עולם משוגע – סיכום שבוע 6 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, עידו רבינוביץ ורביב פייג

הפעם הבילס היו מעל. יריבות לשנים הבילס והצ'יפס.




העונה הזו ממשיכה לספר נרטיב שונה לגמריי ממה שחשבנו שנקבל בתחילת העונה כשכל שבוע דברים שקיבלנו אולי כמובנים מאליהם, מוכחים לנו שהכל יכול לקרות כשמדובר בפוטבול.
אף אחד לא חשב ההג'טס ינצחו את הפאקרס השבוע ועוד בלאמבו. או שאטלנטה תעשה צחוק מההגנה הכי טובה בליגה, שניו יורק ג'איינטס ימשיכו במסע הקסם שלהם ועוד מול בלטימור, ק"ב שמגיעים משום מקום ומשחקים כמו אלופים כשביילי זאפה, קני פיקט וג'ינו סמית' זוכים לנצחונות פוערי עיניים ופה.

אה, ומלבד זאת היו לנו גם כמה מפגשים מצופים ומפומפמים כמו הבילס בקנזס ודאלאס בפילדלפיה.

על כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.


פיטסבורג סטילרס (4:2) – טמפה ביי באקנירס (3:3) 18:20

עוד שבוע עבר ועוד שבוע שבו אנחנו לא יודעים מה לצפות מטום בריידי והבאקס. הקווטרבק הטוב בהיסטוריה חווה עונה מסויטת על ומחוץ למגרש, כשנראה שהגיל סוף סוף התחיל לתפוס אותו. בריידי סיים עוד משחק בינוני וטמפה ביי חוזרים לפלורידה עם הפסד נוסף.

כוכב המשחק היה הקווטרבק בצד השני, כאשר מיטש טרוביסקי שאיבד את מקומו בהרכב לקני פיקט, עלה לשחק אחרי שהאחרון נפצע והעלה את הסטילרס ליתרון 12-20 עם מסירה נהדרת לא"ד לצ'ייס קלייפול. הבאקס עוד חזרו עם ט"ד במסירה של לאונרד פורנט, אך לא הצליחו בהמרה ל-2 נקודות והם במאזן חצוי אחרי שישה משחקים.

144 יארד (75% השלמה) וט"ד לטרוביסקי מהספסל, 96 באוויר לקלייפול ואת הט"ד המנצח. 243 וט"ד לבריידי, אך גם גם ק"ב רייטינג של 58 בלבד.

נו באמת. למי היה על לוח הבינגו את טרוביסקי עולה מהספסל לנצח את טום בריידי?

ניו יורק ג'איינטס (1:5) – בולטימור רייבנס (3:3) 20:24 

ברוב המקרים הסיפור של המשחק הזה היה איבוד היתרון של הרייבנס ששוב הפסידו לאחר שהוביל בלפחות 10 נקודות, אבל הסיפור היום הוא המאזן של הג'איינטס שעם ק"ב בדרכו החוצה ומעט מאוד כישרון בסגל שלהם מצליחים להחזיר את החיוף לאוהדים בתפוח הגדול.

הג'איינטס כבר היו בפיגור בפיגור 20:10 ברבע האחרון, אבל שני איבודים וט"ד מכריע של סקון בארקלי הבלתי נגמר, השיגו ניצחון חמישי בשישה משחקים. דניאל ג'ונס שוב היה נוכח נפקד כשסיים עם 173 יארד ושני ט"ד, בעוד בארקלי מוסיף 83 וט"ד על הקרקע. לאמר ג'קסון שוב עשה הכל בהתקפת הרייבנס (210 יארד באוויר 1 ו-1 בנוסף ל-77 יארד על הקרקע) אבל ירצה לשכוח את הרבע האחרון.

לא מצליח לסגור משחקים. לאמאר ג'קסון

אינדיאנפוליס קולטס (2:1:3) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (4:2) 27:34

אחרי פתיחת עונה נוראית הקולטס מתחילים לפרוע את השטרות, עם ניצחון שלישי ברציפות. הפעם אפשר לבשר גם על חזרתו של מאט ראיין שהיה נראה בדרכו לסיים קריירה כמו השניים שהקדימו אותו בהרכב הפותח של אינדיאנפוליס.

הקווטרבק מסר ל-389 יארד ושלושה ט"ד, במה שהזכיר את הימים הטובים שלו באטלנטה. בצד השני טארבור לורנס סיים עם 165 יארד וט"ד באוויר ועוד שני ט"ד על הקרקע.

כמו בימים הטובים, מאטי אייס.

ניו אורלינס סיינטס (4:2) – סינסינטי באנגלס (3:3) 30:26

קבוצה נוספת שמצליחה להתאושש מהפתיחה הרעה שלה לעונה היא סינסנטי, שכבר עלו לראשות בית ה-AFC צפון לאחר ההפסד של בולטימור. זה היה ניצחון קשה מהצפוי מול הרכב הטלאים של הסיינטס, אבל אוהדי הבנגלס לא יכולים להתלונן על עוד ניצחון.

משחק נהדר של בוגרי LSU שחזרו לראשונה ללואיזיאנה לאחר שהשיגו את האליפות האחרונה של הטייגרס: 300 יארד ושלושה ט"ד לג'ו בורו, 132 יארד באוויר לג'אמר צ'ייס ושני ט"ד, כולל ט"ד הניצחון שהושג פחות משתי דקות לסיום המשחק. 162 יארד וט"ד לאנדי דלטון, כאשר אלווין קמארה הוסיף 99 על הקרקע.

הרבה יותר קשה ממה שצופה מהם. סינסנטי באנגלס.


גרין ביי פאקרס (3-3) – ניו יורק ג׳טס (2-4), 27:10

הסילונים נעמדו מול המבחן הקשה ביותר שלהם עד כה העונה, במגרש חוץ בו קשה מאוד לנצח, ועמדו במשימה כמו גדולים.

המחצית הראשונה הייתה שקטה מאוד בגזרת הסקורינג, רק 3 נקודות על הלוח לכל קבוצה. ברבע השלישי הג׳טס התעוררו לחיים והעמידו 14 נקודות רצופות: ט״ד של ברקסטון בריוס ולאחר מכן חסימת פאנט שהובילה ליתרון העצום.

רודג׳רס הצליח להוביל דרייב אחד נורמלי על מנת לקצץ את ההפרש לט״ד בלבד בכניסה לרבע הרביעי, אבל שם זה נגמר עבור ראשי הגבינה. אחמד גארדנר ממשיך את הקמפיין שלו לרוקי ההגנתי של השנה בעמדת הקורנר, גם בריס הול מעמדת הרץ האחורי בצד השני נראה פנטסטי.

רודג׳רס, שזכה בשני פרסי ה-MVP האחרונים, לא נראה כמו קוורטרבק ששווה את הכסף הגדול ששילמו עליו. תמה חוזרת בעונה הזו (שלום לראסל ווילסון וקיילר מארי)

דברים מתחילים להסתדר בתפוח הגדול, רוברט סאלה והג'טס.

קליבלנד בראונס (4-2) – ניו אינגלנד פטריוטס (3-3), 38:15

פיטורי ביל בליצ׳ק הם כנראה הטעות הגדולה ביותר שעשו הקליבלנד בראונס, וזה אומר הרבה. המאמן הדגול שלט בהם ביד רמה פעם נוספת, גם עם הקוורטרבק השלישי שלו, והעלה את הפאטס למאזן חצוי והשאיר את ביילי זאפי עם מאזן ללא רבב.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, כאשר הט״ד היחיד הגיע מריצה של ניו אינגלנד בדאון שלישי ו-10, דרך רגליו של רמונדרה סטיבנסון. הם הוסיפו עוד שעה שדה והבראונס גם צלחו בבעיטת 2 מהם בדרך לירידה לחדרי ההלבשה בתוצאה 10:6 לניו אינגלנד. 14 נקודות רצופות של הפאטס במחצית השנייה פתחו פער שהבראונס לעולם לא הצליחו לסתום.

ניו אינגלנד עדיין נמצאים במקום האחרון בבית שלהם בעקבות הניצחונות של הג׳טס והבילס. כנ״ל לגבי הבראונס שנדחקו למטה לאחר הניצחון המפתיע של פיטסבורג על הבריידי באנץ מפלורידה.

הצלחה מסחררת עם ק"בים מסיבוב שביעי, ביילי זאפה בניו אינגלנד פטריוטס.

מיאמי דולפינס (3-3) – מיניסוטה וייקינגס (1-5), 24:16

שבוע רביעי ברצף שהקוורטרבק הפותח של הדולפינס נפצע ויוצא מהמשחק, קשה להתעלות על נאחס כזה.

סקיילר תומפסון, רוקי סיבוב 7 שפתח לראשונה העונה דווקא שיחק לא רע בכלל ברבע הראשון, לפני שפציעה באצבע השביתה אותו לשארית המשחק.אז עלה טדי ברידג׳ווטר למשחק נגד קבוצתו לשעבר כאשר הוא פצוע ולא התאמן עם הקבוצה הראשית כל השבוע.

משם, זאדריוס סמית׳ ושאר חבריו לקו ההגנה של הויקינגים אכלו את הדולפינס בחיים, כאשר ההתקפה לא הבריקה אבל עשתה מספיק בדיוק שהייתה צריכה. דלווין קוק חווה יום מחריד לכל אורך המשחק, לפני שפרץ לריצת ט״ד של 53 יארד שסגרה עניין ברבע הרביעי.

הויקינגים מחזיקים במאזן השני בטיבו בליגה ועם יתרון משמעותי בתוך הבית, הדולפינס מתדרדרים עם הפסד שלישי כואב ברציפות.

דברים מסתדרים, מינסוטה ויקינגס.

אטלנטה פאלקונס (3-3) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (3-3) 14-28

אטלנטה מראה עקשנות וגאווה בעונה שאמורה הייתה להיות עונת מעבר והייתה קרובה ולוחמנית גם במשחקים שבם הפסידה השנה. וכיאה לקבוצה גאה, החלטת השיפוט התמוהה  משבוע שעבר, שאולי, ואולי לא, עלתה להם בנצחון הצהרתי ויוקרתי מול טמפה ביי וטום בריידי, הכניסה בהן מוטיבציית יתר.
אז ההצהרה הגיעה השבוע ובמשחק כמעט מושלם מול מי שנחשבת אחת המועמדות לסופרבול השנה, שמגיעה אחרי רצף נצחונות משכנע וההגנה שנחשבת בין הטובות אם לא הכי טובה בליגה, הפלקונס הכו את הניינרס שוק על ירך.
אם זה מרכוס מריואטה שפתח את המשחק עם 13 מ13 השלמות כשהאי השלמה הראשונה  והיחידה הגיעה רק עמוק לתוך הרבע הרביעי, או אם זו ההגנה שכפתה פאמבל ולקחה אותו לשער, ובכלל, מנעה לסן פרנסיסקו נקודות בכל המחצית השניה.
בסופו של דבר, אטלנטה שלטה במשחק מתחילתו עד סופו ומלבד רגע קצר של חולשה ברבע השני כשהם נותנים לאורחים להשוות את יתרון ה 14-0 שאיתו פתחו, בשאר המשחק נראה היה שאטלנטה היא המועמדת לזכיה בסופר בול ולא להפך. מריוטה השתמש המון ברגליים וצבר 50 יארד וט"ד מול הגנה ללא תשובה.
סן פרנסיסקו חבולה ופצועה (הקבוצה הכי פצועה בליגה) כשבהגנה 8 מתוך הפותחים כולל כל קו ההגנה הקדמי, לא משחקים. במשחק נוספו להם עוד פציעת  מפתח כשמוני וורד, הקורנר הפותח נאלץ לעזוב.
אבל זה לא מתרץ את המשחק המבולגן ועטור הטעיות שעזר לקבוצה שמולם להיראות חזקה הרבה ממה שהסטטיסטיקות מראות.
קייל שאנאהן מעולם לא ניצח משחק שבו הוא פיגר ב4 נקודות או יותר ברבע הרביעי.
טמפה הפסידה השבוע ולכן אטלנטה במאזן זהה לשלה בראש בית הNFC  דרום וכמה חשוב ההפסד שלה שבוע שעבר שחלקו בגלל החלטת השיפוט כשטמפה זוכה בשובר השיווין ובראש הבית כרגע.

באמת לא חשבתי שיזכה לתמונה אצלנו. מרכוס מריוטה היה כמעט מושלם.



לוס אנג'לס ראמס (3-3) – קרוליינה פנת'רס (5-1) 10-24

הפנתרים מתפרקים, מילולית וסמלית, כשבשבוע שעבר לאחר ההפסד הם פיטרו את המאמן, השבוע הם נפטרו מהתופס קורטני רובינסון שסבל מטנטרום עצבים מטריד ואלים על הסייד ליין בהפסד מול לוס אנג'לס ראמס ונכונות לטרייד על הנכס הכי חשוב שלהם, והאיש שצבר 158 יארד מתוך כלל ה203 ההתקפיים של קרוליינה במשחק,  קריסטיאן מקקפרי.
מהצד השני, אלופת הסופרבול המכהנת הייתה זקוקה נואשות לניצחון הזה אחרי שני הפסדים רצופים ולרגע היה נראה שהם מתקשים גם מול קרוליינה כשהמחצית הראשונה הסתיימה עם יתרון זעום של האורחים ועם התאקל השמאלי, ג'וזף נוטבום, שסובל מפציעה מסיימת עונה.
קרוליינה זכתה לבאמפ הקטן שקבוצות מקבלות בדרך כלל לאחר החלפת מאמן באמצע עונה, אבל הוא לא נמשך יותר מדי זמן. ההגנה חטפה את סטאפורד לפיק 6 נוסף שלו העונה שסייע לה להחזיק קצרות ביתרון, אבל מלבד זאת, כשהם ללא בייקר מייפילד תחת הסנטר, הקבוצה לא ממש תפקדה.
הראמס התשלטו לגמריי על המחצית השניה עם ריצה של 17 נקודות ללא מענה ויכלו לנשום לרווחה כשהם סוגרים את הפער שפתחה סן פרנסיסקו בראש הNFC מערב.

שני כוכבים זוהרים, קאפ ומקפרי.



סיאטל סיהוקס (3-3)  – אריזונה קרדינלס (4-2)  9- 19
אם בNFC מערב עסקינן, אז הפתעה נוספת היא סיאטל סיהוקס שלאחר הנצחון אמש על אריזונה יושבת צמוד צמוד בשיוויון מאזני בראש הבית, לאחר שטרום תחילת העונה  הוספדה כקבוצה במשבר ובעונת מעבר וצפוייה להיות מהחלשות בליגה.
ג'ינו סמית' הוכיח את עצמו כהפתעה נעימה כשהוא צומח בביתו החדש להיות אחד הק"ב היעילים במשחק ומוסיף המון חוכמה שלאחר מעשה להחלטה להיפטר מראסל ווילסון.
אז הפעם לא משחק גדול סטטיסטית של סמית' (לא משחק גדול של אף אחת מהקבוצות) כשהסיהוקס הצליחו להתבסס על משחק ריצה חזק של קנת' וולקר וסיאטל מגשימים במשחק הזה את אחת ממטרות העל שלהם, משחק ריצה יעיל ואמין שגם לאחר משחק נמתח שהתבסס על שערי שדה כמעט לכל אורכו, חתם לסיהוקס את הנצחון כשוולקר הצליח להגיח לט"ד מאוחר.

קילר מורי התרוצץ ל100 יארד ומסר ל222 שאיכשהו לא הבשילו לנקודות על הלוח ומלבד שער שדה לפתיחת המשחק הנקודות היחידות של אריזונה באו מט"ד הגנתי (וגם שם הבועט פיספס את נקודת הבונוס).
חדשות רעות לאריזונה כשהתופס היעיל ביותר בקבוצה מרקיז (הוליווד) בראון, עזב מאוחר במשחק לחדר ההלבשה עם פציעת רגל שמתוארת כחמורה. בינתיים הקרדינלס הביאו את קורטני אנדרסון מקרוליינה כפלסתר.

ראסל מי?? ג'ינו סמית'.

קנזס סיטי צ׳יפס (2-4) – באפלו בילס (1-5), 24:20

שחזור הקרב העצום מהפלייאוף של העונה שעברה הסתיים בנקמה של ג׳וש אלן על פטריק מאהומס.

משחק השחמט הזה היה בשיוויון לחלקים ארוכים של המשחק, וקנזס סיטי אף עלתה ליתרון חשוב ביותר עם שער שדה של האריסון באטקר במהלך הרבע הרביעי, אבל הבילס התעשתו ושמו את הט״ד המנצח – ג׳וש אלן לדאוסון נוקס, מסירה 14 יארד עם דקה ועודף על השעון.

אינטרספשן מהיר וכמה כריעות ברך והבילס עלו למאזן הטוב ביותר בקונפרנס על החשבון היריבה המרה ממיזורי.

שבוע הבא הבילס נחים לפני שיפגשו את גרין ביי בשבוע מספר 8. הצ׳יפס ישחקו מול סן פרנסיסקו בשחזור סופרבול 54, בו זכו הצ׳יפס לראשונה מעל יובל.

יריבות איכותית לשנים, אלן ומהומס.


פילדלפיה איגלס (0-6) – דאלאס קאובויס (2-4) 17-26

לא יודע עוד כמה הצהרות צריכה פילדלפיה איגלס להצהיר לעולם, כשההצהרה הרועשת ביותר היא המאזן שלהם שמדבר בעד עצמו, אבל גם לא מזיק נצחון משכנע ומהדהד על אחת הקבוצות החמות בליגה וכמובן יריבת בית שנואה, הדאלאס קאובויס.
פלדלפיה יצאו לקמפיין הזה כאילו נורו מתותח, ניצלו 2 חטיפות (מתוך  3 במשחק) של קופר ראש ועלו ליתרון משכנע של 20-3 במחצית.
them boys הצליחו להתאושש קמעה במחצית השניה שהחזירו שני ט"ד ללא מענה והצליחו לצמצם את התוצאה לכדי מרחק של 3 נקודות, אבל ט"ד נוסף של האיגלס סייע להם להתרחק שוב והחטיפה השלישית של ראש ברבע הרביעי, ביזבזה דרייב וזמן חשוב וסתמה את הגולל על כל נסיון קאמבק.
קופר ראש לאחר קמפיין מכובד, מפסיד פעם ראשונה בקריירה על רקע דיווחים על חזרתו לפעילות אימונים של דאק פרסקוט.
האיגלס עם מאזן מושלם והטוב ביותר בכל הNFL כרגע, ממשיכים לשכנע שזה בזכות ולא בחסד כשהם מציגים פוטבול מאוזן וטוב משני צידי הכדור. ועם הצורה שבה מאזני הכוחות בNFL עוברים זעזועים העונה, נראה שהם בדרך הנכונה להגיע רחוק.


מסע הקסם נמשך, פילדלפיה איגלס

לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (2-4) – דנבר ברונקוס (4-2), 16:19

המשחק שחתם את השבוע נמתח עד ההארכה, בה ראינו 4 פאנטים לפני שער הניצחון מרגלו של דסטין הופקינס לאחר שהברונקוס פימבלו את הכדור שהצ׳ארג׳רס בעטו לעברם.

דנבר דווקא היו אלו שעלו ליתרון מוקדם, 10 נקודות ללא מענה ברבע הראשון באופן מפתיע להתקפה המקרטעת שלהם שלא שמה 10 נקודות בכל המשחק האחרון שלהם, שהיה 11 ימים לפני נגד הקולטס ביום חמישי.

הצ׳ארג׳רס לא הבריקו אבל השוו את המשחק ברבע השלישי, ושני שערי שדה ברבע המכריע שלחו את המשחק לתוספת הזמן בה המקומיים מעיר המלאכים שלפו את הניצחון. החבורה של ברנדון סטיילי כעת בשיוויון על המקום הראשון בבית עם קנזס סיטי, ואילו הברונקוס מתנחמים במקום השלישי מעל הריידרס, להם הברונקוס הפסידו.

בסוף מישהו היה צריך לנצח, לוס אנג'לס צ'רג'רס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. שני דברים, הפיטורים של בליצ׳יק לא שייכים למועדון הנוכחי, אמנם הבראונס ממשיכים את הרקורד, אבל מי שפיטרו את בליצ׳יק (אחרי עונה מחפירה, יש לציין) היתה הקבוצה שהיום היא הבולטימור רייבנס)
    דבר שני, אפשר לרדת מהנרטיב של ״החלטת השיפוט״? המשחק ההוא נגמר 21-15, לא 3-0, ולפאלקונס היו לא מעט אפשרויות להשיג דאונים ודרייבים ואפילו טאצ׳דאונים(!). ואם היו משיגים אותם, היו יכולים להיות במצב של, נניח 22-21, ואז השריקה לזכות בריידי היתה קוריוז, אז בסדר, מי שלא הצליח לשים נקודות על הלוח שיבכה על שריקות גבוליות, אבל לא צריך לאמץ את זה. טמפה לא השיגה נצחון ״שחלקו בגלל החלטת השיפוט״, אלא השיגה נצחון שכולו בגלל חוסר היכולת של אטלנטה להשיג נקודות (וגם להסביר למגינים שלהם שברגע שמורידים את הק״ב לדשא, נא לעזוב אותו ולא להמשיך להתגלגל איתו כדי לא לתת לשופטים משהו שנראה בעייתי, אבל שיהיה).

  2. תודה רבה על הסיקור. דברו פה אאלט בתחילת שנה על משחק הריצה הלא קיים של הבילס, אבל לפחות מול הצ'יפס הוא עבד לא רע. בכלל, ממה שראיתי בסטטיסטיקות הבילס הם איפשהו באמצע ביארדים שמושגים בריצה. אם כבר הבילס אז וון מילר במהלך ענק שהשיג להם את הכדור חזרה ברבע הרביעי. יש מצב שהוא ה-25 סנט שבאפלו צריכים כדי לקחת את הסופרבול.

  3. ג'איינטס- רייבנס . משחק נפלא , אבל בולטימור בעטו בדלי עם רבע אחרון רע של למאר.
    נראה שניו יורק ודאלאס ראש בראש עד הסוף על כניסה לפלייאוף אחרי שפילדלפיה כנראה תהיה ראשונה מהבית

  4. מה זה נהניתי מהג'איינטס והג'טס!!! אם הפוטבול חוזר לעיר הגדולה אז הכל ב-NFL בסדר. איזו שמחה בעיר.
    כל זמן שתום בריידי מפסיד – אני מרגיש בסדר
    חזיתי בבוםלו על קנזס. איזה משחק מצויין. כל כך שמחתי עם ג׳וש אלן על פטריק מאהומס.. פניו של מאהומס עם הפליי האחרון שלו סיפר את כל סיפור המשחק המצויין. TRUE FOOTBALL
    תודה לצוות הפוטבול המצויין. אני לא סתם זורק מילים כשאני כותב שאני נהנה לקרוא אתכם יותאר מכל אתר או עתון אמריקאי

    1. לא יעזור, הפוטבול, הבייסבול, וגם הבסקטבול (ואולי ההוקי, לא יודע), ברגע שהניו יורקיות טובות, כל אמריקה מתעוררת, ירצו או לא ירצו. לא שמעניין את תושבי ליטל רוק ארקנסו מה עשו הג׳איינטס אתמול, אבל את מי שמשדר ל-ליטל רוק ארקנסו ולאומהה נברסקה ולפייטוויל נורת׳ קרולינה, שיושבים בניו יורק (או בלוס אנג׳לס), זה הדבר היחיד שמעניין אותם. וכשמשהו מעניין אותם, כולם שומעים על זה. ולא רק באמריקה, פתאום הבייסבול והפוטבול מגיע לכל מני אירופות ואסיות כי גם התקשורת שמה (ופה) כל מה שמעניין אותם זה מה שאומרים בתקשורת באמריקה שבאה מאותה ניו יורק (ולוס אנג׳לס).

      1. בהוקי יש לניו יורק אחלה קהל אבל אין לקבוצה את האפקט שאתה מתאר, ששמור לקבוצות הקנדיות כמו טורונטו, מונטריאול, אולי גם אדמונטון ו-ונקובר (ובמילים שלך – כל קנדה מתעוררת..)

  5. ברגע שהג׳טס עלו ליתרון כשגרין ביי היו רק עם שער שדה אם היו אומרים לי שזו מהתלת אחד באפריל הייתי קונה. מזליקי פה ושם אני מקבל, אבל יחס ט״ד של 3:1 ו2:1 בשערי שדה? בגרין ביי? הג׳טס? הgang green? צחקתי על רוברט סאלה שאמר שכל מי שיורד על הג׳טס שיתכונן כי החשבונית תגיע, אבל בקצב הזה אני מתחיל להלחץ ולבדוק בתיבת הדואר אם יש מייל ממנו.

  6. תודה לצוות. המשחק של הבילס והצ'יפס הרגיש כמו משחק עונה לאורך כל הדרך, בניגוד למשחק בעונה שעברה אז הצ'יפס עוד לא היו בעניינים, אבל אני מרגיש שלצ'יפס יש יותר לאן להשתפר.

  7. מאוד מחמיא לי שאתה עוקב אחריי ככה וטורח להחזיר לי הטרלות. מניח שזו לא הייתה כוונתך אבל תודה בכל זאת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט