A Kosher Hot Dog: מערבה מכאן/ ארז שץ ויוני לב ארי

"מערבה מכאן, עומדים צוקים, ומחכים, ומחכים. מערבה מכאן, יש דברים אחרים, מגדלים, ציפורי ענק, שעוני קוקיה מוזרים…". כך שרה ריקי גל, למילים של תרצה אתר ולחן של מתי כספי, בשיר "מערבה מכאן". כמו ריקי גל, גם אנחנו, בפרק מספר 74 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, פנינו מערבה, וחיפשנו ציפורי ענק.

כשלושה שבועות מתחילת עונת 2022, התחלנו לנתח את הבתים, כשבפרק השבוע בחרנו להתמקד בשני הבתים המערביים: של הנשיונל ליג ושל האמריקן ליג. ניסינו להבין מי התחזקה, מי נלחשה ומי… לא ברור מה עושה. כמו כן עברנו על ההחתמות החשובות של השבוע, על הטריידים המעניינים שקישטו אותו, וכמובן, הפינות הקבועות.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    לאן אמרתם שיגיעו קוריאה וסטורי?
    .
    לא הצלחתי להבין, אתם טוענים שאטלנטה הציעה לפרימן את ה-QO וזהו? זה לא מה שקרה
    אטלנטה הציעה לפרימן 140 ל-5 שנים (ממוצע יותר גבוה מהדודג'רס לעונה), אך סוכנו של פרימן הגיב שיש להם שעה לקבל אחת משתי הצעות – 165 ל-5 שנים או 175 ל-6 שנים, שתיהן הצעות יותר גבוהות ממה שחתם בדודג'רס (162 ל-6) וגם בקליפורניה המס הרבה יותר גבוה ככה שבדודג'רס הוא ירוויח מזה הרבה פחות. למעשה נראה שהיה שם חשדנות הדדית בין הצדדים עוד מלפני האופסיזן (כבר בפגרת האולסטאר הקודמת צ'יפר ג'ינס הזהיר אותו שהוא "משחק משחק מסוכן") ובסוף הוא דחק את הברייבס לפינה ויותר עזב מאשר הועזב, והם מבחינתם עשו אחלה מהלך על אולסון.
    .
    אגב בפעם שעברה שכחתי את כריס טיילור המלך שיהיה ה-2B הפותח ולא גאווין לאקס שעדיין צריך להוכיח את עצמו
    .
    יש לי הרבה חששות עם המצב הקשה שיש לנו גם בפיצ'ינג הפותח וגם בבולפן, כנראה לא רצו לעבור את כל תקרות המס האפשריות.. שני פותחים מעולים (ביולר ואוריאס), קרשואו שכבר לא יזרוק יותר מדי אינינגס, כאמור באוור (שלפחות בדודג'רס לא ישחק כמעט בוודאות – השחקנים מתנגדים לכך גם אם יתאפשר לו), היני וטיילר אנדרסון החלשים עד בינוניים, דסטין מיי שעדיין מחלים מהפציעה וגונסולין ודייויד פרייס הרעועים.
    בבולפן בכלל בעיה, אין אף שחקן ראוי לשמו וגם לא נשאר כסף למישהו כזה במקום אלו שעזבו – ג'נסן, קנבל וג'ו קלי.
    .
    האם ההתקפה האימתנית תספיק לפלייאוף? לדעתי לא. גם לא רואה איזה טריידים אפשר לעשות במהלך העונה אם נגמר הכסף לבזבז ומה נעשה כאשר מגישים יתחילו להיפצע.
    .
    יאללה אוטאני!

    1. לא אמרנו, כל ההעברות האלה קרו אחרי שהמשדר הוקלט. גם הרבה מהמידע על מה שקרה עם פרימן יצא לאור בשלבים מאוחרים של השבוע. כשאני שמעתי על ההעברה במפורש נאמר אז שפרימן קיבל הצעה ואז די נעלמו לו. כנראה שזה מה שהוא רצה להוציא, אחרי זה יצאו פרטים יותר שמציגים אותו באופן לא חיובי, אבל חיובי או לא, הוא כנראה חשב שמגיע לו בברייבס יותר, והם כנראה חשבו שהוא יעשה דרק ג׳יטר ובסוף נפרדו כנראה לא כידידים. חבל.
      לגבי הדודג׳רס, גם שנה שעברה וזו שלפניה פצחת בקינה על כך שהקבוצה חסרה פה וחסרה שם, והפלא ופלא, הם בכל זאת דרסו את הליגה. כנראה שהאוהד מבפנים תמיד רואה יותר שחורות מבחוץ (אני יכול להעיד על עצמי שזה המצב, מרגיש לי שההרכב חסר בעוד שאר עולם הבייסבול כבר הכתיר את המטס בכתרים שונים). הדודג׳רס עדיין ה-קבוצה לנצח, במיוחד שהג׳איינטס נחלשו מהותית ולך תדע איזה פאדרס נקבל העונה.

      1. התכוונתי לאן ניחשתם שהם יגיעו בפרק הניחושים..
        .
        מעניין למה דווקא מהברייבס הוא רצה יותר כסף (וכאמור גם המס שם קטן יותר) כשבד"כ זה או הפוך עם" הנחת בית" שיש כאלו שעושים או לא משנה (מי שמציע יותר זוכה)
        .
        מתאר לעצמי שהתלוננתי גם בעבר אבל עכשיו זה בולט לעין שאין מספיק פותחים ואין מספיק רליברים ראויים, לפחות ממה שהתרגלתי מה דודג'רס. נכון שזה לא מעט ביחס לשאר הליגה אבל תראה את הפיצ'ינג של הברייבס לשם השוואה

        1. חשב (לדעתי בצדק) שמגיע לו יותר. שמעתי דיבורים שהוא לא רק היה ״מנהיג״ אלא שבכלל כל היכולת של האינפילד של הברייבס זה בגלל שהוא הנהיג שם משטר אימונים והתעקש על ביצוע תרגילים וכיוב, ובהתחשב ביכולת שלו, ואנחנו מדברים על שחקן שנמצא ב10-20 הראשונים בליגה, הוא חשב שהוא שווה את הדרישה. היה גם הקטע של ה6 שנים, פרימן יודע שזה החוזה הכנראה אחרון שלו בליגה, והיה לו חשוב לקבל חוזה ל6 שנים או יותר ל5. הוא יקבל פחות בלוס אנג׳לס, אבל מצד שני הוא ישחק בקבוצה שתדבר בפלייאוף ככל הנראה בכל העונות הקרובות (בלי לנחס), וכמובן בשוק השני בגודלו בארה״ב, וזה כנראה שווה לו לרדת במחיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט