A Kosher Hot Dog: הפרק ה-100! / ארז שץ ויוני לב ארי

חג מאה שמח! A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל מגיע לנקודת ציון חשובה, מה שהביא את ארז ויוני להגיע למשדר בצורה חגיגית במיוחד (אם כי ארז כמעט שפספס את הבלונים), ולתבל את הפרק בלא מעט ברכות מכמה דמויות הפתעות… אך אם לשים את החגיגה הגדולה בצד, אלו הם ימים מאוד עמוסים בעולם הבייסבול.

אז המשדר מתחיל עם ניתוח החוקים החדשים שיבואו עלינו לטובה בעונה הבאה: שעון זריקות, שיפט וגודל הבסיסים. כיצד כל חוק ישפיע על המשחק, והאם אנחנו בעד או נגד? וגם: האם השיאים שארון ג'אג' רודף אחריהם לגיטימיים, או שהכוכבית משנה הכל? וגם: הפינות הקבועות, "השבוע לפני" ו-"מורה נבוכים", ומה הקשר בין ה-כ"ט בנובמבר לבייסבול?

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. חברים יקרים, כל הכבוד לכם על תחזוק הפודקאסט מס' 1 שאני מכיר (שבמקרה הוא גם על בייסבול), על ההתמדה הנחישות והמקצועיות week In week out, גם לאחר 100 פרקים אתם לא מפסיקים לחדש ולרתק, המשיכו כך!
    .
    אחלה ברכות, במיוחד אנדרו פאקינג ג'ונס (מתי יתארח? 😀) ואחיו של ארז.. אנסה להקשיב שוב ולהוסיף לגבי שאר הפרק

  2. תודה גדולה חברה!
    אמנם בייסבול זה לא הג׳אם שלי, אבל ההקדשה, המסירות, ההתמדה והמקוריות מעוררים השראה.
    כל הכבוד!

  3. תודה לכולם ותודה להופס שבלעדיו לא היה לא קושר ולא הוט דוג, ולכל מי שמאזין ומגיב ומשתף, מה שהתחיל כקצת אוויר לנשימה של חובבי בייסבול שאין להם בית, הפך למשהו הרבה יותר גדול מסך חלקיו, מבטיחים לא לשקוד על השמרים ולהמשיך לדחוף קדימה, למשל, בפוסט סיזן הזה ממש צפויות מכות, השארו איתנו 😉

כתיבת תגובה

סגירת תפריט