הנשרים פשטו עם שחר – סיכום מחזור 5 ב- NFL

מאת צוות הופס פוטבול – שחר דלאל, רביב פייג ועידו רבינוביץ'

בתום המחזור החמישי של ליגת ה- NFL, רק קבוצה אחת מפתיעה נותרה מושלמת, פילדלפליה איגלס. הבית המזרחי של ה- NFC בכלל מפתיע עם שלוש קבוצות במאזן חיובי חזק, שיפור משמעותי משנים קודמות. המחזור הזה הציג (שוב) משחקים צמודים צמודים, קבוצות שצוברות מומנטום לעומת קבוצות שהרוח במפרשיהן מתחילה לדעוך, ולקראת שליש הדרך תמונת הליגה מתחילה להתבהר. הופס פוטבול מביאים לכם את הפרטים, תהנו.

(צילום: clutchpoints.com)

גרין ביי פאקרס (2-3) – ניו יורק ג'איינטס (1-4) 27-22
הקרסול הפצוע של דניאל ג'ונס והמחסור בתופסים מוכחים, הגבילה את ניו יורק ג'איינטס בבחירת מהלכים והסתמכות כבדה על סקוואן בארקלי. הגנת גרין ביי ידעה זאת ולא התקשתה לעצור את הג'איינטס בדרייבים הראשונים של המשחק ומהצד השני אהרון רודג'רס הניע את הכדור ביעילות וניו יורק מצאו את עצמם בפיגור של 2 ט"ד לקראת סוף המחצית. אחד מהם לטייט אנד הותיק, מרסדס לואיס, בתפיסת הבכורה שלו העונה והראשונה מזה שנתיים.
בכושר הנוכחי של בארקלי, משהו היה חייב להבקיע, וזה קרה בפריצה של בארקלי מהווילד קאט ל40  יארד. קריאת מהלכים יצירתית של דיבול והג'איינטס באנד זון. עם דקה וחצי להפסקה, רודג'רס מניע את הכדור במהירות לטווח שער שדה וגרין ביי יורדים לחדר ההלבשה עם יתרון של 10 נקודות.
הג'איינטס השנה הרוויחו את לחמם במחצית השניה והם התחילו אותה טוב עם שער שדה מצמצם, עצירה דרייב של הפאקרס ואפילו כמה ריצות משמעותיות של דניאל ג'ונס.
מסוף הרבע השלישי ניו יורק נאלצו להמשיך ללא שחקן המפתח שלהם, סקוואן בארקלי, שנפצע בכתפו, אבל בכל זאת הרכיבו דרייב ארוך ואיכותי שנחתם בט"ד ראשון של הרץ השלישי בטבלת העומק. והמשחק בשיווין עם 10 דקות לסיום.
הגנת הג'איינטס כופה 3 והחוצה וסקוואן בארקלי חוזר מבדיקות בחדר ההלבשה למערך הפעיל, ובנגיעה ראשונה שלו עוד מהלך גדול והוא גם חותם את הדרייב בט"ד משלו.
אהרון רודג'רס היה במצב הזה מאות פעמים ועם 6 דקות על השעון ופיגור של 7 נקודות הוא מוביל דרייב מתודי לתוך ה-5 יארד של הג'איינטס. אבל אז קורה נס לונדון כשהגנת הג'איינטס עוצרת את רודג'רס 4 פעמים, כולל שתי הסטות כדור.
שעון משחק שלא רוצה להיגמר והג'איינטס שסופגים בכוונה סייפטי כדי להוריד כמה שניות יקרות נוספות ורודג'רס נשאר עם 7 שניות לבצע נס.  אבל הלחץ של הגנת הג'אינטס לא מאפשר לו אפילו להוציא את הזריקה והלם בבירת אנגליה.
הג'איינטס של העונה תחת בריאן דיבול, הם לא ניו יורק שאתם מכירים. הם מונעים מגרין ביי לשים נקודות כל המחצית השניה, מחלצים ניצחון הצהרתי, ועולים ל1-4 חשוב בבית הNFC מזרח.

פוטבול במולדת הכדורגל (צילום: tottenhamhotspur.com)

טמפה ביי באקנירס (2-3) – אטלנטה פלקונס (3-2) 15-21

קשה להסביר את העונה של הבאקס, אחת המועמדות המובילות לזכיה ב-NFC ערב פתיחת העונה, אבל כנראה שהחיים האישיים של טום בריידי, מנעו מהקבוצה להגיע לפוטנציאל שלה בפתיחת העונה. הק"ב הטוב בהיסטוריה לא הפסיד 3 משחקים ברציפות מאז 2002 והוא לא התכוון לעשות את זה גם הפעם, כשטמפה ביי הצליחו להתאושש עם ניצחון על אטלנטה הבינונית.

351 יארד לבריידי וט"ד, אך גיבור המשחק היה ללא ספק לאונרד פורנט שהשיג שני ט"ד באוויר וקרקע עם 83 ו-56 בהתאמה. מהצד השני, מרכוס מריוטה (147 וט"ד במסירה ועוד 61 על הקרקע) היה היחיד שהופיע בהתקפת הפלקונס.

באפלו בילס (1-4) – פיטסבורג סטילרס (4-1) 3-38

הפלדות עדיין ללא ניצחון כאשר טי.ג׳יי וואט לא משחק, וחסרונו הורגש מאוד נגד אחת מההתקפות המחשמלות 

ביותר בליגה. 

גבריאל דיוויס, התופס המוכשר של באפלו, שם 160 יארד ו-2 ט״ד בשתי התפיסות הראשונות שלו בלבד!

ג׳וש אלן ממשיך עוד קמפיין בו הוא מועמד חזק לשחקן העונה, מספר 17 בכחול שם 4 ט״ד על הלוח כבר במחציתהראשונה, 3 מהם בהתפוצצות ברבע השני.

קני פיקט נזרק למים העמוקים ופתח לראשונה משחק שלם, קשה לשפוט רוקי על ההופעה הראשונה שלו, 

במיוחד נגד ההגנה האימתנית של לזלי פרייז׳ר. הוא יקווה לתיקון נגד הבאקנירס בשבוע הבא.

300 יארדים עוד לפני ההפסקה, ג'וש אלן (צילום: billswire.usatoday.com)

קליבלנד בראונס (3-2) – לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (2-3) 30-28

הבראונס שוב מאבדים יתרון גדול בדרך להפסד שמוריד אותם לראשונה למאזן שלילי העונה. ג׳קובי בריסט הוביל את הדוגפאונד ליתרון 14:0 מהיר מאוד, אך הצ׳ארג׳רס חזרו בסערה עם 17 נקודות ללא מענה. 

הקבוצות נלחמו עד הרגע האחרון, כאשר במצב של יתרון 2 לאורחת, קייד יורק בעט מ-54 יארד במטרה להחזיר 

את היתרון לקליבלנד. הוא לא צלח וכך נקבעה תוצאת המשחק. 

ניצחון חשוב מאוד לחבורה של ברנדון סטיילי, שממצבת את עצמה במקום השני בדיויז׳יה אחרי הצ׳יפס. 

הצ׳ארג׳רס יפגשואת הברונקוס במחזור הבא, כאשר הצ׳יפס ישחקו מול הבילס. יש לקבוצה מל.א. סיכוי להשוות את מאזן היריבה שלה על ראשות הבית.

מינסוטה ויקינגס (1-4) – שיקגו ברס (3-2) 22-29

מעטות הקבוצות שהצליחו לחזור מלונדון ולנצח במשחק שבוע לאחר מכן, אך הווייקינגס נכנסו לקטגוריה הזאת, אחרי ניצחון קשה מול יריבתם לבית ה-NFC צפון. אחרי שהמארחים כבר הובילו 3:21, הברס הצליחו לבצע מהפך ולהוביל 21:22, אך איבוד כדור של הרסיבר אימר-מרסט בשניות הסיום סידר למינסוטה ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף.

296 אחד ואחד לקירק קאזינס, 154 יארד באוויר לג'סטין ג'פרסון ו-94 יארד ושני ט"ד לדלווין קוק. מהצד השני, משחק יעיל מאוד של ג'סטין פילדס (208 ואחד) לא הספיק לחבורה של מאט אברפלוס.

ט"ד מנצח בדרך למקום הראשון בבית (צילום: startribune)

ניו יורק ג׳טס (2-3) – מיאמי דולפינס (2-3) 17-40

המשחק הזה היה גמור עוד לפני שהוא התחיל. במהלך הראשון, אחמד גארדנר תיקל בעוצמה את טדי ברידג׳ווטר, שמחליףאת טואה בראש הקסדה של מיאמי. טדי כבר לא חזר למשחק והוחלף על ידי סקיילר תומפסון, רוקי בחירת סיבוב 7 שלא שיחק סנאפ במקצוענים.

מייק מקדניאל הצליח להשאיר את הקבוצה שלו בחיים לחלקים גדולים מהמשחק, ואף כמעט השלים ריצת 17:0 עם ניסיוןלשער שדה שהיה מעלה את הדולפינס ליתרון ברבע השלישי, אך ג׳ייסון סאנדרס איכזב, ומשם הג׳טס ברחו ברבע המכריע מול ההגנה העייפה של מיאמי.

ניצחון ראשון של הסילונים נגד יריבת בית מאז 2019. בריס הול, אלייז׳ה ורה טאקר, אחמד גארדנר ועוד צעירים נראו נהדר במערכה. 

ג'קסונוויל ג'אגוארס (3-2) – יוסטון טקסאנס (1-3-1), 13-6
כבר אין קבוצות ללא נצחונות ב-NFL אחרי המשחק הזה כשיוסטון שומרת על המסורת ומנצחת במשחק שלא ממש יזכר לפנתאון את ג'קסונוויל ג'אגוארס.
הג'אגוארס, שהתחילו את השנה בצורה אופטימית ונדמה היה שהנה הם מעבירים דף תחת המאמן דאג פידרסון ושיפור ניכר ביכולות של טרבור לורנס, איבדו מומנטום ולורנס לא הצליח לייצר דרייב שיספק תשובה לט"ד הבודד של יוסטון ברבע השלישי, שהוציא את המשחק מקיפאון של 6-6.
לורנס נחטף פעמיים במחצית השניה והטקסאנס יכולים לנשום לרווחה עם נצחון ראשון העונה.

רצים לניצחון הראשון (צילום: houstonchronicle.com)

ניו אינגלנד פטריוטס (3-2) – דטרויט ליונס (4-1) 0-29
עד השבוע דטרויט היו יכולים לומר שהיי, אנחנו מפסידים כל הזמן, אבל לפחות יש לנו את ההתקפה הכי מלהיבה והכי מבקיעה בליגה. אבל אז הגיעו הניו-אינגלנד פטריוטס וביילי זאפה ולקחו מהם גם את זה.
הגנת ניו אינגלנד כפתה שאט דאון על דטרויט ותרמה גם כמה נקודות משלה כשהחזירה פאמבל לט"ד.
ביילי זאפה בפתיחה הרשמית הראשונה שלו לא הבריק, אבל בתמיכת ההגנה הצליח לנהל את המשחק בצורה טובה מספיק כדי לא לקלקל את הניצחון על ה-0.
מקבוצה מלהיבה עם אסופת כוכבים צעירה ומבטיחה ומה שנראה כמהפך בגישה הלוזרית האופייינית שהוביל המאמן דן קמפבל, דטרויט הפגינה נסיגה ביכולת מאז הפציעה של התופס המלהיב אמון רא סט בראון. בראון אמנם היה פעיל אבל לא הורגש על המגרש וכמוהו גם איידן האטצ'ינסון מעמדת ציידי הק"ב.
ומלהיבה ככל שהייתה ההתפה שלהם בחודש הראשון לעונה, הם עדיין במאזן 4-1 והמשחק מול ניו אינגלנד לא מבשר טובות.
ביל בליצ'ק הוכיח שהוא עוד יכול לאמן הגנה מספיק טובה שתשאיר אותו שמשחק גם ללא הק"ב הפותח והנצחון הזה אמנם לא מחלץ אותם מהמקום האחרון בבית, אבל הציל אותם מבור עמוק בAFC מזרח המחוזק.

וושינגטון קומנדרס (4-1) – טנסי טייטנס (2-3) 21-17

אחרי שכבר הספידו את העונה של הטייטנס ואת הקריירה של דריק הנרי, הם מוכיחים בשלושת המחזורים האחרונים שיש להם עוד דלק במיכל. זה אומנם לא היה ניצחון מרשים, מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל אם הם יגיעו לפלייאוף בסיום העונה אף אחד לא יזכור את זה.

102 יארד לדריק הנרי עם שני ט"ד, כולל זה שקבע את תוצאת הסיום, כשראיין טנהיל ממשיך את העונה החלשה שלו עם 181 יארד וט"ד. בצד השני, משחק מפוזר מאוד לש קרסון וונץ', שסיים כרגיל עם סטטיסטיקה מרשימה (359 יארד, 2 ט"ד ואיבוד), אך ללא הניצחון.

ניו אורלינס סיינטס (3-2) – סיאטל סיהוקס (3-2) 32-39

אם יש דבר אחד שלמדנו זה שהסיינטנס בעידן שאחרי דרו בריס, יודעים להשיג ניצחונות עם כל ק"ב שילבישו. הפעם מי שהתחיל את המשחק היה אנדי דלטון (187 יארד, 1 ו-1) אך בניו אורלינס החזירו לחיים את טייסום היל, שהשיג ארבעה ט"ד כוללים (אחד במסירה, 3 בריצה) וחזר להיות פאקטור משמעותי אחרי פתיחה חלשה.

סיאטל אומנם חזרו עם הפסד הביתה, אך אי אפשר שלא להעריך את העונה של ג'ינו סמית' (268 ו-3 ט"ד), שהגיעה משום מקום. בהתחשב בעונה של ראסל ווילסון, האם אפשר להגיד שהסיהוקס התחזקו?

המהפך רשום על שמו, טייסום היל (צילום: seattletimes.com)

קרוליינה פנת'רס (4-1) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (2-3) 37-15
סן פרנסיסקו לא התקשו במיוחד לנצח את קרוליינה האומללה כשהפעם ההתקפה הכתיבה את הקצב למנגינה של 37 נקודות. טווין קולמן הותיק חזר לסיבוב שני בקבוצה והכיח שעדיין יש לו את זה כשרץ ט"ד ותפס אחד. סן פרנסיסקו שמרה על משחק נקי ומלבד איבוד פאמבל של ג'ורג' קיטל, ניהלה משחק יעיל שעבר בעיקר דרך הרגלים של ג'ף ווילסון (120 יארד וט"ד).
ההגנה האימתנית של הניינרס הוסיפה 6 סאקים וחטיפה ל6  לרזומה שלה והגבילה יחסית את כריסטיאן מקקפרי (54 על הקרקע, 50 באויר) אבל לא הייתה חונקת כהרגלה ואפשרה לקרוליינה מעל 300 יארדים כוללים. אולי בגלל שלל הפציעות כשהמשטח המלאכותי בשארלוט גבה מחיר יקר עם פציעות קשות של הקורנר החיוני עמנואל מוזלי שהיה אחראי על החטיפה ל6, הסייפטי ג'ימי וורד שרק חזר לפעילות, ושל הסופר סטאר ניק בוסה.
גם הפנת'רס לא יצאו נקיים ממפלצת המשטח כשהקורנר המצטיין שלהם, ג'ייסי הורן נאלץ לעזוב את המשחק עם פציעה משלו.
לקראת סוף המשחק בייקר מייפילד סופסל לטובת פי ג'יי וולקר והקבוצה של מאט רול עדיין מחפשת תשובות.
סן פרנסיסקו עולה למאזן חיובי ועם ההפסדים במחזור של כל שאר החברות לבית, יושבת בבטחה בראש הNFC מערב.
שבוע הבא מול אטלנטה יכול לעזור להם להמשיך עם ההצלחה הנוכחית.

עוד חטיפה מוצלחת (צילום: 49ers)

לוס אנג'לס ראמס (3-2) – דאלאס קאובויס (1-4) 22-10

משהו לא טוב עובר על התקפת אלופת הסופרבול ושון מקווי יורד למאזן מתחת ל500. לראשונה בקריירה לו בתור מאמן ראשי.
אולי זה חמרמורת סופרבול או המחסור ביותר מנשק התקפי יעיל אחד אבל בהפסד השני ברציפות של הראמס,  התקפת האוקטן הגבוהה שלהם הצליחה לייצר רק ט"ד בודד ב2 משחקים.
אבל הסיפור פה הוא פחות לוס אנג'לס ויותר ההגנה הנפלאה של דאלאס שחיפתה על משחק חלש של קופר ראש והשאירה אותו עם מאזן קריירה מושלם והק"ב היחידי שלא הפסיד לעולם בקריירת הNFL שלו.
המשחק נפתח בט"ד הגנתי של דאלאס במהלך השלישי של המשחק כשדמארקוס לורנס אסף פאמבל של סטאפורד והחזיר אותו לט"ד.
הקאובויס לקחו יתרון מוקדם ועם טבעת חנק על הראמס, לא שיחררו אותו עד סוף המשחק.
בדו קרב בין הקופרים, היה זה קופר קאפ שהחזיק את התקפת לוס אנג'לס במשחק עם 7 תפיסות ל125 יארד והט"ד הבודד של לוס אנג'לס אבל זה לא הספיק כשמשחק הריצה היה זניח והקאובויס החזיקו קצר את שאר הפליימיקרים של הראמס.
הקופר השני היה מינימליסטי עם 10 מסירות מוצלחות מתוך 16 ניסיונות ל102 יארד בלבד אבל דאלאס הצליחו להשיג 163 יארד על הקרקע עם זיק ופולארד וזה הספיק.
דאלאס משייגים נצחון חשוב במירוץ החימוש של הNFC מזרח שנהפך לבית התחרותי והאיכותי ביותר בליגה  (ברובו) כשכל הקבוצות בו מלבד וושינגטון משיגים נצחונות השבוע ומחזיקות במאזנים הכי טובים בליגה.
אבל זה משאיר אותם עם דילמה של מה לעשות בעמדת הק"ב כשדאק פרסקוט חוזר להרכב. כנראה בשבוע הבא. צרות של עשירים.

אריזונה קארדינלס (3-2) – פילדלפיה איגלס (0-5) 20-17

פילי נותרת בלתי מנוצחת ואריזונה ממשיכה את ההתרסקות שלה. ההתקפה של קליף קינגסבורי עדיין לא שמה נקודותברבע הראשון כל העונה, ולמרות פיגור 14:0 מוקדם, הם נשארו במשחק עד לשניות הסיום כאשר עם 22 שניות לסיום, הם יכלו להשוות עד המשחק עם שער שדה מ-43 יארד. 

לצערם, הניסיון הוחמץ והאיגלס נותרו בלתי מנוצחים לשבוע החמישי ברצף בעוד אריזונה יורדת למאזן שלילי פעם נוספת.

ההתקדמות המרשימה של ג׳יילן הרטס ממש מהנה לצפייה, שבוע הבא הוא יפגוש את הדאלאס קאובויז למשחק רותח במיוחד. 

חיוך רחב, ג'יילן הרטס (צילום: fastphillysports.com)

בולטימור רייבנס (2-3) – סינסינטי בנגלס (3-2) 17-19

מוות, מיסים, ג׳סטין טאקר מכניס שער שדה לניצחון. 

מספר 9 של העורבים ניצח לג׳ון הארבו ומתלמידיו את המשחק נגד הפיינליסטית של העונה שעברה לאחר שהיה יחסית רדוד בנקודות, קל וחומר בהשוואה להתקפות הנפיצות שעמדו בשני צדי המגרש.  ג׳ו בורו העלה את הקבוצה שלו ליתרון ראשון במשחק עם 2 דקות לסיום הזמן החוקי עם ריצה לט״ד, אך זה הותיר יותר מדי זמן ללמאר ג׳קסון לעשות קסמים ולהשאיר את הניצחון בבית.

מה עוד ניתן לומר עליו?? ג'סטין טאקר (צילום: sandeigouniontribune.com)

קנזס סיטי צ'יפס (1-4) – לאס וגאס ריידרס (4-1) 29-30

האורחים כבר היום ביתרון 3:20 במה שהסתמן כהפתעת במחזור, אך הצ'יפס השיבו עם 27 נקודות ללא מענה, כדי להשאיר את הניצחון במיזורי. הריידרס עוד הצליחו להשיג ט"ד נוסף וללכת על ניסיון לשתי נקודות, אבל ללא הצלחה.

292 יארד למהומס וארבעה ט"ד שנמסרו כולם,לטרוויס קלסי (26 יארד). 241 יארד ושני ט"ד לדייויד קאר, כולל אחד נהדר לדבנטה אדאמס (124 ושניים), שלא הספיק בסיום.


לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. טאקר גם פתח את המחצית השניה עם שער שדה מ-58 יארד ככה בקטנה – GOAT.
    אנדי ריד וג'וש מקדניאלס היו עסוקים הבוקר בקרב מוחות של מי מתחכם יתר על המידה – מהומס ניצח.
    טייסום היל נתן את המשחק השנתי שאמור להצדיק את החוזה שלו. זה תמיד כיף לראות את הההתפוצצויות שלו.

  2. ומאט רול פוטר ממשרת מאמן קרוליינה. יעשה לבייתו עם הכסף חינם שיקבל על 4 שנים נוספות.
    האם יש לקרוליינה בסיס לצאת מהביוב?
    תשובות אצל המאמן החליפי שאימן את חוליית ההגנה האחורית עד אתמול.

  3. שכחתי לציין שגם הבועט המוזהב רובי גולד נפצע במהלך המשחק של הניינרס. גולד בעט פעמיים בעיטות פתיחה קצרות שאיפשרו למחזיר של קרוליינה להחזיר לקו ה50 ולסדר לפנתרים את העמדות הנוחות היחידות במשחק.
    גולד נאלץ להיות קו ההגנה האחרון בהחזרת הבעיטה פעמיים ורשם 2 "תאקלים" לזכותו שבשני מהם נפצע.
    יש מצב שסן פרסיסקו יאלצו למצוא לו מחליף. לפחות זמני.

  4. בטח שחר יכתוב על זה בסיכום השבוע, אבל הזברות שוב במרכז שנרוריה תורנית כשלאוהדים ולפרשנים נמאס לראות אותם עם קריאות לא מוצדקות שמכריעות משחקים.
    והפעם הפרשנות הלא איחדה ואף מזעזעת שלהם ל roughing the passer ביחוד זו ש"ספג" טום בריידי מאטלנטה.
    שגם לפי הפרשנות המחמירה ביותר אי אפשר היה לקרוא לזה עבירה.
    שריקה שכנראה מנעה מטמפה ביי להפסיד פעם נוספת.
    ההרגשה היא שהNFL מפלה לטובה בקריאות את הפרות החולבות של הליגה.

  5. הרייבנס עם 3-2 אחרי שהם הפסידו רק לדולפינס טרום זעזוע המח (אאלט) ולבילס אחרי שהם שמטו יתרונות מבטיחים. יש להם ב-3 משחקים הקרובים את הג'איינטס וטמפה ביי, ואז הם עוברים למוד יחסית רגוע. אני כבר מריח מי הולכת להדיח את הבילס בפלייאוף, בטח אחרי שהם ידיחו את קנזס

  6. לדעתי אחרי הבומבה שטואה ספג הזברות קצת בפניקה לגבי הפלת קיובי , נקווה שירגעו.
    הרייבנס חזרו העונה לראשונה לשחק מה שנקרא " רייבנס פוטבול " , קשוח הגנה חזקה ואכילת שעון , משחק חלש מינוס ללאמאר ועדיין ניצחון סופר משמעותי על סינסי במאבק ראש בראש על רשות הבית.

  7. אגב טייסום ובארקלי – הווילדקאט לדעתי הוא המהלך\מערך הכי פחות מוערך בפוטבול היום. מאז מיאמי של ריקי ראסטה וויליאמס ועד היום יותר מדי קבוצות מתעלמות ממנו. אני טוען שעם השחקנים הנכונים, הווילקאט יכול לעשות לפוטבטל מה שסטף עשה עם שלשות ל NBA. נכון שזה מגדיל קצת את הסיכון לרץ או לקוורטרבק (תלוי איך מריצים אותו) אבל יש המון גיין לצד הפיין. https://www.facebook.com/watch/?v=414146220242828

  8. טוב נתחיל בקטנוניות קלה, האיגלס הם לא הנשרים אלא עיטמים. נשרים הם Vultures ואני יכול להפנות ספקנים לצפריר שהגיע עם זה עד האקדמיה ללשון עברית.
    דבר שני שון מקווי כבר היה במאזן שלילי לאחר שהפסיד לבאפלו במחזור השני….
    השריקה לטובת בריידי הייתה אחת הביזיוניות ביותר שאני זוכר מהשנים האחרונות. אין שום סיכוי בעולם שק"ב אחר מקבל שריקה כזו. היה שם סאק למופת ועם התפתחות המשחק אין לדעת איך היה נגמר.
    זו פעם שנייה העונה (ראשונה מול ניו אורלינס) שבכיינות של בריידי מובילה לברדק במגרש ולשינוי מומנטום. אמנם הוא ה GOAT והרוויח את זה ביושר אבל אני חושב שזה בעיקר סימן דאגה לטמפה בי שנראית לא טוב בכלל.
    אמנם קבוצתי היקרה נראית מצויין ובמאזן מושלם אך לי אין ספק שלפחות באפלו והצ'יפס קבוצות חזקות יותר – מזל ששתיהן בAFC/
    מוקדם מאוד עדיין בעונה אבל כשאני רואה את היריבות ל NFC אני חושב שהאיגלס כרגע נראים הכי טוב. חמשת הניצחונות הגיעו מול קבוצות שונות ובסגנונות שונים ואלו חדשות טובות לקבוצת פוטבול בריאה.
    אגב פילי לטעמי מהבודדות שלא חטפו תסמונת סופרבול. בארבע העונות שאחרי הזכייה יש לפילי שלוש הופעות פלייאוף ושני ניצחונות (שזה הרבה יותר מדאלאס למשל…..).
    אגע מעט בדאלאס לקראת סיום ולקראת המשחק החשוב מולם בסאנדיי נייט. המאזן שלהן ללא פרסקוט מפתיע אותי מאוד, הם קבוצה חזקה ועקשנית והחוזקות שלהם זה קווי ההגנה וההתקפה – מאוד דומים לפילי.
    רק שבניגוד לפילי – דאלאס זה מועדון עלוב ורקוב – אלופים בעיקר בעיניי עצמם.
    מאז שנת 2000 יש לקאובויס 3 או 4 ניצחונות פלייאוף – נראה לי שרק שתי קבוצות עלובות יותר מהם (לג'קסונביל יש שתי הופעות בגמר חטיבה בתקופה הזו….).
    הלחץ להחזיר את פרסקוט מגיע מכיוון הבעלים הדוחה שלהם והתחיל חמש דקות אחרי הפציעה. סיטואציה מעניינת כי מצד אחד אתה לא מוציא ק"ב שניצח 4 רצוף, מצד שני הם שידרו שדאק הוא הפותח וכשיהיה כשיר הוא יפתח. הפנטזיה שלי זה לקבל ק"ב שלא ממש נכנס לעונה הזו לסאנדיי נייט בפילי – נאכיל אותו דשא בכפית. דאלאס מועדון מספיק טיפש כדי לגרום לזה לקרות…..
    FLY EAGLES FLY

  9. שתי נקודות נוספות.
    ה AFC דרום היה ונשאר בית עלוב עם קבוצות מסריחות שבעיקר מסוגלות לנצח אחת את השנייה.
    אינדי זו קטסטרופה של קבוצה וכאבי תופת בעיניים
    העונה עד כה מאוד מפתיעה וצמודה וזה יימשך ככה לדעתי ויהיו המון קבוצות שיהיו סביב מאזן חצוי בסיומה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט