פריוויו 2022-3: ניו אורלינס פליקנס – חוזרים לעוף / דור בלוך

פריוויו 2022-3: ניו אורלינס פליקנס – חוזרים לעוף / דור בלוך

העונה שעברה:

מאזן: 36-46, מקום 9 במערב, הדיחו את הספרס והקליפרס במשחקי הפליי-אין, ונתנו הופעה וואחאד מרגשת נגד הסאנס אך הפסידו את שני המשחקים האחרונים כדי לסיים את דרכם בפלייאוף

מאמן: ווילי גרין החל את דרכו כמאמן (אחרי קריירת משחק פושרת), בגולדן סטייט כעוזר מאמן, ב-2019 עבר לפיניקס סאנס ובתחילת העונה שעברה קיבל את משרת המאמן ראשי הראשונו שלו כשמונה למאמנה של הניו אורלינס פליקנס והוביל אותה לפלייאוף לראשונה מאז עונת 2017-2018. נחשב כמאמן שמתקשר היטב עם שחקניו ומקבל קרדיט על קידום שחקנים צעירים רבים במהלך עונתו הראשונה

מה היה:

קשה להדגיש מספיק עד כמה תחילת העונה של הפליקנס לא בישרה את סופה.

בסוף העונה שקדמה לעונה זו הפליקנס נפרדו מסטאן ואן גנדי, עליו אפשר לומר שקשה מאוד למצוא נעליים יותר קטנות מעבודת האימון שהוא עשה בקבוצה שהייתה כל כך גרועה עד כדי לערער את הכסא של הבוס שלו.

את העונה החדשה הם פתחו לאחר מינויו של ויילי גרין למאמן ראשי, ולאחר ששלחו מעליהם את סטיבן אדאמס, אריק בלדסואו ובחירת הדראפט שלהם זאיר וויליאמס בעבור ולנצ'יונס ודוונטה גרהאם. הפליקנס המשיכו לעבוד ושלחו את לונזו בול בתמורה לסטורנסקי גארט טמפל ובחירות.

פתיחת העונה שלהם לא יכלה להיות גרועה יותר, הקבוצה התחילה עם 12-1, כשמחודש לחודש נהיה ברור שאת ציון כבר לא נראה העונה והיעדרו כמו גם שאלות אודות מחויבותו לפרנצ'ייז יצרו צל ענק על הקבוצה.

לאחר הפתיחה האיומה הספינה התייצבה מעט ורצף של ארבעה נצחונות רצופים בנובמבר שם אותם במאזן של 12-21, שזה האיזור שהם יסתובבו סביבו פחות או יותר עד סוף העונה.

המהלך הגדול של העונה התרחש ב-8 בפברואר כשהקבוצה הנחיתה את סי ג'יי מקאלום מפורטלנד, תמורת ג'וש הארט, סאטורנסקי ואחרים. הצטרפותו של מקאלום אפשרה לפליקנס להשתפר לקראת סיום העונה, לעקוף את הלייקרס ולהשתחל לפלייאין, כשהם מסיימים את החודשיים האחרונים כאחת מ-10 הההגנות הטובות בליגה כולה.

בפלייאין התפוצצויות התקפיות של מקאלום ואינגרם אפשרו לפליקנס לעבור את הספרס ואת הקליפרס בדרך למפגש עם הסאנס, הפייבוירטים במערב באותה העת.

אלא שהפליקנס הקשוחים הקשו מאוד על הסאנס, אינגרם היה בלתי עציר בהתקפה, הרברט ג'ונס וחוזה אלברדו הראו ניצוצות של קשיחות הגנתית שמתאימה לשחקנים משלימים בקונטנדרית והפליקנס ניצחו שני משחקים לפני שנשלחו הביתה על ידי הסאנס, אופטימיים מאוד לגבי העתיד.

קיץ 2022:

הגיעו: דייסון דניאלס (בחירה 8 בדראפט)

עזבו: טוני סנל

הקיץ של הפליקנס התאפיין בשקט מבורך, כאשר הדבר הכי מעניין בו הוא מדידת רוחב המותניים של ציון, מתמונה לתמונה והשוואת התמונות לשנים קודמות.

העונה הקרובה:

חמישייה מסתמנת:  מקאלום, אינגרם, ג'ונס, ציון, וולנצ'יונס

שחקנים בולטים בספסל: אלברדו, טריי מרפי, דוונטה גרהאם, לארי נאנס, ג'קסון הייז, גארט טמפל, ג'קסון הייז

מחליפים בולטים:

חוזה אלברדו: אלברדו הוא מה שכל קבוצה עם שאיפות פלייאוף צריכה – התקפה מיידית והגנה רצחנית מהספסל. הרוקי שלא נבחר בדראפט הקודם, סיים את הפלייאוף עם 8 נקודות ב-38% משלוש, הרבה יותר ממה שהיה לו בעונה הסדירה. אם הוא ימשיך להיות נהדר בהגנה וייצב את הקליעה הוא אקס פקטור משמעותי לשנים קדימה עבור הפליקנס

טריי מרפי: בחירת הסיבוב השני הזה סיים את השנה עם אחוז הקליעה משלוש הטוב ביותר מכל הרוקיז. אם יוכל להמשיך לקלוע כך הוא יקנה לעצמו מקום ברוטציה של קבוצה שמעמדה אמור לנסוק העונה בהשוואה לשנה שעברה

דוונטה גרהאם: אחרי עונה של עליות וירידות, גרהאם ירצה להראות שיש לו ערך כשחקן משלים בקבוצת פלייאוף, גם הוא מספק קליעה כמיומנות עיקרית ויצטרך להראות יציבות

ככלל אני חושב שיש יותר מדי הייפ סביב הספסל של הפליקנס וזה קצת מעוות את התמונה לגבי היכולת האמיתית שלהם, עם זאת לגריפין יש הרבה מאוד נכסים ויהיה מעניין לראות אם ישתמש בהם כדי לחזק את הספסל ולהפוך אותו לכזה שמתאים לקונטנדרית.

החמישייה:

סי ג'יי מקאלום: מקאלום הוא הוטראן בחבורה של שחקנים צעירים, הוא זה שאמור לדעת מתי ללחוץ על הגז שהוא ברנדון אינגרם ומתי ללחוץ על הברקס, ובעונה הקרובה (טפו טפו טפו) הוא יצטרך לנווט את המשחק בין אינגרם לבין ציון וויליאמסון, שני כוכבים סופר דופר מוכשרים שירצו את הכדור, זה יהיה אתגר מאוד מעניין עבור מקאלום, ובאופן כללי התפקוד שלו הוא אחת השאלות המעניינות לגבי הפליקנס. בין היתר מה יקרה אם וכאשר ניו אורלינס תעבור לשחק פוינט זאיון? היתרון של מקאלום הוא שהוא מסוגל להוביל כדור (השחקן היחיד בליגה עם לפחות 22 נקודות ו-5 אסיסטים ופחות מ-2 איבודים ב-5 העונות האחרונות), אבל גם להיות כתובת לקליעה כאשר ההגנה מתכווצת, והיא תתכווץ, מסביב לכוכבים האחרים.

ברנדון אינגרם: 22.7/5.8/5.6 ל- 27.9/6.2/6.2.

זה השדרוג של אינגרם מהעונה הרגילה לפלייאוף, אלה כבר מספרים של סופר דופר סטאר, אני בטוח שאינגרם חושב שהוא כזה, אם ימשיך ככה העונה גם הליגה כולה תחשוב כך, אבל האתגר הגדול שלו הוא למצוא דרך לשחק עם ציון והבעיה היא שאין לכך כל blueprint כי ציון הוא שחקן דורי, מעולם לא היה שחקן כמוהו, ואף אחד לא יודע איך בדיוק הוא ישחק בעונה הקרובה

הרברט ג'ונס: מאוד מאוד מאוד חשוב עבור הפליקנס, בתור רוקי סיבוב שני שאמור להיות נטול אגו, להמשיך לתת הגנה מטורפת (80 חטיפות ו-45 גגות בעונת הרוקי), וקליעה יציבה משלוש במצבים המעטים אך מאוד חופשיים שהוא אמור לקבל. אם הוא לא יקרוס תחת הלחץ של הציפיות, כאלה לא היו ממנו ספציפית ומהפליקנס בכלל בעונה שעברה, יהיה קלף מאוד משמעותי.

ג'ונאס וולנצ'יונס: הנה עוד שחקן שיהיה מאוד מעניין לראות כיצד הוא משחק לצד ציון. צריך להגיד שהוא בהחלט השחקן הנכון לשים לצידו שכן הוא מסוגל לשחק בחוץ ובפנים באותה אפקטיביות וכך בהנחה שהפליקנס יצליחו לשים את הסכמות ההתקפיות הנכונות השניים אמורים להשלים אחד את השני בצורה מצויינת.

הכוכב:

ציון וויליאמסון לא שיחק כדורסל מקצועני מאז ה-4 במאי 2021, אבל אלוהים ישמור מה שראינו ממנו באותו רצף של פוינט ציון היה כזה שהספיק לנו כדי לחכות לו שנה וחצי. שאלת הפציעות היא השאלה הגדולה לגביו אבל בואו נשים אותה בצד כי היא פשוט לא מעניינת.

ומרגע ששמנו את זה בצד הראש פשוט מתפוצץ מאפשרויות. בואו רגע נגדיר את ציון כדי להבין על מה אנחנו מדברים כאן?

מפלצת אתלטיות וסייז, עם אינסטינקטים של ניהול משחק כשל גארד (מהלכי הפיק אנד רול שלו הובילו לנקודה בממוצע למהלך בעונה היחידה שלו בליגה), שמסוגל לקלוע משלוש בלא קושי, לחדור על כל שחקן ולסיים בצבע בעוצמה או ברכות.

עכשיו בואו נסתכל מה יש לצידו?

מקאלום בא לחסימה ומתפנה לשלשה, מה בדיוק תעשה ההגנה ברגע הזה?

ציון מקבל כדור בצבע כשארבעה קלעים טובים לשלוש מתפרסים מסביב, על מי אתה מוותר או שאתה פשוט מתארגן לצאת להתקפה בצד השני?

ציון לבדו הופך את הפליקנס לחובת צפייה, השחקנים מסביבו הופכים אותם לפוטנציאל אמיתי לאתגר כל קבוצה במערב.

תחזית אופטימית:

ביל סימונס אמר משהו נחמד על המזרח שאני חושב שדיי תופס גם על המערב: אם תבואו לקהל האוהדים של 8 הקבוצות המובילות ותגידו להם שהם ישחקו בפלייאין הם יחטפו עליכם את הג'ננה, אבל שתיים מהקבוצות האלה ימצאו את עצמן בדיוק שם.

ווריורס, ממפיס, סאנס, קליפרס, דאלאס, דנבר, מיניסוטה וניו אורלינס. ועוד לא דיברתי על הלייקרס ואפילו על פורטלנד.

התרחיש האופטימי עם כן הוא קודם כל שציון נשאר בריא ומראה שהוא מסוגל לשחק כדורסל באופן רציף בלי קשר לשאלה איפה הפליקנס יסיימו בפועל. לאחר מכן אני חושב שטופ 4 הוא בהחלט תחזית אופטימית עבורם יחד עם מעבר סיבוב שיתן לשחקנים הצעירים האלה ביטחון שהם בדרך להיות קונטנדרים.

תחזית אופטימית מוגזמת:

ציון הופך להיות השחקן הכי מסוכן בליגה והפליקנס למרות ירידה מסויימת בהגנה הופכים למכונה בלתי עצירה בהתקפה, הם מסיימים במקום הראשון במערב כשהם מנצלים את העובדה שהווריורס שומרים כוחות, עוברים את מיניסוטה בסיבוב הראשון ואת לוקה בסיבוב השני ומפסידים בסדרה צמודה עם הווריורס אבל ממצבים את עצמם כקבוצה הבאה בתור לכתר המערב אחר שהווריורס יסיימו את דרכם.

תחזית פסימית:

נתעלם מהאפשרות שציון נפצע כי זאת לא תחזית פסימית זאת תחזית קטסטרופלית.

התחזית הפסימית היא אם כן דריכה במקום תוך מרמורים על כך שהקבוצה לא מצליחה לאזן בין שלושת כוכביה שאינם מרוצים מכמות הכדורים שהם מקבלים בהתקפה, השימוש בציון חורק, ההגנה נראית קטסטרופה והפליקנס מסיימים במקום ה-8 ומודחים בפלייאין.

תחזית ריאלית:

סיום באחד מ-6 המקומות הראשונים נראה בהחלט ריאלי, והוא צריך להיות השאיפה של הקבוצה הזאת – התקדמות היא שם המשחק. לאחר מכן הדחה בסיבוב ראשון צמוד לא תהיה יותר מדי כואבת ותאפשר לקבוצה ללמוד מה היא צריכה לעשות עוד כדי להתקדם ולהפוך לקונטנדרית של ממש.

לפוסט הזה יש 125 תגובות

  1. זאיון (בריא ובכושר) הוא התוספת שאמורה להכניס את הקבוצה הזו לפלייאוף בלי משחקי הפלייאין. ולפחות לפי ההכנה הוא נראה מוכן. עכשיו שאלת השאלות עם זאיון ואינגרם יכולים לשחק ביחד (כי אם לא אינגרם יצא לשוק למרבה במחיר).
    הטרייד על מקולום היה בול פגיעה, גם בתור הוטרן האחראי על המגרש ובחדר ההלבשה וגם בתור סקורר שיכול לשחק עם ובלי הכדור.
    .
    דיוויד גריפין (שמיהרו להשמיץ) וטרז'ן לנגדון עושים שם עבודה מצויינת.

  2. בספר שלי הפליקנס מופיעים בפרק של טורונטו וקליפרס, כלומר מועדונים שמבטיחים הרבה ומאכזבים הרבה… אז אני אאמין שיש שינוי רק כשהוא יקרה ולא שניה קודם לכן.
    ועדיין, אני נאלץ להודות שהקייס לטובתם מבוסס מאד – אחלה ניתוח, תודה רבה דור.
    האלבראדו הזה חסר מורא ברמות מאנואיסטיות – פשוט מלך.

    1. לא יודע אם ראית אבל בחזרה לדיון שלנו על ההארכה של נאנס ג'וניור – הוא לא יוכל לעבור בטרייד העונה.

        1. כן. בכל פעם שההארכה היא מעל לגבול הסטנדרטי (דהיינו זה של שחקן שחותם בקבוצה ללא זכויות בירד) בגובה החוזה, באורכו או באחוז ההעלאה משנה לשנה השחקן לא יכול לעבור בטרייד למשך חצי שנה.

          1. הלמה הוא כדי שקבוצות לא ינצלו את היתרון שיש להם בהחתמת שחקנים אצלם כדי לתת לשחקן חוזה ולהשתמש בזה ישר בטרייד.

  3. תודה
    אני אלך עם הריאלית. ראיתי את ציון אבל לא ראיתי אותו ממש קופץ במשחק ההכנה.
    ונצלש, מה סיפר קייסי ג'ונס על לארי בירד באותו המשחק מול הסופרסוניקס:
    “We are playing in Seattle. Five seconds left on the clock and the score is tied and it is our timeout. In the huddle, I am thinking Xavier McDaniel is guarding Larry. So I said, “Now Kevin, you take the ball out and get it to Dennis and Dennis you can finish that.” Larry said, “Why don’t you just give me the ball and tell everybody else to get the hell out of the way?” So I said, “Larry you play, and I’ll coach.” And he said, “All right.” So I said, “Dennis, you take it out and you get it to Kevin. Kevin you get it to Larry and everybody else get the hell out of the way.” That is communication.
    “Before the timeout was over, he leaves the huddle, and I said to myself, where is he going? And Xavier was right there and Bird said, “Xavier, I’m getting the ball. I’m going to take two dribbles to the left. I’m going to step back behind the three point line and stick it.” And that is what he did. So when he stepped back behind the line and released the ball, as soon as he released it, his arm was still in the air going to the dressing room. Game over.
    לארי כבר היה בדרך לחדר ההלבשה כשהשלשה צללה בווישששש אדיר.

    1. יש גם את הסיפור/אגדה על החיובים באימון עם אחד הצעירים (לא זוכר מי) שהוביל על בירד 4:0 במשחק עד 5. הצעיר אמר ״תראו אני מנצח את בירד בחיובים״ אז לג׳נד לקח את הכדור מטר אחרי השלוש ושם 5 רצוף וניצח 5:4

      1. יש אינספור סיפורי לארי בירד מצוינים. גם זה שכאן למעשה איחוי של שני סיפורים שונים – אחד מול הסאנס (שבאמת היה שלשה על הבאזר) ואחד מול הסוניקס בוא הוא קלע על האקסמן.

  4. הפליקנס נראו טוב בסוף השנה שעברה ולראשונה זה הרבה זמן תהיה המשכיות כאשר ממש כל הסגל נשאר וההנהלה סגרה את הגרעין המרכזי לכמה שנים קדימה. עכשיו כדי שכל זה יצליח וויליאמסון צריך להישאר על המגרש ולהיות הכח הדומיננטי שהוא הראה שהוא יכול להיות.

  5. אחלה פרוויו לקבוצה.
    הם אכן נראים מוכנים ךעונה על בל עבורי השאלה הגדולה היא מה יהיה בחדר ההלבשה.
    או סקנדל או פסטיבל, וזה מה שיקבע איך יסיימו את העונה
    😊

  6. הפליקנס ללא זאיון היו שווים פלייאין, והגיעו לפלייאוף בזכות ולא בחסד. אינגראם לגמרי כוכב שעושה Step Up בפלייאוף, ומקולום הוא האיש הנכון בזמן הנכון עבור ניו אורלינס.
    לפי הדיבורים שהגיעו לתקשורת בארה"ב, זאיון משתלב מעולה בסכמה של הקבוצה ויש לו כימיה טובה עם כולם, כולל הרוקיז החדשים שהצטרפו בשנה שעברה.
    הרב ג'ונס – חומר של DPOY לעתיד, לחלוטין אבן בניין בקבוצה הזאת. גם נוכחות של אנרג'ייזר מהספסל כמו חוסה אלבראדו תורמת. מעבר לזה ולנצ'ונאס מאוד מתאים למשחק הפנים של זאיון כגבוה שגם יכול לרווח.
    באופן כללי, הפליקנס בנויים מאוד טוב ועוד בחרו בלוטרי העונה את הבחירה של הלייקרס. פתאום גם דייסון דניאלס יכול להיות שווה משהו ואם לא, הוא בעל ערך טרייד עם אחת הטנקריות.
    אם זאיון ישאר בריא (וזה סימן שאלה, למרות שנראה שזאיון מכוון להפוך אותו לסימן קריאה) העתיד של הפליקנס בשנים הקרובות נראה בהיר ומבטיח. העונה הם יעשו פלייאוף לטעמי, טופ 6 במערב, בעונות הבאות תצמח בנולה קונטנדרית.

      1. נחיה ונראה
        לטעמי, שילוב שלו עם הקליעה שאינגראם ומקולום מביאים יעשה את העבודה גם בפלייאוף, אבל רק מבחן הזמן יגיד.

  7. תיקון – לגבי טריי מרפי הוא בחירת סיבוב ראשון בחירה 17 ולא סיבוב שני כמו שנכתב
    לא להאמין שהפלקינס מגיעים לתחילת העונה וסוף סוף מדברים על קבוצת פליאוף לגיטמית וסוס שחור לגמר המערב.
    גריפין תיקן את כל הטעיוית שעשה בקיץ שעבר בטרייד של אדמס בלדסו לממפיס והויתור על לונזו.
    העונה גריפין עשה את כל המהלכים הנדרשים שהם בעיקר שמירה על הקיים שנראה שנה שעברה מצויין .
    מבחינת כישרון נטו בחמישייה פותחת פליקנס לגמרי טופ 5 בליגה , נשאר כמובן לעבוד על החיבור ולצבור ניסיון .
    כמובן בדבר העיקר צריך לראות זה החיבור של זאיון אינגרם , לא שהם דורכים אחד על השני אבל פשוט שיש עוד כוכב לידו אינגרם עוד צעד אחורה וקצת נעלם .
    מקווה שוילי ידע לעשות סדר בסגנון משחק שיוציא את המיטב משניהם .
    מבחינה התקפית פשוט קבוצה מצויינת עם מקולם זאיון אינגרם יונאס , חסר עוד איזה צלף שאפשר להביא עוד במהלך העונה .
    לגבי ההגנה שתמיד הייתה החולשה שלנו , בחמישייה יש רק את הרב ששומר מצויין השאר בינוני מטה אך בספסל יש את חוסה אלברדו דיסון דאנילס וגם למרפי יש פוטנציאל להיות שחקן הגנה טוב .
    התקרה של הקבוצה היא פינלס במקרה הרע תיהיה בפליאין .
    מילה לגבי זאיון , באמת מעניין לראות אם נראה סוף סוף את זאיון של הקולג שהיה פשוט נלחם בכל מהלך גם הגנה .
    זאיון נראה שונה מכל השנים עד היום , סוף סוף הוא מחייך ונראה שמרגיש חלק מהקבוצה ושמח להיות בה , דבר שאמור לתת את אותתיו במשחק שלו להרים אותו לגבהים שציפו ממנו.

  8. אין איפה לפרוק אז אשים את התסכול הזה כאן:
    הלייקרס ה…. (!?%^?!#) האלה לא מבינים את הקארמה של העונה עם משחקי הקדם עונה האלו?! זורקים ___ ולא משתפים את רוב הסגל, ובסוף יוצאים ווינינג-לס מהתקופה הזו ואז זה גם זולג לעונה.
    זה קרה להם גם עם קובי בעונת ה"גלקטיקוס" וגם שנה שעברה. קחו את עצמכם ברצינות כבר! הפסד שלישי רצוף בלי אף ניצחון.

      1. קלע 4 נקודות גדולות
        חחחחח חכה חכה
        אני מסכים עם ינון למעלה הפסדים בפרי סיזן זה קארמה רעה
        הנטס והלייקרס זה גלמים, לא מבינים את החיים
        חחח

        1. את מי מוציאים להורג היום דה שוט?
          שלחתי את הרכב לניקוי וצחצוח שיהיה חמים ונעים כשאתה ושי תעשו תלמה ולואיז

          1. אני במערב על שתי עגלות
            הקליפס והזאבים
            וכמובן על העגלה של ראס
            קליפס מקום 2/1
            מיני מקום 6-4
            ראס בעונה לפנתיאון (במסגרת המגבלות)
            במזרח נטס
            והסלטיקס זה בלוף
            😎

            1. תודה
              🙂

            2. באמת תודה דה שוט על הסלטיקס.תמשיך בעבודה הטובה

            3. יואל, כשהזמן יגיע הדהשוט ידאג לדפוק תעסק.

            4. חחחחח
              קורקטמונדו
              😉😉

  9. תודה דור על הפריוויו. כל עוד בריאותו המוטלת בספק של ציון לא תוכיח אחרת אינגרם הוא הכוכב של הקבוצה הזו. אני עדיין חושב שבמערב הם לא מעל מקומות 7-8. הדחה בסיבוב ראשון נראית שוב הגיונית . אם זאיון מגיע לאזור 60 משחקים בעונה הזו שו הצלחה משגשגת של הקבוצה .

  10. צפוף ברשימה לפליאוף.אבל כמו כל שנה לפחות 2 כוכבים בכל אזור יפצעו (לא מאחל לאף אחד אבל זו הסטאטיסטיקה) והקבוצות שלהם תיפולנה בדרוג.
    .
    אני עוד לא רואה את אינגרם וציון משחקים ביחד. הבעיה הוא ציון. הוא שחקן ללא עמדה. אם וילי גרין יצליח לפתור את הבעיה הוא יהיה ראוי לתואר מאמן העונה.
    .
    אני הערכתי שדרימונד גרין יקבל השהיה לכמה משחקים אבל ההנהלה החליטה על צעד הרבה יותר קשה. סימנו לו את הקו בחול. עוד פעם אחת הוא עובר אותו הוא עף מהקבוצה. מירס וקר היו במסיבת העיתונאים כדי להפגין את העיפות מהצורך להתעסק עם גרין וקרי היה שם כדי להבהיר שהוא ואיגואדלה תומכים בפול ומאד מאוכזבים מגרין ויותר מכל. הם תומכים בהנהלה ובהחלטה שלה.
    .
    הכל כסף. כתבתי כבר על זה אז לא אכנס לזה שוב אבל נקודה נוספת היא היצוג של גרין על ידי ריץ פול. פול הוא לא סוכן רגיל , הוא זרוע של לברון. הנהלת ג"ס מעולם לא השתגע על זה אבל זו זכותו של גרין לבחור לעצמו איזה סוכן שהוא רוצה. מצד שני, נשפך שמן על המדורה והאצבעות מצביעות על ריץ פול וחבורתו. הרבה דם רע.
    .
    ג"ס צריכה את גרין. איתו היא טובה יותר. היא גם מוכנה לשלם כסף במסגרת האפשרויות שלה. אבל אם הוא יהיה הגורם לפגיעה במורל הקבוצתי ולשיבושים בהכנות לעונה החדשה (שה מה שהוא עשה) אז ילמדו להסתדר בלעדיו. גרין נשלח הביתה ליומיים לחשוב על עתידו.

    1. הנרגן היכן אתה רואה עונש יותר קשה? מאיפה אתה מביא את הדיווח הנוכחי? בנתיים ממה שקראתי ההנהלה טיאטאה את זה מתחת לשולחן. היה ברור שהדיווח של כריס היינס שקרי, גורדן פול הוא אחלה ילד.

      קרי דיבר על הסיטואציה ועל פול ונתן ביקורת מרומזת על גרין:
      “There was a specific tweet that was put out yesterday insinuating that [Poole’s] attitude or something has changed … it’s absolute BS,” Curry said to reporters. “Andre [Iguodala] addressed it yesterday with his tweet, and we can kind of leave it at that. [Poole] has been great, there’s nothing that warranted the situation yesterday, to make that clear. But it’s also something that, I feel like, will not derail our season and what we’re trying to do.”

      “It’s a situation that could have been avoided,” Curry said, per 95.7 The Game. “But there’s a lot of trust in the fabric of our team and who we know those two guys to be.”
      .
      אני אתייחס גם לחלק השני חברי ״ג"ס צריכה את גרין. איתו היא טובה יותר. היא גם מוכנה לשלם כסף במסגרת האפשרויות שלה״- גולדן סטייט יכולה לשלם לגרין הארכת מקס אם היא תבחר בכך, בכך, ההנהלה וקר פשוט לא מאמינים שהוא שווה את זה ובצדק בטח בירידה החדה ביכולת.
      הגדולה של הנגר גרין במערכת של גולדן סטייט זה שהוא מבין ומכיר כבר בשינה את השיטה והוא טוב ללוחמים בהנעת הכדור, ובהגנה הקבוצתית למרות שבפלייאוף הוא בלא מעט משחקים היה חסרון התקפי בוהק.
      .
      הבעיה אצל גרין שהשתן עלה לו לראש, לפני כמה שנים הוא שם אותו ואת קרי וקליי באותו משוואה, גרין לא מבין שבמערכת אחרת אין את הגארדים שנעים ללא הפסקה וקולעים מכל מקום והחסרון ההתקפי שלו יבלוט מהר מאוד.

      1. גרין הוא בריון
        אלופות צריכות אחד כזה
        לא נעים להודות
        חייבים מישהו שמוכן להתלכלך וגם שישמור על הנסיכים
        פרקינס, מטה וורלד פיס, הורי, פורטיס, דווייט (על יוקיץ בבועה), לאורי, בירדמן והאסלם, טייסון צ׳נדלר…
        ופעם ליימביר ומהורן, מק׳הייל (רצח עם המרפקים) ורודמן.
        כל אחד מהם בדרכו

      2. עונש יותר קשה כי אין עונש. לא משחקים אתך יותר. עוד פעם אחד ואת עף מכאן. מה שנאמר על ידי מיירס זה שדרימונד חוזר לאימונים בשבת (יומים בבית) והעונש יהיה פנימי (שזה שום כלום). אבל האופן שבו הדברים נאמרו ושפת הגוף היתה, עד כאן.

        1. חחח זה מזכיר לי כשהייתי מאיים על הבת הקטנה שלי שיותר אני לא לוקח אותה לגינה והיא הייתה אומרת לי (בגיל 5) ״אתה תשכח״
          🙂

            1. אנחנו דור ה-x של ההורים
              הילדים עושים לנו בית ספר
              🙂

      3. גרין לא טיפש. הוא מבין הכל, לא אוהב בהכרח מה שהוא רואה אבל מבין הכל. הוא רוצה כסף ותהילה. הוא לא רוצה כסף בדטרויט שיבוא תמורת משחק עם ילדים במקום משחק עם קרי וקלי ולא מרוצה מההבנה שג"ס מוגבלת ביכולת לשלם לו, לא כל כך בגלל שהבעלים קמצן כמו סרבר אלא בגלל העומס של תשלומי המס.

        1. עומס על מי? גולדן סטייט היא הקבוצה הרווחית בליגה אני לא מדבר בכלל על הערך שלה. הבעלים רוצה להרוויח יותר ואמר מספיק ובצדק גרין לא שווה מקס, גולדן סטייט לא מוגבלת ביכולת לשלם לו.

          1. טים קווקאמי, שיש לו מקורות בהנהלת ג"ס אמר שהוא שמע ששנה שעברה הם הפסידו כסף פעם ראשונה מאז לייקוב וגרובר קנו את הקבוצה. זה אותו כתב שדיבר על הכנסות של 600 – 700 מיליון (כולל מקומפלקס הנדלן, קונצרטים וכו) אבל אין קושי לשחק במספרים. מספיק שהחזירו בפרעון מוקדם הלוואות שלקחו לבנית האולם והם יכולים לטעון להפסד.
            .
            בשנה הבאה אחד מהארבע: גרין, קלי,ויגס,פול לא יהיה כי המחיר יגיע ל 500 מיליון. אני חושב שזה יהיה קלי אבל כנראה גרין חושב שזה יהיה הוא ולכן הוא עצבני. הדבר היחיד שיכול למנוע את זה זה שינוי בחוקי המס בהסכם ה CBA המחודש

            1. על איזה עונה אתה מדבר?

            2. 23-24

            3. שהם הפסידו לראשונה כסף…

            4. זו שנגמרה. שמעתי אותו אומר את זה ב פודקאסט, לא ראיתי שכתב את זה. אף פעם אי אפשר לדעת את האמת בנושא הזה. הקבוצות לא חייבות לפרסם ובכל מקרה הן יכולות לשחק בספרים (בצורה חוקית).

            5. בעונה הקודמת הם כבר היו במינוס.

            6. ואני חושב שיש מצב שבעונה שנגמרה הם יצאו בפלוס.

    2. ולחלק הסופי שמשום מה נחתך לי, הכעס של גרין על המערכת של גולדן סטייט מוצדק בחלקן, גרין לא היה צריך להוציא אותו על פול שלא אשם בדבר.
      לא הגיוני שמצד אחד קר והמערכת מלקקים לו ומצד שנים לא מוכנים לתגמל אותו כספית, בסוף מילים הם רק מילים.

      1. פול ממש לא אחלה ילד
        הוא שחצן ויהיר מהיום הראשון
        בלי בכלל לדעת מה קרה שם (כי זה לא מעניין) – אני עם גרין

        1. דה שוט העיניים לא עובדות כמו פעם? גם לי זה קרה בעברי, אתה מתבלבל בין הגמד של גולדן סטייט לגמד של אטלטנה (:

            1. לפי מה שזכור לי יצא תקו עם בנפיקה (: אמרתי לך מבחן אותו באלופות לא מול ילדים בליגה הצרפתית. הרובוט הנורווגי לא אנושי הולך לשבור כל שיא אפשרי

            2. מקבל
              👍👍
              גם במונדיאל
              האלאנד זה דוראנט בגולדן סטייט. פסיכי לגמרי. אם סיטי לא זוכים ב-UCL פפ צריך לעבור להחליף מקצוע
              🙂

        2. נכון, פול קשקשן אימים. לפני שנתיים (אחרי שנת רוקי לא מלהיבה) במשחק טרום אימון פנימי חיברו לו מיקרופון, הבחור לא הפסיק לדבר, מעיר לזה משבח את זה אומר לזה לאן לזוז. תאום של גרין.
          אבל בחדר ההלבשה אוהבים אותו והותיקים מעריכים את התרומה שלו בפליאוף.

          1. פול הוא שחצן שאין לתאר. מזכיר לי את העכבר שדוהר על הפיל , מסתכל אחורה וצורח איזה ענן אבק אנחנו עושים !!
            אני בכלל לא בטוח שבקבוצה אחרת הוא נותן כאלו מספרים.
            מעדיף שחקנים כמו וויגינס שנתן עונה מופתית והיה הכח השקט באליפות הזו.

  11. אחת הקבוצות המעניינות השנה. איך הכל יתחבר שם זאת שאלה מעניינת. אני רואה שתי בעיות – קודם כל ההגנה של החמישיה. אין שומרים אישיים טובים אולי חוץ מג׳ונס ואין רים פרוטקטור, אבל יש המון פיזיות עם יונאס ציון וג׳ונס מה שאולי יקזז את החסרונות. נקודה שניה היא שאין שם רכז. לבנות על מקולום בפוינט נראה לי טעות גם בגלל שהוא לא 1 טבעי וגם בגלל שככה הפליקנס יפסידו אותו בשוטינג ואין לו שום סיכוי להתמודד הגנתית עם כל הפוינטים הזריזים. גרהאם הוא גם יותר קלעי אז אני מהמר שנראה הרבה דקות של אלבארדו.
    תודה רבה דור על פריוויו מצוין

  12. אחלא פריוויו אבל שאלת השאלות היא כמובן אם ציון מסוגל להחזיק עונה מבלי להיפצע ואם הוא מנהיג שיכול להוביל קבוצה בפלייאוף.
    הם בהחלט מסוגלים לעבור סיבוב פלייאוף ושם זה ייגמר לדעתי- המערב כשרוני וצפוף מדי

  13. אני חושב שאתה טיפה מגזים בהערכות שלך לגבי זאיון. פוינט זאיון רק התחיל כניסוי ולא ממש הספיק לתפוס תאוצה לפני הפציעה, קליעת שלשות ללא קושי מעולם (אולי חוץ ממשחק הבכורה) לא היה משהו שהוא הספיק להראות בליגה, וחובת צפייה אני מניח שזה עניין סובייקטיבי כי הוא בדיוק מסוג השחקנים שלא הכי מעניין אותי למשל לראות.
    מצד שני, הוא בבירור בא לפתיחת העונה במוד שהוא לא צריך להוכיח כלום, אבל הוא יוכיח לכל אלו שקשקשו והמציאו שטויות סביבו עוד מלפני שהוא בכלל נבחר בדראפט. שחקן, טנק כזה שכאילו נע על אופנוע פעלולים, עם דרייב כל כך בלתי עציר – יש לנו כבר שתי דוגמאות לשני שחקנים שמשחקים כרגע בליגה שמינפו את זה לקריירות שכמעט בלתי אפשרי להשתוות אליהן. ואם אתה רוצה להמשיך את הסצנריואים שלך – תאר לך הכדור בכלל אצל היריבה, הרב ואלבראדו פתאום מופיעים מהצדדים וזאיון כבר מתחיל בריצה לצד השני. זו שלישייה שנבנתה לרוץ ביחד, מילולית.
    .
    אה, ואני אוהב דווקא את אינגראם. השחקן שהיה לו הכי הרבה מזל לצאת מהלייקרס ההיא (לא חושב שהוא היה מוצא את עצמו ככה ליד לברון).

            1. לא היה רחוק מזה

    1. פאק, דריי פשוט לא מסוגל לסבול את המחשבה שיהיה מישהו בקבוצה שלו עם פה יותר גדול (ועוד שירוויח יותר ממנו).
      היית מצפה ממנו להתבגר קצת בשלב זה של הקריירה והחיים.

      1. ללא ספק מכוער מצידו של דריי, למרות כישורי האיגרוף.

        פול קצת חם מזג, לא טיפוס רגוע וילד טוב כמו סטף , קליי, וויגס ולוני. אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות של דריי.
        לפי השמועות , סיכוי טוב שעד ה-17.10 , שזה הדד-ליין עבור ג'ורדן פול לקבל הארכת חוזה , הווריורס יחתמו איתו.
        אז פול לא הולך לשום מקום . ודריי , למרות שאני אוהב אותו, והוא לבנה חשובה בחומה של הלוחמים ( בלעדיו לא היתה אף אליפות – לתשומת ליבך, שמעון ), יצטרך להירגע , או שהוא יהיה זה שייפלט החוצה.

        1. דריי יפלט החוצה וזה ללא ספק הסוף של ג"ס.
          מחוץ לחממה הזאת מהשופטים הוא לא יקבל יותר הנחות כפי שקיבל עד כה!

            1. עם כל זה שאני לא סובל אותו, אין שחקן אחד באן בי איי שיודע כמו גרין לשחרר ולשמור על סטף כמו גרין. זה פשוט.
              שןם בריג'ס לא יתן את אותו השחרור לשלשה לא ג'ף, לא בו ולא האבא לוייד.
              אגב, הסדרה החדשה של ג'ף בנטפליקס מעניינת.

      2. גרין תריך לקבל על האגרוף הזה עונש קשה, הדביל חושב הוא גורדן שיכול לאגרף אנשים ולא יעשו לו כלום. מה זה גם אומר לשחקנים גרין משחרר למישהו אגרוף ולא חוטף קנס או השעייה?

          1. אין לך מושג, דריי הוא אולי סופר נגר אבל אין עוד שחקן באן בי איי כמוהו. לו יש 4 טבעות כמו ללברון.
            הסטייקים היו היום בלי טבעת אחת בלי הדפקט הזה. הוא מה שסטף וקלי היו צריכים בשביל להגיע למה שהגיעו. הם לא היו עושים את זה בלעדיו והוא לא היה עושה את זה בלעדיהם. אגב, אם לג"ס לא היה דריי, לשקץ היו היום לפחות 6 טבעות והיה לו טיעון מנצח על מייק.

            1. לשרת לא היה 6 טבעות לא עם דריי וללא בלי דריי, המחשבה שגרין זה מה שאחראי לטבעות בקבוצה שמכילה את דוראנט קליי וקרי וניצחה על ידי התקפה היא לא קשורה למציאות.

            2. חחח רזיאל בדיחה טובה. בלי הנגר הזה ושחקן נורמלי במקומו היו להם 6 7 טבעות

        1. אין שאלה שגרין חיפש את העימות וגם הדחיפה של פול אחרי שדריי נעמד לו על קצה האף לא מצדיקה שחזור של מייק טייסון..
          הגיע הזמן שישב בבית ויירגע קצת. בסדרת האליפות שנה שעברה הוא הושב על הספסל חלק מהזמן והקבוצה
          תיפקדה יופי

    2. קודם כל וכמו תמיד, פאק TMZ. אבל זה בלי קשר.
      ועכשיו למרות השבועיים האחרונים כריס היינס, ווג' ושאמס ימשיכו בעבודתם הרגילה וימשיכו לתאר את הספינים שהמקורות רוצים בלי אפילו מכה קלה בכנף.

    3. אם אתה דוחף מישהו ומקבל נוקאווט כנראה שהיית צריך שיעור לחיים. קצת פחות יהירות.
      .
      “Everyone has a plan until they get punched in the mouth.”

    4. אף אחד לא יודע מה פול אמר לו
      אני הראשון כאן שזיהה את ״בעיית״ האופי של פול כבר בשנה שעברה. צריך שניים לטנגו.
      כתבתי במרכאות כי לא בטוח שזאת בעייה. אולי זה אופי שיקדם את פול. בכל מקרה תקרית כזאת באימון היא דבר די חריג.

      1. האמת שאחרי צפייה חוזרת – גרין לגמרי הגזים. לא עושים דבר כזה. ראיתי בחיי תקריות דומות אבל זאת מכה מרושעת במיוחד. מעניין שהחליקו לו את זה.

      2. מה פול כבר יכל להגיד לו?

        1. ביץ אס ניגה איי און יו לוק את מיי בנק אקאונט אנד יורס נקסט וויק

        2. ביץ אס קרפנטר ריידינג און סטףס אס אול קרייר דאם ניגה

        3. אחרי זריקה לסל ושבירת קרש או איירבול – פאקן לודקריס

        4. גו טו kd ביץ ווי דונט ניד יו

        5. כל התשובות נכונות

  14. דור – תודה רבה על פריוויו נהדר. איכשהו התגובות בפוסט הפכו לדיון על דריימונד גרין, לרגע לא הייתי בטוח איפה אני כותב 🤔
    בכל מקרה – מאמין שהפליקנס יהיו על גבול פלייאין/פלייאוף – כלומר יסיימו מקום 6-8 כזה. אבל אם הכל יילך חלק עם ההשתלבות של ציון, אז הם בהחלט מסוגלים ליותר מזה. לדעתי הוא יצטרך איזה לפחות את העונה הזאת להסרת חלודה והשתלבות מחדש במערך הקבוצתי, ולכן קשה לי להמר שהכל יילך שם חלק.

  15. פוטנציאל לסינדרלה של הליגה, ואם כולם בריאים וזה נראה טוב, גם פוטנציאל לעוד טרייד שיביא אותם לדרגת איום אמיתי.
    צריך להזכיר גם את הרננגומז שיהיה חלק חשוב בספסל ותמיד נותן תפוקה כשמקבל דקות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט