אירועי דיומא – 11.10.2022 – כדורגל

ליגת האלופות / עמיחי קטן

בית ח':

פ.ס.ז ובנפיקה עם 7 נקודות כל אחת ומאזן שערים של 6- 3 ו-5- 2 בהתאמה, יובנטוס עם 3 נקודות ומאזן שערים של 5-5 ומכבי חיפה ללא נקודות ועם מאזן שערים של 2- 8.

19:45 מכבי חיפה – יובנטוס:

במשחק הקודם בין הקבוצות, האיטלקים ניצחו 3- 1 בסיומו של משחק שבו יובנטוס הובילו מאז הדקה ה-35, אך היה די שקול מבחינת היכולת וההגעה למצבי הבקעה, כך שרק יום ענק של אנחל די מריה שבישל את 3 השערים הכריע את המשחק. הפעם, חיפה מגיעים עם הקהל הביתי ובזמן שמחתנו במקום אחרי צום, אבל דולב חזיזה הפצוע לא ישחק וגם צ'ארון שרי בספק למשחק, מה שמצמצם משמעותית את הסיכוי של הירוקים להפתיע.

22:00 פ.ס.ז. – בנפיקה:

המשחק הקודם ביניהן הסתיים בשוויון 1 כשמסי השלים את המטרה האישית שלו וכבש לראשונה נגד בנפיקה, הקבוצה ה-40 נגדה הוא כובש בליגת האלופות (מכבי חיפה הייתה ה-39 ברשימה). הפעם מסי לא ישחק בשל פציעה, אך יתרון הביתיות עשוי לסייע לאלופת צרפת למצוא את הדרך לפתוח פער בקרב בין הקבוצות שנמצאות בשוויון בפסגת הבית עם 7 נקודות.

בית ה':

זלצבורג עם 5 נקודות ומאזן שערים של 3- 2, צ'לסי ומילאן עם 4 נקודות כל אחת, כאשר האנגלים עם 4- 2 במאזן השערים לעומת 4- 5 של האיטלקים, ואילו דינמו זאגרב עם 3 נקודות ומאזן שערים של 2- 4.

22:00 דינמו זאגרב – זלצבורג:

הניצחון של זלצבורג בשבוע שעבר הפך את תמונת הבית, כשהאוסטרים עלו מהמקום השלישי לראשון, ואילו הקרואטים ירדו מהמקום השני לאחרון. זלצבורג פייבורטים גם בגומלין, אך יתרון הביתיות יכול לסייע לקרואטים שניצחו את צ'לסי במשחק הבית היחיד שלהם בשלב הבתים.

22:00 מילאן – צ'לסי:

בסיבוב הקודם, צ'לסי ניצחו 3- 0 ועברו את מילאן בטבלת הבית, אך מילאן גברו על יובנטוס מאז וזה עשוי להחזיר להם את המומנטום החיובי. בינתיים הקבוצות האחרות בבית מפתיעות, ולא מן הנמנע שלפחות אחת מהקבוצות כאן תודח כבר בשלב הבתים, מה שהופך את המשחק הזה לקריטי עבור שתיהן.

בית ו':

ריאל עם 9 נקודות ומאזן שערים של 7- 1, שחטאר עם 4 נקודות ומאזן שערים של 6- 4, לייפציג עם 3 נקודות ומאזן שערים של 4- 7, ואילו סלטיק עם נקודה בודדת ומאזן שערים של 2- 7.

22:00 שחטאר – ריאל מדריד:

ניצחון של ריאל יבטיח להם רשמית את המקום בשמינית הגמר, ולאור 3 הניצחונות בסיבוב הקודם, זו תהיה סנסציה אם הם לא יסיימו בראשות הבית. שחטאר יקוו להישאר במקום השני אחרי המחזור הזה. ריאל יבטיחו את המקום בשמינית עם ניצחון, וגם תיקו יקרב אותם מאוד לשם.

22:00 סלטיק – לייפציג:

סלטיק חייבים נקודות כדי להישאר בתמונת המאבק, לפחות זה של המקום השלישי, ואילו לייפציג יחפשו לעבור את שחטאר בטבלת הבית ולפתוח מחדש את הקרב ביניהן על המקום השני, מאבק ממנו סלטיק תתרחק מאוד במקרה של ניצחון של האורחים.

בית ז':

סיטי עם 9 נקודות ומאזן שערים של 11- 1 (האלנד עם 5), דורטמונד עם 6 נקודות ומאזן שערים של 8- 3, סביליה וקופנהגן שתיהן עם נקודה אחת ו-8 שערי חובה, כשההבדל הוא שער זכות בודד של סביליה.

19:45 קופנהגן – מנצ'סטר סיטי:

ארלינג הלאנד עוד לא כבש שלושער בליגת האלופות העונה, לעומת שיא פרמייר ליג של 3 שלושערים ב-8 מחזורים (השיא הקודם היה של מייקל אואן שעשה זאת תוך 48 מחזורים), אבל הוא פתח עם צמד נגד סביליה, שער ניצחון במשחק הצמוד היחיד נגד דורטמונד וצמד במחצית נגד קופנהגן בסיבוב הקודם. הדנים יקוו לשער ראשון בקמפיין, ולהשאיר את ריינג'רס בתור האחרונים ללא שער.

22:00 דורטמונד – סביליה:

דורטמונד יודעים שניצחון יבטיח להם את המקום בשמינית הגמר בהנחה הסבירה שקופנהגן לא ינצחו את סיטי, ואילו סביליה יצטרכו לנצח כאן ולהמשיך להפתיע נגד מנצ'סטר סיטי על מנת לשמור על סיכוי. סביר יותר שהספרדים ישאפו למקום שלישי ומעבר למפעל האהוב עליהם – הליגה האירופית בה הם זכו 6 פעמים, כולל 3 פעמים רצופות ב-2014-6.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

    1. ברוך אתה נכס אבל בענייני כדורגל ישראלי אתה לא כל כך חזק כמו בכדורסל.
      אתה יודע שבניי ריינה נצחו את מכבי חיפה במחזור הזה? קבוצה שעלתה מהליגה הלאומית בשנה שעברה.
      יובנטוס פשוט גרועים בשנתיים האחרונות ואני לא אתפלא אם יפטרו את אלגרי.

        1. לפי מייטב זכרוני קבוצה שמשחקת באלופות מפסידה את האליפות באותה השנה.
          זה לא אקסיומה אבל זה קרה לא פעם ולא פעמיים. להפסיד לבניי רנייה זה כישרון….

  1. זו יובנטוס הכי חלשה בעשור האחרון.
    הקבוצה הכי מעוטרת באיטליה משחקת כמו קבוצה בליגת העל שלנו….

        1. הוא בא בכל הכוח במטרה להשיג את קוואדרדו, למה לדחוף אותו לקבל פנדל ואדום? אבל קוואדרדו כמעט גרם לזה להיראות כמו מה שאמרת

            1. 🙂

  2. רזי, אם אני לא טועה כל הקבוצות הישראליות ששיחקו באלופות לא זכו באליפות המקומית באותה עונה, משהו כמו 0 מ-5

          1. זה לגמרי על הכושר (עומק הסגל) וקצת על ירידת המתח. גם לדעתי בריצות אחרות של קבוצות שהיו בליגה האירופית או איך שקראו לזה פעם (גביע אופא, מחזיקות) כמעט תמיד זה לא נגמר באליפות

      1. לא מדברים על זה הרבה, פשוט בגלל שהליגה עוד בחיתוליה ואין תובנות מעמיקות שאפשר כבר להציג.
        לקראת סוף העונה הסטטיסטיקה הזו לבטח תישלף ותוצג

  3. עבודה יפה חברים
    קרדיט גם לדה שוט שנשאר במעורב, עמיחי שהזכיר איך בשלושה מחזורים ראשונים כל הישראליות מפסידות וברביעי מוציאות תוצאה טובה וכמובן ל-PhillySpecial שכל פעם מאחל הצלחה ליריבה זה נגמר בניצחון גדול של חיפה

  4. משמעות התוצאה – יש סיכוי קטן שחיפה תסיים לפני יובה בקרב על האירופית גם אם תפסיד בשני המשחקים הנותרים (ליובה הפרש שערים עדיף בשניים וכבשה שער אחד יותר אז צריך שיקבלו בראש לעומת חיפה)
    .
    האם זה יהיה המאמן הרביעי העונה שהולך הביתה אחרי הפסד לחיפה? אחרי מאמני אולימפיאקוס, לימסול והכוכב האדום

      1. לגמרי אבחנה מדוייקת חחחחחח אמבפה לומד מהחבר'ה מעבר לים
        כבוד לרזיאל אור ועמיחי וגם לפילי-ספשייל וגם ברוך שקצת הגזים פה עם ההבחנות – נתתם עבודה מפוארת כולל ינון ושאדו שבאו בסוף,
        אני ניסיתי את כוחי במעורב יצאתי סטייק – לא נורא אור דאג להשאיר את הניצחון בסמי עופר
        יאללה לתת בראש לבנפיקה – אני נשאר בחוץ (לטובת הכלל חחחח)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט