A Kosher Hot Dog: Wild Thing / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: atherinehardwicke.com

ארבע סדרות, שמונה קבוצות, הטוב משלוש. שלב הוויילד קארד במייג'ור ליג בייסבול יצא אמש (ו') לדרך, ובפרק מספר 103 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, סידרנו לכם פריוויו נחמד על כל סדרה. וכמובן, קצת הימורים לא יזיקו.

מה עוד בפרק? ארז ויוני הימרו בתחילת העונה כיצד היא תסתיים, מי הימר טוב יותר (ספויילר – אחד פגע בהכל!), מה עשה טוני גוון יותר טוב מכולם ב-"לההההה", כיצד הסתיים המירוץ של ארון ג'אג' אחרי ההום ראן ה-62 והטריפל קראון, מה עשה ג'ף מקניל, וכמובן, הפינות הקבועות, "מורה נבוכים" ו-"השבוע לפני". פוסט סיזן – היר ווי קאם!

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה חברים, וגם על הפריוויו שלך יוני
    .
    כל הכבוד ארז, איזה הפצצה עם האובר / אנדר 🙂
    .
    בהימורי פלייאוף פחות הולך לכם, אבל הכל עוד פתוח.. בינתיים הרייז נלחמים על חייהם כאשר עדיין 0-0 באינינג העשירי

    1. טוב, יותר ״קל״ לחזות מגמות מאשר נצחון/הפסד ב2 משחקים. ההפתעה הגדולה בעיני הם פילדלפיה, שדפקו לי את כל הבראקט של הנאשיונל ליג עכשיו. מצד שני סיאטל היה ההימור שלי וקליבלנד גם, רק שאני מסרב להמר נגד טאמפה אחרי 2020, אז זה סוג של 2 מ3. מה שכן, נהיה אקשן פתאום, ברייבס פיליס זה וואחד סדרה.

      1. הוויילד קארד זה באמת crapshoot, אבל גם האובר / אנדר לפני שהעונה התחילה.. בשניהם לא הייתי מצליח יותר מדי כנראה כי אני גם לא ממש עוקב מעבר לדודג'רס ולכוכבים הגדולים
        .
        אחלה פורמט הוויילד קארד לדעתי, העיקר שלא משחק אחד קובע
        .
        וואו איזה משחק היה הבלו-ג'ייז מארינרס, למרות השעות שינה שהלכו. ההתנגשות שם גמרה את הסיפור
        .
        נראה לי שהברייבס יטבחו בפיליז אבל אי אפשר באמת לדעת

        1. לא חושב, המאזן בעונה הוא 11-8 לברייבס, שזה אומר בעיקר שיחסי הכוחות די מאוזנים, עם נטיה לטובת הברייבס. לי אין הרגשה טובה לגבי הברייבס בפוסט סיזן הזה, אבל זה היה בהנחה והם יפגשו את סט. לואיס. ייתכן שסיכויהם ישתפרו עכשיו, או שלך תדע, מה שכן זה הופך את הסדרה הזו באמת לdivision series…

  2. כי אתה באמת רוצה שבסדרה הבאה, במצב של 2-2 במשחקים ו3-3 בריצות שהגורל של העונה שלך יהיה על זה שתצליחו לעצור את הרץ על הבסיס השני מלגנוב שלישי ולהגיע הביתה? זה כמעט גרוע כמו להפסיד סדרה על check swing.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט