אירועי דיומא – 24.06.2022 – אופניים ושחייה

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות הארץ בנג"ש

סוף השבוע שלפני הטור דה פראנס מוקדש ברוב העולם לאליפויות הלאומיות, וכך גם בארצנו. היום תתקיים האליפות בנג"ש, שתצא מאיזור צומת וואסט ברמת הגולן ב-8:00 בבוקר. המסלול הוא שטוח יחסית, כ-300 מטרים של טיפוס על 24 ק"מ. אצל הגברים נוכל למצוא בין השאר את אלוף הנג"ש המכהן, עומר גולדשטיין מקבוצת IPT, את אלוף הארץ המכהן ברכיבת כביש, ולאד לוגינוב, ואת עודד קוגוט מקבוצת הפיתוח של סייקלינג אקדמי. אצל הנשים נוכל למצוא את אלופת הנג"ש המכהנת, רותם גפינוביץ', ואת אלופת מירוצי הכביש בשנים האחרונות, עומר שפירא.

אליפות העולם בשחייה / עמיחי קטן

היום יתקיימו המשחים ל-50 מטר חופשי נשים (דריה גולובטי), 50 מטר גב גברים (מיכאל לייטרובסקי), 50 מטר חזה נשים (אנסטסיה גורבנקו), 100*4 מעורב משולב (ישראל במשחה הראשון – נעדכן בהמשך מי הנציגים) ו-1500 מטר גברים. בערב, יתקיימו חצאי הגמר של 3 המשחים הראשונים המוזכרים כאן, הגמר של המשחה המעורב-משולב והגמרים של משחי אתמול.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. די כצפוי – עומר גולדשטיין עשה את המוטל עליו כדי ללבוש את חולצת אלוף ישראל בקופנהאגן בשבוע הבא.
    עומר שפירא החזירה לעצמה את החולצה בנשים.

  2. שוב פעם.
    אתמול החלה אליפות ארה"ב באתלטיקה לשנת 2022 ובה ייקבעו המשתתפים באליפות העולם שתיערך בחודש הבא. הרבה סבורים שהתחרות הזו יותר מלחיצה מאליפות עולם או אולימפיאדה
    (כמו בשחייה).
    קישור לתכנית התחרות:
    https://www.usatf.org/events/2022/2022-toyota-usatf-outdoor-championships/schedule
    .
    קישור לתוצאות:
    https://results.usatf.org/2022Outdoors
    כמה תוצאות בולטות מאתמול:
    ברוק אנדרסון קבעה 77.96 ביידוי פטיש. לאחרונה לאמריקאים יש אתלטים ואתלטיות טובים/ות מאד במקצועות השדה יידוי פטיש. הדיפת כדור ברזל וזריקת דיסקוס
    קפיצה לרוחק נשים: קוואנשה ברק 7.06 מ'.

    1. וואיי ואיי איזה גל קיבל איבלי שהיה במינוס רציני כמעט חצי שעה וקיבל צינור קשה כשהוא יוצא ממנו נקי משגיאות ועם 10 נקודות.
      שמפון

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        הוא יצא מהפייפ זואח משמחה והרים שתי ידיים עם 10 אצבעות…. הוא ידע שיקבל ציון 10 על המקצה הזה, השופטים מייד אישרו בלי דיונים. זה 10 נקודה.

  3. בעקבות החדשות מארצות הברית, אולי במשפט על איך זה יכול להשפיע על הספורט – מעריך שספורטאיות ובעיקר סטודנטיות ספורטאיות יצטרכו לחשוב פעמיים לאיזה קולג'/קבוצה הן הולכות, כי הבחירה הלא נכונה יכולה לעלות להן בחייהן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט