מאז הטרייד הגדול, וגם לפניו למעשה, אני טוחן לכם במוח שהבאת הארדן לפילי תתברר כטעות קולוסאלית.
הטיעונים שלי חוזרים על עצמם אבל רק בזמן תגובה שכתבתי ליניב בנושא הבנתי עד כמה בעצם שני השחקנים דומים.
פילי בעצם עשו אחורה פנה וחזרו על אותה טעות בדיוק שעשו עם סימונס, רק הפעם ויתרו גם על נכסים בדרך (שני שחקני רוטציה חשובים ובחירות).
במקום לנצל את ההזדמנות שסימונס העניק להם, בכך שסוף סוף פטר אותם מנוכחותו ומן ההסתמכות השגויה עליו כקונספציה (דבר שגם התרעתי עליו מהרגע הראשון שדרך במגרשים), במקום להמשיך בתהליך ההבראה ולהביא במקומו שחקנים מועילים ובעלי אופי מנצח (אם לא הצליחו לדוג במקומו כוכב אחר כי כולם כבר הבינו את הבלוף), הם נפלו שוב באותו בור והחליפו רעל ברעל.
רק שהפעם התווית עליו אומרת "הארדן" במקום "סימונס".
אמנם במבט ראשון הם שונים מאוד, אבל הבה נבחן את הדימיון החבוי בין שני השחקנים האלה, שהם בעצם תאומים לא זהים.
- שניהם נחשבו לסופרסטארס ושחקנים עליונים.
סימונס הגיע כהבטחה להיות שילוב של מג'יק ולברון, רכז גבוה עם מסירה, הגנה, ונתונים אתלטיים פסיכיים.
הארדן נחשב לתקופה מסוימת (בשיא הנכלוליות של סחיטת העבירות ומעשי הנוכלות) לסקורר הטוב בהיסטוריה. וכמו כן רכז עליון ומנהל משחק מופלא.
בשני המקרים, מדובר בעיקר בהייפ מזויף שנופח מעבר לכל פרופורציה. - שניהם שחקנים פגומים אשר משחקים רק בצד אחד.
הארדן בהתקפה, סימונס בהגנה.
שניהם לא מגלים שום עניין בצד השני של המגרש.
שחקן שלם זה רק שחקן שמשחק, לפחות קצת, בשני הצדדים.
שחקן פגום שזונח לחלוטין צד אחד מפקיר את קבוצתו ומעמיס עליה עול כבד בצד הזה. - שניהם צ'וקרים שנחנקו בפלייאוף במאני טיים ולא עמדו בלחץ.
הארדן קיבע לעצמו היטב את התדמית עם היחנקויות חוזרות ונשנות במשחקים גדולים (אוק', יוסטון שוב ושוב, ברוקלין).
גם סימונס, שנעלם לחלוטין בסדרות מכריעות ובמשחקים מכריעים.
במקרה היחיד שהארדן הצליח להגיע רחוק, הוא לא היה מנהיג הקבוצה אלא כריס פול היה, והוא שנתן את האופי, את הווינר שוטס, ואת המנהיגות לקחת את יוסטון הכי קרוב שאפשר להדיח קבוצה גדולה ופייבוריטית, בעוד הארדן נחנק לידו, ושבק סופית כשפול נפצע. - לשניהם אופי בעייתי!
שניהם עשו שביתות איטלקיות ו-ויתרו על הקבוצה שלהם, זנחו את חבריהם כשלא התחשק להם יותר להתחרות ולנסות להשתפר.
הארדן פעמיים כבר, וסימונס פעם אחת (טוב, להארדן יש פור עליו בשנים… ניתן לו זמן).
שניהם אדישים מאוד להפסדים, ונראים חסרי אכפתיות – שזה בערך תכונה הכי גרועה שיכולה להיות לכוכב בפילי, שם האוהדים הכי מעריכים מאמץ.
שניהם בבירור נרקיסיסטיים. - שניהם יכולים לשחק רק בשיטה שלהם.
סימונס חייב להיות עם הכדור ביד וקלעים סביבו. אחרת אין בו שום תועלת על המגרש.
כנ"ל הארדן.
הארדן מחזיק יותר בכדור ולא עושה תנועה כלל, אבל גם אם סימונס יעשה תנועה מה זה יעזור לו? הוא לא מהווה איום משום מקום במגרש (גם משחק גב לסל אין לו).
שניהם לא מתאימים לשחק עם גבוה דומיננטי שהוא חיית צבע כי הם חיים על חדירות – הארדן בגלל שזו הדרך שלו לעשות נק' בצורה שהוא הכי יודע – לסחוט עבירות זבל – וסימונס כי אין לו שום דרך אחרת לעשות נק' מלבד השימוש באתלטיות והגעה ממש עד פי הטבעת.
אז מה אתם אומרים? פילי שוב חזרו על אותה קונספציה שגויה של להסתמך על סופרסטאר פגום או שהארדן זה סיפור אחר ויביא אותם להישגים? לסקר
ירושלמי
14 מרץ 2022 18:55:58פוסט נהדר
סת' ודרמונד הם שחקנים נחמדים אבל לא באמת נכסים שצריך להחזיק בכל מחיר וסימונס גם ככה היה נטל בלי ערך משמעותי שצריך להיפטר ממנו ומהר,ההפסד המשמעותי היו הבחירות אבל לדעתי הן לגמרי שוות את הפוטנציאל שהארדן הביא איתו למרות כל החסרונות שציינת וגם שלהארדן יש חוזה קצר אז הם לא נתקעו לשנים קדימה במידה וההימור נופל.
https://www.youtube.com/watch?v=zSyhRHAzxRo
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:05:32עשה סימונס
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:07:18הם לא הביאו את הארדן לשנה
ירושלמי
14 מרץ 2022 19:11:32נכון,אבל הם שוק גדול ובטוח שימצאו כוכב אחר שירצה לבוא
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:31:38אז במקרה הטוב הם איבדו נכסים ושחקנים ובזבזו שנתיים של אמביד כדי לשחרר אותו בחינם בסוף החוזה הנוכחי
ירושלמי
14 מרץ 2022 19:37:15חח זה המקרה הגרוע.
המקרה הטוב זה אליפות
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:38:26זה המקרה המד"ב
Dor
14 מרץ 2022 19:09:23השאלה מי זה דה ויטו ומי זה שוורצנגר?
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:20:08ברור שהארדן הנוכל השמן זה דה ויטו וסימונס הגבוה החטוב זה ארנולד
trusttheprocess
14 מרץ 2022 19:26:28בן סימונס נחשב לסופרסטאר(בעיקר על ידי ) אבל המשחק שלו והמספרים שלו על המגרש לא היו כאלה.
הארדן היה MVP , אז אם ה MVP הוא לא סופרסטאר אז מי כן?
שכחתי , דראמונד וסת קרי הם סופרסטארס
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 19:30:02גם ראס היה MVP, ואתה יודע מה הוא שווה
NBA בדם
14 מרץ 2022 19:55:57בעונת הmvp הוא היה בשיאו ההתקפי והפיזי, זה לא השחקן שמחרבן היום על הפה של לברון.
גם המלעיזים הגדולים ביותר היו מחשיבים אותו טופ 10 באותה עונת mvp.
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:36:25ראס מעולם לא היה טופ 10, בעונת ה-mvp הוא היה הכי מביך, אותו אשפה כמו היום, רק ששם כולם שיחקו בשבילו ועשו כרצונו
trusttheprocess
14 מרץ 2022 19:59:08ראס היה MVP בגלל מספרים נטו
הארדן החזיק על הגב את יוסטון 8 שנים וכשהביאו לו את כריס פול הוא היה בעמדה לנצח את גולדן סטייט אחת הקבוצות הכי טובות אי פעם אם כריס פול לא נפצע.
ראס מעולם לא לקח קבוצה על הגב לבד ברמות שהארדן עשה ואני בכלל לא מתווכח אם זה היה אסתטי , אבל אלה העובדות
דה שוט
14 מרץ 2022 20:13:00ראס לקח את אוק' סיטי למקום 6 במערב חזק מאוד.
יוקיץ' מתקשה לעשות זאת במערב החלש ביותר בעשור האחרון.
NBA בדם
14 מרץ 2022 20:14:25מסכים שהארדן רמה אחרת לגמרי מראס, סוחב קבוצות ברמה אחרת לגמרי.
הארדן הוא טופ 5 של העשור הקודם ללא ויכוח.
אבל היו לראס שתיים שלוש עונות שהיה שייך לטופ 10 של הליגה.
דה שוט
14 מרץ 2022 20:49:48+ 11
יצרן טיטולים מדופלם
14 מרץ 2022 21:17:42עוד פעם ברחת מהצנטרישוט? מה יהיה איתך דה שוט
דה שוט
15 מרץ 2022 00:24:12כל פעם שאני בא לצנטרישוט הטמיר יושב לי במקום עם חולצה של קוזמה
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 20:40:14מה אני אעשה, נתקעתי עם חולצות של דינווידי ובארטנס שאני לא יכול להשתמש בהן
NBA בדם
14 מרץ 2022 19:52:58+88
NBA בדם
14 מרץ 2022 19:32:19אי אפשר להשוות ביניהם. אחד היה MVP לא מזמן ועדיין נחשב טופ 20 בליגה, השני לא עשה כלום בליגה חוץ מלייצר הייפ סתמי.
בלי טרייד על סימונס השנה הייתה מתבזבזת עם סיבוב שני בגג, הטרייד על הארדן יצר מצב שהכל אפשרי(הדחה מוקדמת עד אליפות).
גם ככה סימונס לא משחק בפילי אז כל חלופה היא מועילה בטח שזה הארדן שעדיין שייך לרמות הגבוהות.
בהנחה שכל המזרח מגיע לפלייאוף בריא ושלם הם יכולים לעבור את ברוקלין, שיקגו ובוסטון, אבל אני רואה אותם נעצרים מול מיאמי או מלווקי , שאחת מהן תגיע לגמר.
thetroll
15 מרץ 2022 17:56:16מדויק
טריי זריקה מחשידה
14 מרץ 2022 19:55:16אשך אתה רפה הבנה אתה משווה mvp ופעמיים סגן mvp ומל הסלים של הליגה ושחקן שלקח את גולדן הגדולה לבד לגיים 7 לפיסח סימונס.
לך לך לשגא מהר
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:33:20טיבס מחכה לך
טריי זריקה מחשידה
14 מרץ 2022 19:56:24נכון שהארדן הוא כבר לא אותו הארדן הוא שמן ואיטי יותר ויש פחות שריקות אוויר עליו אבל גם היום עם יד אחת הוא כמה רמות על סימונס
trusttheprocess
14 מרץ 2022 20:00:19הוא לא צריך להיות
כל מה שהוא צריך זה לשחזר אצ המספרים של ברוקלין 22-10-10 וזה מספיק כי יש לו את אמביד
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:34:00כדורסל זה לא חיבור מספרים
שחר אלוני
14 מרץ 2022 20:01:04תודה שי, מסכים איתך, עם שניהם אי אפשר להגיע רחוק, סימונס קורס שלב אחד קודם בפלייאוף, אבל זה לא עקרוני.
מה שכן, יש הצדקה מסוימת לטרייד כי להארדן יש יותר ביקוש ואפשר יהיה אולי לקבל עליו יותר מאשר על סימונס.
לא חושב שהם יגיעו למשהו אמיתי השנה, או הדחה סיב' 2 כרגיל או איזה 4-1 בגמר האזורי וירגישו טוב עם זה (לא יקרה).
*
נאחל להם טרייד בקיץ על הארדן ושלא יבזבזו לאמביד עוד שנים.
דה שוט
14 מרץ 2022 20:03:02ניסיון יצירתי יפה טמיר אבל אני חושש שההשוואה לא במקומה. יוסטון של הארדן הפסידה במשחק 7 לאימפריה מהגדולות בהיסטוריה עם לא מעט מזל רע ועזרה של השופטים. הארדן בשיאו היה עם לברון דוראנט וסטף באותה שורה. סימונס לא באותו איזור חיוג
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:32:13בשתי מילים עבירות אוויר
NBA בדם
14 מרץ 2022 20:03:51דיווחים בנטס מספרים שמתכננים תפקיד שונה לסימונס בפלייאוף: "catch and shoot".
הוא למד את הcatch די מהר, אפילו את הand הוא למד בקלות, אבל משום מה, באופן לא ברור הוא נתקע דווקא על הshoot🙃.
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:31:29אבל הוא מצוין ב-catch and shit
דה שוט
14 מרץ 2022 21:45:43😂😂😂
NBA בדם
14 מרץ 2022 21:50:04😂😂🤣🤣
יצרן טיטולים מדופלם
14 מרץ 2022 23:48:24אין עלייך אשך🤣🤣🤣🤣
עגל
15 מרץ 2022 13:11:06🙂
Zvika Bar-Lev
14 מרץ 2022 20:26:25מבין את הביקורת שלך. אבל הארדן, מה לעשות, מסכן את הסל ויודע לפטם את אמביד תוך כדי שהוא ממשיך לסכן את הסל. ההבדל בין זה לסימונס הוא עצום – כי יש מצב שניתן לכסות על החסרונות שלו בהגנה, אבל אין אפשרות לכסות על פחות שחקן בהתקפה
דה שוט
14 מרץ 2022 20:51:02ד"א תחזרו להארכה של אתמול – הארדן היה נוראי כל המשחק – אבל ניצח את ההארכה בנקודות ומסירות. הוא עדיין קלאץ'.
אשך טמיר המקורי
14 מרץ 2022 21:30:38מה זה עדיין? הוא אף פעם לא היה
דה שוט
14 מרץ 2022 21:46:41טמיר הארדן בעונות 17-19 היה שני רק לדוראנט
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 08:49:06הוא מעולם לא היה קלאץ'.
Berch
14 מרץ 2022 21:51:36לפי מה שאתה אומר
הארדן יודע ואף יעיל ככינור שני אם יש מי שסוחב אותו.
כריס פול(ציפי3) כמעט עשה את זה
אולי אמביד יצליח….
ובנטס מי ימשוך את העגלה? דוראנט היוניקורן? אולי קיירי?
🤣
Pistons
14 מרץ 2022 21:54:21שניהם נחשבו לסופרסטארים – הארדן באמת היה סופרסטאר. סימונס מעולם לא היה סופרסטאר. הוא היה הבטחה שלא מימשה את עצמה.
רשמת עכשיו שאחד הצ'וקרים הכי גדולים שיש, שתמיד ימצא דרך לבעוט בדלי או להיפצע הוא מי שסחב את הארדן? איפה פול היה בדקות האחרונות של שלושת המשחקים שיכלו להביא לו אליפות? איבוד כדור שלומיאלי. פאול מטומטם על יאניס שסגר משחק ועוד. זה שחקן אנטי קלאץ' (עונה רגילה לא מעניינת אותי). איפה הוא היה כשיוסטון עמדו לנצח בסדרה? נפצע עוד פעם.
בעניין הארדן – בעיני עושים לו עוול עצום. זה שחקן שלקח קבוצה מאוד מוגבלת הרבה יותר רחוק ממה שהיא היתה צריכה להגיע. אם הייתם מחליפים את הארדן בשחקן אחר, כמה שחקנים היו לוקחים את יוסטון רחוק יותר?
Ohad
15 מרץ 2022 07:49:25זו לא חוכמה, כל השיטה שם הותאמה ספציפית להארדן
Pistons
15 מרץ 2022 14:29:36זו ועוד איך חכמה.
אם תתאים לסקוטי וילבקין את הקבוצה, הוא יקח אותך לגמר nba?
הארדן אותי את המקסימום מהסגל שהיה לו.
NBA בדם
14 מרץ 2022 22:59:51רק הגדולים ביותר(היסטורית) היו עושים יותר וזה גם לא בטוח שכולם.
הארדן שחקן על שהמזל לא היה לצידו, וזה מצרך שגם הגדולים ביותר צריכים מדי פעם.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 מרץ 2022 23:11:44עסקה טובה לפילי.
.
הארדן לא מושלם, אבל עדיף בהרבה על סימונס, וכנראה על כל מה שהיו מקבלים עבורו מקבוצה אחרת – המחיר של סימונס, לדעתי, היה הרצפה, לנטס פשוט לא הייתה ברירה, והם גם אחת הקבוצות היחידות שאולי יכולות להרוויח משהו מסימונס.
.
לאן כל זה יקח את פילי? את הנטס? אין לי מושג, אבל אם אני חייב לבחור בין השתיים אני בוחר את …. יאניס – שהוא ההפך הגמור מכל החסרונות שתארת לעיל.
MBK
15 מרץ 2022 00:42:53תסכימו או לא תסכימו עם האשך
אם יש פה שמתנגד לסעיף מס 4 צריך לשלוח אותו לאשפוז כפוי + מכות חשמל לאשך
כדורסל הרבה מעבר לכשרון הוא עניין של אופי
בגלל זה קובי נחשב לשוטינגארד מס 2 בכל הזמנים, וייד 3 והארדן אולי בטופ 4
האופי של שניהם מחורבן, תחשבו על חבר צוות שלכם שלא יגיע לעבודה 7 חודשים ועל חבר אחר שיעבוד מתי שבא לו, יגמור את כל האוכל במקרר במשרד (כולל אוכל אישי עם מדבקות – נא לא לגעת!)
אם לסימונס היה אופי של מגה סטאר הוא היה עובד על הקליעה. הוא לא זרק לסל ב 3 מתוך 4 רבעים אחרונים בסדרה מול ההוקס בשנה שעברה.
הארדן? אבי הקריסה של יוסטון בגיים 7 מול הוורירס 0 מ 27 רצופים מדאון טאון לקבוצה שלו … זה לא מנהיג ולא מגה סטאר
אין לי שום כבוד להארדן שחירבן על יוסטון ועל הנטס
ולא לסימונס שמחרבן לפילי ולאוהדי הכדורסל על הראש
———/////
אחלה פוסט אשך!
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 20:34:06100+
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 20:36:58ותודה
dror
15 מרץ 2022 01:29:16תודה אשך.
פילי לא יגיעו רחוק לא רק בגלל הארדן. מאמן חלש, אמביד לא בנוי לסדרות ארוכות (כושר לקוי) ושניהם (הארדן ואמביד) לא מנהיגים. לקבוצה הזו אין מנהיג. אבל התדמית של הארדן וכריס פול כצ'וקרים לא מבוססת. באותה מידה אפשר לומר שסטיב נאש ובארקלי צ'וקרים. שטויות. לפעמים מפסידים בספורט גם כשמשחקים נפלא כי הקבוצה השנייה עדיפה. סה טו. אני שותף מלא לסלידה שלך מהארדן. אבל הוא עמיד מאד ומנהל משחק גדול. ( הוא מוסר אנדרייטד ביותר). וכמובן סקורר גדול. ושומר חלש שצריץ שיחפו עליו. תחשוב על הארדן במקום בילאפס בבאד בויז. עדיין היו לוקחים כי הוא סקורר טוב מבילאפס ומנהל משחק לא פחות טוב. והיו שם מנהיגים נוספים.
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 04:49:36הארדן ופול ריבלו את התדמית בצדק.
פול מאז שעזב את הקליפרס שינה אותה לחלוטין ואף אחד כבר לא מדבר עליו כך.
הארדן רק חיזק את זה עם השנים.
כשהיו יחד זה היה מאוד בולט ההבדל (וזו הייתה נקודת המפנה לפול בנושא).
עגל
15 מרץ 2022 13:13:51+1 לגבי התדמית השגויה של הארדן ופול
dror
15 מרץ 2022 01:30:26גם הצוות המסייע של פילי לא מספיק חזק/מנוסה לאליפות.
dvir
15 מרץ 2022 02:33:18לא ברור למה כל השנאה הזאת להארדן . הוא הצליח לקחת את קאפלה פי ג'יי טאקר אריזה ועוד כמה נגרים ביחד עם כריס פול למשחק 7 מול גולדן סטייט הגדולה עם קרי דוראנט גרין תומפסון איגי וכדומה . אם פול לא נפצע לכו תדעו אם הם לא עולים . בשנים הטובות של הארדן ביוסטון לפני הגעת כריס פול מי השחקן הכי טוב שהוא שיחק איתו ? קאפלה ? בברלי ? הווארד ( שממש לא היה קרוב לשיא שלו) . הארדן לא טוב בהגנה אבל הוא סוקרר אדיר משפיע על המשחק בצורה נפלאה מוסר גדול מנהל משחק מייצר עבירות ( זה חלק מהמשחק לדעת לסחוט אותן) . אגב אותה גולדן סטייט הביסה את לברון עם קיירי בקליבלנד 4-1 ואת לברון עם קליבלנד 4-0 שנה אחר כך . כריס פול אוברייטד גם בגמר האחרון בוקר היה הכוכב ולא הוא וגם ביוסטון הארדן היה הכוכב הוא לא מסוגל לסחוב קבוצה כמו הארדן לבד לשום מקום . אני לא חושב שיש לו מקום ב75 הגדולים את קיירי ארווינג אני לוקח לפניו בלי לחשוב פעמיים וגם את הארדן
ברוך רובין
15 מרץ 2022 02:45:01ענק אשך
דוקטור רזי הופמן
15 מרץ 2022 03:32:19שירה לילה הפעם צור הצירצור
https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=823&wrkid=1297
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 04:50:16תודה למתדיינים
חגי "התותח" ניסני
15 מרץ 2022 07:31:55מדהים. אני לא זוכר מקרה, אפילו לא אחד שטענת משהו ולא צדקת בסוף. ככה זה כשאתה מיוחד ונבחר.
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 07:44:43איזה יופי שבאת והוספת לדיון, האתר לא היה אותו דבר בלעדיך, סתם משעמם עם אווירה טובה ובלי הקנטות אישיות, הקטנות, הטרלות ופאסיב אגרסיב.
אתה נדבך חשוב באתר
חגי "התותח" ניסני
15 מרץ 2022 08:18:32לא כי אתה. אתה אף פעם לא עושה את הדברים האלו. ואם כן זה כי מגיע למי שעשית לו את זה. אה ואני או נדבך כי אני שמן אבל אין לי את היומרה להיותו חשוב למשהו.
.
אגב אם אתה לא רוצה שיכנסו איתך לאיזורים אישיים אל תציב את עצמך בכאלו. כשאתה לא מפסיק לחזור ולשנן לכולנו עד כמה אתה תמיד צודק, מה הפלא שאומרים לך עד כמה אתה צודק?
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 08:36:44אתה כ"כ ממהר לקפוץ להקניט ולהקטין שאתה בכלל לא שם לב שאני לא יכול להגיד כאן שאני צודק – הסוגיה רק בתחילתה ואני מדבר על העתיד.
אפשר לסכם אותך בשתי מילים – רגשי נחיתות
חגי "התותח" ניסני
15 מרץ 2022 08:39:33זהו? בלי איזה DSM? הפרעת אישיות כלשהי? משהו שקלטת עלי מהשניה הראשונה ותמיד ידעת מהו האופי שלי דרך הכתיבה? קורטוב כזה?
.
הייתי מתנצל אבל כבר כואב לי הפה מלחייך אליך כל פעם שאתה נפגע. אז סבבה אתה צודק
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 08:48:23אני לא מתכוון לבזבז עליך את הזמן שלי
עגל
15 מרץ 2022 13:20:12בסרט תאומים, כאשר דני דה ויטו מבין שהוא אח של שוורצנגר, הוא אומר את המשפט שנכנס למיתולוגיה המשפחתית שלנו "ומה אני, אשפה גנטית?!" 🙂
ההשוואה מופרכת לגמרי בין שני השחקנים ומתבצעת רק כי הם עברו בטרייד זה מול זה. אוקיי, התנגודת (ככה קוראים לזה?) בין הארדן=התקפה וסימונס=הגנה כן תופסת.
הארדן, בזכות מה שעשה במצטבר, הוא 10 דרגות מעל סימונס. סחב את הקבוצה שלו שנים רבות והיה מגיע לכל משחק בלי פציעות כמעט. והוא גם לא צ'וקר אלא שחקן שלקח על עצמו יותר מדי. עכשיו הוא כנראה מעבר לשיא אבל עדיין יכול להיות מסוכן מאוד. לא בטוח שפילי יצליחו בפלייאוף אבל יש להם סיכוי.
סימונס זו אופרה אחרת לגמרי.
thetroll
15 מרץ 2022 18:01:15אחלה טור אין ספק שיש בו כשל לוגי פנימי. גם אם נקבל את הטענה ששניהם רעלנים (לא מסכים סימונס כן הארדן לא) אז בכל מקרה פילי ניצחה בטרייד. למה כי היא קיבלה רעל קצר לחצי עונה ונתנה בתמורה רעל ארוך לשלוש וחצי שנים קדימה. אז ברור שהיא ניצחה בטרייד כי היא תיפטר הרבה יותר מהר ובהינתן השכר הגבוה – מקס – ששני הרעלים האלה יושבים עליו פילי ניצחה בענק גם לשיטתך. בכל מקרה אתה לא צודק כי הארדן היה Mvp אני גם לא סובל אותו אבל הוא לפחות יודע לייצר דברים מצויינים לעומת סימונס שלא יודע כלום.
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 20:31:16הארדן בפירוש אחד הרעלים הגדולים שאפשר למצוא בליגה.
פילי הפסידה בטרייד כי נתנה גם שחקנים ובחירות עבור הרעל החדש במקום זה שהיה לה, שישב על הספסל ולא הפריע ויכל לשמש לקבלת נכסים בריאים שאינם רעל.
הארדן קודם כל מימש את האופציה שלו לעונה הבאה (זה היה חלק מהטרייד), ובכל מקרה יקבל חוזה מקס חדש מפילי – כי מורי שם והוא שפוט שלו, והוא יהיה גם בחוזה הבא, והם לא עשו את הצעד הזה לעונה וחצי.
גם סימונס יודע לייצר דברים מצוינים – בהגנה.
אני לא אומר שהם שחקנים זהים כמובן אבל הקונספציה של פילי עליהם – תיכשל באותה מידה.
thetroll
15 מרץ 2022 23:26:55לא הכי מסכים אבל בכל זאת תודה 🙂
birdman
15 מרץ 2022 19:27:48פוסט מעניין ואמיץ. בסוף העונה או שלך יהיה כתר על הראש ופילדלפיה יאכלו את הכובע, או להיפך.
אשך טמיר המקורי
15 מרץ 2022 20:31:23תודה
מנחם לס
15 מרץ 2022 23:30:21תודה על הפוסט אשך
ירון, החלום
18 מרץ 2022 01:09:32בס"ד
תודה רבה
ברור שיש סיכון ל 2 הצדדים בעסקה הזו.
שאלה מה האלטרנטיבה?
מה יכלו לקבל על סימונס.