הערב זה מתחיל: עונת הבייסבול יוצאת לדרך! / יוני לב ארי

ה-2 בנובמבר 2021. האטלנטה ברייבס הביסו את היוסטון אסטרוז 0:7, וזכו באליפות ראשונה של המועדון מג'ורג'יה מאז 1995, לאחר 2:4 בוורלד סירייס. מאז עברו למעלה מחמישה חודשים, שכללו פגרה רגילה, שנקטעה בשל שביתה, מו"מ מייגע, ולבסוף הודעה על חזרה למגרשים, באיחור קל. אז הערב (ה'), סוף סוף, עונת 2022 במייג'ור ליג בייסבול תצא לדרך.

היאנקי סטדיום מוכן (צילום: septimaentrada.com)

המשחק הראשון אמור היה להיות בין הניו יורק יאנקיז לבוסטון רד סוקס, כבר ב-20:00, אך תנאי מזג האויר הזיזו את המשחק הזה קדימה ב-24 שעות, והיריבות הגדולה בין שני המועדונים הוותיקים תיאלץ להמתין. מחר נוכל לראות את גאריט קול זורק לפסים, מול ניית'ן אוואלדי לגרביים.

משחק הפתיחה הרשמי של העונה ייצא לדרך ב-21:20, אז השיקגו קאבס יארחו את המילווקי ברוורס, שסיימו את 2021 בראש הבית המרכזי, אך נכנעו לברייבס 3:1 בסדרת הדיוויז'ן. קורבין ברנס הנפלא, זוכה ה-סיי יאנג הטרי, יזרוק לברוורס מול קייל הנדריקס לקאבס, שהתפרקו מנכסיהם עוד במהלך העונה שעברה.

האזינו לפודקאסט תחזית שני הבתים המזרחיים

ב-23:05 נוכל לראות את אחת המועמדות הבכירות לאליפות, הניו יורק מטס, שיתארחו בוושינגטון אצל אלופת 2019, שלא דומה בכלום לקבוצה הנוכחית. המטס מתמודדים כבר בתחילת העונה עם מספר פציעות, כשג'ייקוב דגראם ומקס שרזר עם סימני שאלה כואבים, אליהם הצטרף גם טג'ואן ווקר. וכך, מפה לשם, הסטארטר הפותח של הכתומים כחולים יהיה טיילור מגיל.

ב-23:10 ננסה להתרגל ללוגו והשם החדשים, כשהקליבלנד גארדיאנס יתארחו בקנזס סיטי אצל הרויאלס. במשחק הזה נראה שני זוכי סיי יאנג בעבר, שיין ביבר מהצד של קליבלנד (2020), מול זאק גרינקי בן ה-38 מהצד השני (אי שם ב-2009). חמש דקות מאוחר יותר יחל המשחק בין סיינט לואיס קארדינלס לפיטסבורג פיירטס, כשאדם וויינרייט קשישא יזרוק לאדומים, מול ג'יי.טי ברובייקר.

הברייבס חוגגים אליפות בתום העונה שעברה. מי תחגוג העונה? (צילום: easy93.com)

במשחק הראשון מבין שלושת משחקי הלילה יפגיש בין האלופה המכהנת, אטלנטה ברייבס ומקס פריד, לסינסינטי רדס (03:00). המשחק המעניין ביותר מבין השבעה ייצא לדרך ב-04:38, כששוהיי אוטאני והלוס אנג'לס איינג'לס יארחו את אלופת האמריקן ליג, יוסטון אסטרוז, שתפתח עם פראמבר ואלדס. ב-04:40 ייצא לדרך המשחק האחרון, כשאריזונה דיימונדבאקס ומדיסון באמגארנר יארחו את סן דייגו פאדרס ויו דארוויש.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. אני אף פעם לא הבנתי את הגימיק הזה. זכו באליפות על עונת 2021. זה לא כמו באגרוף שהאלוף אלוף עד שמישהו מנצח אותו, או אפילו כמו במונדיאל שהאלופה הקודמת יכולה להעפיל ישירות, פה אין להם שום יתרון או חזקה בעונה הזו, ככה שאפילו היוצאת מיותר, הברייבס הם האלופה הקודמת.

  1. שמתי לב שישנם כמה אוהדי מטס באתר מלבד אשתי גייל. מידן למשל.
    אז רציתי שהאוהדים יידעו שעד אמש מאוחר המטס עדיין לא החליטו מי יהיה הפיצ'ר הפותח שלהם למשחק הפתיחה. מצד שני האס שלהם מקס שרצר הודיע שההמסטרינג שלו מרגיש יותר טוב והוא יזרוק נגד וושינגטון מחר, במשחק השני.
    תודה יוני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט