מעורב הופס ראשון לעונת המלפפונים / מנחם לס

1.הגיעה העונה בה אין משחקי כדורסל אבל קורים ויקרו בה דברים רבים ואנחנו נהיה עם היד על ההדק.

2. ווסטברוק ובחירת דראפט עבור בראדלי ביל?

לפי FADEAWAY NEWS ו-PRO SPORT DAILY, מתבשלת עיסקה על אש קטנה שתישלח את ווסטברוק ובחירת דראפט לוושינגטון עבור ביל בראדלי.

הלוואי.

3. קליי תומפסון מחזיר לג'רן ג'קסון מהגריזליס


קליי תומפסון זכה זה עתה בטבעת הרביעית שלו במשחק אישי טוב של 12 נק', אבל בעיקר בהגנה מצויינת על טאטום, בראון, וכל מי שהסקרין השאיר לו את מי לשמור.


הוא מצא זמן להכניס לפורוורד של הגריזליס ג'רן ג'קסון מה-28 למרץ. הגריזליס, שהיו ממוקמים מס' 2 במערב, ניצחו את הווריורס 95-123 ללא ג'קסון שהפליא במחמאות על קבוצתו שניצחה בלעדיו. ג'קסון שלח טוויט אחרי הנצחון:

Strength in numbers 👏🏾

— JJJ (@jarenjacksonjr) March 29, 2022

"STRENGTH IN THE NUMBERS"…זה המוטו שהווריורס תמיד השתמשו בו. ג'קסון חשב שזה יהיה הזמן הנכון להשתמש במשפט כשהגריזליס ניצחו בלעדיו.

מסתבר שהמשפט הזה ישב לת'ומפסון על הראש ולא הניח לו. אז הנה הוא במסיבת העתונאים אחרי נצחון משחק האליפות:

Klay Thompson calls out Grizzlies player for tweeting out “Strength in Numbers” after beating the Warriors earlier this season pic.twitter.com/pCPwYrV2z6

— gifdsports (@gifdsports) June 17, 2022

המעגל ניסגר

4. הקטע הזה ניכתב ב-"BOSTON CELTICS NEWS: 'ג'ייסון טאטום הוצא, רשמית' מקלאב הסופרסטארס'

הכותרת ב-USA TODAY וכמעט בכל אתר ספורט, כולל אנחנו בהופס:

Boston Celtics forward Jayson Tatum struggled during the NBA Finals. Winslow Townson-USA TODAY

ואז:

NBA analyst: 'Obviously (Jayson) Tatum is out of Club Superstar'

By Victor Barbosa  |  Last updated 6/17/22

Despite holding a 2-1 series lead in the 2022 NBA Finals just over one week ago, Jayson Tatum and the Boston Celtics saw their championship hopes disappear on Thursday night, as the Golden State Warriors celebrated inside the TD Garden for their fourth title in eight years. When the Celtics took down the Miami Heat in the Eastern Conference Finals, Tatum was named the series MVP, but the 24-year-old floundered at times against the Dubs.

After averaging 25.0 points and 8.3 rebounds with a 46.2% field goal percentage and 86.0% free throw percentage over the seven-game set against Miami, the former Duke star's numbers dropped to 21.5 points, 6.8 rebounds and 36.7% from the field and 65.6% against Golden State. On Friday morning, talking heads from the FS1 program "First Things First" debated whether Tatum should be considered a superstar.

"Obviously Jayson Tatum is OUT of Club Superstar. Anybody who watches basketball knows there was one superstar on the floor last night and his name was Steph Curry.

On ESPN's "Get Up," former NBA champion Kendrick Perkins was outspoken on the three-time All-Star as well.

"What happened with Jayson Tatum is what he did to Kevin Durant in the first-round: he got punked. Andrew Wiggins snatched his soul in this series"@KendrickPerkins on Tatum's performance in a close out game. pic.twitter.com/lyl5udeXE4— Get Up (@GetUpESPN) June 17, 2022

Tatum finished the Game 6 loss with just 13 points on six-for-18 shooting, and had five turnovers as well.

5. יוסטון, בבנייה מחודשת – עשתה טרייד על כריסטיאן ווד, ועכשיו מחפשת קונה לאריק גורדון הוותיק

לפי ג'ייק פישר:

On Thursday, NBA insider Jake Fischer reported that the Rockets are looking to move Gordon for a similar as Wood — and more specifically, a first-round pick.

6. לווריורס אין כל תכניות להשתנות: "WE WILL KEEP GOING LIKE WE ARE"

בוב מאיירס, נשיא הקבוצה האחראי על כל פעולות הכדורסל אמר:

"אם כולנו בריאים, אני לא רואה סיבה להוסיף או לדלל מאומה. "WE WILL STAY THE SAME, I GUESS"

הוא אמר:

I don’t know what we’re going to do now … keep going I guess,” Myers said during an appearance on NBATV’s postgame show.

הכל נשמע כאידיליה. עד שמגיע הזמן לפתוח את הכיס, וכדי להשאיר את אנדרו וויגינס בקבוצה בעל הקבוצה לייקוב ייאלץ לפתוח כיס גדול. הוא אמר שהוא יעשה זאת.

איך אומרים החברים שלי מקרית שמונה? "נחיה ונראה".

7. סטפן קרי IS FED UP עם השאלה בקשר ל-MVP של הפיינלס (ובצדק!)

8. אשתו של סטפן, איישה קרי, שלחה מסר תשובה לחגיגה של אוהדי הסלטיקס על המודעה שהפכה VIRAL שהיא "לא יודעת לבשל"

1.קודם הלוח לפני הבאר בבוסטון שכתב שאיישה לא יודעת לבשל:

2. אז בא המסר הידוע של "אולי איישה לא יודעת לבשל, אבל בעלה סטף עשה בישול אחרי בישול של הסלטיקס"

3. היום איישה היכתה חזרה בעצמה (ונא להיזכר במאכל ההודי הנקרא CURRY) כשפירסמה את הטוויטר הבא:

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 157 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין כרגיל,
    1. אפילו בחלומות הגדולים ביותר של אוהדי הלייקרס אין סיכוי שנקבל את בראדלי ביל על הנבלה ווסטברוק ובחירה (הבחירה השנה הולכת לפליקאנס), וושינגטון לא יגעו בחורבן ווסטברוק גם בחינם.
    .
    3. קטנוניים שחקני הNBA אבל כשאתה ילד שיש לך מאות מליוני דולרים בחשבון הבנק אין יותר מדי שכל בקופסא.
    .
    4. טייטום לא סופרסטאר עדיין, הוא אולסטאר בחסד אבל יש הבדל ברור מאוד בינו לבין הסופרסטארס בליגה שבדרגה משלהם, הסדרה מול ההגנה הזוועתית של הנטס גרמה לו להראות טוב יותר ממה שהוא באמת, הוא צריך לעלות דרגה ביכולת שלו לקלוע נקודות כדי להפוך לסופרסטאר, הוא לא מנהל משחק ולא יהיה, וברגע שמגבילים לו את היכולת לקלוע הוא לא תורם כלום להתקפה (וזה למה הצחיק שהשוו אותו לדונציץ אתמול לא באותו קליאבר) טייטום צריך גם לפתח חוסן מנטלי כיוון שגולדן סטייט נכנסו לו לראש וגרמו לו לקבלת החלטות הזוייה.
    .
    5. מי שצפה ביוסטון בסוף העונה גילה סקורר חסר רחמים העונה לשם גיילן גרין, לקראת סוף העונה הוא התחיל להבין איך להשתמש בגוף שלו ובסילונים שהוא קורא להם רגליים והתוצאה הייתה יפה לצפייה, יוסטון מצאה את הכוכב שלה אחרי לכתו של הארדן ובונה סביבו.
    .
    6. אין סיכוי שהווריורס יחזיקו את כל הסגל בעונה הבאה ובזאת שאחריה הם יצטרכו לדעתי להפטר מתומפסון, גולדן סטייט עמוק מאוד במס המותרות גורדן פול זכאי להארכת חוזה וגודלן סטייט משלמת כרגע 5.5 דולר על כל דולר, אני לא רואה אותם מגיעים למחוזות של ה600 מליון דולר משכורות, גם פייטון לא ימשיך בקבוצה לדעתי
    .
    תודה מנחם

    1. כמה פעמים כבר ניבאו בשנים האלרונות את פירוק השלישיה הגדולה של הלוחמים – וטעו .
      אז ימשיכו לטעות . בג"ס מסתכלים גם על האירגון ועל הצד החברתי. לייקוב ומאיירס מבינים את זה . להזכיר – לייקוב השתחווה לקליי בחדר ההלבשה באוקלהומה , באותו משחק מס' 6 שיצר את אגדת game 6 Klay .
      כל עוד זה תלוי בבעלים וההנהלה , הם לא ישלחו מרצונם את קליי , לא יפרקו את השלישיה ויתנו לו לסיים את הקריירה עד סופה כשחקן הלוחמים .

      1. תודה, השאלה כמה מס מותרות לייקרס ומאיירס יהיו מוכנים לשלם כבר היום המס מוצרות שהם משלמים זה משהו חסר תקדים בליגה , עונה שעברה לייקוב אמר שהם לא מוכנים לבזבז עוד ובצדק (השכר שם זה 400 מליון דולר אחרי מיסים), בשביל להשאיר את גורדן פול בקבוצה הוא יצטרך לקבל 25-30 מליון דולר לעונה) תוסיף על זה מס חריגה של 5.5 דולר על כל דולר , אני לא רואה אותם משלמים 600 מליון דולר משכורות.

        1. יש כל מיני אפשרויות לפתרון הפאזל הזה. לדוגמא , ייתכן שקליי יסכים לקיצוץ בשכרו . ובעתיד גם דריימונד.

        2. קליי חתום על חוזה עד 2024, דריימונד גרין יש לו אופציה של 27 מליון דולר שאין סיכוי שיבקש פחות, וויגנס זכאי להארכת חוזה והוא כיום חשוב לווריורס יותר מקליי, גולדן סטייט אמרו שפול יקבל ברינקס, גולדן סטייט כבר היום משלמת משכורות יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה של ספורט מקצועני, הם יצטרכו לשלם 600 מליון דולר (לשם השוואה פריס סן גרמן משלמת 300 מליון דולר משכורות).

          1. פשוט לא מעניין.
            כרגע ההחלטות היחידות שהלוחמים צריכים לקבל לעונה הקרובה זה לוני שסיים חוזה תלת שנתי של 5 מליוןבשנה ואוטו פורטר שעל מינימום.
            לכל השאר יש חוזים שנמשכים השנה עם זחילת שכר רגילה שנכון שמתבטאת בעוד כמה מליוני דולרים אבל מצד שני ליירוב שילם מס מותרות כשהיתה לו סתם קבוצה אז עכשיו כשיש לו אלופה ביד עם כל המרצנדייס חסויות וכ' הוא לא ישלם את אותו מס פחות או יותר?
            לא נראה לי הגיוני.
            להרכב הזה של הלוחמים יש לפחות עוד ריקוד אחד לתת. עונה אחרי? אלוהים גדול.
            להיפטר מקליי זה רעיון עיוויים. זה בדיחה. השלישיה הזאת תסיים את חייה יחד באן בי אי.

  2. אם הלייקרס מצליחים להפוך את ווסטברוק + בחירת דראפט לביל,
    אז צריך לתת בונוס שמן, אבל אחד רציני,
    לבלש הפרטי שחשף פרטים עד כדי כך מביכים אודות בעלי הוויזארדס.
    .
    משעשע העיסוק האבססיבי "סופרסטאר".
    רק להזכיר –
    טייטום שיחק זה עתה בפיינלס. יאניס ודוראנט לא.
    .
    ברמת האבחנה האישית (והמעט/הרבה ספקולטיבית ונטולת עדויות מעשיות או הכשרה מספקת שבגלל מאפשרת להגיע למסקנות כאלו) –
    לתחושתי, טייטום לא התאושש מהפציעה בכתף במשחק 3 מול ההיט.
    הנתונים לפני/אחרי הפציעה זועקים, גם צורת משחקו (הגיע הרבה פחות לסל).
    .
    אריק גורדון יכול להיות תוספת משמעותית לקונטנדרית. קבוצה שיודעת שהבחירה שלה בכל מקרה נמוכה, ושמחפשת את התוספת שתתן תפוקה ב-2 העונות הקרובות.
    החוזה שלו מאוד נוח (19 מיליון לשנה הבאה, 20 לא מובטחים לעונה אחר כך),
    והשנה שעברה כאשר שיחק היה אדיר.
    עם הניסיון, הטווח, הקשיחות והחוזה הנוח?
    אם אני מילווקי/בוסטון/השלם את החסר, אני ממש מנסה להוציא טרייד כזה לפועל.
    .
    תודה, מנחם.
    .
    אנצל את פלטפורמה זו לקרוא לגולש פני –
    I Owe You
    אני שונא להיות חייב,
    זה ממש צובט לי ב-ocd
    זמן טוב לתאם מקום וזמן לכיסוי החוב.
    ברכות על זכיית גולדן.

    1. גיא לברון גיימס לדעתך היה פצוע ב2011? דוראנט השנה בפלייאוף ומה לגבי יאנג ואולי קל תומפסון שהסחיח את הפארקט בגמר ? אי אפשר להצדיק סדרה רעה בפציעה בטח שטייטום היה נפלא במשחק 6 מול מיאמי, וקלע בגמר באחוזים מטמטמים מ3.
      .
      טייטום היה גרוע בגמר מכמה סיבות ופציעה היא לא אחת מהם. הראשונה ועיקרית זה ההגנה של הווריורס, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל וויגנס תחת קר מגן הפרימטר הטוב בליגה בפער, אתלט עליון בעל אורך ידיים בלתי נגמר, כתפיים רחבות וצעד מהיר כברק שפשוט אי אפשר לעבור אותו, תוסיף את החיפוי ההגנתי המצויין של הלוחמים ההתקפה הסופר שבלונית הסטטית והצפוייה של בוסטון (לא היה להם מנהל משחק ברגע שוויט נפל מהרגליים; ותקבל את הסיבה שטייטום כמעט לא הצליח לסיים בצבע בגמר.
      .
      הסיבה השנייה והלא פחות חשובה עייפות, בוסטון עם סגל קצר מאוד וסיימו שני סדרות קשות של 7 משחקים, לצערם הם נתקלו בגולדן סטייט קבוצה שרצה ללא סוף, לבוסטון נגמר האוויר במשחקים 5 ו6 והם נפלו מהרגליים .
      .
      טייטום שחקן מצויין סופרסטאר כרגע הוא לא.

      1. היכן קראת שכתבתי אי פעם שלברון היה פצוע ב-11?
        .
        לי זה היה ניכר לעין שטייטום התפשר הרבה יותר במידה ריינג' בסדרה מול גולדן. התחושה שלי הייתה שקשה לו יותר עם שחרור זריקה אחרי מגע פיזי בצבע.
        מי שמכיר פציעות כתף יודע עד כמה טורדניות הם.
        לא נשמעו תירוצים כאלו מצדו של טייטום או הסלטיקס,
        אבל כאמור, לי זה הרושם שנוצר.

        1. ללא מעט שחקנים מעדיפים לקחת את הזריקה ממידריינג ו3 כשהם בלי אוויר, אחת הסיבות לדעתי למה ראינו שינוי במשחק של טייטום בדיוק כמו שלברון בוחר לזייף בהגנה ולזרוק שלושה קשה שהוא בלי אוויר, אמביד שבורח מהצבע…

      2. * לא מעט שחקנים מעדיפים לקחת את הזריקה ממידריינג ו3 כשהם בלי אוויר, אחת הסיבות למה ראית שינוי במשחק של טייטום, לא כל סדרה רעה זה פציעה אוטמטית

        1. אתה צודק. שחקנים אכן בוחרים לקחת זריקה רעה כאשר הם ללא חמצן.
          ועדיין,
          יש גם שחקנים שנפצעים, ולוקח להם זמן לחזור מפציעה ליכולת מלאה.
          טייטום נפצע בכתפו במשחק 3 –
          על זה אין עוררין.
          אני רק מציין את דעתי.
          זו לא עובדה,
          ואין ספק שניתן לפרש את הנתונים גם בפרשנות שלך.
          .
          כמי שסובל שנים פציעות כתף (2 פריקות + אוסטיאוארתרוזיס),
          זו התחושה שקיבלתי.
          אתה מחפש נתון נוסף זילנד את הקושי מתחת לסל?
          מעבר לצמיחה בכמות ניסיונות הקליעה מתחת לסל יש צניחה של כמעט 10 אחוזים בהשוואה לתקופה לפני הפציעה ובהשוואה לצמד המפגשים מול גולדן בעונה הרגילה.
          (לגולדן הגנה אדירה. זו של מילווקי, לא פחות מאיימת בצבע. מול מילווקי טייטום זרק 5.3 זריקות מהצבע במשחק, וקלע 65% מהן. מול גולדן המספרים הם 3.5 ו-47.6
          בעונה הרגילה מול אותה גולדן המספרים היו 4 ו-62.5)

          1. אין לי עשירית מהבנה שיש לך בפציעות כתף, אין ספק שטייטום נפצע במשחק 3 מול מיאמי, כמה הפציעה השפיעה אחרי וכמה העייפות זה שאלה מעניינת, לדעתי ההשפעה של הפציעה שולית כיוון שהוא נתן כמה וכמה משחקים גדולים גם אחרי אותה פציעה.
            .
            הסגל של בוסטון קצר מאוד טייטום שיחק בפלייאוף הזה 200 דקות יותר מכל שחקן גולדן סטייט אחרי שני סדרות קשות של שבעה משחקים, מול מילווקי הוא בא רענן לסדרה יש עייפות מצטברת בטח ובטח שאתה משחק מול קבוצה שרצה ועושה חסימות בלי הפסקה כמו גולדן סטייט.

            אני לא אוהב להשתמש בנתונים מעונה הסדירה מסיבה מאוד ברורה ההגנות שונות

            1. אני חושב שהסדרה מול הבאקס הייתה מעייפת הרבה יותר –
              משחקים פיזיים בהרבה,
              ומנוחות קצרות יותר בין משחקים (72 שעות מול 48 שעות).
              עדיין, בסדרה זו קלע באחוזים רגילים ובנפח נסיונות קליעה רגיל מהצבע.
              .
              לפני הדיון התאוריה שלי (כאמור, לא הרבה יותר התאוריה לא מבוססת) התבססה על מראה עיניים ומעו נתונים.
              אחרי הדיון הנ"ל אני מרגיש טוב בהרבה עם התאוריה (התבוננות מעמיקה יותר בנתונים וחזרה למעט שידורים חוזרים תרמו המון).

      1. נתחיל בכך שטייטום נשאל על כך, ובמפורש אמר שהפציעה לא קשורה לכך שנתן משחק רע.
        זה היה אחרי משחק 2, שם במהלך הרבע השלישי נראה מחזיק את הכתף כאשר על פניו עווית של כאב.
        התסמונת שפורסם שממנה סבל היא לחץ ("צביטה") בעצב שעובר מהצוואר לכתף וממשיך ליד. סמפטום בולט של מצב זה הוא חולשה של שרירי הכתף והיד, בעיקר אחרי גירוי העצב (מכה למפרקי הכתף).
        זה הופך את פעולת הזריקה לסל אחרי מגע לקשה יותר.
        כאמור,
        זו נטו התרשמות שלי.
        כאמור,
        טייטום טוען שהפציעה היא לא הסיבה לחולשה שהציג בגמר.

        1. זו הגדולה שלו, שהוא לא מתפנק.
          ואגב, רוב הפעמים שהוא בוכה לשופטים זה נטו פאול שלא נשרק, בניגוד לסמארט וגראנט וכמובן שגם וויט וויליאמס שהם פלופרים למתקדמים.
          כמו כן, העליתי בעבר סרטון שמראה את המשחק הברוטאלי של גרין על הכתף הפגועה של טייטום. הלינק ששמתי הראה את חוסר הבושה של ג"ס לתקוף שחקן ולנסות לנטרל אותו תוך ניסיון ברור להחמיר פציעה.
          אולי אחד מהמקרים היחידים שאני מסכים עם מוריה שלפעמים קבוצה באה במוד של לפצוע בכוונה.
          זה היה ברור לגמרי כמו חלק מהפלופים שראינו מלברון, קיפי וסמארט השנה.

        2. לפי מה שקראתי החולשה היא הסימפטום המיידי שעובר די מהר (ולכן החזרה למגרש באותו משחק כמו עם סמארט מוקדם יותר בפלייאוף). מה שהוא צריך להתמודד איתו הוא בעיקר הכאב ועקצוצים.
          בהתחלה אמרו כאן שזה מפריע לו בזריקה מבחוץ כשהוא לא פגע לשלוש והצליח הכאיב להיט ליד הסל. עכשיו כשהווריורס עשו הכל למנוע ממנו את הנקודות בצבע והוא דווקא כן צלף מרחוק אתה אומר שזה מפריע לו בחדירות.
          בקיצור נוח לשים את זה על הפציעה שהוא ללא ספק הוטרד ממנה אבל היא כנראה לא הגורם.
          הוא ללא ספק ילמד מזה ויחזור בגדול כדי להאכיל כאן הרבה כובעים.

          1. אני ממש לא מנסה למצוא תירוצים עבור טייטום.
            היות ואני סובלת פציעות כתף,
            כאשר ראיתי אותו תופס את הכתף בכאב,
            כאשר ראיתי את צורת משחקו,
            אלו התחושות שקיבלתי,
            ולכן "התאוריה".
            אין ספק שלהגנה של גולדן, לעייפות, למעמד,
            לכולם הייתה השפעה.
            אישית אני חושב שפציעה שכזו יכולה לעשות את ההבדל,
            בטוח על רקע שאר הסיבות.
            .
            למען הסר ספק –
            אין הנ"ל ניסיון להמעיט ולו במאומה מההישג של גולדן.
            גם במהלך הפלייאוף כלל לא התייחסתי לפציעה (או לפציעות אחרות) כסיבה לתוצאה כזו או אחרת.
            כתבתי את דעתי אחרי התגובה ששנמכה את טייטום בעקבות הפיינלס (משעשע, לאור העובדה שלתגובה בשר בגלל שבוסטון העפילו לפיינלס, ובכל היא מצטרפת לכל מי שסופר הופעות בפיינלס לצד השלילה…)

            1. אני מבין את זה – בכל זאת אני מאד מעריך את דעותיך בנושאי כושר, בריאות וכו וגם לומד מהן המון. במקרה הזה התגובה הרגישה לי מאד ספוקלטיבית על סמך המעט מאד שאני מבין מתוך קריאה וצפיה בכמה סרטונים.

            2. הפציעות שאתה סובל מהן בכתף אני משער הן בעלות אופי מאד שונה (לא עצבי) נכון?

            3. פריקות כתף שגרמו לדלקת ניוונית. כאשר הדלקת "פורחת" מופעל לחץ על העצב שגורם לחולשה בשרירי הכתף ולתחושת נימול באצבעות (זאת וקמיצה) כף היד.
              פעולות overhead כאשר האזור כואב,
              הופכות לקשות יותר לביצוע.
              אני בהחלט יכול לראות מצב בו שחקן מהסס לבצע פעולות מסוימות ובוחר זריקות בעלות אחוז נמוך יותר כתגובה.
              .
              למן הרגע הראשון כתבתי במפורש –
              זו דעה אישית נטולת גיבוי כלשהו.

            4. תודה

            5. גיא,
              בתור "חבר לתופעה" שעבר בעצמו מספר פריקות וניתוח בהרדמה לתיקון העניין המעצבן הזה – אני לגמרי איתך.
              פציעת כתף יכולה לחלוטין לגרום לשחקן/אדם להוריד הילוך מתוך הפחד המקנן בך שכל תנועה מוגזמת תחזיר את הפריקה ותחמיר את המצב. מודה שלא בחנתי את טייטום ותנועותיו מקרוב אבל התאוריה שלך painfully makes sense

            6. רק שטייטום לא פרק את הכתף (ולמעשה שום דבר לא "זז ממקומו")

          2. אני לא חושב שזה לשנמך את טייטום אלא להכיר ביכולת הנוכחית שלו, אני חושב שיש הבדל ברור בין הכוכבי על בליגה לאולסטאר, טייטום שחקן מצויין ואולסטאר בחסד מגה סופרסטאר כמו קרי ודונציץ הוא לא.

            1. הרשימה של שחקנים בקליבר של לוקה וקרי מצומצמת מאוד.
              אולי 6 כאלו בליגה.
              יש 30 קבוצות.

        3. לי יש פציעה כזו. מהצוואר ליד שמאל.
          לא מסוגל לעשות שכיבות סמיכה אלא רק על אגרופים (וזה גם כואב) כי יד שמאל לא יכולה להחזיק משקל כשהמיפרק בזווית.
          אני מנחש שקשה לשחק עם זה וזה גורם לחולשה ועייפות.

            1. הרבה שנים. אני לא יודע גם מה גרם לזה, נראה לי שזה יותר שחיקה או תנועות לא נכונות מאשר מכה/מתיחה חד פעמית.

            2. אז לא בטוח שזה אותו דבר. כי לפחות לפי מה שקראתי עם מספיק מנוחה זה צריך לעבור וסטינגרים חוזרים כתוצאה מטראומה חוזרת.

            3. לא יודע גם.
              ההשלכות של חולשה וכאב ביד מאוד מוכרות לי אבל וזה בא ממקום דומה כנראה.
              אבל זה יכול להיגרם אחרת, להתבטא אחרת, להימשך זמן שונה. הרופאים של טייטום בטוח יודעים יותר טוב ממני.
              גם אם זה לנצח, זה לא אמור להפריע לו לשחק כדורסל בטווח הארוך.

            4. כלומר, אם יש לו מה שיש לי – אז הוא יכול להתאמן בלי הפרעה ולא ירגיש את זה. תנוחות ישיבה ושינה וכמה סוגים של תנוחות באימוני כוח יכולים להשפיע. בשאר הזמן – זה לא מורגש.

            5. תודה – אצלו זה תוצאה של מכה לכן אני חושב שזה אחר אבל נשמע שגם אצלך זה משהו עצבי.

            6. אצלי זה די בודאות עצבי.
              לקח לי זמן לאבחן את זה ועברתי כמה אורתופדים שלא תרמומלי הרבה, עד שהלכתי באופן פרטי לפיזיותרפיסט של ספורטאים (אני ממש לא ספורטאי) שכנראה ראה הרבה כמוני.
              מאז שיישמתי את ההמלצות שלו כמעט לא התעסקתי בזה אז אני מרשה לעצמי לשער שהוא צדק…

            7. אפשר להבריא מזה. אורטופדים לא יעזרו לך וגם לא רופאים. החלמתי משתי פציעות כתף כרוניות של תת פריקה. תאר לעצמך מה זה לשחק כדורסל ככה מגיל 16? עם הגיל זה כמובן החמיר לרמה שלא הייתי מסוגל להרים דברים והידים היו נרדמות לי כל הזמן.

    2. גיא כל מילה על ווסטבורק…וושינגטון נפטרו ממנו לפני שנה למה להחזיר אותו? הלייקרס לדעתי לא יצליחו להפטר ממנו עד תום החוזה (למזלנו כאוהד לייקרס לא הרבה עוד)…
      גם אני ישר חשבתי על גורדון אולי בהקשר של חיזוק הספסל בבוסטון, זה אפשרי כספית?
      תודה מנחם על המעורב. לגבי טייטום ייקח עוד קצת והוא בהחלט יהיה סופרסטאר, קצת עבודה על קבלת החלטות ואסרטיביות והוא שם (פחות לזוז הצידה ברגעים קריטיים כמו שקרה לו בפלייאוף הזה מפעם לפעם).
      איישה קארי מלכה, תגובה מעולה פשוט, סטף זו תופעה
      חד פעמית, אין הרבה שחקנים שאפשר להגיד עליהם ששינו את המשחק מבחינת הצורה בה משוחק כמוהו וכל נושא השלשות. אחראי ראשי על המהפכה בתחום הזה בליגה בעשור האחרון.

    3. גיא מסכים עם כל מילה.
      נ.ב. פאקו – נמאס מזה שהמילה "הגב" מופיעה באמצע המסך של הנייד היכן שהאצבע גוללת למטה. אי אפשר לגלול למטה את התגובות בלי ש 20 פעם לפחות נפתחת תגובה שאתה בכלל לא רוצה להגיב ואז צריך להקיש "לבטל" ולמצוא שוב מחדש את איפה שהיית. נמאס מזה כבר לא הגיע הזמן לתקן את זה? הערתי לך על זה לא פעם אחת אלא הרבה פעמים.  תעבירו את המילה "הגב" לצד השני. זה פשוט בלתי נסבל בעיה תפעולית מעצבנת שמקשה מאוד על הגלישה באתר. 

      1. +מלא!
        אבל..
        אנחנו לא משלמים משכורת לאף אחד אז יכולים רק לבקש יפה ולקוות שבקשותינו יענו.
        * צריך לראות שזה לא גורם לאותה בעיה לכאלו שגוללים עם היד השניה. אולי שורה מתחת לתאריך, שיהיה בקצה ולא באמצע.

  3. אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך… אומרת הקלישאה, וכולם שוכחים איזה עונה מצויינת ופלייאוף היו לטאטום ומתרכזים רק המשחק האחרון בגמר.
    הוא סופרסטאר, והוא צעיר, והוא קיבל את השכר לימוד שלו (לברון הפסיד בסוויפ בגמר הראשון שלו, לא…) ורק ימשיך להשתפר.

    1. +10 סמיילי, בכלל אחרי ההפסד אתמול אנשים קצת שכחו שבוסטון הזו שלמה שכר לימוד בגמר השנה ויש מצב שכבר בעונה הבאה תחזור למעמד שוב מנוסה יותר.

  4. אריק גורדון, לטעמי, צריך ללכת לדנבר/יוטה/לייקרס – קבוצה שיש לה מנהל משחק דומיננטי שיכול למצוא את גורדון לשלושה פנויה. דנבר, אאל"ט, קיבלו את הבחירה ה-30 מאוקלהומה, זו יכולה להיות התחלה טובה.
    .
    תודה רבה מנחם, שבת שלום.

      1. אני מאוד רוצה לראות את דנבר והיוקיץ' מצליחים שוב להתקדם, אבל לזה מאוד תלוי איך מורי חוזר.
        מורי לפני שהיה פצוע היה על הדרך הבטוחה להיבחר לאולסטאר והיה כוכב עולה עם התאמה מעולה ליד יוקיץ', אבל עבר המון זמן מאז שעלה על הפרקט. קרע בצולבת זאת פציעה חסרת רחמים.

    1. +1
      ולחשוב שאמרתי שג"ס לא יעשו פלייאוף….
      מה שכן אני רואה שכבר אז הייתי נגד הקטע שמתערבים על בירות פה והמפסידים לא עומדים בחוזה.
      טיפיקל

    2. כן..כן.. אני לא ידעתי מה לצפות מהם..כתבתי בין פלייאין לגמר אזורי.. שזה טווח רחב מאוד..בטח לא חשבתי על אליפות .

    3. שמעון שוב יוצא צודק.
      כידוע, כל מה שהוא קובע – יוצא בדיוק הפוך, בדיוק כמו שחזה וכתב על גולדן סטייט 20/21 ("קבוצה פח שבספק לפלייאוף. יגרדו אותו מלמטה מקומות 7 עד 9 והדחה בסיב ה1 אם בכלל יגיעו לפלייאוף. הסיפור של הקבוצה הזאת גמור מהרגע שדוראנט עזב")

        1. זה נעשה פחות מסובך כשאתה מתחיל לקבוע כל כך הרבה דברים על כל כך הרבה נושאים בלי לעקוב אפילו עם יש בינהם עקביות כלשהי.
          מה שמסובך ומרשים זה שאנשים טורחים לעקוב אחרי זה.

            1. חצץ? אני עם אפקטיבי 75 אחוז אפקטיבי בקריירה זה מעל כל הליגה פה😉
              השנה היה קצת קשה חוזרים לכושר עונה הבאה

          1. שמעון, להגיד אבל גם אחרים טעו לא מוציא אותך טוב, תהיה גבר בעל מילה וכבוד ופשוט תגיד ״סליחה קהילת הופס, טעיתי, אני שמון טבדי טעיתי בענק ואני מודה בכך״

      1. מה אתה מתייחס כולם שם טעו אף אחד לא ראה את זה בא כולל פרשנים בכירים בארה״ב. כולל אפילו סטיב קר. רק רן הנרגן וצחי צדקו
        🙂
        עכשיו ג״ס ואוהדיה סוגרים חשבונות.
        תראה את הטריו במסיבת העיתונאים. ממש מנצחים אצילים. מכבי זחוחים.
        וכל הפוסלים במומם פוסלים
        🙂

          1. א. אתה צודק. הביקורת היא בגלל בעיות אצל המבקרים.
            ב. דווקא נזהרתי שם מההתערבות כי צפיתי שהם עשויים להפתיע. לא בדיוק עור שיני. כמו עם דייוויס שלא עזב את הלייקרס.

  5. גייסון טייטום הוא לא סופרסטאר?
    כל שחקן סופרסטאר שמשחק כשהוא לא 100% בריא הוא לא סופרסטאר?
    כולנו יודעים שהוא צריך עכשיו, בפגרה, לטפל בבעייה שהתפתחה אצלו בפלייאוף בכתף כמו שרוב וויליאמס חייב לטפל במיניסקוס שלו.
    הביקורת שלי עליו נוגעת רק לאיבודי הכדור ולא ליכולת הקליעה שלו כי הוא סופרסטאר מהרמות הכי גבוהות.

    1. טייטום ממש לא סופרסטאר ואף פעם לא היה במועדון הזה. הוא שחקן טוב עם בעייה מנטלית קשה ומוסר עבודה נמוך.
      הוא לא יכול להיות מנהיג – אולי נגרר
      יש לו בעיה קשה בסיומת בשמאל
      בורח מהכדור במאני טיים
      בשורה התחתונה הדיון הזה לא צריך להתקיים לגביו עד שהוא לא יעשה משהו משמעותי.
      פציעות זה תירוצים של כאלו שלא יודעים להפסיד

      פייטון בהחלט יישאר בלוחמים הערך שלו גדול מידי ביחס לשכר
      מעריך שקליי יסיים את הקריירה במקום אחר בסוף העונה הבאה

      1. בדרך כלל לא הייתי עונה לזה.
        מאיפה הבאת את ענייין מוסר העבודה של טייטום?
        הוא אולי זה שהכי מתאמן בבוסטון. משקיע המון כסף פרטי באימונים ועושה הכל לפי הספרים של קובי ומייק!
        הוא לא חייב להיות מנהיג בשביל להיות סופרסטאר.
        הוא לא התלונן עף פעם על הפציעה והמשיך לשחק כמו גבר למרות שלא פעם ראינו אותו תופש את הכתף הפגועה ומעסה אותה. יתרה מכך, הוא חטף מכות מכוונות מלוני ומגרין בדיוק בכתף הפגועה הזו. אפילו שמתי לינק שרואים מכות מכוונות של גרין בכתף הזו.

        1. לגבי מוסר עבודה לא התכוונתי לכמות האימונים מחוץ למגרש אלא לעבודה על המגרש עצמו…לא מספיק אקטיבי ונעלם לפרקים ארוכים במהלך משחק
          האופי הוא בהחלט קריטריון אצל סופרסטאר, ומנהיגות היא must.
          לגבי הפציעות … כולם פצועים ! ומשחקים. אם הוא היה מנצח בסדרה אף אחד לא היה מזכיר את זה…

      2. פציעות הם לא תירוצים אלא סיבות כי פציעות מגבילות את היכולת ושחקן פצוע לא יכול להיות במיטבו גם אם יכול לשחק.

      1. תודה
        באמת לא הלך לו ובמיוחד כשקר ושות דאגו שיחטוף חזק במקום הפציעה.
        הוציאו אותו לגמרי מהסיפור.
        מאמין שיחזור לפחות באותה הרמה גם בשנה הבאה.
        הוא ובראון ההווה והעתיד.

        1. אף אחד לא דאג שהוא יחטוף מכות. אי אפשר לשמור על מישהו כשמכוונחם לכתף שלא מופנית עליך.
          לא מבין אנשים, מנסים להעביר את הדיון למשהו יותר קרוב למציאות ואז הם שולפים שטויות משלהם.
          🙄

          1. מזמין אותך שוב להסתכל בסרטון ששמתי לפני כמה ימים. רואים את גרין מכה את הכתף הפגועה בצורה מאד ברורה במקום בו הכתף מתחברת עם הצוואר. על זה גיא כתב מעלינו. ניסו לגרום שם להחמרה.
            השופטים לא הגיבו וזה חמור. עבר מתחת לראדר.
            אני חושד שכבר ראינו בעבר שחקנים שנענשו על ידי הליגה אחרי שהשופטים פספסו אירועים ממשחקים.

            1. זה אכן נמוך מצידו, אבל תביא מקרה אחד של עונש על דבר כזה.

            2. בהנחה שאנחנו מדברים על הריבאונד עונשין – לא ראיתי שטייטום הגיב לזה בכאב, אלא בפליאה שלא שרקו עבירה וזו באמת הייתה כזו. איך בעצם אפשר לטעון שמנסים לפצוע מישהו בכתף אם לא נראה שזה מכאיב לו אפילו לשניה?
              .
              טייטום סיים את הגמר עם 4 מתוך 6 משחקים של מעל 20. מוצע של 21.5 נקודות, 7 אסיסטים ו6.8 ריבאונדים.
              אם לא האיבודים – זה מספרים מצוינים. לא מאבדים סופרסטאריות כששמים מספרים כאלה. במקום תיאוריות קונספירציה ולכלוכים בוא נתמקד בזה.

            3. יפה מצידו שלא נפל על הרצפה כמו סמארט וגראנט.
              תראה שוב את הקטע. קמה קטעים מכות כאלה ראית שאין להן כוונה לפגוב במזיד?

            4. ברור לי שהמכות של גרין הן בכוונה להאט. זו לא הייתה סדרה נקיה משול צד.
              לא חושב שזה היה ניסיון להוציא את הכתף של טייטום משימוש או מהמקום.
              הפכנו את השחקנים לכירופרקטים מדופלמים ואנחנו מפרשנים מצפיה דברים שהם לא מתייחסים אליהם במגרש.
              הנה הם אחרי, מתעלמים מהטרלות:
              https://youtube.com/shorts/Ud7O5XI4sZ8?feature=share

            5. גס אחת הקבוצות המלוכלכות בליגה. תמיד מנסים לפצוע שם שחקנים במסווה של טעות. זה ככה שנים

            6. לג'טנתן: מפנינשהמקודות באו עם 36.7% מהשדה ו-65% מהקו אז אלו חא נתונים טוביםמבכל הקשור לקליעה ואפילו ממש לא טובים

            1. מגוחך. אתה מאשים אנשים ומתלונן על פרובקציות. אהה כן שמת סמיילי.

      1. לא יודע. יוקיץ ודונקיץ גאוני כדורסל. שניהם סופרסטארים וגם טייטום.
        יוקיץ בהחלט מקבל את הכבוד הראוי לו.

  6. אחלה מלפפונים מל
    צריך לחקור את המוח של מקבלי ההחלטות בוויזארדס, הם סקרמנטו של המזרח. זאת אומרת שדני נמצא בדיוק במצב של כספי בזמנו רק עם שעות נוחות יותר לצפייה לעם היושב בציון. סילבר מסדר כמו תמיד.
    הלוואי שנראה את גולדן סטייט שומרת על עצמה, במצבם הם צריכים לעשות הכל כדי שהשושלת תמשיך. האולם שלהם מטורף וסופר יקר, ככה שיש להם גם הכנסות ממנו ולא רק מהכיס של הבעלים. מאחל להם להמשיך ככה, אני רואה בהם כהמשך (לא בדיוק טבעי אלא קצת מזליקי) של שושלת הספרס וזה נפלא ששתי השושלות האחרונות בליגה מבוססות על הגנה לא אנוכית (כי כל אחד נותן את המאמץ שלו) והנעת כדור בהתקפה.

  7. טייטום נתן עונה ופלייאוף מהאגדות. ושההייטרים ייקפצו. בדרך עבר את דוראנט, יאניס ובאטלר. והוא ימשיך להשתפר.
    .
    כן מסכים שהסלטיקס צריכים רכז רציני כי טייטום ובראון כמנהלי משחק זה אסון. כמו שקליי לא אמור לרכז וזה לא מוריד ממנו… וכמו שיאניס היה צריך את הולידיי…
    .
    אין על סטף. אחלה תגובה.
    איכשהו כל העונה העמיסו קופים על הגב של גולדן סטייט (באנגלית זה נשמע יותר טוב) ואחרי האליפות זה התפרץ מכולם שם. כולל המחזה של דריימונד אומר לסטיב קר "מה הדבר הבא שיגידו עלינו?" ותגובות אישיות להרבה מהאמירות שנשמעו עליהם לאחרונה.
    השתיקו את כולם בגדול. יכול להיות שברגעים כאלה אתה אמור להתעלות על המבקרים הקטנוניים, אבל אם הביקורת הפכה למה שמתדלק אותך – אולי הגיע הזמן לפרוק.
    .
    מקווה שבצד של הסגנית גם טייטום ימשיך להשתיק את המבקרים.
    .
    תודה על המעורב מנחם.

  8. הווריירס לא צריכים לשנות כלום בעשרת השחקנים הראשונים ברוטציה.יש להם 3 בחירות דראפט(1 סיבוב ראשון 2 סיבוב שני) וגיימס ווייזמן אמור לחזור.לוויגינס ופול יש חוזה לעוד עונה אז גם התשלומים עליהם זה רק מעונת 23-24 ולא מהעונה הבאה.
    מאד אבל מאד מקווה שיצליחו להחתים את גארי פייטון הבן בקיץ למרות שזה יהיה קשה אם יקבל הצעות גבוהות.גם את אוטו פורטר למרות שפייטון אצלי בעדיפות יותר גבוהה מפייטון.
    מצפה שנה הבאה לקפיצת מדרגה נוספת של ג'ורדן פול בן ה 22 ויותר דקות לקומינגה ומודי הצעירים ממנו.
    לגבי החמישייה השלישית פלוס משלימי הסגל ל 17 שחקנים:
    איגוואדלה או שיפרוש או שיעשה אדוניס האסלם.
    קיוזה ווית'רספון לא משמעותיים.
    בייליצה חופשי והייתי משאיר אותו רק במינימום
    את דמיון לי וטוסקנו אנדרסון הייתי משאיר אלא אם הייתי מוצא טרייד עליהם על סנטר סביר שיצטרף ללוני (בתקווה שישאר) ווויזמן.

    1. כן. אפשר לוותר על פורטר ובטח שעל בייליצה אם זה אומר שמחתימים את פול ופייטון
      אני מקווה מאד שיביאו סנטר בדראפט (קרסן אדוארדס זאת השאיפה) . קצת בשר לא יזיק

  9. אם ה 11 הללו נשארים כולם זה קיץ מצווין מבחינתי:
    סטפן קארי
    ג'ורדן פול
    גארי פייטון
    קליי תומפסון
    מוזס מודי
    אנדרו וויגינס
    אוטו פורטר
    ג'ונתן קומינגה
    דריימונד גרין
    קוואן לוני
    ג'יימס וויזמן

  10. לא מבין את כל אלו שמטפסים על טאטום. הוא כולה בן 24. שיחק רק שנה אחת בקולג. ההרכב המפואר של בוסטון השנה לא כלל רכז. היו בו מובילי כדור אחדים אבל אף לא רכז אחת ברמה סבירה. זה עבד מול קבוצות מהמזרח שבוסטון הכירו טוב משנים של משחקים מולן מה גם שכל שלוש הקבוצות הללו לא היו בהרכב החזק ביותר שלהן.
    בגמר הם פגשו קבוצה שהם לא שיחקו הרבה מולה לאורך השנים ומצידה הגיעה במצב אופטימלי עם סגל רחב שכולל שחקנים ראשיים מנוסים ושחקנים משלימים שביחד מכילים את ריכוז הכישורים האוםטימלי לקבוצה שרוצה לזכות באליפות – מסתבר שסנטר דומיננטי אינו כישור הכרחי.
    אז בוסטון הפסידו בגמר וכשזה קורה הכוכב הראשי נראה בדרך כלל שחוק.

    1. את העניין של הסנטר הדומיננטי הבנתי כבר לפני יותר מעשור שזו העמדה הכי פחות חשובה בנבא וביתר שאת מתחילת השושלת של הווריירס עם בוגוט אזילי ספייטס פאצוליה מק'גי ועוד לסנטר צריך לשלם הכי מעט כי יש לו תחליף
      גם סנטרים כוכבים כמו אמביד או יוקיץ חייבים לפחות אולסטאר אחד בעמדת הגארד כדי להצליח.בעונת הבועה שדנבר הגיעו לגמר המערב ג'מאל מארי נתן פלייאוף יותר טוב מיוקיץ.

  11. כן, ווסטברוק פח
    אבל הנה העניין, גם ביל, בטח אחרי כל הפציעות הוא פח די רציני (מי שתחתים אותו על מקסימום מפגרת. הוא שווה 18 מיליון בשנה בלחץ) וראס בכל זאת נתן עונה סבירה בבירה

    או במילים אחרות, זה כנראה יהיה טרייד סביר לכל הצדדים, והלייקרס עדיין יהיו בקושי בקושי בפלייאוף עם ביל או בלעדיו

    1. וושינגטון יכולים לקבל על ביל בסיין אנד טרייד שחקנים כמו מקסי שיהיה קשור לבנייה שלהם וטייבול (פילי זו רק דוגמא אחת.יש עוד הרבה דוגמאות).
      מה הם יעשו עם ווסטברוק במקום ביל?

      1. ממיאמי טיילר הירו יקבל בוושינגטון את התפקיד מפתח שהוא רוצה ומיאמי יתנו גם את דאנקן רובינסון בנוסף להירו בשביל ביל(למרות שביל הוא לא אופציה ראשונה שלהם בקיץ אלא דונובן מיטשל)

        1. הם צעירים מביל.
          פילי תיתן את מקסי וטייבול לדעתי על ביל וגם מיאמי יתנו את הירו ורובינסון (שהם לא מרוצים מהם אחרי הפלייאוף האחרון) על ביל אם אופציה אז שהיא דונובן מיטשל תיפול

  12. אחרי שהעלתי את הסברה שג"ס יעשו טרייד על קלי כדי לחסוך איאלו 200 מיליון דולרים בוב מאיירס התיחס ואמר שהם לא מרגישים צורך לעשות איזה שהוא שינוי בסגל. לפי חישוביי אם לוני יקבל 10 מיליון בשנה הבאה (יש להם ביירד עבורו), GP2 יקבל 6.4 מיליון (זה ה MLE ואני חושב שהם לא יכולים לתת לו יותר) ופורטר וביאליצה יחזרו במינימום, ליי יעזוב וואיגואדלה יפרוש ורוקי מהמקום 28 יוחתם השכר יגיע ל קצת פחות מ 200 מיליון והמיסים לבערך 225 מיליון. ה 225 מיליון האלו יתחלקו בין הקבוצות שלא ישלמו מס בשנה הבאה, בין 10 – 14 מיליון דולר לכל קבוצה.

    1. לא רואה את פורטר חותם על מינימום, הוא היה די בריא השנה ותרם לא מעט. לדעתי יכול לקבל חוזה של 30 ל-3 כזה. מרגיש שהוא בן 33 אבל הוא בסה"כ בן 29. עשה כסף עם חוזה אחד עצום אבל העונה עשה שיקום ולדעתי יקבל לא מעט הצעות.
      .
      פייטון זה אהבה בלב. נתן סדרת גמר מ-ד-ה-י-מ-ה. לא להאמין שהיה השחקן האחרון שהוחתם ברוסטר וכל הקבוצות שהוא דילג ביניהן ושכבר ויתר עתידו כשחקן. מבחינתי הסיפור הכי יפה של הגמר הזה, כולל סטף ואפילו קליי. מהצד הוא גם נראה בנאדם עם אופי מדהים, צנוע, מקשיב, מחפש ללמוד. נטול פוזות ומניירות. מלך אמיתי.
      .
      מעניין מה יהיה העתיד של קליי. קיבל שנתיים משכורת עתק על התאוששות מהפציעה, נראה אם יבוא לקראת המועדון בחוזה הבא.
      אגב, יש דיבור על עלייה בתקרת השכר בעונה הבאה? לפי מה שהבנתי היה זינוק ברייטינג של הגמר העונה, אמור להיות לזה ביטוי בתקרה.

      1. הרייטינג של הפיינלס דווקא היה לא משהו בכלל (כמובן גבוה ביחס לשנתיים של הקורונה).
        אין לזה משמעות בכל מקרה לגבי התקרה של השנה הבאה שבכל מקרה קפצה בכמעט שש. מיליון מהתכנון המקורי (זה כתוצאה מההכנסות של הליגה).

            1. מסכים איתך, גם אני חשבתי ככה על הסדרה הזאת
              🙂

            2. 🥱

            3. תגיד מה זה אומר? שאתה משחרר את האימוג'י הקודם? יהיו עליו קופצים
              🙂
              עזוב – תביאו את דוראנט ואני סולח לכם על הכל

            1. שניים מהשווקים הכי גדולים בליגה, הסיפור של סטף מול הסיפור של בוסטון-לייקרס
              ועדיין,
              עקפו את הבועה ואת שנה שעברה.
              ירדו בעשרות אחוזים ביחס לשנים שלפני כן, כמעט חצי! מהסדרות בין הקאבס לדאבס, ובערך 25% פחות מהסדרה בין טורונטו לדאבס.

            1. הקודם ברור, ראיתי ארבעה משחקים מלאים ועוד שתי השלמות וכמובן שאת השניים האחרונים בלייב, אני מניח שאתה זוכר שהתלוננתי גם אז חחחחח טוב בלי דוראנט בגמר קשה לי, עדיין היה צמוד והיה הרבה יותר כדורסל לראות.
              היו שם הצגות של יאניס, הולידיי, מידלטון ובוקר ואת כריס פול יקירי אני מוכן לראות כל יום.
              אי אפשר להשוות לפיהוק של השנה.

            2. אחלה, אני מסכים, גם עבורי הסדרה של שנה שעברה הייתה מעניינת יותר.
              רק שאלה אחת. איך זה מסתדר עם הרייטינג ועם הטענה שלך שנה שעברה שהרייטינג הגבוה יותר בשנים קודמות מעיד על כך שהסדרה פחות מעניינת מהסדרות ההן, בעוד שהשנה למרות הרייטינג הגבוה יותר הסדרה פחות מעניינת מזאת של שנה שעברה?

            3. א. חשבתי ששאלת אותי לדעתי האישית.
              ב. השנה היו שני שווקים גדולים פי כמה. חוץ מזה הפער לא תהומי ומשחק 6 בשנה שעברה השיג יותר רייטינג מכל המשחקים של השנה למעט האחרון.
              ג. לא בטוח – אבל נדמה לי שבגלל התאריכים שזזו – בשנה שעברה היו אירועי ספורט גדולים מקבילים. יורו, בייסבול. השנה היה רק משחק האליפות של מכבי חיפה נגד באר שבע ושער הבכורה של ליאל עבדה בנבחרת (לא בטוח. אין לי כוח לבדוק).

            4. א. אני לא מבין מה זה משנה. שנה שעברה השתמשת בנתוני הרייטינג בשביל להצדיק את דעתך האישית. השנה אתה אומר שדעתך האישית מבטלת ו/או עוקפת אותם?
              ב. משחקים סוגרים כמעט תמיד מביאים רייטינג יותר גבוה, אז לא ברור לי מה אתה מנסה לטעון שזה אומר כאשר המשחק הסוגר השנה, כמו כל המשחקים האחרים בסדרה, הביא רייטינג גבוה מהמשחק המקביל שנה שעברה.
              למה טענת גודל השווקים תקפה מבחינתך עכשיו ולא הייתה תקפה בדיון של שנה שעברה?
              ג. זה נראה כאילו אתה מתבדח כאן, אבל זה מעניין שעכשיו מבחינתך החזרה לזמן הרגיל בשנה של הארוע כן רלוונטית לרייטינג בעוד ששנה שעברה זה לא עניין אותך בכלל ונתפס מבחינתך כתירוץ.

            5. עכשיו אתה עובר (שוב) למחוזות ההטרלה והופ! הלכה לנו השבת.
              א. גם בשנה שעברה טענתי שהסדרה לא הייתה מספיק נוצצת. הרייטינג התאימו לזה.
              ב. דעתי האישית יכולה להיות מנוגדת לרייטינג – זה אדם אחד ולא נספר. שאלת עניתי. בגדול העדפתי את הסדרות שלפני הבועה.
              ג. הפער בין השנה לשנה שעברה לא היה גדול. הפער במשחקים הסוגרים היה בערך 6%. לצורך העניין, הפער בין המשחקים הסוגרים של השנה ושנת 2019 היה 52% !!! ואם תרחיק לשנים 2017 או 2015 תקבל מעל 90% על 2016 אני לא מדבר, לא הוגן…
              ד. לגבי גודל שווקים ותקופת המשחקים – מקבל. עדיין הסדרה של שנה שעברה קרובה הרבה יותר לזו של השנה מאשר לאלה שקדמו לה.
              אבל אתה הרי יודע את כל מה שאמרתי עכשיו – אז למה לשאול? לא חבל על השבת של שנינו?
              🙂

            6. טוב, בסדר, לא משנה, קח את השבת חזרה.
              אולי נחזור לטחון את זה בהזדמנות אחרת. (למרות שאני בספק כי החודשים הקרובים שלי עמוסים עד מוות)

            7. תודה אני מאוד מעריך את זה
              🙂
              ימים קשים בשווקים חחחחח מבין אותך, תחזיק מעמד אל תשכח ליהנות על הדרך
              🙂

        1. ריטינג של אירועים טלויזיוניים, כולל אירוע ספורט, הפך להיות ענין בעיתי. הדור הצעיר לא צורך טלויזיה כמו בני המאה ה 20. חלק לא מבוטל מהמעקב שלהם אחרי אירועים מתבצע ברשתות החברתיות תוך צפיה בקטעים קצרים של היי לייטס. תוסיפו לזה שינוי בשיטת חישוב הרייטינג שנעשה השנה ובמהלכו החלו לספור גם צופי TV במקומות ציבוריים – ברי ספורט למשל וההשואה לעבר הופכת להיות קשה יותר. באופן כללי אפשר לומר שיש ירידה בצפיה טלויזיונית לכל רוחב ועומק הגזרה. מקרה פרטי לא מיצג. הבן שלי לא צופה בטלויזיה יותר מ 10 דקות בחודש וגם זה במקרה.
          .
          תקרת השכר קשורה להכנסות ממחירי כרטיסים והתשלום שהנבא מקבלת מהרשתות על זכויות שידור (יש גם תגמולים על מרצנדיס אבל זה כסף קטן). מחיר הכרטיסים עולים, מי יותר )ג"ס ומי פחות (שווקים קטנים עם קבוצות חלשות). חוזה שידור נחתמים כל 8 – 10 שנים. החוזה הבא אמור להיות ב 24 אם איינני טועה. ראיתי התיחסות שמדברת על על עלייה בסכום שהליגה תקבל. למה? ראשית יש שחקנים חדשים, גופי הסטרימינג, שנית למרות הירידה באחוזי הצפיה עדין אירועי ספורט נתפסים כמוצר שמביא צופים שבויים – דבר שאנשי הפרסום אוהבים.
          .
          בשנה הבאה תקרת המס עולה ב 6 – 7 מיליון דולר ביחס לשנה הקודמת. סף המס יהיה באזור של 147 מיליון.
          .

          1. הכל נכון למעט זה שהקפיצה היא של 10 מיליון (6-7 מיליון מעל הקפיצה המינימלית עליה הוסכם) וסף המס יהיה 149 מיליון.

          2. זה עניין מאוד מורכב כי זה מערב שינויים טכנולוגיים, שינויים תרבותיים, מעברי דורות, ואל תוך כל זה נזרק פצצה של מגיפה עולמית שהכניסה לעניין אלמנטים כלכליים משמעותיים והכניס לא מעט אנשים למצב של בחינת הפרספקטיבה שלהם על החיים.

          3. מכיוון שהרייטינגס משמשים ישירות לקבלת החלטות הרות משמעות בתחום הכלכלי ולא רק לצרכי תרבות ותקשורת – אני מניח שהאנשים שם יודעים מה הם עושים.

            1. הם עוד לא ממש יודעים איך להתמודד עם זה ולרשתות יש המון טענות בנידון.
              לא סתם ממשיכים להיחתם חוזי עתק עם כל הליגות השונות וככה גם יהיה עם הnba.

            2. מקבל.
              עדיין לתפיסתי זה מדד טוב בתחום של חכמת ההמונים.
              הקהל לא טיפש. הייתי מופתע אם היו אומרים לי שהסדרה הזאת שברה שיאי רייטינג. נראה מה יהיה בשנה הבאה.

  13. אחלה מנחם.
    קשה לחשוב על קונטנדרית אחת מבין ה-8-9 כיום שלא יכולה להיעזר מאוד באריק גורדון. הימור שלי – הולך למיאמי. יש תחושה שההיט מחפשים בכל הכוח להעמיד חמישית שחקני הגנה בכל רגע נתון. במצב כזה, אין לדנקן רובינסון סיכוי להישאר וגם טיילר הירו בסימן שאלה. לא בטוח מה השוק של רובינסון אבל על הירו יהיו די הרבה קופצות וקבוצה כמו הרוקטס יכולה בכיף לקפוץ על הפוטנציאל שלו.
    גם הסלטיקס שלא קיבלו כמעט כלום מהספסל בגמר יצרכו לחשוב טוב האם הם נותנים לפריצ'רד וגרנט ויליאמס את ההזדמנות להתפתח ולהוכיח שיכולים להיות רול פלייר של קבוצה אלופה או להביא שחקן כנף כמו גורדון שידע לתת 15-20 דקות אמינות מהספסל.

  14. תודה מנחם אחלה מעורב.
    אחחחח ביל וראס… מילה זכרונות קמתי לחמישים משחקים בעונה הרגילה ועוד 7 בפלייאוף ובפלייאין בעונה הזאת. זה היה כדורסל!!!! נוצץ כמו כפית שיצאה מהמדיח! ובונוס – דני שלנו. לא נורא, גם ראס ופורזי מצית את הדמיון. הלוואי שהתחזיות יתממשו 🙏

  15. היחסים בין ביל לוושינגטון הם לא יחסים שגרתיים.
    הוויזארדס ישלחו אותו לאיזה קבוצה שהוא ירצה – לא לקבוצה שתיתן עבורו הכי הרבה.
    התמורה רק צריכה להיות כזו שלא תפגע בקבוצה, וחוזה מסתיים של ווסטברוק ובחירות עתידיות בהחלט עונה לקריטריונים האלה.
    לא משנה שמבחינת חוקי שכר יצטרכו להוסיף איזה kcp, אבל זה לא העניין.
    .
    הם גם מוכנים להשאיר אותו על חוזה ארוך, ויכול להיות שבזה הוא יבחר (אפילו בדרך לטרייד עתידי כי סיין אנד טרייד מונע ממנו להיות מוטרד להרבה קונטנדריות), אבל עוד לא ברור מה הוא רוצה כרגע.
    טרייד ללייקרס אומר שהוא מממש את אופציית נשחקן שלו, ומן הסתם מגיע איתם להסכמה על הארכת חוזה בחודשים בקרובים.
    .
    ביל על חוזה מקסימום עבור הוויזארדס, הלייקרס או כל קבוצה- נראה כמו סיכון די רציני אחרי העונה האחרונה שלו, אבל אולי הלייקרס במצב שהם חייבים לקחת סיכון (יותר קטן כי מדובר בהארכת חוזה), אבל רק אם לברון מאריך אץ החוזה שלו.
    .
    לא משנה, הפואנטה והנתון שחסר לאנשים כדי לנתח את זה נכון, הם היחסים בין ביל לוויזארדס וההבנה שהוא יכול להגיע לכל קבוצה שהוא יבחר ושתיתן לוושינגטון תמורה ״לא שלילית״.

  16. טייטום נתן פלייאוף עם מספרים שאפשר למנות על יד אחת את אלו שנתנו כאלו ולהשאר עם עודף אצבעות.
    לא צריך להתייחס ברצינות לאלו שכותבים שהוא לא סופרסטאר כי הוא נחנק בגמר הראשון שלו מול קבוצת ושחקן הגנה לא פחות ממדהימים.
    הוא העתיד של הליגה ביחד עם גה ולוקה ובניגוד אליהם הוא גם כוכב הגנתי.

  17. לגבי טייטום וגם רוברט ויליאמס, אין ספק שהפציעות הגבילו אותם והם לא יכולים היו להיות במיטבם.
    אם היה הפוך כשהסלטיקס בריאים וקארי טגרין מוגבלים באותה מידה בגלל פציעות אז הסלטיקס היו מנצחים והיו מדברים הפוך.

  18. כתבתי כבר שהלוחמים אלופים ראויים אך אם הלכו על הכתף של טייטום באופן עקבי אס הם לא קאויים כלל ואנטי ספורטאים ולא ראויים להיות בליגת הכדורסל הטובה בעולם או בכל ליגה אחרת.

  19. שנה ספורטיבית אומללה מבחינתי: לא מכבי, חא ליברפול בשני התארים החשובים ביותר ולא הסלטיקס. אולי מהיאנקיז יצא תואר אם לא יושפעו משמעותית מפציעות.

    1. קשה לי להאמין שקר חושב על עזיבה בזמן הקרוב, לא רואה סיבה שיפרוש לפני סטף. נשמע לי סביר יותר שאטקינסון נתקל בכל מיני קשיים מול הנהלת שרלוט, והבעלים… באופן ששיכנע אותו שעדיף לוותר על התענוג , בין אם עבור גולדן סטייט או עבור משרה במקום אחר (יוטה?). נראה.

    1. מנחם תודה רבה
      בקצרה
      1 גורדון מסכים שהוא יכול לתרום הרבה לקבוצות שהולכות עד הסוף
      2. ג.ס אני חושב שלא ישנו מהטריו הבכיר
      הם יסתדרו כך או כך
      3 טייטום נתן סידרה אדירה נגד יאניס ומילווקי קלע גם סל ניצחון חשוב בפתיחת הפליאוף מול דוראנט וקיירי בקיצור חלה ירידה אבל לא בגלל איכות ההגנה של היריבה לכן אני תולה זאת בגלל שילוב של פציעה /ניסיון אבל הוא עוד יחזור לכאן
      מה שכן בלי קשר הוא עדיין לה לוקה ובטח לא קרי
      אבל יש לו לאן לצמוח

      4. רייטינג גמר
      בסוף הסדרה די אכזבה נכון שהיא התחילה טוב אבל בסוף שום משחק לא הלך חד ספרתי וזה מבאס
      אגב גם בגמרים האזורים לא היו כמעט משחקים צמודים הכי צמוד היה משחק 7 אחרי שבוסטון כבר הכריעו אותו חזרה איכשהו מיאמי משום מקום למשחק ונגמר 4

      5 אבל הייתה עונה מיוחדת נהדרת שמזכירה עשורים קודמים לפני שהחלה כל תופעת "התאגיד"
      בסוף הקבוצות חזורות לבנות עצמן נכון
      כל שיטת החתם סופרסטאר התרסקה השנה (ושנה שעברה )
      לא לברוו ודיוויס
      ולא דוראנט וקיירי והארדן שעזב עוד לפני הריקוד
      האלופות האחרונות ואפילו הפינליסטיות הם קבוצות שצמחו באופן שיטתי מהדראפט
      השנה זו ג.ס עם קרי הכוכב הגדול ואיתו בחמישייה קליי וגרין ופול ולוני הם 5+6 בקיצור למעט וויגינס כולם צמחו בדראפט
      גם השלישייה הגדולה של בוסטון משם
      אשתקד יאניס הצעיד את מילווקי וניצח את בוקר גם הם לא הוצנחו אלא נבחרו בדראפט .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט