A Kosher Hot Dog: הבעה בעל פה / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: kttc.com

להביא הביתה במשחק אחד שמונה רצים, זו משימה לא קלה. לפסול במשחק אחד 13 שחקנים בסטרייק אאוט? גם זה לא פשוט. אך כשאותו השחקן רושם את שני ההישגים האלה יום אחרי יום? הוא חייב לענות לשם שוהיי אוטאני. בפרק מספר 88 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, נתנו הרבה כבוד למיסטר אוטאני.

ומה עוד בפרק? ניתחנו את השינוי שעברו שחקנים בשנים האחרונות, מאדישות מוחלטת להבעת אמוציות מוגזמת, התרשמנו מההתעוררות של חאבי באייז, למדנו מה קורה כשרוצים להחליף פיצ'ר באמצע אט-באט ב-"מורה נבוכים", ומה עשו החובטים של יוסטון לאחותם טקסס ממש לפני כמה ימים? הכל בפנים

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה חברים, גם על הכללתי בפינת ה"להה" 🙂
    לא נורא שחלקתי את זה עם יוסטון, כל המרבה הרי זה משובח
    .
    עכשיו הסיפור החם הוא הקטטה ההמונית של האיינג'לס והמארינרס (והאם צריך למנוע דברים כאלה בהמשך, לדוגמה ע"י קנסות אוטומטיים לכל שחקן שקופץ מחוץ לדאגאאוט כמו שיש בענפים אחרים), ממליץ כרגיל על הניתוח של jomboy
    https://youtu.be/QFUawXZhnlc
    .
    והסיפור החמים – פרדי פרימן שלנו פיטר את הסוכן לאחר הטבעת וקבלת הפנים החמה שזכה לה ב אטלנטה, האם הוא מתחרט על המעבר לדודג'רס? האם גילה שקרו דברים במו"מ בלי ידיעתו? איך זה אפשרי בכלל? (אישית אני לא קונה את זה והיה לו מלא זמן להגיע לסיכום עם הקבוצה אז "בעיה שלו", מצד שני הוא גם לא ממש צריך סוכן כרגע)

    1. השאלה היא כמובן מה הליגה באמת חושבת על הקטטות, וצריך לזכור שלמרות שעדיין הספסלים מתרוקנים אחת לשבוע שבועיים, קטטות אמיתיות הפכו נדירות יותר ויותר, ואגרופים כמעט ולא מושלכים היום, אז אולי עדיף לא לעשות כלום במקרה הזה.
      פרדי צריך סוכן, נכון שהוא חתם חוזה שדי יסיים לו את הקריירה אבל יש גם endorsements, והופעות, ופרסומות, ובשביל זה צריך סוכן כי השחקן לא יכול להתעסק בדברים האלה (וגם עדיף שלא יתעסק בהם). יכול מאוד להיות שהסוכן שלו לא מביא לו דברים שראויים לכוכב בלוס אנג׳לס ופרימן מרגיש שהגיע הזמן להתקדם, או שבביקור שלו באטלנטה סיפרו לו לשונות טובות כל מני דברים טובים על הסוכן הקודם שלו. לך תדע.

      1. בגדול מסכים עם שני הדברים, בקטן אומר כך
        .
        האם זה באמת "מבדר" מישהו שהספסלים מתרוקנים? או ששחקנים מקבלים כדורים לראש? (מחבר את שני הנושאים כי זה מתבקש) על זה שהפיצ'רים כאלה בכיינים וכל דבר קטן פוגע להם ברגשות ואז זורקים על היריבים או שאומרים להם לעשות זה כבר דיברתי בעבר. וואלה אני שונא את כל הדברים האלה ומאמין שלא רק אני, אז למה לא להתקדם ולעשות עם זה משהו?
        .
        לפי הדיווחים, וקצת לפי ההצהרה שלו, פרימן לא סתם פיטר אותו אחרי הביקור באטלנטה:
        Per Olney, Freeman is "angry with how his free-agent negotiations played out."
        "Last weekend in Atlanta was a very emotional time for me and my family," Freeman's statement reads. "I am working through some issues with my longtime agents at Excel. My representation remains a fluid situation, and I will update if needed."
        .
        שוב אני אומר, אין שום דרך שהוא יכול להפיל דבר כזה על הסוכן שלו, בסוף בחוזה כזה של שיא הקריירה ועזיבה של הקבוצה בה היה הקפטן זו לגמרי החלטה שלו והסוכן הוא כמעט ולא פונקציה

        1. כדור בראש זה לא מבדר, אבל זה כמו שמדברים על כדורסל של היום מול של פעם, או כדורגל של היום מול זה של פעם, או קריקט, ברגע שהאיום הפיזי יצא, המשחק משתנה, לא יעזור. ומי שגדל או אוהב את המשחק ה״ישן״, וכתבתי על זה המון בזמנו, מבחינתו המשחק החדש הוא לא מהנה. אותו כנ״ל מכות וכיוב. זה לא הופך את המשחק ליותר או פחות טוב, זה משנה את המשחק, ברגע שאתה יודע שפעולה מסויימת תגרום תגובה מסויימת, אתה לא מבצע אותה או נוטה לבצע אותה רק במקרים שבהם אתה מרגיש שזה קריטי. ברגע שזה יוצא מהמשוואה, יורד מהמשחק אלמנט. בקריקט למשל, החובטים נהיו אגרסיבים יותר, המשטחים קלים יותר לחבטה, ואסור לזורק לכוון לראש של החובט, אז פתאום הבאלאנס הלך, וזה נכון לכל משחק, אבל במיוחד למשחקים עם באלאנס מאוד מדוייק כמו בייסבול.
          לגבי פרימן, ברור שהוא יכול להפיל את זה על הסוכן שלו, כל הסיפור היה על זה שהוא קיבל הצעה איקס והוא רצה איקס פלוס (עוד שנה או משהו כזה) עכשיו השאלה היא האם הסוכן שלו העביר את הבקשה כלשונה ונתן לצד השני להבין שיש עם מי לדבר וששני הצדדים רוצים, אז בואו נמצא את הדרך, או שמסמס, פספס, עשה רושם שאין עם מי לדבר, שהצחקתם אותנו עם ההצעה הזו, פרדי לא צריך אתכם, אתם צריכים את פרדי, וכל מני טקטיקות שגרמו לברייבס ללכת על אולסון לפני שלא יהיה להם לא זה ולא זה.
          אני לא מכיר את הסיפור עד כדי כך, אבל יש סוכנים ויש סוכנים, וסוכן יכול להפיל מו״מ, ונכון שההחלטה של פרימן, אבל השאלה היא כמה הוא היה מעורב, מה ההנחיות שהוא נתן, מה תמונת המצב שהוא קיבל מהסוכן שלו, זה לא שהסוכן יושב עם הGM ובינתיים פרימן והבעלים יושבים בקפיטריה ומדסקסים, יש הפרדה, פרימן יושב בבית בקליפורניה, ומקבל עדכונים.

          1. סורי לא מאמין לשום דבר כזה לפחות במקרה הנ"ל. נראה לך שפרימן לא ידע מכל דבר שקשור לחוזה הכי גדול בקריירה שלו שנלחמות עליו שתי קבוצות שאחת מהן הוא למעשה הסמל שלה?
            מזכיר לי את טי ג'יי וואט מה-NFL שהסוכן דיבר רק עם הקבוצה הנוכחית שלו (מה שאולי גרם לו לא להתערב יותר מדי לעומת פרימן) ובסוף הלך לבעלים של הקבוצה ואמר יאללה נגמר המו"מ אני רוצה לחתום (וויתר על להמשיך לשפר את התנאים דרך הסוכן). חוזר פעם אחרונה, אין שום סיכוי שפרימן נדפק פה, ועכשיו פתאום הוא נזכר שהוא לא מרוצה ממה שהיה?? היו לו שנתיים לסגור את זה

          2. לגבי הדבר הראשון, בייסבול זה מוצר בידורי, והליגה יודעת טוב מאוד לשנות חוקים כך שישפרו את חוויית הצפייה לפני שייגמרו להם הצופים כמעט לגמרי עם כל הלוקאאוטס והזמן שלוקח למשחק וכל זה, אז אם זה לא תורם למשחק וסתם מפריע (בניגוד לקרבות בהוקי שגם להם יש חוקים מוגדרים) למה להמשיך לאפשר את זה?

          3. זה היה בעיקר על קטטות ולגבי הזריקות על חובטים, ככל שכוכבים כמו טראוט או ברייס הארפר (שבאמת נפצע מפיץ' תועה) ייפצעו זה גם מצב שהליגה יורה לעצמה ברגל במקום להילחם בזה. אגב, אם אני קצת אתפזר בראנט שלי, המגישים אומרים שהכדורים העונה בורחים לכל הכיוונים שזה גם משהו שהליגה פוגעת בעצמה וגורם לפציעות ומכות (בהנחה שזה נכון)

  2. מיודענו דין קרמר עם *עוד משחק מאופס!*, הפעם 7 אינינגס, 4H, 2W, 5K וגם ההגנה של האוריולס עזרה לו עם מהלכים מרהיבים
    .
    עכשיו הוא כבר עומד על רצף של 18.2 אינינגס רצופים מאופסים וה-ERA שלו ירד ל-1.29 מעולה!
    .
    לצערו ההתקפה לא ממש הגיעה למשחק (חבטה אחת לכל אורכו) והמארינרס ניצחו 2-0 מיד לאחר שהוחלף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט