זעזוע מוח: סיכום שבוע 4 ב-NFL/ שחר דלאל

1. מיאמי היתה המוקד בטור של שבוע שעבר. זה היה בעיקר בגלל היכולת על המגרש, "המזל" שלצידה והאיש על הקווים. בשולי הדברים גם התייחסנו לפגיעה בטואה טאגבלואה, הק"ב של הקבוצה שחזר למשחק אחרי מה שנראה בעין בלתי מזוינת כזעזוע מוח. השבוע זה כבר הפך לאירוע המרכזי.

לא ניכנס לתיאור האירוע, אבל התמונה שלו שוכב לאחריה לא הותירה ספק לכך שמדובר "בטראומה למוח", כפי שמגדרים זאת הרופאים. לאיש כבר לא היה אכפת לאחר מכן שסינסנטי ניצחה את המשחק 15:27.

בשבוע שעבר קיווינו שארגון השחקנים ינקוט עמדה חריפה מול הליגה ונהלי פציעות הראש שלהם, אך כנראה שגם הם יודעים להסתפק רק באמירות ריקות מתוכן, ובריאות השחקנים שלהם פחות מעניינת אותם מהגנה על שחקנים שעוברים על החוק.

https://twitter.com/Ian_Rappapport/status/1575663116343312384

גם פיטורי הרופא שאפשר את חזרתו למגרש, ש.ג שנתפס כשעיר לעזאזל, לא באמת תעזור. יש הרבה מאוד אשמים באירוע הזה, בראשות הליגה ועד למייק מקדניאל שטמן את הראש בחול "ורק הקשיב לצוות הרפואי של הקבוצה".

אז כן, עכשיו מדברים על כך ששחקנים שספגו פגיעות ראש לא יוכלו לחזור למגרש עד לבדיקה מעמיקה, אבל עבור טואה – שחקן שהקבוצה הציעה לשלם למאמן כסף כדי שיפסיד ושיהיה לה סיכוי להשיג אותו – יכול להיות שזה כבר מאוחר מידי. אירועים כאלה מרחיקים את כולנו מהספורט שאנחנו כל כך אוהבים.

2. אם כבר פתחנו את הנושא, אז בואו נדבר על פתרונות. הליגה והבעלים עסוקים ברצון להרוויח כסף ולמתוח את העונה ככל האפשר. אם ככה, מדוע הם לא מחזירים את הניסיון משנות ה-90 בו נתנו שבוע ביי כפול לקבוצות ויאפשרו עוד שבוע מנוחה לשחקנים במהלך העונה?

3. ועוד באותו עניין: מדוע ג'סטין הרברט היה צריך להיות על המגרש מול הקבוצה הגרועה בליגה, שבוע אחרי שספג שבר בצלעות (רק תשובות לא נכונות בתגובות בבקשה)?

4. ג'וש מקדניאלס סוף סוף הצליח לשבור את בצורת הניצחונות שלו כמאמן הריידרס, והוא עשה את זה מול הקבוצה שנתנה לו את ההזדמנות הראשונה כמאמן. זאת ההזדמנות לשמוע קצת סיפורים מאותה תקופה:

5. והוא אולי הפסיד, אבל פטריק סרטיין מראה לנו למה אנחנו אוהבים פוטבול הגנתי:

6. ראינו לא מעט אוהדים שפורצים למגרש במהלך השנים, אבל מי שבוחר לעשות את זה דווקא בפוטבול הוא כנראה איש מיוחד במינו:

7. ג'יילן ראמזי ידוע כטראש טוקר מהמובילים בליגה, אז לפעמים נחמד לראות איך זה להיות בצד השני:

8. כל מה שנוסיף ייגרע:

9. כמה גרועה ההתקפה של שיקאגו השנה?

10. משחקי לונדון (השנה אירופה) חזרו ללו"ז, אבל הדבר היחיד שנזכור מהם היא סדרת הספין אוף של עונת 2022:

*

משחק יום חמישי (03:20): אינדיאנפוליס קולטס (1:2:1) אצל דנבר ברונקוס (2:2)

מפגש בין שתיים מהקבוצות המאכזבות של השנה, אך בעיקר מפגש בין שני הקווטרבקים המאכזבים של השנה. ראסל ווילסון קיבל סוף סוף את מה שרצה ועזב את סיאטל כדי להגיע לקבוצה עמוסת כוכבים שרק חיכו לק"ב הנכון. הוא אומנם התעורר במחזור האחרון, אבל הברונקוס סיימנו את המשחק עם הפסד מתסכל שיכול לרדוף אותם עד לסיום העונה.

בצד השני אפשר לחזור על אותם המילים. הקולטס העמוקים רק חיכו לק"ב מאז פרישתו של אנדרו לאק, וחשבו שמאט ראיין – למרות הגיל – יוכל לנווט אותם רחוק יותר מהשנים הקודמות. אך בינתיים, הם מציגים את ההתקפה הגרועה בליגה, עם 14 נקודות בממוצע למשחק. האם זו היא עונת הפרישה של הק"ב הוותיק?

הימור: הדברים צריכים להתחבר באיזשהו שלב עבור דנבר, משחק פריים טיים הוא הזמן המושלם. ניצחון למארחים.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה רבה, מצויין כרגיל.
    לא הזכרת גם את ג'יי ג'יי וואט שעלה לשחק איזה 3 ימים לאחר שעבר פרפור חדרים והחייאה. המשחק יותר גדול מהחיים ככל הנראה.

  2. דואגים לשחקנים לא דואגים לשחקנים, מדובר בספורט הכי עשיר בעולם, גם השחקנים וגם שאר העולם ואחותו רוצים שיהיו על המגרש, הם יעשו הכל כדי לכופף את מה שצריך לכופף בתקווה שיהיה בסדר והחולצות והכנפיים ימשיכו להימכר.

    1. מסכים לגמרי, אבל אם זה המצב, למה לסכן אותו במשחק חסר חשיבות? לא עדיך לתת לו מנוחה שבועיים ואז להחזיר אותו?
      בסוף הכל נגמר טוב, אבל מה היה קורה אם היה מחמיר את הפציעה?…

            1. תלוי איזה.. שמעתי ששוק חשמלי עושה פלאים

  3. תודה, וכמו תמיד השאלה היא כמה עוד שחקנים חזרו לשחק כשההנהלה שלהם חתכה פינות ושיקרה ואמרה להם לשקר במבחנים ורימתה, כי כמו כל דבר בארה״ב it aint cheating as long as you don't get caught, והם got caught ביג טיים פה, כלומר they didn't כי מי שהקריירה ולך תדע מה עוד בסכנה הוא לא הבעלים, או הGM או המאמן או מי שזה לא יהיה שהימר על החיים של טאגובאילואה, אלא טואה בעצמו. הם, הבעלים, הGM, המאמן ושאר הסגל המקצועי? הם ינגבו את הדמעות בשטרות של מאה דולר וימשיכו הלאה.

    1. ברור. מדובר גם באותה הנהלה שניסתה לזרוק אותו בקיץ ולהביא את בריידי במקומו, ככה שהם היו זכאים למעט מאוד קרדיט כבר לפני…
      .
      במקרים כאלה אני מתחיל להצדיק שחקנים כמו בן סימונס (ותאמין לי שזה קשה 🙂 )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט