A Kosher Hot Dog:מעונן חלקית עד בהיר / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: WeatherNation TV

מי פה יודע כמה פעמים חלקו לו גריג וטד וויליאמס את אותו המגרש לאורך הקריירה של שניהם? וכמה פעמים זה קרה ב-Opening Day? אם אתם רוצים את התשובה לחידה הזו, אתם חייבים, אבל חייבים, להאזין לפרק מספר 77 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. אך אם תאזינו, תרוויחו עוד דברים.

אז מה עוד היה בפרק פתיחת העונה החגיגי? אחרי שסקרנו את משחקי היום הראשון, עברנו לגיחה קצרה בלאס וגאס, כשכל אחד בחר חמש קבוצות, וניסה לנחש כמה משחקים היא תנצח. תשובות סופיות בתחילת אוקטובר. מעבר לכך, כמובן, הפינות הרגילות: "השבוע לפני", "מורה נבוכים", ו-לההההה מיוחד ל-Opening Day. תבלו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה חברים וחג (בייסבול) שמח
    .
    הטבעות של הברייבס זה משהו מגניב לאללה:
    https://sports.yahoo.com/braves-world-series-ring-working-stadium-lights-pearl-joc-pederson-001619416.html
    .
    ג'ו ווסט פרש רגע לפני השינוי שהשופטים מכריזים על ה-review, מקרי? 🙂
    .
    הדודג'רס ואוטאני (עם המחבט) האהובים עליי נראים על הפנים, אבל העונה עוד בחיתוליה
    .
    תרשמו לי תחזית, הברוורס מגיעים לגמר ה-NL לפחות

      1. כן, נפטרנו ממנו לת-מ-י-ד. נקווה. יפה שנותנים לשדר של הדודג׳רס לשדר, חוזרים לימינו כקדם. מעניין מתי תבוא ההצעה לגארי כהן.

  2. למי שתהה, הוא עמד על 80 הגשות ועוד לא היה מוכן לזרוק יותר מזה בשלב הזה של העונה
    .
    https://sports.yahoo.com/dodgers-pull-clayton-kershaw-after-7-perfect-innings-dave-roberts-191828114.html
    .
    מרגיש שרוברטס היה יכול להעלות רליברים יותר טובים מאלכס וסיה כדי לפחות להשיג פרפקטו קבוצתי

  3. ה-MLB יכולים לסגור את הבאסטה. זה לא משנה מי החליט, רוברטס או קרשאו, כי ההחלטה הזאת מסמלת באופן מושלם את התדרדרות של הליגה בשנים האחרונות. בתיקון: זה יותר חמור אם זה היה קרשאו שדרש לצאת מהמשחק כי בתכלס הוא כנראה הכוכב האחרון (ברמה שיש סיכוי סביר שהאמריקאי הממוצע לפחות מכיר את השם שלו) שיש לליגה הזאת. הוא זכה בכל תואר אישי אפשרי, הוא זכה באליפות, הוא נחשב לאחד מ-5 הפיצ'רים הכי טובים במאה הזאת (בעונה הרגילה), הוא הרוויח למעלה מ-200 מיליון דולר במהלך הקריירה, לא נשאר עוד שום דבר להשיג או להוכיח, ולמרות כל זאת הוא העדיף לזרות הזדמנות למשחק מושלם כדי ל-'שמור' על היד שלו באמצע אפריל. פני הדור כפני הכלב.

    1. אני מסכים איתך שזו עוד עדות לכך שה"נשמה" ממשיכה להיעלם מהבייסבול לטובת המספרים והחישובים, אבל בתור אוהד הדודג'רס אני מבין את זה, רק בעונה האחרונה הוא היה פצוע במרפק והתחיל לזרוק שוב רק בינואר, הסיכון פה רב ביותר. אבל כן מאכזב מאוד וכאוהד של המשחק קשה לראות את התהליך הזה מתגבר כך

    2. אגב, הבעיה היא דווקא בגלל שאנחנו רק באפריל ולא בהמשך העונה, לבנות כמות הגשות בימינו לשחקן בגילו של קרשואו לוקח זמן וה-lockout בטח שלא עזר. הוא טען שבשני האינינגס האחרונים הסליידר שלו היה על הפנים וגם ראינו דוגמאות בעבר למגישים כמו מאט קיין שאחרי משחק כזה שזרקו יותר מדי לא היו אותו דבר מאז

      1. בשלב הזה של הקריירה שלו לא אמור להיות לא אכפת מהמשך העונה. משחק מושלם זה דבר הרבה יותר נדיר והרבה יותר חשוב מעוד אליפות, או אפילו היכולת להמשיך לשחק ברמה גבוהה.

        1. גרג מדוקס אמר שמבחינתו כל הסיי יאנג שהוא לקח (ארבע רצוף) לא היו שווים בלי האליפות שלו ב95. והוא גם אמר שהוא לא ישיג משחק מושלם כי הוא זורק לזון יותר מדי ולא מתכוון לשנות את זה. אז זה לא מדויק מה שאתה אומר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט