פריוויו פלייאוף 2022 – (2) בוסטון סלטיקס – (7) ברוקלין נטס / יהלי אולמר

Jayson-Tatum-Kevin-Durant-Getty-FTR

הסדרה של הסיבוב הראשון.

בקצרה: הסלטיקס הירוקים הם הקבוצה החמה ביותר בליגה ב-2022, כשהריצה הזאת עזרה להם להשיג את ה-SRS (כמו הפרש נקודות ממוצע למשחק אך מתחשב בחוזק הלו"ז) העונתי הטוב ביותר בליגה- 7.02. מן העבר השני ניצבים הנטס, שעברו כל כך הרבה העונה אך ההגנה שלהם מתדהקת בתקופה האחרונה וכשקיירי את קיידי על המגרש הם יכולים לעשות כמעט הכל.

ועכשיו, לפריוויו:

בוסטון סלטיקס (51-31, 2 במזרח):

רייטינג התקפי: 113.6 (מקום 9 בליגה)

רייטינג הגנתי: 106.2 (1)

נט רייטינג: 7.4 (2)

קצב משחק: 97.26 פוזשנים (24)

שחקני הרוטציה (לפי דקות משחק): ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, מרקוס סמארט, רוברט וויליאמס השלישי (פצוע ולא ישחק בסדרה), אל הורפורד, דרק וייט, גרנט וויליאמס, דניאל ת'ייס ופייטון פריצ'ארד (ד"ש לים מדר).

אוקיי, לפני הכל, חייבים לדבר על הפיל שבחדר.

כשאני חושב על זה, פיל זאת כבר מילה די מאוסה. אפשר לדבר על הדובי שבחדר, אז עכשיו אנחנו חייבים להגיד ש:

Stream יש לנו פה דובי רמיקס של Raz Chen by גיא | Listen online for free on  SoundCloud

הדובי הוא כמובן רוברט וויליאמס השלישי, שחקן המפתח בלידה מחדש שהסלטיקס חוו השנה שקרתה בזכות שינוי התפקוד שלו בשני צידי המגרש: בהגנה הוא הפך להלפ דיפנדר (או פרי סייפטי כמו בפוטבול) נפלא, כשקואוץ' אודוקה מציב אותו על שחקן הכנף המאיים פחות של היריבה, והוא מגיע לעזור מהפינה על חדירות בצבע/אוסף את הריבאונדים כאשר אין אקשן בקרבת הסל. בסכמה הזו, הוא יכול להחליף בהגנת הפיקנרול בזכות הזריזות שלו והשליטה בגוף האתלטי שלו, כשהוא מחזיק בסייז שווה/עדיף על רוב הווינגים בליגה (2.03 מטר, 107 ק"ג), כך שהוא יותר ממסתדר בשמירה על המהלך הפופולרי ביותר בליגה.

אם הסנטר שומר על ווינגים, סלטיק אחר צריך לשמור על הביגמנים היריבים. אודוקה יודע את זה ולכן מקפיד להחזיק על המגרש אחד או יותר מבין אל הורפורד, דניאל ת'ייס (שחזר לכור מחצבתו בטרייד דדליין) והפורוורד החזק והמשתפר גרנט וויליאמס על מנת שיחלקו במלאכת השמירה על הגבוהים. שלושתם גבוהים וחזקים מספיק כדי לשמור בפוסט על מרבית הגבוהים בליגה (חוץ ממפלצות כמו אמביד, יוקיץ' ודומיהם, אך אף אחד לא יכול לשמור עליהם בכל מקרה).

בצד הזוהר של המגרש, רוברט שלנו מהווה נדבך חשוב בשינוי של הסלטיקס העונה. בתחילתה, היא התבססה על הרבה בידודים של שני הסטארים והשחקנים הטובים בקבוצה, טייטום ובראון, עד כדי כך שמרקוס סמארט יצא נגדיהם בתקשורת לאוזני כולם. מאז ההתקפה מתאפיינת ביותר זרימה, כשהמשחק הסוליסטי של בראון וטייטום מוחלף בהתקפת 5 אאוט (כל השחקנים מחוץ לשקת) בה הטיימלורד מקבל החלטות נהדרות מהטופ אוף דה קיי וקורא את ההזדמנויות שהחסימות ללא הכדור נותנות בצורה מרשימה. הכוכבים בראון וטייטום פורחים וגם מתפוצצים יחדיו לפרקים, סמארט מתמקד יותר בפליימייקינג כ-"רכז" של הקבוצה ודרק וייט הצטרף בטרייד מהספרס ובעצמו מביא יכולת יצירה לאחרים שעוזרת להתקפה הבוסטונאית לפרוח.

ברוקלין נטס (44-38, 7 במזרח):

רייטינג התקפי: 113.2 (מקום 10 בליגה)

רייטינג הגנתי: 112.3 (20)

נט רייטינג: 0.9 (15)

קצב משחק: 99.40 (11)

שחקני הרוטציה (לפי דקות משחק): קיירי אירווינג, קווין דוראנט, פאטי מילס, סת' קארי, גוראן דראגיץ', ברוס בראון, אנדרה דראמונד, ניק קלאקסטון וקסלר אדוארדס.

*קחו בחשבון שהפריוויו נכתב לפני הידיעה האחרונה על בן סימונס: הוא יכול לחזור לשחק במשחק 3 או 4 בברוקלין בסוף השבוע הבא! *

אז מה עבר על ברוקלין העונה?

כמעט כלום, חוץ ממנדט חיסונים (שהחל בתחילת העונה) שמנע מקיירי לשחק במשחקי בית. אירווינג חפץ לשחק במשחקי החוץ אך הקבוצה לא אישרה. KD והארדן (שאיבד צעד, אולי אפילו צעד וחצי) הסתדרו בפתיחת העונה ולקחו את הקבוצה האפורה (תרתי משמע) שמסביבם במעלה טבלת המזרח, ואף הגיעו למקום הראשון בקונפרנס בשלב מסוים, אך אז החלו לקרות דברים מוזרים ואבני דומינו החלו ליפול:

הקבוצה נקלעה לרצף של 11 תבוסות, ג'יימס "אבו זקן, 15 זריקות עונשין למשחק ומספר דומה של חשפניות אחריו" הארדן הביע את תסכולו על קיירי שעדיין לא חזר לשחק. הנהלת הקבוצה ניסתה לכבות את השריפה ולהחזיר את האחרון למשחקי החוץ, אך זריקת האנרגיה הזאת לא סייעה לחבורה המדשדשת. הארדן המשיך לשפוך את חמתו, הקבוצה ראתה את הפלייאוף עם משקפת מהמקום ה-10, דברים החלו להתפורר מבפנים והדרג הניהולי הגיע למצב של "בואו נעשה משהו רק כדי להעיר את הקבוצה הזאת". אז היא עשתה משהו נחמד:

ובנחמד אני מתכוון הרעידה את הצורה לכל הליגה, במגה טרייד הגדול בהיסטוריית הטרייד דדליין, שהביא לנטס את הבחור הזה:

שני הקלעים הטובים ביותר בליגה, בן סימונס וסת' קארי, הצטרפו לקבוצה תמורת הזקן הממורמר שהלך לרדוף אחרי האושר עם ג'ואל אמביד. גם אנדרה דראמונד, גוף (יש שיגידו גופה) גדול וחינני, הצטרף לקבוצה. שני האחרונים עשו את שלהם (בעיקר הביגמן שהתיישב בנוחות בתפקיד הסנטר הפותח) עד עתה, כשסימונס עדיין לא דרס רגלו על הפרקט בבארקליס סנטר עקב פציעה בגב התחתון, שאלוהים יודע מתי היא תסתיים (או ווג', תשאלו אותו- הוא אומר בגיים 3 או 4 בסדרה).

במבט הוליסטי, הרשתות השתפרו קמעה מאז הסופר דופר טרייד שעשו: הכימיה הקבוצתית השתדרגה לאחרונה, חלק מהוייבים החיוביים חזרו, בעיקר סביב היכולת של דוראנט ואירווינג לעשות מה שהם רוצים על המגרש. האחרון חזר למשחקי הבית לאחרונה בעקבות ביטול מנדט החיסונים הניו-יורקי. ההגנה מחזיקה קצת יותר טוב בזכות הנוכחות בצבע של דראמונד וקלאקסטון הצעיר, כשקיידי וברוס בראון (בתפקיד מוגדל לאחרונה) עושים קצת מהכל בצד האפור של המגרש. האופטימיות זהירה, ואולי אפילו קיירי מסוגל להתמקד בהגנה לאחר ששיחק פחות מ-30 משחקים העונה ומחזיק ברגליים טריות יחסית.

ועכשיו, נתמקד בסדרה עצמה:

מאצ'אפים:

נתחיל בצד המעניין יותר של המגרש- ההתקפה של ברוקלין מול ההגנה של בוסטון: לירוקים יש המון שומרים ארוכים, אתלטיים וחזקים על שתי האופציות הטובות ביותר בהתקפה של נאש- קווין דוראנט וקיירי אירווינג. ג'ייסון טייטום נתן עונה הגנתית קרובה לרמת חמישיות ההגנה ואני מקווה בשבילו שהוא מרגיש בנוח כשהוא יוצב על דוראנטולה, סמארט יכול לקחת את קיירי ולהציק לו בסגנון הכלבת (שאגות, הייפ וכל הטירוף מסביב). כמו כן, בראון האתלטי ירדוף אחרי קארי בין החסימות וינסה לתעל אותו לזריקות מיד ריינג'. בגזרת האנשים הגבוהים, הורפורד את ת'ייס מהווים קונטרה שווה לערך (או אפילו עדיפה במעט) לדראמונד וקלקאסטון, אך אודוקה אוהב לשחק עם שני גבוהים בעוד שנאש לא מרבה לזרוק שניים כאלו לפרקט- צפו לאי התאמה כאן שיכולה גם לשבש את הקו האחורי. הגנת החילופים של הלפרקונים יכולה לקרוס ע"י פיקנרול פשוט כשקיירי/דוראנט מריצים עם שחקן הנטס שעליו שומר המגן הכי גרוע של הסלטיקס (באופן יחסי). שני הסטארים הניו-יורקיים יכולים גם לשחק את החסימה והגלגול ביניהם, כשהכימיה הטובה ביניהם ניכרת לאורך כל הזמן (המועט) ששיחקו ביחד.

היתרון הגדול של הסלטיקס נמצא בצד ההתקפי שלהם: אחד מהגארדים (קיירי/קארי) כנראה ישמור על סמארט שחלש יחסית בצד הזה של המגרש, דוראנט יקבל על עצמו את אחד מצמד הכוכבים, בעוד שברוס בראון יקח את השני כמגן הפרימטר הטוב בקבוצה. הגבוהים יסתדרו אחד עם השני, במיוחד קלאקסטון הצעיר שגם יכול להחליף בפיקנרול בצורה נדירה לגבוה. אבל עכשיו יש בעיה שטמונה בשורה הראשונה בפסקה- על מי ישמור הגארד השני של הנטס? כנראה אחד מבין גרנט וויליאמס, ת'ייס או וייט, תלוי מי מביניהם נמצא על המגרש. בכלליות, המפתח של בוסטון בסדרה היא קליעה מבחוץ של השחקנים המשלימים שלה- שחקני הרוטציה שאינם בראון וטייטום קלעו בעונה הסדירה 36.2% מהטריצות שלהם ואם ימשיכו ככה יתנו בוסט משמעותי לבוסטון.

שפנים מהכובע:

בדרך כלל בכל סדרת פלייאוף יש אקס פאקטור לכל קבוצה: השחקן שהוא הברומטר שלה ואם הוא מופיע למשחק כמו גדול, קבוצתו תנצח. שפן מהכובע הוא תואר קצת אחר: שחקן שנמצא בשיפולי הרוטציה ויכול לתרום לקבוצה בתחומים החלשים שלה. נבחר כעת שפן מהכובע בכל צד:

השפן מהנטס הוא הרוקי מאוניברסיטת פפרדיין והבחירה ה-44 בדראפט האחרון, הפורוורד קסלר אדוארדס (2.03 מטר, 97 ק"ג). ב-3 שנים במכללה הוא השתפר בהדרגתיות מעונה לעונה והפך עצמו לקלעי יציב מחוץ לקשת (העונה עם 35.3% מהטווח, קרוב לממוצע הליגה), וירווח את המגרש עבור צמד הסופרסטארים. בצד השני האורך, האתלטיות וההאסל שלו גורמים לו להיות שומר אישי סבבה (וזה טוב יותר מ-90% מהקבוצה) שיכול לשרוד בשני הצדדים באינטנסיביות של הפלייאוף. אחרי ששיחק 3 שנים במערב ארה"ב (פפרדיין היא אוניברסיטה פרטית במאליבו, קליפורניה), אדוארדס בן ה-21 עבר מזרחה ויכול לתת דקות קריטיות על הווינג של אחת מהקבוצות המסקרנות ביותר השנה. אתם כבר יכולים להבין לבד למה בחרתי אותו…

Kessler Edwards

השפן מהתלתנים הוא הביגמן הנודד, דניאל ת'ייס. באופסיזן שעבר עלינו לטובה הוא חתם על חוזה יוקרתי ביוסטון (36 מיליון דולר לארבע שנים) אך לא מצא את עצמו שם ולקראת קץ מועד ההעברות החורפי הוא מצא עצמו בבוסטון מכורתו. כמו אדוארדס, גם הגרמני תורם שלשות והגנה, אך בניגוד לקודם, הוא מסייע לקבוצתו בעמדת הסנטר. כשאני חושב על זה, הגובה, המשקל והאחוזים מבחוץ של שני השפנים שלנו דומים להפליא, אך ההגנה של ת'ייס על הטבעת תהיה חשובה מאין כמוה בסדרה כאשר הטיימלורד יצפה במתרחש על אזרחי.

ועכשיו נעבור לקווי העלילה בסדרה, או כמו שאני אוהב לקרוא לזה:

למה הסדרה הזו היא הסדרה הטובה ביותר בסיבוב הראשון:

  1. בזכות הסטאר פאוור: השחקן הכי טוב בליגה (דוראנט) והשולייה שלו, שחקן טופ 15 מובהק ואחד הדריבליסטים הוירטואוזיים ביותר שמתהלכים בעולמנו (קיירי) פוגשים שחקן טופ 10 גבולי וסופרסטאר מובהק ששיפר את משחקו כרגיל בחצי השני של העונה (טייטום) והכינור השני שלו הוא אולסטאר בזכות עצמו ובין השחקנים האתלטיים ביותר בליגה (בראון).
  2. קיירי מול האקסית: סביר להניח שבוז צורם ישמע בשני המשחקים הראשונים בטי די גארדן כל פעם שמספר 11 בנטס יחזיק בכדור, אך מה קיירי יכול לעשות בנידון? להשתמש בשיטות לוחמה פסיכולוגית כמו דיבורים בתקשורת ובמדיה (פחות סביר אבל לכו תדעו), טראש טוק ישן וטוב או ההטרלה המועדפת עליו: שריפת עלי מרווה בחימום שלפני המשחק (העשן כבר יצא לסלטיקס מהאוזניים). ככה או ככה, צפו לדברים בגו.
  3. דוראנט מנסה לצאת מהבור: הנטס אמנם לא עמוק בתוך החרא, אך רגל וחצי שלהם נמצאת עמוק בבוץ הטובעני שנקרא מיקום בפלייאוף. אף מדורגת 7 לא לקחה אליפות ולמרות שעל פניו, זה לא מופרך שהנטס יגיעו לגמר, הם עדיין צריכים לעבור את הסיבוב הראשון כשקיירי מעט מנותק משאר הקבוצה (יש שיגידו גם מהעולם), כשקארי מתאושש מפציעה (לא קלע ב-33 דקות בפלייאין מול הקאבס) וללא ג'ו האריס הצלף שפצוע מתחילת השנה. מה שלנטס כן יש זה, וול, רק את השחקן המושלם למשימה הזאת כיום, קווין ויין דוראנט, שיכול להשתלט על כל משחק איך שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. סדרה אלוהית שלו יכולה לתת לברוקלין את המומנטום שהיא צריכה ולהפוך אותה לגרסה הכל כך מסוכנת שהיא יכולה להיות, והמפתח אליה היא יכולת הפליימייקינג שלו שהשתפרה מאז עזב את הת'אנדר.
  4. שובו של הקאמבן (סימונס): פעם הוא היה הנסיך שהובטח, שילוב בין מג'יק ללברון עם אתלטיות מפה עד נהלל, עכשיו הוא סחורה עזובה עם חוזה מקסימלי שאף אחת לא רצתה להרים מהרצפה. אחרי כמעט שנה של חוסר פעילות, קשיים מנטליים, פציעת גב תחתון וטרייד אחד שנתן לו טאבולה ראסה (דף חלק בלשון הדיבור), סימונס חוזר עם רצון לנקום. אמנם את האקסית מפילדלפיה הוא יוכל לפגוש רק בגמר האיזורי, אך הדרך לשם מתחילה כאן. מצפה לכימיה שלו עם קיירי, שני השחקנים היחידים בליגה שנמנעים מזריקות, כל אחד מסיבותיו (זה היה מתבקש).
  5. היסטוריה: הנטס אינה אויבת מרה של הסלטיקס כמו הפיסטונס או הלייקרס האייקוניים, אך שתיהן נפגשו לסדרת פלייאוף בשנה שעברה, באותו השלב, באותם מקומות, רק בסידור הפוך: הנטס היו במקום השני והסלטיקס במקום השביעי. כולם יודעים איך זה נגמר. השנה יחסי הכוחות כמעט הפוכים לחלוטין והתחושות בשני הצדדים מנוגדות לגמרי, או כמו ששמוליק קראוס אמר:

הכנה אלטרנטיבית לסדרה:

סרטון של בן טיילור הנפלא, המנתח את השינוי שנעשה בבוסטון העונה:

בצד השני יש לנו ברייקדאון של קיירי מתעלל במג'יק עם 60 נקודות, שוב מבית היוצר של Thinking Basketball:

ועכשיו, זמן להימור:

הימור: בצד אחד יש קבוצה, בצד שני שני שחקנים שבקושי שיחקו עם הצוות המסייע שלהם, שלא לדבר על לעבור תהליך ביחד כמו שהירוקים עברו. הפייבוריטית עוברת לחצי הגמר האזורי, בוסטון ב-6.

ומהם ההימורים שלכם? הצביעו בסקר ושתפו אותם בתגובות:

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. מצוין יהלי, תודה רבה.
    .
    בוסטון תמרר את חיי הצמד, כי זו הדרך לנצח את ברוקלין, וכי יש לה את הכלים לעשות זאת.
    .
    עכשיו זה החלק שבו אני כותב שדוראנט וקיירי לא יכולים לשחק 44 דקות במשחק כל משחק, ואז מתברר שנאש לא מסכים איתי, ואז אני כותב שהם יפצעו, ואז הם באמת נפצעים, ואז בוסטון מנצחת.
    .
    אפשרות שניה, שסבירותה נמוכה לדעתי, אבל היא הדרך של ברוקלין לעשות משהו העונה ברמות הגבוהות, היא כן למצוא הרכבים מתפקדים נטולי דוראנט וקיירי, שיצליחו להשאיר אותה בחיים גם בדקות שלהם על הספסל. בין נאש, פאטי, למרקוס, בראון וקרי, אם יחזור, מתחבא לו הסיכוי, הקטן אך קיים, של ברוקלין לנצח. לא בטוח בכלל שזה יקרה.
    .
    בוסטון ב-5/6 משחקים

  2. פריוויו מעולה וכתוב נהדר. תודה יהלי.
    בהחלט הסדרה של הסיבוב הראשון היה יכול להיות בקלות גם גמר מזרח.
    היה לי קל יותר להמר על בוסטון אם הטיים לורד היה בעניין של לשחק כי הוא הכי משמעותי להגנה שלהם או אם הייתי יודע שסימונס חוזר (גם משמעותי להגנה של בוסטון – עושה את העבודה שלה לקלה יותר). קשה מאוד להמר נגד דוראנט והאהבל שלצידו אבל משהו בבטן מזמזם מבפנים בוסטון. קשה קשה. יהיה מעניין זה בטוח. סדרה שיכולה לחכת לשבע או לסוויפ לכל צד בלי שנופתע.

    1. דרך אגב – היה הרבה יותר קל לתת תחזית לסדרה הזאת ובכלל לפליאוף הזה אם הארדן היה נשאר בברוקלין אז ההתלבטות הייתה בין סוויפ לג'נטלמן סוויפ לברוקלין וכנל היתה התחזית לאלופה.
      זה למה שון מארקס צריך ללכת הביתה איזה GM מוותר על אליפות בגלל שהכוכב שלו מתבכיין לו? היה צריך להיזיק מעמד עוד כמה דקות. והיינו יכולים לראות סוף סוף את השלישיה הזאת ביחד.
      מעצבן.

  3. עולה על העגלה של בוסטון עם רזי ושי,מביא איתי צנטרישוט נייד למצבי חירום,פרי פיתוח מוחי הקודח.
    גווווווו בוסטון,לקרוע את שמעון ודה שוט ולנעול אותם בצנטרישוט לאוף סיזן

    1. חחחחחחחח
      מציע שרזיאל יביא גם את המערבל של אחמד, לכל מקרה, אם יבואו כמה הפסדים יהיה שמח על העגלה…
      😂😂😂😂

      1. המשטרה סוף סוף לקחה את המערבל מאחמד. שמו אותו אצלי בחצר.
        היה מבצע אחד ועוד אחד…
        אחד: השב"כ והצבא תפשו חשודים מהגיהד האיסלאמי בראמאללה
        ועוד אחד: המשטרה שהתלוותה לאירוע אספו את המערבלים הגנובים שלי ושל עוד 5 קבלנים: אילוז, בוטביקה, זנזורי, יפרח והירשנזון….
        עכשיו צריך להתמקח עם הביטוח מי משלם? כמה? ולמה?

        1. חחחחח גדול הרגתותי 😂😂😂
          הגורל האכזר זימן לנו ראש בראש ונוסף על כל הצרות גם ריאל-סיטי בחצי. הולך קשה השנה 😃
          חג שמח חבריקו וחג שמח לכל החבר׳ה על העגלה שלך (אבריאל לסופאל בירדמנאל המצטרפים החדשים טמיראל ויו-אל חחחחחחחחחחחח)
          וחג שמח לכל החבר׳ה בהופס
          🙂

            1. חג שמח לכווווווווולם
              במיוחד לטנש

  4. פריוויו מעולה יהלי. הסדרה של סיבוב 1. הלב רוצה בוסטון והראש למרות הכל אומר ברוקלין. הרבה תלוי בעיניי בנטס בשחקן השלישי ,אני הייתי שם כאקס פאקטור את דראג'יץ המנוסה.

  5. תודה יהלי,
    לנטס יש בעייה עם גבוהים חזקים בצבע – לבוסטון אין כאלה אז בהגנה הם יהיו בסדר.
    לבוסטון ההגנה הטובה בליגה – אבל זה לא רלוונטי – על דוראנט וקיירי אי אפשר לשמור. אז גם בהתקפה הם יהיו בסדר.
    הנטס ב-6 או בפחות.
    🙂

  6. תודה יהלי. פוסט מאוד מושקע.
    .
    אני לא רואה מצב שברוקלין שומטת את זה. יש להם מאצ׳אפ מצויין עם בוסטון. בניגוד למשל לממפיס או דאלס נניח שיתקשו להאט את בראון וטייטום החסרונות של הנטס הם מול קבוצות עם גבוה דומיננטי כמו אמביד יאניס או יוקיץ׳, או עם שדים סטייל יאנג או מורנט. לנטס לעומתם יש קיירי ודורנט שהם מהשחקנים הבודדים בליגה שאין להם פיתרון באחד על אחד וזה תלוי הרבה יותר בנם מאשר בשומר ממול. נטס ב6 ומטה לדעתי

  7. יהלי, תודה רבה.
    זה אחד מ 3 הפוסטים הטובים ביותר שקראתי השנה בהופס.
    אתה הולך ומתבשל להיות כתב ספורט סופר דופר!!!!
    אולי שווה לך לחשוב על עתיד ככתב בחו"ל יום אחד. שם הכסף הגדול.
    אני עדיין חושב שהקבוצה החמה בליגה היא לא הסלטיקס אלא הסאנס שלטעמי בעלת אופי הרבה יותר מהסלטיקס.
    הסלטיקס יעלו ויפלו בהגנה ובהתקפה ולא פחות באיבודי הכדור.
    אני לא מתכוון לאיבודים הרגילים אלא לשטותיים של בראון וקצת סמארט. אם יודוקה יכול ליישר אותם קצת יותר ושלא נאה שני איבודים מטומטמים שתי התקפות רצוף של בראון הסיכויים לעבור את הנטס גדלים.

    1. תודה על המילים החמות רזי!
      מקווה שהסלטיקס שלך יעברו, אתם משחקים נפלא בחצי השני של העונה ואני רוצה לראות את טייטום ובראון במעמדים הגדולים באמת
      לגבי העתיד, מה שבא ברוך הבא, אלוהים גדול ושולט בכל
      חג שמח!

      1. חג שמח גם לך וכמובן שאשמח מאד אם הסלטיקס יעברו את משוכת ברוקלין.
        קיירי התנהג מאד לא יפה במשחקים שהיו בבוסטון כולל דריכה טקסית על הסמל של לאקי במרכז המגרש.
        הבוז לו הוא זוכה מוצדק ביותר ולא רק בגלל זה.

        1. מסכים עם כל מילה דוק ואוסיף ואומר שלכל מי שלא מרגיש את בוסטון עמוק בנשמה אין כלים להבין ולעולם לא יבין מה זו הדריכה על לאקי.
          ועוד במרכז המגרש.
          אני מאחל לאהבל שירגיש כאלה גלי שנאה מהקהל שיגרום לו לא לתפקד כמו בחור בן 27 שפוגש פולניה בת 95 והיא מצפה אבל לא מקבלת (דרך אגב לגבי פולניות… מנסיון . עד גיל 94 אין מה לדבר איתן. בגיל 95 הן מתהפכות נהיות חמות אש כמו שטרודל פאי תפוחים שעמד שעה על המנגל וספג את כל הריחות של הפחמים והבצל וכל הדברים האלה… משורר אני בטוח לא. סליחה מכל הפולניות או תומכי הפולניות שבאתר זו בדיחה סקסיסטית גזענית ומגעילה ואני כבר מצטער שכתבתי אותה תיכף אשלח התנצלות.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            אז זה הפטיש שלך? פולניות בנות 95?
            חחחחחחחחחחחחחחחחחח, יצא המרצע מן השק.
            ההתנצלות לא התקבלה על ידי סבתא סוניה אבל יש נסיבות מקלות. היא הגיעה רק עד גיל 92 לפני שהחזירה את המפתחות.
            עוד 3 שנים והיית יכול לפתוח איתה ברומן סוער וחם. אני לא הייתי מתנגד כי הסבא החזיר את מפתחות הטנדר וויליג' עשרים שנה לפניה.
            זה ספורט בידור להמונים כמונו

  8. תודה רבה, פריווי משובח ביותר.
    אני עם דוראנט כמובן,
    לנטס יש שני שחקנים שאולי העונה מקרטעים, אבל מקווה שעדיין מסוגלים לעשות את ההבדל.
    למרקוס: ידע כבר כמה סדרות פליאוף אפיות.
    פאטי: אני מאמין שהוא יביא את שלו, ווינר ושחקן שאתה רוצה ברגעים שהכסף על השולחן(במקום האריס הסוס טרויאני).

    GO KD

  9. יופי של פריוויו, הסדרה שאני הכי מצפה לה בסיבוב הראשון (חוץ משלנו מן הסתם).
    לדעתי הכל יפול על איזה ג'ייסון טייטום יגיע לסדרה.

  10. תודה רבה
    קבוצה הגנתית שנבנתה בצורה מסודרת ובריאה שגם שיחקה נהדר במהלך העונה והגיעה למקום השני בזכות נגד קבוצה נטו התקפית שויתרה על העתיד שלה בשביל טריקים ושטיקים וקיבלה בחזרה הארדן בפרצוף וג"כ הסריחה במשך כמעט כל העונה – סלטיק ב5.

      1. הם אפילו היו במקום הראשון,אבל היה שם גם איזה הארדן שעזר להם.
        מאז החזרה של דוראנט מהפציעה הם טובים אבל לא מרשימים במיוחד וניצחו בעיקר קבוצות קלות.
        באמת שלא מצליח לראות שום תרחיש שבו הם עוברים את בוסטון או אפילו גוררים אותם למשחק שביעי

    1. גם לא מדברים על זה אבל השחקן השני הכי חשוב של הנטס אשכרה הולך לצום כל יום במהלך הסדרה ולפני משחקים והוא לא נראה אחד שהולך להתפשר בעניין..
      שוקל אפילו להמר על בוסטון ב4;)

  11. טייטום במשחק האחרון נגד הנטס קלע 54 נקודות..
    מבחינתי השאלה של איך הנטס יצליחו לשמור על בראון וטייטום הרבה יותר חזקה מאיך בוסטון יצליחו לשמור על דוראנט וקיירי.

    1. חייב לאמר לך שההתפוצציות האלה של טייטום זו בדיוק הבעיה שיש לי עם בוסטון. אף שחקן לא מתפוצץ משחק אחרי משחק . ובמיוחד לא טייטום שחוסר יציבות זה השם הנרדף שלו.
      חוץ מטייטום וקצת בראון אין הרבה בבוסטון חוץ מהגנה עילאית. אבל ההגנה העילאית סזו ספגה סנוקרת ישירות לפרצוף עם ההעדרות של הטיים לורד שהוא השורש הבסיס והגזע של כל ההגנה הזו. לכן להמר על בוסטון זה קשה הסדרה הזאת תהיה ככל הנראה של הנטס.
      לכן כל כמה שזה קשה

  12. אגב,
    1. חבל שאי אפשר להמר מישראל על האלופה – הייתי שם על הנטס איזה 1000$ ומפצה על ההפסדים בבורסה 🙂
    2. קשה מאוד לדרג שחקנים, אבל לפלייאוף דירוגים משלו – כאן הניסיון מהעבר חשוב מאוד (לדוראנט 4 גמרים, לקיירי 3), הווינריות המוכחת, יכולת האיזו, האתלטיות, האחוזים מהשדה ועוד.
    אני חושב כשקוואי ולברון בחוץ, 2 מ-3 (גג 2 מ-5) שחקני המאני טיים הטובים בעולם משחקים בברוקלין, וזה הרבה יותר מידי בשביל להפסיד 4 משחקים בסדרה.

    נחכה ונראה

  13. יופי של פריוויו יהלי. אולדריג׳ פצוע? אם לא הוא יכול להיות אחלה אקס פקטור לדקות מוגבלות בנטס, יקבל הרבה כדורים לפוסטאפים ומידריינג׳ והשומר שלו לא יוכל לחנות מתחת לטבעת כמו עם דראמונד וקלאקסטון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט