לקראת מחזור 17 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועדיו רבינוביץ'

משחק אש, צ'יפס בנגאלס.

מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה, ורק שני משחקים מתוך 16 נטולי הקשר לפלייאוף, נתון שזקני הליגה מתקשים לזכור, עד כדי כך הליגה צפופה השנה. לא פחות מ-23 קבוצות נמצאות בסוג של מאבק פלייאוף, החל ממאבק על המאזן הטוב בחטיבה ועד לשרוד עוד שבוע ולהישאר עדיין בתמונת הפלייאוף. אז קחו נשימה ארוכה, ותהינו מעוד מחזור תחרותי ודרמטי, כמיטב המסורת של הליגה הטובה בעולם.

פריוויו למחזור 17

פילדלפיה איגלס (7-8)  – וושינגטון פוטבול טים (9-6)  (פילדלפיה, ראשון 20:00)

לפני שלושה מחזורים בלבד, הפוטבול טים נראו בדרך הנכונה לפלייאוף, ואילו האיגלס לא ממש היו בעניינים. מאז שלושה הפסדים מול שלושה ניצחונות, האיגלס כרגע בפלייאוף ותלויים רק בעצמם, ורק נס ספורטיבי יעלה את הפוטבול טים לפלייאוף.

הנס חייב להתחיל בניצחון על האיגלס, רק שבמשחקים האחרונים וושינגטון נכנסה לכושר הכי גרוע בעונה, בזמן הכי לא נכון, וספיגת 56 נקודות במחזור האחרון מהווה שיא שלילי בעשר השנים האחרונות עבור הפוטבול טים.

האיגלס לעומת זאת התחברו בעיתוי הכי טוב, ובעזרת משחק ריצה משובח הם כבר עם שישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, וניצחון במחזור הקרוב יעניק להם כמעט בוודאות כרטיס לפלייאוף.

נתון מעניין – זאת רק הפעם השניה בתולדות האיגלס שהם משיגים בריצה מעל 2,400 יארדים ומעל עשרים ט"ד. הפעם הקודמת היתה אי שם ב-1949 .

תחזית – לפני שני מחזורים נפגשו שתי הקבוצות, והאיגלס ניצחו בצורה די משכנעת. בכושר הנוכחי האיגלס ינצחו שוב, וכנראה יבטיחו העפלה לפלייאוף.

עשרה ט"ד בריצה, ג'יילן הארטס (צילום: inquirer.com)

טנסי טייטנס (5-10)  – מיאמי דולפינס (7-8) (נאשוויל, ראשון 20:00)

במחזור השביעי הובסו הדולפינס בבפאלו, רשמו הפסד שביעי ברציפות, ונראו בדרך הבטוחה לעונה סופר מאכזבת לאחר הציפיות בתחילת העונה. ומאז, שבעה ניצחונות רצופים, ההגנה מתחברת ליחידה האגרסיבית שציפו ממנה להיות, ומיאמי לגמרי במאבק הפלייאוף, ואפילו ראשות הבית בהישג יד.

הערב יתמודדו הדולפינס מול משוכה גבוהה בדמות הטייטנס, שמצליחים איכשהו לשרוד את חסרונו של דריק הנריק, אבל חייבים כל ניצחון על מנת לשמור את ראשות הבית מפני הקולטס המשתפרים. למעשה הטייטנס עוד יכולים להשיג את המאזן הטוב בחטיבה שיבטיח להם שבוע חופש, אבל זה גם תלוי במה יעשו הצ'יפס החזקים בשני המחזורים הנותרים.

נתון מעניין – התקפת הטייטנס ספגה 45 סאקים העונה, מקום רביעי לא מכובד בליגה. הגנת הדולפינס השיגה 45 סאקים השנה, הכי הרבה בליגה. רק אל תספרו לטנהיל.

תחזית – זהו זה, רגע האמת עבור הדולפינס. האם המהפך המדהים יגובה בכרטיס פלייאוף, או שיישאר בתור סיפור נחמד. פשוט זה לא יהיה, אבל הגנת הדולפינים תביא את הניצחון השמיני ברצף, וסיפור הקמבאק יהיה קרוב לסיומו המוצלח.

מבחן בגרות, טואה טגווילואה (צילום: wtkr.com)

אינדיאנפוליס קולטס (6-9)  – לאס ווגאס ריידרס (7-8)  (אינדיאנפוליס, ראשון 20:00)

הנה עוד קבוצה שמוכיחה את המשפט המפורסם – "לא משנה כמה טוב אתה מתחיל, משנה כמה טוב תסיים".

הקולטס הגיעו למאזן חיובי רק במחזור ה-13, זכר לפתיחת ה-3-0 שלהם, אבל כרגע הם בעמדה מצוינת להיכנס לפלייאוף ולזכות גם באליפות הבית. לשם כך הם חייבים לנצח את שני המשחקים הנותרים, ולחכות למעידה של הטייטנס. הקולטס מבססים את משחקם על משחק ריצה קטלני בראשות הרץ ג'ונתן טיילור, והגנה שמתחברת לה בשלבים הכי חשובים של העונה.

הריידרס לעומת זאת פתחו טוב את הליגה, אבל דעכו במשך הזמן ואף נפלו למאזן שלילי. למזלם שני ניצחונות רצופים החזירו אותם למאזן חיובי ולתמונת הפלייאוף, וכמו הקולטס גם הם חייבים לנצח את שני המשחקים הנותרים, משימה לא פשוטה בכלל לאור שתי היריבות הנותרות.

נתון מעניין – רק ארבע קבוצות ב-30 השנים האחרונות הגיעו לפלייאוף לאחר פתיחת עונה של 3-0.

תחזית – משחק סופר מעניין בין שתי קבוצות טובות שחייבות את הניצחון הזה. הבעיה של הריידרס היא הגנת הריצה שלהם, שתנוצל עד תום על ידי הקולטס, ותביא להם את הניצחון שמעלה אותם לפלייאוף.

עובר עונה אדירה, טיילור (צילום: coltswire.usatoday.com)

בולטימור רייבנס (7-8) – לוס אנג'לס ראמס (4-11), 20:00

מת'יו סטאפורד והראמס ישמחו לתת הצהרה מול הבולטימור רייבנס כאשר הראמים של שון מקווי מתארחים במרילנד נגד העורבים של ג'ון הארבו.

מספר 9 אצל ל.א. מגיע למשחק עם מאזן של ניצחון אחד מתוך 21 המשחקים ששיחק נגד קבוצה עם שמונה ניצחונות או יותר. הנתון הכי גרוע לקוורטרבק מזה 52 שנה. אם הוא רוצה להוכיח שהיה שווה את המחיר הגדול עליו שילמו כדי להוציאו מדטרויט, ניצחון היום הוא קריטי.

הרייבנס מנגד מגיעים למשחק עם מבט מבחוץ על תמונת הפלייאוף בהתדרדרות של ארבעה הפסדים רצופים, הפעם הראשונה מאז 2016 שזה קורה בבולטימור. כמובן שחסרונו של ה-MVP לשעבר, למאר ג'קסון, לא סייעה לעורבים, אך הם היו צמודים מאוד במשחקיהם ועם 2 המרות לשתי נקודות, הם היו יכולים להיות בפסגת הבית שלהם כעת.

הימור: רייבנס שומרים על הבית ומנצחים ב-3.

סופרמן קאפ

ניו יורק ג'טס (11-4) – טמפה ביי באקנירס (4-11), 20:00

בריידי חוזר לניו ג'רזי על מנת לפגוש את הקבוצה הירוקה בה נהג להתעלל בזמנו בניו אינגלנד. הקוורטרבק הותיק יכול להשיג ניצחון מספר 30 על הג'טס שמארחים את הבאקנירס ב-"מט לייף סטאדיום".

זאק ווילסון, הקוורטרבק שיתמודד מול בריידי היום, הוא מחצית גילו. הבדל 22 השנים ביניהם הוא הגדול ביותר מאז לפחות 1950.

אלו מצבים שהבאקנירס אוהבים לנצל. הם כמובן הבטיחו את ראשות הבית בשבוע שעבר, לראשונה מאז 2007, אך יש להם עדיין הרבה על מה לשחק, במיוחד כשמקום הביי נמצא בהישג יד. הם נמצאים כעת בתיקו משולש עם דאלאס והראמס במקום השני, גרין ביי מובילה על שלושתן במשחק אחד.

הג'טס מנגד כבר איבדו כל סיכוי לפלייאוף העונה, למרות שרק מקום אחד מובטח בקונפרנס שלהם. בידם כעת הבחירה הרביעית בדראפט הקרוב ופוטנציאלית הם יכולים לעלות עוד כמה מקומות בהתחשב בתוצאות של יוסטון, דטרויט וג'קסונוויל. יהיה מסקרן לראות אודות עתידו של זאק ווילסון במדי הסילונים.

הימור: דריסה של טמפה ב-24 ובריידי נח בסיום.

יכול להיות אבא שלו. בריידי ווילסון

ניו אינגלנד פטריוטס (6-9) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (13-2), 20:00
שחזור של גמר החטיבה מלפני 4 שנים בין שתי קבוצות שונות בתכלית. קרב הקוורטרבקים הטירונים בין מאק ג'ונס לטרוור לורנס ייפתח בפוקסבורו שבמסצ'וסטס.

הג'אגס מעולם לא ניצחו את ביל בליצ'ק במבצרו הביתי בשישה ניסיונות, כולל שלוש משחקי פלייאוף והאחרון שבהם הוא הכואב ביותר. הם ישמחו לסבך את הפאטס עם ניצחון מפתיע, שכן הם נאחזים כעת במקום הווילד קארד השני מבלי כמה שוברי שיוויון חיוניים, כולל הדולפינס, נגדם הם משחקים במחזור האחרון.

היגוארים מחזיקים בבחירה הראשונה כעת, הם מעוניינים לפתוח דף חדש יחד עם מאמן ועוד חתיכה חשובה לפאזל לצד טרוור לורנס עם הבחירה הגבוהה, הם מדורגים כהתקפה הגרועה בליגה כעת ולורנס חייב מאמן שיכוון אותו לדרך המלך שגרמה לו להגיע לגבהים אדירים בכל שלבי חייו.

הימור: ההגנה של הפאטס תזלול את התקפת הג'אגס, 14 ניו אינגלנד בסיום.

מ-3 יוצא אחד, מוצלח. מאק ג'ונס

סינסינטי בנגלס (6-9) – קנזס סיטי צ'יפס (4-11), 20:00

המשחק הרותח של הערב בגזרת ה-AFC, שתי מוליכות בתים בקרב ראש בראש כאשר הצ'יפס מגיעים לאוהיו במטרה להמשיך את רצף הניצחונות העצום שלהם.

פטריק מאהומס וחבריו ניצחו את שמונת המשחקים האחרונים שלהם, הרצף הארוך בטיבו בליגה. הם נראו מהוססים בפתיחת העונה אך אנדי ריד החזיר במהרה את החבורה שלו למסלול. מאז 2013 בה ריד הגיע לקנזס סיטי אחרי העזיבה מהאיגלס, הצ'יפס נמצאים במקום הראשון בליגה בניצחונות יחד עם הפאטס.

הבנגלס ניצחו את חמשת משחקי הבית האחרונים שלהם נגד הצ'יפס (הפסד אחרון היה ב-1984), וההתקפה שלהם רותחת אפילו יותר משל קנזס סיטי. ג'ו בורו נתן משחק מפלצתי נתן הרייבנס בשבוע שעבר עם 525 יארד באוויר. ההתקפה שלהם שמה 27.3 נקודות למשחק, הכי הרבה לפרנצ'ייז מאז שבומר אסייאסון הוביל אותם לסופרבול ב-1988.

הימור: אלך על ההפתעה ואגיד שהבנגלס גוברים בנקודה.

דו קרב מטורף. אסור להחמיץ. מהומס ובורו

שיקגו ברס (10-5) – ניו יורק ג'איינטס (11-4), 20:00

מייק גלנון חוזר לשיקגו למפגש עם האקסית כאשר הדובים מארחים את ביג בלו ב-"סולדר פילד".

שתי המתמודדות נמצאות בחמישייה התחתונה של נקודות למשחק, שני המאמנים על הכיסא החם והסיכויים לפלייאוף כבר יצאו מהחלון. הברס ישמחו להרע את אחת מבחירות סיבוב הראשון של הג'איינטס עם ניצחון, כיוון שהעבירו לכחולים את שלהם בטרייד על ג'סטין פילדס.

הג'איינטס, מועדון שזכה ב-2 סופרבולים ב-15 השנים האחרונות, מחזיק במאזן הגרוע בכל הליגה מאז 2017 יחד עם היריבה העירונית, הג'טס. וזה כאשר קליבלנד ניצחו משחק אחד בשנתיים בטווח הזמן הזה.

הימור: הברס לוקחים במשחק הגנתי ב-4 הפרש, בדומה לשנה שעברה.

באפלו בילס (6-9)  – אטלנטה פאלקונס (8-7)  (באפלו, ראשון 20:00)

רגע לפני שהעונה הולכת לאיבוד, הבילס התעשתו עם שני ניצחונות כולל אחד כל כך חשוב בניו אינגלנד, ועם שתי יריבות נוחות יחסית הדרך לראשות בית שניה ברציפות קרובה קרובה, רק שייקחו שם בחשבון ששום דבר לא מובטח בפוטבול, השנה יותר מתמיד.

הפלקונס מצידם ממשיכים בשיטת הניצחון רק על קבוצות במאזן שלילי, שיטה שעובדת לא רע בתייחס לכך שהם כמעט הכפילו את מאזן הניצחונות משנה שעברה, ועם סיכוי תיאורטי לשחק בפלייאוף.

נתון מעניין – כל אחד מ-16 הניצחונות האחרונים של הבילס היו בהפרש של 10 או יותר נקודות, הרצף הארוך ביותר מאז 1950.

תחזית – אחת מההפתעות המרעישות של העונה היה הפסד של הבילס לג'גוארס החלשים. מול הפלקונס זה כנראה לא יקרה שוב, והאוהדים המסורים של בפאלו יוכלו לחגוג ביציעים הקפואים.

המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, ג'וש אלן (צילום: wkbw.com)

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (7-8) – יוסטון טקסנס (11-4) (סאן פרנסיסקו, ראשון 23:05)

הניינרס פספסו הזדמנות פז להבטיח הופעת פלייאוף בשבוע שעבר עם הפסד בשניות הסיום לטייטנס, ועכשיו בבית הם צריכים לסגור עניין מול אחת מהקבוצות החלשות בליגה.

עם חמש ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, הקבוצה מהמפרץ שיפרה מאוד עמדות לכרטיס ווילדקארד, הרבה בזכות הגנת ריצה שהשתפרה מאוד, וספגה רק משחק אחד מעל 100 יארדים באותם שבעה משחקים. גם חזרתו של ג'ורג' קיטל לאחר פציעה קצרה תורמת לא מעט לקבוצה, ולא רק סטטיסטית.

מולם מתייצבת קבוצה חלשה, שצברה ביטחון עם שני ניצחונות רצופים, ורוצה להמשיך את גרף השיפור מאז שבוע החופש במחזור העשירי. השיפור הגדול ביותר הוא בהגנה על הקווטרבק והורדת ספיגת הסאקים בצורה משמעותית, דבר שמתבטא בתצוגות טובות הרבה יותר של הקווטרבק הרוקי דיוויס מילס.

נתון מעניין – שימו לב, דיבו סמואל הוא השחקן הראשון בתולדות הליגה עם מעל 1,200 יארדים בתפיסה ומעל 300 יארדים בריצה בעונה.

תחזית – את ההזדמנות הזאת הניינרס כבר ייקחו בשתי ידיים, ינצחו את הטקסנס עם הרבה ריצות על הקרקע, ויבטיחו כמעט סופית העפלה לפלייאוף.

חתיכת עונת פריצה, סמואל (צילום: theathletic.com)

לוס אנג'לס צ'רג'רס (7-8)  – דנבר ברונקוס (8-7) (לוס אנג'לס, ראשון 23:05)

מפגש פנימי בבית המערבי של ה-AFC בין שתי קבוצות שאיבדו גובה לאחרונה, אבל עדיין חולמות פלייאוף.

רק לפני שני מחזורים הצ'רג'רס היו בדרך הבטוחה לפלייאוף, ואז באו שני הפסדים ברצף והמצב הסתבך לו. בשני ההפסדים עלתה ביתר שאת הבעיה הראשית של הקבוצה והיא ההגנה, שכרגע מדורגת במיקום אחד לפני האחרון בספיגת נקודות, לא נתון ממש מעודד להמשך הדרך.

גם הברונקוס סופרים שני הפסדים רצופים, שהוציאו אותם כמעט סופית מתמונות הפלייאוף, רק שאצלם הבעיה הרצינית היא בכלל בהתקפה. בעוד שהגנת דנבר ספגה הכי מעט נקודות בליגה, התקפת הקבוצה בינונית במקרה הטוב, ו-23 נקודות בשני המשחקים האחרונים גם יחד זה יבול דל לגמרי.

נתון מעניין – הצ'רג'רס ספגו 21 נקודות או יותר ב-11 משחקים רצופים.

תחזית – התקפה מול הגנה, ריצה מול מסירה במשחק פתוח לחלוטין. במפגש הקודם העונה בין שתי הקבוצות הברונקוס שלטו וניצחו די בקלות, נהמר שהפעם הצ'רג'רס, יעשו צעד גדול להופעת פלייאוף, ועל הדרך יעיפו את הברונקוס מתמונת הפלייאוף.

זימון חמישי ברציפות לפרובול, קינן אלן (צילום: thespun.com)

ניו אורלינס סיינטס (8-7) – קרוליינה פנת'רס (10-5), 23:25

קרב תמיד מסקרן בין שתי יריבות מרות מגיע לסופרדום כאשר הפנתרים משארלוט מדרימים ללואיזיאנה.

הקדושים עדיין מחזיקים בסיכוי חיצוני לפלייאוף, אך הם חייבים להעלות הילוך בהתקפה. בשבוע שעבר, איאן בוק וההתקפה של שון פייטון הצליחו לשים רק 3 נקודות על הלוח מול הדולפינס. כמובן שזה היה משחקו הראשון של בוק בליגה, אך גם בניצחון שבוע לפני כן נגד טמפה ביי, הסיינטס הבקיעו 3 שערי שדה בלבד.

למרות העונה ההפכפכה, ההגנה של קרוליינה נשארה בצמרת הליגה מבחינת יארדים. הם ממוקמים כעת במקום השני בקטגוריה הזו, אך עם ההתקפה במקום ה-28.

הימור: משחק חד ספרתי לשתי הקבוצות יסתיים בניצחון קלוש לניו אורלינס.

משבר קורטרבקים, איאן בוק

סיאטל סיהוקס (10-5) – דטרויט ליונס (12-2-1), 23:25

הליונס הציגו מאזן חיובי בחודש דצמבר, הם יאהבו להמשיך את המומנטום נגד הסיהוקס המתקשים בביתם הרועש שבסיאטל.

הסיהוקס לא מבריקים, בלשון המעטה, נגד קבוצות מהקונפרנס שלהם העונה. הם ניצחו רק 2 משחקים מתוך העשרה ששיחקו בתוך ה-NFC.

ג'ארד גוף השיג 5 ניצחונות ראש בראש נגד ראסל ווילסון בזמנו אצל הראמס, אך הוא מציג יותר חטיפות מט"ד בחמשת הניצחונות הללו.

שתי הקבוצות מגיעות עם הגנות והתקפות עמוק בתוך השליש האחרון של הליגה, וחסרון של ג'ארד גוף גם למשחק הזה (בספק בעת כתיבת שורות אלו) יכול להיות מכת המחץ להתקפה של דן קמפבל.

הימור: סיאטל לוקחים ב-7.

דאלאס קאובויס (4-11)  – אריזונה קארדינלס (5-10) (דאלאס, ראשון 23:25)

מפגש צמרת לוהט בין שתי קבוצות שכבר העפילו לפלייאוף, ועדיין מאוד רוצות לנצח.

הקאובויס הבטיחו את אליפות הבית המזרחי, ואת הניצחון הם רוצים בעבור המאזן הטוב בחטיבה, שעדיין נמצא בהישג יד. עם הכי הרבה נקודות ויארדים, התקפת דאלאס היא הטובה בליגה, לפחות ססטיסטית, ולדאק פרסקוט יש שפע מטרות אוויריות כמו התופסים סידי לאמב ואמרי קופר, והטייט אנד דלטון שולץ, שמתגלה כאחד הטובים בליגה בתפקידו. 

האיום ההתקפי הוא גם קרקעי, וזיק אליוט וטוני פולארד מהווים את אחד הצמדים היותר טובים בליגה. לזה תוסיפו שיפור ניכר בהגנה, שקופצת ממקום 28 בספיגת נקודות בעונה הקודמת, היישר למקום השביעי העונה.

גם הקארדינלס הבטיחו מקום בפלייאוף, בעיקר בזכות פתיחת עונה פנטסטית, ולמרות המשך עונה מוצלחת הרבה פחות. למעשה הקארדינלס ניצחו רק שלושה משחקים מתוך שמונת האחרונים, איבדו את ראשות הבית לראמס, והפסד נוסף יכניס אותם לסחרור שקשה יהיה לצאת ממנו.

נתון מעניין – קיילר מורי מסר לארבעה ט"ד בחמשת המשחקים האחרונים, ממש כמו דאק פרסקוט… במחצית הראשונה מול וושינגטון במחזור האחרון.

תחזית – באריזונה עדיין לא וויתרו על ראשות הבית, ולשם כך הם חייבים לנצח את הקאובויס בחוץ. דאלאס מצידם לוטשים עיניים למאזן הטוב בחטיבה, וגם מבחינתם ניצחון הוא חובה. אז מה יהיה? משחק שווה כוחות, ובסופו הקבוצה הביתית מנצחת, ושולחת את הקארדינלס לעשות חושבים טוב טוב איך יוצאים מהמשבר.

דו קרב בצהרי היום, מורי מול פרסקוט (צילום: twiter.com)

גרין ביי פאקרס (3-12)  – מינסוטה וויקינגס (8-7) (גרין ביי, שני 03:20)

שתי יריבות וותיקות וותיקות נפגשות למשחק עם השלכות פלייאוף ישירות, בעיקר לגבי הוויקיגס.

ההפסד הביתי לראמס במחזור האחרון פגע משמעותית בסיכויי הפלייאוף של הוויקינגס, כך שניצחון בטונדרה הקפואה של גרין ביי הוא בגדר חובה על מנת לשמור על סיכוי כלשהו לשחק גם אחרי תום הליגה הסדירה. מינסוטה כבר הוכיחה השנה שהיא מסוגלת לנצח את גרין ביי, עם משחק שיא של קירק קאזינס העונה, ואת היכולת הזאת היא תהיה חייבת גם הפעם על מנת להשאיר לה סיכוי מול הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה.

הפאקרס מצידם כבר הבטיחו את ראשות הבית בפעם השלישית ברציפות, ועכשיו הם נאבקים על שבוע החופש החשוב כל כך. ההגנה של הפאקרס נחלשה קמעה במחזורים האחרונים, בעיקר בגזרת הריצה, ואם הם לא רוצם להסתבך עם דלווין קוק, מומלץ עבורם להדק את קו ההגנה הקדמי.

נתון מעניין – הפאקרס סופרים כבר תריסר ניצחונות רצופים בבית בליגה הסדירה.

תחזית – הנתון הנ"ל ממחיש עד כמה מגרשה הביתי של גרין ביי הוא מבצר אמיתי, וכמה קשה יהיה לוויקינגס להשיג את הניצחון המיוחל. אנחנו נהמר שהמשימה תהיה קשה מידי, הפאקרס ישיגו את הניצחון ה-13 ברציפות בבית, ויהיו בעמדה מצוינת להשיג את המאזן הטוב בחטיבה בסיום העונה הסדירה.

במאבקים הישירים הם בשוויון 1-4-4, קאזינס ורוג'רס (צילום: statspros.com)

פיטסבורג סטילרס (7-7-1) – קליבלנד בראונס (8-7), 03:15

המשחק האחרון של השבוע מציג לנו קרב בין שתי שונאות מושבעות עם השפעות פלייאוף תהומיות.

הפלדות מגיעים כקבוצה היחידה בליגה עם מאזן חצוי לחלוטין, במקום ה-11 בקונפרנס אך עם סיכוי לא מבוטל לעלות לפלייאוף בכל מקרה.

גם הבראונס במקום דומה, הם במקום ה-12 אך רק משחק אחד מתחת לדולפינס שתופסים כעת את מקום הפלייאוף הסופי.

הרבה נח על הכתפיים של בייקר מייפילד, שהכושר הזוועתי שלו הפך להיות הבעיה מספר אחת בקליבלנד. מחר בלילה תהיה לו הזדמנות להראות מה הוא באמת שווה נגד הגנה אימתנית שלא תתן לו מנוח.

הימור: בייקר מתעלה וקליבלנד מנצחים ב-4.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה יופי של פריוויו
    .
    מסכים עם כל הבחירות חוץ ממיאמי שתפסיד
    .
    קאזינס ייעדר עקב קורונה, הוא גם לא מחוסן אז לא ברור מתי אמור לחזור. לא שמינסוטה היו מגיעים לפלייאוף גם ככה

  2. מנחם, תרגם את הפוסט הזה לאנגלית, שלח אותו לניו יורק טיימס עם התמונות, והם שולחים לך מייד חוזה שנתי על $150,000 לשנה שתהיה איש הפוטבול שלהם.
    פריוויו מצויין מכל הבחינות.
    כמובן שיש אריזונה בדאלאס, קליבלנד בפיטסבורג (שנאה בת שנים), ורמס בבולטימור, אבל אני כולי היום בפלקונס בבופלו עם OUTSIDE CHANCE לעשות את הפלייאוף.

  3. תודה חברים על פריוויו נהדר כרגיל, איזה טירוף שרק ליגה עם 18 מחזורים יכולה לספק.
    כאוהד הסטילרס החיבור בין הבראונס לפלייאוף עושה פלשאשבקים לפלייאוף הקודם. לא זוכר מתי רציתי לקבור את עצמי ככה באמצע משחק…
    נקווה לתצוגת מפל של מייפילד ולמשחק פלייאוף לפרישה מכובדת, הפעם באמת, של ביג בן.
    מהומס ובורו חתיכת משחק

  4. יופי של פוסט, מחזור אש.
    כל כך הרבה משחקים חשובים אני לא זוכר במחזור הזה.
    .
    לניינרס זה במידה רבה מחזור לנצח בו או לוותר על תקוות הפלייאוף, בהתחשב בזה שיש עוד משחק נגד הראמס במחזור האחרון. ההפסד הנוראי של השבוע שעבר כל כך מבאס!

  5. זאק טיילור הלך על דאון רביעי ואינצ'ים לטאצ'דאון, מיקסון על אינצ'ים לא נכנס אבל יש צ'אנס נוסף, 50 שניות לסיום

    1. גם אם זה לא ילך- מגיע לו שאםו על הביצים העצומות
      ובדיוק פלאג נגד ההגנה, נדאון ראשוו
      אבל בורו יורד מהדשא צולע
      ברנדוו אלן יעביר את הדקה האחרונה

      1. תודה עמיחי, מקווה שבמשחק האחרון יעלו עם המחליפים ויישמרו על הרגליים. ותודה לצ'ייס שהאכיל אותי עוד כובע על זה שביקרתי את הבחירה בו בדראפט ולא בפני סיוול.

  6. אגב יש עדכונים מה לעזאזל קרה לאנטוניו בראון? רבע שלישי הוא פשוט הוריד את החולצה וירד לחדר ההלבשה, באמצע המשחק. ברוס אריאנס אמר שהוא לא יהיה חלק מהקבוצה יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט