את המשחק השלמתי הבוקר בשידור מוקלט. 03:00 זו שעה קשה מדי בשבילי (מה קרה ל-05:30 המסורתי מהמפרץ?).
אז במקום להיות בבלוג החי יכולתי לשבת בנחת ולכתוב לעצמי רשמים.
והרי הם לפניכם.
נתחיל מהשופטים.
זוועה כרגיל. אני חושב שאני הראשון והוותיק ביותר להתלונן כאן באופן קבוע על השופטים, מאז תקופת סילבר.
המצב הפך בלתי נסבל, השופטים הם טרוריסטים המחבלים במשחק.
השחקנים הטובים בעולם נאלצים להישפט בידי השופטים הרעים בעולם.
כל השטויות שסילבר הכניס לאורך השנים בלבלו את מוחם של השופטים לחלוטין והם כבר לא יודעים מימינם ומשמאלם, ומה זה בעצם שיפוט כדורסל נורמלי.
הם מזמן כבר שכחו שכדורסל זה משחק של מגע, תמיד יהיה מגע, ושזה פשוט חלק מהמשחק.
שריקות סתם כששחקנים איכשהו נוגעים זה בזה, שריקות אוויר מוחלטות, השריקות האוטומטיות במקרה ששחקן נופל, הריוויוז המיותרים שמוציאים את האוויר מהשחקנים ומהצופים, וקוטעים את המומנטום.
המון שריקות אוויר היו, בעיקר לזכות ג"ס, הריוויו על הרמת הידיים של פול כשווייט עבר מעליו היה פשוט מפגר, האיפה ואיפה הגועלית לדריימונד כשהיה מקרה קלאסי (בזמננו) של טכנית כפולה אבל לא רצו להוציאו מהמשחק.
פשוט דוחה, מיותר, ופוגע אנושות בליגה.
דרק ווייט.
פופ כנראה כבר סנילי לגמרי. מי מוותר על שחקן כזה? זה שחקן משלים חשוב באלופה.
יסודות כמו שלו לא ניתן למצוא, כל עמידה בהגנה, כל מסירה, קריאת המשחק והמחשבה, המאמץ.
הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה כבר שנים (לא מוערך), וסטף פשוט לא יכל לעבור אותו 1X1. יש לו אופי מנצח, וכשהשלשות שלו נכנסות הוא בכלל אקס-פקטור.
קראתי שאומרים שהוא לא מתאים לטיימליין של הספרס, ושהוא לא כוכב אז למה להשאיר.
מי אמר שווייט כוכב? או אמור להיות כוכב?
הוא מקבל שכר של כוכב?
הוא אבן בסיס חשובה ביותר לקבוצה שרוצה להגיע רחוק.
על שחקן כזה לא מוותרים, ובוסטון טיפשים שהם לא שמים לו את הכדור יותר ביד ונותנים לו לנהל את ההתקפה.
השלשות של בוסטון.
הרבע האחרון מהמשחק הקודם נמשך ברצף עמוק לתוך המחצית הראשונה.
הכל נכנס לבוסטון, בעיקר לטייטום ובראון.
זה הפעיל לחץ עצום על ג"ס, ביחד עם ההגנה הטובה של הסלטיקס בצד השני.
אבל כל הזמן חשבתי – כשהשלשות האלה יפסיקו ליפול, וזה יקרה בוודאות – בוסטון יהיו בצרות.
פול במקום קליי.
אני מאלה שאמרו לאחר חזרתו של קליי, מהתרשמות מצפייה במשחקים, שקליי חייב לרדת לספסל.
מבחינה מקצועית, פול עולה עליו כיום. פול פרח ועלה וקליי לא יחזור להיות השחקן שהיה.
יתרה מזאת, במהלך העונה לאחר חזרתו של קליי, היה נראה שפול מתקשה לחזור לעלות מהספסל ומאבד מבטחונו.
אמרתי אז – קליי מספיק חזק מנטלית להתמודד עם הפיחות במעמד, הוא יותר חזק מנטלית מפול שפשוט לא הצליח לשחזר את יכולתו כשפתח משם.
ומבחינה מקצועית, גולדן פשוט הרבה יותר טובה, דינמית, ומסוכנת כשפול פותח, ויש שני סטף קארי'ס לשמור עליהם, וקליי אפילו יוכל להתבטא טוב יותר כשיעלה מהספסל.
הלילה זה היה בולט מאוד.
גולדן התקשו להתמודד עם הפתיחה החזקה והמדויקת של בוסטון, ולקליי פשוט אין את הערך מוסף של יצירה ודינמיות שפול מביא, כדי לשבור את ההגנה וליצור התלהבות.
קליי עוד יתפוס ימים, ובכל מקרה היה מצוין בחלק ההגנתי וחשוב, אבל לדעתי זה מהלך שחייב לקרות.
אפשרות אחרת היא כמו שקר עשה בעבר, לפתוח עם שלושתם ואז קליי ישחק 3, אבל לא יודע אם הרכב כזה יוכל להתמודד הגנתית עם הגובה והאורך של בוסטון.
דרושים שחקנים "רעים".
בפתיחה ולאורך כל המחצית כמעט, בוסטון אחזה היטב ברסן המשחק וגולדן הייתה די אבודה מול ההגנה הירוקה, בשילוב עם מבול השלשות באחוז פסיכי.
במצב כזה, דרושים שחקנים קשוחים מנטלית כדי להכניס את גולדן למשחק.
גרין חצי-קשוח לדעתי, הוא קצת פייק טאף גאי בעיניי. ואין לו התקפה בכלל.
לוני קשוח, אבל גם הוא לא דומיננטי בהתקפה, סולידי מדי בהתנהלות, ולא "רע".
הפתרונות שיושבים לקר על הספסל הם פייטון (השחקן הקשוח ביותר מנטלית בליגה), ובייליצה (השור הסרבי שלא לוקח שבויים).
הם עלו לבסוף, אבל צריך לראות יותר מהם נגד בוסטון הקשוחה.
הקהל.
גולדן איבדו יתרון משמעותי עם המעבר לאולם החדש, והחלפת הקהל המסורתי שלהם בקהל של עשירים מפונקים.
הקהל פעם היה נותן להם בוסט וסוחב אותם קדימה ברגעים קשים.
היום הקבוצה סוחבת את הקהל.
הקהל הזה פשוט לא.
זה להיות בלי ולהרגיש עם.
חבל מאוד, אבל זה איכשהו מתקזז כנראה עם מס המותרות שהבעלים יכול להרשות לעצמו בזכות ההכנסות העודפות.
סטף.
הגיע הרגע. סטף עלה אצלי היום לדרגת הרכז הטוב בהיסטוריה.
אני לא מתבייש להגיד את זה.
הוא מנהל משחק אנדרייטד כי פשוט יש לו כ"כ הרבה כלים אחרים, חזקים יותר בארסנל.
הוא הקלע הטוב בהיסטוריה, ואולי רק מארק פרייס יכל לתת לו פייט בשטח זה בעמדה, אילו שיחק כיום.
הוא חודר מעולה – הרבה יותר טוב ממה שנהוג לחשוב עליו.
הוא יוצר גרביטי מטורף שכמוהו לא היה, וזה פותח עבור אחרים את המשחק.
הוא נע ללא הפסקה בלי הכדור, ובודדים כמו רג'י או ריפ המילטון עשו את זה כמוהו בהיסטוריה.
והוא מאוד התחזק פיזית והשתפר בהגנה.
עבר אצלי הלילה את מג'יק.
לוני, וויגינס – איזה האסל מעולה בריבאונד! נקודת מפתח לגולדן
העומק.
העומק הולך לשחק תפקיד מכריע בסדרה. הסלטיקס קצרים מאוד, וגולדן עמוקים מאוד – על הספסל מחכים קומינגה, לי, בייליצה, פייטון, מודי, איגודלה, פורטר, ואפילו אנדרסון שנמחק מהרוטציה בפלייאוף והיה מצוין העונה.
וזה עוד לפני שהזכרנו את פול שהוא האס בשרוול.
ביחד עם העייפות שכבר קיימת אצל בוסטון מהפלייאוף המתיש שעבר עליה, זה פשוט פקטור שיילך וינטה לטובת גולדן ממשחק למשחק.
כל משחק בוסטון אולי יפתחו טוב ויהיה צמוד, אבל ייפלו מהרגליים יותר ויותר לקראת סיום וגולדן תכריע את המשחקים.
הרגע האייקוני הראשון באליפות הקרבה של גולדן הגיע. והוא היה אדיר, ומסמל את שושלת גולדן החדשה.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 09:56:48דבר נוסף – סטף לגמרי ברדמפשן מוד על ה-FMVP.
הוא לא הולך לוותר על זה.
לא ראיתי אותו ככה.
זה יילך אליו ב-100%
אור
6 יונ 2022 10:24:51אני חושב שבאופן כללי זה עוול שזה הפרס ולא MVP של הפלייאוף כמו שצריך להיות ובו הוא היה זוכה ויותר מפעם אחת
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:36:05צודק
Jonathan
6 יונ 2022 10:49:40מסכים. סטף לקח את הווריירס לשוקת כמה פעמים ואז הMVP בגמר הלך לשחקנים אחרים (בצד או שלא בצדק).
MBK
6 יונ 2022 12:06:17הייתה לו בכל סדרת גמר, משחק ש״דפק״ לו את ה FMVP
כתבתי על זה בפייסטוש
Jonathan
6 יונ 2022 12:59:16לא ראיתי – אבל מסכים.
עם ממוצעי הקריירה שיש לו בגמר (וכמות ההופות בגמר והאליפויות) להתעסק בהאם הוא קיבל FMVP ומה זה מעיד עליו הפך כבר לפארודיה על טיעונים לגדולה.
TheMike
6 יונ 2022 17:46:01להןציא את הקטע של 'הרכז הטוב בכל הזמנים ' (הטית רושם אחרון), מסכים לגמרי
thetroll
6 יונ 2022 22:38:09בלי לכתוב את הרכז הטוב בכל הזמנים הפוסט הזה מקבל אצלי ציון 8. עם זה הוא 10.
סטף הוא אכן – הרכז הטוב בכל הזמנים ואני אוסיף שמבחינתי הוא שני רק למייקל מכלל השחקנים שאי פעם שיחקו בליגה.
מדובר בשחקן שהוא ראשמור. אני מסכים שהאליפות הזאת אם יזכה בה תאפשר לאמר זאת בפה מלא. במידה ולא יזכו – הויכוחים לגיטימיים.
ירושלמי
6 יונ 2022 10:11:21תודה רבה
פוסט מעולה ומסכים במיוחד לגבי השלשות של בוסטון והשיפוט במשחק האחרון..
עד מתי טוני בראדרס:(
עידו גילרי
6 יונ 2022 10:12:35בוא ספר לנו מה טוני האח כבר עשה במשחק.
ירושלמי
6 יונ 2022 10:17:01https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=65&GameID=0042100402&Season=2021-22&flag=1&title=Horford%20S.FOUL%20(P1.T1)%20(T.Brothers)&sct=plot
בשבילך כתוב אפילו טוני האח בגדול
ירושלמי
6 יונ 2022 10:18:07חצי מהשריקות על בוסטון היו למהלכים בסגנון הזה
עידו גילרי
6 יונ 2022 10:21:17חצי לא פחות? וכמה מהם של האח עצמו?
בקיצור יש שריקות גרועות. גם במשחק הזה היו. בגדול נתנו לשחק.
עידו גילרי
6 יונ 2022 10:22:04בטח בהשוואה למשרוקית הדי רגיזה שלו בדרך כלל.
אור
6 יונ 2022 10:26:22בכלל היו במשחק הזה מספר כמעט זהה של עבירות ועונשין לשתי הקבוצות ולא ראיתי סיבה שזה יהיה אחרת
ירושלמי
6 יונ 2022 10:33:35https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=313&GameID=0042100402&Season=2021-22&flag=1&title=Smart%20P.FOUL%20(P1.T2)%20(T.Brothers)&sct=plot
שריקה גבולית במקרה הטוב
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=103&GameID=0042100402&Season=2021-22&flag=1&title=Williams%20P.FOUL%20(P1.T4)%20(T.Brothers)&sct=plot
האח ט' שרק פה לעבירה על וויליאמס
עידו גילרי
6 יונ 2022 12:28:27סמארט – עבירה ברורה.
וויליאמס- קשה לי להחליט בלי זווית נוספת.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:43:42הבאת דוגמאות מצוינות
גם הריוויו לפלייגנט שלא היה של פול על וויט שסתם תקע את המשחק
וההנחה שעשו לגרין כשלא שרקו לטכנית כפולה.
היו עוד מלא שריקות רעות מאוד.
רמת השיפוט בניגוד גמור לרמת המשחק
ירושלמי
6 יונ 2022 10:46:06ואלה רק דוגמאות של האח..
זורבה ג"כ יצא הלילה עם לא מעט היילייטס
birdman
6 יונ 2022 12:21:26הטכנית שלא נשרקה לגרין הוציאה את ג׳יילן בראון מהמשחק, הזריקות שלו לא נכנסו יותר.
השחקן מטונף, השופטים עלובים.
ירושלמי
6 יונ 2022 10:38:23חוץ מזה הוא לא שרק יותר מדי במשחק אבל בתור שופט ראשי הוא אחראי גם על השריקות הגרועות של השופטים שלצידו
עידו גילרי
6 יונ 2022 12:33:05עד כמה שאני זוכר הוא לא היה הסופט הראשי (אבל לא סגור על זה).
ירושלמי
6 יונ 2022 12:38:47צודק.
זורבה היה הראשי
עידו גילרי
6 יונ 2022 12:41:25יצא טוב עם הסופט אבל …
ירושלמי
6 יונ 2022 12:43:09חחח ממש
רק ששמעון לא יראה את זה
עידו גילרי
6 יונ 2022 12:50:05אגב עוד אנקדוטה קטנה – בשני המקרים הברורים נגד בוסטון לטעמי – הורפורד על גרין ובראון על פייטון ג'וניור הכדור לא שיקר…
ירושלמי
6 יונ 2022 10:42:07*שרק לעבירה על וויליאמס בזמן שגרין רומס אותו מאחורה..
כאילו לגרין יש חסינות לעבירות בליגה,מדהים.
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=461&GameID=0042100402&Season=2021-22&flag=1&title=Smart%20S.FOUL%20(P4.PN)%20(Z.Zarba)&sct=plot
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:44:34מגוחך
עידו גילרי
6 יונ 2022 12:30:02גם זו עבירה.
ירושלמי
6 יונ 2022 12:45:40נכון-עבירת תוקף
ירושלמי
6 יונ 2022 12:57:15ועוד קצת מהחסינות של דריימונד
https://twitter.com/arxanii/status/1533641983872344067
הספיק לעשות שלוש חסימות נעות בחמש שניות וללא שריקה על אף אחת מהן
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:36:33האחים בראדרס באפור
shadow
6 יונ 2022 15:46:21😂
יהלי אולמר
6 יונ 2022 10:12:11מצוין אשך, אהבתי מאוד
רק קצה אחד של החוט נשאר לא פתור- מהי משמעות השם של הטור? על איזו ביצה מדובר?
אור
6 יונ 2022 10:27:00האחת שנשארה..
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:37:02יפ
יהלי אולמר
6 יונ 2022 12:11:04הבנתי. אם ככה, עם מי היא מפטפטת בדיוק?
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 12:41:18עם הגזר הגמדי
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2022 14:36:30חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה מעלה כל מיני אסוציאציות.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 21:22:31פותח ת'תיאבון?
yaniv
6 יונ 2022 10:19:39תודה,לגבי השיפוט מצטער לא שותף לבכי ולנהי,כן היו החלטות דפוקות אבל זה קורה תמיד וכל עוד אין הטייה ברורה לאחת הקבוצות(ופה לטעמי לא היה) אז זה מה יש ואין טעם כל פעם לבכות על זה.
לגבי וויט מסכים לגמרי הברקה של סטיבנס ויודואקה שכנראה ידע מה הוא מקבל,בכלל מאז המשחקים האחרונים בסדרה הוא גם לא רע לגמרי בהתקפה מה שבתחילת הפליאוף היה בעיה אצלו.
לגבי קליי הבעיה שאין סיכוי שהוא יעלה מהספסל,לדעתי אפילו בפיגור 3-1 שקלי משחק כמו במשחק האחרון קר לא יעיז לעלות אותו מהספסל.
לגבי סטף אז זה מעבר לכך שהוא רוצה ומרגיש שהוא חייב את FMVP זה פשוט נראה שהוא הבין שאם הוא לא יהיה מצויין לאורך כל הדרף לגולדן פשוט אין סיכוי לנצח
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:40:37שיפוט מזעזע.
הטייה ברורה לטובת גולדן.
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2022 14:38:03+100
מישהו מוכן לעלות את ה"עבירה" שהדביקו לבראון על פול? זה פשוט אבסורד!
ירושלמי
6 יונ 2022 14:47:22https://www.youtube.com/watch?v=2BhvxHzi3jY
yaniv
6 יונ 2022 14:55:56לבכות על השיפוט במשחק שנגמר בתוצאה כזאת גבוהה על 2-3 מקרים שהלכו לטובת גולדן וממשום מה יש לי הרגשה שבמשחק הבא שהוא משחק בית של בוסטון אותם 2-3 שריקות יילכו לטובת בוסטון זה קצת דבילי אבל זה רק אני.
ורזי בתור אוהד הגדולות שיש בכדורגל אתה האחרון שיכול להלין על טעיות שיפוט (סתם בצחוק)
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2022 15:31:56בסיקור המשחק אמרתי שהסלטיקס לא הפסידו בגלל השיפוט אלא בגלל ששיחקו גרוע בחצי השני. עם זאת השיפוט, כפי שציינתי לפני המשחק, עם טוני בראדרס הוא על הפנים במיוחד כשמדובר בבוסטון. העבירות שלא היו ולא נבראו פגמו בספורטיביות של המשחק הזה. נשאר לי רק לקוות שבראדרס לא ישפוט יותר במשחקי הגמר. הוא לא ראוי.
אם תעבור על מה שכתבתי במשחקים בהם השיפוט היה לטובת הסלטיקס תראה שאני מעביר ביקורת על השופטים גם כשהם שורקים שריקות הזויות לטובת סלטיקס. זה לא פוטר את השופטים מהשטויות שעשו היום. הוויתור הזה לגרין על הטכנית השניה כמו גם הפאול שלא היה על פול והדבקת פאול לגראנט וויליאמס שנדחף ע"י גרין (יש עבירה יותר ברורה מזו?) שלא לדבר על מספר עבירות תוקף לגרין באותו המהלך שלא נשרקו זה אבסורד!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 יונ 2022 10:21:26פוסט מעולה, אחלה תובנות, אשמח אם תפרסם אחד כזה אחרי כל משחק בסדרה.
.
בעניין דרק וייט – מסכים עם כל מה שאתה אומר, למעט הסניליות של פופ – יכול מאד להיות שהוא חשב שוייט, כמו דני גרין לפניו, רוצה ויכול לקבל חוזה נאה בקונטנדרית, ולכן הספרס צפויים לאבד אותו בכל מקרה עם תום חוזהו.
ההצעה של בוסטון כללה את ריצ'רדסון, ששיחק לא רע בכלל אצלנו העונה, ואולי אפשר לקבל עליו בחירת סיבוב ראשון מאוחרת או צעיר מוכשר או משהו כזה, את רומאו לנגפורד, שלא נראה לי שיצא ממנו כלום, בחירת סיבוב ראשון של בוסטון, שנראה מה נעשה איתה, ואפשרות להחליף בחירות ב-2028, שאם אני חייב להמר לא תתממש כי אני לא רואה את טייטום ובראון יורדים מהעגלה הירוקה בשנים הקרובות ולכן הבחירה של בוסטון תהיה יותר נמוכה משלנו, אבל לך תדע איפה אנחנו נהיה אז, אז לך תדע, ואם לא יועיל בטח לא יזיק.
רוצה לומר – עבור שחקן שיתכן שהיינו מאבדים בכל מקרה, קיבלנו תמורה לא רעה.
אני חושב שאם היינו "יודעים" שהוא יהיה כל כך טוב שם, ושהם ישתפרו כל כך העונה, אז יתכן שאפשר היה לקבל מחיר גבוה יותר, אבל כנראה שכמו שהם נראו בעת ביצוע הטרייד זה לא משהו שאפשר היה להעריך.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 10:39:50גרין היה גמור כשעזב אותנו. ווייט כל עתידו לפניו.
ווייט לא הראה דבר בבוסטון שלא הראה אצלנו. להיפך, יש לו עוד הרבה לתת.
ריצ'רדסון זה לעג לרש (למרות שהיה טוב אצלנו), אין מה להשוות לווייט. ובעצם לא קיבלנו תמורה אמיתית נוספת.
על שחקן מיוחד כווייט לא מוותרים, משאירים במועדון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 יונ 2022 11:49:27יוג'ירי ולברון לא מסכימים איתך, ועלו עם גרין החמישיה בקבוצות שזכו באליפות שנתיים רצוף.
בעניין דרק – שוב, יתכן שזה לא היה לגמרי תלוי בנו. אני חושב שלא הייתה לו סיבה טובה להישאר אצלנו כשהוא יכול לשחק בקונטנדרית.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 12:41:36הם רפי הבנה
דה שוט
6 יונ 2022 10:37:49יפה מאוד טמיר נהניתי מאוד לקרוא אף על פי שטרם צפיתי במשחק. עכשיו אולי אני גם לא צריך לצפות 🙂
כתוב עוד.
לגבי סטף – אני מת עליו ומעריץ אותו כמעט כמוך. הוא ענק ויישאר ענק בלי קשר לתוצאת הסדרה. האימפאקט שלו על המשחק חסר תקדים. ללא ספק.
IDO
6 יונ 2022 10:46:10שיט. הבטחתי לשמעון כניסה מיידית ליומן. לא ידעתי שלא תבוא היום
Jonathan
6 יונ 2022 10:54:05אחלה פוסט שי.
לגבי סטף – הוא השחקן האהוב עליי אי פעם… הטענה לתואר הרכז הגדול בהיסטוריה בהחלט התחזקה אבל אני עדיין לא יודע בעד מי להכריע. וזה בסדר להיות שני למג'יק… איזה כיפיים היו הלייקרס במילניום הקודם.
*
קליי לא פגע בכלום אבל היה לו אימפקט בהגנה. זה לא משחק טוב שלו בשום דרך אבל כבר היו לו את משחק 5 מול דאלאס וגם כאן הוא יכול להתפוצץ. אני חייב לציין שהוא חזר קצת יותר סמול פורוורד משוטינג גארד. הוא איבד מהירות אבל למד להשתמש ביותר כוח. גם בבחירות של על מי נותנים לו לשמור.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 11:03:18מסכים, הוא לגמרי יכול לשחק 3 היום.
ההגנה שלו גם הלילה הייתה מצוינת
עידן
6 יונ 2022 11:07:09הטרייד על וויט זו שערוריה מבחינת הספרס.עם כל ההערכה שלי לפופ ויש לי המון הערכה אליו הכח שלו גדול מידי בספרד ולמרות שיש ג'נרל מנג'ר אחר במקום אר סי ביופורד לדעתי פופ עושה בפועל את שני התפקידים:
מאמן-הרבה מעבר לשיאו.כמו שחקנים גם למאמנים בכל ענפי הכדור יש תאריך תפוגה.
ג'נרל מנג'ר-הוא פשוט לא טוב בזה.לא כל מאמן יכול להיות ג'נרל מנג'ר טוב בטח לא בו זמנית(ריילי מצויין אבל הוא לא מאמן בו זמנית).
ביל בייליצק אולי המאמן הגדול ביותר בתולדות ה nfl גם הוא ג'נרל מנג'ר וחלק מהתפקיד עשה טוב אבל בקטע של בחירות דראפט הוא בין הגרועים בליגה
לגבי קליי אני חולה עליו אבל כבר משנה הבאה חייב להיות שחקן שישי.סטיב קר בשנה הראשונה שלו בווריירס הפך את איגוואדלה לשחקן שישי כדי לתת להאריסון בארנס ודריימונד גרין ששיחק אצל מארק ג'קסון בעמדה 3 את המקום.עד קר איגי היה שחקן הרכב קבוע.
השלושה חודשים הראשונים של העונה שקרי ופול פתחו יחד בחמישייה שקליי עוד היה פצוע היו התקופה הכי טובה של הווריירס השנה.דווקא שקליי חזר הווריירס דעכו.אני עדיין מאמין שקליי יחזור יותר טוב עונה הבאה אחרי הכנה נורמלית לעונה והורדת החלודה העונה אבל הוא לא יחזור בגיל 33 אחרי 2 פציעות קשות להיות קליי של לפני הפציעה.זה לא אומר שהוא לא יכול להתפוצץ מידי פעם כפי שקרה בסדרה הקודמת נגד דאלאס אבל הוא יותר יועיל כשחקן 6
עידן
6 יונ 2022 11:12:31אולי פופ רצה לעזור לחניך שלו לשעבר אודוקה אבל הוא פגע בספרס
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 יונ 2022 11:53:06אני ממש חושב שזה לא היגיוני – פופ מחזיק מוייט, ולקח אותו לנבחרת הלאומית, שזה די מטורף האמת. לדעתי דרק פשוט רצה לעזוב בשלב כלשהו, כי לספרס היו שני פוינט גארד טובים, ואם הוא צריך לעלות מהספסל כבר עדיף לו בקונטנדרית.
ד"ר פופרס
6 יונ 2022 11:07:32אחלה סיכום ונקודות אשך
אחרי ישיבת הנהלה ב-ללל ,אנחנו שולחים אותך לטורקיה להשתלת ביצה שניה
שיהיה לגננת אושר ועושר
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 11:10:50נראה לך? אני אאבד את כל המוג'ו
ד"ר פופרס
6 יונ 2022 11:11:29נו ,תלמה ולואיז וכאלה
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 11:12:05אצלי יש רק את תלמה
רפיקי
6 יונ 2022 11:35:28אשכים ברבים זה אוברייטד.
כל מילה.
+100 על וויט,איזה שחקן, בהגנה על קרי לא נפל בכלום מסמארט רק שהוא עושה את זה בלי כל הדחיפות צביטות נשיכות שריטות של סמארט.
..
לא יודע אם פול צריך לפתוח במקום קליי,
פול עדיף מקליי בעיקר כיוצר כל המגרש כשקרי לא נמצא.
הוא עוד לא בשלב שהוא מבין איך לשחק ללא הכדור לצד סטף.
Hen
6 יונ 2022 11:50:47אהבתי לקרוא את התובנות שלך מהמשחק. תודה.
לגבי קליי.לא הייתי ממהר להספיד אותו ולהוריד לספסל.
בסדרה מול בוסטון הוא מגן יותר טוב מפול שזה מרכיב מאוד חשוב. פול כרגע די חור בהגנה בסדרה. רק לפי זה הייתי משאיר את קליי בהרכב הפותח.
חוץ מזה הוא יכול להתפוצץ בכל רגע נתון ותמיד צמוד אליו שחקן בהתקפה כך שהוא מרווח לג"ס את המשחק גם שהוא לא פוגע.
אני אוהב אצל קליי את ההתפתחות לאחר הפציעה במסירות ובראיית המשחק. לא זוכר שהיה לו את זה לפני.
Jonathan
6 יונ 2022 12:25:00מסכים. קליי ממש התפתח בעת הפציעה. לא יודע אם היינו רואים את אותו השחקן של פעם גם אחרי שנתיים בריאות. הפסיד צעד בהגנה ובהתקפה אבל הרוויח יכולת להשתמש בכוח שלו ויותר יוזמה בניהול משחק.
ימים לא טובים תמיד היו שם. איכשהו קל לשכוח אותם…
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 17:07:30אבל התועלת של פול ליד קארי עולה עליו עדיין, בהרבה
MBK
6 יונ 2022 12:10:39טייטום סיפק משחק עם ה -\+ הכי גרוע בהיסטורית הגמרים
36-
אין משמעות ל 6 מ 9 מדאון טאון אם אתה לא מייצר ערך בדקות שאתה על המגרש
בגיים 1 בוסטון ניצחה 21-10 בנקודות מאיבודי כדור, ההפרש הסופי היה 12
בגיים 2? 33-15 לגודלן, ההפרש הסופי 19
מעניין לראות איך זה יעבוד בגיים 3
גיא רוזן
6 יונ 2022 17:17:09אין באמת משמעות ל-(+/-) של משחק בודד.
הנתון על נקודות מאיבודי כדור?
.
בול!
MBK
6 יונ 2022 17:33:00צודק אבל עדין הנתון לכשעצמו מהווה שיא שלילי לשחקן בסדרת גמר
Amitlahev
6 יונ 2022 12:35:23מצוין אשכוס!
מסכים עם לא מעט דברים שכתבת.
במשחק הראשון חיפשתי שקית הקאה כשראיתי מאות אוהדים בפריים לוקיישן, מתפנים מהאולם אחרי רבע רביעי היסטורי של בוסטון בו הווריורס פשוט לא יכלו לעשות כלום. נכון שהאוהדים האלה שילמו אלפי דולרים לכרטיס (שכנראה מרגיש להם כמו מנה פלאפל בבני ברק לפני שהמחיר עלה ל-7 שקלים), אבל מבחינתי זה עוד יותר צורם כשרואים אותם נוהרים החוצה עם הבירה והפופקורן ממש מאחורי גבם של השחקנים והמאמנים. פשוט מגעיל. מעניין אם יש השפעה ארוכת טווח של קהל כזה על הישגי הקבוצה.
מעניין גם מה דריימונד גרין היה עושה לאחד כזה אם היה פוגש אותו בחניון…
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 12:52:04מתקשר לדוראנט לרכל
Yinon Yavor
6 יונ 2022 12:45:19יופי של טור.
– מסכים שהשיפוט היה יחסית ביתי ונתנו לגולדן להרביץ. לא חושב שהיה מקום להרחקה על עניין כ"כ פעוט יחסית. מסוג המקרים ששופט צריך לדעת להבליג ולא להוציא צהוב שני.
– סטף עצום ברמות היסטוריות. אולי זה רק אני והסובייקטיביות שלי, אבל לא מאמין שבאיזשהו שלב הוא יעקוף את מג'יק אצלי בפנקס.
– וויט – כל מילה.
– לא חושב שעייפות תכריע את בוסטון. יש מספיק ימים בין משחקים. היא כן עלולה להכריע את הווריורס, שמסתובבים כמו עכברים מסוממים ומנסים לסתום חורים בספינה כל המשחק, ומגיעים לרבע האחרון עם הלשון בחוץ.
בכלל – בוסטון נראית כקבוצה היותר טובה ושלמה מבין השתיים. היא מגיעה רוב הזמן לזריקות פנויות או כאלו בדרגת קושי נמוכה, ולכן הם קולעים כל כך הרבה שלשות. הסטפ'ס קולעים זריקות בדרגת קושי מאוד גבוהה, וזה לא מובן מאליו וכנראה גם לא יימשך לנצח – בטח במגרש חוץ. אני צופה בלו-אאוט אחד לפחות לטובת בוסטון מתוך שני המשחקים הקרובים.
– סטיב קר סוף סוף הבין שאין לו מה לשמור על רוטציות קבועות. אני חשבתי שהוא בכל זאת ייתן לקארי כמה דקות בסוף השלישי כדי להחזיר אותו רענן לתחילת הרביעי. במקום זה, סטף נשאר ויחסית נח על המגרש בשתי הדקות האחרונות של הרבע. הוא שימש יותר בתור decoy ואיפשר לפול לעשות את הקסמים שלו, ובדיעבד הרוויח את הרבע האחרון כמנוחה לסטף.
– קליי מהספסל זה לא רעיון כל כך רע. הוא ממש היה גרוע, ואפילו ברבע האחרון כשנשאר כדי לקלוע ולצבור ביטחון, הוא כמעט אך ורק החטיא.
– כל הכבוד לווריורס שלקחו מהורפורד את השלשות. פתרון מעניין שהם עשו היה לשים דווקא את קארי הקטן על גרנט וויליאמס, שעיקר הנזק שלו זה משלשות פנויות ולא ממשחק פוסט. זו התאמה יפה שמראה הבנה של קר, שגובה של שחקן לא מסווג את החוזקות שלו באופן אוטומטי.
עמיחי קטן
6 יונ 2022 13:08:45פוסט מעולה.
אני אתייחס לכמה דברים:
1. השופטים – טעה, טועים טעינו. לא הרגשתי שיש הטיה לטובת צד מסוים.
2. דריק וויט – שחקן מעולה ויש מצב שהוא צריך להיות מוביל הכדור המרכזי של בוסטון כרגע, אבל הוא מתאים הגנתית רק לסטף שם הוא עושה עבודה מעולה, בעוד אחרים די מסתדרים איתו, והתקפית הוא אולי הקלעי הכי חלש בחמישיות מסוימות של בוסטון.
3. השלשות של בוסטון – גולדן סטייט מעדיפים לסגור את הצבע. כל עוד בוסטון קולעים ב-40% ולא 50% זה עובד לטובת ההגנה, כמובן בהנחה שההתקפה עושה את שלה.
4. פול במקום קליי – אני חושב שזה לא רלוונטי מי מהם בחמישייה. בכל רגע נתון משחקים שניים מהם, כך שזה לא משנה מי מתחיל ליד סטף ומי מחליף אותו ליד סטף אחרי כמה דקות. עם זאת, פול הוא מוביל הכדור העיקרי בדקות בלי סטף, וקליי עושה הגנה טובה במקום פול, ולכן לדעתי קליי עדיף ליד סטף ואת פול עדיף למקד בדקות שהוא המוביל.
5. סטף – אצלי הוא הגדול ביותר בעמדה 1 כבר תקופה. לא יודע לומר בדיוק מתי זה קרה.
6. העומק – איגודלה דווקא היה בסדר במשחק הראשון, ופייטון לא היה לגמרי כשיר, אבל בייליצה היה חסר לי, במיוחד כשאין בצד השני מישהו כמו לוקה או יוקיץ' (ואפילו מוראנט קצת) שיודע לנצל כל מיני מיס-מאצ'. מול טייטום אפשר לזרוק יותר "גופות".
Jonathan
6 יונ 2022 13:41:16עמיחי… אם סטף הכי גדול בעמדה 1… איפה זה שם מבחינתך את קרי בדירוג של הגדולים אי פעם?
צחי
6 יונ 2022 14:33:34שאלתי את עצמי את השאלה הזו המון.
כי גם בעיניי קרי הוא הרכז הטוב ביותר אי פעם, אבל קשה להדיח את מג'יק.
התשובה שנתתי לעצמי – מג'יק הוא השחקן השלם הטוב ביותר אי פעם.
סטף קרי הוא הרכז והקלע הטוב ביותר אי פעם.
thetroll
6 יונ 2022 23:00:21אצלי הוא שני רק למייקל. מזמן כבר. אבל זה רק אני
צחי
7 יונ 2022 12:32:22יש לי קושי עם האמירה הזו טרול, משום שבעיניי מייקל ג'ורדן הוא לא השחקן הכי טוב בעולם.
בעיניי מג'יק ג'ונסון יותר גדול ממייקל.
Yinon Yavor
6 יונ 2022 13:48:30איגי זה סוס מת. התרומה שלו שלילית. מזל של גולדן שלא היה זמין, אחרת היה זוכה לדקות משיקולים חברתיים.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 17:09:07פול במקום קליי זה רלוונטי לפתיחה, הם נכנסו לבור ולשוק וזה לא היה קורה לדעתי באותה צורה אם היה שם פול
עמיחי קטן
6 יונ 2022 18:18:00פול הוא השחק הכי חלש בהגנה בסדרה הזאת ככל הנראה, וזה אמנם הישג משמעותי, אבל כזה שאמור לשמור אותו מחוץ לחמישייה לדעתי
thetroll
6 יונ 2022 23:02:49עמיחי מסכים עם כל מילה.
אשך אחךה פוסט אבל לא מסכים שקליי צריך לעלות מהספסל היו כבר משחקים בפליאוף הזה שאמרנו איך לכל הרוחות הוא לא נבחר בין ה 75 הגדולים ביותר. הוא כוכב והוא מרכיב חשוב במערכת של הלוחמים ואסור לפגוע בו בשום אופן. מה זה משנה מי פותח משנה מי משחק בסופו של דבר.
צחי
6 יונ 2022 14:31:51אשך איזה טור לפנים!
יאללה גולדן תביאי לנו אליפות רביעית ו-fmvp לקרי
shadow
6 יונ 2022 15:52:08טור מצויין אשך. קליי הוא עוד קורבן של עצמו וצוות רפואי/שיקום חסר ידע.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 17:11:15לפחות הוא חזר לשחק כדורסל אחרי שנתיים… גם זה משהו. היו לו כמה ניצוצות נחמדים אבל בגדול זה פשוט לא אותו שחקן.
אבידה גדולה לכדורסל
shadow
6 יונ 2022 20:17:17מה שעצוב זה שהוא יכל להראות הרבה יותר טוב. בטח כשיש סביבו כל כך הרבה אמצעים
thetroll
6 יונ 2022 23:07:22שדו לפעמי אני שואל את עצמי אם אתה רציני או שסתם מעביר דאחקות.
אתה מבין שקליי עבר ברצף את שתי הפציעות הכי קשות שיש בספורט ? קרע מלא בגיד אכילס זה רק הטכנולוגיה הרפואית של היום מאפשרת לחזור מזה לספורט מקצועני עד לפני כמה שנים זה היה חלום.
ומיד לאחר מכן הפציעה הנוראית השניה ב ACL.
לראות אותו עולה לשחק שוב אחרי שתי פציעות האלה ברצף זה לתת נשיקה חיבוק ותעודת הוקרה לכל איש ואיש בצוותים הרפואיים שטיפלו בו.
shadow
7 יונ 2022 00:39:20מודה שלפעמים אני קצת מטריל. הרגל ישן😅🤷♂️
וזה גם קצת המדיום אבל בגדול שתדע שכל מה שאנימכותב זה מנסיון. אני מבוגר ממך וגם מקלי וגם אני עברתי פציעות שכל חיי הייתי בטוח שזה בגלל הגנים שלי, הגוף שלי, מזל רעל ועוד כל מני אמנות מוטעות. הרבה מהן נבעו מרופאים שסיפרו לי אגדות ודחפו לי סטרואידים והמליצו על ניתוחים (עוד בצבא), אני מדבר איתך על גיליון רפואי של מעל 30 שנה והוא כולל כמעט כל מפרק בגוף. אני לא אתחיל לדבר אפילו על התזונה מערכת החיסון הנשימה ועוד וגם יש לי מום מולד. בקיצור אני עשיתי בשתיים האחרונות שינוי קיצוני באורח החיים שלי שהציל לי את החיים.
אז מה שאני כותב זה מנסיון. כמות הידע שרכשתי והנסיון שצברתי זה לא משהו שאני יכול להעביר בכמה תגובות אבל אם משהו באמת מעניין אותך אתה יכול לשאול ואני אענה כמייטב יכולתי.
אם יהיה מפגש הופס (רשמי או לא) שאוכל להגיע אליו אשמח בכיף להראות לך דברים במציאות, בשיחה הרבה יותר קל להסביר ולהראות. האזהרה היחידה בנושא היא שאחרי שיחה כזו אתה עלול לשנות את דעתך במספר נושאים שנראים לך היום כמו קבועים פיזקלים.
thetroll
7 יונ 2022 02:51:29קודם כל תרגיש טוב ושמח שאתה במצב יותר טוב. שנית .. נו טוב.. סיקרנת. נראה 🙂
shadow
7 יונ 2022 02:56:27תודה אני מרגיש מצויין, ומשתפר כל יום.
וניל טרופי
6 יונ 2022 16:12:18הליגה לא תתן לעצמה להיות בבור של 0-2 בגמר ולכן ראינו הצגת שיפוט כזו, ממש מאסטר קלאס של טוני ב.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 17:11:58דבר אחד קבוע בפלייאוף הזה, תמיד דופקים את הירוקים
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2022 07:52:55כמו זיתים….
NFS
6 יונ 2022 17:17:58תודה רבה אחלה טור.
קרי באמת היה פנטסטי, היכולת שלו לחדור ולמסור פשוט מושלמת, והשלשות – זה נראה כל כך קל – פשוט קטלניות.
ועדיין – הסדרה הזו יכולה ללכת לכל כיוון, ממש 50-50
גיא רוזן
6 יונ 2022 17:18:35אני בהלם! יש כדורסל בכפר ללל . . .
.
(ההטרלה היומית שלי. אחלה פוסט, טמיר!)
עידו גילרי
6 יונ 2022 17:21:26לשמור על סימון תגובות…
🌕
מנחם לס
6 יונ 2022 17:31:10הקהל של גכולדן הפך להיות קהל של היי טק עשירים.
ווייט באמת מצויין
פול במקום קליי בחמישייה? אולי 'מגיע' לו אבל פול מכניס כוח עליון לחמישייה השנייה, ואז נשאר לשחק בראשונה. אין ספק שהיום הוא טוב יותר מקליי
jefffoster10
6 יונ 2022 17:53:24נקודות מצוינות בסה"כ אשך
דרק ווייט – אני לא בטוח כמה הוא בטיימליין של הספרס, ובנוסף היה רצון לדעתי לתת את המפתחות לדז'ונטה עם הכדור ביד ולבנות עם קלדון, ווקר, ואסל, פולטל והאפרוח שיגיע מהדראפט הקרוב. שחקן מצוין לקונטנדרית, לטעמי פחות טוב לקבוצה בבנייה. בתור אוהד קבוצה שנמצאת באותו שלב בערך – הייתי רוצה לראות טרייד על ברוגדון, עם כמה שהוא שחקן טוב ודמות חיובית בחדר ההלבשה, לקונטנדרית תמורת נכסים ולתת את המפתחות להאליברטון.
הקהל – מסכים לחלוטין, ביזיון, אני ממש מתעב את אוכלי הסרטנים ועונדי הרולקסים (ביטוי של אלכס פרגוסון) ואת העובדה שהמשחק נהיה לעשירים בלבד שבשבילם הנוכחות במשחק היא סמל סטטוס ואין להם ממש מושג מי נגד מי ואכפת להם רק שראו אותם ביציע. היה את הפוסט של חגי ניסני על אהדה אירופאית/אמריקאית, ועם כל טיעוניו בדבר מה שרע באהדה האירופאית, הפנאטיות והאלימות בעיקר, אני מעדיף את המשחק שלי עם פירוטכניקה וטירוף מאשר מוצר כזה, אסתטי ככל שיהיה, זה מלוקק ופלסטיקי. לצערי הספורט הולך יותר ויותר לחוויית איצטדיונים לעשירים בלבד, ולא נותר אלא לייחל לתיקון קארמתי (מלשון קארמה). לפרטים – אוהדי ברצלונה.
עומק – מצד אחד יש לך רוחב בג"ס של שחקנים שתורמים באלמנט ספציפי, שזה אחד מהמאפיינים של ג"ס של קר, עומקו של הספסל והשימוש בכולו, בניית הספסל לאורך העונה ומתן ביטחון גם לשחקנים 11,12,13 ברוטציה כדי שיהיו מוכנים ביום פקודה כשזה חשוב באמת. את העומק דווקא תמצא בבוסטון – רוטציה של 8 שחקנים (חמישייה, גרנט וויליאמס, דרק וויט, חצי פריצ'ארד חצי ת'ייס), אבל כל אחד מהשביעייה הראשית, וראינו את זה במשחק הראשון, יכול להיות בערב נתון הכוכב המכריע והגו-טו-גאי של הקבוצה (אולי רוברט וויליאמס קצת פחות, איזון עם התפוצצות אפשרית של פריצ'ארד). היתרון של ג"ס פה הוא הרגליים הטריות ברמה מסוימת, בעיקר בסופי משחקים, דקות המנוחה לכוכבים ברבע השני ששחקני בוסטון פחות מקבלים, ייתכן ויבואו לידי ביטוי ברבע הרביעי במשחקים הבאים.
תודה רבה על הנקודות, תמשיך לכתוב
עידו גילרי
6 יונ 2022 19:32:35בינתיים שיד הולך להיות עוזר מאמן של האם בלייקרס – יהיו קטעים.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 19:44:16פאק
למה דווקא בלייקרס?! איזה חרא
הוא יהיה מצוין, אבל לעולם לא יוכל להתקדם למאמן ראשי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 יונ 2022 21:08:39מי מקבל שם את ההחלטות האלה??? ללברון, דייויס, ראסל וכרמלו מוסיפים עוד משוגע??? מה עם דניס רודמן? שאקיל? זלאטן? אם כבר, אז כבר.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2022 21:25:37ושג'יני תמכור לקים ג'ונג-און
My2cents
6 יונ 2022 22:38:40תודה, אשך!
אחלה טור. אני בעד שתמשיך עם לראות ריראן בבוקר ולנפק רשמים. אני כבר התמכרתי למשחק בשעה ארבעים וחמש ללא הפסקות. מנטרל את התסכול מכל הריוויוז של השופטים שבאמת מזעזעים.
מסכים עם הכל, כולל שגולדן לוקחים. סה"כ יש הרגשה שהם שולטים יותר,ולוקחים את רוב הרבעים למעט הרביעי של, משחק 1.
גולדן יחזרו עם לפחות משחק אחד הביתה ויעלו ל- 3-2. משם כנראה משחק שביעי. מת לראות את בוסטון לוקחים אותו אבל אני בספק.
תמשיך עם הרשמים, אשך!
תענוג לקרוא 😁
thetroll
6 יונ 2022 23:21:41אשך אחלה פוסט.
לגבי קליי אני מזכיר לך שהכינוי של קליי זה ההטוסטר. ומזכיר גם שבפליאוף הזה היו לו כבר כמה משחקי טוסטר. למה טוסטר? כי כשהוא מתחתם זה הכי חם שיש. אבל לא תמיד הוא ככה וזה היה תמיד ככה.חוץ מזה שלשבור הררכיה בקבוצה באמצע סדרת גמר זה לא משהו שכדאי לעשות . לדעתי זה שספולסטרה העיף את דאנקן רובינסון לספסל באמצע הפליאו עלה לו בסדרת הגמר.
אשך טמיר המקורי
7 יונ 2022 13:34:17הטוסטר שבור
ירון, החלום
7 יונ 2022 00:33:17בס"ד
תודה אשך.אחלה פוסט.
לגבי סטף, עדיין מוקדם לקבוע האם כבר עבר את מ'גיק.
לגבי וייט, כערכה היה עוזב את הספרס, והם כבר נכנסו לתהליך בנייה.
סוסמעץ
7 יונ 2022 05:33:54פוסט מעולה
==
כל הכבוד אשכוס
ראיית משחק משובחת שלך
==
MVP של הLLL