פותחים הכי חזק שיש: הראמס מארחים את הבילס בפתיחת עונה ה-NFL / שחר דלאל

איזו פתיחת עונה הנהלת הליגה סידרה לנו, כשהמשחק הראשון של העונה יכול בקלות להיות זה שיסיים אותה, כאשר האלופה לוס אנג'לס ראמס תפגוש את אחת היריבות הגדולות שלה על הכתר – בפאלו בילס (03:20 בין חמישי לשישי).

הראמס יחשפו את דגל האליפות הראשון מאז עברו ללוס אנג'לס, בידיעה שהדרך לתואר השני תהיה קשה – ואפילו קשה מאוד. לשחקנים של שון מקווי צפויה עונה ארוכה מאוד, כאשר על הנייר יש להם את הלו"ז הקשה ביותר בליגה, ואין ספק שהבילס יהיו מבחן חשוב להמשך העונה.

מאז התחילו את המסורת ב-NFL בה האלופה פותחת את העונה, מעולם לא קרה שזוכת הסופרבול פתחה כאנדרדוג של סוכנויות ההימורים – עד השנה הנוכחית, כאשר האורחת פייבוריטית לניצחון בהפרש של 2.5 נקודות. אגב, אם אכן הראמס יפסידו, זאת תהיה הפעם הראשונה מאז הגיע מקווי שהקבוצה תהיה במאזן שלילי.

בלוס אנג'לס מקווים להמשיך את הקו של השנה שעברה, בה קופר קאפ שבר כל שיא אפשרי, הוביל את הליגה ביארדים, תפיסות וטאצ'דאונים, לפני שהוסיף לארון הגביעים שלו את תואר שחקן ההתקפה של העונה ואת תואר ה-MVP של הסופרבול. השנה הצטרף אליו גם התופס המוכשר אלן רובינסון, שלראשונה בקריירה הארוכה שלו (שמונה שנים, למרות שהוא רק בן 29) יקבל מסירות מק"ב שהופיע בפרובול.

בצד השני החליטו בפגרה לחזק את ההגנה, כאשר אחד השחקנים הבולטים שהגיעו לצפון ניו יורק הוא וון מילר שזכה בשנה שעברה בתואר עם היריבה, שרק חיזק את ההגנה האימתנית של הבילס. עם זאת, הדגש העונה יהיה שוב על ההתקפה, ובמשחק הראשון ירצו לראות את ניהול המשחק של מתאם ההקפה החדש קן דורסי.
הוותיקים שבנינו ודאי זוכרים אותו כק"ב האגדי של אוניברסיטת מיאמי, שסיים את קריירת המשחק שלו במאזן 2-38, אבל הוא נכנס העונה לנעלים הגדולות של בראיין דבול, שמונה למאמן הג'איינטס. היכולת שלו לעשות את המעבר ממאמנו של ג'וש אלן למאמן ההתקפה כולה כנראה יהיה זה שייקבע כמה רחוק יילכו השנה הבילס.
ג'וש אלן מול מאט סטאפורד, מקווי מול שון מקדרמוט. שתיים מההתקפות הטבות בליגה נגד שתיים מההגנות המובילות ב-NFL. מה אפשר עוד לבקש? פשוט לקום ולראות…

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. כמה כסף יש לאנשים באמריקה, אולי אפילו יותר מבישראל… חזרתי עכשיו מהליכה על הסטרנד בהרמוזה ביץ׳ – גדודים של אוהדי באפלו בילס עם חולצות וכובעים והכל. ישבנו לארוחת בוקר ב״גוד סטאף״, המסעדה האהובה עלינו הצופה על הים. ראיתי אבא, אשה ושלושה ילדים כולם עם מדי הקבוצה האורחת. חשבון פשוט של טיסות, מלון על הים, אוכל נסיעות וכרטיסים למשחק – בסביבות 8-10 אלף. וזה בשביל פאקינג משחק פוטבול! דיס איז אמריקה אנד דטס וואיי איי לאב איט

  2. אם מישהו רואה, בפאלו ממש עשירה בכלים והראמס מנגד סובלים מהפציעה של סטאפורד, כאשר גם חוץ מקופר קאפ אין ממש כלים מסייעים ומשלימים שעובדים (רובינסון פתח בבינוניות)
    וון מילר חוגג מול האקסית ומנגד בובי ווגנר מתקשה קצת

  3. והנה בפאלו גומרת את המשחק עם לייזר של אלן לדיגס, שמטטרש את רמזי you can't cover me, מה שנכון כי היה כיסוי רע מאוד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט