פריוויו לערב שני של סוויט 16: סוגרים את שמונה האחרונות! / הופס מכללות

Kansas guard Ochai Agbaji (30) reacts after hitting a three point shot in the second half of an NCAA college basketball game against Iowa State Cyclones Tuesday, Jan. 11, 2022, in Lawrence, Kan. Kansas won 62-61. (AP Photo/Ed Zurga)

אם אתמול קיבלנו משחקים בין המדורגות הגבוהות, היום קבוצות במקומות 1,3,4,4,8,10,11,15 יעלו לשחק באיזור המערב-תיכוני ובמזרחי. תבלו:

איזור מערב תיכון:

(1) קנזס ג'ייהוקס – (4) פרובידנס פריארס (02:29):

קרב גבוהים מעניין יהיה היום ביונייטד סנטר, כשדייויד מקוררמק האיום יפגוש את נייט ווטסון הנורא של פרובידנס. שתי הקבוצות מחזיקות במספר שחקני קו אחורי שיכולים לתת משחק גדול הלילה: אצל קנזס החשוד המיידי הוא אוצ'אי אבאג'י האתלטי, שיסייעו לו כריסטיאן בראון (שחקן אול אראונד נהדר), דוואן האריס ורמי מרטין מהספסל. אצל הפריארס השמות ידועים ומוכרים: ג'ארד ביינום, אלג'אמי דורהאם ואיי ג'יי ריבס. האם קנזס תישאר המדורגת 1 האחרונה שרוקדת, או שהשחורים לבנים יעשו לה את הנעשה לביילור, אריזונה וגונזאגה?

הימור: יאללה בלאגן, פרובידנס ב-3

(10) מיאמי הוריקיינס – (11) איווה סטייט צייקלונס (04:59):

בפעם האחרונה שמקומות 10 ו-11 נפגשו בריקוד הגדול, השנה הייתה 2016 וגונזאגה (של סאבוניס הפסידה לסירקיוז (של מאלקיי ריצ'רדסון אקס חולון) 63-60 בסוויט 16. היום, יעלו לפרקט שתי קבוצות שונות לגמריי עם גארדים אימתניים: אייזיאה וונג, צ'ארלי מור וקמרון מקגאטסי במיאמי, אייזיאה ברוקינגטון, גייב קאלסצ'ור ואיש השעה טייריס האנטר הנפלא. יהיה קצב מהיר, המון איבודים, טררם, בלגאן, בוקה ומבולקה ובסוף תצא אחת במרחק ניצחון אחד (מול המנצחת של המשחק למעלה) מפיינל פור.

הימור: נטיל מטבע, שאומר שהמנצחת היא מיאמי ב-5

איזור מזרח:

(3) פרדו בוילרמייקרס – (15) סיינט פיטר'ס פיקוקס (02:09):

רכבת (הקיטור!) של פרדו דוהרת עם התקפה מעולה והגנה משתפרת, הם הביסו את טקסס שחשבתי שתחשוף את הבלוף ההגנתי שלהם, אבל אם יש קבוצה שיכולה, היא סיינט פיטר'ס. אתם בטח מצקצקים בלשונכם עכשיו כשאתם שומעים את השם של המכללה הזאת, שהיא המדורגת 15 השלישית אי פעם שניצחה בטורניר פעמיים והגיע לסוויט 16. אולי אני מוכר לכם חלום, אבל לחלומות אין גבול. ג'יידן אייבי, זאק אידי וקואוץ' מאט פיינר עם תרגילים מבריקים יוכלו לשים סוף לריצת הסינדרלה ולשלוח את הטווסים הביתה בכרכרת הדלעת שלהם. מנגד, הכחולים ישלפו מלוא נוצותיהם כדי להרשים ולחבוט בהגנה הלא מדהימה של מכיני הדודים וירצו להמשיך לעוד משחק, עוד לילה ללא שינה, לחיות עוד יום בטורניר שלקח את אובורן, גונזאגה, אריזונה, ביילור, טנסי, אילינוי ואחרות לפניהם. את שלהם הם כבר עשו, כשהפילו את קנטאקי. בואו נראה האם פרדו תיפול לאותו בור מעט אחריה, אך מנטלית, יחד איתה.

הימור: סוף הדרך הטווסית תיחתם הלילה בניצחון של פרדו ב-10

(4) יו.סי.אל.איי ברואינס – (8) צפון קרוליינה טאר הילס (04:39):

צפון קרוליינה ניצחו את הברואינס בארבעת המפגשים האחרונים בטורניר המכללות. שתי המכלוות הללו כיום לא בשיאן אך יש שמות מוכרים כמו בריידי מאנק (שהורחק נגד ביילור והשאר היסטוריה) וקיילב לאב מחד וג'וני ג'וזאנג, חיימה האקז וטייגר קמפבל (תסתפר) מאידך. שתי הקבוצות במומנטום נפלא אך כאמור חוו זמנים טובים יותר: יו.סי.אל.איי של המאמן הגדול בהיסטוריית המכללות, ג'ון וודן, בעידן הענקים של שנות השישים והשבעים עם שחקנים כקארים, ביל וולטון (קריירת המכללות הטובה בהיסטוריה?) ושות' בעוד שאצל צפון קרוליינה זה היה החצי הראשון של שנות השמונים עם מייקל ג'ורדן (מי?), ביג גיים ג'יימס וורת'י, הסנדק של הסטרץ' ביגמן, סאם פרקינס והכל תחת ידו המנצחת של קואוץ' דין סמית'. אולי היום, אחת מהקבוצות תזכיר נשכחות.

הימור: בלי לחשוב יותר מדי, יו.סי.אל.איי ב-14

שיר לשבת: אחד השירים הרגועים, היפים והאהובים עליי, לשבת שלום ולסגור את השבוע המלא האחרון של מרץ. עוד מעט סוגרים את הרבעון הראשון בשנה, חבל שבחיים, כמו במשחק, אין הפסקה בין הרבעים:

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. לפרובידנס היסטוריה כזו ארוכה ככוסחת ענקים. המשחק הזה מעניין אותי במיוחד. ואם סיינט פיטרס הפצפונת עושה זאת לפרדו הענקית, זו תהיה אחת מהפתעות הטורניר.
    פריוויו מצויין יהלי

  2. תודה רבה יהלי 🙂
    זאת השנה הראשונה שאני אשכרה עוקב ומבין מה קורה במשחקים, ואתמול צפיתי גם בכל המשחקים.
    הכל בזכותך, הנגשת את כדורסל המכללות בצורה נהדרת.
    ישר כח, מצפה לקרוא עוד ועוד ממך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט