סיקור סגירת 8 האחרונות בקולג' בסקטבול / הופס מכללות

תמונת המפגשים לעלית 8 הושלמה!: במערב, דיוק תפגוש את ארקנסו. בדרום, וילאנובה תתחרה מול יוסטון. במערב התיכון, קנזס ומיאמי יפגשו לדייט לוהט ובמזרח צפון קרוליינה תנסה לא למעוד נגד סיינט פיטר'ס.

ועכשיו, אל האקשן של היום:

איזור מערב תיכון:

(1) קנזס ג'ייהוקס 66 – (4) פרובידנס פריארס 61:

משחק פחות צמוד משנראה, כי קנזס לקחה את היתרון מהפתיחה ולא איבדה אותו עד לסיום. רמי מרטין עשה נזק עם 23 נקודות ו-7 ניקויים, ג'יילן ווילסון הוסיף 16 ו-10 ריבאונדים משלו. בצד השני דורהאם הוביל והצטיין עם 21 ושליש מזה בריבאונד אך כשאף פריאר (תרתי משמע) אחר לא קולע יותר מ-10, קשה מאוד לנצח.

(10) מיאמי הוריקיינס 70 – (11) איווה סטייט צייקלונס 56:

גם כאן, המדורגת גבוה יותר נטלה את היתרון מהפתיחה ובמחצית השנייה התפוצצה כדי להגדיל אותו לדו ספרתי ולסגור את המשחק בהפרש הכי גדול הערב. קמרון מקגאטסי הנהדר עם 27 חיצים, 6 זכוכיות ו-4 גניבות ושלשות הוביל את ההוריקיינס, ג'ורדן מילר תרם 16 משלו. לזכות איווה סטייט טייריס האנטר (7 אסיסטים, 3 חטיפות) וגייב קאלסצ'ור עם 13 לראש, אייזיאה ברוקינגטון הוסיף 11.

איזור דרום:

(15) סיינט פיטר'ס פיקוקס 67 – (3) פרדו בוילרמייקרס 64:

10 שינויי הובלה היו במשחק הזה, ובכל פעם שפרדו עשה זיג, הטווסים הלוחמים החזירו בזג משלהם ועלו לעלית 8- המדורגת 15 הראשונה בהיסטוריה שעושה זו אחרי שהדיחה את קנטאקי, מארי סטייט ואת הבוילרמייקרס. דריל בנקס השלישי הוביל את המנצחת עם 14, קלארנס רופרט רשם 11 ודאג אדרט עם 10. טרביון וויליאמס הוביל פעם נוספת בפרדו כששם 16 וחצי בזכוכיות, סטפנוביץ' ואידי עם 11 כ"א, מייסון גיליס עם 10 ואייבי מאכזב עם 9, 8 ניקויים אך 6 איבודים קריטיים.

(8) צפון קרוליינה טאר הילס 73 – (4) יו.סי.אל.איי ברואינס 66:

יו.סי.אל.איי שלטה ברוב המשחק אך קאמבק קטן ומאוחר של התכולים נתן להם את הכרטיס לשמונה האחרונות. הצגה של קיילב לאב עם 30 ו-6 שלשות עזרה, כמו גם דאבל דאבל, 14 ו-15 של ארמנדו בייקוט. הברואינס חילקו את הנקודות יפה, 16 לברנארד, 15 ו-6 חלוקות לקמפבל, 14 לג'וזאנג ו-10 להאקז אך הם גם חילקו את הניצחון לטאר הילס…

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. מעולה תודה יהלי.
    המשחק של הטאר הילס מול הברוינס היה סופר צמוד, עם הצלת כדור חוץ הירואית ומשם לשלשה לשוויון של הטאר הילס, יכל בקלות ללכת לצד השני.
    רק אומר-
    אני שמתי בפיינל פור את דיוק מול צפון קרוליינה ואת יוסטון מול פרובידנס.. יש סיכוי לא רע בכלל ל-3 מתוך ה-4

  2. העלייה של סיינט פיטרס היא חסרה תקדים. הסיפור של הטווסים מתחיל למעשה ב…ריק פיטינו. סיינט פיטרס לא היו אפילו הקבוצה החזקה בmaac. זה התפקיד המסורתי של איונה של פיטינו. הם הצליחו לעוף ברבע הגמר של טורניר הקונפרנס וזה פתח את הדרך לטווסים שלא קיבלו שום הנחה בדרך (2,7,3).

  3. ה-acc בשנה חלשה מצליח לשלוח 3 לעלית 8. הביגטן האימתני אפס…
    יש עדיין אופציה לשלוש קבוצות acc בפיינל פור (שלושתן גם היו בפיינל פור של טורניר ה-acc)

  4. תודה גדולה למי שסיקר.
    סיינט פיטרס…מכללה קתולית ג'זואית קטנה בדאונטאון ג'רסי סיטי בניו ג'רסי. עוד מכללה קתולית ג'זואיטית קטנה המפליאה בכדורסל. המדורגת ה-15 הראשונה בהסטוריה להגיע לעלית 8. לא יאומן כי יסופרץ

  5. תודה רבה יהלי
    מדורגת 15 באליט 8 זה הישג בלתי יאמן
    רמי מרטין? יש סיכוי שהוא עובר לשחק בחבל קוניאק בצרפת ומחליף את שמו לרמי מרטן?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט