A Kosher Hot Dog: דברים שראינו משם / ארז שץ ויוני לב ארי

המטס וארז חוגגים נו היטר (צילום: theconnectingnewspaper.com)

"לקחת, את ידי בידך ואמרת לי, דברים שרואים משם, לא רואים מכאן". כך שרה יהודית רביץ, למילים של יענקל'ה רוטבליט ולחן של מתי כספי. אז ארז ויוני לקחו השבוע זה את ידו של זה, וניסו לבחון את מגוון הדברים שכל אחד ראה משם, או מכאן. בפרק מספר 82 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ניסינו לבחון מה כל אחד מאיתנו כבר הספיק לחוות במשחקים: נו היטר, פרפקט גיים, אליפות, טריפל פליי וכו'…

מה עוד בפרק? ניתחנו את ה-No Hitter יוצא הדופן של הלוס אנג'לס איינג'לס, וכל מה שהיה סביבו, נפרדנו לשלום מגרארדו פארה והשיר המיותר שהוא הביא לנו למגרשים, ובפינות הקבועות? איזה בעלים אימן קבוצה, ומה עושים על הבסיסים באקסטרה אינינגס? וכמה מילים על קו מנדוזה. הכל בפנים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. נו, קונספירציות חדשות. כל הקטע הוא שעד כמה שהשנה 2022, בכל מה שנוגע לכדורים, הליגה מתנהלת כאילו זה 1922 וכאילו הכדור הוא הנוסחה של קוקה קולה, עם הבוץ מניו ג׳רזי והסודיות לגבי הרכב הכדורים. עכשיו מתברר שעונה קודמת חצי עונה שיחקו עם כדורים שנשארו מעונת הקורונה כי היו עודפים ובגלל זה חצי עונה הכדור לא עף וחצי כן, ועכשיו בכלל יש טענות, ויום ראשון כדורים עפים לכל כיוון ויום שני כל האאוטפילד משחק shallow כי אפילו לwarning zone הכדורים לא מגיעים. וכמובן שכל זה גורם להמון תיאוריות קונספירציה כי אף אחד לא ישב ואמר ״הנה הכדור, זה מה ששינינו, זה מה שזה אמור לעשות״ אז אם במשחק שמשודר בפוקס ספורטס עפים הומראנס פתאום חושבים שזה עוד קונספירציה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט