A Kosher Hot Dog:ג'ורדי ג'ורדליש / ארז שץ ויוני לב ארי

פגרת 2022, שהביאה איתה Lockout שאלוהים יודע מתי יסתיים, שם ב-Kosher Hot Dog את הפתגם "מעז יצא מתוק" באור אחר. לאורך החודשיים – שלושה האחרונים, ארחנו באולפננו את רוב גדולי ומייסדי ענף הבייסבול בארץ (והיד עוד נטויה), כשכל אחד מהם נותן זוית חדשה על הנעשה פה, בעבר, בהווה ובעתיד.

השבוע, בפרק מספר 72 של פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ארחנו את ג'ורדי אלטר, נשיא אגודת הבייסבול הישראלית, אחת הדמויות המרכזיות בקידום הענף בארץ. ג'ורדי סיפר לנו כיצד התאהב במשחק בילדותו, כיצד הפך להיות אוהד מטס, על העליה לארץ, ומדוע דווקא ילדיו היו אלה שחיברו אותו למשחק פה בארץ.

ג'ורדי, שחי על הקו ניו יורק – ישראל, ישראל – ניו יורק, מסייע רבות בשנים האחרונות לקידום הענף בארץ, מקידום החוגים לגילאים צעירים, ועד לנבחרות הכחולות לבנות שלנו, שמככבות בטורנירים בינלאומיים. ראיון מרתק עם אדם יוצא דופן. גם השבוע, לאור העניין שנוצר סביב הראיון, הסתפקנו בפינה אחת קצרה, השבוע לפני בלבד.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. לידיעתכם: הקשבתי לכם בזמן שאני שותה קפה ואוכל ארוחת בוקר. כשסיימתי עם הקפה והארוחה הלכתי להתכונן לאימון הבוקר וסגרתי. אשתי גייל: "מל, למה סגרת? שמעתי שהם מדברים על הברוקלין דודג'רס". היא לא מדברת עברית יותר משלום ובוקר טוב, אבל היא אוהדת בייסבול ברמות, וכשהייתה ילדה אביה היה לוקח אותה למשחקי הדודג'רס בברוקלין. היא שמעה "ברוקלין דודג'רס" ונידלקה.

  2. תודה חברים, אצפה מחר אבל בינתיים חם מהתנור:
    .
    BREAKING: Major League Baseball and the MLB Players Association have reached a tentative agreement on a new labor deal, sources tell ESPN. While it still needs to be ratified by both parties, that is expected to be a formality, and when it is:

    Baseball is back.

  3. תודה חברים, ראיון מעולה שמתייחס גם לקודמיו ולצעדים כיום ובהמשך בצורה מפורטת
    .
    מעניין מאוד השיתוף פעולה עם הדומיניקנים, בהחלט עובדים קשה בארץ להשתפר עוד ועוד וזה רק עוד דוגמה לעתיד שנשמע מבטיח
    .
    החלק מהמיטה – ענק!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט