולם שם נראים כאילו הם נמאסו אחד על השני ואולי איזה זעזוע בעמדה הזאת יכול לסייע לקבוצה ה… ובכן… המילה היחידה שעולה על דעתי היא.. המדכדכת הזאת.
      פילי זה ארוע קשה שנמשך כבר יותר מידי שנים לטעמי.

  10. תודה רבה על הסיקור ומצטאף למאחלים ברוך בואך.
    איזה כיף שיש כרגע קבוצה יותר גרועה מאיתנו.תמיד עושה טוב 🙂

          1. דבר אלי בבחירת סיבוב שני וזבל, הוא חוזה נגמר. מי יש לכם בקצה ספסל שבחרתם באזור מקומות 20-40 בדראפט ומשחק בגארבג'? אז אותו/אותם/מה שהולך במשכורת (18 מיליון) + בחירת סיבוב שני ואני לוקח

            1. בשבילך, אתה בחור טוב, יש מבצעים. קח שחקן אגדה, חבר של כולם בחדר ההלבשה, יד שנייה מרופא, ואחד הפאוורים המרשימים בהיסוריה. קבל בלייק גריפין ובחירה סיבוב שני בשביל מיילס.
              לא שזה יעבוד חוזית עם ה 18שמגיע לו.

            2. זרוק לי משהו מהצעירים הבוסריים שלכם רזי, אלה שאין להם סיכוי לראות דקות מאחורי בראון וטייטום

            3. וואלה? קח ים מדר.
              🙂
              סתם
              תן סנטר טרנר, קבל סנטר לוק קורנט, קיבלת סנטר שאוהב לשים שלשות, אפילו בן סימונס לא יכול..

        1. בלי עין הרע חמסה חמסה שום בצל מלח מים בן פורת יוסף אנחנו משחק שלישי לעונה וכבר העין עובדת שעות נוספות…
          מעבר לזה גם על דוארטה אמרו רוקי העונה אחרי חודש וכרגע הוא משחק כמו שחקן קצה ליגה, תן לילד קצת להשתפשף, להיתקע בקיר הרוקיז ובעיקר לפתח גם כימיה עם האליברטון וגם שיוכיח שהוא יכול לייצר לעצמו מכלום.
          אני מרוצה מג'יילן סמית' כרגע, בעלות שלו הוא ממש אחלה שחקן ויכול להתפתח למחליף סולידי וטוב בליגה הזו כחלק מהגרעין העתידי
          ובעיקר שלא יתעסקו יותר מדי בלנצח, שלא נעשה פורטלנד ונעצור את הטנקינג בעיצומו בשביל המשכיות כלשהי – אין למה (ותודה לעומר מזיג)
          ול-ljos – אם הילד יושב לך טוב בדנבר, אשמח תמורתו לבחירת סיבוב ראשון (החוזה שלו יורד) + שאריות קצה ספסל (כולל דיאנדרה, יהיה קומדיה) – בהנחה שיוקיץ', מארי, פורטר (חלום רטוב שלי שיגיע), היילנד, גורדון, KCP לא על המדף (לא תסדר לאיש סמית' את קבוצתו ה-14?)

          1. הבעיה שאני לא מצליח להבין אם הילד קלע טוב מאוד וגרוע בכל השאר או שהוא פשוט לא טוב בכלום חוץ מלקלוע שלשות.
            אבל בשביל אישי איש? מניח שהילד המבוגר יכול לעזור לתת לג'מאל מנוחה חשובה ולתת גב לבונז בהרכב השני.

            1. אני נוטה יותר לומר שזה השני, במיוחד לאור העובדה שאת החוזה הזה נתנה לו סקרמנטו. הוא יכול להוסיף כוח אש בעיקר, ויותר מלתת מנוחה לג'מאל זה לתת גב לגב של פורטר ג'וניור ומענה לימים ש-KCP לא פוגע. במחשבה שנייה, אם אני מנהל את העניינים בדנבר (נא לקרוא בקול של שלום מיכאלשווילי עושה את אלי גוטמן בבובה של לילה, צלם בהיכל בפורום כדורסל ועדיין), את איש סמית' אני משאיר דווקא ועבור הילד נותן מישהו אחר מאלו שאתה יכול לוותר עליהם (נאג'י?צ'נצ'אר? הכל הולך), כי סמית' בסוף מוביל כדור סולידי שאתה יכול לשחק איתו במקום ג'מאל ועם ג'מאל בהרכבים שיוקיץ' נח, וג'מאל כסקנד גארד שמסדרים לו תרגילים.

            1. אפילו לא בצחוק – אני צריך ביצי רג'י לא ביצים שמתקפלות פנימה כשהכסף על השולחן, קרקושי הברכיים של playoff piece of shit העירו אותי משנתי אי שם באיזור חיוג 03
              מקצועית, מבלי להתייחס לשאלת האופי, ייתכן והוא אכן האול אראונד ווינג שלא מצאנו מאז שהצ'וקר נחנק את דרכו לאוקלהומה. אני מקווה, בלי קשר, שיגיע מתישהו ליוטה וישלים קומבו שמרניות)

            2. קשה להאמין שהוא יתעלה על פול גורג. פול גורג שחקן טןפ 20 בליגה בשיאו זה מכובד מאד

            3. מקצועית – ייתכן ואתה צודק, אבל האופי, אוי האופי

  11. סקור מעולה….
    הבה יותר טוב מהמצב של פילי שצריכה למצוא את עצמה.
    משחק אחד הארדן כיכב והפסדנו.
    משחק שני אמביד כיכב והפסדנו.
    מתי מישהו שם בהנהלה יבין שצריך לשים את הכדור בידיים של טאקר האליל????
    🤣

      1. אם אני לא טועה פילי חייבת את הבחירה הבאה לברוקלין.
        ויקטור אכן יהיה פיצוי הולם לברוקלין אחרי כל הבחירות שהם שלחו ליוסטון עבור הארדן.

      2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        מזמן
        טראסט דה פרוסס.
        אגב, הוא נעלם כשפילי מפסידים.
        איפה איזו קללה עסיסית לריברס או להארדן?
        או לבוסטון?

        1. ריברס חלש אבל פילי יתעשתו. בליגה הזאת אין מה להתרגש אחרי 3 משחקים או אפילו 40…השאלה איך מגיעים לפלייאוף

  12. מאכזב מאוד פילי, אבל בואו, שלושה משחקים לתוך העונה, שום דבר לא נקבע בעצם. גם בוסטון פתחו רע מאוד את העונה שנה שעברה והגיעו לגמר.
    קצת סובלנות והכל יהיה בסדר.

  13. לא יודע במה חטאתי שאני בעיקר נופל על משחקים של פילדלפיה, אבל יוצאים משם דברים מעניינים. גם אם מזוויעים לצפייה.
    ההבדל בין פילדלפיה לספרס בלט היום. זה מתחיל עוד בפילוסופיה של הטנק. פילדלפיה פשוט זרקו שחקנים למגרש, שיסתדרו בעצמם, בחרו במי שיכלו והעיפו את מי שהרים יותר מדי את הראש ולא חשבו שיש לו מספיק אפסייד לאפסט. פופ אומר ומראה שהוא מנסה להמשיך ללמד, להמשיך לדחוף שחקנים להתקדם ולנצח. הוא מעדיף להפסיד כמובן, או במילים שלו "אל תהמרו עלינו לאליפות העונה", אבל זה לא יגרום לו להפסיק לעשות את מה שעובד.
    וזה מגיע גם לפרקטיקה. ספרס תמיד מנסים בהגנה, מוסרים ונעים בהתקפה. בפילדלפיה לעומת זאת… קו גארדים של מקסי והארדן כשמאחוריהם סנטר שמוגבל הגנתית למתחת לסל (בניגוד נגיד לקוון לוני או מובלי) הוא שילוב בעייתי מאוד ומגביל מאוד. אז צריך התקפה טובה כדי לסגור את הפער ההגנתי. אבל אז הארדן ומקסי דורכים אחד על השני, כל אחד משחק לבד, אין תנועה, ומתאמץ לבד, ובופ, לא נשאר כוח לכלום, אפילו לא להגיע לסל. ההגנה שלהם מכריחה אותם להיות מעולה בהתקפה, והם לא בדיוק שם.
    .
    אני חייב גם מילה על דנבר ועל ניקולה "לא נעשה מאז ווילט" יוקיץ'. זהו, פוקו הצליח לעצור את יוקיץ' על 19 נקודות, הלכה הליגה, אוקלהומה לאליפות בעשור הקרוב. אני חושב שנדיר היום למצוא משחק גרוע של יוקיץ'. כל כך הרבה יכולות התקפיות (וגם מדי פעם הגנתיות) שגם אם יש יום לא טוב באספקט אחד, או שההגנה מתאמצת לסגור משהו, יש עוד מספיק יכולות וחוכמת משחק להישען עליה כדי להשפיע על המשחק. אוקלהומה ניסתה בהתחלה דאבל טים עליו, וניצלה שיש לה שחקנים ממש מוכשרים בהגנה כמו גזטפה-אלכסנספור וגידי-אפ (ורק בזכות הידיים הזריזות שלהם אוקלהומה חזרה למשחק) אבל יש לדנבר כמה שחקנים שממש בקלות יכולים להתחמם מהשלוש (קייאספי, בונז, מייקל "קיירי ג'וניור" פורטר ג'וניור וכמובן שג'מאל) והשחקן הכי טוב בעולם שיכול למצוא אותם. רק תנועה קלה צריך. קייאספי הגיע לעמדת הגארד בדיוק כדי לסגור את הפרצה שמגבילה הגנה כמו שיש בפילדלפיה, אבל גם התקפה הבחור יכול להעמיד (בעזרת תנועה, כמובן).
    ועם איך שהרוקי כריס בראון, לא היהלום שששבר את המטריה של ריהאנה, משחק, הוא רק במרחק קליעה סבירה משלוש כדי להיות שחקן אפקטיבי בשיטה הזו. הוא פשוט עושה דברים חשובים.
    .
    מצד שני – שניים, שלושה משחקים. צא מהתחת שלך, תפסיק לחשוב בינתיים ותהנה מהחזרה למשחקים קבועים. כל מחשבה כרגע יכולה להפוך לחסרת משמעות תוך שני רבעים.

  14. פילי ולייקרס לא נראות משהו בתחילת עונה , שתיהן סובלות מתסמונת ה gm שעיוור לבעיות בקבוצה שלו. איך פילי נראית כל כך גרוע עם ספסל כזה עמוק וחמישייה חזקה? כנראה בגלל שיש להם מאמן גרוע שמזמן לא צריך לאמן ב nba . גם אם הם ירוצו למקום הראשון בעונה הסדירה , עם מאמן כזה השחקנים יאבדו כיוון באמצע הפלייאוף ודוק כמובן ימצא שעיר לעזאזל.
    ולייקרס קולעים ב 20 אחןז מהשלוש כי הם לא הביאו קלעי נורמלי אחד בקיץ למה הם לא קפצו על שחקן כמו דיווצ'נזו , במקום זה הם הביאו את בברלי , הבנתי שאתם לא יכולים להיפטר מווסטברוק אבל למה לא מנסים להביא עם מה שיש כמה קלעים נורמלים לקבוצה.

  15. תודה על הסיקור רק לציין שסקוטי בארנס שיחק.רק 13 דקות ולכן התוצאה של מיאמי משקרת.
    לגבי שיקאגו…. טוב אפשר כבר להכריז שהפרויקט כשל? אם הם רוצים שיפטרו מווצ ודה רוזן לאבין זה אחלה מקס בשביל טנק.

  16. אחלה סיקור! קצת מבאס לקרוא בערב כשכולם כבר בערב המשחקים הבא! אחלה תגובות שלכם!
    לגמרי קונה את כול מה שכתבתם על מורי ומת'ורן. בכלל בחירות 4-6 נראות פצצה. מורי ימשיך כרגע לעלות מהספסל, אבל בינינו צריך לתת מנוחה לרעיון של סבוניס. זה נראה כבד ומגושם. פוקס הגיע בכושר הטוב בחיו לעונה ואפילו בארנס נראה לא רע. לדעתי החמישיה צריכה להיות פוקס , הארטר, מורי, בארנס והולמס והם צריכים לטוס על הפרקט ולצלוף מכול הכיוונים. סבוניס יכול לעלות עם החמישייה השנייה הכבדה יותר.
    .
    פילי נראית כל כך חסרת כיוון. זה תחילת העונה אז כביכול אין מה להתרגש, אבל זה שדוק זרק את הקבוצה שוב תחת הגלגלים על כך שהם נראים לא מוכנים, מביא לי את הקריז. אני חושב שיש תפקיד שאחראי להכין קבוצה לעונה נראה לי קוראים לזה מאמן. השנאה שיוצאת לאוהדי הסיקסרס על דוק ברדיט מזכירה לי את השנאה לקולנג'לו בזמנו…
    .
    לגבי כמה מהקבוצות שפתחו חזק, אני תמיד אזכור שהמג'יק פתחו במאזן חיובי איזה 4 עונות רצוף עם גורדון, פורנייה וווץ' ולא יצא מזה אף פעם כלום. דני איינג' ישבית חצי קבוצה לפני שייתן לאסופת הרול פליירס המצויינים שלו להביאם בטעות לפלייאוף. אינדיאנה ממשיכה להבליט את הילד כדי לנסות לדחוף אותו ללייקרס. מת'ורין יוליד פציעת ישבן באמצע העונה. אין מצב שהם בטעות מפספסים עונת טאנקינג שכזו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט