אירועי דיומא – 08.01.2022

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

היום – מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע בבלומפילד

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 17 :

15:00 הפועל חיפה – הפועל תל אביב : משחק צמרת בין הפועל תל אביב שבמקום ה-3 לבין הפועל חיפה שבמקום ה-5, כאשר הפער ביניהן הוא 4 נקודות בלבד. הפועל חיפה מגיעה אחרי תיקו 2-2 בחוץ מול קריית שמונה, ואילו הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון שלישי רצוף, עם 2-1 על מכבי פתח תקווה, עם שער ניצחון בתוספת הזמן . הימור – בסיבוב הראשון הפועל חיפה ניצחה בבלומפילד 2-0, והפעם אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו.

17:30 נוף הגליל – קריית שמונה : משחק מסקרן יהיה היום באיצטדיון גרין כאשר שני החברים הטובים נפגשים, מצד אחד המאמן הביתי שי ברדה, שרק השבוע התמנה למחליפו של ירון הוכנבוים(שכבר הספיק לחתום בשורות כפר סבא), ומנגד סלובודאן דראפיץ המאמן של קריית שמונה. הקבוצה הביתית מגיעה אחרי הפסד 3-0 לאשדוד שהוביל לפיטוריו של ירון הוכנבויים שהעלה את הקבוצה לליגת העל, אבל הקבוצה מגיעה למשחק עם רצף של חמישה הפסדי ליגה רצופים ונפילה עד למקום ה-13 בטבלה, ואצל קריית שמונה המצב טוב יותר, כאשר הקבוצה במקום ה-7, אך היא מגיעה אחרי 2-2 מול הפועל חיפה ובסה"כ היא ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים. הימור – המשחק יסתיים בתיקו.

17:45 מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה : האחרונה מכבי פתח תקווה מארחת את מכבי חיפה השני הטבלה. מכבי פתח תקווה מגיעה אחרי הפסד בתוספת הזמן להפועל תל אביב ואילו מכבי חיפה מגיעה אחרי הניצחון הענק בסמי עופר 3-2 על מכבי תל אביב, אחרי שעשתה מהפך מדהים ברבע שעה האחרונה. הימור – מכבי חיפה חייבת לנצח, אחרת הניצחון בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב היה לחינם, ואני מאמין שהיא תצא עם 3 נקודות.

20:00 מכבי תל אביב – הפועל באר שבע : המשחק של המחזור ללא ספק, יפגיש את מכבי תל אביב שבמקום הרביעי אל מול הפועל באר שבע שבמקום הראשון, כאשר הפער ביניהן עומד 15. כל הפרשנים וכתבי הספורט סיימו את העונה של מכבי אחרי ההפסד בשבוע שעבר 3-2 בסמי עופר למכבי חיפה, אבל לדעתי ניצחון היום יקטין את הפער מהפועל באר שבע ל-12 נקודות, וכנראה ל-13 נקודות ממכבי חיפה(הפער הנוכחי ביניהן), וכבר ראינו את מכבי בעבר עושה ריצה של ניצחונות ולכן אני לא הייתי פוסל אותם כמו שהרבה פרשנים וכתבים עושים, אבל מולם הם פוגשים את הפועל באר שבע הנהדרת שכבר עושה רצף של 7 ניצחונות ליגה רצופים, האחרון שבהם 3-0 על סכנין, ואני אזכיר בנוסף שהפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה עד כה שעדיין לא מנוצחת העונה בליגה. הימור – מכבי תל אביב מגיעה אחרי הפסד ברבע שעה האחרונה מול מכבי חיפה, הפסד שבוודאות פגע במוראל של הקבוצה ויהיה מעניין לראות איך הם יבואו היום למשחק מול באר שבע, כאשר מולם יש קבוצה שרצה בצורה נהדרת בליגה ומשיגה תוצאות בכל שבוע, ואני מאמין שנראה את הפועל באר שבע ממשיכה ברצף הנהדר שלה ומשיגה ניצחון שמיני רצוף, ורק אזכיר שבמחזור הבא(בעוד שבועיים) תארח הפועל באר שבע בטרנר את מכבי חיפה.

לה ליגה/ צפריר אוזדובה

גרנאדה- ברצלונה (19:30)

למרות שני הנצחונות השבוע על מיורקה 1-0 בליגה ועל לינארס פעם אחת לגביע (וההפעלה לשמינית הגמר) הסיפור בברצלונה השבוע הוא פציעתם של פרנקי דה יונג ורונאלד ארואחו בגביע ארואחו שבר את ידו וינותח ויקח לו זמן לחזור בנוסף למכת הפציעות ולעובדה שהרכש החדש של בארסה פראן טורס עדיין פצוע ועדיין לא רשום לליגה מה שמספר לנו שקל יותר לו הולך להיות בתקופה הקרובה. לפחות הצליחו להיפטר מקוטיניו ומהחוזה המעיק. בכל אופן בארסה במקום החמישי מרחק נקודה מאתלטיקו ומהמקום לאלופות שזה הישג משמעותי לצ'אבי.

מנגד המארחת גרנאדה מהמקום ה 13 מגיעה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד ובמשחקה הביתי האחרון ניצחה כאן את אתטליקו מדריד וכל זה בכיבובו של חורחה מולינה שלא מפסיק לכבוש לאחרונה ועומד כבר על שבעה שערים.

בסיבוב הקודם זה נגמר בשיוויון 1-1

ריאל מדריד- ולנסיה (22:00)

תמיד אהבתי את המפגשים בין שני הקבוצות וגם אם ימי הזוהר של ולנסיה מאחוריה היא עדיין יודעת לעשות בעיות לריאל. בעונה שעברה למשל ניצחה את המפגש במסטאיה 4-1. במחזור הקודם ולנסיה נוצחה 2-1 ע"י אספניול. הפסד שקטע רצף של חמישה נצחונות רצופים מה שהוביל את נעטלפים למקום התשיעי עם 28 נק'.

מנגד המוליכה אומנם מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על אלקויאנו בגביע אך גם אחרי הפסד מפתיע במחזור האחרון 1-0 לחטאפה. אומנם ריאל עדיין ראשונה בפער חמש נקודות על השניה סיביליה אך יש לה משחק עודף וזה כבר לא יתרון כזה בטוח. חוץ מזה במדריד אף פעם לא אוהבים להפסיד. אז הדרך להחזיר את ההרתעה תתחיל הלילה.

בסיבוב הקודם ריאל ניצחה 2-1

לפוסט הזה יש 6 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט