אירועי דיומא – 02.01.2022: ליגת על (ניר מועלם), לה ליגה ופרמייר ליג (צפריר אוזדובה), פוטבול מכללות (מנחם לס)

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 16 / ניר מועלם :

19:00 נוף הגליל – אשדוד : קרב תחתית בין נוף הגליל שבמקום ה-13, אל מול אשדוד שבמקום ה-10 כאשר 4 נקודות מפרידות ביניהן. אשדוד מגיעה אחרי 3 הפסדי ליגה רצופים ועם נחבר גם את הפסד הגביע המפתיע לאום אל פאחם מהלאומית, אז נקבל ארבע הפסדים רצופים בכל המסגרות, אבל הרצף הזה עוד הגיוני ביחס לרצף של נוף הגליל שכולל : 4 הפסדים רצופים בליגה, 5 הפסדים רצופים בכל המסגרות וגם 7 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. הימור – כמו ששמתם לב, יש לנו משחק בין שתי קבוצות שנמצאות בכושר לא טוב, והן רק יכולות לשמוח שהן הגיעו לינואר, כי זה הזמן שלהן לשנות דברים שלא עובדים בשביל להישאר בליגה, אבל אני חושב שלאשדוד יש סגל כל כך הרבה יותר איכותי מאשר לנוף הגליל שאני לא מאמין שתהיה כאן תוצאה אחרת מלבד ניצחון של אשדוד.

20:15 הפועל באר שבע – בני סכנין : הפועל באר שבע עדיין במקום הראשון, עם הפרש של 2 נקודות ממכבי חיפה שעדיין דולקת אחריה, ומנגד בני סכנין ירדה למקום ה-5 אחרי שהפועל תל אביב עקפה אותה במחזור האחרון. הפועל באר שבע מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על חדרה שהיה ניצחונה ה-6 ברציפות בליגה, אז נכון שאומרים עליה שהיא לא עושה הצגות כמו מכבי חיפה, אבל היא משחקת כדורגל שמניב ניצחונות, ועובדה שהיא במקום הראשון כרגע. בצד השני יש לנו את סכנין שמגיעה למשחק אחרי תבוסה 6-0 למכבי חיפה, במשחק שאמור היה להיות דו צדדי והפך לתבוסה כואבת מאוד, וחשוב להזכיר שגם מרואן קאבהה הורחק במשחק ולא ישחק היום. הימור – אהמר על הפתעה של סכנין שאחרי התבוסה למכבי חיפה תבוא לתקן את הרושם השלילי ותצליח להוציא תיקו מטרנר.

לה ליגה/ צפריר אוזדובה

הליגה הספרדית חוזרת וגם כאן כמו בכל העולם יש חיסורי קורונה יש קבוצות שנפגעו יותר מאחרות אבל אין ספק שזה ישפיע על הליגה בתקופה הקרובה

חטאפה- ריאל מדריד (15:00)

המוליכה ממדריד יוצאת לחטאפה ככשהיא מוליכה בפער של 8 נק' על השניה סיביליה לפגרה ריאל יצאה עם ניצחון חוץ בבילבאו וכמו שזה נראה ובעקבות היכולת של יריבותיה שהיא בדר לשמור על המקום הזה כל הדרך עד הסוף. לא רק יכולת טובה מגיעה מריאל אלא גם שמועות, שמועות שמספרות שקיליאן אמבפה אלוף העולם הצרפתי החליט לחתום בקבוצה בסוף העונה נאלץ לחכות ולראות אם זה יצא לפועל.

מנגד חטאפה מהמקום ה 16 מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על אוסאסונה ותקווה להוציא נקודות בבית.

בעונה שעברה זה נגמר בתיקו בחטאפה ובניצחון במדריד.

ויניסיוס ויוביץ יעדרו בגלל קורונה

אתלטיקו מדריד- ראיו וואייקנו (17:15)

דרבי קטן של מדריד שהלא יאמן הוא שהאלופה שגם התחזקה בקיץ ממקומת במקום ה 5 והיא מתחת לראיו בטבלה (מקום רביעי נקודה יותר) הקבוצה של סימאונה לא מצליחה לצאת למסלול נצחונות ומגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים.

מנגד ראיו של אנדוני איראולה מגיעה אחרי שני נצחונות רצופים (בכל המסגרות) ותנסה להמשיך במומנטום.

אתלטיקו תחסר את קוקה פליקס והררה בעקבות קורונה

מאיורקה- ברצלונה (22:00)

אולי שתי הנפגעות הגדולות ביותר מהקורונה מה שמעלה היגיון את קיום המשחק בשאלה . בארסה תחסר שמונה שחקנים (אלבה, גאווי, קוטיניו, בלדה, דסט, אבדה, דמבלה, דני אלבס) בגלל הנגיף ועוד 8 פצועים בלי קשר לנתון לא יאמן של 16 חיסורים ומאיורקה עם שבעה חולים בסגל הופכים את המשחק הזה לתעלומה. החדשות הטובות של בארסה היא ההחתמה של פראן טורס חלוץ נבחרת ספרד שהגיע מסיטי תמורת 55 מיליון יורו אך הוא הגיע פצוע ויעדר גם הוא. בארסה של צ'אבי מראה שיפור היא ממקומת שביעית עומדת על שני הצחונות רצופים לפני הפגרה.

מנגד מאיורקה של רוברט מורנו עוברת עונה מכובדת, היא במקום ה 15 עם 20 נק' 8 פחות מבארסה ועם כמה נצחונות משמעותיים כמו על אתלטיקו מדריד.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

צ'לסי- ליברפול (18:30)

מי תתחרה עם סיטי על האליפות? נדע אחרי המשחק הזה. אחרי שסיטי נצחה את ארסנל אתמול היא פתחה פער של 11 נק' מהשנייה צ'לסי (42 נק') ו12 נק' מהשנייה ליברפול שלה משחק חסר. שתי הקבוצות מגיעות ללא ניצחון כצ'לסי סיימה בתיקו ביתי 1-1 עם ברייטון בעוד ליברפול הפסידה 1-0 ללסטר.

בסיבוב הקודם זה נגמר 1-1 (באנפילד)

פוטבול מכללות: חצאי גמר אליפות המכללות בפוטבול / מנחם לס

אורנג' בול בהרד רוק קפה סטדיום, מיאמי: ג'ורג'יה 34 – מישיגן – 11

קוטון בול בדאלאס, טכסס: אלבמה 27 – סינסינטי 6

גמר המכללות: אונ' ג'ורג'יה – אוניברסיטת אלבמה באידינאפוליס, 10/1 ב-8:00 בערב זמן טכסס

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. היו צריכים לבטל את המשחק של בארסה. אם ריאל תביא את אמבפה היא תחזור להיות רלוונטית מול האנגליות שכרגע זה בספק למרות הקישור הטוב בעולם

    1. מ'בפה או האלנד והם מסודרים.
      לדעתי זה יקרה בחלון עם עדיפות להאלנד. יש הרבה בירבורים בבונדסליגה שהוא עוזב ובאיירן לא נמצאת אצלו בפנקס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט