פריוויו 2022-3: דאלאס מאבריקס / עמיחי קטן

העונה שעברה:

מאזן: 52- 30. מקום 4 במערב. ניצחון 4- 2 על יוטה בסיבוב הראשון ו-4- 3 על פיניקס בסיבוב השני לפני הפסד 4- 1 לגולדן סטייט בגמר המערב.

מאמן: ג'ייסון קיד. התחיל את הקדנציה בדאלאס לפני שנה, כך שהמאזן שלו בקבוצה זהה למאזן של העונה שעברה.

התחזית הריאלית של גילעד זריצקי לפני שנה התבררה כקרובה ביותר. לוקה אמנם פתח פחות טוב את העונה הסדירה ובקושי נכנס לחמישיית העונה, בלי להיות פקטור של ממש במרוץ ל-MVP, אך המאבס המשיכו את התהליך החיובי והגיעו לגמר המערב, בדומה לתחזית שלו.

העונה הזאת לא נפתחה כל כך טוב מבחינת דאלאס, ובעיקר מבחינת לוקה דונצ'יץ' שסבל מפציעות ומכושר משחק פחות טוב, ואחרי 35 משחקים המאבס עמדו על מאזן 17- 18 שלילי כשלוקה החמיץ 14 מתוך אותם 35 משחקים, ובאלו שהוא שיחק המספרים שלו היו 25.6 נקודות, 8 ריבאונדים, 8.5 אסיסטים, חטיפה ו-4.6 ב-44.7% מהשדה, 32.6% לשלוש, 51.1% אפקטיבי ו-69.8% מהקו, הנתונים הרעים ביותר שלו מאז עונת הרוקי.

נקודת המפנה הייתה המשחקים ה-34-35 של העונה, שני האחרונים לפני החזרה של לוקה. שניהם היו נגד סקרמנטו בחוץ, ובעוד שהראשון הסתיים בשלשת ניצחון של סקרמנטו עם הבאזר, השני הסתיים בניצחון קליל של דאלאס שהחל רצף של 6 ניצחונות ו-10 מתוך 11 הבאים, ואחרי זה דאלאס כבר היו בעמדה טובה במאבקי המיקום המערביים.

מאז, לוקה החמיץ רק 3 משחקים ביתר העונה הסדירה, אף אחד מהם לא ברציפות, וגם המספרים שלו השתפרו ל-29.8 נקודות, 9.7 ריבאונדים, 8.9 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-4.5 איבודים ב-46.1% מהשדה, 36.5% לשלוש, 53.7% אפקטיבי ו-75.9% מהקו. כמובן שגם הטרייד שבו המאבס ויתרו על פורזינגיס ובחירת סיבוב שני וקיבלו בתמורה את ספנסר דינווידי וברטנס השפיע על הקבוצה והפך אותה לכזו שמבוססת עוד יותר על צירוף לוקה והקלעים.

על כל פנים, דאלאס המשיכו במומנטום בדרך לעונת 50 ניצחונות ראשונה מאז האליפות ב-2011 ויתרון ביתיות לראשונה מאז, אך הפסידו לגולדן סטייט את הקרב על מקומות 3-4 ודונצ'יץ' הספיק גם להיפצע במשחק האחרון של העונה הסדירה, כשהתרחיש האופטימי היה שבוע וחצי – שבועיים בחוץ שיגרמו לו להיעדר מ-2-3 משחקים לפחות.

היריבה בפלייאוף הייתה יוטה, וללא דונצ'יץ', מי שלקח את מקומו בתור השחקן המוביל היה ג'יילן ברונסון, בעיקר במשחק 2 בו הוא קלע 41 נקודות ומשחק 3 בו הוא קלע 31, ויחד עם הפצצות מחוץ לקשת והגנה טובה, דונצ'יץ' חזר כשהמאבס ביתרון 2- 1 בסדרה. לוקה קלע 30, אבל החטיא בסיום ודאלאס הפסידו את משחק 4, אך הוביל בריחה וניצחון גדול במשחק 5, יחד עם ניצחון דרמטי במשחק 6 ומקום בסדרת הסיבוב השני נגד פיניקס.

ב-2 המשחקים הראשונים בפיניקס, לוקה עמד על ממוצעים של 40 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-7.5 אסיסטים ב-53.8% מהשדה, 42.9% לשלוש ו-62.5% אפקטיבי, אבל גם 6 איבודים למשחק, הגנה לא מספיק טובה שלו ושל הקבוצה כולה, ופיגור 2- 0 בסדרה. על השינוי ההגנתי של דאלאס דובר רבות, אך בקצרה אפשר לומר שהם ניצחו את 3 משחקי הבית כדי לכפות משחק 7 בפיניקס, ובו לוקה קלע 27 נקודות במחצית (נגד הקליפרס במשחק 7 ב-2021 הוא קלע 29 במחצית הראשונה), והסאנס כקבוצה קלעו 27.

לוקה המשיך בהופעות האישיות גם בגמר המערב עם 42 נקודות במשחק 2 ו-40 נקודות במשחק 3, אך ההתקפה של גולדן סטייט הצליחה להתמודד עם הרעיונות ההגנתיים של ג'ייסון קיד, והווריורס היו אלה שהעפילו לגמר עם ניצחון 4- 1 בסדרה, והשאירו את קיד והמאבס לחשוב איך עושים את השיפורים הקטנים שיצעידו אותם עוד כמה צעדים קדימה.

קיץ 2022:

הגיעו: כריסטיאן ווד (בטרייד מיוסטון), ג'יידן הארדי (בחירה 37 בדראפט), ג'אבל מגי (שחקן חופשי מפיניקס), טיילר דורסי (שחקן חופשי מאולימפיאקוס).

עזבו: ג'יילן ברונסון (עבר לניקס כשחקן חופשי), בובאן מריאנוביץ', טריי בורק, סטרלינג בראון, מרקיז כריס (עברו ליוסטון בטרייד).

אחרי הויתור על פורזינגיס בדדליין לא הייתה לדאלאס אפשרות להביא גבוה שימלא את מקומו, וכעת הגיעו שניים כאלה – כריסטיאן ווד על תקן הגבוה הסקורר שקולע היטב מחוץ לקשת, בתקווה שהוא לא יפריע ללוקה, וג'אבל מגי בתפקיד של גבוה מחליף שיכול לתת הגנה, משהו שמאוד היה חסר להם נגד גולדן סטייט.

המאבס נאלצו לוותר על ברונסון שהלך לכסף הגדול של התפוח הגדול, והם יקוו שהחזרה של טים הארדווי ג'וניור מהפציעה שהשביתה אותו בעונה שעברה תמלא את החסר, יחד עם הרכש מהיורוליג, טיילר דורסי הקלעי הנהדר שאמנם חתום על חוזה דו-כיווני, אבל יכול להיות שחקן משמעותי עבורם אם רק יקבל הזדמנות, ואולי גם הרוקי ג'יידן הארדי שעשוי לקבל גם דקות בעמדת הגארד השני.

העונה הקרובה:

חמישייה מסתמנת: לוקה דונצ'יץ', טים הארדווי ג'וניור, רג'י בולוק, דוריאן פיני-סמית, ג'אבל מגי.

שחקנים בולטים בספסל: ספנסר דינווידי, כריסטיאן ווד, מקסי קלבר, דאוויס ברטנס, ג'וש גרין, דוויט פאוול, פרנק ניליקינה, ג'יידן הארדי (?), טיילר דורסי (?).

עמדות 1 ו-3-4 די סגורות מבחינת החמישייה ואין שום סיבה שהיא לא תישאר זהה לזו של העונה שעברה. בעמדה 2, לי נדמה שהנכון עבור דאלאס יהיה להחזיר את הארדווי למקומו טרם הפציעה, ואילו בעמדת הסנטר המאבס השקיעו לא מעט כדי להביא את ג'אבל מגי וכריסטיאן ווד, כשבינתיים הודיע קיד שווד יעלה מהספסל.

מחליפים בולטים:

ספנסר דינווידי צפוי להיות שוב המנהיג של יחידת המחליפים של דאלאס, והשחקן היוצר המרכזי בדקות בלי דונצ'יץ', אולי יחד עם הארדווי שימלא את החלל שהותיר ברונסון, ווד יהיה הגבוה שיודע לקלוע מבפנים ומבחוץ ואפשרות הקליעה הטובה ביותר של דאלאס בקו הקדמי, קלבר וברטנס יצטרכו בעיקר לקלוע שלשות, פאוול ינסה לתת הגנה וסיומת מתחת לסל מעמדה 5, ג'וש גרין יקווה להפוך לשחקן כנף משמעותי יותר דרך ההגנה ושיפור בקליעה, ניליקינה יקבל דקות בעמדה 1 ויתן הגנה טובה, ואני מאמין שלפחות אחד מבין דורסי או הארדי יקבל הזדמנות לדקות משמעותיות העונה.

כריסטיאן ווד הוא עוד שאלת מפתח עבור העונה הזאת והעתיד מבחינת דאלאס. ווד נכנס לעונה האחרונה של החוזה שלו, בה הוא ירוויח 14.3 מיליון דולר, סכום לא גבוה במיוחד עבור שחקן שקלע 19.1 נקודות למשחק ב-57.5% אפקטיבי בשנתיים הקודמות. עם זאת, ווד מעולם לא שיחק בפלייאוף, התמודד עם לא מעט פציעות שיכולות לצוץ שוב ואף פעם לא היה ליד מוביל כדור דומיננטי כמו דונצ'יץ', והמאבס יצטרכו לראות איך משתלב ווד בשיטה שהסתדרה היטב בלי גבוה שזקוק לכדור.

החמישייה:

טים הארדווי ג'וניור הוא שאלת מפתח עבור העונה של דאלאס. בעונת 2021 הוא רשם שיא אישי של 21.1 נקודות פר 36 דקות, ועשה זאת בשיא קריירה של 56% אפקטיבי, כאשר לצורך ההשוואה, ברונסון עמד בעונה שעברה על 18.3 נקודות פר 36 דקות עם 54.9% אפקטיבי. ברונסון אמנם היה גם מוביל כדור שיכול למצוא את האחרים, אבל אם הארדווי יחזור לכושר טרם הפציעה הוא אמור להיות סקורר שני טוב יותר ממה שברונסון היה עבור דאלאס בעונה שעברה.

רג'י בולוק ודוריאן פיני-סמית מקבלים שניהם תפקיד כמעט זהה של שלשות והגנה בעמדות 3-4. פיני-סמית היה זה שהתמודד היטב עם דונובן מיטשל ודווין בוקר בפלייאוף, בעוד שרג'י בולוק הופקד על נטרול כריס פול, והנוכחות של שניהם מבטיחה לדאלאס לפחות 2 שומרים טובים על רוב השחקנים המובילים ב-NBA. פיני-סמית הפתיע כשהיה הקלעי הטוב יותר מבין שניהם בעונה שעברה, אבל גם בולוק נתן אחוזים נאים בפלייאוף והם יקבלו את המבטים הנוחים גם העונה ככל הנראה.

ג'אבל מגי הגיע כדי לשדרג את נקודת התורפה של ההגנה של דאלאס בצבע, כשנכון לתכנון כרגע הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות. מגי הוא ככל הנראה לא שחקן של 30 דקות למשחק, אך כמה מהאלופות האחרונות הראו שהגיוון בקו הקדמי יכול להיות משמעותי, גם כשהסנטר הבכיר משחק כ-15-20 דקות למשחק, וזה אמור להיות התפקיד של מגי כרגע.

הכוכב:

לוקה דונצ'יץ' מוביל את המועמדים ל-MVP על פי יחס ההימורים ועל פי ההערכות, ערב פתיחת העונה, זו השנה השנייה ברציפות. הפעם הוא מגיע אחרי פתיחה רעה לעונה הקודמת, ואולי כמה לקחים על התנהלות נכונה יותר, ואולי גם רצון להתחיל לרדוף באמת אחרי התואר האישי. בכל הנוגע להצלחת הקבוצה, הוא זה שיצטרך למצוא את האיזון הנכון בין המרכיבים השונים של התקפת דאלאס, ולא יזיק אם הוא גם ישפר קצת את ההגנה.

הדומיננטיות של דונצ'יץ' בפלייאוף לאורך הקריירה היא יוצאת דופן, כשהוא רושם נתוני קליעה שבודדים הגיעו אליהם בעבר, מוסיף לכך ניהול משחק יותר מכל אחד אחר מאותם בודדים ומחזיק באחוזי שימוש בכדור גבוהים באופן היסטורי. עם זאת, חלק מהאיזון שדרוש לדאלאס הוא גם היכולת של לוקה לתת לאחרים הזדמנויות, מה שהוא ידע לעשות בפלייאוף שעבר בעיקר עם ברונסון, והפעם יצטרך לעשות זאת מחדש בלי השחקן השני בטיבו מהעונה שעברה.

בגדול, לוקה הוא כבר עכשיו שחקן מספיק טוב כדי להוביל מועמדת לאליפות, ובעונה שעברה הוא הוכיח זאת שוב. השאלה העיקרית היא האם השינויים בסגל חיזקו את דאלאס והפכו אותה למועמדת לאליפות, או לפחות אחת שיכולה לנצל את זה שקשה לציין מועמדת אחת מעל כולן במערב, או שמא המאבס נותרו תקועים במקום או אפילו עשו צעד לאחור. מבחינת שמות על הנייר דאלאס עשו עבודה די טובה, אבל השאלה היא איך הדברים יעבדו בפועל, והרבה מזה על כתפי דונצ'יץ' שינסה להיות גם האחד שהופך את כולם מסביבו לטובים יותר.

התחזית:

תחזית אופטימית:

לוקה לוקח MVP, דאלאס מגיעים לפחות לגמר. דונצ'יץ' ממשיך עם הצגות הפלייאוף שלו, והפעם דאלאס לא פוגשים יריבה עדיפה משמעותית, לפחות עד לגמר, שם יש סיכוי סביר שהקבוצה המזרחית תהיה פייבוריטית מובהקת, אבל בכל פעם שדאלאס היו בגמר זה הסתיים בניצחון של האנדרדוג.

תחזית אופטימית מוגזמת:

אליפות זה מאוד אופטימי, אבל לא בהכרח מוגזם, אז 65 ניצחונות או יותר, הניקס מעבירים את ברונסון לדאלאס בעד ברטנס ודוויט פאוול, לוקה לוקח MVP פה אחד ודאלאס רצים לפלייאוף קליל עם 2 סוויפים ומאזן 16- 2 בפלייאוף. דונצ'יץ' כמובן שובר את שיא הנקודות למשחק פלייאוף של ג'ורדן (63), את השיא למשחק גמר של ביילור (61) ואת השיא בממוצע לסדרת גמר (41.5 של ג'ורדן).

תחזית פסימית:

לוקה לא מצליח להתנהל נכון ולהיות בכושר גופני מתאים, ומחמיץ חלקים משמעותיים מהעונה בגלל פציעה. דאלאס לא מגיעים לפלייאוף או שמגיעים בקושי ומודחים בקלות. אפשרות פסימית אחרת היא שהדברים מסביב לא מתחברים והם מודחים בסיבוב הראשון אחרי סדרה צמודה.

תחזית ריאלית:

דאלאס קצת התחזקו, אבל זו עוד לא קפיצת מדרגה מהסוג שאמור להפוך אותם לקבוצה הטובה ביותר במערב. מקום 2-4 במערב והדחה בסיבוב השני או גמר המערב נשמע ריאלי ביותר.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. הלללוקה
    תודה על הפרוויו
    דאלס היו מדהימים עונה שעברה, במיוחד אחרי הפתיחה המג'עג'עת…
    אם לוקה יהי בריא אני לא יודע איך יסיימו אבל נו האוהדים יהיה כיף לראות
    😍

  2. תודה על הפריוויו עמיחי. עשו עבודה יפה בקיץ עם החיזוק בעמדה 5 של ווד ומגי. לדעתי דורסי יכול למצוא לעצמו דק' יותר ממה שחשב כי מצבת הגארדים המחליפים מלבד דיווינדי די פתוחה. איפשהו בין הפסימי לריאלי שלך, בעיקר כי הלוחמים עדיין פה, ממפיס עדיין פה ,דנבר וקליפרס במידה ובריאות לא נופלים מהם .. יכולים לסיים 1-2 ומנגד גם 5-6…

  3. בלוקה נבטח… אבל עדיין לא מספיק לאליפות.
    המאבס עשו החתמות יפות עם ווד ואחלה גניבת דראפט עם הארדי. יש סגל טוב מסביב לדונצ'יץ'.
    עדיין יש חור עם העזיבה של ברונסון, שלצד לוקה היה עוד מישהו שיכול להוביל כדור ולנהל את המשחק ולהוריד ממנו עומס.
    אולי דינווידי יקפוץ לחמישייה, אבל אז אין מי שינהיג את המחליפים.
    כנראה יגמר בעוד הפסד בגמר המערב

  4. תודה רבה.
    בצער רב וביגון אני מודיע בזאת כי לוקה, ילד הפלא לשעבר, הפך לשיקוץ במשרה מלאה.
    הניצנים תמיד היו שם אבל הלכו והחמירו עם הפינוקים והתפנוקים והחינוך הקלוקל של הליגה.
    הוא בחר בצד האפל, וכיום דיווה, עסוק כל הזמן בשופטים, דריבל-דריבל סטפ-בק משעמם כמו הארדן שמייבש את 4 הקונוסים לצידו שרצים מעלה-מטה. בוחר להעיף סלעים שוב ושוב בלי קשר למשחק, או ליכולת הקליעה האמיתית שלו משם.
    כדורסל יש לו הרבה יותר מהארדן, והוא יכול לעשות סל על כל שומר מכל מקום במגרש, אבל הגינונים ושפת הגוף פשוט מחרידים ושיקוציים לחלוטין.
    אפילו בנבחרת הוא חגג עד השעות הקטנות לפני משחק ההדחה, ובו נצפה אפאטי, לא עולה להתקפה או יורד להגנה כשלא בא לו.
    השם ייקום דמו, ובסטף ננוחם.
    נ.ב: מאוד מוזר שווד עולה מהספסל

      1. לורה כבר שנים מעצבן לי את העיניים עם המשחק שלו. אני פשוט לא נהנה לראות אותו משחק ומוביל קבוצה קדימה. כן הוא כשרוני בטירוף אבל הקבוצה מסביבו בינונית בטירוף ורק בגלל הלוזריות של פניקס הם לא עשו חשבון נפש אמיתי בדאלאס.
        ברגע שהוא ייתקל בפליאוף בקבוצות עם הגנה אמיתית אז ההילה המוגזמת מולו תתגלה

      1. היה מקרה דומה עם טל בנין שאמא שלו תבעה אותו על עמלות שהגיעו לה. זו היתה דרך להחביא כסף מהאישה במשפט גירושים. כי ברגע שבית נשפט אישר, הכסף הולך לאמא ומתחלקים רק בשאר.
        לא יודע מה הסיפור פה, אבל לא כל מה שקורה קורה מעל פני השטח

    1. אמרנו לך את זה כבר לפני יותר משנה.
      לוקה פשוט גאון, הכל אצלו קורה מהר יותר. מה שלקח ללברון 7-8 שנים הוא עושה ב-3.

    2. הייחוס שלך שגוי. זה בדיוק אותו לוקה. הוא לא הפך לשום דבר אחר שהוא לא היה. אתה החלטת שנמאס לך ממנו ושהוא שיקוץ אז כנראה שאתה זה שעבר שינוי.

  5. בס"ד
    תודה רבה.
    יש גם 0וטניצאל לאליפות מפתיע, האבל הוא קטן.
    אם לוקה( אחרי עונה ארוכה ומתישה), ודיוונדי מצליחים לשמור על בריאות וטריות,
    וברטנס חוזר אחורה כמה עונות להיות אחד מהצלפים של הליגה… השמיים הם גבול.

  6. תודה על פריוויו מקיף.
    לוקה אחרי קיץ של משחקים אז די הגיוני שהוא יפתח חלש את העונה.
    שיפרו קצת את נק' החולשה שלהם מתחת לסל אבל איבדו את ברונסון,
    בקיצור הכל תלוי בלוקה ובבריאות שלו .

  7. מסכים עם הפריוויו, התחזקו בקצת בעיקר בנקודת התורפה שלהם של שמירה על סנטרים.
    מבחינת סורינג יחסית לפלייאוף טימי ווד זה גם שידרוג על ברונסון.
    למרות זאת המערב קשוח, וקשה לדעת אם שנה שעברה היה הם או פיניקס.

  8. אני חושב שזו בחירה טובה לשים את הפריוויו של דאלאס מיד אחרי זה של שארלוט. משהו שם פשוט מתחבר. תמטית. פיזית. בעיקר פיזית.
    נראה אם הבחור של שארלוט יצא בצורה נינוחה כמו ההוא שעכשיו בדאלאס שהליגה לא הניפה נגדו אצבע. או אגרוף.
    (מיילס לפחות לא התעלל בשחקני קבוצתו, אז זה יותר טוב איכשהו?)
    .
    שחקני ההגנה של דאלאס עשו עבורה המון עבודה בפלייאוף שעבר, וטוב עבורם שהצליחו לשמור על כולם. אבל בעוד הרעיונות ההגנתיים של קיד עבדו יפה מול פיניקס, מול גולדן סטייט הרעיון הכי יעיל היה שכל הספסל יעמוד ויפריע כמה שאפשר. הליגה איימה כבר שהיא לא מוכנה לזה יותר ותעניש בכבדות על ידי שליחת מכתב נוקשה ביותר עם שפה גסה כמו "מבקשים בכל לשון של בקשה", אם רק היא תראה קבוצה עושה את זה 15-20 פעם במשחק. אז נראה מה הדבר החדש שהפלייאוף הבא יביא איתו.
    .
    לוקה יהיה לוקה. מדהים איך כמעט שום דבר לא זז ולא השתנה במשחק שלו (או בהתנהגות) בשלוש השנים האחרונות. זה היה מדאיג לגבי כמעט כל שחקן אחר בתקופה הזו של הקריירה שלו, אבל אצלו חוסר השיפור הזה התחיל כבר ברמה כזו גבוהה שלאף אחד לא באמת אכפת.

    1. תודה.
      לדעתי, קיד התאהב בשיטה ההגנתית בה הוא השתמש כדי להתמודד עם פיניקס, ולא עשה את מה שהפך את הסדרה נגד פיניקס – התאמות בהגנה עד שנמצאת השיטה המתאימה.

  9. תודה עמיחי.
    .
    לדעתי דאלס אמנם התחזקו בווד וג'אבל מגי (אפשר לחשוב מי יודע כמה זה..) אבל נחלשו מאוד מהעזיבה של ברונסון. לדעתי הוא היה הרבה יותר משמעותי ממה שמייחסים לו.
    לדעתי ידחקו לאזור המקום 6 בואכה פלייאין.

    1. תודה. אני מאוד מחזיק מברונסון וחושב שהניקס יכולים להרוויח הרבה מנוכחותו, אבל התפקיד שלו בדאלאס יכול להתחלק בין דינווידי והארדווי שלא שיחק בעונה שעברה, והחיזוק בקו הקדמי מחפה על זה לדעתי.

  10. היריב הכי גדול של לוקה זה לוקה.
    אליפות אירופה הוכיחה שאין לו את המשמעת העצמית להוביל קבוצה לתואר: אם זאת השתייה החריפה, הלילות עם הבילויים, תזונה לא בריאה או אולי גם הימורים.
    לוקה יכול לעשות גמר, הוא גם יכול לעוף סיבוב ראשון.

    1. מסכים ואף מחזק, אוסיף לפחות לדעתי ללוקה בנוסף לבעיות כושר והרגלים בעייתים, הוא מתחיל להתמכר לזריקות קשות, ברמה שאפילו קרי לא עושה

    2. ילד בן 23 בחופשת הקיץ, מייקל גורדן לא הוביל קבוצה לאליפות, מג’יק שאקיל? וכל אחד מהם היה עושה אורגיןת אחרי משחקים שותה ומהמר למוות. על מייקל אמרו שבלילה של משחק הגמר אכל מגש פיצה ב2 בלילה.

      1. האמת מסכים איתך, נראה לי שהוא עושה חיים בעיקר בקיץ וחוזר לכושר מלא בתחילת העונה וכבר לא מבלה יותר מדי במהלכה

        1. מוסיף, עונה שעברה לוקה הגיע שמן לליגה ובעיית משקל לליגה אבל הוא חזר מהר מאוד לכושר, הקיץ בנבחרת סלובניה לוקה בכושר הטוב ביותר מזה שנים שראיתי אותו בקיץ. אני דווקא הרבה יותר אופטימי לגבי דאלאס הם צריכים לעשות שדרוג בהגנה כדי לעשות את הקפיצה הבאה.
          https://www.essentiallysports.com/nba-basketball-news-billionaire-mark-cuban-drops-brutal-reality-on-luka-doncics-excessive-weight-gain/am
          .
          כתבו פה למעלה שלוקה לא השתפר ב3 שנים האחרונות, זה פשוט נכון, הקליעה מ3 הפלואטר שלו הפיידאווי של נוביצקי, ובמשחקים האחרונים אפילו ראינו אותו עושה תנועה ללא כדור (https://youtu.be/H_CSohbUH4, שנייה 30,3:36 )
          , לוקה כיום הוא פחות או יותר כיום השחקן ההתקפי הטוב בעולם, השדרוג הבא יהיה בהגנה של דאלאס בניהול עומסים ולראותו אותו עושה יותר את החיתוכים.

          יש להם מאמן מצויין על הקווים, לדעתי הוא ימצא את הנוסחא והמינימום זה גמר המערב.

  11. אני הולך עם התחזית הריאלית. מה שכן יש לי הרגשה שמה שיקפיץ את דאלאס זה איזה טרייד מאוחר באמצע העונה שישנה את העונה שלהם. זה לא חייב להיות סופרסטאר יותר לכיוון של שחקן שפתאום אצל דאלאס ייתן תפוקה טובה. ו ונקווה שלוקה יבוא מוכן מתחילת העונה. כן שיקוץ לא שיקוץ כן בלתי נסבל בסופו של דבר שלוקה משחק יש פשוט קסם שאף שחקן אחר( למעט סטף) יכול לייצר

  12. לוקה הוא אמן על מגרש כדורסל, זה חומר של הרמות הכי גבוהות שאפשר לדמיין.
    עם זאת, הוא צריך לידו עוד כוכב שני כדי באמת להיות מסוגל לקחת אליפות, וכרגע לדאלאס אין את זה. בראנסון לא התאים ליד לוקה ופרח דווקא כשהם לא שיחקו ביחד.
    ווד ומגי מוסיפים קשיחות בצבע שפשוט לא הייתה קיימת בדאלאס לפני, אבל הם לא מה שהקבוצה צריכה כדי להיות קונטנדרית מובהקת (למרות שזה צעד בכיוון הנכון לדעתי). עם זאת, דאלאס היא סוס שחור, כמו שהייתה גם בעונה האחרונה. לא בהכרח תגיע עד הסוף אבל תמיד תתקדם מעבר למה שמצפים.
    התרחיש הריאלי שלך הוא מה שאלך איתו. לא רואה אותם עושים פחות מסיבוב שני ויש פוטנציאל לגמר אזורי, אבל לא מעבר לטעמי. עם זאת, בהחלט יש פוטנציאל לMVP ראשון ללוקה.

    1. עמיחי תודה פריוויו מעולה
      דאלאס היא בעייני אחת הקבוצות הכי משעממות לצפיה בליגה. לוקה הוא שחקן חד פעמי אבל אף שחקן לא לקח אליפות לבד לרוב זה טריו או לפחות שני כוכבים מהרמה הגבוהה ביותר. כל עוד בדאלאס מתעקשים להקיף אותו בשחקנים טובים ונחמדים אבל לא יותר מזה הקבוצה הזאת לא תגיע לכלום. לחשוב עליו משחק לצד נניח – קוין דוראנט- סתם דוגמא. לדאלאס יש זכרון של אליפות פוקס אחת של נוביצקי שבאמת היה כמעט לבד והארגון מסרב להכניס באמת את היד לכיס אז אני מניח שמה שקרה שנה שעברה גמר מערב זה השיא של הקבוצה הזאת במתכונת הנוכחית. בחיאת come on !! השחקן שיציל את דאלאס זה טים הרדוואי??? נו שווין. הלוגיקה ברורה וחבל ששחקן כמו לוקה מתבזבז בקבוצה כזאת. נ.ב. – המשחק של לוקה סוליסטי ולא כייפי לצפיה (מידי פעם יש רגעי קסם שרק הוא יודע לספק – אבל זה לא מחפה על השיעמום הארוך לפניהם ואחריהם) ואני מסכים שהוא עסוק מידי בלהתבכיין לשופטים וכד". אני לא משקץ אותו כי זו הליגה והוא בחור לומד אבל ללא ספק הבחור ….

  13. ד"א, ג'יידן הארדי עלול להתגלות כגניבה רצינית בדראפט. שחקן שבמוק דראפטים היה לוטרי/אמצע סיבוב ראשון ונפל לשני, אין לדעת איך הוא יכול לתרום להם. אם באיזשהו תרחיש הוא יתגלה כאולסטאר פוטנציאלי, יכול להיות שדאלאס השיגו את החתיכה החסרה שלהם במחיר בדיחה. נדע עוד זמן, אבל יש מצב שמשם תבוא הישועה (ויש מצב שלא).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט