מופרע – לקראת סוף שבוע ווילד קארד בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: עידו רבינוביץ ויניב שושני.

פעם ראשונה בפליאוף.


העונה הסדירה בפורמט החדש הסתיימה לה והNFL יכול להכריז על הצלחה אדירה. השנה, לא רק שקיבלנו עונה ארוכה יותר במשחק אלא גם אחת השקולות ביותר שהיו בעשרות שנים האחרונות, עם המון קבוצות חזקות שנלחמו על מקומן בפלייאוף המורחב עם פוטבול איכותי ומהנה, עד השנייה האחרונה.
ואכן, למרות שהיו כמה הפתעות ומהפכים של הרגע האחרון, קשה להצביע על קבוצה שלא הרוויחה את מקומה בסיבובי הפלייאוף ביושר וקשה להצביע על משחק בסוף השבוע הבא עלינו לטובה שלא יהיה מרתק לצפייה ואי אפשר לומר על אף משחק שהוא בכיס של אחת הקבוצות.
כראוי למוטו, Any given sunday שליווה אותנו נאמנה ברגעים רבים לאורך השנה, נקווה שגם משחקי השבוע יספקו חוויית פוטבול איכותית וצמודה שתחזיק אותנו על קצוות הכיסא עד לשניה האחרונה.
אז תשכיבו את הילדים מוקדם, תתתכסו בשמיכה חמה מול הטלוויזיה, תתכוננו ללילה לבן, ותצטרפו לרכבת ההרים של פלייאוף הNFL.

פריוויו ווילד קארד

סינסנטי באנגלס (7-10)לאס ווגאס ריידרס (7-10) (סינסנטי, שבת 23:30)

בסיום המשחק המסקרן בין שתי הקבוצות, אחת מהן תרשום סוף סוף ניצחון פלייאוף לאחר הרבה, הרבה שנים. הריידרס ניצחו בפלייאוף בפעם האחרונה בעונת 2002, ואילו אצל הבאנגלס נצטרך בכלל לחזור 31 שנים לאחור עד עונת 1990, למה שהיה ניצחונה האחרון לאחר סיום העונה הסדירה.

לריידרס היתה זו עונה של עליות ומורדות, ואת מקומה בפלייאוף היא הבטיחה ממש ברגעים האחרונים של העונה כולה, עם מומנטום טוב של ארבעה ניצחונות רצופים. החלק החזק בקבוצה היא התקפת המסירה בראשותו של דרק קאר, ששובר שיא קריירה של יארדים למשחק בעונתו השמינית בליגה, ומרוויח ביושר הופעת פלייאוף ראשונה. המטרה המועדפת על קאר הוא התופס האנטר רנפרו, שגם מנפץ שיאי קריירה ביארדים וט"ד, והרבה בזכותו הריידרס משחקים גם בחצי השני של ינואר.

בגזרת ההגנה המצב הרבה פחות טוב, כאשר הריידרס מדורגים במקום ה-28 בליגה בספיגת נקודות, למרות עונה לא רעה בכלל של שני האדג'ים מקס קרוסבי ויאניק נג'קו, שיהיו חייבים ללחוץ את קווטרבק היריבה, ולהשיג כמה שיותר סאקים.

סאקים היו הבעיה מספר אחת של ג'ו בורו והקו הקדמי שלו, שספג הכי הרבה הפלות בליגה עם 51 כאלה. למרות כמות הסאקים, וכאילו להדגיש איזו עונה פנטסטית עברה על בורו, הוא מדורג ראשון בליגה באחוזי השלמה, ושני ברייטינג מסירה, כוכב בהתהוות. עזר כנגדו הם התופס ג'אמאר צ'ייס, שעובר עונת רוקי חלומית, והרץ ג'ו מיקסון עם העונה הטובה בקריירה. העתיד כבר פה מבחינת סינסנטי.

לא רק התקפה יש בסינסנטי, גם הגנת הריצה היא אחת מהטובות בליגה, ולריידרס, שגם כך לא מבריקים בריצה, יהיה קשה מאוד על הקרקע. הגנת המסירה לעומת זאת לא טובה, לשמחת קאר ותופסיו.

נתון מעניין – זאת כאמור הופעת הבכורה בפלייאוף עבור קאר ובורו. בתשעת המשחקים האחרונים עם נתון שכזה, ניצח הקווטרבק הביתי.

תחזית – שתי קבוצות שאוהבות את הכדור הרבה באוויר, ועם יכולת פחות או יותר זהה. קאר מול בורו, ואחד מהם ירשום את ניצחונו הראשון בפלייאוף. נהמר על בורו שיצליח לצאת וידו על העליונה, ובצורת ניצחונות הפלייאוף הפעילה הארוכה ביותר תגיע לסיומה.

הידיים ירעדו? בורו וקאר (צילום: actionnetwork.com)

באפלו בילס (6:11 בעונה הסדירה) – ניו אינגלנד פטריוטס (7:10 בעונה הסדירה) , 03:15 (בין שבת לראשון)

פגישה ראשונה בפלייאוף בעידן הסופרבול בין שתי יריבות הבית המרות, הניו אינגלנד פטריוטס חוזרים לפלייאוף לאחר שנה אחת בחוץ למשחק חוץ בבאפלו הקפואה נגד הבילס שהגיעו למשחק אליפות הקונפרנס בשנה שעברה.

הבילס זכו במשחק בית לאחר שניצחו את הג'טס במחזור האחרון, למרות שההפסד של הפטריוטס במיאמי גם היה מספיק להם לשמור על המקום הראשון ב-AFC מזרח.

הבילס והפאטס נפגשו, מטבע הדברים, פעמיים העונה והציגו שני משחקים שונים לחלוטין. המפגש הראשון היה בקור של באפלו (תנאים דומים למה שנראה הלילה), משחק שנגמר בתוצאה 14:10 לאורחים מניו אינגלנד במערכה שהייתה על טהרת הדור הישן – ריצה, ריצה ועוד פעם ריצה. מאק ג'ונס מניו אינגלנד מסר רק 3 פעמים, השלים 2 מסירות ל-19 יארד ועדיין ניצח.

המשחק השני, שהתקיים בג'ילט סטאדיום, הלך הרבה יותר טוב לטובת ההתקפה הנפיצה של הבילס. באפלו לא בעטו פאנט אחד כל המשחק, ג'וש אלן מסר ל-3 ט"ד ללא איבודים ומאק ג'ונס שיחק את אחד ממשחקיו הגרועים ביותר בעונת הרוקי שלו (14/32 באוויר, 2 חטיפות ללא ט"ד).

הנתון המפתיע של המשחק נוגע לביל בליצ'ק, שהפסיד את חמשת משחקי הפלייאוף האחרונים שלו מול קבוצה שניצחה אותו בעונה הסדירה.

הימור: באפלו פייבוריטיים ב-4 נקודות הערב, אך אני מאמין שהפאטס ינצלו את המקפיא באורצ'רד פארק פעם נוספת בדרך לניצחון 10:7.

סיפתח ליריבות פלייאוף של שנים? אלן, ג'ונס

טמפה ביי באקנירס (5:12 בעונה הסדירה) – פילדלפיה איגלס (8:9 בעונה הסדירה), 20:00 יום ראשון.

המשחק היחיד בשעת הפוטבול הקלאסית בשבוע הסופר ווילד קארד מגיע לריימונד ג'יימס סטאדיום כאשר בריידי נתקל בקבוצה האחרונה שגנבה ממנו סופרבול.

האיגלס נפלו את דרכם לפלייאוף, הם הפסידו את משחקם האחרון נגד הקאובויז בתבוסה לפרוטוקול במשחק לא רלוונטי בו רצו לשמור על בריאות השחקנים שלהם.

לבאקס לעומתם, היה על מה לשחק. תיאורתית, הם היו יכולים לסיים בכל אחד ממקומות 2-4. הם עשו את העבודה שלהם עם ניצחון קליל על קרוליינה וקיבלו עזרה מההפסד של הראמס לניינרס כדי לסיים במקום השני ולקבל את היריבה הנוחה ביותר ב-NFC.

האיגלס של ניק סיראיני מציגים את התקפת הריצה האפקטיבית ביותר בליגה, למרות שמיילס סאנדרס, הרץ המוביל שלהם, לא נכנס לאנדזון פעם אחת העונה. הם ניצחו 9 מתוך 11 המשחקים ששיחקו נגד קבוצות שלא סיימו בפלייאוף והפסידו את כל ששת המשחקים ששיחקו נגד קבוצות שעדיין בחיים כעת – כולל נגד הבאקנירס להם הפסידו בשבוע השישי לעונה.

הבאקנירס יצטרכו להתגבר על הרבה פציעות ועזיבות בגזרת התופסים שלהם, שכוללות את הסאגה העצובה של אנטוניו בראון, אך בריידי הוכיח אין ספור פעמים בעבר שהוא יכול להסתדר עם הכלים שיש, במיוחד עם קו התקפה מצוין כמו שיש לו כעת.

הימור: טמפה לא מתקשים יותר מדי ועוברים לשלב הבא, 30:10 טמפה ביי.

אחד מהם היה בפלייאוף 14 פעמים. השני פעם ראשונה.

דאלאס קאובויס (5-12) – סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (7-10)  (דאלאס, ראשון 23:30)

אי שם בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים של המאה הקודמת, שתי הקבוצות שלטו ב-NFL, וכל מפגש ביניהן היה רווי יריבות מרה ואפילו שנאה, על המגרש ומחוצה לו. מאז זרמו הרבה מים מתחת לגשר שער הזהב, אוויר הפסגות הפך לדליל יותר, הניינרס הצליחו רק להפסיד בשני סופרבולים, והקאובויס לא הצליחו אפילו להעפיל לגמר החטיבה מאז הסופרבול האחרון שלהם ב-1995.

למשחק הווילד קארד מגיעים הקאובויס כפייבוריטים, רכובים על התקפה אימתנית בראשות דאק פרסקוט, שהשכיח לגמרי את הפציעה הקשה שעבר בשנה שעברה. פרסקוט מוביל התקפה שמדורגת ראשונה הן ביארדים והן בנקודות, ויש לו את סוללת המטרות הכי טובה בליגה עם התופסים סידי לאמב, אמארה קופר, סדריק ווילסון ג'וניור, והטייט אנד דלטון שולץ. גם התקפת הריצה אינה קוטלת קנים, היא מדורגת תשיעית ביארדים על הקרקע, וזיק אליוט וטוני פולארד מהווים צמד מסוכן לכל הדעות.

הגנת הקאובויס השתפרה מאוד יחסית לשנה שעברה, בעיקר בכל הנוגע לרד זון. מיכה פרסונס נבחר ראשון בדראפט הקודם, והשפיע במיידי עם עונה פנטסטית של 13 סאקים, שישי בליגה. כמו כן בלט סנסצית החטיפות טרבון דיגס, שעם 11 חטיפות היה רחוק רק שלוש חטיפות משיא כל הזמנים, ויחד איתו הגנת הקאובויס השיגה הכי הרבה איבודי כדור העונה.

לניינרס אין התקפה נוצצת כמו ליריבתה משכבר הימים, אבל עם התקפה עיקשת והגנה שהלכה והשתפרה במשך העונה, היא יריבה שאף אחת לא רוצה לפגוש בפלייאוף. בהתקפה יש איזון כמעט מושלם בין מסירה לריצה, והשחקן שמייצג זאת יותר מכל הוא התופס דיבו סמואל הנפלא, ששבר העונה את שיא הט"ד בריצה בעונה לתופס, עם שמונה שכאלו. ג'ימי גאראפולו סבל כל העונה מחוסר וודאות בנוגע למעמדו כקווטרבק פותח, ובכל זאת ניפק עונה לא רעה בכלל, והוא אפילו ממוקם ראשון בליגה במדד יארדים למסירות שהושלמו.

הגנת הניינרס הלכה והתייצבה ככל שהעונה התקדמה, עד למקום שלישי מכובד בספיגת יארדים למשחק. הכוכב של ההגנה הוא ללא ספק ניק בוסה הנמרץ, ואיתו הניינרס נראים אחרת לגמרי, בעיקר בלחץ הבלתי פוסק שהוא מפעיל על קווטרבק היריבה. הגנת המסירה לעיתים נראית כמו החוליה החלשה בשרשרת, והיא חייבת להיות במיטבה מול פרסקוט וחבריו, אחרת זה עלול להיות ערב ארוך לקבוצה מהמפרץ.

נתון מעניין – בארבעת מפגשי הפלייאוף האחרונים בין הקאובויס לניינרס, המנצחת המשיכה וזכתה בסופרבול.

תחזית – מפגש פלייאוף לוהט בין שתי יריבות שממש לא אוהבות אחת את השניה, בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות. הקאובויס באוויר, הניינרס על הקרקע, וקשה לדעת מי תנצח. תחושת הבטן הולכת על הפתעה של האורחת, אבל סביר יותר שהתקפת הבוקרים תכריע את המשחק לטובתם, ודאלאס מעפילה לגמר האיזורי הרביעי שלה בשמונה השנים האחרונות.

יריבות היסטורית

קנזס סיטי צ'יפס (5:12 בעונה הסדירה) – פיטסבורג סטילרס (7:9:1 בעונה הסדירה), 03:15 (בין ראשון לשני)

הצ'יפס פתחו את העונה רעוע והגיעו לשבוע השביעי במאזן שלילי. פטריק מאהומס לא נראה כמו עצמו, הקבוצה נראתה מרושלת והתחילו לרוץ ספקולציות על אנדי ריד ודרך ההתמודדות שלו עם העונה הקשה.

המאמן המשופם באדום הצליח להקים את הקבוצה שלו, הצ'יפס ניצחו תשע מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם (הפסד לבנגלס בהפרש 3) וקנזס סיטי תארח בארוואהד הרועש את הקבוצה האחרונה שהתמזל מזלה להגיע לכאן.

הסטילרס היו זקוקים להרבה עזרה, ניצחון של הג'אגס על הקולטס והימנעות מתיקו במשחק של הצ'ארג'ס בלאס ווגאס. במפתיע, התוצאה השנייה הייתה זו שכמעט ולא נפלה לטובת הסטילרס, אך שער שדה של דניאל קרלסון בשניות הסיום של ההארכה שלח את ווגאס ופיטס בורג לעוד שבוע של פוטבול.

ביג בן, שמוביל את הסטילרס מעל עשור וחצי, הודיע כי השנה זו תהיה העונה האחרונה שלו. הוא יצטרך לשלוף שפן מהכובע כדי לנצח במיזורי, במיוחד עם היכולת המתדרדרת של זרועו בשנים האחרונות. פטריק מאהומס שיתחרה מול רות'ליסברגר לא הפסיד בפלייאוף נגד קוורטרבקים שאינם בריידי בששת משחקיו.

הימור: קנזס סיטי לוקחים אבל פיטסבורג מכסה את הליין הגדול. 30:24 צ'יפס.

חילופי משמרות? רות'ליסברגר, מהומס

לוס אנג'לס ראמס (5-12)אריזונה קארדינלס (6-11) (לוס אנג'לס, שלישי 03:15)

במשך כל העונה נאבקו הראמס והקארדינלס על ראשות הבית המערבי של ה- NFC, ובתום המשחק נדע אם אכן יתרון הביתיות שיחק תפקיד מכריע בזהות המנצחת.

בלוס אנג'לס עושים הרבה על מנת להעפיל לסופרבול שיערך השנה במגרשם הביתי, ולמעשה "מקריבים" את העתיד על חשבון ההווה. בינתיים זה הספיק להם לאליפות הבית, נראה אם יצליח להם בהמשך. הפעולה הכי חשובה העונה היתה הטרייד על מת'יו סטאנפורד, שפשוט פורח תחת שון מקווי, ומנפק את אחת מעונותיו הטובות ביותר, למרות גילו המתקדם. המרוויח הישיר מהבאתו של סטאנפורד הוא התופס קופר קאפ, שעבר עונה מפלצתית של 1,947 יארדים ו-16 ט"ד במסירה, מקום ראשון בליגה בשני הנתונים. בתחום הריצה הראמס לא טובים, ומול קבוצות עם הגנת ריצה טובה הם מתקשים מאוד לייצר יארדים על הקרקע.

ההגנה די נחלשה לעומת שנה שעברה, ובשני המשחקים מול אריזונה ספגה לא מעט יארדים וט"ד על הקרקע, חומר למחשבה לקראת המשחק הקרוב. ארון דונלד וחבריו להגנה חייבים להגביל את הריצות הקצרות של קיילר מורי, שכל כך פגעו בהם במפגשים השנה.

אותו מורי הוא המפתח לניצחון אצל הקרדינלס, והופעה טובה שלו נחוצה על מנת להשאר בתמונת המשחק מול הראמס. במחזורים האחרונים נראה כאילו בטחונו העצמי של מורי נפגע קצת, והתוצאה היא ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, הפסדים שעלו להם בראשות הבית ואובדן הביתיות. בעיה נוספת שפוגעת בקארדילנס הוא חסרונו של התופס דיאנדרה הופקינס עקב פציעה, בלעדיו התקפת המסירה מתקשה לייצר נקודות, וגם משחקים טובים של הטייט אנד זאק ארץ שהגיע מהאיגלס אינם פותרים את הבעיה.

גם ההגנה נחלשה לעומת פתיחת העונה המוצלחת, ולאחר שבוע החופש במחזור ה-12 לא הצליחה לספוג פחות מ-22 נקודות בשום משחק, כאשר רוב הנקודות מגיעות באוויר, מרשם לא מומלץ כנגד התקפת המסירה של הראמס, שהיא אחת מהטובות בליגה.

נתון מעניין – קופר קאפ הוא השחקן הרביעי שזוכה "בכתר המשולש" בתפיסה מאז 1970, הכי הרבה קליטות, יארדים וט"ד בתפיסה.

תחזית – במשחק פלייאוף ב- NFL כל תוצאה אפשרית, בטח בעונה משוגעת שכזאת, אבל עושה רושם שהראמס מגיעים למשחק בכושר טוב יותר, עם יותר כלים התקפיים, והם אכן ינצחו וימשיכו במסע לעבר סופרבול ביתי.

אחד מהם ירשום ניצחון פלייאוף ראשון, סטאנפורד או מורי (צילום: youtube.com)


לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. איך שרה עדן בן זקן – איזה לילה הולך להיות!!!!
    אני דווקא חושש מהריידרס, למרות כל המשברים שהקבוצה הזו עברה הם עדיין בפלייאוף כשהתקפת המסירה שלהם מאוד איכותית ומאוד אנדרייטד, אני צופה את הבעיה דווקא מכיוון דארן וולר שהיה שקט במשחקים האחרונים אבל בעיני הוא הנשק הכי מסוכן בהתקפת הריידרס, למרות הכושר הטוב שרנפרו נמצא בו. דאגה נוספת היא כמה קו ההתקפה שלנו ייתן להגיע לבורו – אם יתנו לו שקט ופוקט סטרילי יחסי, יש לנו סיכוי. בצורת של 31 שנה עומדת על הפרק, אל נקל בה ראש.

    וזה, אובייקטיבית, המשחק הכי פחות אדיר מבין משחקי הווילד קארד – מפגשי תוך הבית ב-AFC מזרח וב-NFC מערב, היריבות ההיסטורית בין הניינרס לדאלאס, בריידי עם חוליית התקפה חסרה מול פילי, ששימוש מאסיבי בהתקפת הריצה שלה, אפילו להקצינו לפי בית מדרשו של בליצ'ק, ישאיר את הבריידי הרבה על הספסל וזה נותן לפילי סיכוי, ובעיני ה-הפתעה הולכת להגיע מארוהד, אני חושב שיהיה צמוד ממה שחושבים, ההגנה של הפלדות יגיעו למהומס לא מעט וזה יגמר על שער שדה מכריע של בוסוול.
    אני לא מהמר על קבוצות שאני אוהד, ככה שלטעמי פיטסבורג והפטריוטס עולות ב-AFC, וב-NFC אלו יהיו טמפה אחרי קרב קשה, דאלאס אחרי קרב קצת פחות קשה והראמס בקלות יחסית מפתיעה (לא נותר כמעט זכר לפתיחת העונה של אריזונה, ובלי הופקינס זה בעיני על סף הנס אם הם ינצחו)

    תודה על הסיקור הנהדר!!

    1. דאטה מהעשור וחצי האחרונים מראה שהאלימות הביתית בפיטסבורג עולה בשישים אחוז בלילות שהסטילרס מפסידים. הכי הרבה בליגה בתקופה הזו. קשה לאהוד את הצ'יפס עם נתון כזה בראש, אבל אני פשוט מת על על הפוטבול של אנדי ריד ובעיקר מאהומס. כשהוא פוגע זו שירה בתנועה

      1. בראייה מקצועית גרידא – אתה צודק, לא סתם כמו שנאמר בפריוויו מהומס הפסיד רק לבריידי בקריירת הפלייאוף שלו, בעוד שפיטסבורג העונה…קצת קשה לצפייה (כאוהד בנגאלס אני דווקא די נהנה לראות את זה אך מסיבות סנאף השמורות עמי :)). אם פיטסבורג יצליחו איכשהו לגרור את המשחק הזה לקרב חפירות ולהשאיר את ההתקפה כמה שיותר זמן על המגרש (ניהול שעון, נאג'י האריס אם ישחק ובני סנל), זה יאפשר להם סיכוי ואני מאמין שהם יצליחו לשמור על סקור נמוך ולנצח ברגע האחרון משער שדה של כריס בוסוול. אין ספק שתענוג לראות את הצ'יפס, אבל תקומת פיטסבורג כעוף החול רק כדי להיות מודחת ע"י שק החבטות המועדף עליהם לאורך השנים מסינסינטי, אוהיו…סורי, אני צריך ללכת לנקות את עצמי קצת אחרי החלום הזה 🙂

          1. אכן הפייסרס. ולמה הבנגאלס? שאלה טובה שאני שואל את עצמי גם עשור.
            אני אוהב את הקבוצות שלי אפורות ובינוניות, זאת בניגוד לאוהדי לייקרס ונבחרת ארגנטינה 😉

  2. אחלה פריוויו
    קנזס פיטסבורג הולך להיות חד צדדי, לא רואה את המשחק נגמר על פחות מפוזשן
    גם טמפה איגלס לא כוחות.
    ארבעת המשחקים האחרים פתוחים לגמרי, דאלאס עדיפים על הניינרס אבל ס"פ הולכים לעלות למשחק עם ההרכב הכי מלא שלהם מאז תחילת העונה ועם טרנט ויליאמס בקו, יהיה הרבה יותר קשה להגיע לגארופולו. המאזן של דאלאס קצת מרמה עם לוח משחקים די קל ואני לא אופתע משום תוצאה.
    הבנגלס נראה לי עדיפים על הריידרס כמעט בכל המערכים וההגנה שלהם שבאופן מסורתי הייתה נקודת תורפה התחזקה ממש השנה. אתפלא אם הריידרס יעברו אותם.
    הראמס נגד אריזונה הולך להיות משחק מעולה. אני מסכים עם מי שכתב פה שהראמס עדיפים אבל נראה לי שהשמועות על מותם של הקרדינלס הם קצת מוקדמות.
    באפלו פטריוטס גם כן פתוח לגמרי, איכשהו נראה לי שמק ג'ונס עוד לא בשל לפלייאוף אבל הימור נגד בליצ'ק נמצא ברשימת הדברים שרצוי להמנע מהם מיד אחרי פתיחת מערכה יבשתית באסיה וויכוח עם סיציליאני כשמוות מונח על הכף.

  3. סיקור מצויין
    אני חייב להודות שה-NFL עובר את הליגה של אדם סילבר כמעט בכל פרמטר.

    חוץ מהבילס והקנזס שעל הנייר כבר נמצאים בשלב הבא שאר
    יחסי הכוחות אמורים להביא משחקים צמודים לכל כיוון.

    1. רבע ראשון, עד כה נראה שהריידרס עוד קצת חלודים, לא מצליחים להסתדר מול הדיפנסיב ליין של הבנגלס שדי שולטים. קאר נראה מבוהל ומגיעים אליו פעם אחרי פעם.
      בינתיים "רק" 10:3, אבל זו תוצאה שדי עושה חסד עם הריידרס.

      1. וברבע השני אמנם הריידרס נראים קצת יותר טוב אבל אותה תוצאה (בינתיים, קצת פחות משתי דקות למחצית) וסה"כ 20:6 לבנגלס

        1. מאוד מוזר שנראה שהבנגלס הרבה יותר שולטים והרבה יותר מוכנים לעומת הריידרס שעושים המון טעיויות והשמטות. אבל במחצית התוצאה היא רק הבדל של ט"ד. ועוד אחד מהט"ד של סינסי מוטל בספק.

  4. אוונג'ובי, ה DT המצוין של הבנגלס נפצע עכשיו, נראה איך הם יסתדרו.
    הפאס-ראש שלהם היה רצחני בפתיחה ודי נחלש בהמשך

  5. פאנט ראשון של הבנגלס במשחק ופשלה שניה של הספיעשל טימס של הריידרס. הפעם בלי נזק של יארדים.
    יהיה מצחיק אם בגללם הם יפסידו.

    1. סבבה, ניצחון והכל, אבל בגלל הט"ד השנוי במחלוקת בגלל פשלה של אחד השופטים, היה יכול להסתיים בשיוויון עד סוף ה60 דקות.
      ומשם.. מי יודע.
      זה עלול לרדוף את הבנגאלס כניצחון עם כוכבית.
      בכל מקרה, ג'ו בורו וג'מאר צ'ייס של המחצית הראשונה הם לא דואו שהייתי רוצה לפגוש בסמטה האפלה של אליפות הAFC. הם היו חדים כתער.

      1. שנוי במחלוקת נראה לי קצת מרחיק לכת. נכון שהשופט פישל אבל תמיד ממשיכים לשחק קצת אחרי עד שהמהלך כבר מת. מבחינתי היתה אחלה מסירה של בורו וכל השאר תירוצים 🙂
        מה שכן, הם לא ממש היו משכנעים במחצית השניה וגם ככה זה לא היה רחוק מלהסתיים בשיוויון בסוף ה60 דקות.

  6. הבילס לא יכלו להגיש את הנקמה במזג אוויר יותר קר מאתמול, אבל הם היו לוהטים! לא בטוח עם זה אומר משהו על המשחקים הבאים שלהם..
    בסוף כל הסופרלטיבים וכוחות העל שנקשרו לבליצ'ק נגמרו בקול ענות חלושה, סהכ עונה סבירה+ עם רוקי qb, אבל איכשהו מרגיש קצת אכזבה (תלוי גם במה שיקרה בטאמפה..).

  7. ציינתי את זה אתמול שהבילס והצ'יפס בשלב הבא לנוכח המאצ'אפ.

    זה ממש לא הפתעה שהבילס השפילו בצורה הזאת.
    אלו הם הבדלי הרמות בין 2 הקבוצות במזג אוויר שהוא לא טורנדו עם רוחות.
    הפאטריוס בסה"כ לא מיוחדים בהגנה וגם בהתקפה ממש לא יכולים לעמוד בקצב של מועמדת לאליפות.

  8. הפטריוטס הגיעו לפלייאוף שנה אחת מוקדם מידי, והבילס ממש נהנו להתעלל בהם, אחרי 20 שנים של רגשי נחיתות.
    שאפו גדול לבאנגלס, מקווה שהם לא אמרו את המילה האחרונה בפלייאוף השנה.
    מבחינתי המנה העיקרית מוגשת הערב, הקאובויס מארחים את הניינרס, אחת מהיריבויות היותר אינטנסביות בפוטבול אולי חוזרת, ובגדול.
    https://youtu.be/dTieqVue3lE

  9. סאק איט בליצ'יט רמאי זבלי, מה המאזן שלו בפלייאוף בלי טום בריידי , מה המאזן שלו בפלייאוף במשחקי חוץ? היה לו מזל ש 20 שנה הבילס ג'טס ומיאמי היו על הפנים זה קיבל 5-6 מצחונות על שנה ותמיד היה לו יתרון ביתיות וביי וויקס

  10. לפילי יש מפלצת ריצה שש-ראשית, אבל יש רק פוטבול אחד ומספר מוגבל של סנאפים במשחק. בולד פרדיקשן – הם הולכים לטחון כמות ריצות שלא נראתה בפוטבול מאז שנות השבעים, להשאיר את טום טריפיק על הספסל רוב המשחק ו… לראות אותו מהנדס דרייב ניצחון בשתי הדקות האחרונות ומוסר טאצ'דאון דרדלה לגרונק.

  11. רבע ראשון- פערי הרמות מורגשים, פילי פשוט אבודה (קשה לשחק בלי מוסר ובלי תופסים). טמפה נראית בהילוך ראשון אבל נראה שאיבדה גם את ווירפס וגם את ג'נסן מקו ההתקפה- וזה מאוד משמעותי

  12. בדקתי וזה אכן נכון – הבחור שמקריין את הפרסומת של פיצה האט זה דריל מהמשרד (ועוד כמה דברים אחר כך)

  13. זה מעניין שאיגלס מנסים לנצח משחק פליירוף בלי ק"ב, אולי זה יעבוד

    יש להם על הספסל ק"ב יותר טוב מהרטס והם נותנים לו להירקב

  14. יום קשה להרטס, קצת כואב עליו.
    פילי והסטילרס פשוט לא ברמה (ועכשיו שכתבתי את זה הסיכויים של הסטילרס עלו פלאים😅).

  15. לא "זכיתי" לראות את המשחק של הבילס, אבל הבנתי שזה היה משחק "(הכי קרוב ל)מושלם" התקפית, ט"ד בכל דרייב בלי בעיטות החלקה או בעיטות ל3 נקודות.

    1. וואו, רק דיברתי והגיע דרייב הגנתי (בוא, "דרייב", שלושה דאונז ומינוס 11 יארד) מופתי לא פחות.
      .
      אני עדיין מפחד משארית המשחק אבל הפתיחה חלומית

  16. בתור סטודנט למשפטים, עבירת ההולדינג יותר נתונה לפרשנות ממושג כבוד האדם. זה כל כך תלוי בשופט ואיך הוא תופס את האירוע, אפשר באמת למצוא הולדינג בכל פוזשן.

  17. בינתיים קיטל עוד לא נגע בכדור (גם יוזצ'ק אבל זה בשולים) ההתקפה של הניינרס ממש מגוונת ואני לא בטוח אם זו החזרה של ויליאמס אבל דאלאס לוחצים על גארופולו הרבה פחות ממה שחשבתי שיקרה.

  18. אני יכול להבין את הרצון לרווח את הדיפנסיב ליין אבל הקו הקדמי של דאלאס פשוט מהיר מדי בשביל מסירות הרוחב האלה
    בכל אופן, אם אחוזי ההחזקה יישארו כמו שהם, ההגנה של דאלאס הולכת לפול מהרגלים לקראת סוף המשחק.

    1. מחצית 16-7
      אחרי רבע ראשון מהאגדות דאלאס התאוששו ואמנם פער של שני פוזשנס אבל התחושה היא שהניינרס ניצלו מקאמבק בעור שיניהם

  19. אני לא מבין הרבה הפוטבול, אבל זה נראה כמו משחק פלייאוף עם הגנות קשוחות, בין 2 קבוצות שאף אחת מהן לא תגיע לגמר

  20. פתיחת רבע רביעי, נראה שגם אלכסנדר בחוץ
    זה ה 23-7 הכי שברירי שיש.
    המטרה – שהמשחק ייגמר לפני ההגנה של הניינרס

  21. נו, עכשיו זה וורנר. עוד ליינבקר הלך
    כמו נבל עם אלף מיתרים שמנגן ומנגן, כל פעם פוקע מיתר אבל את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק

  22. תומר, תהייה רגוע..זה שלכם, אתם נוסעים הכי מזרחה ודרומה בשבוע הבא.. כדי להפסיד לבריידי. סחתיין על הערב.. תצוגת תכלית..

  23. איזה סיום מוזר
    מבסוט מהתוצאה אבל סיום משונה, אפילו מבאס
    .
    יש מצב שאת השופט הזה יזכרו בדאלאס כמו את קובה גודינג ג'וניור ב Rat race

כתיבת תגובה

סגירת תפריט