לקראת מחזור הנעילה ב-NFL

לקראת מחזור הנעילה ב-NFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ'.

הנה מסתיימת לה עוד עונה סדירה של ה- NFL, רק אתמול היא התחילה, וכבר הפלייאוף בשער. במחזור האחרון תמונת הפלייאוף כמעט הושלמה, והלילה בשוך הקרבות נדע סופית את הפרטים הסופיים – מי תשיג את המאזן הטוב ב- AFC ותבטיח לעצמה את שבוע החופש, מי תהיה העולה השביעית והאחרונה בכל חטיבה, מי תזכנה בראשות הבתים שעדיין לא הוכרעו, והסדר הסופי בכל חטיבה.

דטרויט ליונס (1-13-2)  – גרין ביי פאקרס (3-13)  (דטרויט, ראשון 20:00)

במחזור הקודם הפאקרס הבטיחו את המאזן הטוב בחטיבה, ועבור לא מעט שחקני מפתח שבוע החופש יתחיל כבר במחזור האחרון מול הליונס, זמן טוב להתאושש מעונת פוטבול מפרכת ומתישה, לקראת הפלייאוף שבפתח. הליונס מצידם כבר מזמן עם הראש בדראפט, ובאופן אירוני יעדיפו להפסיד ולייחל לניצחון של הג'גוארס, על מנת "לזכות" בבחירת הדראפט הראשונה.

נתון מעניין – למאט לפלור יש 39 ניצחונות כמאמן ראשי של הפאקרס, הכי הרבה בהיסטוריה של הליגה למאמן בשלוש שנותיו הראשונות בקבוצה כלשהי.

תחזית – הרכב חסר של הפאקרס, ואין לדעת איך יתפתח המשחק. למרות הסיכוי לבחירת דראפט ראשונה, השחקנים של הליונס ישחקו על הכבוד וישיגו את הניצחון, בסך הכל השלישי שלהם העונה.

סיפור הצלחה, לפלור (צילום: chicagotribune.com)

ג'קסונוויל ג'אגוארס (14-2) – אינדיאנפוליס קולטס (7-9), 20:00

היגוארים ישמחו לשחק את תפקיד הספוילר ליריבת הבית המרה כאשר הקולטס מגיעים לפלורידה למפגש עם הקבוצה הגרועה בליגה.

הג'אגס תמיד עשו צרות לקולטס, לא משנה מה מצבם בטבלה. הפרסות לא ניצחו משחק חוץ בג'קסונוויל מאז 2015, כולל כמובן בעונה שעברה בה זה היה הניצחון היחידי של היגוארים כל העונה.

אך כאמור, הרצף צפוי להישבר היום, הג'אגס נראים רע עם או בלי אורבן מאייר, הם הפסידו שמונה משחקים רצופים בדרך הבטוחה לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב.

אינדי תלויה רק בעצמה, ניצחון והם בתוך הפלייאוף בתור ווילד קארד.

הימור: משחק צמוד מהצפוי נגמר בניצחון של הקולטס ב-3.

ניו יורק ג'ייאנטס (12-4)  –וושינגטון פוטבול טים (10-6)  (ניו יורק, ראשון 20:00)

משחק נטול חשיבות עבור שתי קבוצות מאכזבות מהבית המזרחי של ה-NFC.

הפוטבול טים פתחו רע את העונה, נכנסו למומנטום טוב אחרי שבוע החופש, ומסיימים את העונה בקול ענות חלושה עם ארבעה הפסדים ברציפות, כל ההפסדים לקבוצות הבית האחרות. למשחק עצמו הקבוצה אמורה לעלות בהרכב החזק ביותר, על מנת להמתיק את הגלולה המרה עם ניצחון על הג'ייאנטס השנואים.

הענקים מצידם רושמים עוד עונה במאזן שלילי, החמישית ברצף, ועדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה. ג'ייק פרום יפתח שוב בעמדת הקווטרבק, לכאורה בשל פציעת צוואר של דניאל ג'ונס, או שמא בשל אכזבה מתמשכת מיכולתו של בחירת הדראפט הראשונה ב-2019, ימים יגידו.

נתון מעניין – הג'ייאנטס במאזן 58-22 מאז 2017, המאזן הגרוע ביותר ב-NFL בתקופה זו, בצוותא עם הניו יורקרית הנוספת, הג'טס.

תחזית – שתי הקבוצות מאוד ירצו לנצח את יריבתן המושבעת, ולסיים עונה לא טובה עם ניצחון מתוק. נהמר על הפוטבול טים כמנצחת, רגע לפני פגרה עמוסה עבור שתי הקבוצות.

הצוואר כואב? ג'ונס (צילום: nypost.com)

מיניסוטה וייקינגס (9-7) – שיקגו ברס (10-6), 20:00

הסטגנטיות של שיקגו מול הכאוס של מיניסוטה. שתי יריבות ישנות נפגשות במשחק לפרוטוקול עם שני מאמנים על הכיסא הרותח. מיניסוטה וקירק קאזינס מארחת את שיקגו וג'סטין פילדס.

על הנייר, מאט נאגי המאמן הכי טוב שהיה לברס מזה שנים. הם נמצאים במאזן חיובי עמו והגיעו לפלייאוף פעמיים מאז 2018. הם היה בפלייאוף פעם אחת ב-11 העונות לפני הגעתו. בכל זאת, אוהדי שיקגו לא מרוצים. ההתקפה שלהם מדורגת בחמישייה התחתונה בכל שנה שהוא עמד על הקווים (להזכירכם, הוא היה המתאם ההתקפי של אנדי ריד והצ'יפס) וג'סטין פילדס צריך יד מכוונת טובה יותר להמשך הקריירה שלו, כי ניכר שהכישרון שם.

מנגד, מייק זימר אצל מיניסוטה גם שומע קולות פיטורים לאחר עוד עונה של התרסקויות והתפרקויות. הוויקינגס היו יכולים להיות בתמונת הווילד קארד אך הפסידו 4 מ-6 המשחקים האחרונים שלהם ונפלו מתמונת הפלייאוף לחלוטין.

הימור: מיניסוטה משיגה ניצחון שמיני, שני המאמנים מפוטרים.

יוסטון טקסנס (12-4)  – טנסי טייטנס (5-12)  (יוסטון, ראשון 20:00)

אחרי פציעתו גומרת העונה של דריק הנרי במחזור השמיני היה ספק באם הטייטנס יצליחו בכלל להעפיל לפלייאוף, והנה הם במרחק ניצחון אחד מהשגת המאזן הטוב בחטיבה, ואת שבוע החופש עימו. את ההישג ניתן לזקוף לטובת ההגנה, שמאז אותה פגישה ספגה רק פעם אחת יותר מ-22 נקודות במשחק, והגנת הריצה בכלל מדורגת שניה בליגה בספיגת יארדים, שיפור רציני ממיקום 19 בשנה שעברה.

היריבה מטקסס מסיימת עוד עונה עגומה מבחינתה, אחרי שהתפרקה מנכסיה בשנים האחרונות. הקווטרבק דיוויס מילס מסיים את העונה במגמת עליה, והוא וחבריו לקבוצה ישמחו לסיים את העונה בניצחון שיהרוס את החגיגות בטנסי, אפילו אם זה לא מועיל להם בדראפט הקרוב.

נתון מעניין – הטקסנס השיגו פחות מעשר נקודות ב- 7 משחקים העונה, הכי הרבה בעונה בתולדות המועדון.

תחזית – הטקסנס כבר הפתיעו את הטייטנס עם ניצחון במחזור ה-11, במשחק שבו רייאן טנהיל נחטף ארבע פעמים. קשה להאמין שהפתעה שכזאת תחזור על עצמה, והפעם הטייטנס יקחו את כל הקופה, ואת המאזן הטוב ב- AFC.

בלי שטויות הפעם, טנהיל (צילום: titansized.com)

מיאמי דולפינס (8-8) – ניו אינגלנד פטריוטס (6-10), 20:00

ביל בליצ'ק חוזר לאחד מהמקומות בהם התקשה באופן היסטורי לנצח כאשר הפאטס, שכבר הבטיחו מקומם בפלייאוף, מתארחים אצל מיאמי שנפלו משם בשבוע שעבר.

הדולפינס לא הצליחו לנצל את המומנטום של שבעה ניצחונות רצופים והפסידו לטנהיל במשחק הראשון נגד האקס המיתולוגי בתבוסה מכאיבה שהעלתה הרבה שאלות אודות הקבוצה. טואה נראה רע מאוד בחודש האחרון והוא מוכרח להוכיח את עצמו בעונה הבאה.

הליצ'ק הבטיח בשבוע שעבר את הפלייאוף עם ניצחון דורסני על הג'אגס, פעם 19 בקריירה שלו בניו אינגלנד שהוא מגיע למספר ניצחונות דו ספרתי. הכי הרבה למאמן אחד של קבוצה אחת בהיסטוריה של הליגה.

הימור: ניו איגלנד מנצחים ומשפרים מיקום לקראת הפלייאוף.

קליבלנד בראונס (9-7)  – סינסנטי בנגלס (6-10) (קליבלנד, ראשון 20:00)

לפני תחילת העונה, מעטים אם בכלל צפו שהבאנגלס יאבקו בכלל על הפלייאוף, והנה חוגגים בסינסנטי אליפות בית מרגשת ומשמחת, כנגד כל הציפיות. לא ברור באם למשחק מול הבראונס יעלו הבאנגלס בהרכבם החזק ביותר, אבל תיאורטית הם עדיין יכולים להשיג את המאזן הטוב בחטיבה, כך שהמשחק עדיין חשוב להם.

בקליבלנד מסימים את העונה בתחושת החמצה לאחר שיצאו מתמונת הפלייאוף עם שלושה הפסדים רצופים, וגם זה הישג במועדון ששנים רבות רק חלם על מאזן חצוי כפסגת השאיפות שלו. מלבד הכבוד אין למשחק חשיבות לבראונס, שבכל מקרה יעלו עם קייס קינום כקווטרבק פותח, עקב פציעת כתף של בייקר מייפילד, שגם יעבור ניתוח עקב הפציעה.

נתון מעניין – ג'אמאר צ'ייס הוא הרוקי הראשון מאז 1950 עם יותר ממשחק אחד של +200 יארדים במשחק.

תחזית – נחישות לא תהיה חסרה במשחק, למרות שהעסק כבר די סגור. בדו קרב (כנראה) של קווטרבקים מחליפים, תנצח הקבוצה הביתית, ובסינסנטי יתחילו להתכונן למשחק הפלייאוף הראשון שלהם מאז 2015.

עם כזאת עונת רוקי, אין פלא שג'אמאר צ'ייס מחייך כך (צילום: bengals.com)

בולטימור רייבנס (8-8) – פיטסבורג סטילרס (7-8-1), 20:00

הרייבנס, שלפני כמה שבועות החזיקו את המקום הראשון בקונפרנס, הפסידו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם. הם ירצו להתפוצץ על הפלדות מפיטסבורג במשחק האחרון של העונה כאשר החבורה של מייק טומלין מתארחת אצל שחקניו של ג'ון הארבו.

רצף חמשת ההפסדים של בולטימור הוא הארוך ביותר שלהם מאז עונת 2007. כמה הפסדים צורבים במיוחד, כולל אחד לפיטסבורג מוקדם יותר העונה, סיימו כמעט לחלוטין את העונה של בולטימור. שתי הקבוצות הללו צריכות הרבה עזרה כדי להיכנס, כולל כאמור הפסד של אינדי לג'קסונוויל לו מייחלות כל קבוצות הבועה ב-AFC.

הסטילרס יקוו לשמור על המשחק בתוצאה נמוכה. הם הפסידו 7 מ-8 המשחקים ששיחקו בהם היריבה שמה 24 נקודות או יותר. הם לא נחלו הפסד כאשר היריבה הבקיעה פחות מכך.

הימור: פיסטבורג לוקחים אך נשארים מחוץ לפלייאוף.

לוס אנג'לס ראמס (4-12)  – סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (7-9)  (לוס אנג'לס, ראשון 23:25)

ניצחון אחד, זה מה שמפריד בין הראמס לבין אליפות הבית המערבי של ה-NFC, השלישית שלהם בחמש השנים האחרונות. בלוס אנג'לס נכנסו למומנטום טוב בזמן הנכון עם חמישה ניצחונות רצופים, והם מחזיקים במאזן השני בטיבו בחטיבה, ביחד עם הבאקנירס. על מנת להשיג את הניצחון השישי ברציפות, הראמס צריכים את המשך שיתוף הפעולה הנפלא בין מת'יו סטאנפורד לקופר קאפ, שמציג עונת שיא קריירה.

קאפ ניפץ שיאי קריירה עם לא פחות מ-15 ט"ד ו- 1,829 יארדים בתפיסה, ובשני הנתונים הוא מוביל את הליגה כולה. הגנת הריצה, שמדורגת 6 בליגה בספיגת יארדים, תצטרך להיות גם היא בשיאה על מנת לעצור את אחת מקבוצות הריצה הטובות בליגה, מה שלא קרה במפגש האחרון בין שתי הקבוצות.

ניצחון אחד, זה מה שחסר לניינרס על מנת להעפיל לפלייאוף, השני שלהם בשלוש השנים האחרונות. ג'ימי גארפולו כנראה יפתח, והוא יצטרך לנצל את חולשתה היחסית של הגנת המסירה של הראמס, יחד עם התופס/רץ דיבו סמואל והטייט אנד ג'ורג' קיטל. המפתח לניצחון יהיה משחק הריצה של הקבוצה, בראשותו של אלייז'ה מיטשל, שחזר מפציעה קצרה והיה טוב מול הטקסנס במחזור הקודם. זה כאמור לא יהיה קל מול הגנת הריצה הטובה של הראמס, אבל לניינרס יש את הכלים לכך.

נתון מעניין – הניינרס ברצף של חמישה ניצחונות על הראמס, ההפסד האחרון היה אי שם במחזור האחרון של עונת 2018.

תחזית – המחזור האחרון מזמן לנו יופי של משחק, עם שתי קבוצות שמאוד רוצות לנצח, כל אחת מסיבותיה שלה. הראמס טובים יותר, אבל פשוט לא מצליחים לנצח את הניינרס בשנים האחרונות, סוג של כבשה שחורה עבורם. קשה לחזות מי תנצח בהתמודדות הלוהטת הזאת, אבל נהמר שהפעם הראמס ישברו את הנאחס, ינצחו את הניינרס וימשיכו את המסע להופעת סופרבול באיצטדיונם הביתי.

מכירים היטב אחד את השני, שון מקווי וקייל שאנאהן (צילום: nbcsports.com)

טמפה ביי באקנירס (4-12) – קרוליינה פנתרס (11-5), 23:25

הבאקנירס כבר הבטיחו את מיקומם בפלייאוף מזמן, אך יכולים לשפר מיקומים עם ניצחון הערב מול הפנתרים המדשדשים בהתאם לתוצאות נוספות.

הסטורליין הגדול של הערב בצד האדום של פלורידה יהיה התקפת הבאקס נגד הגנת הפנתרס. הכחולים של מאט רול עם הדירוג ההגנתי השני בטיבו בליגה, ומתלמדיו של ברוס אריאנס צוברים 405.8 יארד למשחק, הנתון המוביל ב-NFL.

הפנתרס ניצחו רק קבוצה אחת עם מאזן חיובי העונה (אריזונה בשבוע עשר, מארי והופקינס לא היו זמינים). בריידי טרם הפסיד להם במדים האדומים שלו.

הימור: שיוט קליל ב-20 הפרש לטמפה.

אטלנטה פאלקונס (9-7)  – ניו אורלינס סיינטס (8-8)  (אטלנטה, ראשון 23:25)

הנה המשחק השני שבו תקבע העולה השביעית והאחרונה לפלייאוף ב- NFC.

ניו אורלינס אומנם עדיין בתמונת הפלייאוף, אבל אינה תלויה רק בעצמה, וזקוקה בנוסף לניצחון על הפלקונס להפסד של הניינרס, מה שמוערך כרגע כסיכוי של ארבעים אחוזי היתכנות. הקדושים כבר היו רגל וחצי מחוץ לפלייאוף, ורק בעזרת שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים חזרו לעיניינים, הרבה בזכות הגנה חזקה, ולמרות התקפה חלשה למדי, שמדורגת למשל במקום אחד לפני אחרון ביארדים במסירה. לטייסום היל יש יותר איבודים באוויר מאשר ט"ד כקווטרבק פותח, ומול הגנה שהשיגה הכי מעט סאקים השנה, יש לו הזדמנות פז לשפר סטטיסטיקות עם יותר זמן בתוך הכיס.

הפלקונס מצידם ישתדלו מאוד לשים מקלות בגלגלים של היריבה המושבעת, והניצחון במחזור התשיעי מראה שהם יכולים לעשות זאת. למעשה הניצחון על הסיינטס היתה הפעם היחידה העונה שהפלקונס ניצחו יריבה במאזן חיובי, ועדיין הם במרחק של ניצחון אחד מלעבור את ניו אורלינס ולסיים במקום השני בבית.

נתון מעניין – לסיינטס ממוצע של 300 יארדים למשחק, ואם הם יעלו לפלייאוף זה יהיה הנתון הנמוך ביותר לקבוצת פלייאוף מאז הברס והסיהוקס של 2010.

תחזית – משחק שווה כוחות עם הרבה הגנה, שכל תוצאה בו אפשרית. נלך הפעם על הפתעה יחסית, הפלקונס מצליחים לנצח את הסיינטס בפעם השניה העונה, ושתי הקבוצות מסיימות במאזן זהה לחלוטין את עונת 2021.

מסירה מול ריצה, רייאן מול היל (צילום: tomsguide.com)

אריזונה קרדינלס (5-11) – סיאטל סיהוקס (10-6), 23:25

הסיהוקס מעוניינים לסיום את העונה המאכזבת שלהם עם ניצחון כאשר הם טסים לבקר את קיילר מארי והקארדס בדשא הביתי שלהם.

מארי, שנראה לפרקים כמו מועמד ל-MVP בהתחשב בהתחלה הרותחת של הקבוצה, לא הבריק יותר מדי באריזונה. הוא נמצא במאזן חצוי (3-3) עם 8 ט"ד במסירה ו-7 חטיפות. מחוץ לבית הוא הפסיד רק משחק אחד בשבע ניסיונות עם 15 ט"ד באוויר ורק 3 חטיפות.

בשנים האחרונים אריזונה יצאה עם ידה על העליונה ברוב המפגשים מול הסיהוקס, וסיאטל הם במצב הכי רעוע שלו מזה שנים רבות.

הימור: ווילסון שומר את זה צמוד אבל הקארדס לוקחים ב-2 בסיום.

באפלו בילס (6-10)  – ניו יורק ג'טס (12-4)  (בפאלו, ראשון 23:25)

את המשחק מול הג'טס אסור לבילס להפסיד בשום פנים ואופן, כי במקרה של הפסד וניצחון של הפטריוטס במקביל, הם יאבדו את אליפות הבית ויתרון הביתיות, לפחות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות זה ניגמר בתבוסה מהדהדת של הג'טס, עם שיאים עונתיים של הבילס ביארדים ונקודות. למרות שיפור קל אצל הג'טס מאז המשחק, הפער בין שתי הקבוצות הוא עדיין גדול, והבילס עדיפים בכל פרמטר של משחק, גם בהתקפה ובייחוד בהגנה.

לאחרונה ישנה חולשה מסוימת בהגנת הריצה של הבילס, לכן הג'טס ינסו לרוץ כמה שיותר, זה הצליח להם לא רע בכלל בשלושת המשחקים האחרונים.

נתון מעניין – זאק ווילסון לא נחטף בארבעת המשחקים האחרונים של הג'טס, לעומת לפחות איבוד כדור אווירי אחד לפחות בשבעה מתוך שמונת המשחקים הראשונים.

תחזית – במשחק הזה לא יהיו הפתעות מיוחדות, הבילס ינצחו ויזכו באליפות בית שניה ברציפות.

ארבע הופעות פלייאוף בחמש שנים, שון מקדרמוט (צילום: cbssports.com)

לאס ווגאס ריידרס (7-9) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7-9), 03:20

המשחק החשוב ביותר מגיע בלילה של יום ראשון. שתי יריבות ביתיות עם מאזן זהה נפגשות למשחק בו המנצח לוקח את כל הקופה ועולה לפלייאוף, הנכשל חוזר הביתה לצפות ב-2 מקבוצות הבית שלו בחלק החשוב של העונה.

הקרב המסקרן ביותר יהיה בין הקוורטרבקים, דרק קאר וג'סטין הרברט. קאר פתח את העונה טוב יותר מיריבו, אך נחלש בחצי השני שלה. הוא לא מסר ליותר מט"ד אחד בשבעת המשחקים האחרונים, הרצף הארוך ביותר של הריידרס מאז ימי ג'מרקוס ראסל החשוכים.

הרברט תמיד היה נפיץ יותר מקאר, הוא שם 14 ט"ד יותר ממנו העונה עם אותו מספר חטיפות. הוא כמובן הברומטר של הקבוצה הנהדרת של ברנדון סטיילי, הם לא הפסידו בשמונת משחקי הבית האחרונים בהם הרברט מסר לפאסר רייטינג תלת ספרתי.

הימור: הצ'ארג'רס עולים לפלייאוף בחור השחור של ווגאס.

אצטדיון אַלִיגַ'אנְט, לאס ווגאס (צילום: cnn.com)

לפוסט הזה יש 26 תגובות

    1. AFC:
      1: אם טנסי מנצחת – טנסי.
      אם טנסי מפסידה – קנזס סיטי.
      2: אם טנסי מנצחת – קנזס סיטי.
      אם טנסי מפסידה + סינסינטי מנצחת + באפלו מנצחת או ניו-אינגלנד מפסידה – סינסינטי.
      אם טנסי מפסידה + סינסינטי מפסידה + באפלו מנצחת או ניו-אינגלנד מפסידה – טנסי.
      אם טנסי מפסידה + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – ניו-אינגלנד.
      3: אם טנסי מנצחת + סינסינטי מנצחת + באפלו מנצחת או ניו-אינגלנד מפסידה – סינסינטי.
      אם טנסי מנצחת + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – ניו-אינגלנד.
      אם סינסינטי מפסידה + באפלו מנצחת – באפלו.
      אם סינסינטי מפסידה + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מפסידה – סינסינטי.
      אם טנסי מפסידה + סינסינטי מנצחת + באפלו מנצחת או ניו-אינגלנד מנצחת – טנסי.
      אם טנסי מפסידה + סינסינטי מנצחת + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – סינסינטי.
      אם טנסי מפסידה + סינסינטי מפסידה + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – טנסי.
      4: אם סינסינטי מנצחת + באפלו מנצחת או ניו-אינגלנד מפסידה – באפלו.
      אם טנסי מפסידה+ סינסינטי מנצחת + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – טנסי.
      אם סינסינטי מפסידה + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת – סינסינטי.
      אם סינסינטי מפסידה + באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מפסידה – באפלו.
      5: אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת – ניו-אינגלנד.
      אם באפלו מפסידה או ניו-אינגלנד מפסידה + לאס וגאס מנצחת – לאס וגאס.
      אם באפלו מפסידה או ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – אינדיאנפוליס.
      אם באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מפסידה – ניו-אינגלנד.
      6: אם באפלו מפסידה או ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מנצחת – אינדיאנפוליס.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – ניו-אינגלנד.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מנצחת – ניו-אינגלנד.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.
      אם באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.
      אם באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מפסידה – באפלו.
      אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת + לאס וגאס מנצחת – לאס וגאס.
      אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – אינדיאנפוליס.
      אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.
      7: אם באפלו מפסידה + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מנצחת – באפלו.
      אם אינדיאנפוליס מפסידה + פיטסבורג מנצחת + לאס וגאס מנצחת או מפסידה – פיטסבורג.
      אם ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מנצחת + פיטסבורג מפסידה – בולטימור.
      אם אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מפסידה + פיטסבורג מפסידה – לאס וגאס.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מנצחת – ניו-אינגלנד.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.
      אם ניו-אינגלנד מפסידה + אינדיאנפוליס מפסידה + לאס וגאס מנצחת + פיטסבורג מפסידה – אינדיאנפוליס.
      אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מנצחת – אינדיאנפוליס.
      אם באפלו מנצחת + ניו-אינגלנד מנצחת + אינדיאנפוליס מנצחת + לאס וגאס מפסידה – צ'ארג'רס.

      NFC:
      1: גרין ביי.
      2: אם הראמס מנצחת – ראמס.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מנצחת – טמפה ביי.
      אם הרמאס מפסידה + טמפה ביי מפסידה + אריזונה מנצחת – אריזונה.
      אם הרמאס מפסידה + טמפה ביי מפסידה + אריזונה מפסידה – דאלאס.
      3: אם הראמס מנצחת – טמפה ביי.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מנצחת + אריזונה מנצחת – אריזונה.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מנצחת + אריזונה מפסידה – דאלאס.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מפסידה + אריזונה מנצחת – טמפה ביי.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מפסידה + אריזונה מפסידה – ראמס.
      4: אם הראמס מנצחת או אריזונה מנצחת – דאלאס.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מנצחת + אריזונה מפסידה – ראמס.
      אם הראמס מפסידה + טמפה ביי מפסידה + אריזונה מפסידה – טמפה ביי.
      5: אם הרמאס מנצחת או אריזונה מפסידה – אריזונה.
      אם הראמס מפסידה + אריזונה מנצחת – ראמס.
      6: אם הראמס מנצחת + ניו-אורלינס מנצחת – פילדלפיה.
      אם הראמס מפסידה או ניו-אורלינס מפסידה – סן-פרנסיסקו.
      7: אם הראמס מנצחת + ניו-אורלינס מנצחת – ניו-אורלינס.
      אם הראמס מפסידה או ניו-אורלינס מפסידה – פילדלפיה.

  1. יום אדיר, תודה על הסיקור ועל כל העונה רגע לפני החלק החשוב שלה
    לאור העובדה שבערך עד שבוע 14 כל הקבוצות בבית היו במאזן חיובי – העובדה שככל הנראה רק סינסי תעלה מבית ה-AFC צפון היא מדהימה, לא פחות מהעובדה שפיטסבורג, קליבלנד ובוליטימור היו בסיכויים עדיפים עליה לעלות לפלייאוף בתחילת העונה.
    באופן כללי בקונפרנסים יש כאן צפיפות לעומת איכות – ב-AFC, המקום הראשון תהיה עם 12 ניצחונות והמקום השביעי עם 10 ככל הנראה (אלא אם תרחיש שמעלה את פיטסבורג או בולטימור יתרחש), אבל נראה שהאיכות מצויה בקונפרנס השני – החמישייה הראשונה של גרין ביי, דאלאס, טמפה ביי ראמס ואריזונה הפגינו יכולת נהדרת ודומיננטיות לאורך כל העונה (למעט הסיום החלש של אריזונה), כל ה-5 קבוצות מאוד איכותיות משני צידי הכדור וכולן כולן מרגישות it's now or never- האיכות של גרין ביי (והצל של עזיבה אפשרית של רוג'רס), ההתפוצצויות של דאלאס, הבריידי של טמפה ביי (שמגיעים לפלייאוף בלי בראון, גודווין ופורנט – אבל עם בריידי, ולך תהמר נגדו), וההשקעה המאסיבית של אריזונה והראמס.
    יאללה, לא יכולים לחכות כאן לדבר האמיתי!!!
    תודה שוב על הסיקור

  2. יום חשוב מאוד לג'ימי ג'י, שכנראה ייקבע את גורל החוזה הבא שלו במשחק הזה. תצוגה טובה והוא ייתקרב לחוזה שקיבל קירק קאזינס, תצוגת נפל נוספת והחוזה שלו יהיה בקטגוריה של אנדי דלטון…

  3. צריך לזכור שבניגוד למועדונים, השחקנים והמאמנים גם בג׳טס, ליונס ובפח מג׳קסונוויל הולכים לשחק על נצחון. אף ליינבקר, וויד רסיבר או קוורטרבק לא הולך לפשל בכוונה בשביל שהמועדון יקבל בחירה ראשונה בדראפט. לג׳נרל מנג׳רס נותר רק לקוות שהקבוצה שלהם תמשיך לפשל כמו בכל העונה.

  4. תודה על כל העונה עד קו הסיום.
    העונה הזאת בהחלט שייכת לווטרנים ומחליפים. הקורונה נתנה מבט מקרוב על לא מעט ק"ב מחליפים שיש סיכוי לא רע שכבר ינהיגו קבוצות בשנים הקרובות. תענוג

    1. ממש, איזה מחזור.
      אם הם מפסידים עכשיו כולם ידברו על זה שהם לא הלכו על 2 נקודות אחרי הט"ד עם המומנטום. נושא שהיה חם לאורך כל העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט