מסקנות חפוזות 27 / עמיחי קטן

אחרי 3 משחקים מכל אחד מהגמרים האזוריים, שתי הסדרות האלה יהיו הנושא של הפוסט הזה, כאשר הנקודה הראשונה תעסוק בגמר המזרח, הנקודה השנייה בגמר המערב והנקודה השלישית בנושא שרלוונטי ל-2 הסדרות האלה.

1. יש קונה עולמו בשעה אחת.

מיאמי ניצחו רק 2 מתוך 12 הרבעים בסדרה, סיימו 3 רבעים נוספים כאלה בשוויון והפסידו ב-7 מתוך תריסר הרבעים בסדרה, ובכל זאת הם אלו שמחזיקים ביתרון 2- 1 כרגע. הסיבה לכך היא שאת אותם שני רבעים, השלישי של משחק 1 והראשון של משחק 3, ההיט ניצחו 39- 14 ו-39- 18 בהתאמה. בשני הרבעים האלה, מיאמי הצליחו לחטוף הרבה כדורים ולהוריד את הסלטיקס לאחוזים מאוד נמוכים, וכתוצאה מכך להגביר את הקצב עם התקפות מעבר ומצבים קלים יותר.

מבחינה התקפית, מיאמי שומרים על יציבות בסדרה הזאת, כאשר בכל אחד מהמשחקים היה להם רבע יחיד של יותר מ-30 נקודות ו-21-29 בכל יתר 9 הרבעים, ואילו הגורם הלא יציב זה ההתקפה של בוסטון, כשלצד מחצית ראשונה של 70 נקודות במשחק 2 הגיעו רבעים של 14 ו-18 נקודות כאמור. אחד התפקידים של הכוכבים, ובמקרה הזה של טייטום ובראון, הוא לייצר נקודות כשה"שיטה" הרגילה לא עובדת. הם עושים זאת היטב לפרקים (בראון קלע 11 מתוך ה-18 של הסלטיקס במשחק 3 למשל), אבל לפעמים הקבוצה צריכה להשקיע יותר ביצירת מצבים טובים עבור הכוכבים, ולא לסמוך על זה שהם יסתדרו בעצמם.

2. הרבע השלישי.

דאלאס אמנם ניצחו את הרבע השני בכל אחד ממשחקי הסדרה (בהפרש מצטבר של 10), אבל הווריורס ניצחו את הרבע השלישי בכל המשחקים – 34- 24, 25- 13 ו-30- 21 – פער של 10.3 בממוצע למשחק, וננסה לעמוד על שני מאפיינים עיקריים בהקשר הזה, אחד שיראה את התלות של דאלאס בלוקה דונצ'יץ' והשני שיראה את הגיוון ההתקפי של גולדן סטייט.

1. לוקה דונצ'יץ' – הסלובני עומד על מספרים נהדרים בסדרה הזאת של 34 נקודות למשחק ב-41.4% לשלוש, 54.7% אפקטיבי ו80% מהקו, אבל ברבעים השלישיים הוא עם ממוצע של 3.3 נקודות ב-5/13 מהשדה, ללא שלשות וללא זריקות עונשין כלל. במשחקים 1 ו-3 לוקה קיבל מנוחה בסוף הרבע השלישי לעומת תחילת הרבע הרביעי במשחק 2, אבל בעוד שברבעים האחרונים של משחקים 2 ו-3 הוא היה מעולה, הרי שעל הרבע השלישי זה לא השפיע.

2. הקלעי המוביל המתחלף – בכל אחד מ-3 המשחקים בסדרה היה לגולדן סטייט קלעי מוביל אחר ברבע השלישי, ובכל אחד מהם אותו קלעי מוביל קלע 11 נקודות. כלומר, היכולת של הווריורס למצוא את האיש החם ולסדר לו הזדמנויות לקלוע. במשחק הראשון זה היה קליי עם 5/7 מהשדה אחרי מחצית של 0 נקודות ב-0/4, במשחק השני זה היה לוני עם 5/6 ו-5 ריבאונדים, אחרי 6 נקודות ו-4 קרשים בחצי הראשון, ובמשחק 3 זה היה סטף, שגם חילק 4 אסיסטים ברבע.

3. מכנה משותף.

חיפשתי מכנה משותף או יותר בין גולדן סטייט ומיאמי, הקבוצות שמובילות כרגע את סדרות הגמרים האזוריים, וכעת נתמקד בשני מאפיינים משותפים ל-2 הקבוצות שנכחו בכל הגמרים של העשור הקודם (2011-2020), אבל מעולם לא נפגשו בפלייאוף.

נפתח עם הנתון לפיו מדובר ב-2 הקבוצות שלוקחות יותר זריקות מהשדה מאשר יריבותיהן, אבל היריבה זורקת יותר גם מחוץ לקשת וגם מהעונשין. דאלאס גם קולעים באחוזים הנמוכים ביותר מבין ה-4, מה שגורם לכך שמדובר בסדרה הפחות צמודה של הגמרים האזוריים, ואילו בוסטון אמנם קולעים באחוזים גבוהים יותר ממיאמי, אבל הרגעים שבהם הסלטיקס לא פוגעים בכלום העניקו למיאמי 2 ניצחונות, בעוד שההתקפה של מיאמי שומרת על יציבות, כפי שכבר נכתב לעיל.

הנתון הבא הוא יחס אסיסטים-איבודים. גולדן סטייט מחלקים 28.3 אסיסטים למשחק שהם 65.4% באחוזים, כך שלמרות שהם גם מאבדים 14.7 כדורים הם מחזיקים ביחס אסיסטים-איבודים של 1.93. בסדרה המזרחית לעומת זאת, דווקא בוסטון היא זו שמחלקת יותר אסיסטים, עם 23.7 לעומת 20.3 של ההיט, אבל כאן האיבודים הם המפתח כשהסלטיקס עם 16.7 למשחק לעומת 12.3 של מיאמי, מה שגורם לכך שהיחס אצל הסלטיקס הוא 1.42 ואצל ההיט הוא 1.65.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
66 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
thetroll
thetroll
23/05/2022 15:21:48

עמיחי תודה אחלה ניתוחים ותובנות.
לי יש שתי מסקנות בלבד:
סטף קרי בעוד משחק רגיל של 31 נק 5 ר 11 אסיסטים 50%מהשדה ו 50% מהשלוש (5 מ 10).
מי המצטיין במשחק של הלוחמים .. כמובן וויגינס ככה כולם בוחרים כי מתעלמים מסטף אצלו זה נראה טבעי.
אז זהו שלא.
מבחינתי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים ו by far יש לפניו רק את מייקל.
אני שמח שאיתי בקבוצת הדיעה הזאת נמצא רק בן אדם אחד ששמו הוא אייברסון.
יגיע היום שאתם עוד תצטרפו.

thetroll
thetroll
23/05/2022 15:54:56

הוא צודק. אבל לדעתי ההשפעה שלו על המשחק היא נמוכה רק משל מייקל. רוצה הוכחה? בבקשה – רוב הנקודות של הלוחמים בפליאוף הזה הן בצבע. למה זה קורה? השחקן הכי גבוה שלהם 6.9? כי הוא מרתק אליו שני מגינים לפעמים 3. הצבע פנוי. על אף אחד לא שומרים ככה בליגה באופן סיסטמטי וזה גם לא עוזר.

The Ljos of the Rings
23/05/2022 17:02:56
הגב ל  thetroll

זו הברכה והקללה של גולדן סטייט. סטף שם כדי לגרום לכולם מסביבו להיראות ממש טוב.
דוגמא טובה זה בדיוק מה שאמרת, הכמות שבה לוני לוקח ריבאונד התקפה זה מדהים ובעיקר בזכות היכולת של הלוחמים למתוח את ההגנה כל כך למרות שלוני ודריימונד על המגרש. הרוב זה בגלל הפחד מקרי (וקליי. וקצת פול). עם סטף הם הפכו זריקה לסל למסירה נוספת.
הבעיה היא שזו השפעה שקצת יותר קשה והרבה יותר נדיר לראות מאשר "שחקן עושה אייזו, מייצר יתרון, מוסר לחור שנפער בהגנה", אז אנשים, אפילו כותבים מקצועניים, מפספסים לפעמים.

thetroll
thetroll
23/05/2022 17:34:57

+30

אבג
אבג
23/05/2022 19:05:47

העניין עם עמדות מאוד בעייתי.
מה הופך מנהל משחק כמו לברון לפורוורד וקלעי כמו סטף לרכז?
בכל אופן ביחס למגיק הוא פחות טוב בעיקר ביכולת לסחוף אחריו קבוצה שלמה ששווה יותר מסך החלקים שלה. יש את דריימונד וסטיב קר בשביל זה, אבל בלייקרס זה היה בבירור מגיק.

NBA בדם
23/05/2022 16:53:34

אם כספי היה משחק עם מג'יק מה הוא היא אומר?
יש נטייה לאנשים להיות לא אובייקטיביים בזמן שהם שיחקו עם כוכב מסוים ומתעלמים מכוכבים לא פחות גדולים ממנו.
מג'יק בוודאות טוב מקרי. קרי מטריף הגנות עם יכולת הקליעה שלו, אבל מג'יק עולה עליו בכל פרמטר אחר:הגנה,ריב', ראיית משחק וגם יכולת במאני טיים.

NBA בדם
23/05/2022 18:23:19

זה זכותו של הטרול לחשוב שקרי גדול ממנו, אבל הוא בדעת מיעוט וגם לפי הרזומה אפשר להכריע שמג'יק גדול יותר.

עידו גילרי
23/05/2022 20:29:37
הגב ל  NBA בדם

זה שמישהו חושב אחרת ממך זו לא סיבה לקרוא לו טרול…

NBA בדם
23/05/2022 20:39:00
הגב ל  NBA בדם

זה שמו/כינויו😅😅😅

עידו גילרי
23/05/2022 20:40:55
הגב ל  NBA בדם

מה באמת? לא ידעתי…

NBA בדם
23/05/2022 20:51:03
הגב ל  NBA בדם

הי לי 1% שהתכוונת ברצינות.
99% חשבתי שהתכוונת בהומור.
לכן הלכתי על תגובה שמכילה את שתי האופציות בו זמנית.
😅 ל99%
"זה שמו/כינויו" –1%
בכל מקרה מג'יק גדול מקרי וזה סופי.

thetroll
thetroll
23/05/2022 21:09:08

זה גם השם שלי וגם הכינוי שלי אז אתה יכול להיות רגוע
שום דבר לא בטוח חוץ מ…

thetroll
thetroll
23/05/2022 17:57:34
הגב ל  NBA בדם

אני לא מקטין ממג'יק אבל סטף עולה עליו. לדעתי. מג'יק הוא כבר לא הפוינט גארד הטוב בהיסטוריה. יתכן שעוד אליפות או שתיים ללוחמים תשכנע אותך. במידה ותהיה. נחיה ונראה.

dudvil
dudvil
23/05/2022 19:56:59
הגב ל  thetroll

סטף שינה את המשחק כדי שיתאים לו, זה עד כדי כך פשוט ועד כדי כך מדהים
מייקל ולברון שיחקו את המשחק בחוקים הקיימים ופשוט היו הטובים ביותר במסגרת הקיים וזה כל ההבדל
לא יודע מה זה אומר על הגדול ביותר או לא…אבל סטף הוא השחקן המדהים ביותר שיצא לי לראות בלי פילטרים וזכרונות מפעם, פשוט לצפות בו גם ברגעים הטובים וגם בפחות טובים..חד משמעית הטוב ביותר שלי יצא לראות

thetroll
thetroll
23/05/2022 21:07:55
הגב ל  dudvil

תגובה מעולה … והאמת שזה נכון
+30

Jonathan
23/05/2022 22:21:06
הגב ל  dudvil

מג'יק שינה את הדרך שבה מסתכלים על ביגמנים. לתמיד. רכז בגובה 206 ס"מ עם שליטה מצוינת בכדור. כל היוניקורנים של ימינו חייבים לו (וללארי) את הקריירה.
אבל סטף שינה יותר… הבנאדם היה ועודנו כל כך קטלני מהשלוש שהיום כולם פשוט זורקים משם. שחקנים זורקים היום באופן שגרתי שלשות שלפני עשור היו נחשבות לזריקות אין ברירה שהמאמן היה כועס עליך שבכלל הגעת למצב שאתה צריך לזרוק דבר כזה. ועדיין סטף עולה על כולם בזה.

thetroll
thetroll
24/05/2022 10:04:58
הגב ל  Jonathan

+30

Jonathan
23/05/2022 22:24:51
הגב ל  thetroll

אני עדיין לא מוכן להכריע בויכוח מי יותר גדול מביניהם. למג'יק יש יותר טבעות ותארי MVP, אבל מה שסטף עשה למשחק הוא לא פחות ממהפכה.
עוד יותר קשה לי להכריע בויכוח בין ביל ראסל לקארים. כל יום יכול לענות תשובה אחרת (לרוב נוטה לקארים).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2022 12:21:15
הגב ל  thetroll

אם מייקל לפניטץו אז הוא לא הגדול בכל הזמנים…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2022 12:21:44

*אם מייקל לפניו

yaniv
23/05/2022 16:19:06

תודה עמיחי.
השאלה הגדולה זה למה הנתונים של דונציץ כל כך נמוכים ברבע השלישי.זה לא שעושים עליו הגנה מיוחדת ברבע השלישי מאשר בשאר המשחק.

dudvil
dudvil
23/05/2022 19:52:03

והיכן העייפות ברבע הרביעי או איך שומרים כוחות לרבע האחרון? באמת שזה לא ברור לי האחוזים שלו ברבע השלישי

thetroll
thetroll
23/05/2022 17:55:17
הגב ל  yaniv

מסכים. התשובה פשוטה. אין לו כושר מספיק. פחות חמצן החלטות פחות טובותזריקות פחות טובות.
יעבוד על זה.

אור
אור
23/05/2022 17:56:38
הגב ל  thetroll

אבל אז הוא היה גרוע ברביעי שם הוא בד"כ מתעלה ולא בשלישי אחרי שנח חצי שעה

thetroll
thetroll
23/05/2022 18:28:42
הגב ל  אור

אור הוא שאל באופן עקרוני. לכל כלל יש יוצא מן הכלל זה לא רובוטים. הוא לא יודע לחלק נכון את המאמץ שלו עדין זה כל מיני דברים שקורים להם במצטבר נסיון

dudvil
dudvil
24/05/2022 7:08:47
הגב ל  אור

ברבע הרביעי יש דרייב שונה של סוף משחק

The Ljos of the Rings
23/05/2022 18:08:39
הגב ל  thetroll

אי אפשר לעשות את מה שלוקה עושה בלי כושר גופני עילאי. המאמץ שלו בהתקפה הוא כל כך עצום שגם השיפור הקטן מאוד שהוא עוד יכול לעשות לא יזיז יותר מדי (לדעתי).
הבעיה שזה מה שהשיטה שדאלאס משחקת דורשת ממנו, והיא, לפחות כרגע ועם מי שיש בקבוצה, ממקסמת את היכולת שלה.

thetroll
thetroll
23/05/2022 19:09:39

אני לא יודע אם יש לו כושר גופני עילאי או לא. אם אתה צודק ולא ניתן לשפר את הכושר שלו מעבר לרמה הנוכחית אז כנראה שהוא צריך לשחק פחות. כי די ברור שהתפוקה שלו יורדת באופן עקבי ככל שהמשחק מתקדם אולי למעט הסוף .

The Ljos of the Rings
23/05/2022 19:46:53
הגב ל  thetroll

אם לא היה לו כושר גופני מעולה הוא היה מתרסק הרבה יותר ובצורה הרבה יותר בולטת. למשל כמו בתחילת השנה אליה הוא הגיע עם כושר פחות טוב. אני לא מבין איך אפשר לחשוב שאפשר להחזיק כזו התקפה עם פחות מכושר גופני מעולה.
אז הוא ישחק פחות. מה יקרה אז? ברונסון ודינווידי אחלה שחקנים, אבל הם לא יכולים להחזיק לבדם באמת התקפה שמגיעה לגמר המערב. בטח לא מול הקווץ' המפורסם של גולדן סטייט ברבע השלישי, שאני מניח שיש לו חלק משמעותי בנתון המדובר.

אהרון שדה
24/05/2022 14:40:45

ברבע 4 גם השומרים שלו מתעייפים
ולכן 3 הכי קשה

עידו גילרי
23/05/2022 20:29:05
הגב ל  yaniv

כי זה שלושה משחקים…

דוקטור רזי הופמן
23/05/2022 17:11:14

תודה רבה
ניתוחים מצויינים

אהרן ברלין
23/05/2022 17:38:49

תודה עמיחי.
הנושא של רבע 3 לא קשור רק ללוקה או לדאלאס אלא גם להגנה של הלוחמים. כבר שנים שהקבוצה הזאת עולה ברבע השלישי כאילו בעטו להם חזק בתחת ומצליחה לכפות משחק מהיר שעבור דאלאס הוא כמו גזר דין מוות. ההתקפה מחברת את ההגנה שמחברת את ההתקפה ולפעמים אין מה לעשות עם זה, בטח לא קבוצה חדגונית (ויעילה) כמו דאלאס.
קבוצות יכולות לתת את הנשמה שלהן במחצית הראשונה ולסיים עם 20 הפרש עם ידיעה ש 6 דקות לתוך הרבע השלישי הן בפיגור.

The Ljos of the Rings
23/05/2022 17:50:04

מה לדעתך הבעיה ההתקפית של הסלטיקס שגורמת לכך שמדי פעם היא לא מצליחה לייצר התקפה? למיאמי למשל אין באמת כוכבים מלבד באטלר, אבל השיטה ההתקפית עדיין מצליחה לייצר התקפה מכל נקודה במגרש וכמעט מכל שחקן גם כשג'ימי לא שם. מה בוסטון צריכה לעשות?
לדעתי בוסטון קצת חושפת את הבעיות של שיטת ה-3&D לאורך החמישייה. אין הרבה שחקנים כאלה, מי שיש יקרים ואז הסגל נסתם מהר וכל פציעה קטנה מוציאה הכל משליטה, ומול מיאמי למודת-יאניס צריך קצת יותר לחץ על הסל מאשר דרייבים מקו השלוש (זו אותה בעיה שהייתה לפילדלפיה נטולת אמביד). מיאמי פשוט בנויה יפה להתמודד עם מה שיש לבוסטון בלי הטיים לורד.
אבל מה אתה חושב?
.
שווה להחזיר פה את הנתונים שסיפקת לי הבוקר בנוגע לקוון לוני:
"יוקיץ' עם 15/24 כשלוני שמר עליו, והוא וברונסון (6/9) היחידים שעליהם לוני התקשה עם מדגם משמעותי (יחסית). טריפל ג'יי עם 5/17, טיוס ג'ונס עם 2/13, מוראנט עם 3/7, לוקה עם 3/9, ארון גורדון עם 1/7 וברוקס עם 1/7 הם הבולטים לחיוב (לא כולל את המשחק הלילה)"
זה די מרשים. וזה כשהוא לא זריז במיוחד או משהו כזה.

IDO
IDO
24/05/2022 1:02:45

הרבאונד שלו ברוב המקרים לא מתחת לסל אלא בשולי הצבע… השיטה של הלוחמים דורשת מהגבוה לפנות את הצבע לחיתוכים. ולהתייצב בין הזורק לסל. ברוב המקרים ריבאונד ארוך יפול שם.

The Ljos of the Rings
23/05/2022 18:36:11

מעולה, תודה.

IDO
IDO
24/05/2022 1:04:03

הם מהמרים. בעוד שמיאמי והלוחמים בימי שלשות גרועים יעדיפו נקודות יותר קלות. זה בשלות וניסיון.

אבג
אבג
23/05/2022 19:01:46

פוסט מעולה
לדעתי דאלאס מפסידה כי קלעי השלשות לא פוגעים. לדעתי לא היו עוברים את פיניקס ביכולת קליעה כזו.
אצל בוסטון לפחות המשחק האחרון הוא על טייטום

natiwarrior
natiwarrior
23/05/2022 19:27:43

וויגינס וקרי מחזיקים את גולדן סטייט כל משחק קבוע והם הכי חשובים ברוטציה שלהם.
בנוגע לסטף:
לא יודע מי מכם שם לב אבל בהמון התקפות סטף עומד כמעט בחצי ומהפחד שהוא יזרוק שלשה דבוק אליו שחקן גבוה ממש מחוץ לקשת ואז גולדן מתחילים חסימות בלי כדור ותנועה רוב הפעמים זה לייאפ קל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/05/2022 19:38:17

מעניין מאוד, תודה רבה

אלי
אלי
23/05/2022 19:52:17

עמיחי, מה עם איזו מסקנה חפוזה בנוגע להימורים שלך😉
ולמה אתה לאורך כל הפליאוף מהמר באופן קבוע נגד ג"ס? סוג של ניחוס?

אלי
אלי
23/05/2022 20:29:35

נכון, אבל אל תשכח גם את הפריוויו (הספקטקולרי) לסדרה של ג"ס -דאלאס, גם שם הימרת נגדם שזה ממש היה לי מוזר.
אבל אתה כותב נהדר אז ניתן לך להמשיך להכשל בהימורים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין מאד תודה רבה עמיחי.
.
מיאמי יותר יציבה, לא בגלל שהשחקנים עצמם יותר מנוסים, לא בדקתי, אבל נראה לי שסטטיסטית הסגל של בוסטון יותר מנוסה, אלא, לדעתי, בגלל היציבות של המועדון, השיטה והמאמן. הם פשוט פרוגרם, כמו שפופ אומר, שקולט שחקנים ומאקלם אותם יחסית מהר וטוב. הלוחמים כנ"ל, כמובן.
.
בוסטון, לדעתי, נמצאת על המסלול לשם, אחרי עונת הרצה של מאמן חדש. לא יודע אם זה יספיק השנה, אבל אם לא יעשו מהפכים, וכשאיינג' כבר לא בתמונה זו הנחה סבירה, הם צפויים להיות טובים יותר, ויציבים יותר, בשנים הקרובות. גרין מאשין.
.
מבין כל הרביעיה המסוימת דאלאס נראית לי בשלב הבוסרי ביותר. פרשת זינגר עיכבה אותם, אולי גם משהו שכבר לא עבד עם קרלייל, אבל נראה שקיד מתאקלם, ואם ישאר שם, ולא יריב עם אף אחד, ואם יעבדו נכון על הסגל, גם הם יכולים להשתפר בשנים הבאות. אבל אין להם המון זמן לדעתי, לא יודע אם לוקה בנוי מחומרים של נוביצקי, וגם האקלים הכללי בליגה השתנה.

Berch
23/05/2022 21:38:14

טור מעולה
הנתון הראשון הרג אותי. ממש
🙂

Jonathan
23/05/2022 22:25:16

תודה עמיחי. היה כיף לקרוא.

אוהד ס"א
23/05/2022 22:32:33

עמיחי, הגיע הזמן להפסיק עם הזריקת ז#÷ הזאת ולהתחיל לעבוד באופן יסודי ורציני יותר. כל החיפזון הזה הוא מהשטן או לפחות החילזון מהשפן (לא זוכר).
וברצינות, הטורים שלך הם ליגה אחרת: בנתונים המדהימים שאתה מביא, בניתוח שלהם ובבהירות הכל כך לא מובנת מאליה כשמדובר על תוכן כה מורכב.
אני לא מכיר הרבה טורים כל כך מקצועיים וטובים בעיתונות המקצועית העולמית.
אז כל זה בשביל לומר לך תודה ותמשיך כך, רק השם של הטור, אולי שווה בכל זאת להפסיק עם כל החפוזים האלה.
נ.ב. יש רק שם אחד גרוע יותר מזה של הטור שלך וזה "ענייני דיומא". בכל פעם שהמילה הזאת עוברת לי בעיניים, העפעפיים שלי נסגרות ואני חש רצון עז ל"נומה".

IDO
IDO
24/05/2022 1:08:28
הגב ל  אוהד ס"א

פלוס מליון

IDO
IDO
24/05/2022 1:07:52

לוקה כבר שלושה משחקים מנוטרל.
ההרגשה במשחקי הלוחמים זה שהם יכולים לעשות עצירה או סל מתי שרק מתחשק להם.
בוסטון הם האוייב הגדול ביותר של עצמם. סמרט כשמו לא הוא… ולמרות פילוסופיה של להעביר את הכדור לאיש הפתוח, לא תמיד האיש הפתוח לוקח זריקה. הם עוד ילמדו…

ירון, החלום
ירון, החלום
24/05/2022 1:27:04

בס"ד
תודה רבה.
תובנות מענייניות. באמת לא ברור למה הרבע השלישי של לוקה כל כך חלש.
להיפך, הוא אחרי המנוחה של המחצית, וגם אם צפויה ירידה קטנה, היא אל אמורה להיות נפילה בסדר הגודל הזה.

IDO
IDO
24/05/2022 3:01:29

so is wiggins ….

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2022 12:25:33

הסלטיקס בהחלט צריכים לזרוק פחות שלשות קשות ויותר חצי מרחק, וזה ישפר את אחוזי הקליעה ומספר הנקודות. הם כבר צריגים להבין את זה!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/05/2022 12:26:07

זו הייתה אמורה להיות תגובה עצמאית!