קדימון לעונת 2022/23: המכשפים מוושינגטון – מוכרים כרטיסים ונקניקיות / יניר רובינשטיין

קדימון לעונת 2022/23: המכשפים מוושינגטון – מוכרים כרטיסים ונקניקיות / יניר רובינשטיין

מאזן בעונת 2021-22: מאזן שלילי 35-47, מקום 12 במזרח ומקום 21 בליגה (לאחר מאזן 34-38 ומקום 8 בעונת הקודמת).

פלייאוף 2021-2022: אחרי שראס לקח את כשרונותיו לניופורט ביץ' התברר לכל המקטרגים שלמעשה היה זה הוא והוא בלבד שהבטיח לוושינגטון כרטיס לפלייאוף בעונת 2020/21. הקבוצה לא דגדגה אפילו את הפליי-אין ב"הנהגת ביל".

מאמן: ווס אנספלד. אכזבה לא קטנה בעונת הרוקי שלו. אבל לפחות ממשיך לעונה שנייה שלא כמו עמיתו בבוסטון.

GM: טומי שפארד. נשוי + 7. לשעבר יד ימינו של ארני גרונפלד הידוע לשמצה בבירה. מאז שלקח את המושכות ממשיך את המסורת של ארני: על כל שני טריידים/חוזים רעים הוא מביא בבינגו בפוקס משהו טוב, ושומר על הכיסא שכן הבעלים אוהב המשכיות ונאמנות ובעיקר מקור הכנסה נחמד (האולם מלא ב-90% כמעט, והחסויות זורמות) וכמעט מונופול על עסקי הספורט בבירה (עכשיו הוא גם קנה את הרשת המקומית של אנ.בי.סי שמשדרת את המשחקים) ויש שמועות שהוא מעוניין לקנות את קבוצת הבייסבול הנשיונלס'.

סיכום הפרקים הקודמים: אוטו פורטר בא, אוטו פורטר קיבל מקס, אוטו פורטר הלך. בויאן בוגדנוביץ' בא לחודשיים תמורת הבחירה שהפכה לג'רט אלן, בויאן בוגדנוביץ' הלך תמורת כלום. קלי אוברה בא, קלי אוברה הלך תמורת טרבור אריזה גמור. ג'ון וול בא, ולאחר עשור ג'ון וול הלך תמורת בחירת הדראפט הבאה (מוגנת לוטרי), לא לפני סאגה מתוקשרת היטב בה צולם ללא חולצה מנפנף בג'ובות בחברת חברי כנופיה. ראסל ווסטברוק בא, ולאחר עונה ראסל ווסטברוק הלך בטרייד הגאוני ביותר של שפארד או כל מנג'ר שאני זוכר בשנים האחרונות (כמובן שלא ברור אם שפארד כל כך גדול כמו שפלינקה כל כך _____ ). כאמור, שפארד לא מנהל רע, יש לו אחלה הבלחות בין שלל הטעויות המסיביות. ואז הגיע החוזה המטורף של ביל – 250 מיליון לחמש שנים, רגע, חכו, עם סעיף אי-הטרדה היחיד בליגה… מה שהופך את החוזה שלו לבלתי-סחיר. כלומר, לאחר עמל רב שפארד הצליח להשיל את החוזה הגרוע בליגה (וול) בכדי לחתום על החוזה שעתה נחשב הגרוע ביותר בליגה. אגב, אתר 538 נותן הערכת שווי ריאלית לשחקנים לחמש שנים הבאות ובא ביל שווה פחות מ-60 מיליון (לעומת ה-250 שקיבל). ולא ציינו בכלל את החוזה של 90 מיליון לברטאנס וההחתמה של דינווידי ואיך שוושינגטון נאלצה לקלוט את פורזינגיס כדי להיפטר משניהם. שוב, יכול להיות שזאת עסקה לא רעה, אבל היא באה כדי לתקן טעויות קודמות ושוב יש הרגשה של לצעוד במקום.

מי עזב: תומאס סאטורנסקי (חביב האתר, שחקן חופשי, חתם בברצלונה חוזה ארוך טווח), KCP (טרייד לדנבר), איש סמית' (חייבים לאהוב את השם שלו! והוא אכן איש יקר – טרייד לדנבר), תומאס ברייאנט (שחקן חופשי, חזר ללייקרס במינימום).

מי הגיע: דלון רייט (שחקן חופשי, 16 מ' לשנתיים), מונטה מוריס (טרייד מדנבר), וויל בארטון (טרייד מדנבר), ג'וני דוויס (דראפט, מקום 10), טאג' גיבסון (שחקן חופשי, לא המשיך בניקס, חתם על מינימום).

בעיות בולטות על המגרש:

  • חוסר עומק בגארדים – למרות שהבעיה נראית פחות אקוטית משנים קודמות, קצת קשה לשאוף להגיע רחוק בליגה היום ללא 5-6 גארדים טובים. לוושינגטון יש 3 ביום טוב.
  • אין סנטר דומיננטי: פורזינגיס לא באמת יכול להתמודד עם סנטרים בהגנה, במיוחד לא אם רוצים לשמור עליו בריא. דניאל גאפורד הוא סוג של סנטר מחליף שיכול להתאים בהרכבים מסויימים למקסימום 15 דקות במשחק אך נכשל פעם אחר פעם מול סנטרים חזקים ממנו.
  • חוסר כימיה בין השחקנים על המגרש בעיקר, וקצת גם בחדר ההלבשה. האצ'ימורה ללא ראייה פריפראלית, אבדיה שמוסר ולא מקבל את הכדור בחזרה ומתוסכל (ובצדק) בעקבות כך, ביל שמנסה להצדיק בכוח את חוזה ה"אלפא" שקיבל ומכריח יותר מידי, ושני צעירים שלא נראים שקשורים לליגה (איזיאה טוד ועתה הרוקי ג'וני דיוויס שעד כה נראה שלא קשור לליגה).
  • מאמן חסר כיוון ברור – סקוטי ברוקס לא היה חביב האתר אבל לפחות היתה לו פילוסופיה ברורה של run and gun. למאמן אנספלד יש קרחת יפה והוא נראה שקול מאוד ומאוזן מאוד אבל קבלת ההחלטות שלו תוך כדי משחק תמוהה במקרה הרע ופשוט יורמית ולא יצירתית במקרה הטוב.

תחזיות, תחזיות…

תחזית חלומית: לאחר כמה חודשים שסארבר מתעקש על ואלואציה של 5 ביליון לפניקס סאנס, לאדם סילבר נשבר והוא משחרר את הכלבים. מתפרסמת קלטת לוהטת בא סארבר והבעלים של וושינגטון נתפסים אומרים דברים אסורים. לאורן פאואל ג'ובס (אישתו של) שכבר מחזיקה 20% מהקבוצה מתנדבת לקנות את שאר הנתח, והקבוצה מכניסה עובדים של אפל לכל עמדות המפתח. ג'ף בזוס מנגד קונה את פניקס. בין 2028 ל 2038 גמר הנ.ב.א. הוא זהה בכל שנה: וושינגטון נגד פניקס עם 5 תארים לכל קבוצה.

תחזית פסימית: ביל "מנהיג את הקבוצה" ורודף אחרי תואר מלך הסלים, כאשר הוא נאבק שוב מול סטף. דני אבדיה עולה מהספסל ל-17 דקות בערב בעוד האצ'ימורה מקבל 31 דקות בכדי להעלות את ערכו לקראת הדדליין. ביל מודיע בינואר שהוא רוצה OUT, ונותן רשימה של שתי קבוצות אליהן הוא מוכן לעבור: מיאמי ובוסטון. בגלל סעיף אי-ההטרדה שלו לשפארד אין ברירה וביל עובר לבוסטון תמורת מלקולם ברוגדון וים מדר ועוד נגרים לאיזון המשכורות. וושינגטון מסיימת 14 במזרח לפני אינדיאנה אבל בגלל המערב המטנטק היא מסיימת 5 מהסוף ובלוטרי נופלת לבחירה ה-8. בוסטון זוכה באליפות עם ביל כאשר בראד סטיבנס הופך למאמן-מנהל באמצע העונה אחרי שמתברר שגם עוזר המאמן הזמני התעסק.

תחזית אופטימית: קייל מביא לנו עונת חוזה קוזמאניה: ספליט של 25/9/4 עם 39% מהשלוש וגם 2 חסימות ללילה. האצ'ימורה עובר בטרייד בדצמבר עבור קראודר שגם הוא נותן עונת חוזה מהסרטים עם 4.5 שלשות לערב מהפינות והכנפיים וביחד עם דני שמים את ההגנה של וושינגטון בטופ-5. קיספרט מפנק עם עוד 2.8 שלשות לערב ב-15 דקות יעילות מהספסל. בראדלי ביל חוזר לפגוע מה-3 ונותן קצת הגנה בזכות לואד חכם, ודני מרוויח את תפקיד השחקן השישי היעיל של הקבוצה. מונטה מוריס מנגד נותן את מה שסאטורנסקי נתן בימיו הגדולים בוושינגטון: ריכוז חכם וחסר טעויות, ופורזינגיס מצליח לסיים את העונה בריא ולשחק 62 משחקים. וושינגטון מסיימת במקום ה-8 במזרח וגם מבטיחה את אחד מכרטיסי הפלייאין וממשיכה להפסיד בסיבוב הראשון של הפלייאוף בג'נטלמני לבוסטון.

תחזית ריאלית: בראדלי ביל קולע 26.7 לערב באחוזים לא כל-כך יעילים, וב-USAGE של 36%, ונשחק 38.6 דקות לערב על המגרש, מה שכמובן בא על חשבון הגנת הגבינה השוויצרית המפורסמת של וושינגטון. פורזינגיס נותן 21 לערב אבל משחק רק 45 משחקים. מונטה מוריס מארגן את ההתקפה אבל בדומה לחצי העונה של דינווידי עם ביל אינו מצליח להביא את עצמו לידי מיצוי ביחד עם ביל על המגרש. באמצע העונה וושינגטון הולכת אול-אין בדמות הבאת קיירי אירווינג הממורמר מברוקלין תמורת בחירה עתידית, האצ'ימורה, וויל בארטון, ודלון רייט. הביג-3 של וושינגטון מחזיק מעמד למשך חודש עד שקיירי מסובב את הקרסול וושינגטון מסיימת במקום ה-10 ומתחרה על כרטיס פליי-אין.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. תודה יניר. מרגיש לי שדני יתפוצץ השנה בצד ההתקפי (הפעם ברצינות..) ואילו שאר הקבוצה והארגון אפילו כאלה מתסכלים שאני מעדיף לא להתייחס
    .
    לא שזה יקרה אבל מעניין האם טרייד של דני זה תחזית אופטימית או פסימית? וושינגטון כאמור לא ממש מתאימה לו וכל ניהול הדקות שם לא עקבי בעליל אבל הם די בונים עליו השנה (כנראה) ולא בטוח שהוא יקבל את הבמה יותר מדי בקבוצות אחרות

    1. שמע, אני אישית אהיה עצוב אם דני לא יהיה בבירה מסיבות אגואיסטיות. אבל כמובן אשמח בשבילו ובשביל עם ישראל אם זה יעזור להתפתחות שלו ולהגיע לעמדת מפתח בקבוצה אלופה.

            1. חחח

            2. חחח… מספיק איבדנו את כספי לשם..

  2. סיקור מצויין לקבוצה פח ל6 שנים הקרובות.
    עשו כל טעות אפשרית בקבוצה הזאת , התעקשות על ביל ואי ההטרדה שלו פשוט פשע.
    ביל ממש לא פרנצייז פלייר , יכלו לקבל עליו המון לפני שנתיים , פשוט ניהול כושל ברמה הגבוהה ביותר .
    גם בחירות דרפט מיותרות על אפסייד נמוך כמו ששארלוט נהגו להיות במשך שנים רבות .
    במקומם מחכה שיהיה ניתן להטריד את ביל ושולח אותו ללייקרס על ווסטברוק וללא ספק יעשו את הדיל של החיים שלהם

    1. הבעיה שאי אפשר לעשות עליו טרייד – יש לו no-trade clause.

      אגב, כתבה מצויינת על הבלוף הגדול והלא יאומן הזה –
      https://www.si.com/nba/2022/07/08/bradley-beal-washington-wizards-contract

      כמו ש-Sports Illustrated כתבו:

      "one of the more peculiar, inane and utterly impressive bits of contract minutiae revealed since the NBA’s offseason began: Wizards guard Bradley Beal, who had just been given $251 million reasons to stay with the Wizards, has a no-trade clause in his new deal.

      In other words, the Wizards just made someone who has never reached the conference finals and last won a playoff series in 2017 the most powerful player in the NBA. Instead of trading him for a haul and setting out on a genuine rebuild, they buckled under the weight of their own futile obsession with the fringes of relevance someone that talented ostensibly opens the door to. The writing was on the wall several years ago. Everyone could read it except Washington’s owner Ted Leonsis"

  3. תודה יניר על פריוויו הרבה יותר מהנה מהקבוצה עצמה.
    החוזה של ביל עם הסעיף של ה-no trade מהנוראיים בליגה בלי ספק. התחזית הריאלית נשמעת הגיונית, מקווה שדני לא ילך שם עוד עונה לאיבוד בתור קונוס בהתקפה.

      1. זה נדיר בגלל הנסיבות בעיקר. יש הרבה מאד שחקנים שלא מגיעים לסיטואציה בה ניתן להכניס סעיף כזה. אבל למשל לסטף קרי אין (והוא כן היה בסיטואציה שהיה יכול לדרוש).

  4. בס"ד
    שלום עליכם
    פוסט מדליק ומצחיק.
    אני הייתי עושה שינויים קטנים.
    לתחזית החלומית הייתי קורא תחזית על טבעית.
    לתחזית האופטימית הייתי קורה תחזית חלומית.

    בהצלחה

  5. תודה רבה.

    יושב מנהל מרוויח מיליונים, יש לו צוות סקאוטים ועוזרים ומוציא גועל נפש של קבוצה כזאת, תעלומה גדולה.

  6. קבוצה דיכאון עם עתיד עוד יותר מדכא. ישוחרר דני!
    רק שאלה קטנה. יש איזה גאג מאחורי ה'אנספלד' שאני מפספס? כי בכל זאת הבן של האייקון הכי גדול שיש למועדון להציע.

  7. תודה רבה
    לכאורה יש להם סגל לא רע על הנייר.
    הבעיה שהנייר לא משחק. וגם השחקנים לא ממש …
    מתאמצים לעשות כל מיני שטויות (250 מיל' וגם סעיף וטו על טריידים? למה ? )
    מלא פורוורדים שלא ברור מה הם רוצים
    בקיצור, שוב לא יגיעו לפלייאין.
    ממש חבל על דני אבדיה

  8. תודה יניר אחלה קדימון לקבוצה של כולנו, נראה לי שבשנתיים האחרונות זאת הקבוצה שצפיתי בה הכי הרבה, בטח כשראס היה שם.
    לדעתי הם יפתיעו השנה לטובה. יש שם סגל אתלטי מאוד ובהינתן בריאות – הם אפילו קצת עמוקים. מאמן טוב היה עושה שם מטעמים אבל אנספלד אכן לא הראה שום טביעת אצבע. לא ברור למה הוא ולא אלף אחרים.
    מקווה שדני בוי ימצא שם את מקומו, יש שם טיפה עומס בעמדת הפורוורד או "בינוניים מכדררים", קוזמה, האצ'ימורה, פורזי (לא ממש מכדרר אבל יודע לחדור), ויש כמובן את ביל שאוהב את הכדור וגם מוריס ובארטון ירצו זריקות. יש גם רוקים או פרשמנים שאפתנים שעשויים לראות בקבוצה המפוררת הזדמנות להתקדמות אישית (קיספרט).

  9. דני שחקן סימפטי מאד. הוא מראה גרף התקדמות ובעיקר עמידות לאורך ליגה קשה מאד (כספי היה בשנתיים הראשונות שלו בליגה מבריק ממנו אך מועד לפציעות).
    הבעיה שלו שאין לו סיכוי לתת קפיצה להיות שחקן חמישייה מוכח ורציני אם לא ימסרו לו. התקרה שלו היא 10-12 נקודות לערב.
    וושינגטון בלימבו מתסכל: לא מספיק גרועה כדי להביא בחירת דראפט טובה ולא מספיק טובה כדי לעשות פליאוף.

  10. תודה על הפריוויו.
    תכלס סקרמנטו של המזרח,קבוצה פשוט לא מעניינת,רק נקווה שדני השנה יפרוץ ויראה מהיכולות שלו.
    תכלס נראה לי עקיצה מטורפת של ביל והסוכן שלו.לצורך העניין אחרי שנה ביל דורש טרייד.וושינגטון מחוייבת להעביר אותו רק לקבוצות שהוא מסכים.יעני הקבוצה שביל מעוניין לעבור אליה תקבל אותו מה שנקרא בהנחה גדולה.ואז וושינגטון נשארת עם 2 אפשריות גרועות או לסרב להעביר אותו ולהשאיר אצלה שחקן של 250 מיליון שעושה טובה שהוא משחק או שהיא תעביר אותו מבלי לקבל את הנכסים שהיא יכלה לקבל.
    לא שאני מאחל למישהו לאבד את העבודה שלו אבל אין ספק שאם יש עילה מוצדקת לפיטורין זה החוזה הזה.

    1. כמו הכותרת של הפוסט הדגש הוא שמבחינה עסקית נטו החוזה הזה לא משנה לבעלים שום דבר – הוא עדיין מוכר כרטיסים ואוכל במשחקים, ואין לו מוטיבציה לוותר על אול-סטאר בשביל כמה שנים של הרפתקאות, בעיקר בהינתן שהמנג'ר שהוא מעסיק לא יודע לבחור בדראפט.

      1. אני מבין מה שאתה אומר שמבחינת העסק הכל דופק אבל לא נראה לי שזאת מטרת העל של כל בעלים.כאילו אתה אומר מבחינת הבעלים לא מעניינת אותי הקבוצה/השחקנים/החוזים.תיתן את החוזים הכי גרועים שאפשר לתת העיקר ששורת הרווח מס]פיק גבוהה.ואף אחד לא אמר לו לא להחתים את ביל אבל לתת לו אפשרות להטיל וטו על טרייד???.קח את התסריט שנתתי ,מה אז בדיוק יעשה הבעלים שיישאר כנראה בלי האולסטאר ובלי נספיק נכסים שיכל לקבל עליו

        1. שמע, עדיף לבעלים (בראש שלו לך תבין) משהו ידוע ומוכר – סביבות פלייאין מאשר כמה שנים בפח האשפה. הבעלים אשכרה פחד שביל יעזוב תמורת כלום. לא קרא את הבלוף של הסוכן.

  11. איזה עקיצה של ביל… גאנר חסר מצפון (ד"ש חם מכרמלו) שלא הביא את הקבוצה מעולם לשום הישג ולא שיפר אף שחקן מסביבו מקבל חוזה חלומות…
    וושינגטון תמשיך לחלום על איזה פוקס בדראפט שיציל אותה מהשיממון המחכה לה בשנים הקרובות

      1. אין לי שום טענה לביל (ולסוכן שלו)- עשו עבודה מצויינת. וושינגטון היו צריכיל לחפש טרייד לפני שנה או לפרק ולהצחיל מחדש כי שום דשא לא יצמח עם החיקוי של כרמלו

  12. אני אחד היחידים שמאמין בכיוון האופטימי יותר מאשר בפסימי. נהניתי לקרואץ שפה קולחת ונעימה לקריאה. ביל יפתיע לטובה העונה. דני יעלה מדרגה, ואתה תהיה בכמה משחקים עם אקרדיטציה שלנו לדווח לנו מהאולם.
    תודה יניר!

  13. יש לוויזארדס סגל מצויין אלו היה מגיע כוכב על לשחק שם. אבל ביל הוא טיר שני שמשחק כמספר 1. פורזינגס יכול להיות אחלה שחקן 3 אבל הוא סוג של אופציה שנייה כשאולי קוזמנה יקח יותר זריקות. דני אפקטיבי כמוביל כדור משני וחותך אך ביל גם אוהב את הכדור. ג'וני דיוויס נראה זוועה עד כה. העניין ההתקפי פחות מפתיע. הוא מעולם לא שיחק כשחקן משלים אלא היה האורים והתומים של וויסקונסן עם כדור תמיד ביד. החלק ההגנתי מפתיע, מכיוון שהוא נראה כמו מגן גארדים קטלני. בשני המשחקים מול הווריורס לא נראה משהו. אבל העונה כה צעירה… אם הייתי צריך להמר על הוויזארדס, לדעתי תהיה להם ריצה חזקה העונה שתגרום לכולם לאשלייה של קבוצה חזקה ואז תגיע נפילה לא פחות מרהיבה. קצת מזכירה את שארלוט של שנה שעברה. להערכתי תסיים בין מקום 9-11 עם 31-33 ניצחונות.

  14. באמת איך מגיעים לבנות כזאת קבוצה זה משהו שלא ברור לי. כל הטריידים האלה חוסר היכולת לבנות סגל יציב.לטעמי השחקן הכי מבאס שם זה ביל. יש שחקנים שמדכאים כל אפשרות לקבוצתיות ומשחק שוטף אני חושב שביל מוביל את העניין הזה בכל הליגה.
    להתפתחות של דני הקבוצה הזאת מצויינת אני די בטוח שלאור היכולת שהוא מתעקש (לא) להפגין בשום קבוצה אחרת הוא לא היה שורד עד עתה או נדחק לשולי הרוטציה.. משום מה נותנים לו להמשיך לשחק שם הוא צריך לקחת כבר את ההזדמנות. לא אמרתי שהוא לא שחקן טוב דרך אגב . מעריך אותו מאוד.

  15. תודה על הפריוויו.
    תכלס סיכמו מעליי היטב – קבוצה עם הווה מדשדש, שלצפות בה זה סיוט (גם אצלי זו הקבוצה שראיתי הכי הרבה משחקים שלה בעונה שעברה).
    אמנם אין את kcp שהיה זורק בכל פעם שטיימר פנימי אצלו היה מגיע ל-47 שניות, אבל כל מיני בילים וקיספרטים ואוצ'ימוראים ומוריסים הולכים לזרוק בכל פעם שיהיה ליין אוף סייט בין העיניים לטבעת.
    דני יקירנו שוב יעמוד בפינה ויפתח את יכולות ה"אבל הידיים היו למעלה לא נגעתי בו". בתקווה לטרייד שיחזיר את ברטאנס ודינווידי לוושינגטון וישלח את אבדיה ומאן דהוא לדאלאס.

  16. תודה רבה, מצוין.
    ראיתי אותם מדי פעם עונה שעברה והאשם העיקרי באיך שהקבוצה נראית (רע מאוד) זה המאמן.
    אחד הגרועים שראיתי.
    הסגל לא רע כ"כ.
    בנוסף, לא הוגן לתת לראס קרדיט על המאזן העדיף עונה שעברה.
    ראס היה מזעזע, כמו כל הקבוצה.
    הגורם העיקרי שפגע בהם השנה הוא שביל שיחק 40 משחקים, ורק 6 משחקים בחצי העונה השנייה.
    עם כל חוסר הערכתי לביל המשחק שלהם מבוסס עליו כסקורר ראשי ובלעדיו באמת לא היה להם מה להציע.

  17. מצטרף לתלונות. נזכרתי כמה כואב היה לצפות במשחקים שלהם. קבוצה לא מאומנת וביל בלתי נסבל. בכלל אחרי היורובאסקט המדהים נראה לי שעדיף לא לצפות בנבא עד הפלייאוף. מסכן דני נפל בקבוצה נוראית.

  18. פרוויו אש, שלהבת
    הקבוצה הזו כ"כ ממוצעת שאולי דווקא שם דני יכול לפרוח.
    קבוצת שלהי פלייאוף לדעתי
    ולצערי
    🤷🏼‍♂️

  19. מועדון כושל, שיתקע בבינוניות שנים קדימה.
    הקבוצה עדיין חסרת רוטציה ברורה וניכר שווס אנסלד לא באמת יודע איך לבנות אחת כזאת.
    בגזרת דני, המזל לא שיחק לו והוא נפל על קבוצה נוראית. אם היה נבחר לקבוצה אחרת אולי המצב היה שונה.
    הדבר הכי גרוע – שאף אחד לא יודע מה המועדן הזה הולך לעשות. הסגל לא מספיק טוב בשביל פלייאוף (בטח שלא במזרח) אבל לא מספיק גרוע בשביל בחירת דראפט גבוהה. הויזארדס כבר דראפט רביעי בוחרים במקומות 9-15, זה לא הולך להשתנות בקרוב.

  20. תודה יניר.
    קבוצה שלא הייתה מעניינת אותי אם דני לא היה בשורותיה. אני מאוד מאמין בו ובסיכוי שלו לפרוץ התקפית העונה, אבל זה תלוי בהזדמנויות שהוא יקבל ובשאלה כמה מוקדם וושינגטון יבינו שהם כנראה לא יעשו יותר מפליי-אין, וגם זה בתרחיש אופטימי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט