אירועי דיומא – 10.01.2022 – כדורגל וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 17 / ניר מועלם :

20:15 בני סכנין – הפועל ירושלים : בני סכנין שבמקום ה-6 ממשיכה לאבד גובה עם הפסד שני רצוף, הפעם 3-0 להפועל באר שבע, והיא הוציאה רק נקודה אחת מתוך 9 אפשריות במשחק מול שלושת הגדולות, בהן ספגה עשרה שערים וכבשה רק אחד, אבל עכשיו היא חוזרת לליגה שלה והיא תארח את הפועל ירושלים(עדיין לא ידוע באיזה מגרש – נכון ליום שבת) שנמצאת במשבר מאוד עמוק ובמקום ה-12, כאשר זיו אריה לא מצליח כרגע להוציא את העגלה מהבוץ, ובמחזור האחרון הם סיימו בתיקו 1-1 מול חדרה, והם חייבים להתחיל לנצח וגם לעשות שינוי בקבוצה אחרת הם ימצאו את עצמם מסובכים מאוד לקראת סיום העונה. הימור – בני סכנין חוזרת לנצח ומשיגה 3 נקודות חשובות.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – שמינית הגמר

15:00: ג'ון היגינס-ז'או סינטונג (יורוספורט 1)
21:00: שון מרפי-בארי הוקינס (יורוספורט 1)

פתיחת הטורניר אתמול הביאה לנו שני משחקים שונים באופיים. הראשון הביא לנו קרב מהנה למדי בין מארק וויליאמס ליאן בינגטאו, בו הוולשי הוותיק הצליח להשתלט על המשחק לאחר יתרון מוקדם של הסיני הצעיר, ולהדיח את הזוכה של השנה שעברה. המשחק השני הביא לנו קרב ארוך ומתיש למדי בין ניל רוברטסון לאנתוני מקגיל, שבו רוברטסון הצליח לתרגם בחלקו השני של המשחק את יתרונו האיכותי לניצחון על הסקוטי הג'ינג'י שממול.
היום יימשך שלב שמינית הגמר עם עוד שני משחקים. בסשן אחה"צ נקבל קרב מעניין מאד בין ג'ון היגינס לז'או סינטונג, סוג של קרב קצוות בכל הקשור לגילאי המתמודדים. ז'או הימם את הענף עם הזכייה הסנסציונית באליפות בריטניה האחרונה, והיום, מול אחד השחקנים הטובים של כל הזמנים, המצוי גם בכושר מצויין, נראה אם תהיה לזה המשכיות. משחק הערב יפגיש את בארי הוקינס עם שון מרפי. כאן אנו אמורים לקבל קרב פתוח בין שני שחקנים איכותיים מאד, שמחפשים שניהם להתניע את העונה הבינונית משהו עבור כל אחד מהם.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יונייטד נראתה איום אתמול. מה עם המצרי הזה? (מצרי?) שלישייה? הוא נראה כמו סבל בנמל אבל איזה טאץ'!!!
    והחזרה של יובנטוס על רומא הייתה מעולם אחר.
    תודה ליוצרי דיאמא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט