You are currently viewing ישחקו הנערים לפנינו – פריוויו לעונת 2022/23 ממפיס גריליז / פתיבר

ישחקו הנערים לפנינו – פריוויו לעונת 2022/23 ממפיס גריליז / פתיבר

הגריזליז נמצאים בשיאו של גיל ההתבגרות שלהם. מצד אחד כבר יש להם ניסיון של שתיים שלוש עונות ביחד, הם רחוקים מצורתם הסופית ועומדים להמשיך להתעצב בשנים הקרובות, בתקווה בשלבים המאוחרים יותר של העונה. כדי לכבד את הסטטוס הנוכחי של הגריזליז, הבאנו את חברינו מהפרלמנט (סדרה שעלתה לאוויר שג'ה היה בגיל מצוות) כדי ללוות את הפריוויו לפתיחת העונה שלהם

הכר את הBEAR

שם: ממפיס גריזליז, טנסי

אולם: פדקס-פורום, נו אתם יודעים חברת השליחויות עם האשליה האופטית. 18,119 מקומות.

מאזן בעונה האחרונה: 56-26, המאזן הטוב בהיסטוריית הפרנצ'ייז והשני בליגה!.

מאמן: טיילור ג'נקניס בן 38 (128-99, %56 הצלחה כולם בגריזליז, כן ירבו). טיילור הוא מאמן שמאמין בהנעת כדור, בקצב גבוה ולפי דבריו בכדורסל "מהנה". הוא הראה יכולת מרשימה להעניק ביטחון לקבוצה שלו וללכד אותה בשלושת העונות שלו במועדון. גם כשיוצאים מגבולות הפרקט מדובר בממזר כדורסל מהמעלה הראשונה .חוסר ההתאמה בין היכולת של שחקני הגריזליז וההיסטוריה שלהם לפני שהגיעו למועדון (בין אם מיקום הבחירה ובין אם בסטטיסטיקות לפני שהגיעו לקבוצה), מעידות על יכולת פיתוח שחקנים שמזכירה מועדון אחר שמשחק בבית הדרום מערבי (או מאחורי החומה). נאחל לטיילור המאמן הצעיר עתיד כשל מאמנם. ג'נקינס נשכר ב2019 ע"י…

GM: זאק קליימן בן 33. המנהל הצעיר בהיסטוריה של הליגה שזכה בתואר מנהל השנה בNBA כי לא יכלו להביא לג'נקינס את מאמן כי היו חייבים למונטי וויליאמס דזיבין טיוס בטרי ג'ונס, זאק נשכר ב2018 ע"י…

בעלים: רוברט פארה, בן 44. הבעלים הצעיר בליגה, רכש את הגריזליז לפני 10 שנים!. היה בזמנו כחלק מעשרת המיליארדרים הצעירים בעולם. למרות שממפיס זה לא הדוב הכי שוקי, כסף לא חסר.

לא רק הקבוצה צעירה ובועטת אלא גם האנשים הבכירים בדרג הניהולי הינם צעירים בועטים. אני שותף לפרצופים המופתעים בקהל, כי דווקא מבחינת אופן ההתנהלות, המועדון פועל בצורה מאוד מסורתית. מסתמך על בחירות דראפט, ממעט בהחתמות וטריידים פזיזים, מחליף יכולת בכישרון, ומשפר את העמדה של המועדון לאט לאט, אולי לאט מדי.

אירנה מסבירה לרופאים על הצוות הניהולי של הגריזליז

היו היה

העונה האחרונה של הגריזליז הייתה עונה מרתקת!. אחרי שנת חורף של 9-10 הגריזליז יצאו לריצת 47-16. הם עקפו בסיבוב את גולדן סטייט בקרב על המקום השני (לא שזה עזר להם) רצו, שמרו התגברו על פציעות טובות (ברוקס) ופציעות רעות (מוראנט), כשהם ממצבים את עצמם כקונטנדרית במערב הפרוע והפצוע של 2022, ומעצבים לעצמם מנטליות מנצחת. כשהאבק שקע, הגריזליז מצאו את עצמם רק מאחורי מכונת הכדורסל המשומנת של פיניקס (לא שזה עזר להם) ובמקום השני בליגה כולה.

הסיפור המרכזי מבחינתי בעונה הסדירה הייתה ההתקדמות הניכרת של הצעירים וההוכחה לעצמם והעולם שהכדורסל שלהם הוא כדורסל מנצח. ג'ה המשיך בהתקדמות המטאורית שלו והפך לסופרנובה התקפית, הוא הגיע לשיאים שאקיליים מבחינת נקודות בצבע, ביצע ריחופים שהיו עד לא מזמן חוקיים רק במדינת אילינוי וגנב את פרס השחקן המשתפר לחברו לקבוצה. דזמונד ביין, הבחירה ה30 בדראפט הקודם, שיפר את ממוצעיו מ9 נקודות בעונה הקודמת ל18.4 ב43.3% מהשלוש, והוביל את הקבוצה ממפיס-ללא-ג'ה למאזן הטוב בליגה. ג'ראן ג'קסון (מעתה טריפל J), הראה את איכויותיו כשחקן הגנה, חסם מכל הבא ליד ואף זכה להכרה כשנכנס לחמישיית ההגנה של הליגה. הספסל הלוחם והנושכני של הגריזליז בכיכובם של שמות יחסית אלמוניים כמו טיוס ג'ונס, סלו-מו, מלטון,קלארק, זאיר וויליאמס היה בטופ של הספסלים בליגה.

בפלייאוף, כצפוי לקבוצה צעירה. הדברים הלכו הרבה פחות חלק. בסיבוב הראשון הם פגשו קבוצה בפרופיל מאוד דומה לשלה, צעירה, התקפית, בקצב גבוה. לאחר סדרה צמודה וקשוחה, מלאה בניצוצות כוכבים וציפורניים כסוסות, הגריזליז גברו על מיניסוטה 4-2. הסדרה הראתה את האופי של הקבוצה, בה הספיקה לחזור מאובדן ביתיות, לחזור מדפיציט של 26! במשחק שלוש, להגיב להפסד צמוד בנקודה עם ניצחון צמוד של שתי נקודות ולנצח את הסדרה בחוץ מול הקהל העוין של מיניסוטה.

בסיבוב השני מול הווריורס, זו הייתה אופרה אחרת לגמרי. ממפיס פגשו לראשונה בגלגול הנוכחי שלהם קבוצה עם ניסיון, קבוצה אלופה. כמובן לא עזר שבמשחק השלישי הברך של ג'ה מוראנט התפצפצה לה (גם בפציעות של כוכבים יריבים בפלייאוף לווריורס יש ניסיון). מעטים הימרו על הגריזליז לקחת את הסדרה ובאמת בתור אחד שצפה בכל משחקי הסדרה, התחושה תמיד הייתה של מרדף חסר סיכוי כשהווריורס הובילו, ומצוד מעורר אימה כשהגריזליז הובילו. אולם כשאני מוריד את משקפי האוהד, הנתונים מראים סדרה צמודה. בלואוט לכל צד, משחק צמוד שהלך לווריורס, משחק צמוד שהלך לממפיס, משחק שש צמוד עד לרבע הרביעי. לכו תדעו איך הסדרה הייתה נראית אלמלא תצוגת המשחק הגרועה ביותר שראיתי משחקן פלייאוף בחיי מאת דילן ברוקס במשחק מספר ארבע.

בסה"כ אפשר לסכם את העונה של הגריזליז כלא פחות מחלומית. רחוקה אפילו מהתחזיות של האוהד האופטימי ביותר וכאחת שמשאירה טעם של עוד לבאות

ראובן מסביר לגריזליז איך יכול להיות שגם ג'ה נפצע ברגעי מפתח בסדרה מול הווריוורס

קיץ פושר

ברוכים הבאים: ג'ייק לאראוויה (בחירה 19 בדראפט האחרון, הילד שעשה ת'ון מייקר אבל הפוך, רעיונות להגייה נכונה יותר יתקבלו בברכה), דיוויד רודי (בחירה 23 בדראפט האחרון, דרך טרייד עם פילדפיה), דני גרין (טרייד עם פילדפייה), קני לופטון ג'וניור (לא נבחר בדראפט), קנדי צ'אנדלר (בחירה 38 בדראפט האחרון).

שלום ותודה על הדגים: דאנתוני מלטון (טרייד לפילדפיה), קייל "סלו-מו" אנדרסון (if you beat them, join them?).

חותמת על הצ'ק: ג'ה מוראנט (חוזה מקס ל5 שנים, בלי אופציית שחקן), סטיבן אדאמס (25.2 לשתי עונות כדי לקחת ריבאונדים בעונה הסדירה), טיוס ג'ונס (29 לשתי עונות, הרוויח כל שקל), ג'ון קונצ'אר (18.5 לשלוש שנים, לא ברור למה).

אמ;לק -מוראנט נעול, ארבע רוקים והגופה של גרין במקום שני שחקני ספסל מוכחים, השלד פה לעוד שנתיים. בונים על צמיחה מבפנים.

הקיץ כמיטב המסורת, ואולי בגלל המסורת, היה מאוד שמרני. שוב הנהלת הגריזליז הפכה יכולת מוכחת לכישרון בחיפושה אחרי הווינג המושיע (לא היה לנו אחד נורמלי מאז ומעולם). שוב הנהלת הגריזליז הסכימה לקלוט גופות, כי זבל של מישהו אחד זה ניסיון פלייאוף לילד אחר. שוב בחרנו גניבת דראפט במיקום שערורייתי, (השחקן עם השם הכי מתוק בליגה, קנדי צ'אנדלר). הכל הבל הבלים ואין חדש תחת השמש.

ההשפעות של המהלכים האלו על הקבוצה בטווח הקרוב אמורות להיות שליליות גם אם לא הרסניות. הקבוצה איבדה את השחקנים השישי והשמיני שלה, תמורת כלום בהווה. למלטון ולסלו-מו היה חלק חשוב ביצירת האופי ההגנתי והחכם של הקבוצה השנה. שניהם היו חוטפים וחוסמים מצטיינים לעמדות שלהם, הוסיפו מאוד לIQ הכדרוסלני של הקבוצה והיו שתיים מהסיבות המרכזיות לספסל האימתני של הגריזליז העונה. מצד שני, על אף שאובדנם יורגש, הקליעה הלא אמינה שלהם לשלוש בפלייאוף לא תחסר, והם לא יהיו אבן המאזניים שתמנע אליפות מהקבוצה.

איבודם של שני השחקנים נבע מחוסר הרצון לשלם להם כסף גדול שלו הם ראויים, מהלך שמעיד על הפילוסופיה השמרנית של הקבוצה. כשיש מערכת חזקה, יש מחלקת פיתוח שחקנים מצוינת, יש המון כישרון צעיר חתום ו יש מספיק ווטרנים. עד שלא תבוא עסקה שוברת שוויון, אנחנו מעדיפים לצמוח מבפנים ולהמשיך להצמיח נכסים וכישרון, מאשר להתחייב לחוזים שלא ישתלמו בהמשך. האם כשתצוץ הזדמנות להביא את הפורוורד/הגבוה שיהפוך את הקבוצה מסמי קונטנדרית לקונטנדרית אמיתית, להנהלה יהיה את האומץ ללכת על מהלך גדול? לקליימן הפתרונים. האמת כשאני חושב על שחקני ספסל שמשתפרים תחת מערכת ועוזבים לכסף גדול שהמועדון לא מוכן לשלם להם זה מזכיר לי את הספרס, והווריוורס, ואם הם השוואה אז דרשני.

אציין בקצרה שהכדורסל הלא תחרותי של הקיץ סיפק עד עכשיו לא מעט סיבות לאופטימיות אצל הגריזליז. נציין לחיוב את לאראוויה שהתחיל לאט אבל בסוף נתן בראש בליגת הקיץ, את קני לופטון, הקבב החביב שגם נתן בראש בליגת הקיץ, גם השפיל את צ'אט הולמגרן וגם משחק כמו זי-בו 3>, ואת סאנטי אלדאמה הספרדי הצעיר (אלא מה) שלא מסוגל להחטיא במשחקי ההכנה.

ג'ורג מסביר את האסטרטגיה הניהולית של הגריזליז בקיץ האחרון

שאלות לעונה הבאה עלינו לטובה –

חמישייה צפוייה: ג'ה מוראנט, דזמונד ביין, דילן בורקס, טריפל J/זאייר וויליאמס, סטיבן אדאמס

שחקנים משמעותיים על הספסל: טריי ג'ונס, בראנדון קלארק, ג'ון קונצ'אר, קיליאן טילי, סאנטי אלדאמה,אקסביר טילמן,קני לופטון, ג'ק לארוויה,דיוויד רודי, קנדי צ'אנדלר.

אם חיה של קבוצה משולים לחיי אדם, אז ממפיס נכנסת לגיל ההתבגרות. ההתפתחות של כוכביה, השחקנים שיצטרפו והסגנון שהיא תפתח בשנתיים הקרובות יעצבו את הפוטנציאל וההישגים שלה. העונה מלאה בצמתים משמעותיים לקבוצה הצעירה הזו (השנייה הצעירה בליגה), כשבמהלכה נזכה לראות אותם צומחים ומתעצבים אל מול העיניים שלנו, כבר הרבה יותר מטעימה מאייך שהם יראו כקבוצה בוגרת. הנה כמה מהשאלות שלי נראות קריטיות לקראת העונה הקרובה של הגריזליז:

שאלות גדולות:

המערב הפרוע – עם כל ההתלהבות שלי מהגריזליז, קשה לי שלא לחשוב שהעונה המדהימה של העונה שעברה נבעה בין היתר מכאוס, פציעות ובעיות כימיה אצל אריות המערב. עם הפציעה של טריפל J והיחלשות הספסל, אני לא בטוח שהגריזליז כישרוניים יותר מפיניקס, דנבר בריאים, קליפרס בריאים, מיניסוטה מחוזקים, לייקרס מאופסים, גולדן סטייט. כשגם הפליקנס ודאלאס הם ווילדקארדז לא קטנים. כנראה שיותר מכל שיפור פנימי של ממפיס, המיקום שלה לפחות בעונה הסדירה יהיה תלוי המון בחזרת הפצועים וברכש החדש של היריבות שלה.

כמה גבוה ג'ה יכול לרחף? – העונה האחרונה של ג'ה הייתה פנומנלית. ביצועיו הלא נתפסים זיכו אותו בפרס השחקן המשתפר של העונה. זה מטורף. רוב השחקנים זוכים בפרס השחקן המשתפר במעבר משחקן רוטציה לאולסטאר, לא מאולסטאר לסופרסטאר. ג'ה הוא השחקן המשתפר עם מומצע הנקודות הגדול בהיסטוריה, תנו לזה לחלחל רגע. יודעים מה, נזרוק גם סטטיסטיקות לאפקט הוואו 27.4 נק' ב53% מהשדה,7 .16 נקודות למשחק בצבע, 5.7 ריבאונדים ,6.7 אסיסטים.

הכוכבים הגדולים באמת, קרים, מייקל, לברון יודעים לבנות את עצמם מעונה לעונה. הם לא נחים על זרי הדפנה, מתרפקים על התארים והסטטיסטיקות שלהם וממשיכים לשחק רק על היתרונות והכישרון הטבעי שלהם. הם מסמנים את החולשות שלהם כמטרות ומשתפרים. למרות שכנראה אי אפשר לשחק כדורסל הרבה יותר טוב ממה שמוראנט שיחק העונה, עדיין יש לו לאן להשתפר וכראייה הקבוצה הייתה יותר טובה בלעדיו העונה. באמת חלק מהפוטנציאל העצום של מוראנט טמון בכך שיש עדיין לא מעט אלמנטים שהוא יכול לשפר במשחק שלו. האם הוא ינצל את האתלטיות שלו כדי להיות המגן העליון שהוא מסוגל?, האם הוא ילמד להניע את הכדור ולרכז "באמת"?. האם ישפר את הקליעה שלו לשלוש מסבירה לאיום?. האם ילמד להגיע לקו העונשין בכמות המתאימה לאתלטיות והמעמד שלו?, האם מוראנט הוא יאניס או הארדן?

שאולי מנסה להסביר למשפחתו על הביצועים של מוראנט אשתקד

דזמונד ביין, כוכב עולה או כוכב שביט? – ביין הגיע העונה משום מקום, עם הידיים הקצרות שלו, הישר מבחירה 30, עם עונת רוקי סולידית של 9 נקודות. הוא נתן זינוק מדהים עם 18.4 נקודות, המון מנהיגות וחוכמת משחק וים של שלשות. גם בפלייאוף הוא הראה מאיזה חומר הוא עשוי כשהוביל את ממפיס מול מיניסוטה לצד אי יציבות מצד מוראנט. עכשיו מגיעה שעת המבחן של ביין. האם הוא מתאים להיות הרובין של מוראנט, כמה עוד שחקן לא אתלטי ומבוגר כמו ביין יכול לשפר את המשחק שלו?

רולטה ושמה טריפל J – ממש לפני תחילת עונת 2021 טריפל J חתם על חוזה שמן, שלטעמי, עדיין לא הוצדק. הסנגור יציג את נתוני ההגנה הפסיכיים שלו: מוריד את האחוזים בצבע של השחקנים שהוא שומר עליהם ב13.7%, נמצא באחוזון 98 של החוסמים בליגה, 3.4 דיפנסיב ווין share. הוא יוסיף ויציג את ההופעה הטובה שלו בפלייאוף, בפרט הדומנינטיות בצבע מול הווריורס. הקטגור לעומת זאת יצביע על אחוזים שערורייתיים לשחקן פנים (47%), בחירות זריקות מפוקפקת מהשלוש עם מכניקה שון מריונית וגיליון פציעות מרשיע, שמראה שהעונה היחידה בחמש העונות הראשונות בליגה בה הוא שיחק מעל 60 משחקים הייתה העונה האחרונה (בקרובה הוא יעדר בין 4-6 חודשים). האם הוא מתאים להיות יד ימינו של טריפל J?.

חרא על דילן ברוקס – כל קבוצה צריכה את הווסטבריק שלה. אתם יודעים, זה שיזרוק את השלשה מהלוגו כשהקבוצה במינוס 1 25 שניות לסיום. השחקן שינסה למסור מאחורי הגב ויאבד. השחקן שיעשה יותר היט-צ'ק ממסירות. אנחנו התברכנו בדילן ברוקס. אם תשאלו אותי, מדובר ברודי גיי מודרני, שחקן שחיסור שלו שווה עוד נצחנות לקבוצה. בממפיס אוהבים אותו ואת ההגנה שלו (פייר היא טובה). האם הוא ידע להתייעל? האם ישכילו לזרוק אותו לעזאזל?.

איראנה אני ודילן ברוקס

שאלות קטנות:

הגנה – אין טריפל J ואין שתי לוחמים מהספסל, מי ישמור בפתיחת העונה?

המשכיות של הספסל – האם הספסל הצעיר ידע לשחזר את הקסם של שנה שעברה?

התפתחות צעירים – האם זאיר וויליאמס ינצל את החלל של טריפל J וימשיך בהתקדמות שלו אחרי עונת רוקי יפה?. האם הצעירים ידעו לתפקד תחת הלחץ של קבוצת פלייאוף? האם רחמנא ליצמן הגריזליז תפסו עוד מציאה בדראפט?

ולכדור הבדולח

התסריט האופטימוגזם – כשמתחילה העונה מגלים שסרטוני קיץ של דאנקים ושלשות זה יפה, אבל מקליי קוואי מארי וזאיון אפשר להרכיב שחקן מתפקד אחד בקושי, כריס פול לא מפספס סירת בננה לעלות עליה ונפצע בשריר הירך באמצע העונה. דילן ברוקס מתחיל את עשרת המשחקים הראשונים עם 30 זריקות מה שגורם לביין להציב אולטימטום להנהלה, זה או אני או ברוקס. ברוקס מוטרד לרוקטס תמורת בובאן מה שמעלה את המורל הקבוצתי משמעותית וגורם לביין לקלוע 26 נק' למשחק. מוראנט לא נשאר חייב וקולע 37 למשחק כל הדרך לMVP והמקום הראשון במערב, ג'ה זה קיצור לג'ורדן. בסיבוב הראשון ממפיס מטאטאת את הפליקנס 4-0 כשבסוף הסוויפ נצפה מוראנט צועק בחדר הלבשה, פאק מי, זאיון וויאליאמסון אובר מי?. בסיבוב השני הם פוגשים את פיניקס כשבמצב של 2-3 לפיניקס מתגלה שמונטי ניהל יחסים אסורים עם חברתו של דיאנדרה איטון, ההוא מורחק לזה נשבר הקש והוא שובת עד הודעה חדשה. ממפיס מנצלת את המומנטום לניצחון 4-3 ועלייה לגמר המערב, שם הם נוקמים בווריורס כשהם מנצחים גם אותם 4-2 אחרי שגרין נעדר ממשחקים 5 ו6 עקב בעיטה לביצים מצד סטיבן אדאמס. בגמר ממפיס פוגשים את הנטס 4-1. ממפיס זוכים באליפות בראשונה בתולדתם. לא עוברות 24 שעות עד שדוראנט מודיע שהוא החליט שהיעד הבא לקריירה שלו זה ממפיס, יש שושלת חדשה

התסריט הפסימי – טריפל J מודיע שהוא בעצם נפצע לטריפל year והחוזה שלו הופך להיות החוזה הכי גרוע של ממפיס מאז פארסונס השודד. ג'נקינס מודיע לג'ה שהוא רוצה לראות יותר מההתקפות של הקבוצה נגמרות בזריקה של ברוקס, ג'ה חווה רגרסיה וקולע 21 נק' למשחק והמאזן של הקבוצה נראה בהתאם. הצעירים עסוקים בטיקטוק יותר מבכדורסל, המנהלים עסוקים בטיקטוק יותר מבטריידים. כל שאר הפצועים במערב חוזרים עם עצמות מטיטניום. ממפיס מוצאת את עצמה משתחלת לפלייאין ממקום 8 ו41 ניצחונות שם הם מפסידים למיניסוטה כשקארל אנתוני נצפה אומר לג'ה, you in minnisota now bitch. מוראנט זה ההוא שמת במשחקי הכס.

התסריט הריאלי – תכלס אני חושב שהרבה מהקסם של העונה שעברה לא יחזור על עצמו, בלי קפיצה מפתיעה של אחד השחקנים המובילים, או קפיצה לא סבירה של אחד הצעירים, לממפיס עוד אין מספיק כישרון כדי לאיים על התואר, הם שחקן אחד טוב מבאמת להיות באריות של הליגה. תוסיפו לזה את הפציעה של טריפל J וההיחלשות של הספסל, לעומת ההתחזקות של המערב, משהו כמו 50 נצחונות, המקום החמישי במערב, וסיבוב ראשון מפולפל עם סיכוי טוב לסיבוב שני מפולפל גם כן נשמע לי כמו משהו ריאלי.

אבי משחק אותה מופתע אחרי שממפיס לא עולים סיבוב העונה

Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טריי זריקה מחשידה

לדעתי ידברו חזק. מעניין אם גה שיפר את הקליעה שלו. הם עדיין צריכים עוד שחקן טוב אולסטאר להיות קונטנדרית.
אדמס חלש מידי לפלייאוף. הם צריכים עוד יוצרים לעצמם חוץ מגה כי הנעת כדור בפלייאוף אתה נתקע שם בלי יוצרים לעצמם.
גה הולך על עונת mvp

אוהד ס"א
1 year ago

לא התייחסת לתסריט נוסף:
אדאמס משפר את זריקות הפוטבול שלו ועובר ל- nfl, מחליף את בריידי ומתחתן עם ג'יזל.
היות ומומואה הסתפר, הוא מחליף גם אותו, חותם על חוזה בהוליווד על הפקת "הרפתקאות אקווהמן בניו זילנד" השתתפות בבית הדרקונים ומואנה 2 במקום דה רוק.
איך זה בדיוק קשור לכדורסל?
בדיוק כמו שאדאמס קשור לכדורסל. הבן אדם אליל. אבל לא קשור למקצוע, אלא אם כן יחליט שהוא הולך על גם על התואר של הwwe.

Smiley
Editor
1 year ago

חסרים עדיין את הרובין לבאטמן, אבל קצב השיפור שלהם מבטיח, ויש שם המשכיות.
הכי חשוב, נראה שהם נהנים לשחק ביחד.
ילחמו על הטופ 4

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד
שלום
תודה על פריוויו נהדר ומצחיק.
לדעתי ילכו קצת אחורה השנה, הפציעה של jjj, משמעותית, והמערב התחזק.

geffenre2
geffenre2
1 year ago

פריוויו נהדר!

די ברור שילכו אחורה העונה, לפחות בסדירה.

כמו שאמרת, הספסל נחלש משמעותית, והרוקיז שהביאו קצת מרגישים לי כרעיון מהסוג של "בואו נאסוף מלא פרוספקטים ובטוח אחד מהם יהיה ווינג העתיד שלנו". זה לא ממש עבד בעונה שעברה עם טילי, זאייר, קונצ'אר ושות'.

מאמין שהפציעה של טריפל J לא כזאת משמעותית, אאל"ט דיווחו עליה ביולי אז כבר עברו 3 חודשים. מקווה שיחזור אחרי Thanksgiving ובינתיים זאייר וסנטי יראו ניצוצות של שיפור כסופמורים.

שמח לשמוע שאתה שונא ברוקס מוצהר. הוא בעונה האחרונה של החוזה, אז ייתכן שפתאום ישחק טוב, בתקווה שיעלה את ערך הטרייד שלו ושההנהלה תשכיל לבצע טרייד.

50 נצחונות, מקום חמישי, נצחון על דאלאס בסיבוב הראשון והפסד צמוד בסיבוב השני לקליפרס/נאגטס בריאים.

Eat Prey Ljos
Editor
1 year ago
Reply to  geffenre2

דווקא הייתי אומר שזה די עבד עם זאיר. הראה ניצוצות במהלך השנה ואז בפלייאוף אפשר להגיד שהם ניצחו לפחות משחק אחד כמעט רק בזכותו, ועוד מול האלופה הנכנסת.

חגי "התותח" ניסני
Editor

פריוויו מעולה! אהבתי מאוד
.
מסכים עם הכל למעט חוסר ההבנה שלי למה ככה על דילון ברוקס? סה"כ שחקן סבבה לגמרי מביא ים אנרגיות וחוצפה סטייל בברלי לקבוצה. לדעתי התרומה שלו חיובית לכם.

Avri
Avri
1 year ago

גם אני חושב שברוקס שחקן בסדר גמור, לא יודע מה כולם רוצים ממנו.

Eat Prey Ljos
Editor
1 year ago

מסכים עם כל מה שכתבת.
בעיקר עם האהבה לפריוויו, אבל גם עם החלק על ברוקס. הוא די שיתק את קיט קאט בפלייאוף והיה היחיד שהצליח טיפה להקשות על סטף.

שייקה
שייקה
1 year ago

די נו. אחד האגואיסטים הגדולים שראיתי מימיי. תעשה לך מנהג לספור מסירות שלו מול זריקות ולא תאמין. בחיי, זה משהו הזוי. הגנה וחוצפה זה לא הכל בחיים. ההבדל המרכזי בינו לבין בברלי הוא שבברלי יודע יפה את מקומו. ברוקס חושב שהוא לא פחות מוכשר מביין או אפילו ג׳ה וגם מנסה להראות את זה על המגרש. רק ללא הצלחה יתרה.

Dipsy
Dipsy
1 year ago

פריוויו מצוין לקבוצה שהכי אהבתי לראות שנה שעברה, לדעתי הם רמה מעל כל קבוצות המזרח, במערב הם טופ 3 לדעת ולווריורס היה הרבה מזל שנה שעברה.
מקווה שג'ה באמת ייתן את קפיצת המדרגה כי הוא שחקן מיוחד, אם לא גולדן אני עם ממפיס השנה עד הסוף.

Dor
Dor
1 year ago
Reply to  Dipsy

אתה באמת חושב שהם רמה מעל הבאקס הסלטיקס הנטס ההיט ופילי? לדעתי אחרי שהם נחלשו הפגרה הם לא עוברים אף אחת מהן בסדרה

asaf
1 year ago

תודה פתיבר. פריוויו מעולה. איפשהו במקומות 4-6 בעיניי עם סיכוי סביר למעבר סיבוב שוב. העלת הרבה שאלות מעניינות.
אלדמה שווה מעקב ובעיניי מהרוקיז גם קנדי שהזכרת וגם לופטון יכול להשתחל לדק' משמעותיות בצבע .

asaf
1 year ago

וכמובן נישא את התפילה השנתית המסורתית שג'ה חלילה לא יהפוך לדירק רוז

רן הנרגן
רן הנרגן
1 year ago

הוויתור על סלו מו יחזור וינשוך אותם והוא עבר למינסוטה נוסף לכך.
.
גה חייב להבין שאין עתיד באתלטיות על. זה היה נכון לפוארוורד כמו גריפין וזה נכון גם לגארד . זה הביא לו חוזה מקס (לא רק זה) אבל כדי לשרוד בליגה לאורך שנים הוא חייב ללמוד לשמור על הגוף. זה לא אומר שהוא לא צריך להכנס לסל אבל הוא צריך לעשות זאת בצורה שתשאיר אותו שלם.

טריי זריקה מחשידה

בשביל זה צריך לשפר קליעה

Avri
Avri
1 year ago

צודק. ג'א חייב לשפר את הקליעה בשביל להפחית את הסיכון לפציעות, להאריך את הקריירה וסתם בשביל להיות שחקן הרבה יותר טוב. אגב, הוא לא קלע כל כך גרוע, אבל אם יש אלמנט לשיפור אצלו זה בהחלט הקליעה.

אשך טמיר המקורי

זה נכון

asaf
1 year ago

סלואו-מו זה הרול פלייר האולטימטבי, חסרונו יורגש, בממפיס יקוו שלא יותר מדי. בונים שם על זאיר וויליאמס וקלארק שימלאו את החלל נראה לי.

Avri
Avri
1 year ago

סתם לשחק בנדמה לי, לא מתפוצץ לכם המוח לחשוב מה היה קורה עם טריי יאנג היה מגיע במקום ג'קסון?

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Avri

כן שוכחים לממפיס את הנפילה הזו כנראה בגלל באגלי שהראה מה זה לבחור נורא בדראפט.

asaf
1 year ago

לא בטוח כמה טריי וג'ה היה עובד ,שני אנשים שצריכים מאוד את הכדור בידיים. נראה את הניסוי בסגנון הזה באטלנטה השנה עם טריי ומורי.. חוץ מזה שטריפל J בהתאמה לקבוצה הוא ממש לא איזה פלופ סטייל באגלי ורחוק מכך. ציר מרכזי בקבוצה , חייב למצוא איך להשאר בריא רק.

Avri
Avri
1 year ago
Reply to  asaf

לא אמרתי טוב או לא, רק שליטרלי מתפוצץ לי המוח מלנסות לדמיין את זה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  Avri

לא

רביד אראל
רביד אראל
1 year ago
Reply to  Avri

אם טריי היה בממפיס לוקה היה באטלנטה…
וג׳ה לא היה מגיע לממפיס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מעולה! תודה רבה רבה פתיבר.
.
מועדון מצוין, ומבטיח.
.
איכשהו הפציעה של jjj חמקה ממני, לא מפתיע אבל בהחלט מאכזב.
.
מסכים שהוויתור על סלו-מו יורגש, אבל טילמן היה טוב במעט שראיתי ממנו, וטילי לדעתי פוטנציאל גדול, אז בהחלט יתכן שממפיס רואים משהו שאנחנו לא.
.
מה שבטוח, גם השנה הם יהיו מלבבים, וזה לא מעט בכלל בימים אלה.

Om3r
Om3r
1 year ago

ממפיס בלי ג'ה – אולי הקבוצת עונה סדירה הכי טובה בליגה
ממפיס עם ג'ה – לא
הם צריכים להבין מה הולך שם, ואיך מסדרים את זה. תופעה ממש מוזרה.
ג'ה עצמו מפלצת וחדמש סופרסטאר, אבל צריך לשפר הרבה אלמנטים במשחק שלו ובראשם הקליעה וההגנה. הבחור פוינט גארד עם קליעה סבירה (לעתים סבירה מינוס) וקולע 27 למשחק כשהוא מפרק סנטרים בצבע. אם הוא יטפס לאזור ה37% ל3 (משהו ממש ריאלי, עונה שעברה קלע 34%) השמיים באמת הגבול בשבילו. הוא באמת יהיה איום תמידי מכל הטווחים.
דרושה עוד התפתחות לשלד הצעיר של ממפיס אבל זה נראה מבטיח מאוד, הולכים לעשות הרבה רעש בשנים הבאות, אבל העונה לדעתי ידעכו קצת.

אשך טמיר המקורי

נפלא ממש, תודה רבה!
אני מאוד אוהב את ממפיס, במיוחד בלי ג'ה.
הכדורסל שהם שיחקו בלעדיו היה מרהיב וגם יעיל בעת ובעונה אחת.
זה היה כמו הביוטיפול באסקטבול של הספרס מ-2014.
אני אוהב את התרבות האירגונית שלהם, הגריט אנד גריינד המסורתיים, ומאוד מאוד את ג'נקינס.
ביין תותח על והוא יעמוד בציפיות.
ברוקס הוא דוג רציני וגם אותו אני אוהב.
לופטון היה מדהים בליגת קיץ וגם את לארביה אהבתי מההיילייטס שראיתי לפני הדראפט ואני מחכה כבר לראות מה ג'נקינס יוציא מהם.
ג'ה? הוא מדהים אתלטית אבל הוא שיקוץ רציני ועארס, ולא בקטע טוב.
הוא צומי וחייב שכל אור הזרקורים יהיה עליו.
הוא לא משפר את החברים ובלעדיו המשחק יותר שוטף וכ"א מוציא מעצמו יותר.
אבל הם לא יכולים לוותר על הסטאר קווליטי שלו והסטט' המרשים.
הם בהחלט ברשימת הקבוצות האהובות עלי ותחליף הספרס הקרוב ביותר למקור.

אשך טמיר המקורי
Reply to  petibear

יש ראיות
כבר לא זוכר אותן

Dor
Dor
1 year ago
Reply to  petibear

אמר שהוא היה מנצח את MJ או משהו כזה

asaf
1 year ago

אשך לברוקס יש אינטילגנציית משחק וקבלת החלטות איומה בהתקפה. זה בלט מאוד בסדרות הפלייאוף. יש לו הגנה קשוחה וטובה ותכונות מנהיגות חשובות אבל הוא חייב לעבוד על קבלת ההחלטות . ג'ה לומד לשחק עם החברה סביבו , צריך לנהל יותר את הזמן שהכל עליו אל מול המשחק הקבוצתי, אני ממש לא רואה אותו כשיקוץ גם לי נראה כחבר מעולה לקבוצה והוא כולה 3 שנים בליגה ,יש לאן לנסוק עוד.
לופטון עוד יכול להפוך לגרסא החדשה של זיבו

אשך טמיר המקורי
Reply to  asaf

מצד שני לברוקס יש גם ווינר שוטס וביצים ענקיות.
ג'ה עדיין שיקוץ בחיתוליו. יש לו עוד לאן לנסוק…

אשך טמיר המקורי

אני אגב אופטימי מאוד לגביהם, אחרי הקפיצה של שנה שעברה הם ימשיכו באותו קו ואף ישתפרו.
וגם קבוצות צמרת אחרות יחלשו (ג"ס, פיניקס, יוטה שהתרסקה, דאלאס?)

אור
אור
1 year ago

מסכים
הם עשו את עונת הפריצה המסורתית שבאה לפני זו שמתמודדים על הזכייה במערב ומעלה

Florida man
Florida man
1 year ago

אחלא קבוצה משוגעת שייתקעו שוב בפלייאוף מול קבוצות מנוסות. הם חייבים שחקן ותיק עם ניסיון פלייאוף שייתן קשיחות במשחקים גורליים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Florida man

"מי קרא לי?"
דריימונד גרין

מנחם לס
Admin
1 year ago

פריוויו מצויין, ומבדר מאד לקריאה. חייכתי רוב הזמן. המאמן טיילור (שכחתי את שם משפחתו) הפךבשקט-בשקט לאחד הטובים בליגה. אהבתי את ה-"התסריט האופטימוגזם"…
תודה על אחלה פריוויו

bobby
bobby
1 year ago

תודה על פריוויו נהדר!
אני חושב שההבדל העיקרי בין ממפיס של היום לבין הלוחמים של השנים 2013-15 נעוץ בוטרנים. הלוחמים נהנו מאיגי שעוד היה בשיא שלו, מבוגוט אחרי השיא אבל חד בהגנה, ליוינגסטון שהשתקם שם כמו עוף החול, ודייויד לי שנתן תפוקה יפה בפאוור פורוורד עד שגרין קיבל את המפתחות. הליבה הצעירה היתה בעצם לא עמוקה מדיי – קרי, קליי, גרין ובארנס. אה ואולי גם אזילי שהיה סנטר מחליף חביב, ובהמשך נעלם מהליגה.
בממפיס יש ריבוי יפה של צעירים, וסטיבן אדאמס אחד. הם יצטרכו לדעתי למצוא בהמשך את השון והאיגי שלהם, גם על חשבון אחד מהצעירים הנהדרים שמתפתחים שם (אולי ברוקס, כמו שנמרז כאן בפריוויו?)

Berch
1 year ago

אחלה טור
היו המרענן הרשמי של הליגה בעונה שעברה אבל קשה לי להאמין שיוכלו להמשיך להשתפר.
נראה מה יהיה
🙂