פריוויו לערב ראשון של עלית 8 / הופס מכללות

college basketball picks Josh Carlton Houston Cougars predictions best bet odds

מתוך 64 קבוצות שהחלו את הטורניר נשארו רק 8, וזהו השלב שבינו ובין הפיינל פור מפריד רק ניצחון אחד. יוסטון תתנגח עם וילאנובה ודיוק תפגוש את ארקנסו לקרב רב. תבלו:

איזור מערב:

(2) דיוק בלו דווילס – (4) ארקנסו רייזורבאקס (03:49):

אני חושב שלדיוק יש בעיית מאצא'פ קלה כאן: לארקנסו יש שחקני הגנה מגוונים: ג'יי די נואטה שומר עם לחץ נהדר על הכדור (8 חטיפות באחד המשחקים), לגריפין, וונדל מור ובאנקרו מחכה שמירה צמודה מאו'דיז טוני, סטנלי אומודיי וטריי וייד, וג'יילין וויליאמס יהיה בצבע לחיפוי. לא בטוח שבצד השני יש לארקנסו את מה שצריך כדי לנצח, אך אם היא תשלוט בקרב הפוזשנים יהיה לה סיכוי נפלא לקחת את זה.

הימור: קרב הגנתי בצ'ייס סנטר יסתיים בניצחון של ארקנסו ב-9.

איזור דרום:

(2) וילאנובה ויילדקאטס – (5) יוסטון קוגארס (01:09):

מלחמת סגנונות תהיה לנו ב-AT&T סנטר (אוהד הספרס האופטימי שבי חושב שאנחנו מקבלים סיכויים טובים יותר בלוטרי אם אנחנו מנדבים את האולם שלנו בשביל הטורניר): מצד אחד נובה המודרנית שמאמינה בפיקנרול, שלשות, קצב והיא בדרך לקבוע שיא נהדר של אחוזי העונשין הכי גבוהים בתולדות קבוצה במכללה השנה (82.6%, יעזור להם מאוד במשחקים צמודים). מצד שני יש את יוסטון, עם האמונה בריבאונד ההתקפה, לחץ, דאבל טים על הפוסט, לא משחק יפה או אסתטי במיוחד אבל הם טוחנים את היריבה ומגיעים לקו המון אך לא באחוזים מדהימים. בדרך כלל במשחקים כאלה, המנצחת תהיה מי שתוכל לכפות את הסגנון שלה טוב יותר.

הימור: הסגנון שלהם פשוט שוחק מדי, בעיקר את היריבה, אז יוסטון ב-4

בהצלחה לארבעת הצדדים לתפוס מקום בפיינל פור ושבוע טוב ומלא רוגע (רוגעלך, רוגע לי) לכל קוראי ומגיבי הטור ואתר הופס בכללותו!

רוגעלך שוקולד 10 יח' - מאפים אישיים
רוגע, בעיקר לי

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אני אתך יהלי. ארקנסו ויוסטון. נוטיי וג'יילין ויליאמס יגברו על דוק במשחקם הפיזי בהגנה ובהתקפה. פאולו בנצ'רו יתקשה הרבה יותר לנוע ולקלוע נגד ההגנה של ארקנסאו. יוסטון תעשה את הפיינל פור פעם שנייה ברציפות כשהגארדים שלה ג'מל שיד וקיילר אדווארדס יגברו על הגארדים של וילנובה – אוניברסיטה שכבר שנים מתגאה בגארדים שלה.

  2. יופי של סקירה ובאופן כללי יופי של סיקורים, מכניס עניין לכדורסל המכללות גם ממי שפחות עוקב…שאפו גדול יהלי, תודה רבה על ההשקעה לאורך העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט