אירועי דיומא – 21.6.2022 – שחמט ושחייה

שחמט – תחרות המועמדים סיבוב 4 / אינדיאני

16:00 שעון ישראל

אתמול היה יום מנוחה בו ניצלנו את הזמן לראות מה עבר עלינו בשלושת הסיבובים הראשונים. מוזמנים לראות כאן: https://hoops.co.il/?p=269133.

הטבלה לאחר שלושה סיבובים

משחקי סיבוב 4 (לבן-שחור)

ריכרד ראפורט (1.5) – היקארו נקמורה (1.5)

יאן נפומנשיצ'י (2) – עאלי-רזא פירוז'ה (1.5)

יאן-קשישטוף דודה (1.5) – טימור רדג'אבוב (1)

דינג לירן (1) – פביאנו קרואנה (2)

אליפות העולם בשחייה / עמיחי קטן:

המשחים שיתקיימו היום הם – 100 מטר חופשי גברים (תומר פרנקל), 200 מטר מעורב אישי גברים (רון פולונסקי וגל כהן גרומי), 50 מטר חזה נשים, 200 מטר פרפר נשים (לאה פולונסקי) ו-100*4 מטר חופשי משולב (אנסטסיה גורבנקו, כריסטיאן פיצ'וגין, תומר פרנקל ודריה גולובטי). בנוסף לכך, ייערכו הגמרים של משחי אתמול ל-800 מטר חופשי, 50 מטר חזה ו-200 מטר פרפר אצל הגברים, 200 מטר חופשי אצל הנשים וגם הגמר של המשחה המשולב שיגיע כמה שעות בלבד אחרי המוקדמות.

גם בשחייה הצורנית תעלינה הצמד הישראלי האולימפי עדן בלכר ושלי בובריצקי למוקדמות של הדואט החופשי כשמאוחר יותר יהיה הגמר של הקומבו הקבוצתי.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אתמול עוד יום מאכזב של השחיינים הישראלים למעט כריס פיצ'וגין שאמנם לא התעלה אבל בכל זאת הגיע לחצי גמר.
    מבחינתי עד עכשיו זו אליפות מאכזבת מאוד למשלחת הישראלית, למרות המקום החמישי של גורבנקו, וההיעדרות של דייב מארש בגלל חתונה של חניכה שלו לשעבר היא בעיניי חוסר מקצועיות לשמה.
    נראה אם מישהו יתעלה בימים הבאים.

  2. בוקר מוצלח מאוד למשלחת הישראלית בבריכה עם 3 חצאי גמר – רון פולונסקי וגל כהן גרומי ב-200 מעורב אישי (מקומות 5 ו-11 בהתאמה) ולאה פולונסקי ב-200 מטר פרפר (מקום 15). רון פולונסקי גם סיים 6 מאיות בלבד אחרי השיא הישראלי של גל נבו

    1. עמיחי אתה אמנם מדגיש את החלק המלא של הכוס אבל כדאי להראות את התמונה כולה: הההעפלות לחצאי הגמר ב200 מעורב של פולונסקי וגרומי נפלאות, וההעפלה של פולונסקי השנייה ב200 פרפר גם נהדרת. כולם שברו שיאים אישיים והגיעו לשיא בזמן הנדרש. יחד עם זאת, יותר מדי שחיינים שוחים הרבה מתחת לרמתם, כולל גורבנקו ופיצ'וגין במעורב, ואני בטוח שבמשלחת הישראלית הדיעות חלוקות לגבי ההצלחה עד כה באליפות, גם אם כלפי חוץ יגידו שזו הצלחה.

  3. אינדיאני
    למה נפו נמנע לאורך מספר רב של מהלכים מצעד שנראה מאוד טוב עבורו – bh6 ?
    המלכה על אותו אלכסון (היתה) והיתה יכולה להתקדם גם ל- g5 (עם או בלי התראת שח). זה נראה צעד טריוויאלי ומוביל ליתרון גדול, אם לא לניצחון. למה זה לא נעשה? [בצעד ה-20 וגם אחרי]

    1. אני לא מתיימר להבין כמו אינדיאני, אבל נראה לי שבסוף זה היה איום שלא מוביל לכלום. הפרש (שאחכ היה מעורב בשגיאה של המשחק) היה יכול לחסום את רץ ונפו היה מאבד את מרכזויותו וכוחו של הרץ, שבאמת הופעל באגף המלכה בכמה צעדים קרטיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט