חם מהתנור: הפותחים באולסטאר

הליגה פרסמה את הבחירות של השחקנים לאולסטאר שכללו בין השאר בחירה מפתיעה באנדרו וויגיניס בהופעה ראשונה כמו גם הופעת בכורה לג'ה מוראנט הגארד המחשמל של הגריזליס.

הקפטנים שיבחרו את שתי הקבוצות בדראפט מיוחד יהיו לברון ג'יימס שזכה למירב קולות האוהדים במערב וקווין דורנט שהיה הפייבוריט של האוהדים במזרח.

חמישית הנבחרים במערב (קבוצה ומספר הופעות אולסטאר בסוגריים):

קו קדמי: לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס, 18), ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס, 4), אנדרוו וויגינס (גולדן סטייט ווריורס, 1)

קו אחורי : סטף קרי (גולדן סטייט ווריורס, 8) , ג'ה מורנט (ממפיס גריזליס (1)

חמישית הנבחרים במזרח (קבוצה ומספר הופעות אולסטאר בסוגריים):

קו קדמי: קווין דורנט (ברוקלין נטס, 12), יאניס אנטקומבו (מילווקי באקס, 6), ג'ואל אמביד (פילדלפיה 76, 5)

קו אחורי: דמאר דרוזן (שיקגו בולס, 5), טריי יאנג (אטלנטה הוקס, 2)

הבחירות הם שקלול של הצבעות האוהדים (50%), השחקנים (25%) וחברי המדיה (25%) וניתן לראות את התוצאות המלאות כאן וסיכום כללי בטבלה הבאה:

השלב הבא יהיה בחירת המחליפים שתתבצע על ידי מאמני הליגה. בעשירי בפברואר ייפגשו לברון ודורנט לשידור מיוחד בו יערכו את הדראפט שיקבע את ההרכב המדויק של שתי הקבוצות המתחרות.

*

בחדשות אחרות – נסיר ליטל שהראה התקדמות יפה בשבועות האחרונים במדי הפורטלנד טרייל בלייזרס כנראה סיים את העונה לאחר שאובחן עם קרע בכתף.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

    1. כן זה נוראי… לאוהדים יש המון כוח. מצד שני הוכח שלא כדאי לתת יותר מדי כוח לתקשורת שגם עושה שטויות ובטח לא לשחקנים. זה יתאזן בבחירת הספסלים. תמיד אפשר לפתוח עם וויגינס ואז להגביל את הדקות שלו לטובת שחקנים טובים יותר

  1. יש בזה מן האמת, העניין ששני השחקנים הבכירים שלהם בעמדות 1+2 ויש שם את סטף שמאוד פופולארי וגולדן סטייט מקום 2 במערב ואת מוראנט שסוחב את ממפיס למקום 3 שאף אחד לא חשב שתהיה בו אז זה לא כזה מופרך. שניהם יהיו באולסטאר רק לא בחמישייה…(בוקר ופול) עד כמה שזה מדהים להגיד את זה אחרי תקופה ארוכה שבעצם בא לקיצה בשנה שעברה המיקום של פיניקס במקומות 1-3 הכי פחות מפתיע משתי השותפות האחרות שלה לשם. ימים יפים בעיר השמש העולה.

    1. האמת? שמח בשביל וויגינס.
      בהתחשב בנסיבות ובחלוקה הזו שהליגה עושה לפי עמדות (כולם מסכימים שדרוזאן לא משחק השנה כגארד), הוא ראוי להיכנס השנה לאולסטאר.
      חמישייה? כן, זה מוגזם מאוד, אבל אולסטאר? כן, הגיוני

  2. בחירות ראויות ונכונות.
    גם הקאבס וגם הסאנס עם 0 נבחרים ובצדק.
    רוזן וויגינס הן בחירות לא צפויות רק למי שלא צופה ועוקב אחרי הליגה.
    המיקום בטבלה אף פעם לא אמר כלום על בחירות אולסטאר.

    הדוגמה הכי טובה מהעבר היו הפיסטונס שהעלו מהספסל 3 שחקנים בילאפס,ראשיד ופרינס.

    1. קורי לא צריך להיכנס לאולסטאר בכלל ולחמישייה בפרט. הוא עוד פעם נסחב על ידי שחקנים כמו ויגינס, פול גרין ותומפסון, עם 0 הגנה והתקפה שעובדת רק בשבילו.

      1. מה? אתה צופה במשחקים? סתם יש לו את הפלוס מינוס הטוב בליגה בעונת הקליעה הכי גרועה שלו? והוא ממש לא 0 הגנה השנה. לא המגן המצטיין בליגה אבל ממש לא שלילי.
        הוא ממש שיפר את שחרור המסירה מהבליצים וכשהוא על המגרש כל האלה ש"סוחבים" אותו פתאום נתקעים התקפית

          1. לחגי ה"תותח"-
            אם אתה מחפש מחליף לסטפן אז אין ספק שכריס פול לא פחות ראוי ממנו.

            כרכז מנווט את כל המשחק של הסאנס מובילת הליגה,
            מוסר יותר אסיסטים וחוטף יותר,
            קולע פחות אבל באחוזים יותר טובים מהשדה.

            1. מה קרה לך אפילו ג'ורדן פול צריך להיכנס לפניו .

            2. אני קצת מאוכזב שזה בא רק ממני. משתמע מדבריך שקורי אולי כן ראוי להיות באולסטאר אבל שנינו יודעים הרי את האמת. אז אל תתבייש ותגיד מה שאתה חושב

  3. קוואי קיבל 2 קולות מהשחקנים, דוויט הווארד קיבל אחד, סנטי אלדמה קיבל 5 ואפילו נימיאס קווטה קיבל אחד (הצביע לעצמו?). דני אבדיה קיבל 3 קולות מהשחקנים.

  4. שמח בשביל דוראנט שקיבל שוב את הכבוד להיות קפטן. חבל שזה האולסטאר השלישי ברציפות שהוא מחמיץ. שאר הבחירות ראויות בהחלט, למעט ההשמטה של בוקר. מה עוד הוא צריך לעשות כדי להיבחר לחמישייה באולסטאר, דבר שהוא ראוי לו כבר מהשנה שעברה. לקחת אליפות בק טו בק? מוזר.

  5. בחירות מעניינות,
    היה ריח של הפתעה בקו קדמי מערב. לא חשבתי שוויגינס יגרוף את הפרס, הרי גובר וטאונס יוצר דומיננטיים ממנו. אם המחליפים היו נבחרים בטבלה זו אז כרמלו מפספס במקום אחד, אם מקזזים פצועים.

      1. תודה לסטוקר.
        ציינתי עובדות, אם אתה רוצה לצעוק עליהן אתה מוזמן.
        אני מבין שמעכשיו תעקוב אחרי מה שאני מגיב בכל מקום ואם זה מופיע פעם שניה תצעק שכבר אמרתי את זה.
        אתה סטוקר או מעריץ נסתר?

          1. שחר – לקרוא מה שאנשים כותבים זה לא לעקוב.
            אני לא תקפתי אותך אישית. רק את השטות שלכרמלו יש סיכוי להיכנס לאולסטאר.

            1. עידו. אם לא הבנת אז שחר כתב את דעתו מספר פעמים ואתה ענית כל פעם. כמה פעמים הוא יצטרך לחזור על מה שהוא אומר כדי שתבין שמה שהוא אומר זה נכון? אם זו לא תוקפנות, אם זו לא אלימות ואולי אפילו אלימות קשה, אז אני לא יודע מה כן.

            2. אתה עוקב אחרי? סטוקר.

            3. האמת שכן והשמנת מאוד לאחרונה אז תעשה עם זה משהו

            4. ססעמק זה נכון

            5. גילרי, רד ממני

            6. לא עליתי.

            7. שחר אם נתייחס לזה רגע ברצינות, אז אם אתה לא רוצה שיגיבו לך, פשוט אל תכתוב תגובות או טורים. כתבת – אחלה. רק קח בחשבון שאתה נתון לביקורת כמו כל אחד אחר כאן. כולל כל תגובה שלך ולא משנה כמה תחזור עליה. אני יודע שאתה לא סובל את זה, וכל פעם שמעירים לך גם אתה משתולל, גם אם הדברים נכתבים בצורה המכבדת ביותר. אבל מה לעשות, זו אתיקה בסיסית. ככה זה כשכותבים דברים במרחב הציבורי, הופס או בכל מרחב ציבורי אחר.

            1. אני עדיין בהלם שהאנטר לא פותח באולסטאר, אין לי ספק הוא בוודאי יבחר במחליפים על ידי המאמנים, הם הרי מבינים עניין, לא?

            2. וברור שאני בא מפוזיציה.
              "כל מגיבי הופס שווים אך ישנם כאלו ששווים יותר מאחרים"

            3. זה לא מכבד איך שאתה מגיב. אה ויש לי את הכנות לכתוב שכרגע אני אוכל את הכובע בגדול וטעיתי בענק עם ההוקס בכלל והנאטר בפרט (למרות שאני מאמין שניכנס לפלייאוף, ושהאנטר יממש את הפוטנציאל אם יפסיק להיפצע למען אדושם אלוקי צבקות) לי אישית אין בעיה להודות בטעיות שלי. הממ בוא נראה למי כן יש..
              אה ואתה אחד האחרונים שיכולים להתבכיין ולהתקרבן על התנשאות.

          1. איתי, זו תמיד דילמה.
            אתה כותב משהו, ואז בא מישהו מכניס לך מילים אחרות לפה ותוקף אותן בסגנון ארסי. אין לי בעיה אם זה בונה את האגו של אותו אדם (ההטרלה) אבל אז כבר מופיע כאילו אמרתי משהו שבכלל לא אמרתי. ועל זה אני עדיין צריך לא להגיב. אבל אתה כנראה צודק.
            להיכנס עם הטרולים למשחק שלהם זה לא טוב.
            ואז אתה נשאר עם האופציה של לכתוב איזו הערה שולית ולגלות שהטרולים מקיאים עליך לפי התור ואתה לא אמור להגיב…..אז אולי עדיף מראש לא לכתוב? לא יודע…

  6. אני לא יודע איך מישהו קיבל על הדעת שאנדרו וויגינס הוא שחקן חמישייה באולסטאר. אני יכול לחשוב על לפחות שבעה שחקנים שראויים ממנו. שיהיה לו בכיף, הוא קיבל כאן כבוד, אבל לא כזה שהוא ראוי לו לטעמי.

      1. שיי, טאונס, אייטון, בוקר, דיוויס, דריימונד, רודי גובר, פול ג׳ורג׳. קיבלת שמונה אבל שלושה מהם כנראה לא יהין באולסטאר. בסוף, בגלל שאנשים מצביעים בפורמט של שני גארדים, שני פורוורדים וסנטר וכי כל הפורוורדים במערב פצועים וויגינס זה מה שנשאר. לאולסטאר באופן הכולל אולי הוא יכול להיכנס, לחמישייה זה נטו מהנסיבות של הפציעות

        1. לא רוצה להיכנס אחד אחד עכשיו, אז ניקח את אלו שיש קירבה יחסית. באילו פרמטרים שג"א וג'ורג' עולים על וויגינס העונה (שהפך להיות השומר האישי הכי טוב של הווריורס באופן די מדהים..) הוא נותן עונה אדירה. לגבי בוק אני מסכים די מעצבן שהוא לא נכנס, אבל הוא באמת נחשב קו אחורי והרבה יותר קשה להתייחס אליו כשחקן כנף.

            1. וואי בוס סליחה לא ידעתי שזו דעתך. פשוט לפני כן חשבתי שהרעיון הוא לבחור את מי שמשחק הכי טוב בעונה הנוכחית וטעיתי בענק מסתבר. מחילה מכבודך.
              בוס רק שאלה. איך מכריעים מי שחקן טוב יותר?

    1. הוא אולי לא שחקן חמישיה אבל בהחלט ראוי לאולסטאר השנה.גם השחקנים חושבים ככה וגם אנשי המדיה. נכון זה רק בזכות האוהדים שהוא פותח אבל מי סופר את זה בסוף.

  7. בתור התחלה אני חושב שההגבלה של 2 קו אחורי ו-3 קדמי מיותרת, ולכן אולי בלעדיה בוקר או דונצ'יץ' היו פותחים ולא וויגינס, אבל הוא בחירה לגיטימית. המשחק הזה נועד לאוהדים, הם הכניסו אותו ושלחו מסר ענק לכל כוכב שיחשוב על גולדן סטייט בעתיד. מברוק.
    .
    הבעיה שלי היא זה שדוראנט קפטן ויבחר שחקנים למשחק שהוא לא משתתף בו שוב. זה הקטע המטומטם כאן בעיניי

  8. תודה… 🙂
    הדירוג המעניין הוא כמובן דירוג השחקנים גם בגלל שהם אלה שמשחקים מולם גם בגלל שהוא פחות מושפע מגודל השוק (אוהדים) ומייחסי ציבור (מדיה).
    ושם טוב לראות את מיילס ברידג'ס רביעי (לפני טייטום באטלר ושות) את גארלנד חמישי את דריימונד שלישי ואת אייטון שישי.

  9. זה די ברור שסטף ומוראט במקומות הראשונים בין הגארדים במערב אבל בוקר קיבל דירוג יותר גבוה גם מהשחקנים וגם מהמדיה מאשר דונצ'יץ'. אם לגארד נוסף מגיע מקום בחמישיה – זה בוקר. בקרב האוהדים הוא בהחלט עדיין לא ממותג באותה הדרך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט