אירועי דיומא – 12.11.2022 – כדורגל

ליגת האלופות – שלב הבתים, מחזור 4 / תומר שנאן ועמיחי קטן

בית א':

נאפולי עם 9 נקודות ומאזן שערים של 13- 2, ליברפול עם 6 נקודות ומאזן שערים של 5-5, אייאקס עם 3 נקודות ומאזן שערים של 6- 8, ואילו ריינג'רס היא היחידה שעדיין ללא נקודות וללא שערים, כשהיא ספגה 9 ב-3 המחזורים הראשונים.

נאפולי – אייאקס 19:45 שידור בספורט 5

ייתכן שנאפולי לצד סיטי (כשהאלנד משחק) היא הקבוצה בכושר הטוב ביותר בחמש הליגות הבכירות באירופה נכון להיום. החבורה הכשרונית של ספאלטי הבקיעה 22 שערים בעוד שספגה 7 בלבד. כאשר בליגת האלופות הנתונים מרשימים אפילו יותר עם 13 שערים אל מול 2 בלבד שהיא סופגת בשלושה משחקים, כולל 6:1 מהדהד מול אייאקס בהולנד במחזור שעבר.

אייאקס מובילה את הליגה ההולנדית כאשר פ.ס.ו מרחק נקודה ממנה, בעוד בצ'מפיונס היא ניצבת במקום השלישי עם ניצחון על ריינג'רס, הפסד דחוק מול ליברפול וכאמור תבוסה מול נאפולי.

אייאקס תשיג עוד נקודות בקמפיין, אולי אפילו תעשה סנסציה ותשלח את ליברפול לאירופית. אבל הערב היא ככל הנראה תפסיד לאחת הקבוצות הלוהטות באירופה.

ריינג'רס – ליברפול 22:00

ליברפול לא פתחו טוב את העונה, כששילוב של גל פציעות, העזיבה של מאנה וסתם יכולת לא טובה של חלק מהשחקנים מובילים לכך שהם במקום ה-10 בפרמייר ליג, ורבים כבר מספידים את היריבה העיקרית של מנצ'סטר סיטי במאבקי האליפות האחרונים. זו עדיין תהיה הפתעה אם הם לא ישלימו ניצחון כפול על הסקוטים ויתקרבו למקום בשמינית הגמר.

בית ב':

קלאב ברוז' מובילה את הבית במפתיע עם 9 נקודות ומאזן שערים של 7- 0, בזמן שיתר 3 הקבוצות עם 3 נקודות כל אחת. מאזן השערים של לברקוזן הוא 2- 3, אצל פורטו זה 3- 6 ואצל אתלטיקו מדריד זה 2- 5.

אתלטיקו מדריד – קלאב ברוז' 19:45

הבלגים מגיעים למשחק הקשה ביותר של הבית הזה על הנייר, כשדווקא בליגה הם הפסידו פעמיים ב-3 המשחקים האחרונים ואיבדו גובה במאבק נגד אנטוורפן וגנק. לעומתם, אתלטיקו עם 2 הפסדי חוץ רצופים באלופות, ולא כבשו אף שער ב-90 הדקות הראשונות באף אחד מהמשחקים במפעל האירופאי, כך שהם יהיו חייבים לשחק טוב יותר היום.

באייר לברקוזן – פורטו 22:00

בית ב' רותח. קלאב ברוז' הדהימה פעם אחר פעם את שלוש הקבוצות שדורגו מעליה, אף קבוצה מהנותרות לא השיגה עליונות על השתיים האחרונות ומלחמת רוסיה אוקראינה היא לא היחידה שצפויה להתקיים באירופה עד לסיום שלב הבתים.

פורטו מגיעה לאחר ניצחון גדול בדרגאו על לברקוזן כאשר בליגה היא במקום השני בפיגור של 3 נק' מבנפיקה. לברקוזן תגיע ללא פרימפונג המוכשר כשמצבה בבונדסליגה הוא לא מזהיר בלשון המעטה עם 8 נק' בתשעה משחקים.

פורטו תמשיך עם עוד נצחון ותקווה לגמור את הסיפור מול אתלטיקו.

בית ג':

באיירן מינכן עם 9 נקודות ומאזן שערים של 9- 0, אינטר עם 6 נקודות ומאזן שערים של 3- 2, ברצלונה עם 3 נקודות ומאזן שערים של 5- 4, ואילו ויקטוריה פלזן ללא נקודות ועם מאזן שערים של 1- 12.

ברצלונה – אינטר מילאנו 22:00 שידור בספורט 5

ברצלונה חייבת ניצחון כדי להימנע מעונה שנייה ברציפות שמסתיימת בהדחה לליגה האירופית. אינטר מגיעה עם (או ללא) חלק קדמי פצוע מאוד.

הספרדים לא התאוששו מוירוס פיפא, נראים אנמיים בליגה ויקוו שקאמפ נואו מלא יסייע להם לשמור על סיכוי להעפלה לשמינית. אינטר מנגד תרצה לסגור סיפור אבל מול 98,000 אוהדים זה לא צפוי להיות קל.

קשה מאוד ללכת על תוצאה כאן, אבל חושב שברצלונה תצליח להשיג ניצחון שישמור על הבית מותח עד שריקת הסיום של המחזור השישי.

ויקטוריה פלזן – באיירן מינכן 22:00

הצ'כים הם היחידים חוץ מריינג'רס שנותרו ללא נקודות, אחרי הניצחון של מכבי חיפה על יובנטוס אתמול, והם גם עם שער אחד בלבד מהתבוסה 5- 1 לברצלונה במחזור הראשון. באיירן ינסו לסגור את הבית הזה ולהשיג ניצחון שיבטיח להם את המקום בשמינית אם ברצלונה לא ינצחו את אינטר, או לפחות מאוד יקרב אותם לשם.

בית ד':

הבית שסומן מראש כפתוח ביותר עומד בציפיות עד כה. ספורטינג ליסבון מובילה אותו עם 6 נקודות ומאזן שערים של 6- 4, טוטנהאם ופרנקפורט עם 4 נקודות כל אחת, כשטוטנהאם עם 2-2 במאזן השערים לעומת 1- 3 של פרנקפורט, ואילו מארסיי עם 3 נקודות ומאזן שערים של 4-4.

טוטנהאם – פרנקפורט 22:00

המשחק ביניהן בגרמניה הסתיים בתיקו 0, וטוטנהאם ינסו להראות את הניסיון העדיף שלהם במפעל הבכיר על פני אלופת הליגה האירופית. שתיהן יודעות שהמנצחת תהיה בעמדה טובה במאבקי השמינית, ואילו המפסידה תתקשה מאוד להישאר שם, כך שמדובר במשחק חשוב מאוד עבור שתיהן.

ספורטינג ליסבון – מארסיי 22:00

למשך 2 מחזורים, נדמה היה שספורטינג משתלטים על הבית הזה, עם ניצחונות מרשימים על פרנקפורט וטונהאם, שתי הקבוצות שניצחו את מארסיי, אך אחרי שער של טרינקאו שהעלה את ספורטינג ליתרון על מארסיי כבר בדקה הראשונה, הצרפתים הגיבו עם 2 שערים מהירים והרחקה ישירה של אנטוניו אדאן בדקה ה-23 די הכריעה את המשחק לטובת מארסיי ופתחה מחדש את בית ד'. השאלה כרגע היא האם הניצחונות של ספורטינג היו המאורע החריג, או שהיה זה ההפסד שלהם ועכשיו עם הביתיות הם שוב יהיו עדיפים.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט