קאמבק סיטי – סיכום מחזור 2 בNFL

מאדריכלי הקאמבק, וואדל.

מאת צוות הופס פוטבול: עידו רבינוביץ', שחר דלאל ורביב פייג

מחזור נהדר של פוטבול כבר בשבוע 2, עם קאמבקים שלא יאמנו, מבצעי גבורה אישיים ופציעות מסיימות עונה.

כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.

מיאמי דולפינס (0:2)  – בולטימור רייבנס (1:1) 38-42

וואו, וואו ושוב פעם וואו. איזה משחק קיבלנו כבר בשבוע השני של העונה. נתחיל מהסוף: מיאמי מחקו פיגור של 21 נקודות ברבע האחרון כשנותרו 14 שניות על השעון ואותתו שהניצחון במחזור הראשון מול ניו אינגלנד לא היה במקרה.

נכון שאומרים שאין יריבות ישירה בין הק"ב, אבל במשחק הזה זה היה מאוד קרוב. לאמר ג'קסון עשה את הכל נכון, וסיים את המשחק עם 318 יארד, 3 ט"ד וק"ב רייטינג של 86, אבל התקפת הרייבנס נעלמה לחלוטין במחצית השניה (רק שני שערי שדה) ונתנה את הבמה לטואה טאגלבואה.

הק"ב המושמץ של הדולפינס עדיין צריך להוכיח שהוא כאן להישאר, אבל משחק כזה בהחלט יכול להיות קו פרשת המים בקריירה שלו. טואה סיים את המשחק עם 469 יארד, 6 ט"ד ושתי חטיפות ועם ק"ב רייטינג של 90. הוא גם נהנה ממשחק אדיר של שני הרסיברים הנהדרים שלו: טייריק היל (190 יארד ו-2 ט"ד) וג'יילן וואדל (171 ו-2 ט"ד). האם מכאן נמשיך לראות אותו נוסק למעלה? נחכה ונראה.

ניו אורלינס סיינטס (1-1) – טמפה ביי באקנירס (0-2), 20:10

טום בריידי התקשה מאוד מול הסיינטס לאורך כל שנותיו בטמפה ביי, וכל גם היה לאורך שלשות הרבעים הראשונים. ההתקפה הפרוליפית של ברוס אריאנס וביירון לפטוויץ' שמו רק 3 נקודות על הלוח ב-45 דקות המשחק הראשונות, מה שגרם לבריידי להשליך בעצבים את הטאבלט שלו. גם מייק אוונס לא נהנה במיוחד מהקרב מול מרשון לטימור, הקורנר המוכשר של הקדושים, והתחיל איתו קרב שגרם להשעייתו למשחק הקרוב מול גרין ביי.

בריידי התעלה ברבע הרביעי עם מסירה אדירה לבראשרד פרימן בקצה האנדזון שהעלתה את הבאקס ליתרון ראשון במשחק, ההגנה חטפה את ווינסטון שלוש פעמים ב-12 הדקות האחרונות וזה סגר את הסיפור לטובת טמפה ביי לראשונה מאז 2018 בעונה הסדירה.

הסיינטס עם הראש לקראת הקרוליינה פנתרס בראשון הקרוב, עוד יריבת בית במשחק שהם חייבים לנצח אם הם רוצים להיצמד לטמפה בקרב על ראשות הבית.

זה היה מתסכל לרגע, מאוד. טום בריידי

לוס אנג'לס ראמס (1-1) – אטלנטה פאלקונס (2-0), 27:31

באופן אירוני ביותר, הפאלקונס כמעט חזרו מפיגור 28:3 נגד הראמס, שנראים כחבורה שסובלת מסופרבול האנגאובר קשה במיוחד. הפאלקונס שמרו לעצמם סיכוי עד שניות הסיום לפני שג'יילן ראמזי פשוט עלה מעל הרסיבר של הפאלקונס וחטף את הכדור כדי לסיים את המשחק ולמנוע מהראמס להצטרף ליותר מדי קבוצות שאיבדו יתרון עצום השבוע.

חובה לציין שיש שחקן אחד בהתקפה של הראמס שלחלוטין לא סובל מחמרמורת הוא ה-MVP של המשחק הגדול, קופר קאפ, שתפס 11 כדורים ל-108 יארד עם 2 ט"ד. חברו, מת'יו סטאפורד, מתקשה קצת יותר. הוא נחטף 5 פעמים בשני המשחקים הראשונים של העונה, הוא מוכרח לנקות את השגיאות הללו אם הראמס מעוניינים לשמור סיכוי לחזור על ההישג האדיר שלהם מהעונה הקודמת.

מאריוטה מהצד השני הראה המון אופי, גם כאשר הנשק ההתקפי האיכותי ביותר שלהם, קייל פיטס, תפס רק 2 כדורים ל-19 יארד, הוא השאיר את הקבוצה שלו במשחק נדג הגנה אימתנית. דרייק לונדון הרוקי הגבוה מ-USC תפס 8 כדורים וט"ד ראשון בקריירה שלו.


לפעמים גם הרבה אופי לא מספיק. מריוטה.

פיטסבורג סטילרס (1-1) – ניו אינגלנד פטריוטס (1-1), 17:14

משחק בין שני המאמנים הותיקים ביותר בליגה נראה בדיוק כמו פוטבול בזמנים בו שניהם היו צעירים ורעננים. משחק התקפי רע מצד שתי הקבוצות ששם את שתיהן במאזן חצוי. שני הקוורטרבקים בקושי הגיעו לקוורטרבק רייטינג של 90 יחדיו עם שני ט"ד ושתי חטיפות משותפות.

ההגנה של ניו אינגלנד הנהיגה אותם המשחק, שזה סימן נהדר עבורם לאחר הופעה טובה גם בשבוע הראשון,, אבל ההתקפה נראית רע שבוע שני ברציפות. ג'ו ג'אדג' ומאט פטרישיה, שלקחו פיקוד על ההתקפה בעזיבתו של ג'וש מקדניאלס לאימון הריידרס, לא מצליחים להעלות את ההתקפה של הפאטס לגבהים המצופים מהם.

החסרון של טי.ג'יי וואט הורגש בהגנה של הפלדות, מאק ג'ונס לא הופל פעם אחת כל המשחק אחרי שבשבוע שעבר ההגנה של פיט הפילה את ג'ו בורו 7 פעמים.


דטרויט ליונס (1-1) – וושינגטון קומנדרס (1-1) 27-36
מי היה מאמין שנוכל לומר על התקפת דטרויט שהיא אקספלוסיבית.
כבר שבוע שני רצוף שדטרויט, בהנהגת ג'רד גוף, שמה מעל 35 נקודות על הלוח, נותנת פייט לקבוצות שעל הנייר חזקות ממנה ונראה שהמנטליות הקשוחה של דן קווין נדבקת בשחקני הקבוצה.
שבוע שעבר דטרויט עשתה לאיגלס חיים קשים כשכמעט סגרו פער ברבע הרביעי למרחק 3 נקודות. הפעם הם הצליחו להחזיק מעמד מול ניסיון קאמבק של הקומנדרס לאחר שהובילו 0-22 במחצית.
וושינגטון שנראו אומללים במחצית הראשונה  התאוששו  במחצית השניה והחלו לשים נקודות על הלוח בקצב של 2-1 לעומת הליונס, והיה נראה לרגע שהנה קבוצת עיר המכוניות הולכת לחזור לאופייה המפסידני.
אבל היתרון הנוח שצברו הליונס בחצי הראשון שמר עליהם בחצי השני.  ואולי בכלל 'אל השמש' שמר עליהם?
אמון רה (אל השמש המצרי) סנט בראון מוכיח את עצמו ממשחק למשחק כמציאה איכותית ביותר. שחקן השנה השניה אחראי ל9 תפיסות ל116 יארד ו2 ט"ד והוביל את הקבוצה בריצה עם 68 יארד וממשיך את הקמפיין האיכותי שלו לכוכבות משנה שעברה. מישהו אמר דיבו סמואל?
ג'רד גוף חילק 4 ט"ד בין 3 תופסים שונים וכל זאת מבלי לאבד את הכדור כשקו ההתקפה שלו שומר אותו נקי כל המשחק.
איידן האטצ'ינסון, בחירת המקום השני הכללי בדראפט, הולך להיות כוכב גם ללא הזרקור שהופעל עליו בתוכנית הארד נוקס כשצבר 3 הפלות ק"ב במשחק.
האם יתכן שדטרויט החליפה לדף חדש בתולדות המועדון? יהיה מעניין לראות אותם שבוע הבא מול מיינסוטה החזקה.

All hail the Sun God, אמון רא סט בראון.



ג'קסונוויל ג'אגוארס (1-1) – אינדיאנפוליס קולטס (1-1-0) 0-24
קבוצה נוספת שנראה שעוברת מהפך ומטפסת את דרכה מהתחתית היא הגקסונוויל ג'אגוארס. תחת שרביטו של המאמן דאג פידרסון, טרבור לורנס נראה כמו הההבטחה שקנתה לו את הבחירה הראשונה בדראפט של לפני שנתיים וההגנה חוזרת לימי הזוהר שלה בעונת 2017.
לורנס פתח את המשחק בצורה מושלמת כשהוא משלים 13 מ16 במחצית הראשונה ו2 ט"ד בדרכו ל25-מ30 במשחק. טרוויס אטיין, חברו לקבוצה בקולג', השתלב נהדר במשחק הריצה לצד ג'ימס רובינסון  וסייע אף בתפיסות.
כריסטיאן קירק מוכיח את ערכו כתופס הראשי של הקבוצה כשתפס את 2 הט"ד של לורנס.
הגנת ג'קסונוויל כפתה שאט אאוט על הקולטס האומללים כשהם צוברים 3 חטיפות ו5 סאקים על מאט ראיין שנראה כרגע שהסוס נגמר לו. ראיין צבר רק 195 יארד באויר ולא הצליח לקרב את קבוצתו למעמד הבקעה.
הקולטס שחילצו בקושי תיקו מול יוסטון החלשים בשבוע שעבר, לא מצליחים לייצב את משחק ההתקפה שלהם וג'ונתן טיילור נראה כמו הצל של עצמו כשצבר 54 יארד בלבד, רובם במחצית השניה.
האם הג'אגוארס הם על אמת? שבוע הבא מחכה להם מבחן קשה מול לוס אנג'לס צ'ארג'רס, ואם ההגנה שלם תמשיך בקו הנוכחי, ג'סטין הרברט הסובל מקרע ברקמת הצלעות, יכול לחוות יום ארוך וקשה.

מממש את הפוטנציאל. טרבור לורנס


קליבלנד בראונס (1-1) – ניו יורק ג'טס (1-1), 31:30

לפני המשחק הזה, קבוצות שהובילו ב-13 נקודות לפחות ב-2 הדקות האחרונות ניצחו 2,229 משחקים רצופים.

הניו יורק ג'טס, עם הקוורטרבק המחליף שלהם נגד הגנה מצוינת, הצליחו לשבור את הבצורת הזו. בתחילה זה היה ט"ד ארוך לקורי דייויס, לאחר מכן הג'טס שיחזרו את האונסייד קיק ומשם הבראונס התפרקו בזמן שפלאקו, שהפסיד להם רק 3 פעמים ב-21 המפגשים שלהם, מצא את הרוקי גארט ווילסון לסקור המנצח עם שניות ספורות על השעון.

הבראונס הריצו מהלך אחד בלבד, ג'קובי בריסט, שהיה מדויק לאורך כל המשחק נחטף ישירות על ידי אשטין דייויס שהחליק בשמחה כדי לסיים את המשחק ולתת לסילונים את הניצחון שלהם העונה.

ניצחון כנגד כל הסיכויים, הג'טס.


ניו יורק ג'איינטס (0-2) – קרוליינה פנת'רס (2-0) 16-19
ואם בקבוצות תחתית עסקיננו, אל תסתכלו עכשיו אבל הניו יורק ג'איינטס כבר 0-2 לפציחת העונה.,
בריאן דיבול לא הסתיר את האושר שלו כשקבוצתו החזיקה מעמד בקרב קשה מול קרוליינה.
במשחק צמוד שהוכרע רק ברבע הרביעי הקבוצות היו קרובות אחת לשניה לכל אורכו. 2 שערי שדה לכל אחת במחצית הראשונה וט"ד ושער שדה לכל קבוצה ברבע השלישי, ערכו את הבמה לרבע הרביעי בו שער שדה של גראהם גאנו האוטומטי הכריע את המשחק.
שני הק"ב, דניאל ג'ונס ובייקר מייפילד לא הבריקו כששניהם מתקשים להתקרב ל200 יארד באויר, אבל מצאו את האנד זון פעם אחת כל אחד. סקוואן בארקלי וכריסטיאן מקפרי תרמו אבל לא הבריקו גם הם.
קרוליינה נופלת למאזן של 2-0 והסטטיסטיקה מראה שפתיחה כזו דיי מחסלת להם סיכוי לפלייאוף.
הג'איינטס יהנו מאור הזרקורים במנדיי נייט הבא מול היריבה לבית דאלאס קאובויס וקופר ראש שהראו המון אופי בנצחון שלהם בהארכה מול אלופי הAFC, הבנגאלס. יהיה מעניין.

דיבול מאושר


דנבר ברונקוס (1-1) – יוסטון טקסאנס (1-1-0) 9-16
ראסל ווילסון לא יכל היה להפיל את הכדור פעמיים, אחרי האכזבה שספג במשחק ה"קאמבק" שלו לסיאטל.
נראה שמשהו לא מתקתק מספיק טוב ביכולת של ווילסון בקבוצתו החדשה שרבים מהפרשנים צפו להם עונה מזהירה.
ראסל בישל רק שני שערי שדה במחצית הראשונה והברונקוס אף נקלעו לפיגור ברבע השלישי כשהטקסאנס שמו שער שדה שלישי.
למזלו, הרבע הרביעי היה שייך רק לקבוצה הבייתית כשווילסון סוף סוף הצליח למצוא את שוברט באנד זון. הברונקוס הוסיפו 3 נקודות נוספות כדי לחתום את התוצאה וחילצו ניצחון מול הטקסאנס החלשים.
לפחות דנג'ר ראס מפתח כימיה עם קורטלנד סאטון שקלט 7 מ11 מסירות ל122 יארד.
ויוסטון? משחק בינוני בכל החזיתות שהסתכם בשלושה שערי שדה מראה שהקבוצה עדיין לא מוכנה לטפס את דרכה מתחתית הליגה.
שבוע הבא דנבר תפגוש את סן פרנסיסקו, ואולי היריבה הותיקה שווילסון נהנה להתעלל בה בשנים האחרונות, תתרום לחזרתו של ראסל ווילסון המקורי.

משהו שם לא מסתדר. ווילסון ופאנג'יו

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (1-1) – סיאטל סיהוקס (1-1)  7-27
המון כעס בקרב אוהדי סן פרנסיסקו על קייל שאנאהן על הצורה שבה השתמש המאמן בטריי לאנס, ק"ב העתיד של המועדון. נראה כי שאנאהן קורא למהלכי ריצה מתוכננים של הק"ב בצורה מוגזמת ולא הכרחית (3 ריצות ברבע הראשון), משהו שנתפס כחוסר אחריות לבריאותו הפיזית של השחקן הצעיר.
תוכנית המשחק של שאנהאן, שהגן בחירוף נפש על החלטותיו, הובילה לפציעותו הקשה של לאנס בסוף הרבע הראשון. פציעת קרסול שלמעשה סתמה את הגולל על העונה של טריי.
בצדק או שלא, שאנאהן ידע שהוא יכול לקחת את הסיכון כשלרשותו הק"ב הותיק והמנוסה ג'ימי גארופולו שהוביל את המועדון לסופרבול ולאליפות הNFC.
גארופולו, שכמעט ולא השתתף באימוני הטרום עונה, נכנס חזרה לתוך הנעליים המוכרות וניהל משחק מוצלח ואחראי כשהוא מחלק ט"ד לטייט אנד רוס דוולי ורץ אחד נוסף בעצמו.
ההתקפה של סן פרנסיסקו תפקדה בצורה יעילה, גארופולו נמנע מטעויות אופיניות ברגעים קריטיים שאיפינו את הקריירה שלו והביאו לחיפוש פתרון אחר. אבל ההתקפה היא פחות הסיפור כשההגנת הקבוצה ניהלה משחק כמעט מושלם, מנעה לגמריי נקודות התקפיות של סיאטל, צברה 2 חטיפות והשתלטות על פאמבל ובכלל, חגגה בבאק פילד של הסיהוקס.
לולא חסימה לא אופיינית של רובי גולד בניסיון שער שדה, שהקבוצות המיוחדות של סיאטל החזירו לט"ד, סיאטל היה מסיימת ללא ניקוד בכלל. כשנסיון שער השדה מ2 יארד, עוד החלטה לא מוצלחת של שאנאהן שהיה צריך לדעת רבים לנסות דאון רביעי ט"ד מ2 יארד ולסגור את המשחק.
סיאטל, שהפתיעה את דנבר וניצחה את משחק הפתיחה שלה, חוותה נסיגה חזקה מול היריבה הותיקה אחרי שזו לא הצליחה לנצח אותה פעם אחת בשנתיים האחרונות.
בית הNFC  מערב לאחר השבוע השני מתאפס כשכל הקבוצות בבית עם מאזן של נצחון אחד והפסד אחד.

הג'ימי שלך חזר. גארפולו חוגג. Nhat V. Meyer/Bay Area News Group  קרדיט

 

אריזונה קרדינלס (1:1) – לאס וגאס ריידרס (2:0) 23-29 (הארכה)

עוד אחד מהמשחקים שנזכור מהעונה הזאת. הריידרס, שהרבה דיברו עליהם בתחילת העונה כקבוצה שעתידה לפרוץ, כבר סופגת הפסד שני והמאמן ג'וש מקדניאלס כבר מתחיל לחשוב האם זאת הקבוצה לה חיכה כ"כ הרבה שנים.

החצי הראשון אומנם היה בסימן החור השחור, אבל אריזונה הראו הרבה מאוד אופי (בעוד בצד השני היה חסר הרבה ממנו), כשחזרו לשוויון עם 0 על השעון והמרה לשתי נקודות (רוצו לראות). בארכה הם שוב היו עם הגב לקיר, אבל הצליחו להשיג את הניצחון בזכות החזרה של פאמבל לט"ד. נהוג לאמר שניצחון כזה הוא ניצחון של מאמן (ולהפך).

קיילר מארי סיים עם 277 יארד ט"ד במסירה ואחד בריצה, אך גם עם ההמרה לשתי הנקודות בסיום הזמן החוקי. בצד השני דריק קאר סיים עם 252 ושני טאצ'דאונים. 


21 שניות ו85 יארד של התרוצציות, קיילר מארי.

דאלאס קאובויס (1:1) – סינסנטי באנגלס (2:0) 17-20

שירים את היד מי שציפה לפתיחה הנוראית של סינסנטי. הקבוצה שהגיע בשנה שעברה לסופרבול ונראתה כמו מועמדת עתידית לשנים הבאות, נראית כמו הקבוצה הכבויה שראו באוהיו לפני הגעתו של ג'ו בורו.

הק"ב הצעיר הופל כבר 13 פעמים מתחילת העונה, ונראה שהבאנגלס לא מצליחים למצוא את משחק ההתקפה שלהם, אחרי הפריצה בעונה שעברה. אפילו ג'אמר צ'ייס שפתח טוב את העונה סיים רק עם 54 יארד וללא ט"ד, בעוד בורו עצמו מסיים עם 199 יארד בלבד וט"ד בודד.

בצד השני חייבים להוריד את הכובע בפני קופר ראש (235 יארד וט"ד), שלמרות אפס ציפיות ממנו ועם משחק סולידי, הצליח להוביל את הקאובויס לניצחון ראשון העונה. אולי לא הכל אבוד בג'רי וורלד.


לפעמים המון אופי זה כן מספיק, קופר ראש.

 גרין ביי פאקרס (1:1) – שיקאגו ברס (1:1) 10-27

אחרי שהפסידו במחזור הראשון, הפאקרס לא יכלו להרשות לעצמם הפסד נוסף, ועוד ליריבה מאותו הבית. בדומה לשנה שעברה, ארון רודג'רס והחברים הצליחו להתאושש מהפתיחה הגרועה שלהם לעונה, ולסיים עם עוד ניצחון על היריבה המושבעת שלהם, השישי ברציפות.

פערי הכישרון היו ברורים מהרגע הראשון, ולמרות שהמשחק היה צמוד הרבה יותר ממה שהתוצאה מספרת, היה מדובר בתצוגה התקפית נהדרת של מאט לפלור, שמצא את כל החורים בהגנת האורחים ולא השאיר להם הרבה סיכוי לחזור למשחק.

בצד השני, מצאם ההתקפה לוק גטסי הציג משחק התקפי מבוהל, שהסתמך מאוד על משחק הריצה, ולא השאיר לקבוצתו הרבה מקום לטעויות. אם במחזור הראשון היה ניתן להאשים את תכנית המשחק בתנאי הדשא הקשים, הפעם כבר אין תירוצים. הברס הפכו לקבוצה השישית בלבד מאז איחוד הליגות שמוסרים רק 28 פעמים בשני המחזורים הראשונים בליגה, בהחלט לא התקפה שניתן להסתמך עליה במאה ה-21.

רודג'רס סיים עם 234 יארד ושני ט"ד, בעוד ארון ג'ונס חגג על הקרקע עם 132 יארד (8.8 יארדים לנשיאה) וט"ד. בצד השני היחיד שהגיע למשחק היה הרץ דייויד מונטגומרי שסיים עם 122 יארד ב-15 נשיאות בלבד.

באפלו בילס (0:2) – טנסי טייטנס (2:0) 7-41

איזו פתיחה נהדרת לעונה של המועמדת מספר אחת של סוכנויות ההימורים לזכייה בתואר. אחרי שחיסלו את האלופה במחזור הפתיחה, הם הצליחו להעלים לחלוטין את אחת הקבוצות היציבות בליגה בשנים האחרונות, במה שנראה לפרקים כמו משחק קולג' בין קבוצות מדיוויזיות שונות.

ג'וש אלן היה מדהים כהרגלו עם 317 יארד ו-4 ט"ד, בעוד סטפון דיגס מאיים על תואר שחקן ההתקפה של השנה עם 148 יארד ו-3 ט"ד משלו (270 ו-4 מתחילת העונה). בצד השני בטנסי לא מצליחים להתרומם ללא משחק הריצה המשובח דריק הנרי, והם כבר סופגים הפסד שני מתחילת העונה.

ברבע הרביעי כבר עלו המחליפים , אלן וטנהיל.

 פילדלפיה איגלס (0-2) – מיניסוטה וייקינגס (1-1), 7:24

המשחק שסגר את השבוע ב-NFC היה תצוגת תכלית של האיגלס, ומשחק הצהרה של ג'יילן הרטס. הוא השלים 26/31 מסירות, ט"ד אחד באוויר ועוד שניים נוספים על הקרקע והשתיק הרבה מאוד מבקרים שלו, במיוחד מול קבוצה שנראתה נהדר בשבוע הקודם מול ארון רודג'רס והפאקרס.

אוהדי האיגלס שמחו כפליים כשקיבלו הזדמנות לשחק נגד ג'יילן רייגור, בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדראפט בו נבחר ג'סטין ג'פרסון בסיבוב השני, ולשרוק לו בוז בכל פעם שנגע בכדור.

קירק קאזינס נחטף שלוש פעמים וכמעט איבד עוד כדור אם אד אינגרם לא היה משחזר את הכדור שלו. המשחק הבא של הויקינגים יהיה במיניסוטה נגד הליונס, שניצחו בשבוע האחרון ושמו לפחות 30 נקודות בשני השבועות הראשונים.

האיגלס על אמת? ג'יילן הרטס

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. איזה
    מחזור
    אדיר
    !
    .
    המשחק בבולטימור היה לפנתיאון. היל וואדל הם הצמד השני בהיסטוריה לעשות 170+ יארדס ושני td באותו משחק.. הראשון? דון הוסטון ואנדי אורם ב-1942!!!!
    .
    הבראונס.. הו, הבראונס… בואי אמר את זה הכי טוב —
    Where's your shame?
    You've left us up to our necks in it
    Time may change me
    But you can't trace time
    .
    קיילר היה נהדר, סקאמבלר עילאי.. אבל עדיין לא סומך על הזריקות שלו.
    .
    אינדי – פשוט חרפה.. makes me sick, motherfucker, how far we done fell.
    .
    באפאלו מפחידים… מי תוכל לעצור אותם??
    .
    סינסי לא השקיעו איזה 70 מליון על קו ההתקפה? מאז הפלייאוף של שנה שעברה (שישה משחקים), עשו על בורו איזה 35 סאקס.. ככ חבל..
    .
    בליצ׳ק מנצח את טומלין, same ol', same ol'.
    .
    הניסוי של ווילסון בדנבר מתקדם לפי הציפיות!!
    .
    מסכן טריי לאנס…

    1. בסינסנטי גם קו ההתקפה כרגע (סטטיסטית) הוא הגרוע בליגה וגם בורו עצמו לא שומר על עצמו כמו שצריך (שוב, סטטיסטית, הגרוע בליגה).
      כששני הדברים האלה מתקיימים, גם צוות רסיברים משובח לא יכול לפתור להם את כל הבעיות…

  2. איזה קאמבק מטורף של הקארדס. עדיין מתקשה להתחבר רגשית לקיילר מארי אבל הדברים שהוא עושה…ועל טווח זמנים קצר יחסית עוד יקנו אותי בסוף. או שיותר סביר שהוא יפצע ויהפוך לעוד אחד שהיה יכול להיות משהו.

            1. אה כן.. צודק

            2. לכן לא הרבה יודעים אבל עדיף לבחור בפנטזי מוסרים ותופסים מקבוצות גרועות שתמיד בפיגור ורודפות אחרי הקבוצה השנייה דרך האוויר

            3. ורצים מקבוצות מנצחות שמקבלים את הכדור לבזבז את הזמן ולשמור על היתרון..

            4. לא הרבה יודעים אבל פנטזי פוטבול מקצר את חיי הנישואין שלך ואת התוחלת התעסוקתית. לכן עדיף לבחור שחקנים רנדומלית.

            5. חחח נגמלתי לפני איזה 13 שנה

  3. בדרך לפלייאוף עוצרים בוגאס, לטיול אחה"צ נעים ואירוח על חשבון הבית. גם בית מוות וגם פתיחה רעה לריידרס. הפסד לטנסי בשבוע הבא וג'וש מקדניאל באמת יקלל את היום שעזב את הקן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט