אירועי דיומא – 06.01.2022

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

כדורגל

סרייה א' – מחזור 20 / ניר מועלם :

13:30 בולוניה – אינטר : אינטר במקום הראשון עם הפרש של 4 נקודות מהיריבה העירונית שדולקת אחריה, והיא תתארח היום אצל בולוניה שבמקום ה-10. בולוניה מגיעה למשחק אחרי שיצאה לפגרה עם 3-0 ענק על סאסואולו בחוץ, ואילו אצל אינטר מגיעים אחרי 1-0 סולידי מול טורינו משער של דמפריז, המגן הלוהט שלא מפסיק לכבוש לאחרונה. הימור – אינטר חייבת להשיג 3 נקודות, ואני כמובן אלך עם הלב.

17:30 אטאלנטה – טורינו : אטאלנטה שבמקום ה-4 מארחת את טורינו שבמקום ה-11, אז אצל אטאלנטה הקרב על המקום הרביעי מתגבר כאשר יובנטוס מתחילה להיכנס לקצב ולצבור נקודות, והפער ביניהן עומד כבר על 4 נקודות, ואם באטאלנטה לא יתעוררו זה יהיה מאוחר מידיי, והם כרגע אגב מחפשים להתחזק דרך רכישה של ג'רמי בוגה הקיצוני המהיר של סאסואולו, והם מגיעים למשחק אחרי 0-0 מול גנואה במשחק שלפני הפגרה, ואילו טורינו מגיעה אחרי שהפסידה 1-0 לאינטר. הימור – אטאלנטה עם ניצחון בשיניים.

*שווה צפייה* 21:45 יובנטוס – נאפולי : יובנטוס שבמקום ה-5 תארח את נאפולי השלישית כאשר 5 נקודות מפרידות ביניהן בלבד. אצל יובנטוס נמצאים בכושר טוב מאוד והם כמובן חייבים לחזור להיות בטופ 4 כדי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה, והם רחוקים כרגע 4 נקודות מאטאלנטה שמעליהם, והם מדברים על רכישות של לא מאט שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי, לכן יהיה מעניין לראות אילו שמות ינחתו בטורינו אצל הגברת הזקנה שמגיעה אחרי ניצחון 2-0 על קליארי, והיא משלימה כבר חמישה מחזורים רצופים ללא הפסד, ואילו אצל נאפולי המצב פחות טוב והיא מגיעה אפילו אחרי הפסד 1-0 לספציה בבית. הימור – נאפולי בכושר נוראי, וישנו דיבור אפשרי על עזיבה של אינסינייה שזה בעיניי אסון, ואני אהמר על ניצחון ביתי של יובנטוס.

מילאן- רומא (19:30)/ צפריר אוזדובה

עוד משחק לוהט בפתיחת הסיבוב השני יפגיש את השניה מילאן עם 42 נק' מול רומא השישית עם 32 נק'. לאחר מנוחה של שבועיים שתי הקבוצות יגיעו רעננות ולא מעט שמועות לגבי חיזוק מלוות את שני המועדונים מה שנראה הכי סגור כרגע הוא שמייטלנד-ניילס המגן קשר של ארסנל יושאל לרומא. בדיוק לפני היציאה לפגרה מילאן ניצחה 4-2 את אמפולי שהרים קצת את המורל כי מחזור לפני הפסידה לנאפולי. הרומאים סיימו בתיקו מאכזב עם סמפדוריה ויקוו לנקום במילאן על ההפסד הביתי בסיבוב הראשון משחק שיצא לי להיות בו (ואני עדיין טוען שלא היה פנדל על זלאטן)

חיסורים בולטים: מילאן- קסייה, קיאר. רומא- מיוראל. אל שעראווי בספק.

מי שהיה אמור להיות מורחק מהשחק הוא כריס סמולינג עקב סרובו להתחסן, הליגה הוציאה הודעה שלא מחוסנים לא יכולים לשחק וזה שכנע את הבלם האנגלי של רומא להתחסן.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה רבה, ניר וצפריר. מחזור מעניין מאוד.
    נקווה לבשורות טובות גם מיבשת נוספת עם מיעוט איטלקי בולט (ע"ע כריסטיאן ויירי), הלוא היא אוסטרליה.
    אשמח אם דג'וקוביץ' יישחק בגרנד סלאם במלבורן ויניף את התואר התשיעי שלו בעיר שאירחה את משחקי 1956, וסרבה גם אז להכניס יצורים חיים (סוסים) לשטחה.

  2. תודה.
    היום לא יתקיימו בכלל משחקי יורוליג, כולל זה שהיה מתוכנן בין מכבי לבאסקוניה, בשל ריבוי היעדרויות קורונה.
    לגבי דג'וקוביץ', בלי קשר לשאלה האם ההגבלות מוצדקות או לא, אין שום סיבה לתת לו פטור שאחרים לא יקבלו.

      1. למה שהוא ישחק וטניסאים אחרים לא יקבלו את ההטבה הזאת?
        בלי קשר – אני חושב שהוא מוערך יתר על המידה ולא אוהב אותו ואת סגנון המשחק שלו, ולכן אני מעדיף שהוא יפסיד כמה שיותר מוקדם

            1. אני סבור שבמקרה הזה השיפוט שלך מוטה לטובת דג'וקוביץ'. לא מבחינת כוונה, אלא מבחינת זה שהמסקנות שלך מעריכות את דג'וקוביץ' יותר מדי לדעתי. זה נכון לעוד לא מעט אנשים אחרים, כאשר אצל אנשים מסוימים אני יודע לומר שהסיבה היא רצון להאדרת הנוכחי.

            2. לא ירדתי לסוף דעתך. אני אוהד של פדרר וחושב שיחד עם נדאל ונובאק – הוא מגדולי הטניסאים והספורטאים בכל הזמנים. במידה רבה, כל אחד מהם השפיע לא מעט על משחקו של האחר.

              לגבי המקרה הנדון לעיל, לכל אדם הזכות על גופו והזכות לחיסיון רפואי, גם בעת מגיפה. הטיעון שהיעדר החיסון שלו מסכן אחרים, כשמחוסנים נדבקים אף הם, מזלזל בתבונה הבסיסית של בני האדם, שגם כך נפגעה רבות מאמצעי תקשורת, שהפכו לשופרות תעמולה "מטעם" (בישראל ניתן לציין את "ידיעות אחרונות", "מעריב", "הארץ", "וואלה", "ערוץ הספורט", "וואן" וכיו"ב – כולם רידדו עצמם נמוך יותר מים המלח והסיתו ללא בושה נגד ציבור אנשים, בדיוק כמוהם, שומרי חוק שלא פגעו באיש).

              אם בריאות הציבור כל כך חשובה לממשל האוסטרלי, אז יבדקו בכל יום את השחקנים וימנעו בכך הדבקות המוניות. במקום זאת, הם בחרו לדבוק בזריקה, שהתועלת שלה רק תלך ותוטל יותר בספק.

              מיותר לציין שהחיסונים הצילו ככל הנראה מאות מליונים אנשים ממחלות קשות מאוד לאורך המאות האחרונות, ועדיין לא נהנו מיחסי ציבור כאלה כמו החיסון הנוכחי – תוצאה, כפי הנראה, של מכירת אמצעי התקשורת לחברות התרופות, כשהראשונים קיבלו אתנן נאה תמורת סיקור אוהד מחד, ומאידך הסתה פרועה, עד כדי שפיכת דם, נגד אנשים רגילים, שדווקא שומרים על עצמם, סביבתם וקרוביהם, לא פחות טוב ממי שבחר להתחסן.

            3. המשפט הראשון שלך הוא היחיד שרלוונטי למה שאמרתי, ולכן אתייחס רק אליו – אני סבור שעל אף השוויון בכמות הזכיות בסלאמים, יש פער משמעותי היסטורית בין פדרר לנדאל ובין שניהם לדג'וקוביץ'. לכן, מי שעושה השוואה שמדרגת את דג'וקוביץ' קרוב לפדרר הוא מעריך את דג'וקוביץ' יתר על המידה לדעתי.

            4. מעולם לא אהבתי דיונים על גדולה כזאת או אחרת של ספורטאים במגוון ענפי הספורט ומעדיף לדרג אותם בשורה במקום בטור – כך באתלטיקה וכך גם בטניס. כל ספורטאי ונסיבות התחרות, ההיסטוריה והזמן שלו.

            5. קודם כל, אני מתנצל. אין לי שום כוונה להתנשא, אבל בלהט הדיון זה עלול לקרות לפעמים.

            6. הכל בסדר. בעיקרון אני אוהב את הגישה של השורות במקום טורים, אבל דווקא בטניס היא פחות מסתדרת לי באופן אישי

            7. כיוון ששלושתם שיחקו, ועדיין משחקים, בפרק זמן חופף, פחות או יותר, והגיעו להישגים חסרי תקדים, הנטיה הטבעית היא לנסות ולדרג אותם.

    1. אם כבר לפי וואלה הוא היחיד שהבקשה שלו נדחתה לעומת שלושה אחרים שהגישו את אותם מסמכים כמוהו. וכן גם אני חושב שישחק

      1. הם כותבים שזה לפי רויטרס. מה שדווח ברויטרס זה ציוץ של פול מקנמי שהיה בעבר יו"ר הועדה המארגנת של אליפות אוסטרליה:
        "For those asking, all players go through the same visa process overseen by Tennis Australia to play the Australian Open (as non Australians are currently not able to enter). So it beggars belief that Djokovic is the only player that has had his visa granted and then rescinded."

        חוץ מזה, נשיא סרביה אמר ש:
        "We're doing all we can. This persecution is unfair, starting with the Australian prime minister," he later told Serbian media. "They are acting as if the same set of rules apply to everyone, but they've let in others on the same grounds that Novak had applied to."

        לפי מה שאני ראיתי מכמה מקומות – דג'וקוביץ' לא הגיש את האישורים הרלוונטיים, בין אם בגלל טעות של הצוות שלו ובין אם בגלל שאין לו את האישורים הספציפיים שממשלת ויקטוריה רוצה (המקורות מתלבטים בעניין)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט