סיכום השבוע בבייסבול: עכשיו באים? / יוני לב ארי

ה-1 ביוני, לפני כמעט חודש. הרד סוקס מפסידים בבוסטון 2:1 לסינסינטי, ויורדים למאזן של 27:23, מרחק שנות אור (11.5 משחקים) מפסגת הבית המזרחי של האמריקן ליג. מאז עברו 23 משחקים, בהם המאזן של הגרביים? 4:19 מטורף, כולל שבעה ניצחונות רצופים השבוע.

ורדוגו ומרטינז חוגגים (צילום: boston.com)

המקום כרגע? שני. המרחק מהפסגה אמנם עדיין 11 משחקים, אבל אין ספק שבוסטון שוב חזק בעניינים. רפאל דברס נותן עונת MVP, עם ממוצע חבטות 334. ו-17 הום ראנס, כשאפילו רוב רפסניידר יורה דינגרס… סדרת החוץ הקרובה, בטורונטו, תגיד הרבה.

מחבט אהרון

בפסגת הבית היאנקיז עדיין שולטים, עם 20:53 מרשים, אחרי ניצחונות בסדרות חוץ בטורונטו ובטמפה ביי, ו-2:2 סופר דרמטי ביתי מול יוסטון, אליו נגע בהמשך, יותר מהצד של האסטרוז. ארון ג'אג' נרגע מעט (ועדיין עם שני ווק אוף היטס השבוע), והסטארטרים יורדים לקרקע, את  הבייסבול עדיין איכותי והיתרון גדול.

צפו בקאמבק הראשון של היאנקיז מול יוסטון

מי שמאוד מאכזבת היא טורונטו, שרשמה שבוע של 4:2, כולל שני הפסדים דרמטיים בשיקגו, 7:6 ו-8:7. מי שדווקא מתבלט מעל לשאר הוא אלחנדרו קירק, התופס החביב שחובט 322.. טמפה ביי גם היא מעט מקרטעת, אך אין כמו פיטסבורג כדי להחזיר אותך לעניינים, כשהרייז ירו סוויפ וחזרו למסלול. נכון לעכשיו המרחק בין בוסטון, טמפה ביי וטורונטו עומד על משחק וחצי.

מי שמביט בי מאחור

בבית המרכזי נראה ששתי המוליכות בעיקר רבות מי לא תתפוס את המקום הראשון. כרגע "מפסידה" בקרב הזה מינסוטה, עם יתרון של שני משחקים על פני קליבלנד. הטווינס הפסידו בארבעה משבעת המשחקים האחרונים, כולל 2:1 לאותם גארדיאנס. א-מ-מ-ה? קליבלנד יצאה מאותה הסדרה והפסידה ארבעה ברציפות. אאוץ'.

לה רוסה, מחפש פתרונות (צילום: cst.brightspotcdn.com)

אכזבת העונה היא ללא ספק שיקגו, עם 37:34 ומרחק 5.5 משחקים מהטווינס. הווייט סוקס עוד לא איבדו תקווה, אבל הציפיות מטוני לה רוסה ושות' היו הרבה יותר גבוהות. השבוע הם התעלו על עצמם והפסידו שלושה משחקים לבולטימור, עם שבוע שעומד על 4:3 חלש. לפנות בוקר הם גברו על האוריולס 3:4, ונמנעו מסוויפ מביך של ארבעה משחקים בבית מול בולטימור.

יוסטון זרקה "אל חבט"

במערב השליטה של יוסטון מוחלטת. שבוע טוב מאוד של 2:5, הכל מול הקבוצות מניו יורק, והדובדבן שבקצפת: No Hitter בברונקס על היאנקיז, בו לקחו חלק הסטארטר כריסטיאן חאווייר, והבולפניסטים הקטור נריס וראיין פרסלי. קצת לפני וקצת אחרי הפסידו האסטרוז ליאנקיז שני משחקים בהם הם הובילו באינינג השמיני או יותר. כדי לקנח את שבוע ניו יורק יוסטון תתארח לשני משחקים בסיטי פילד, ותארח את היאנקיז למשחק בודד. מרשים. סטארט ספרדינג דה ניוז…

צפו ב-אל חבט של האסטרוז

הרחק מהמוליכה הטקסנית, 10.5 משחקים ליתר דיוק, תמצאו את הקבוצה השניה מאותה המדינה, הריינג'רס, שמפתיעים במקום השני של הבית, אך עם מאזן שלילי של 37:34. טקסס עם שבוע של 3:3, כולל שני ניצחונות יפים על הפיליס (0:7 מרשים באחד מהם). מרטין פרז ממשיך ללהטט, עם ERA של 1.96. וואו.

מלאך אחד פחות

מי שממשיכים לקרטע, למרות חילוף המנג'רים, הם האיינג'לס, עם ארבעה הפסדים בשישה משחקים, כולל שניים לקנזס סיטי החלשים. מי אם לא שוהיי אוטאני ממשיך לככב, כשיום אחד הוא הביא הביתה שמונה רצים, וביום שלמחרת פסל 13 שחקנים. על אנושי האיש (משפט מוזר). ו…זוכרים את דטמרס, שזרק No Hitter? הוא שוחרר בינתיים…

צפו באוטאני מביא הביתה שמונה רצים…

את הדובדבן של השבוע בבית המערבי ייצרו האיינג'לס וסיאטל, עם מהומה רבתי על המגרש שהסתיימה בשמונה מורחקים. המארינרס, אגב, היו הקבוצה החמה של השבוע בבית המערבי, עם חמישה ניצחונות רצופים, עד שנכנעו לאיינג'לס אמש.

האת'לטיקס, עם המאזן הגרוע במייג'ורס, מגיעים לסדרה בברוקנס מול היאנקיז, אז בואו ננחס אותם מעט. אוקלנד נוחתת בניו יורק אחרי שני ניצחונות ברציפות, שניהם בחוץ (בקנזס סיטי אמנם), כשהפיצ'ינג שלהם בהחלט מרשים, בהנהגת פול בלקבורן ופרנקי מונטאס, שאיבד No Hitter באינינג השמיני לפני כמה ימים. משחק אותו האייז הפסידו…

….ויום למחרת פוסל 13 ב-K

הליגה הלאומית

אם אנחנו כבר במערב, נישאר שם גם לנשיונל ליג. הדודג'רס רשמו שבוע מרשים פלוס, עם 1:5 כולל 1:2 בסדרה באטלנטה, מול האקסית של פרדי פרימן, שעבר סדרה מרגשת. LA איבדה את הרליבר דניאל האדסון, שנפצע וגמר את העונה.

ביום שישי תחל בלוס אנג'לס סדרה מול קוראת התיגר מסן דייגו, בת ארבעה פרקים, שצפויה להיות סופר מעניינת. אז אם בפאדרס עסקינן, הקבוצה שרחוקה שני משחקים מהמוליכה רשמה שבוע די בינוני, של 3:3. הקוריוז של השבוע? אוסטין נולה מהפאדרס, שניצח משחק עם סינגל… על הראש של אחיו ארון.

צפו בקאמבק של פרדי פרימן לאטלנטה

ענקים קטנטנים

מי שנמצאת בתקופה ממש לא טובה היא סן פרנסיסקו, עם שישה הפסדים בשמונה משחקים, כולל 2:1 ביתי לסינסינטי רדס המסכנים. אבל כשיש לך את ג'וק פדרסון, כל מה שאתה צריך זה להיכנס לאוקטובר, כל השאר יסתדר מעצמו.

הקרב הצמוד ביותר בכל הליגה הוא בין הברוורס לקארדינלס בבית המרכזי. נכון לעכשיו מילווקי מוליכה במשחק אחד, אחרי שבוע של 3:3, כולל 2:2 ביתי מול אותה סיינט לואיס. הקארדס, בשביל הספורט, סגרו גם הם שבוע של 3:3, כולל הפסד לשיקגו קאבס, למרות יתרון של חמש ריצות.

אלונסו, בפוזה מוכרת (צילום: Sporting News)

שאר הבית בהכנות לעונה הבאה: הפיירטס עם 43:29, רחוקים 11.5 משחקים ממילווקי, הקאבס עם 45:28, רחוקים 13 מהברוורס, והרדס שנועלים את הבית עם 47:25, מרחק 15.5 משחקים מהקבוצה מוויסקונסין.

אם.וי.פיט

נסיים עם הבית המזרחי, שם נפתחו מעט העניינים. אם לפני שבועיים היינו בטוחים שהמטס ישייטו עד לסיום העונה, הריצות של הברייבס והפיליס הכניסו מעט עניין בבית. לכתומים מניו יורק היה שבוע בינוני של 3:3, אך הם עדיין מחזיקים במאזן הטוב בנשיונל ליג. פיט אלונסו ממשיך להיראות כמו MVP, עם 22 הום ראנס בינתיים, כשהוא בקצב של למעלה מ-140 RBI.

הברייבס, אחרי 14 הניצחונות הרצופים, חזרו מעט לקרקע, אך עדיין רשמו חמישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, כולל 1:3 על הג'איינטס. המפגש המרגש עם פרדי פרימן הסתיים בהפסד 2:1, והלילה תחל סדרה סופר מעניינת מול היריבה על המקום השני בבית, אליה נגיע בפסקה הבאה.

זה נראה כואב. הארפר (צילום: thefreeagent.fr)

ביי ברייס

אז הפיליס, אלה שיפגשו את הקבוצה מהפסקה שלמעלה, רחוקים שלושה משחקים מאטלנטה ושמונה מהמטס. פילדלפיה סגרה שבוע מתעתע של 3:3, אך ניצחה בשני המשחקים האחרונים, את הפאדרס החזקים, הבעיה? כוכב הקבוצה ברייס הארפר שבר אצבע, ולא נראה אותו או את ממוצע ה-318. שלו לובשים את מדי הפיליס בתקופה הקרובה.

מיאמי כמובן לא נחשבת אטרקציה בשום צורה. חוץ מהסטארטר הנפלא שלה, סנדי אלקנטרה. אם יש לכם קצת זמן פנוי, אל תפספסו לראות סטארט שלו. הבא בתור? בין חמישי לשישי, בחוץ מול סיינט לואיס.

טבלאות הליגות

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 10 תגובות

      1. והאח של קליי תומפסון מכל האנשים
        מהדברים האלה שבלי המעורב של מנחם לא הייתי יודע שזה הוא או שם לב שחזר לקבוצה

  1. 1. לפני המשחק הראשון של פרימן כאן אחרי המעבר לדודג'רס פרימן לא יכול היה לעצור בדמעותיו כשחזר לשחק בעיר שהוא בילה בה את כל הקריירה שלו. היה זה רגע מיוחד מאד בבייסבול. הדמעות שלו היונ כל כך אמיתיות. כמה מוזר היה לראות גבר אדיר כמוהו בוכה כמו ילד.
    2. המגשר קבע 19 מיליון לארון ג'אדג' (שדרש 25 מיליון ל-2022) ואילו היאנקיס נענו ב-17. המנג'ר Aaron Boone חייך מאוזן לאוזן. אני לא בטוח שהוא ימשיך לחייך בסיום העונה כשכל קבוצות הליגה ירוצו אחריו עם הצעות שתהווינה שיאים חדשים בליגה. ה-19 מיליון זה BARGAIN ביחס לפרודוקציה שלו עד עתה – 27 HR עם 304. ו-1.037 OPS. הוא גם עשה 58 ראנס – ראשון ב-MLB.

  2. 3. ומה אתם אומרים על שליחת דטמרס, הפיצ'ר הרוקי של האיינג'לס לטריפל A ארבעה שבועות אחרי שהוא זרק NO HITTER??? הסיבה? "הוא איבד את הבטחון ושולחים אותו למיינורס עד שבטחונו העצמי יחזור.
    4. דרק ג'יטר מגלה שישנו שחקן צעיר ברד סוקס הנושא את שמו. הוריו, אוהדי יאנקיס מושבעים, קראו לתינוק בשם דרק ג'יטר באחת משנותיו הגדולות. הוא שלח לו ברכה בטוויטר וכתב שזה לכבוד לו שדהאינפילדר הצעיר נושא את שמו. הטוויטר קרא להצלחה תמיד, מלבד במשחקים נגד היאנקיס…
    .

  3. 5 שוהיי אוטני הוא טוב מדי כדי לשחק עבור האיינג'לס. משחק אדיר נוסף שלו הלך פייפן. באינינג ה-9 עם 2 על בסיסים ואחד OUT הוא OBLITERATED את הכדור להום-ראן מדהים ממש. התוצאה הושוותה. האיינג'לס הצליחו להפסיד שוב באינינג ה-11, 11-12

    :

  4. מקווה שהיאנקיז לא ייפגעו משמעוית מפציעות וימשיכו עד הסוף להחזיר הביתה את הזכייה בסדרה העולמית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט