If You Build It, במשגב / ארז שץ ויוני לב ארי

יואל משה סלומון ייסד את פתח תקווה, אליעזר בן יהודה החייה את השפה העברית, דוד בן גוריון הפריח את השממה בנגב, ויניב רוזנפלד המציא את הבייסבול בצפון הארץ. בפרק מספר 70 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, נתנו את הבמה, או לפחות את המיקרופון, קפה וכמה מאפים, לאיש שאחראי על קידום המשחק בחלק הצפוני של המדינה.

רוזנפלד, שהקים את "מועדון ועמותת הבייסבול הסופטבול" בצפון, מדבר בלהט עצום על המשחק, חי ונושם את הכדור, המחבט והכפפה, ונוסע ממושב, לקיבוץ, לבית ספר או לחדר אוכל, כדי למצוא עוד שחקני בייסבול צעירים בצפון. לאור המשדר המיוחד, הפינה היחידה שעוד קיבלה במה היתה "השבוע לפני", שאר הפינות ישובו במשדר הבא.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. אניא לא איש של פודקאסטים אבל הפעם הייתי חייב להאזין.
    לא מכיר את יניב אבל העבודה שהוא עושה במשגב נהדרת. כיף לראות את המגרש מלא ואת הילדים מדברים ומבינים בייסבול.
    רק תמשיך בכל המרץ קדימה.

  2. תודה חברים, ראשית כל הכבוד ליניב על העבודה שהוא עושה ואיך שהוא רואה את הדברים, ושנית אחד הראיונות הטובים ששמעתי, יש לו נוכחות על המיקרופון ויודע להסביר הכל כמו שצריך. באמת salesman.. 🙂

    1. תודה בהחלט האיש natural ועוד בתנאים שלנו ובהתחשב שזה פעם ראשונה שלו מול מיקרופון (לדבריו). בהחלט היה ראיון מאוד מרתק, ולמדנו הרבה דברים שניקח להמשך.

  3. תודה. הפעם באמת קללתי עם השמיעה המחורבנת שלי. שמעתי על הבייסבול במשגב. מעביר בי ממש צמרמורת טובה. בייסבול יכול להיות אחלה משחק בישראל. מזג האוויר…מוח ישראלי/יהודי…אין חובה להיות בעלי גוף ענקי… הכל מתאים, מלבד דבר אחד: אני לא בטוח שלצופה הישראלי תהיה סבלנות לשבת במשחק של שלוש שעות שברובו לא קורו מאומה, מלבד מחשבה על "מה יהיה בפיצ'ינג הבא?". במילים אחרות – משחק עשר לישראלי המצוי, אבל משחק 2-3 לצופה הישראלי המצוי.

    1. זה הכל שאלה של חינוך. כמו שאמריקני ממוצע נרדם אחרי 20 דקות צפיה במשחק כדורגל אבל יכול לראות 3 שעות בייסבול. הודי ממוצע לא יוכל לראות בייסבול אבל קריקט וודאי וודאי, אמריקני יכול לראות שלוש שעות פוטבול אבל תן לו רבע שעה ראגבי והוא מעביר לחדשות וכמובן שאוסטרלי ההפך. הכל שאלה של תרבות ועל מה גדלת. כשזה נהיה חשוב, כולם פתאום נצמדו למרקע וראו ימים על ימים של ג'ימנסטיקס וג'ודו ושיט ויו ניים איט.
      חובבי ספורט (ויש כאלה) יראו הכל, ויעידו באי האתר הזה. דיברנו עם אנשים שלא הכירו כלום חוץ מכדורגל/כדורסל ואז ביקרו בארה"ב וחזרו מעריצים שרופים, ואם יהיו מספיק יניב רוזנפלד (ואופיר קץ), אז גם הבייסבול יוכל להיות ספורט שיש לו נישה בישראל, כמו כדוריד למשל.
      ואגב, אני את ה"לא קורה כלום" מוכר כפיצ'ר, לא כבאג, אפשר לשים את המשחק ברקע, לשבת עם החבר'ה, לצחוק, ללכת לשירותים, לאכול משהו, לא צריך להדבק כמו מפגרים למסך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט