אירועי דיומא – 09.01.2022 – כדורגל וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 17 / ניר מועלם :

19:00 הפועל חדרה – מכבי נתניה : הפועל חדרה שבמקום ה-10 מארחת את נתניה שבמקום ה-8 כאשר נקודה מפרידה ביניהן. חדרה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול הפועל ירושלים, ומנגד מכבי נתניה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול ביתר ירושלים. חשוב לשים לב שחדרה לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים, ומנגד נתניה מגיעה אחרי שלא הפסידה בליגה ארבעה מחזורים רצופים. הימור – נתניה עם ניצחון חוץ קטן.

20:15 ביתר ירושלים – אשדוד : ביתר שבמקום ה-11 מארחת את אשדוד שבמקום ה-9, כאשר 4 נקודות מפרידות ביניהן. השבוע התבשרנו על קבוצת רוכשים פוטנציאלית לביתר ירושלים, אני באופן אישי מקווה שזה יקרה, אבל חייבים לזכור שאם המהלך לא קורה בינואר אז הקבוצה תתקשה לשרוד כי היא חייבת חיזוק, ולכן הטיימינג של ביצוע הרכישה במידה ויקרה הוא נורא קריטי כאן, ואם נחזור קצת לכדורגל אז ביתר מגיעה אחרי תיקו 0-0 בחוץ מול נתניה ואילו אשדוד סוף סוף חזרה לנצח עם 3-0 ענק על נוף הגליל, והקבוצה אף הספיקה לעשות שינויים כאשר השאילה את דיאמנטיקוס, חלוץ מהיידוק ספליט, והעבירה את אור אינברום למכבי פתח תקווה. הימור – אשדוד איכותית יותר, אך אני מאמין שבטדי ביתר תצליח לגרד נקודה, ולכן אהמר על תיקו.

סרייה א' – מחזור 21 / ניר מועלם :

13:30 ונציה – מילאן : במחזור אמצע השבוע שהיה לנו מילאן שיחקה מול רומא וניצחה 3-1, ואילו ונציה לא שיחקה אחרי שמשחקה מול סלרנטינה נדחה. מילאן כרגע במקום השני עם נקודה פחות מאינטר, אך לאינטר יש משחק חסר, ואילו ונציה במקום במקום ה-16 עם משחק חסר ו-4 נקודות מעל הקו האדום. אני אוסיף גם שמצבו של דור פרץ שהוא שחקן ונציה כרגע לא ידוע, ויש כתבים איטלקיים שמדווחים שונציה מוכנה לשמוע כל הצעה על דור פרץ ושהוא לא בתוכניות שלה, במיוחד לאור העובדה שהוא שיחק העונה רק 304 דקות בליגה מתוך 1,710 דקות אפשריות. הימור – מילאן עם 3 נקודות חשובות.

17:30 נאפולי – סמפדוריה: נאפולי במקום ה-3, אומנם במרחק של 6 נקודות מאינטר שלה משחק חסר, אבל היא עדיין חזק מאוד בתמונה על האליפות, במיוחד אחרי שהיא הצליחה להוציא תיקו בחוץ מול יובנטוס במשחק שכל איטליה סימנה ככזה שיכול להחזיר את יובה למאבק האליפות, ואילו סמפדוריה שבמקום ה-15, מגיעה אחרי הפסד מפתיע מאוד של 2-1 בבית לקליארי שמתחת לקו האדום, וחשוב לציין שבאותו משחק הורחק בתוספת הזמן אנטוניו קנדרבה והוא שחקן מאוד חשוב במערך של סמפדוריה, והוא לבדו אחראי על 11 שערים של הקבוצה העונה(6 שערים ו-5 בישולים). הימור – נאפולי חייבת לנצח כאן ואני מאמין שבבית היא תחזור למסלול הניצחונות ותתקרב עוד קצת למוליכות.

21:45 אינטר – לאציו : אינטר שבמקום הראשון, מוליכה על פני מילאן שלפניה בנקודה אחת, אך לרשותה גם משחק חסר, אותו לא שיחקה בחמישי האחרון מול בולוניה, ומנגד לאציו במקום ה-8, ללא משחק חסר, אחרי שבחמישי האחרון היא אירחה את אמפולי והצליחה לסיים את המשחק בתיקו 3-3 בתוספת הזמן משער שיוויון של מלינקוביץ סאביץ, וזה אחרי שהיא פיגרה 2-0 כבר אחרי 8 דקות, הצליחה להשוות ל2-2 ואז בסוף חזרה בתוספת הזמן עם עוד שער שיוויון. הימור – אינטר מארחת את המשחק, והיא גם איכותית יותר, וכמובן לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי, ולכן אהמר על אינטר שתנצח ותישאר מחזור נוסף במקום הראשון.

רומא- יובנטוס (19:30)/ צפריר אוזדובה

שתי הקבוצות התאכזבו במחזור האחרון שהיה רק בחמישי. רומא השביעית עם 32 נק׳ הפסידה 3-1 למילאן ללא קרב במשחק נוראי עם כמה טעויות שיפוט כמו פנדל מתנה למילאן ושתי הרחקות לרומא (קרסדורף ומנסיני) זו לא רק דעתי הקוריירה דלו ספורט נתן לשופט ציון 3/10. יובנטוס החמישית סיימה בתיקו 1-1 ביתי עם נאפולי יריביה ישירה על המקום לאלופות תיקו שהרחיק אותה שלוש נקודות מאטאלנטה הרביעית. אז מי תחזור למסלול הנצחונות?

בסיבוב הקודם יובנטוס ניצחה 1-0

הרכש החדש של רומא. מייטלנד ניילס.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – שמינית הגמר

15:00: יאן בינגטאו-מארק וויליאמס (יורוספורט 2)
21:00: ניל רוברטסון-אנתוני מקגיל (יורוספורט 1)

פתיחת השנה הקלנדרית מביאה כתמיד את אחד הטורנירים היוקרתיים ביותר של הענף – המאסטרס. הטורניר, הנערך באולם אלקסנדרה פאלאס שבלונדון (לאחר שבשנה שעברה נערך מאחורי דלתיים סגורות), מפגיש את 16 המדורגים ראשונים בענף על פי הדירוג הרשמי של השנתיים האחרונות. ארבעת הימים הקרובים יביאו לנו שני משחקים בכל פעם, שייערכו בפורמט של הטוב מ-11.
משחק אחה"צ יפגיש את יאן בינגטאו עם מארק וויליאמס. הסיני הצעיר זכה במהדורה הקודמת של הטורניר, במה שהיווה פריצת דרך ענקית לקריירה שלו. אלוף העולם הוולשי הוותיק שממול צפוי להיות משוכה גבוהה, כאחד שזכה בטורניר הראשון של העונה – אליפות בריטניה הפתוחה. משחק הערב יפגיש את ניל רוברטסון עם אנתוני מקגיל. רוברטסון, אלוף עולם ואחד השחקנים הטובים בענף, שגם זכה השנה באליפות אנגליה, אמור להיות פייבוריט. אם כי מקגיל, למרות שזו סה"כ הפעם השנייה בה הוא משתתף בטורניר, נמצא בכושר משחק טוב, ויכול בהחלט להקשות על האוסטרלי.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה רבה פאקו וכולם, איזה כיף שחוזר הסנוקר עם הרמה הכי גבוהה שיש. במקביל למחזור האחרון בפוטבול יופי של ערב לפניי

    1. תודה פילי. קצת חבל שלוקה ברסל לא שם, ואחרים שעוברים עונה הרבה פחות טובה כן. הוא קצת נפל בין הכסאות, גם כי מדובר בדירוג של שנתיים (כמו בטניס), וגם כי ה-cut-off להחלטה של מי נכלל בטורניר נעשה מוקדם. מי שהרוויח מההפקר פה היה ג'ק ליסובסקי.

    1. אני עם תיקו לאינטר וניצחון מגול של זלעטי. צריך זעזוע בצמרת. אגב, צפריר, מה עם ההפסד בשבוע שעבר?
      לא שמענו שום ניתוח למשחק….

          1. המשחק עם הילד קצת מכה בכנף אחרי שגילה שהוא חולה, אבל משחק באוויר הפתוח לא ממש סכנת נפשות.

    1. בכיף
      אני לא נמצא בחיפה אלא באוניברסיטת תל אביב.
      אם יש משחק בראשון בצהרים בשעה כזו, 13:30 אתה מוזמן.
      בירה ופיצוחים עלי המיקרוסקופ עלייך.
      🙂

  2. מסכים, ברסל בהחלט עם עונת שיא, יהיה מאוד מעניין גם לראות את ז'או שפרץ באליפות בריטניה ולא השתתף מאז בטורנירים כדי להתכונן למאסטרס, וכמובן הרוקט שתמיד תענוג צרוף לראות ולשמוע. שיהיה טורניר מוצלח

    1. ז'או דווקא השתתף בטורניר הגראנד פרי העולמי (בסוף השנה, זה שרוקט רוני זכה בו), אבל עף בסיבוב הראשון. אנחנו נראה אותו מחר מול היגינס, יהיה לו קשה.

  3. נו באמת, לברון נותן דחיפונת קטנה לפני שעושה סל ומקבל עוד אחד מהקו במתנה, זלעטן נותן דחיפונת ושורקים לו פאול…

  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, זלעטן שואג על שלא קיבל דאבל פאס שהיה משאיר אותו קרוב לשער שני.
    צודק.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחח, שוב פעם הוא עם צעקות על החברים שלו, רק שלא ירביץ להם.
      הוא המאמן על המגרש, חד וחלק בדרג יותר גבוה מסטפאנו פיולי.

  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מראים שוב את הגול של זלעטי מהדקה השנייה. הוא בכלל לא התרגש אחריו, התייחס לזה בשיוויון נפש, מצד שני פויולי מסתכל כלא מאמין, פתאום הוא תופש שהכדור ברשת ושם שם קפיצה כאילו היה ילד בן 14 שהבקיע עכשיו את הגול הראשון שלו בנערים. קטע לפנתיאון. והמגרש של וונציה באמת מזכיר את הי"א של אשדוד.

  6. תאו עם השני של מילאן.
    זה היה יכול להיות הגול השני שלו אם לא היה שולח טיל בחצי הראשון ליציע.

  7. תיאו עם השני בפנדל מוצדק לגמרי.
    שחקן ונציה עצר ביד וגם קיבל אדום.
    ונציה עד הסוף בעשרה שחקנים. אולי יכניסו את דור פרץ סוף סוף?

  8. איזה יופי, איברה יוצא ונכנס דניאל מלדיני הבן של פאולו והנכד של צאזרה.
    זה אחד מהדברים אני הכי אוהב לראות במילאן, ההמשכיות. שלוש דורות באותה קבוצה שומרים לה אמונים והאבא הגאה רואה את התכשיט (בחור יפ, לא רק חתיך) נכנס ל 15 דקות אחרונות.
    הניצחון כבר בכיס אז נשאר לראות מה תעשה אינטר.

    1. טוב רזי מבחינתי מילאן שדדה אותנו. שני הרחקות ופנדל ? מי שלא ראה את המשחק חושב שהרומאים אלימים. כמובן שהשופט הוא האשם אבל נגד גנואה הטעויות האלו לא היו קורות.
      מה אני רוצה קצת נחת? אפשר לנצח את יובנטוס היום הם פגיעים השנה אנחנו ממש צריכים את זה. אם לא… המאבק יהיה על מקום בליגה האירופאית ולא באלופות

      1. השופט השתמש בוואר לבדוק את טענת הפנדל והיתה שם נגיעה בזרוע. לצערי זה נחשב לפנדל, מה לעשות?
        האדום הראשון היה בגלל צהוב שני גבולי. השחקן אגב קיבל הזהרות במשחק.
        האדום השני מוצדק לגמרי. לעצור שחקן בדרך לשער בעבירה לפי החוקים זה אדום!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט