דם חדש – סיכום מחזור 4 בNFL

תזכרו את השם, טאלאנואה הופאנגה

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, רביב פייג ועידו רבינוביץ'

לפני תחילת המחזור הרביעי תהינו איך עוד יכול הNFL להפתיע אותנו.
 ובכן, מסתבר שיש עוד המון דרכים.
לא זכור לי מצב בו לשתי קבוצות נגמרו הק"ב באמצע משחק, והן נאלצו להשתמש ברץ שלהם בתור ק"ב חרום לכמה מהלכים (ניו אינגלנד וניו יורק ג'איינטס). ומי חשב שקבוצה שלא הצליחה להבקיע ט"ד אחד לפני שבועיים פתאום תנצח משחק שבו הקבוצה שמולה הבקיעה 45 נקודות (סיאטל- דטרויט). הג'איינס ממשיכים ברצף הנצחונות שלהם והג'טס מנצחים כבר משחק שני העונה עם חזרתו של זק ווילסון כשבפיטסבורג מתחיל עידן קני פיקט.

כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.

מינסוטה ויקינגס (1-3) – ניו אורלינס סיינטס (3-1) 25-28

נחמד לפעמים לדעת שתחושות בטן מגובות על ידי סטטיסטיקות ופתיחת עונת הNFL אכן שברה את שיא המשחקים שנגמרו בהפרש של 3 נקוות או פחות. 18 משחקים בשלושת השבועות הראשונים ועכשיו ניתן להוסיף את המשחק ה19.

משחק שהתחיל פושר למדיי וקצת הרדים את הקהל בלונדון, נפתח במחצית השניה והתפתח למותחן של שערי שדה בעיקר, או איך שאמר השדרן המתלהב יתר על המידה, הם אוהבים את משחק הבעיטות שם בלונדון.

ובעיטות גם הכריעו את המשחק כאשר בשתי הדקות האחרונות ניו אורלינס הצליחה להשוות מבעיטה של 60 יארד של וויל לוץ, שידע אכזבות בשבועות הקודמים. מינסוטה ענתה בדרייב של פחות מדקה לעלות חזרה ליתרון של 3 נקודות.

עם פחות מחצי דקה לשעון, אנדי דלתון שהיה בינוני רוב המשחק, הצליח לקרב את הסיינטס מספיק קרוב לשער שדה ארוך, שכמעט ושלח את המשחק להארכה אבל פגע פעמיים בעמוד השער וניתז החוצה.

מינסוטה אולי לא ההבטחה שצופתה ממנה, אבל הם שרדו את המשחק הזה שחשוב לשמור את המרוץ בבית שהופך לקשה וצמוד. החדשות הטובות הן שג'סטין ג'פרסון מתחמם ותפס 10 פעמים ל147 יארד.

ניו אורלינס כרגיל עמוסת פציעות שהופכים את התחרותיות שלהם בבית הNFC  דרום לכמעט בלתי אפשרית.

הוכרע בפנדלים, המשחק בלונדון.



בולטימור רייבנס (2-2) – בפאלו בילס (1-3) 23-20

הרבה אנשים שאלו את עצמם לאחר ההפסד מול מיאמי אם באפלו יכולה לשמור על מתח לעונה שלמה, או שנראה עוד משחקים בהם הם מורידים את הרגל מהגז. אז אפשר להגיד שקיבלנו תשובה חלקית, לאחר פתיחה מנומנמת וקאמבק מרשים.

הרייבנס של לאמר ג'קסון כבר היו ביתרון 3:20, אך זה לא הספיק מול הבילס, שהצליחו לחזור לשוויון 20:20, לעצור את הרייבנס בדאון רביעי, והפעם גם להצליח להגיע למצב בעיטה לשער שדה, שסגר את ההסיפור.

ג'וש אלן התקשה מול ההגנה של בולטימור, וסיים עם 213 יארד 1 ו-1, אך גם הוסיף 70 על הקרקע עם ט"ד נוסף.  בצד השני גם ג'קסון סיים עם 73 יארד על הקרקע, אבל עם משחק מסירה נוראי של 144 יארד ט"ד ו-2 חטיפות. ככה קשה לנצח את המועמדת הבכירה לתואר…

הוכיח שיכול לנצח גם משחקים צמודים ולחזור מפיגור, ג'וש אלן

ניו יורק ג'איינטס (1-3) – שיקגו ברס (2-2) 12-20

מעטים היו מהמרים בתחילת העונה שאחת מהקבוצות האלו יהיו עם שלושה ניצחונות לאחר המחזור הרביעי, אבל בסיום קרב הבוץ הזה אוהדי הג'איינטס יכולים להיות מרוצים. זה לא היה משחק גדול, עם מעט מאוד מסירות, אך שני טאצ'דאונים בריצה של הק"ב דניאל ג'ונס עשו את העבודה עבור המארחים. 

בצד השני אוהדי שיקאגו מתחילים לתהות האם מתאם ההתקפה לוק גטסי השאיר את ספר המהלכים שלו בגרין ביי וכל מה שהוא הצליח למצוא זה ספר משנות ה-80, לאחר עוד משחק בו הציג מהלכים נטולי מסירות וכל נקודות הקבוצה הושגו ע"י בועט שהוחתם 24 שעות קודם לכן.

68 יארד ושני ט"ד בריצה לדניאל ג'ונס לפני שיצא בשל פציעה, 146 יארד לסקון בארקלי שתפקד כק"ב חירום ברבע הרביעי, לאחר שגם טיירוד טיילור נפצע ולא היה יכול לחזור למשחק. 174 יארד לג'סטין פילדס, שהוסיף 52 על הקרקע.

run it like it's 2018, סקוואן ברקלי חוזר לכושר

פילדלפיה איגלס (0-4) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (2-2), 21:29
דאג פידרסון חזר למגרש בפנסילבניה לראשונה על הקווים של קבוצה אחרת, האיגלס לא עשו חסד עם המאמן שהוביל אותם לטבעת הראשונה והיחידה בהיסטוריה שלהם ושמרו על המאזן המושלם שלהם – הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד.
היגוארים פתחו את המשחק בסערה עם שני ט"ד מוקדמים ברבע הראשון, אבל אז הקבוצה של ניק סיראני עשתה מה שהיא עושה הכי טוב בליגה – הלהיטה את לוח התוצאות ברבע השני. האיגלס בממוצע שמים 21.3 נקודות ברבע השני העונה, נתון אסטרונומי שגבוה ב-9.3 נקודות מהקבוצה במקום השני (צ'ארג'רס).
למעשה, האיגלס שמו 29 נקודות רצופות לפני שלורנס מצא את ג'מאל אגנו לט"ד שהוריד את הפרש ל-8 אך גם קבע את תוצאת המשחק. ג'יילן הרטס לא הרשים עם 16/25, 0 ט"ד וחטיפה, אבל מיילס סנדרס שם את הקבוצה על הכתפיים עם 134 יארד ו-2 ט"ד.
בשקט בשקט, ה-NFC מזרח הפך להיות הבית עם אחוז הניצחונות הגבוה ביותר, כאשר רק וושינגטון הפסידו יותר ממשחק אחד.

דוחפים קדימה, האיגלס

אינדיאנפוליס קולטס (2-1-1) – טנסי טייטאנס (2-2), 24:17

שתי יריבות מרות שהגיעו לאחר ניצחונות גדולים בשבוע שעבר נפגשו באצטדיון לוקאס אויל, כאשר שתיהן יוצאות עם יותר שאלות מתשובות.

הטייטאנס פתחו בסערה עם יתרון 24:3 שגמר את המשחק כבר ברבע השני, אבל הם ממשיכים להראות זוועה במחצית השנייה של משחקים. 1.8 נקודות עלובות בממוצע ל-30 הדקות האחרונות זה נתון מחריד באופן היסטורי. הם עמוק במקום האחרון ו-3.2 נקודות מתחת לראמס, שבמקום ב-31, בקטגוריה הזו. טנהיל עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל להתעלות על עצמו במשחקים חשובים, ובקצה הזה הג'אגוארס עומדים לקחת את הדיויז'יה.

הקולטס בבור אפילו עמוק יותר, קו ההתקפה לא מתפקד, המשכורת של מאט ראיין כנגד תקרת השכר ממשיכה להיות עצומה ביחס ליכולת הבינונית שלו וג'ונתן טיילור נשא את הכדור 20 פעם והעמיד רק 42 יארד. הכוכב של העונה שעברה ממשיך לאכזב מאחורי קו התקפה שלא נותן את הדחיפה.

הענק מתעורר, דריק הנרי

פיטסבורג סטילרס (3-1) – ניו יורק ג'טס (2-2), 24:20

זאק ווילסון על לכר הדשא לראשונה העונה לאחר חזרתו מהפציעה שהשביתה אותו לשלושת המשחקים הראשונים והוביל קאמבק ברבע הרביעי כדי להעלות את הירוקים למאזן חצוי. הסילונים פתחו את המשחק עם 10 נקודות רצופות, כולל מעין "פילי ספיישל" משלהם כאשר ברקסטון בריוס מסר לזאק ווילסון שתפס ט"ד ראשון בקריירה.

מיד לאחר מכן, הפלדות יצאו לריצת 20 נקודות ללא מענה, בעיקר בשל הכניסה של קני פיקט במקום מיטשל טרוביסקי. הרוקי המבטיח ששיחק את ימיו בקולג' גם כן בעיר פיטסבורג, נכנס לאנדזון פעמיים בריצה והעלה את קבוצתו ליתרון 2 פוזשנים. אולם, הג'טס יצאו לדרייב של 91 יארד שהסתיים בט"ד של קורי דייויס, חטפו את פיקט ושמו עוד ט"ד עם 16 שניות לסיום. קאמבק גדול נוסף העונה לג'טס, יחד עם הניצחון העצום על הבראונס. הקבוצה של רוברט סלאח מראה אופי.

מנגד, ללא טי.ג'יי וואט, ההגנה של הסטילרס מאוד מתקשה. האם זו תהיה השנה הראשונה בקריירה של מייק טומלין שהוא מסיים במאזן שלילי?

אחד ישן (יחסית), זאק ווילסון
ואחד חדש, קני פיקט

לאס וגאס ריידרס(3-1) – דנבר ברונקוס (2-2) 23:32

בקרב בין שני המאמנים המאכזבים של העונה דווקא ג'וש מקדניאלס הצליח להשיג את ניצחונו הראשון העונה מול קבוצתו לשעבר – אותה עזב בטריקת דלת. ג'וש ג'ייקובס היה זה שהבטיח את הניצחון לאחר ט"ד ששם את דנבר במרחק של יותר מפוזשן אחד. זה לא ניצחון שאוהדי הריידרס ירצו לזכור, אבל בעונה כזאת לוקחים כל מה שנותנים לך.

בקולורדו ממשיכים לבכות את המינוי של דניאל האקט, שלא מצליח להוציא את המיטב מהסגל העמוק שקיבל. זה כמובן תקף גם לרכש הגדול שלהם, ראסל ווילסון, שנראה כמו צל חיוור של עצמו, ולא מצליח להתחבר לחבורת הרסיברים האיכותית שלו. 

144 יארד ושני ט"ד לג'ייקובס שחיפה על משחק מסירה נוראי של דריק קאר (188 יארד). 237 יארד ושני ט"ד לווילסון שהוסיף 29 ואחד על הקרקע.

יכולים לנשום לרווחה, מקדניאלס ודיוויס


יוסטון טקסנס (3-1-0) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-2) 34-24

אחרי פתיחת עונה חלשה, האורחים קיבלו בדיוק מה שהד"ר רשם, ופגשו את יוסטון החלשה במשחק שעשוי להחזיר אותם לדרך המלך. ג'סטין הרברט הפצוע חגג עם 340 יארד ושני ט"ד, אך בעיקר נשאר במעט נקי לחלוטין (סאק אחד בלבד ליוסטון). אוסטין אקלר גם הוא חזר לעצמו לראשונה העונה עם 60 יארד על הקרקע, 2 ט"ד ועוד 49 ואחד באוויר.  דיימון פירס היה היחיד שעשה את העבודה בטקסנס עם 131 וט"ד.

נגמנרה הבצורת, אוסטין הקלר

דטרויט ליונס(3-1) – סיאטל סיהוקס (2-2) 48-45

מעטים האוהדים הנייטרליים שבחרו לצפות במשחק הזה, בין שתי הקבוצות החלשות בליגה, אך מי שבכל זאת בחר לעשות זאת קיבל את אחד המשחקים המהנים של העונה. 

זה אומנם נראה כמו טעות אופטית, אך כמעט כל שחקן שנסתכל עליו נתן משחק עילאי. זה מתחיל בג'ינו סמית' שנראה פתאום כמו ק"ב פותח בליגה, לאחר שסיים עם 320 יארד, שני ט"ד וק"ב רייטינג של 91.3. זה ממשיך עם ראשד פני המושמץ שסיים עם 151 יארד ושני ט"ד, בזמן שגם די קיי מטקלף מספק משחק טיפוסי עם 149 יארד. 

בעיר המכוניות יכולים להתעודד מהתצוגה ההיסטורית של הטייט אנד טי ג'יי הוקנסון עם 179 יארד ושני ט"ד, אך גם מהיכולת של ג'רד גוף (378 יארד 4 ט"ד וחטיפה) והרץ ג'אמל וויליאמס שסיים עם 108 יארד ושני ט"ד.

93 נקודות, סיהוקס ליונס.

Antonio Brown showed more D than the seahawks lions game showed all night


אטלנטה פלקונס (2-2) – קליבלנד בראונס (2-2) 20-23
משחק צמוד למדיי של שתי קבוצות בשלב מעבר התחיל חזק עבור אטלנטה שניצלה טעויות של קליבלנד לעלות ליתרון של 10-0.  ברבע השני הבראונס התאוששו ואף לקחו את היתרון בסוף הרבע השלישי.
אבל שני שערי שדה של הפלקונס ברבע הרביעי הספיקו כדי להשיג את הנצחון למרות שסטטיסטית אטלנטה היו הרבה יותר חלשים.
איך הם עשו זאת? משחק הריצה של אטלנטה היה הרבה יותר אפקטיבי מול קו ההגנה החסר,בגלל פציעות של קליבלנד. מיילס גארט שנפצע בתאונת דרכים לא היה שם לעזור והבראונס הצליחו להשיג יותר יארדים על הקרקע שקידמו אותם טוב יותר ממשחק האויר הנוראי של מריוטה.
למרות משחק טוב של ניק צ'אב שהחזיק את קליבלנד במשחק כמעט עד סופו, סאק מכריע וחטיפה של בריסט בדרייב הסיום של קליבלנד סגר את ניסיון הקאמבק.
שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מהמאזן 2-2 שהן נמצאות בו בשלב זה של העונה במיוחד לאור האיזון במאזנים בשאר הבית של שניהם. מקום שאף אחת מהן לא יכלה לקוות לו בפתיחת העונה.

דאלאס קאובויס (1-3) – וושינגטון קומנדרס (3-1) 10-25

יש מצב שוושינגטון השנה היא הקבוצה הכי חלשה בNFL אבל עדיין זה לא מוריד מהערך של ההישג של קופר ראש. עם הנצחון הזה הוא הק"ב היחיד בתולודות המפוארות של "הקבוצה של אמריקה" שניצח את כל 4 הפתיחות שלו.
עד מתי ימשך מסע הקסם האדמוני הזה? יש מצב שהוא יגמר בשבוע הבא מול הראמס או לכל המאוחר עד שדאק פרסקוט חוזר. פרסקוט כבר הוריד את התפרים מהניתוח ביד והתחיל לזרוק כדור שוב. יש לו את כל הסיבות לרצות לחזור מהר ככל שאפשר.
וושינגטון התחילה סביר כשהצליחה להוביל בתחילת המשחק 6-7, אבל משם דאלאס השתלטה על המשחק עם 18 נקודות לעומת 3 בודודות של הקומנדרס.
סי די לאמב הוא הנהנה העיקרי מהכימיה עם קופר ראש והשיג 97 יארד וט"ד ב6 תפיסות. זיק אליוט היה פחות אפקטיבי עם 19 ריצות בממוצע של כ-1.5 יארד לנשיאה.
אבל זה מספיק לחלוטין מול קרסון וונץ שחילק 2 כדורים להגנת היריב והקומנדרס שיחקו ממצב פיגור רוב המשחק.
עדיין, למרות הפתיחה הטובה מהמשוער לאחר פציעתו של פרסקוט, הנצחון הפנים בייתי הזה חשוב מאין כמוהו.  דאלאס צריכה לרדוף אחרי הדבר החם ביותר בNFL כרגע, פילדלפיה איגלס, שנשארת הקבוצה היחידה הבלתי מנוצחת בליגה ולשמור על עצמם מאחד הדברים הכי מפתיעים בNFL כרגע, רצף הנצחונות של הניו יורק ג'איינטס.

טמפה ביי באקנירס (2-2) – קנזס סיטי צ'יפס (1-3), 41:31

מאהומס ממשיך מסע אל עבר MVP נוסף כאשר שלט בדו קרב נגד טום ברידיי בביתו של מספר 12 בפלורידה. ללא תופס מספר 1 מובהק, פאטי חילק את האהבה ויחד עם טראוויס קלסי, גם ג'ודי פורטסון וקלייד אדווארדס הילייר תפסו ט"ד באוויר ממספר 15.

הצ'יפס היו ביתרון כבר 42 שניות לאחר פתיחת המשחק, וזאת כאשר הם בעטו את הכדור לבאקס! הם הובילו 21:3 בתחילת הרבע הרביעי, ויתרון כזה הם לא ישמטו. בריידי ניסה כמיטב יכולתו  להוביל קאמבק ברבע האחרון, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הצ'יפס לוקחים שליטה בבית שלהם ואילו הבאקס כעת בשיוויון על המקום הראשון עם הפאלקונס שהבליחו בניצחון נגד קליבלנד.

בקצב הזה אומת הטאבלטים תתקומם ותקים לעצמה יום זיכרון משלה, ברייד עצבני
נו, באמת. זה כבר לא הוגן. פטריק מהומס.

גרין ביי פאקרס (1-3) – ניו אינגלנד פטריוטס (3-1), 24:27 לאחר הארכה.

ארון רודג'רס כמעט הפסיד לקוורטרבק השלישי של ניו אינגלנד, בלמבו פילד, אך למזלו חמק עם ניצחון שהשאיר את ראשי הגבינה בראשונה הבית שלהם בתיקו עם מיניסוטה שניצחו את המשחק המוקדם בלונדון נגד הסיינטס.

משחק מבולגן מאוד במחצית הראשונה ראה רק 10 נקודות התקפיות, רודג'רס במפתיע נחטף והוחזר לט"ד, אירוע שכמעט לא קרה בכל הקריירה הענפה שלו מספר 12 בירוק. הוא חזר עצבני לאחר היציאה מחדרי ההלבשה והוביל דרייב של 91 יארד שנחתם בתפיסה של רוברט טוניאן. ביילי זאפה החזיר ט"ד משלו בדרייב העוקב כשמצא את דוונטה פארקר באנדזון מ-25 יארד. הקבוצות שוטטו להן על המגרש עד להארכה, שם לאחר שני פאנטים, מייסון קרובסי שם את שער השדה המנצח עם שניות מועטות לסיום ההארכה שכמעט נגמרה בתיקו.

הפאטס כעת במקום האחרון בבית שלהם, לאחר הניצחונות של הבילס והג'טס מוקדם יותר באותו היום.

מי? ביילי זאפה


קרוליינה פנת'רס (3-1) – אריזונה קרדינלס (2-2)   26-16
חזרתו של כריסטיאן מקפרי בהחלט עזרה לקרוליינה.  מקקפרי הוביל את הקבוצה בכל קטגוריה כשהוא בעיקר תופס כדורים יותר מאשר רץ וההגנה של קרולינה עזרה כשחטיפה של קיילר מורי הוחזרה ל6 נקודות וכך המחצית הראשונה הייתה שייכת לקרולינה.
אבל שלושה איבודי כדור של בייקר מייפילד (פאמבל ו2 חטיפות) וחוסר יכולתו לקיים דרייבים מכריעים, עזרה לאריזונה להתאושש, להשוות ברבע השלישי ולחתום את המשחק עם 2 ט"ד ושער שדה ברבע הרביעי. קיילר מורי תרם ט"ד אחד בריצה לאנדזון והשתמש בעיקר במרקיז בראון שתרם ט"ד נוסף.
בייקר מייפילד ממשיך להוכיח שהוא לא התשובה שהפנתרים מחפשים וקרולינה נופלת לבור של 3-1.

 

כן, הם צריכים אותו נואשות, כריסטיאן מקפרי.


סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (2-2) – לוס אנג'לס ראמס (2-2)  9-24

ההגנה הזו של סן פרנסיסקו, בחיי, זה הדבר האמיתי.
דמיקו ראיינס בשנתו השניה כמאמן ההגנה בונה פה משהו היסטורי. החוליה שנכנסה למשחק הזה כמובילה ברוב הקטגוריות ההגנתיות בNFL, הציגה עוד משחק דומיננטי בו הם השיגו שבעה! סאקים על מת'יו סטאפורד, חטיפה לט"ד וכפיית איבוד.
בנוסף, הראמס שהצליחו לבננות דרייבים ארוכים ומוצלחים רוב המשחק, נעצרו כל פעם מספיק רחוק מהאנדזון והסתפקו ב3 שערי שדה בלי להיכנס ט"ד אחד כל המשחק. שון מקווי אולי הגיע למשחק עם תוכנית למסירות קצרות, אבל ראמס לא הצליחו לייצר אף מהלך שעבר את ה20 יארד. פעם ראשונה שזה קורה להם ב15 שנה.
בצד השני של הכדור, הסיפור היה קוי ההתקפה. שתי החוליות הגיעו בהרכב חסר ופצוע, ולאורך המשחק נוספו עוד פציעות, הסנטר של הראמס והתאקל השמאלי של הניינרס שירדו בעמדה לאופציה השלישית. אבל בעוד קו ההתקפה של לוס אנג'לס נכנע פעם אחר פעם לחולית ההגנה הקדמית והבליצים הרבים, הרבה יותר מהרגיל, שראיינס קרא, קו ההתקפה של סן פרנסיסקו שמר את גארופולו נקי כל המשחק ואיפשרה לו לנהל משחק ללא הטעויות האופיניות.
דיבו סמואל קיבל הזדמנות להראות כמה הוא מיוחד עם ט"ד של 57 יארד ממסירה קצרה בו הוא שבר 3 תאקלים בדרך לאנדזון, וטאלונה הופאנגה, הסייפטי עם חטיפה ל6 שחתמה את המשחק, הופך למול עיניינו לכוכב על, הסייפטי הטוב במשחק כרגע, והיורש הרוחני והפיזי לטרוי פאלומולו.
קופר קאפ עשה ככל יכולתו להציל את המצב כשצבר 14 תפיסות, שיא אישי. אבל לא הצליח להתחמק למהלכים גדולים לנוכח ההגנה החונקת של סן פרנסיסקו.
ביריבות הזו בNFC מערב בין קייל שאהנאן לשון מקווי, סן פרנסיסקו מובילה 0-7 בעונה הרגילה וזה נהפך כבר לכמעט מובן מאליו.

בית הNFC מערב מתאפס שוב כשכל הקבוצות במאזן 2-2. אבל כרגע לסן פרנסיסקו יש את היתרון בשובר השיוויון עם שתי נצחונות בתוך הבית.
הראמס יארחו בשבוע הבא  את דאלאס וסן פרנסיסקו ממשיכה לקרוליינה. יהיה מעניין במערב.

אדריכל הנצחון, דמיקו ראיינס.

כוכב בהתהוות, טאלנואה הופאנגה







לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה לצוות על הסיקור המשובח כרגיל.
    אין לי שום דבר נגד טאלונה הופאנגה, והוא שחקן טוב מאוד, אבל לומר שהוא הסייפטי הטוב ביותר זו הגזמה פרועה לדעתי.
    ברשימה כאן (https://www.cbssports.com/nfl/news/ranking-nfls-top-10-safeties-of-2022-kevin-byard-derwin-james-headline-talented-defensive-backs/) יש כמה עדיפים משמעותית לדעתי.

  2. תודה גדולה!
    תגידו, גם לכם ה-afc=המזרח וה-nfc=מערב? כמובן שלא נכון גאוגרפית, אבל בתור מי שאהב לפני nba- ככה נתפשׂ לי…
    .
    ה-nfc east בעוצמה של הלייט אייטיז! סתם.. לדעתי לא יחזיק (מלבד פילי).
    .
    דווקא היום ההגנה והספיישל טימס של טאמפה בחרו את היום הכי גרוע שלהם תחת טוד בולס? ככה, נגד מהומס??
    .
    ג׳ינו פאקינג סמית׳! הפתעת העונה מבחינתי עד כה.
    .
    צריך פעם לעשות הקבלה רצינית בין בליצ׳ק לפופוביץ׳.
    .
    איך הרברט משחק ככה עם סדקים בצלעות?? אפילו נגד יוסטון.
    .
    צ׳אב+האנט הם 1-2 פאנצ׳ שיכול להיות היסטורי.. חבל שהם בקליבלנד.
    .
    ביילי זאפי!

  3. ואם כבר טאקר אז יש מצב שאם הרייבנס נותנים לבועט ה-GOAT לתת צ'יפ ממרחק אפס במקום ללכת על זה בדאון רביעי אז הם עכשיו 1-3 ולא הבילס.

  4. סקירות משחקים מצויינות. באטלנטה מתחילים לחשוב חיובי. בניו יורק אוהדי הג'איינטס לא זוכרים פתיחת עונה מוצלחת כזו. החותן שלי ג'ייסון הוא BESIDE HIMSELF.. האיגלס הם 0-4 כמו הניטני ליונס של פן-סטייט. אהבתי כיצד מהומס גילה לכולם את גילו של בריידי. תענוג של מחזור ותענוג של סקירות משחקים. אפילו באנגלית אני לא רואה דבר ששווה לשלנו. צוות הפוטבול הוא ממש- אבל ממש! – מצויין

  5. אחלא סיכום, לדעתי בקרוב מאוד נראה את ההבדל בין גברים לילדים..
    איגלז אכן טובים אבל בקרוב יתחילו לשחק נגד קבוצות חזקות וניווכח אם הם בלוף או על אמת.
    ההגנה של ה49 פשוט מפחידה ואם ג'ימי ג'י אולי יפסיק אם השטויות הם גם יתמודדו ברצינות על התואר.
    הצ'יפס כרגיל מצויינים אבל הבאקס בשקיעה מהירה ועדיף שבריידי היה נשאר בבית עם ג'יזל.
    בינתיים יש אחלא דרמות ותענוג לצפות ברוב המשחקים

  6. תודה רבה על הסיקור. מהמעט שאני מבין נראה שהרייבנס יכולים להיות קוץ בתחת/סוס שחור בפלייאוף הקרוב

  7. מחזור משובח, גם בגלל הדרמות וגם בגלל שמשחקים צמודים מובילים לטבלאות צמודות.
    המשחק בלונדון, שאישית אין לי מה להתלונן בגלל השעה, אבל לחשוב על השחקנים שצריכים לטוס הלוך ושוב עם כל השלאפ ואובדן שעות אימונים ומנוחה ולהתקע במטוסים וג׳ט לאג, לא כיף. אז נכון שהיה משחק מלא בעיטות שזה נורא משעשע שמשחק באצטדיון כדורגל וכו׳, אבל בתור מישהו ששונא שערי שדה ברמה שאשמח אם יימחקו מספר החוקים של הפוטבול, זה היה משחק משעמם רצח.
    ברכות לאיגלס על ה4-0, נראה שלפח מג׳קסונוויל היה כסף רק לצד אחד, אז הלכו על התקפה. אולי שנה הבאה ישקיעו בהגנה.
    מיאמי הודיעו שלמרות שהבדיקות לטאיובגלואה נקיות, הם מודעים לכך שככה הם דחפו אותו גם במשחק הקודם ושהפעם הם לא יעלו אותו אלק-כשיר כי לא בא להם להכנס להיסטוריה עם השחקן השני שמת בזמן משחק.
    הגימיק של טום בריידי שובר טאבלטים עבר את שלב ה״תראו כמה אכפת לו״ לשלב ה״מליונר המפונק שובר מכשירים שעולים כמו המשכורת החודשית שלי״. נראה לי שהגיע הזמן שיתפייס עם אשתו ויחתוך.
    אחרי עונה שבה הצליחו הראמס להוציא מים מהסלע, האם האוויר מתחיל לצאת מהבלון, או שמא יצליחו לאפס את עצמם כמו הצ׳יפס בעונה הקודמת? ואם אני הGM של הניינרס אני הולך לפוצץ את ווגאס, איזה פוקס של הספרים, רק לחשוב אם היו שולחים את גארופולו או שהוא היה מסרב לתנאים המחודשים שלהם.

  8. כשמדובר בניינרס ובסייפתי וירושה אז המכהן במלוכה זה רוני לוט והוא המדד לכל סייפתי בניינרס מאז סוף שנות ה 80 ועד היום.

  9. ניתן להוסיף עוד ארבעה מש ' שהסתיימו בפער של לא יותר משלוש נק' וסה"כ חמישה במחזור הזה (כולם הסתיימו בפער של בדיוק 3 נק') ו-23 סה"כ!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט