אירועי דיומא 27.8.22 – כדורגל ואופניים

כדורגל / רביד אולמר

פרמייר ליג-מחזור 4:

סאות'המפטון תארח את מנצ'סטר יונייטד לאחר ששתי הקבוצות מגיעות עם ניצחונות מהמחזור הקודם (יונייטד ניצחה 2:1 את ליברפול, סאות'המפטון ניצחה את לסטר 2:1 בחוץ, מצמד של צ'ה אדאמס). אצל השדים האדומים, אנטוני מרסיאל (חלוץ) לא ישחק לאחר שנפצע בגיד אכילס מול ליברפול (14:30,ספורט 1).

בשעה 17:00 יצאו לדרך עוד 5 משחקים: ברנטפורד תארח את אברטון שחסרים 4 שחקני הרכב. לידס מגיעה בכושר שיא למשחק חוץ מול ברייטון וספציפית של רודריגו (חלוץ), שכבש 4 שערים ב-3 מחזורים. פטריק במפורד (חלוץ) מלידס בספק. צ'לסי, שהפסידה ללידס 3:0 במחזור הקודם, מארחת את לסטר שגם היא הפסידה במחזור הקודם. בגזרת הלונדונים קואוץ' טוכל ייעדר לעוד משחק מאז האדום נגד טוטנהאם במחזור 2. כמו כן גם קוליבאלי (בלם) קיבל כרטיס אדום במחזור שעבר וגם אנגולו קאנטה (קשר אחורי) לא צפוי להיות כשיר להתמודדות. ליברפול רוצה ניצחון ראשון העונה לאחר שרשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה בעשור האחרון העונה (רק עם 2 נקודות מתוך 9 אפשריות), תארח את בורנמות באנפילד. ליברפול, כרגיל תחסר את ג'ואל מאטיפ (בלם), טיאגו (קשר), קרטיס ג'ונס (קשר), איבראהימה קונאטה (בלם), דיוגו ג'וטה (חלוץ שמאלי) והרשימה עוד ארוכה. הכוכב הגדול והיקר ביותר של ליברפול השנה, דארווין נונייז האורוגוואי, יישב בצד עוד מחזור לאחר שעשה זינאדין זידאן, ונגח בבלם קריסטל פאלאס.

כשהדם עלה לראש: נגיחת הפרידה של זידאן מהכדורגל

מנצ'סטר סיטי רוצה לכפר על התיקו שלה מול ניוקאסל במחזור שעבר, בו הצד העשיר יותר היה יותר טוב (ניוקאסל), ותארח את קריסטל פאלאס באיצטדיון האיתיחאד. ג'ק גריליש (קיצוני ימני) וקלווין פיליפס (קשר אחורי) בספק. (כל המשחקים של השעה 17:00 ישודרו בספורט 1 עם פריצות לגולים מכל משחק).

התותחנים מלונדון AKA ארסנל ייארחו את פולהאם AKA הקוטג'רס למשחק שלישי שבו מנור סולומון לא ייקח חלק בשל פציעה. פולהאם הודחה לא מזמן מגביע הליגה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית מאנגליה. ארסנל בסגל מלא, ולאחרונה הוגרלו בליגה האירופית נגד פ.ס.וו, בודו גלימט וזוריץ' (19:30,ספורט 1).

ליגת העל-מחזור 2:

עירוני קריית שמונה תפתח את המחזור השני של ליגת העל כשתארח את הפועל ירושלים. הצפוניים פתחו את העונה ברגל ימין לאחר שניצחו את סקציה נס ציונה 2:0 במחזור הפתיחה בעוד שהירושלמים סיימו בתיקו 1:1 עם הפועל חדרה (18:00,5LIVE).

בני סכנין יתארחו בצד האדום של ת"א. הקבוצות האדומות יחפשו ניצחון ראשון כאשר טאלב טוואטחה צפוי לערוך את הופעת הבכורה (19:15). לאחר מכן, מכבי חיפה תנסה להמשיך במומנטום האדיר שלה כשתארח בסמי עופר הגועש את מכבי נתניה. הקבוצה מהשרון שמה רביעייה ברשת של בית"ר במחזור שעבר ויהיה מעניין מה היא תוכל למכור במשחק בסדר גודל כזה (20:00).

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 8

קטע 7 של אתמול כלל טיפוס ארוך באמצעו עם מישור לאחר מכן עד סופו. בחזית ראינו קבוצת בריחה של שישה רוכבים, שכללה גם את עומר גולדשטיין. אלא שהישראלי לא הצליח לשרוד את הטיפוס בקצב של חבריו לבריחה. החמישה הנותרים עבדו היטב ביחד, ובמישור שלאחר הטיפוס קיבלנו תסריט מאוזן לחלוטין במאבק בין הדבוקה שמאחור לבריחה. אלא שככל שהקילומטרים נקפו, התברר שהדבוקה לא שלחה קדימה מספיק רוכבים על מנת לתפוס את הבורחים, והניצחון היה שייך לאחרונים. במיאוץ הסיום אל הקו, הצליח לבסוף חזוס הראדה להקדים את סמואלה בטיסטלה ממש על הקו. הספרדי מקבוצת קופידיס חוגג ניצחון שני בקטעי וואלטה, ושלישי סה"כ בדרג העליון. בכל הקשור ל-GC, לא קיבלנו כל שינויים, ורמקו אוונפול ממשיך להוביל במירוץ לפני מולאר (21+), מאס (28+), רוגליץ' (1:01+), איוסו (1:12+), סיבאקוב וגגן הארט (1:27+), רודריגז (1:34+), ייטס (1:52+) ואלמיידה (1:54+).
קטע 8 מביא את המירוץ לאיזור אסטוריאס, חבל ארץ מרובה טיפוסים לרוב, וכך יהיה גם היום. למרות שלא מדובר בקטע ארוך במיוחד, הרוכבים ייאלצו לטפס כבר מהרגע הראשון בשורה של טיפוסים מהדרג הבינוני. הקטע יסתיים בקולאו פנקואיה, עוד טיפוס קשה מהדרג הראשון שמארגני המירוץ החליטו לשלב בפעם הראשונה במירוץ. מדובר כמובן בקטע לחברי ה-GC, ויהיה מעניין מאד לראות את התפקוד שלהם היום, על רקע התצוגה בקטע הטיפוס הקודם. קודם כל מדובר במוביל אוונפול, שהטיפוס המסיים היום דומה למדי לפיקו חאנו, בו הוא עבר להוביל במירוץ, והשאלה אם גם היום הוא יצליח להאפיל על יריביו בסגנון הנג"ש האופייני שלו. יהיה מעניין לראות גם אם יריביו היום, ובפרט שמות גדולים כמו רוגליץ', ייטס או הינדלי, רק סבלו מיום רע יחסית לפני יומיים, או שמה שראינו אז שיקף את הכושר האמיתי שלהם. בכל מקרה, צפוי להיות קטע מעניין וחשוב עד מאד.

רביד אולמר

רביד אולמר - כותב בעיקר על כדורגל, אבל משחק יותר כדורסל, אוהד ארסנל ובני הרצליה ומתרגש ממשפטים של גיל ברק. חולם להיות שותף של @saintmax77 ו @king david1711 לפיד מכבי אבשלום פתח תקווה

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. תודה.
    רביד, אין צורך להגזים או להפריז התיאורים. לכתוב "דארווין נונייז האורוגוואי, יישב בצד עוד מחזור לאחר שעשה זינאדין זידאן, ונגח בבלם קריסטל פאלאס" זה מגוחך, לא רציני, ומיותר לחלוטין לטעמי. נשמע כמו הערה קטנונית על משהו שולי – אבל מנסיון – דברים קטנים עלולים לגדול אם לא שמים לב

    1. שחקנה של קריסטל פלאס התחזה, כי הפגיעה בו, לפחות על פי הטלוויזיה, היתה מאוד זניחה.
      להלן יובא קישור, בו ניתן לראות התנהגות של שני גברים. האגרוף בוצע כמו שצריך וגם השחקן שספג אותו, קיבל את העניין בהבנה ולא ניסה להציג מחזה.
      https://youtu.be/1LVFd1l1a0I

      1. שחקני הגנה שמנסים להוציא כוכבים מאיזון זה לא חדש, אז מה אנחנו מעודדים עכשיו אגרופים בגלל זה? אגב האגרוף לא בוצע כמו שצריך, פיספס אותו לגמרי

        1. אלימות היא דבר רע, אבל לעתים העניינים מתלהטים ונוצר מגע פיזי. קין הביא אגרוף, השחקן ספג ונותר לעמוד על הרגליים. קין הורחק בצדק ובכך תם העניין.
          כמובן שהדבר שונה מאירועים פליליים כמו הפגיעה של שומאכר, שוער נבחרת גרמניה, בבאטיסטון הצרפתי בחצי גמר אליפות העולם ב-1982 והמרפק של לאונרדו הברזילאי לשחקן נבחרת ארה"ב בשמינית גמר גביע העולם ב-1994.

  2. דוקטור רזי הופמן

    תודה רבידקו שניכם עלהכיפאק.
    אני אולי אזכה לראות את החצי הראשון של מנצסטר, תלוי באלוהי הרוחות.

  3. דוקטור רזי הופמן

    איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    איך מחמיצים ככה 6 בעיטות באותה ההתקפה? איךךךך?
    בועטים כל הזמן לגוף של השוער או של המגנים והכל באותן 5 שניות. יה אלה

  4. 50 ק"מ לסיום, בריחה חזקה מאד מלפנים במרחק 4 דקות. על הנייר יכולה להיתפס ע"י חבורת ה-GC, אבל לא בטוח שהיא תעניין את החבר'ה שם, כך שייתכן שיהיו לנו כאן שני מאבקים במקביל.

            1. עידו גילרי

              גראונד-רוג דיי

            2. אור

              Vinecrimes (למתקדמים)

            3. עידו גילרי

              לא אני…

            4. עידו גילרי

              נעצרתי בטיים-קופ…🤦🏼‍♂️

            5. אור

              חחח, מישהו צריך למנוע את ה-timecrimes

כתיבת תגובה