גולדן סטייט ווריורס – פריוויו לעונת 20/21 / אבי טרכטמן

גולדן סטייט ווריורס – פריוויו לעונת 20/21 / אבי טרכטמן

מאזן: 50-15 והמקום האחרון בליגה.

מה שהיה בעונה הקודמת:

אחרי חמש עונות רצופות בגמר הליגה, גולדן סטייט ידעה שהפעם זה לא יהיה אותו דבר. קווין דוראנט עזב, קליי תומפסון הושבת כבר בסוף הפלייאוף הקודם לכל העונה, אנדרה איגודלה עזב, שון ליווינגסטון פרש ונותר רק סטף קרי. רק שגם הוא נפצע מתישהו בתחילת העונה, וגם כך לא היתה באמת סיבה לשחק איתו. בלעדיו, הקבוצה נתנה לילדים לשחק ולבדוק מי מהם יכול להתאים לשחק עם הקבוצה כשהיא תחזור לגדולתה. תוך שהיא מקווה שדריימונד גרין יוכל לחנך ולחנוך.

מבחן לצעירים:

ובכן, דריימונד לא הצליח לחנך או לחנוך ושיחק בחוסר חשק מופגן במשך עונה (קצרה) שלמה. אבל כן היו כמה צעירים שהצליחו לבלוט, ובראשם אריק פסקל עם הגוף אל-לה צ׳רלס ברקלי שלו. שלקח את כל הוואקום בעולם בשביל לתת יופי של תצוגות. גבוה אחר שהובא והיה לא רע בהמשך השנה היה מרקיז כריס (הידוע גם בתור ״עוד בחירה תמוהה של הסאנס״) והאתלטיות שלו. וכמותם, היו גם כל מיני נו ניימז אחרים כמו ג׳ורדן פול הסווינגמן עם השיער המוזר, קי באומן הפוינט גארד המחומצן, מייקל מאלדר ודמיון לי (היחיד עם עבר מסוים בליגה), כולם שחקנים צעירים וכולם קיבלו הזדמנות והחזירו ב: (א) דאבל פיגר או קרוב לכך (ב) הפסדים, הפסדים, הפסדים, ובעיקר משחקי וואקום מובהקים. למעשה, הקבוצה שיחקה כל כך רע עד שקשה לומר אם מי מבין השחקנים שהוזכרו למעלה באמת שווים רוטציה בקבוצה עם שאיפות. התחושה שלי היא שפסקל וכריס יכולים להיות הגבוהים הרביעי והחמישי בצורה לגיטימית בקבוצה עם שלושה גבוהים טובים יותר. דמיון לי יכול להיות סווינגמן רביעי בקבוצה עם שלושה סווינגמנים טובים יותר, ואילו פול ומאלדר יכולים ללכת הביתה, כמו גם קי באומן שבאמת הלך.

Image result for paschall poole
שיני חלב

ההעברות של שנה שעברה:

חוץ מכל הצעירים, היו גם שני שחקנים עם ותק מסוים שדווקא היו שחקנים מובילים בקבוצה החלשה הזאת – גלן רובינסון הבן של, ואלק ברקס שאני מניח שהוא גם בן של מישהו, אבל לא של הביג דוג. שניהם, כצפוי אכן היו השחקנים המובילים (כמעט, עוד מעט נדבר על זה) של קבוצת הוואקום הזאת אבל מכיוון שהיה ברור שהמספרים קצת חלולים הם הועברו כלאחר כבוד לפילדלפיה עבור בחירה מחדש ושלוש בחירות דראפט שאו ישתלמו, או שלא. ניקי מניון אגב, הוא הראשון שבהם, ועוד נגיע אליו.

הכוכב המשני:

הווריורס הצליחו בחלון ההעברות הקודם, להפוך את המעבר של דוראנט לסיין אנד טרייד בעבור דאנג׳לו ראסל, שכצפוי היה הסטאר של הקבוצה בהעדר כל שחקן אחר שיכול, ועם פציעתו של קרי. אך למרות שהוא נתן עונה טובה בסך הכל, הווריורס החליטו להעביר אותו בשביל שחקן שיתאים יותר לשאר השחקנים בחמישייה (כלומר, לא גארד שדורך לקליי ולסטף על הרגליים) -את מי שהוא אולי גדול ההייפים המאכזבים מאז לברון ג׳יימס בליגה – אנדרו וויגינס אחרי שנים במינסוטה ועדיין צעיר. ייאמר לזכות וויגינס, שתמיד ידע לצבור נקודות שב-12 משחקים הוא גם הראה שהוא יכול להיות שחקן קבוצתי כשהוא רוצה, וזה בהחלט יותר ממה שהוא הראה בכל שנותיו בכפור של מיניאפוליס.

וקליי

נפצע שוב, כמה חבל. האם הלכה העונה? בואו נראה.

Image result for klay thompson achiles
תתרגלו, כי בדיוק כך נראה אותו גם השנה

סגל והעברות:

מאמן: סטיב קר, שלוש אליפויות , שני גמרים ובטח שאחד המאמנים הטובים בעולם.

הגיעו: ג׳יימס וויסמן (הבחירה ה-2 בדראפט), קלי אוברה (פניקס), קנט בייזמור (סקרמנטו), בראד וונמייקר (בוסטון), ניקו מניון (דראפט), אקסל טופאן (מלאגה ושטרסבורג, ועבר קצר וחלש בנ.ב.א)

הלכו: קי באומן (קליפרס) ובערך גם קליי תומפסון (אכילס)

נשארו: כל השאר

מה יהיה

חמישייה משוערת: ג׳יימס וויסמן, דריימונד גרין, אנדרו וויגינס, קלי אוברה, סטף קרי

ספסל ברוטציה: קוון לוני, אריק פסקל, מרקיז כריס, קנט בייזמור, דמיון לי, בראד וונמייקר

ספסל מחוץ לרוטציה העיקרית (ו Two Way): אלן סמיגליץ׳, אקסל טופאן, חואן טוסקנו אנדרסון, ג׳ורדן פול, ניקו מניון, מייקל מאלדר

סימני שאלה:

אני אשאל 7 שאלות, ועל כל שאלה אני אתן אינדיקציה כמותית לערך של השאלה (לדעתי), בהנחה והתשובות שאחר כך נענות באופן נייטרלי . אז בואו נראה.

א. ספלאש וסטף קרי: תהיה זאת השנה השניה הרצופה בה הספלאש בראדרס הופכים להיות ספלאש בראדר, כשלמעשה בשנה האחרונה זה היה בערך ספל… וזהו, בגלל שסטף קרי בקושי שיחק. הנה העניין. -קבוצה עם יומרות יכולה להיות כזאת רק אם יש לה סטאר של ממש, וסטף קרי הוא סטאר של ממש .אבל הוא סטאר של ממש בן 32 ועם היסטוריית פציעות. או במילים אחרות על סטף קרי יש לנו שתי שאלות.

  1. האם הוא יהיה בריא וישחק לפחות 80% ממשחקי העונה?
  2. אם כן, האם הוא יהיה לפחות 90% ממה שאנחנו מכירים.

אם התשובה לשתי השאלות האלה תהיה חיובית, ואף אחד אחר לא יאכזב יותר מדי – גולדן סטייט שווה פלייאוף. סטף לבד, יחד עם עונות סבירות מכל השאר (אבל לא גדולות) שווה לדעתי מקום 7-8 במערב. אציין שזאת השאלה החשובה ביותר, כי תשובה שלילית כאן, תצטרך הרבה תשובות חיוביות למטה בשביל שהקבוצה תוכל להגיע לפלייאוף.

ב. קלי אוברה: נתן את העונה הטובה ביותר בקריירה, בשנה האחרונה עם פניקס, ונראה שהבחור הצעיר עדיין (25) בדרכו למעלה, כשהוא משפר את יכולת הקליעה לשלוש (35% עם כמעט 2 שלשות למשחק), ומוסיף אותה על האקספלוסיביות שהיתה שם תמיד. אבל גם כאן יש סימני שאלה, בעיקר סביב הערך הקבוצתי שלו, כי אנחנו כבר יודעים שלצבור נקודות, הוא יודע:

  1. האם הוא ימשיך בגרף השיפור
  2. האם הוא ילמד למסור? כי גם הוא וגם וויגינס כ״לא מוסרים״ זה ממש רע.
  3. למה דווקא כשהוא לא שיחק (בבועה), פניקס נראתה טוב בהרבה?

סטיב קר כבר לימד שחקנים למסור, ויתכן והוא יכול לעשות את אותו הדבר לאוברה. אם אוברה יהיה מחליף ברמה של 80% לקליי תומפסון, ייתן הגנה טובה כפי שהוא יודע, ויהיה מספיק קבוצתי, אז אני כבר מקפיץ את גולדן סטייט למקום ה 6-7 במערב.

ג. אנדרו וויגינס: כמו שאמרתי למעלה, הבחור שיחק רק 12 משחקים בגולדן סטייט שנה שעברה אבל הראה כבר פחות אגו ממה שהוא הראה במינסוטה וזה חשוב. הוא גם הוכיח שלצבור נקודות הוא לא שכח, בעיקר בגלל האתלטיות שלו, ולמרות אחוז בינוני (אבל יציב בקריירה) מהשלוש.

  1. מה עם ההגנה?
  2. האם הוא ואוברה ידרכו אחד לשני על האצבעות בתור שני סווינגמנים אקספלוסיביים (וקצת אגואיסטיים) אבל עם זריקה לא יותר מסבירה מהשלוש?
  3. האם הוא יידע לבחור את הזריקות שלו.

כאן, אם התשובה לשאלות תהיה חיובית, ובגלל שוויגינס הוא באמת שחקן עם יכולות בוסריות אדירות, גולדן סטייט כבר יכולה להתקדם למקום שבו היא יכולה לחשוב על ביתיות. נניח המקום 4-5 במערב.

ד. דריימונד גרין: אם יש משהו שהשנה האחרונה הוכיחה לנו היא שדריימונד בנוי על מוטיבציה, ובשנה האחרונה היתה לו אפס מוטיבציה ולכן הוא נראה פשוט לא טוב. הוא בנוי על הצלחה קבוצתית, והוא צריך ששאר השאלות יהיו חיוביות פחות או יותר – אבל הוא עדיין צעיר מספיק בשביל לחשוב שהוא עדיין יכול להיות הכלי ההגנתי העצום והפוינט פורוורד הנפלא שהוא. גם אם סביר להניח שלקלוע, הוא לעולם לא יידע לעשות (לפחות שלא יידרדר עוד…)

  1. האם תהיה לו מוטיבציה לשחק?
  2. האם באמת היכולת עדיין שם כשהוא רוצה, הן בהתקפה והן בהגנה?
  3. האם הוא יכול לחזור להיות קלעי של 32-33 אחוז מהשלוש ולא קלעי של 28% משם?

תשובה חיובית, בעיקר לשתי השאלות הראשונות (האחרונה פחות חשובה) – תייצב את גולדן סטייט במקום הרביעי, ואולי אפילו תעזור לה לפזול למקום השלישי. בקיצור, מקום 3-4

ה. ג׳יימס וויסמן: הבחירה השניה בדראפט אמר בראיון שהוא מנסה ללמוד ממהלכים של טים דאנקן הגדול, למרות שהוא מושווה יותר לחסן וויטסייד מאשר למישהו אחר. תראו, אני לא צריך דאנקן, אבל אם הוא יכול להיות חסן וויטסייד בפיניש, בריבאונד ובחסימות, אבל כזה שהוא לא סרטן בחדר ההלבשה, וכזה שלא רק עומד ודופק בלוקים, אלא אשכרה יוצא לשחקני חוץ ושם גוף על שחקני פנים, אז גולדן סטייט שיחקו אותה. אז כמובן, שאלות:

  1. האם הוא יהיה ראוי למקום השני בדראפט שבו הוא נבחר
  2. האם הוא ייתן הגנה טובה הן על גבוהים והן על גארדים
  3. האם הוא ייתן דאבל פיגר (לפחות) למשחק, ויראה שהוא יכול להתפתח.

אם התשובה גם כאן תהיה חיובית, גולדן סטייט יכולה להתחיל לחשוב על להתמודד עם קבוצות כמו דנבר והקליפרס על המקום השני. נניח, מקום 2-3 כזה במערב.

ו. ספסל: אין פה אף שחקן גדול לכאורה, ובכל זאת נדמה שיש לא מעט שאלות שיכולות אפילו לחזק את המעמד של גולדן סטייט. למשל:

  1. האם אריק פסקל הוא הדבר האמיתי גם בקבוצה עם יומרות?
  2. האם מרקיז כריס ימשיך להיות יציב
  3. האם בין בייזמור, לי ווונמייקר, יש לפחות שחקן ספסל טוב אחד?
  4. האם מישהו מהלא צפויים כמו נניח סמיגליץ׳ או מניון, יפרצו.
  5. האם וונמייקר או מניון או שניהם, יוכלו לתת דקות איכות במקום סטף קרי, ובהיעדרו.

תשובה שתאמר שלגולדן סטייט יש ספסל נורמלי ,ולא (כמו שלכאורה נראה כעת) אחד הספסלים החלשים בליגה – הוא ההבדל בין קבוצה במקום השלישי במערב, לקבוצה שבהחלט יכולה להתמודד גם על המקום הראשון בליגה או לפחות במערב.

ז. ועוד שאלה אחת: הקליעה מהשלוש והריווח – תראו, זה מצחיק לומר את זה בקבוצה עם סטף קרי, אבל וויגינס ואוברה הם קלעים בינוניים בסופו של דבר. וויסמן וגרין הם כנראה קלעים גרועים עד בלתי קיימים, וקשה לי לומר שמישהו משחקני הספסל (אולי מניון? אבל לאיש יש 32% מהשלוש בקולג׳) יכול לפרוץ. הקבוצה הזאת שהיתה מזוהה במשך שנים עם קליעה, עשויה להיות קבוצת קליעה חלשה למדי השנה, ואחד הדברים שקר יצטרך לפתור או את העובדה הזאת – דרך יצירת מצבים, קבוצתיות, הגנה חזקה (וויגינס, וויסמן ובטח גרין יכולים וצריכים להיות מעולים בצד השני של המגרש) וחוכמה.

אם איכשהו התשובה כאן תהיה חיובית בנוסף לכל האחרות, אז עזבו, מדובר בעונה היסטורית. 60 נצחונות כזה (וכן, אני יודע שזו עונה מקוצרת… אבל תשמעו, הרגע עניתי על שבע תשובות באופן חיובי).

תחזית פנטסטית: 7 תשובות חיוביות – אליפות, נו. כבר אמרנו שזו קבוצה היסטורית, לא?

תחזית אופטימית: 5 תשובות חיוביות (כשאחת מהן היא סטף קרי) – מקום שלישי במערב וסיבוב שני ראוי במיוחד, שם הווריורס מפסידים בשבעה משחקים לקליפרס שסיימו במקום השני משלשה של קוואי בשניה האחרונה מהפינה הימנית

תחזית פסימית: תשובה חיובית אחת (והיא לא סטף קרי) – הקבוצה מסיימת עונה עם 17 נצחונות ומבקשת מבחוריה הרחבים (=פסקל וגרין) לשמור על קליי תומפסון בצמר גפן לקראת העונה אחר כך, זאת שבה קרי יהיה כבר בן 33.

תחזית ריאלית: 3-4 תשובות חיוביות (כשאחת מהן היא סטף, אינשאללה): הקבוצה מסיימת במקום השישי במערב, אך מפסידה לדנבר בשישה משחקים בסיבוב הראשון אבל עם מבט לעתיד ולחזרתו של האח האובד.

Image result for warriors

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. אהבתי את הפורמט.
    זה קצת מצחיק אבל לווריורס תהיה סוג של המשכיות העונה. עדיין זו קבוצה עם המון סימני שאלה שציינת יפה. העיקרי מביניהם – הקליעה מבחוץ. אני גם לא מסוגל להאמין בוויגינס אבל נחכה ונראה.
    עוד נקודה חשובה למקרה ויהיו יותר תשובות חיבויות משליליות במהלך העונה היא שלווריורס יש את ה-DPE על קליי והם יוכלו להשתמש בה במקרה ויהיה איזה באיאאוט מפתה.

    1. אני חושב שהשאלה המרכזית בעניין של וויגינס כמה זריקות הוא ייקח מחיתוכים/קאץ'%שוט, וכמה הוא ייקח בפול אפס.

  2. תודה אבי
    לא חושב שיש סיכוי לאליפות
    פשוט קלי הוא משהו שאי אפשר להחליף
    אבל יש סיכוי שיתנו עונה נחמדה
    מצד שני יש סיכוי להתרסקות

  3. טווח סטייה מטורף. היטבת לתאר את מצבם. יש גם שאלה של אופי, האם לקארי יש מוטיבציה לנסות ולבנות משהוא חדש אחרי הוא כבר נשם אוויר פסגות, במיוחד אם יהיה הרבה גמגום בהתחלה.

  4. תודה על הפריוויו. היה מעניין לקרוא.
    בשנה שעברה וגם השנה אני לומד כמה קליי תומפסון משמעותי עבור גולדן סטייט. תמיד דובר על כמה סטף קרי גדול והיסטורי. אם גם השנה הקבוצה לא תהיה בפליאוף ולא תראה ניצוצות זה ימחיש אפילו יותר כמה קליי משמעותי עבור הקבוצה. מקווה שסטף יוכיח שהוא אכן שחקן היסטורי שיכול לסחוף קבוצה לבדו למקומות גבוהים. מקווה שוויזמן יוכיח את עצמו וכך גם אוברה. וויגניס וגרין יכולים אפילו להיות סולידיים. חשוב שיהיו שני שחקנים משמעותיים שיתנו את תפוקת הנקודות הגבוהה לערב. מקווה שהתחזיות האופטימיות שכתבת יתגשמו ולא תהיה שנה נוראית כמו שנה שעברה עבורם.

  5. תודה רבה אבי, ניתוח מעולה, יופי של שאלות.
    .
    לדעתי בדיעבד ניווכח שהיו מעט תשובות חיוביות, מעט תשובות שליליות, והרבה תשובות "ככה-ככה", "איפושהו באמצע" וכדומה.
    .
    לא ממש מבין בזה, אבל נראה לי שהשנה יהיה להם גם תמריץ כספי – זו קבוצה יקרה מאד ששילוב של קורונה ופציעות גרם לה להפסדים כבדים. לכן, בהנחה סבירה מאד שיגיעו לפלייאין, גם יעשו פלייאוף. לייקוב ישב עליהם חזק.
    .
    לדעתי יודחו בסיבוב הראשון, אבל לא לפני שיגרמו למאמן של הקבוצה השניה מספר רגעי חרדה. כמו שקפטן ביפהארט אמר על הספרס לפני שנתיים – "מבין המדורגות גבוה, הביצים של הקבוצה שתשחק נגד הספרס הכי משקשקות". השנה זה יהיה נכון לגבי הלוחמים.

  6. תודה על הפוסט.
    אישית אני לא רואה איך גם בתסריט הכי אופטימי הם לוקחים אליפות או מתקרבים אליה… בצמרת המערב יש יותר מדי קבוצות מוכשרות, עמוקות ומנוסות. בסוף זו קבוצה עם סופרסטאר אחד, שגם הוא אחרי פציעה ממושכת ועם הגנה מפוקפקת גם כשהיה בריא; כוכבי משנה שעוד לא הוכיחו את עצמם ברמות הגבוהות; שוקן משלים כמו דריימונד גרין שכן הוכיח את עצמו, אבל נמצא בירידה פיזית ומנטלית; וייסמן שהוא רוקי; וספסל עד עכשיו לא הראה משהו מיוחד.
    זה ארגון חזק ויש להם מאמן מעולה, אבל לא רואה איך מהמרכיבים האלה יוצרים קבוצה שמסוגלת לאתגר את הלייקרס, הקליפרס, דנבר וגם קבוצות קצת פחות טובות מהן. לא נותן להם יותר ממקום 5-6 והדחה בסיבוב השני בתסריט הכי אופטימי.

  7. תודה רבה כיף לקרוא.
    מבחינתי השאלה הגדולה היא סטף, אני חשבתי ששנה שעברה הוא יתן עונה עם מספרים לא מהעולם הזה(אכזב, גם לפני הפציעה).
    היו תקופות שסטף נראה כנשק התקפי לא מהעולם הזה(17 נקודות על הספרס ב2 דקות וחצי, זוכרים?)
    אם הוא יכול לשחזר את זה(גם אם פחות יעילות), אנו יכולים לראות פה עונה היסטורית.
    אבל יש מצב שזו יותר משאלת לב /פנטזיה ממשהו עם ממשות. ימים יגידו.

  8. אחלה פוסט על קבוצה שיש לגביה באמת המון סימני שאלה.
    יוסטון שוב חייבים להתחרות בנו, הפעם על סימני שאלה – כי הארדן הוא כזה דרמה… אבל נראה ששוב אנחנו מנצחים את יוסטון. לפחות בזה.
    *
    לגבי פציעות וגיל:
    שחקנים משמרים את עצמם טוב יותר. ראה ערך לברון וכריס פול (עוד שחקן עם היסטןריה של פציעות). הפציעה האחרונה של קרי הייתה שבר ביד שהוא לא נעים אבל אין סיבה שהוא יידרדר את הקריירה שלו ודווקא נתן לו קצת זמן לנוח אחרי 5 גמרים.
    אבל אלה הווריירס. זה נאחס היסטורי שלנו. מאז שנות התשעים בערך. ויצמן נחשב לסוג הגבוהים שנוטים להיפצע יותר, אין סיבה שגם ויגינס, אוברה וגרין לא ייפצעט. כולם ביחד. זה גורלנו.
    *
    לגבי ביצועים כשהם בריאים:
    הספסל של הווריירס: הרבה צעירים שמיועדים לחפש מקום באיזה מועדון אירופאי נידח או מכבי פריפריה שאיכשהו צברו נסיון. זה גם ספסל של שחקני פנים לשם שינוי. אין מניעה שפסקל, לוני וכריס ייתנו עונה טובה. אני לא רואה שם שום גארד רציני שייתן לקרי לנוח בשקט. אז הספסל בעיני טוב בעמדות מסוימות.
    ויגינס – ב12 המשחקים שלו בווריירס הבחור חטף וחסם הרבה יותר מהרגלו. הוא לעולם לא יהיה קרציה שנצמדת בשמירה אישית אבל נראה שהם יודעים להשתמש בו כמגן. השאלה אם בהתקפה שבה הוא לא הבערך קלע היחיד הוא יידע לקחת זריקות טובות. אם כן – אז זה ממש טוב לקבוצה.
    אוברה – לא רואה אותו עולה מעבר למה שהוא עשה. אבל אם הוא ממשיך לשמור ולתת כמות נקודות סבירה… יהיה בסדר.
    *
    ויצמן – זו החידה הכי גדולה. יש מעין הסכמה שהגנה תהיה שם. האם הוא אופציה בהתקפה?
    *
    פחות דואג מהגיל של סטף. דריימונד ימשיך להיות דריימונד לדעתי. לעשות אץ העבודה המלוכלכת בשביל כולם ולמסור.
    אליפות לא תהיה. אם הדברים ייסתדרו כן תהיה עונה טובה ובסיס לעתיד.

  9. תודה רבה על הפוסט, אבל הציפיות שלך מופרכות בטירוף. בסוף אין לג"ס ספסל בכלל, והיא צריכה לקבל תמורה מיידית מרוקי שלא ברור מה הוא יכול לתרום במיידי. לא רואה אותם מגיעים ליותר מהפלייאין, כנראה עם בייתיות, וזה בתסריט של עונה בריאה

  10. תודה אבי
    .
    וויזמן זה חתכת סימן שאלה. אפילו לא היה הזדמנות לראות אותו במשחקי הכנה. בכללי הספסל של הלוחמים די מחורבן, ואין אף קלעי אמין בכל הקבוצה למעט סטף. לדעתי אם הם כן יגיעו לפלייאוף הם יעברו לפחות סיבוב כי החמישייה שלהם יכולה להיות מצוינת, בטח בפאן ההגנתי. אבל לאורך עונה אינטנסיבית עם ספסל כל כך חלש זה סימן שאלה גדול אם הם יצליחו להגיע

  11. תודה על הפריוויו אבי. אני חושב שנראה את סטף בשיאו ולכן נלך על התחזית הריאלית . מקומות 6-7 והדחה בסיבוב ראשון.

  12. לייקרס, קליפרס, דנבר, יוטה, דאלאס יהיו בוודאות בפנים.
    על 3 מקומות מתחרות 8 קבוצות: גולדן, פורטלנד, ס"א, פיניקס, ממפיס, סאק, פליקנס, ויוסטון (אם הארדן נשאר).
    כרגע אני אלך עם ס"א (ווישפול), פורטלנד וממפיס.
    את דריימונד הייתי מעיף אחרי הביזיון של עונה שעברה.

  13. יופי של פורמט אבי. ממש נהנתי לקרוא. השנה עם האינפלציה בקבוצות תחרותיות במערב חייבים להמר על אלה שישארו מחוץ לפלייאוף ולדעתי ג"ס תהיה אחת מהן. האבידה של קליי (אחד השחקנים האהובים עלי – כ"כ חבל) פשוט טרפה את כל הקלפים. כתבת נכון שדריימונד הוא שחקן של מוטיבציה והוא גם בירידה ביכולת וסימני השאלה לגבי ויסמן משמעותיים מאוד. אלא אם כן סטף יתן עונת MVP ו-וויגינס יפתיע את כולנו אני לא רואה אותם בשמיניה, אולי בפלייאין. מקווה שאני טועה כי סטף זו חוויה

  14. פריוויו מעולה בפורמט מרענן, אהבתי מאוד. חושב שהם אחת הקבוצות שהכי מסקרנות אותי מבחינה התקפית בעונה הקרובה, כי סגנון מבוסס שלשות כנראה לא יצליח עם אוברה ואנדרו וויגינס. סטיב קר מתכנן שם משהו לדעתי, חושב שהדחה בסיבוב הראשון ריאלית. בתקווה זה יהיה אחרי סדרה גדולה נגד אחת הלוס אנג'לסיות

  15. הפורמט של השאלות/תשובות שעל פיהן נקבעת התחזית פשוט מצויין. המלצה חמה לשאר כותבי הפריוויו להסתמך עליו.

    יופי של פריויו, וכמו שאמרת, זאת קבוצה שרק אללא יודע לאן היא תלך השנה ואיך היא תראה. במה שבטוח, זאת קבוצה לליג-פאס.

        1. יש מצב 🙂 קבוצות צעירות, יחסית חדשות, שירוצו מהר – בשבילי זה מספיק מסקרן ומלהיב בשביל להחזיק אותי מעוניין לחודש הראשון. או קיי, יש מצב שאתה צודק – שבוע ראשון גג.

            1. לא הייתי אומר 'שלי' על הקבוצות הללו, רק שיהיה כיף לראות אותן.

  16. תודה אבי
    זו קבוצה מסקרנת.
    החמישיה טובה מאד והספסל חלש יחסית.
    אפשר להשוות אותם מבחינה זו בערך לבוסטון בעונה שעברה וזה אם כל החמישיה תיתן את הצפוי.
    במערב התחרותי אם אין להם פציעות יסיימו בין 6 ל 9 ויכנסו לפלייאוף לדעתי

  17. לא יודע מה יהיה, איפה יסיימו – סטף חוזר. זה מה שחשוב לי. לא יודע איך הסתדרנו עם 140 דקות של קרי במשך שנה וחצי.

  18. יופי של סיכום מצב.
    .
    בריאות. רק בריאות.
    .
    הקבוצה משלמת 175 מיליון דולר משכורות. שיא נבא. הקבוצה משלמת 142 מיליון דולר מס. שיא נבא. על כל דולר נוסף לשכר הקבוצה תשלם 5.75 דולר מס. ה DPE שווה 9.3 מיליון המס עליו בשכונה של 60 מיליון. ישלמו אותו רק אם יחשבו שהאליפות בהשג יד.
    .
    נקודת הזמן המכריעה תהיה אחרי 20 – 25 משחקים. אז ההנהלה תדע מה יש לה ביד. אם הקבוצה מעל מקום שישי במערב אני מהמר שסמילי ימכר / יחתך ושמבין מולדר / פול / לי רק מי שיקלע מעל 39 אחוז מהשלוש ישאר. יעשה מאמץ – קרי הוספה של בחירות סיבוב שני לחבילה לצמצם עלויות כדי להביא שחקן נוסף על ה DPE של קלי מבלי להוסיף לתקרת המס. קשה.
    .
    לקבוצה יש 3 סנטרים, אחד בנוי לפי המרשם, שיחק 3 משחקים בשנתיים האחרונות, אבל נראה מבטיח בסרטון של 60 שניות מהאימון האחרון. שני האחרים הם "9'6 ולא יכולים להתמודד עם7 פוטרס כמו יוקיץ. אם כריס ופסקל יראו יכולת קליעה סבירה מהשלוש (35%) אני רואה מצב שמדללים בגארדים ומביאים סנטר נוסף שיתן 10 דקות הגנה טובה על יוקיץ ודומיו.
    .
    אם וויגינס יאכזב והקבוצה לא תהיה בפליאוף הוא יוצע לניו יורק פלוס בחירת סיבוב ראשון עתידית. הם עשויים להסכים.
    .
    תחזית שלי? אני אופטימי. לפחות גמר מערב.

  19. פורמט מקורי, צורת כתיבה פוריה.
    כתבת על אחוזים מה- 3 של שחקן מסוים בקולג'. ב- NBA הקשת רחוקה יותר, ואז חלפה לי מחשבה שצריך להשוות את הקשתות בשתי הליגות, שהרי השחקנים בקולג' לא חלשים מדי בשביל לזרוק מעבר לקשת המקצוענים.

  20. אחד הפריוויואים המעולים. אתה ממש מכיר את הקרבוצה. עבורי קרי ללא תומפזסון הוא כמו בוני ללר קלייד. סטף וקליי הם לא 1+1=2. נהם 4. אבל קרי לבד הוא, פשוט, 1

  21. תענוג לקריאה, בפורמט, בכתיבה, במקצוענות, בהכל.
    פסקל הרבה יותר מזכיר לי את אנטוני מייסון מאשר את בארקלי, למרות שאין לו את המסה והיכולת שימוש בה של החיה. מצד שני הוא הרבה יותר נייד וזריז, ועוד יותר טוב מבחינתו, התחיל לקלוע יפה מחצי מרחק. אם הוא ימשיך בכיוון הזה הוא עשוי לייתר את גרין.
    כי הפיקציה של גרין סופה להיחשף, והתחילה בעונה שעברה. גרין הוא אחד מהכי לא כצעקתו שהיו. ובקרוב זה ייוודע ברבים.
    בנוסף, סטף. הוא לא יכול "לבד". בניגוד לאחרים, לברון ברור, קוואי, אפילו באטלר, קארי לא מצליח לבד. אם בגלל שהוא חלש פיזית, או לא מתפקד כשמתנפלים עליו, קשה לו לבד, והעונה בלי דוראנט וקליי להורדת עומס יהיה לו עוד יותר קשה. הפתרון חייב להיות טרייד של וויגינס על מוביל כדור איכותי.
    כי וויגינס ממשיך עם אותה מחלה שליוותה אותו מהתחלה, הוא בלתי מורגש. אין לו את המוג'ו הזה, שלאוברה למשל יש, שגורם לו להיות נוכח במשחק. הוא יכול לקלוע 15 ועדיין תשאל את עצמך מאיפה הוא הביא את זה.

  22. השושלת נגמרה. היא לא תחזור.
    לא רואה אף אחד מצליח לגרד את המוטיבציה להחיות אותה מחדש.
    בתסריט האופטימי, זאת קבוצת פליאוף נחמדה שאולי תצליח לגנוב סיבוב.
    תסריט יותר ריאלי.
    סטף נפצע ברבע הראשון של העונה, גרין רץ להרביץ למישהו ביציע כדי להיות מורחק עד סוף השנה ולא לראות את האסון הזה. אוברה ווויגינס מונעים מהצעירים להתקדם והלוחמים ילחמו על הבחירה ה10 בדראפט מול הספרס.

    1. אני מת על תחזיות של "לאף אחד אין מוטיבציה להחיות אותה". זה מבוסס על מה? המשכורות הנוספות ששולמו כדי לחפות על החיסרון של קליי? על הבחירה ה2 בדראפט ששיכנע אותם שאין לו מוטיבציה?

  23. פריוויו מעולה, התחזית הריאלית נראת לי כמו היעד שלהם, וזה בהנחה שסטף מציג יכולת טובה. חיים קשים במערב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט