עונת המייג'ור ליג בייסבול יצאה לדרך / יוני לב ארי

שיהיה במזל! לאחר פגרה, שביתה והכנה קצרה, עונת 2022 במייג'ור ליג בייסבול יצאה לדרך, עם שני משחקים דחויים בשל מזג האוויר (ניו יורק יאנקיז מול בוסטון רד סוקס, ומינסוטה טווינס נגד סיאטל מארינרס), אך עם שבעה משחקים אחרים, ולא מעט דרמות.

הדיבאקס חוגגים קאמבק (צילום: independentespanol.com)

במשחק הפתיחה ניצחו הקאבס את מילווקי ברוורס 4:5 בשיקגו, במשחק הפכפך. הברוורס היו אלה שעלו ראשונים ליתרון, כשלורנזו קיין הביא באיניניג הרביעי את אנדרו מקאצ'ן הביתה. אך באינינג החמישי פטריק וויזדום וניקו הורנר הצעיר הפכו ל-1:3. ווילי אדאמס וכריסטיאן ייליץ' החזירו את מילווקי ל-3:3 בשביעי, לפני שאיאן האפ קבע 3:5 עם דאבל בשביעי. קיין עוד צימק, אך לא מעבר, והקאבס, אחרי שינוי דראסטי בסגל, פתחו את העונה עם 0:1.

בובי, בינבה ובונבון

בקנזס סיטי אין הרבה ציפיות העונה, אך שם בעיקר חיכו לראות את הפנומן הצעיר, בובי וויט ג'וניור, עולה ומשתלט על עמדת הבסיס השלישי. אז מעבר לעבודה שהוא השלים כמה מהלכים חביבים בהגנה, וויט, שחבט שני בליינאפ, היה זה שהפך 1:1 בשמיני ל-1:2, כשדאבל שלו הביא את מייקל טיילור הביתה. אך זה לא נגמר בזה, כששתי דקות מאוחר יותר אנדרו בננטנדי ירה סינגל, שהביא את וויט עצמו הביתה, ולקול קריאות הקהל "בובי, בובי", הרגיש את הדופק שלו על 400.

צפו באלופה המכהנת פותחת עם הפסד

המשחק הסתיים ב-1:3 לרויאלס. אה, כמעט שכחתי, היריבה היתה קליבלנד, לראשונה תחת השם החדש "גארדיאנס", שיחפשו ניצחון ראשון במשחק הבא, למרות תצוגה לא רעה בכלל של האייס שלהם, שיין ביבר. זאק גרינקי קשישה זרק 5.2 אינינגים טובים פלוס לרויאלס, עם ריצה בודדת, אך לא קיבל את הניצחון.

אלברט שב הביתה

גם בסיינט לואיס התרגשו, אך פחות בגלל שחקן צעיר, יותר בזכות החזרה של פוהולס הביתה. לקול תשואות הקהל, הוצג אלברט בן ה-42 שוב במדים הכל כך מוכרים, אותם הוא לבש בין 2001 ל-2011. אם כבר מדברים על קשישים, הפיצ'ר הפותח במשחק מצידם של הקארדס היה אדם וויינרייט בן ה-40, שזרק ליאדייר מולינה בן ה-39. עתיד מתוק.

צפו בחזרה של פוהולס

המשחק, מול הפיטסבורג פיירטס, אגב, הסתיים מהר מאוד, כשכבר אחרי שני אינינגים האדומים הוליכו 0:4, בדרך ל-0:9 מהדהד בסיום. נולאן ארנאדו (מי אם לא), טיילר אוניל וטומי אדמן ירו הום ראנס, וויינרייט זרק שישה אינינגים מצוינים.

טיילור מי?

אחת המועמדות הבכירות ללכת עד הסוף, הניו יורק מטס, חזרו מוושינגטון עם ניצחון מתוק, 1:5. המטס עשו רכש מאסיבי בפגרה, אך מי שניצח להם את המשחק היה רוקי בשם טיילור מגיל. היעדרם של ג'ייקוב דגראם, מקס שרזר וטג'ואן ווקר, הביא את מגיל להיות הפיצ'ר במשחק הפתיחה, והוא החזיר עם חמישה אינינגים של אפס ריצות ושישה סטרייק אאוטס. ו-W כמובן.

צפו במטס פותחים את העונה עם ניצחון

בהתקפה היו אלה סטארלינג מארטה ומארק קאנייה, שניים משחקני הרכש, שהובילו את המטס ליתרון, עם 0:2 בחמישי ו-0:4 בשישי, כשג'ף מקניל ופרנסיסקו לינדור מסייעים. הום ראן של חואן סוטו בין לבין רק צימק, אך לא מעבר. פטריק קורבין היה סביר לנאטס, אך הוחלף אחרי ארבעה אינינגים בלבד.

יש אליפות (והפסד) לאטלנטה

האירוע החגיגי של הערב היה אמור להגיע מאטלנטה, שם תלו דגל אליפות ראשון מאז 1995. הטקס היה יפה, הקהל התרגש, אך אז החל המשחק. מקס פריד, שאמור להוביל את הרוטיישן של הברייבס, בתקווה לעוד אליפות, לא נראה טוב, כשסינסינטי עלתה ל-0:3 כבר אחרי שלושה אינינגים.

צפו ביוסטון מנצחת את האיינג'לס

בשישי זה כבר היה 1:6, ולמרות ניסיון לקאמבק באינינג השמיני, זה נגמר עם 3:6 לרדס, והאלופה תחל את העונה בפיגור 1:0. ברנדון דרורי הוותיק ירה 3 ראן הום ראן לרדס, אוסטין ריילי המשיך היישר מהנקודה שהפסיק בעונה שעברה, כשגם הוא העיף אחד רחוק. פריד הרשה חמש ריצות ב-5.2 אינינגים.

אל.איי לא

אלופת האמריקן ליג, יוסטון אסטרוז, פתחה את העונה עם ניצחון מרשים, 1:3 בלוס אנג'לס על האיינג'לס ושוהיי אוטאני. העילוי היפני פתח, והיה לא רע עם 4.2 אינינגים של ריצה אחת, אך נאלץ לצאת עם ה-L. סינגל של אלכס ברגמן קבע 0:1 באינינג השלישי, והום ראן של אותו בחורצ'יק בשמיני הכפיל את היתרון. יורדן אלווארס עם הום ראן משלו העלה את יוסטון ל-0:3, וטריפל של דייויד פלטצ'ר רק צימק – 3:1 בסיום.

צפו בתקציר הקאמבק

חלום אריזונה

הדרמה של הערב הגיעה מהמשחק המאוחר, שם אריזונה דיימונבאקס החלשים ארחו את סן דייגו פאדרס, מהם יש ציפיות להגיע רחוק (לפחות לי). זה החל בכיוון הנכון, כשלוק ווייט, הרכש מניו יורק, ואוסטין נולה, העלו את האורחת ל-0:2, כך גם החל האינינג התשיעי. ואז שימו לב מה קרה.

כריסטיאן ווקר – הולכה

פאווין סמית' – הולכה (ג'ק מקארת'י החליף אותו על הבסיסים)

זריקה פרועה – הרצים התקדמו

קארסון קלי – היט ביי פיץ'

עוד זריקה פרועה, ווקר הגיע הביתה, כולם התקדמו

סת' ביר – 3 ראן הום ראן – 2:4 אריזונה. וואו.

הלילה ייכנסו למעגל המשחקים כמה קבוצות נוספות. הניו יורק יאנקיז וגאריט קול יארחו את הבוסטון רד סוקס וניית'ן אוואלדי, במשחק הדחוי מאתמול. הווייט סוקס משיקגו יתארחו בדטרויט אצל הטייגרס, והדודג'רס, שתמיד מושכים עניין, יתארחו בקולורדו אצל הרוקיז. גם קרלוס קוריאה והטווינס ייצאו לדרך לראשונה ביחד, כשמינסוטה תארח את סיאטל מארינרס. מועמדת נוספת לאליפות, טורונטו, תארח את הריינג'רס והאקס, מרכוס סימיין.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה יוני, הפתיחה עמדה בסימן החוקים החדשים – ביניהם ה-DH ב-NL, מערכת ה-PitchCom במקום ה"סימנים" בין התופס למגיש, אוטאני שנשאר לחבוט גם לאחר שסיים להגיש ועוד

    1. עכשיו בדקתי. ה-110MPH הייתה מהירות הכדור כשיצאה מיד הפיצ'ר. ברור שבדרך הכדור מאבד מהירות בגלל התנגדות האוויר (כמה שיותר מהר, ההתנגדול עולה בריבוע)

  2. בינתיים מה שטייגר וודס עשה ביום הראשון של המסטרס הוא דבר שפשוט קשה להאמין אחרי שלפני שנה היה ספק אם יוכל אי פעם ללכת אחרי תאונת המכונית האיומה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט