חם מהתנור – טום בריידי פורש

יממה לפני הגמרים האזוריים של ה-NFL, דווקא אחד המודחים תופס את הכותרות הראשיות. טום בריידי, ה-QB של טמפה ביי באקנירס, ובעיקר בניו-אינגלנד פטריוטס קודם לכן, הודיע על פרישה מפוטבול אחרי קריירה של 22 עונות. בריידי, שנבחר במקום ה-199 בסיבוב השישי של דראפט 2000, זכה ב-7 אליפויות, יותר מכל שחקן אחר או קבוצה אחרת בהיסטוריה של הפוטבול, מסר ל-624 טאצ'דאונים, גם כן שיא NFL, זכה 3 פעמים ב-MVP ועוד 5 פעמים סיים בטופ 5 של ההצבעות.

הפרישה של בריידי מגיעה לאחר שקבוצתו, טמפה ביי באקנירס, הודחה בשבוע האחרון על ידי הלוס אנג'לס ראמס במשחק סוער ודרמטי שהסתיים בניצחון 30- 27 של הראמס משער שדה בשנייה האחרונה של מאט גיי, לאחר שבריידי הוביל קאמבק מדהים של קבוצתו מפיגור 27- 3 במהלך המחצית הראשונה, ופיגור 27- 13 כ-4 דקות לסיום, בדרך לשוויון 27 בדקה האחרונה.

בעונה הקודמת של בריידי עם הבאקס הוא הוביל אותם ל-3 ניצחונות חוץ בפלייאוף בדרך לזכייה עם ניצחון 31- 9 בסופרבול על קנזס סיטי צ'יפס, וקודם לכן הוא זכה ב-6 אליפויות ב-20 עונות במדי ניו-אינגלנד פטריוטס, כל אותן שנים תחת המאמן ביל בליצ'ק.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. ונדמה לי שיש סיכוי סביר מאד שהוא יפרוש כ MVP של הליגה, משל היה ג'ורדן (טוב, כמעט, בארקלי היה MVP בעונת הפרידה הראשונה). רוג'רס מוביל אך במעט במפת הסיכויים ולמען האמת אני חושב שהקייס של בריידי טוב יותר

  2. אגדה. בתחילת שנות האלפיים הייתי אוהד כורסא רציני של פוטבול, ובריידי התחיל אלמוני וסיים געוב ביותר אי פעם.
    ואם דרו בלדסו לא היה נפצע..(אם זכרוני אינו מטעה אותי).

  3. הגדול בכל הזמנים, לדעתי הוא יכול לשחק עד גיל 50, עשה עסקה עם השטן ושתה ממעיין הנעורים, החליט לתת יותר זמן למשפחה כמו שאשתו ביקשה

  4. לא יודע מה יותר מרשים אצלו, אליפות בגיל 43, או להמשיך לשחק פוטבול בגיל 44 כשג'יזל מחכה לך בבית.

  5. החלטה מעניינת, היה צריך לפרוש עונה קודמת אחרי הטבעת ה7, החליט להמר, לא הלך, כנראה שהחליט שלמרות שהוא ככל הנראה יכול לתת עוד עונה, לך תדע אם זה יגמר בסופרבול ולכן כבר עדיף לו לפרוש. את השיאים שקבע קבע, ואין לו מה להשיג יותר חוץ מאולי סופר בול 11, ואולי אולי טבעת 8, אבל רבאק, לך תדע מה יהיה עונה הבאה.
    עכשיו יהיו קצת חגיגות וסיכומים והכתרות ושאר ירקות. אני מאמין שבעוד עשור נדע מה הלגאסי האמיתי שלו. וצריך לזכור, הוא שחקן ענק, והשיג יותר מכל אחד בעבר, ולך תדע מי יעבור אותו, אבל מבחינת היכולת והכשרון נטו הוא לא היה הטוב בהיסטוריה.6 הטבעות שהשיג עם הפטריוטס באו בגלל הקבוצה הפסיכית שבנה שם בליצ'ק, וכמובן שכל השיאים שלו הושגו בזכות קריירה של 20 עונות ב22 שנה, שזה כשלעצמו הישג בלתי נתפס בענף כל כך שוחק כמו פוטבול.
    ממה שאני מכיר בריידי יכול להיות רגוע, ההישגים שלו ישאירו אותו במקום הראשון בתודעה עוד הרבה הרבה שנים.

  6. הוא כנראה יפרוש
    ממה שהבנתי הוא ממתין עם ההודעה הרשמית כדי לקבל את הבונוס על העונה……
    אחרי שהעונה תיגמר רשמית הוא יודיע. רשמית
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט